Ekskluzivno

Kia Ceed SW

Lep kao karavan

Po ugledu na prethodnu generaciju, odmah nakon ceed hečbeka, ponuđena je i karavan izvedba, podjednako elegantna, ali znatno prostranija i praktičnija

Za Kiju, ceed je bio i ostao principijelni model, sa kojim se osvaja evropsko tržište. Nakon šest godina postojanja, zahvaljujući njemu, izašla je iz senke poznatijih proizvođača, postavši sinonim za inteligentnu kupovinu. Famozna garancija od 7 godina svakako je doprinela imidžu pouzdanog vozila, no, bez i drugih solidnih argumenata, sigurno je da se ne bi prodalo preko 430.000 jedinica, samo na „Starom kontinentu“. Potpuno je, dakle, logično da se ceedu 2 posvetila dužna pažnja, kako bi se od talentovanog autsajdera, transformisao u šampiona, sposobnog da se ravnopravno nadmeće sa najuspešnim predstavnicima u segmentu. Prošle godine, hečbek je po svemu sudeći odmah opravdao očekivanja, njegova rafinirana silueta i neosporni kvaliteti, pobrali su samo komplimente.

Nedugo nakon njega, startovao je i karavan (nazvan Sportswagon), a sve u iščekivanju kupea, koji je isto tako sačuvao ime. Po prvim fotografijama, pro_ceed je izgleda otišao još korak dalje u dizajnu, agresivan i atraktivan, ujedno je zadužen za inauguraciju novih agregata. U međuvremenu, pozabavili smo se karavanom, već na prvi pogled znatno modernijeg izgleda od prethodnog. Čak i ukoliko je prethodni možda i bio originalniji, sa C stubom u obliku slova Z, novi je sav zaobljen, kako je postao običaj u segmentu. Prednji deo je naravno identičan, da bi se uočila razlika, mora se posmatrati iz profila, odnosno od pozadi.

Karavan je duži od hečbeka za 20 cm, no, sa ukupno 4,5 m, i dalje je znatno kompaktniji od rekordera u kategoriji, Opel Astre karavan (4,7 m). To ga ne sprečava da se nađe među najboljima po pitanju unutrašnjeg prostora. Zapremina prtljažnika iznosi odličnih 528 l. Iako za „dlaku“ manji od prethodnog, sada je znatno praktičniji. U serijskoj opremi su recimo teleskopski držači na šinama, kako bi se pregradio prtaljažnik i sprečilo kotrljanje predmeta po njemu. Tako se ujedno ne mora „zaroniti“ svaki put u unutrašnjost, te izbeći eventualni išijas. Za pohvalu je i sigurnosna mrežica, koja se može postaviti u više pozicija, kao i rolna koja ga pokriva. Dovoljan je samo lak pritisak na središnji deo, kako bi se automatski zamotala. Spomenimo i više upotrebljivih boksova u dnu prtljažnika, zgodnih za odlaganje alata i drugih sitnica. Kome je i ovo malo, obaranjem zadnjih naslona (sedalni deo se može podići), dobija se potpuno ravna površina od respektabilne 1.642 litre.

     
 

Šteta je ipak što su prolazi za točkove preterano izraženi, dok je rezervni točak zamenjen priborom za opravku. Izbor karavana je dakle potpuno opravdan, pre svega za one koji često putuju sa mnoštvom stvari. Iako ni hečbek nije za potcenjivanje, njegov prtljažnik je znatno skromniji (380 lit).

Za klasu iznad
Po svemu ostalom, ove dve karoserije se malo razliku. Unutrašnji prostor je, po ugledu na prtljažnik, isto tako izdašan. Usled različite forme zadnjeg dela, karavan nudi i par santimetara više za glave putnika pozadi. Šteta je ipak što ovi nemaju središnji oslonac za lakat, niti džepove na naslonima prednjih sedišta, zgodne za odlaganje sitnica (uz zavrsni nivo LX Dynamic).

moderan dizajn,
unutrašnji prostor,
kvalitet materijala i izrade,
opšta udobnost

anemičan motor,
osetljiva karoserija bez zaštitnih lajsni,
potrošnja po gradu

No, ono po čemu se novi ceed distancira je pre svega kvalitet i ozbiljnost izrade. Vrata se zatvaraju neverovatnom lakoćom, uz pun zvuk koji prija ušima. Iako enterijer nije preterano „veseo“, teško je a ne pohvaliti kvalitetnu, mekanu plastiku, zastupljenu u izobilju. Neko će reći kako je sve preterano strogo i pedantno, tačno, za primer su očigledno poslužili nemački proizvođači. Da na upravljaču nije vidljiva oznaka Kije, lako bismo ga mogli zameniti sa nekim od njih. Nažalost, preteralo se sa razno raznim dugmićima i komandama, (samo na upravljaču smo izbrojali 14). Kako bi se srodilo sa funkcijama, pored vremena, treba i tehničko uputsvo. Sam dizajn je potpuno konvencionalan, sa masivnom komandnom tablom i XXL analognim brzinometrom (dvadesetak santimetara u prečniku), barem kada se radi o nižim paketima opreme.

Dakle klasične koncepcije, sa crvenom kazaljkom po obodu, ili, kod najvišeg završnog nivoa EX Maxx, u TFT tehnologiji, kao kod Mercedesa S klase! Imajući prilike da se do sada više puta družim sa ceedom, mogu konstatovati da kod voženog enterijer ne blista kao kod navedenog EX Maxxa, a sve zbog odsustva kolor ekrana, lakirane plastike i dvobojne unutrašnjosti. No, ova verzija će se verovatno znatno češće naći u rukama običnih smrtnika (kod nas nazvana LX Dynamic), te je iz tog razloga i uzeta na probnu vožnju. Ništa dakle od satelitskog navođenja, kamere za vožnju unazad, kožnih sedišta, automatske dvozonske klime, LED dnevnih svetala (samo obična), startovanja motora bez ključa…, no, i pored toga, putnici se ne osećaju uskraćeno. Pored svih aktivnih i pasivnih sigurnosnih sistema, poseduje manuelni klima uređaj, regulator i limiter brzine, radio CD-MP3, Bluetooth konekciju, električne komande za spoljne retrovizore i stakla, upravljač i ručicu menjača obložene kožom, aluminijumske naplatke od 16 cola, zadnju klupu deljivu na 2/3…, kao i upravljač sa podesivom električnom asistencijom. Naime, postoje tri moda; confort, normal ili sport, od kojih je prvi predviđen isključivo za gradsku vožnju ili prilikom parkiranja, jer na putu ne pruža dovoljno povratnih informacija.

Kia ceed 1.6 SW CRDi/110 LX Dynamic

Motor
turbo-dizel, redni/4; 1582 cm3; 16/common-rail; 110 KS; 260 Nm pri 1900 - 2750 o/min
Karoserija
karavan/5/5; D x Š x V 4505x1780x1485 mm; Međ. rast. 2650 mm; Masa 1420 kg; prtljažnik 528 l
Ogibljenje
napred: MacPherson, spiralne opruge, gasni amortizeri, popr. stabilizator;
nazad: multi-link, spiralne opruge, gasni amortizer, popr.stabilizator
Kočnice
napred/nazad: vent.diskovi/diskovi
Pneumatici
napred/nazad: 205/55 R16
Transmisija
pogon: na prednje točkove; menjač: manuelni 6 brzina
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 11,8 s; maks. brzina: 185 km/h; pros. potrošnja na testu: 7 l/100 km; emisija CO2: 114 g/km
Cena 17.000€

Sama ergonomija je gotovo bez mene, jedino će niži vozači, koji privuku sedište ka upravljaču, ostati bez oslonca za lakat, smeštenog previše unazad (ne podešava se). Ovaj ujedno služi kao poveći boks za odlaganje sitnica, pored više drugih, mudro raspoređenih po unutrašnjosti. Vidljivost je veoma dobra, u svakom slučaju bolja nego li kod hečbeka.

Neophodni minimum
Bez obzira na napredak benzinskih motora, podrazumeva se da jedan porodični karavan poseduje solidan dizel agregat, dovoljno snažan i ekonomičan. Ostavimo li po strani slabašni 1.4 CRDi, od 90 KS, neadaptiran masi od 1.920 kg (maksimalno opterećenje), ostaje nam 1.6 CRDI, razvijen u dve verzije, od 110 i 128 KS. U našem slučaju radilo se o slabijem, mada su razlike između njih minimalne. Obrtni moment tako iznosi kod oba 260 Nm, dok je do 100 km/h sposoban da ubrza vozilo za 12,3 sekunde (snažniji za sekundu brže). Ovo se ne može osetiti za upravljačem, tako da je posve normalno da je i razlika u ceni minimalna (300 evra). U ponudi su još i dva benzinska 1.4/100 KS i 1.6 GDi/135 KS. Kako sada stoje stvari, Sportswagon nece dobiti snažni benzinac od preko 200 KS, razvijen za potrebe kupea, koji će se verovatno ugrađivati i u hečbek. Bilo kako bilo, vratimo se našem dizelu, koji, uprkos skromnim perfomansama, pošteno odrađuje posao. U obrtaje se penje linearno, bez imalo grubosti, izvrstan motor za „cool“ vožnju. Ispod nekih 2.000 o/min, odziv na gas je veoma slab, tako da se mora pogurati u viši režim rada, žele li se ubedljivija ubrzanja i sigurna preticanja.

Nema problema, zahvaljujući odličnoj izolaciji kabinskog prostora, nije neprijatan čak ni kada se nađe blizu crvenog, zabranjenog polja. U paru sa izuzetno prijatnim i preciznim šestostepenim menjačem (isti za sve agregate, mada postoji i automatski šestostepeni), ovaj ceed će vas odvesti daleko, bez imalo stresa. Postavljen na istoj platformi kao i bratski Hyundai i30, odlikuje se zdravim ponašanjem na putu, sa akcentom na sigurnosti. Pojedini konkurenti su možda zabavniji za vožnju (Ford Focus, Renault Megan...), ali zauzvrat, nalazim da je ceed SW udobniji, posebno kada je obuven u skromne pneumatike od 16 cola (gume 205/55).

A mane pitate? Iskreno rečeno, ništa ozbiljnije nismo zabeležili, osim možda povišene potrošnje u gradskoj vožnji. Naime, Kia nije predvidela Stop&Start sistem u serijskoj opremi, tako da u špicevima može da prebaci i deset litara. U stabilnom režimu rada, sa „pero-lakim“ stopalom, sišli smo i ispod 5 l, dok na autoputu, ukoliko se poštuje francusko ograničenje od 130 km/h, troši 6,3 l.

     
 

Sve u svemu, ovoga puta smo zabeležili nešto veći prosek od 7 l (1.6 CRDi/128 se u prethodnom testu zadovoljio sa 6,7 l), što se može opravdati niskim temperaturama i težim uslovima za vožnju.

Ostaje nam još cena, u principu viša za skromnih 800 evra, opet u poređenju sa hečbekom. Uzevši u obzir da je estetski gotovo podjednako privlačan, ali znatno prostraniji, nalazim da je karavan u svakom pogledu interesantan. Uostalom, veća dužina i dopunskih pedesetak kilograma, ni malo ne utiču na voznu dinamiku. Iz tog ugla gledano, cena od 17.000 evra posve je opravdana (uračunat popust koji je važio u vreme testiranja). Informacije radi, početna u Srbiji iznosi nepunih 13.000 evra (1.4 CVVT/100 KS LX Fun), dok za najskuplji ceed SW 1.6 CRDi/128 EX Maxx, iznosi 21.890 evra. Mnogo ili ne, presudite sami, u svakom slučaju Korejci veruju u svoje proizvode, do te mere da su predvideli duplirati prodaju ceeda. Ambiciozno, ne i neostvarivo, uzevši u obzir sve navede kvalitete.

Tekst i slike: Perica Rajković
17249
Postavljeno: 19.06.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Goranns
19.6.2013 00:02
12
4

Japan kiler !!!

Audifan
19.6.2013 00:04
24
0

Mnogo su dobri ovi novi Korejanci mnogo !!!

Dejan L
19.6.2013 09:02
17
3

Perice, ovo ne liči na vas, hehe. Svaka čast ovaj put. Profi odrađen test!

Nemanjica
19.6.2013 10:55
9
5

@Goranns,necemo preterivati,ali dobro izgleda svakako,mada karavane ne preferiram!

Audifan
19.6.2013 15:05
8
0

@ Nemanjica mislio sam na Kia-Hundai ni ja nevolim karavane

Nemanjica
19.6.2013 15:37
3
6

@Audifan?

serpico
19.6.2013 19:30
8
0

potpun obiteljski automobil!ravnopravan sa svima i jos i vise,dobro koncipiran,lepog i modernog dizajna i vrlodobre zavrsne obrade!bravo kia!kako rekoh vec par puta j.korejci su "novi" japanci!!!

Audifan
19.6.2013 19:49
7
2

@Nemanjica Ups uopste nisam obratio paznju da ti je replika bila upucena Goranuns. Mahinalno sam odreagovaoj zbog konstatacije o vrsti karoserije !!! pozz

Milan 2
19.6.2013 21:23
6
1

Pozdrav Peki, hoce li konacno pasti neki test bilo kojeg modela Hyundai/KIA sa novim 1.6GDi motorom?

Don
19.6.2013 21:51
10
12

Stjecajem okolnosti nekolicinu mjeseci vozio sam kantu zvanu ceed sw iz 2007 sa dizelskim motorom. Prvo da se osvrnem na mane: buka zadnje osovine, cvrci koji dolaze iz desnog kraja kod zadnjeg sjedala, ne znam tacno locirati, jednostavno iritiracuje. Ovjes je kriminalno los te mi uopste nije jasno kako se prodavo. Poslije njega sam dobio picanto novi, ma nebo i zemlja ovjes..picanto je posramio prvog ceeda, al nije to blizu golfu, sto jest - jest (govorim o ovjesu).
Motor voli popit, po zimi i do 7.5 litara, a ljeti ne ide ispod 6.2l sta god da radis.Navedena maksimalna potrosnja bila je 5.9l. Pa ti vidi. Inace, donji postroj je sav hrdjav, vrata takodje.Vrata zamijenjena u garanciji, ostala vrata Kia nije htjela da zamijeni pravdajuci se da to nije odredjeni tip hrdje na kojeg daju garanciju.
Prednosti: odlican gepek, velik, prostran, pristupacan, ali jeftina plastika i guma na sve strane.Ostalo nemam bas sta da istaknem.

Sad me cisto zanima, je li ovaj karavan bolje odradio posao u poredjenju na prvu generaciju iz 2007. Vozio sam hatchbeka, mali dizelas..nije bio los, ali kad sam sjeo u carensa...ceed mi je postao ne zanimljiv :)
Uglavnom, preporucujem kupnju

Audifan
19.6.2013 23:20
14
3

@Don i ostali pa druze bez uvrede izraz kanta za predhodni ceed ili i 30 nestoji zasto ? Koliko para toliko muzike,Golf jeste superiorniji (I ostali pandani)Ali cena? Kia-Hyndai napreduju Dzinovskim koracima dok ostali evoluiraju,njihov progres u zadnjih 10 tak god je bio takav da je otprilike prva generacija (santa fe) bila samo jeftino kompromisno resenje,sledece odlicna alternativa a najnovija !!! Usput uzeo sam Santafe kao primer za kompletnu gamu. Nebih mojim zakljuccima i direktnim poredjenjima sa nekim drugim brendovima pravio paralele da nebih nekoga uvredio,ali cu biti slobodan pa takvo poredjenje napraviti na moj racun i ako se vec tako smatra stetu. Ozbiljno bih se razmislio da li bih naprimer pre uzeo novog Santa fe a ili Q5.Zasto Audi je los? ne naprotiv(iako se neki neslazu)vrhunski je auto ali dacu prostu matematickologicno objasnjenje mojim tvrdnjama.Pa da krenem.. Kupujem NOV auto do 40k evra Q5 za te pare oskudna oprema, Santa fe vrhunska(Iako ni nema sve sto Audi nudi) drugi najbitniji faktor LIZING+Kasko !!! Ogromna stavka moj primer A4 cca 42000E Rata 635 E +plus Kasko za prvu godinu 200 Evra mesecno!!! ukupno 835 Evra !!! 5 Godina!!! I da ucesce 6700evra plus inicijalni troskovi 300 evra,(dodatne gluposti koje mene zadovoljavaju necu nabrajati),Moj poslovni partner Santa fe2 2.2 crdi priviledz limited sun oprema znaci najbolje opremljen sa koza alkatra sedistima i svasta nesto cena 37000e (ko je pratio santa fe znace da je to vrlo redak model kod nas misleci na limited)rata 85 evra manje kasko 140 evra manje,ucesce manje, servisi duplo jeftiniji, 130000km od prvog dana power box bez ijednog kvara,skuplja mu je jedino registracija.Naravno voznja Audija i Hundaija je neuporediva ali nije kosooki za bacanje. Sad sam ga bas zakukuljio ali ovako razmislja kupac na zapadu racionalnost na prvom mestu pa dizajn pa kvalitet tek onda imidz.Rezime ? sta je pesnik hteo da kaze? Hjundai + Kia imaju trenutno jako puno argumenata za DA prilikom kupovine. Mislite da su njihovi koraci progresa zanemarljivi? Nemojte se ljutiti ali zasto tako ne postupa konkurencija? Skidam im kapu od konzerve da jakoo dobrog automobila a opet cenovno ok. Hmm sta sam napisao konzerve? A zapravo nesecam se da sam video Ponija s pocetka 90 tih u nesto opasno trulom stanju !!! Stariji citaoci ce se sada podsetiti na tada vrlo uspesan model Pony. I jos na kraju ovog mog smaranja da zavrsim komentar za Ceed ,karavan! ponavljam se nevolim karavane ali svakako jedan od lepsih.

Audifan
20.6.2013 00:33
5
0

@Serpico Pitanje-test za tebe kokpit kod ceeda je jako slican kom autu?
Garant pogadja iz prve ! mogu se cak opkladiti.

Audifan
20.6.2013 00:48
4
1

@Serpico Pitanje-test za tebe kokpit kod ceeda je jako slican kom autu?
Garant pogadja iz prve ! mogu se cak opkladiti.

serpico
20.6.2013 09:49
6
0

GOLF 7!

Audifan
20.6.2013 10:32
3
2

Citroen DS a i stvarno malo Golf

serpico
20.6.2013 11:51
7
0

ruku na srce uspio kokpit bez nekih djidja midja i previse tipaka!dobro odmeren i sa kvalitetnom plstikom!svidja mi se auto veoma stvarno bih ga uzeo u obzir da mi je potreban takav tip vozila!

Don
20.6.2013 11:56
6
10

Zasto kanta, pa zato sto jest. Jel dobra kupnja, jeste. Dobar, dapace odlican omjer ulozenog-dobivenog, ali ima svojih mana. Novi ceed je prica za sebe, vozio sam ga i mogu reci a rekao sam to i onomad kad sam ga vozio (vidi stare komentare), auto je nebo i zemlja u odnosu na prvi ceed i ako cemo tako gledat , sve pohvale kiji, tim prije sto je cijena ostala ista. Proizvodi se u Evropi,a nije skup, cak sta vise jeftiniji od ostalih.
Ne znam jel Peki imao priliku da vozi redizajn prve verzije, cisto me zanima jesu li unaprijedili ovjes u odnosu na 2007. Ne mogu ga dobit nigdje na voznju.:-(
Ali, ako neko hoce kupovati polovni, savjet je da se izbjegava prva verzija ceeda zbog iritirajuceg ovjesa koji je los posebno na prelascima preko neravnina kad buka u kabina odzvanja, kao nekad Schume, Rija....cvrci plastike kojih se ne mozete rijesiti jer im se uzrok ne zna, svira sve zivo, jednostavno imate orkestar u autu.Inace je to prvo auto, tada staro oko 5 god, cije je motorni prostor sav ishrdjao. To jos u zivotu nisam vidio. Ocito nije dobro tretiran poslije soli od bavarske zime. Lude svabe.I ne samo motorni dio, neg i citav donji postroj. Namucio sam se da to popravim, koliko se da, al ga opet nemos prodat i majka.

realista
21.6.2013 06:48
9
1

Automobil je super. Imao dam priliku da ga provozam, 1,6 d HPE, 128 konja, deluje tromavo ali nije tako, u jednom trenutku sam pogledao km sat i nisam verovao...kad sam uspeo da dignem toliko... Moze li test za Optimu, planiram da kupujem jednu....

Sale
21.6.2013 10:50
10
0

Kia i Hyundai su po pitanju kvaliteta zadnjim modelima usli u sami svetski vrh. U prilog tome govore podaci o prodaji koji su fantasticni. Napreduju koracima od sedam milja. Ako ovako nastave ispred njih nece ostati niko. Dok svi ili stoje ili prave kozmneticke izmene, oni donose zaista nesto novo. Zapravo ni IOtalijanski ni Francuski niko osim najvecih iz Nemacke nije im trenutno prava konkurencija. Kako je to moguce, pa veoma jednostavno uzmite na primer Fiat, i uporedite model po model iz raznih kategorija i videcete o cemu pricam. Dok nasi ljudi i dalje vrte glavom i bojazljivo udele po koji compliment, ostali kupuju i kupuju i kupuju...

serpico
21.6.2013 12:21
10
0

Sale 100 posto si u pravu!samo budale i neznalice i seljoberi pljuju Danas po j.korejcima jer pojma nemaju!

Milan 2
21.6.2013 14:59
8
1

Sale@ Zivim u Svedskoj i ovde su nenormalno popularni Hyundai/KIA u svim klasama, jednostavno svedjani ih cene i vole. Onio nasi nesretnici u Srbiji znaju za VW, eventualno nekog francuza i dalje ne vide. Znaci u zemlji gde je standard daaaaaaleko bolji nego u Srbiji, ljudi koji imaju pare da voze sta god pozele, velika vecina kupuje korejska vozila, najpopularniji su KIA-Sportage i Hyundai i40 u karavan verziji, svedjani vole velike automobile, ali i znaju da cene kvalitet bez predrasuda kao srbi.

moron
21.6.2013 22:40
4
0

Imam 308 SW 1.6 HDI već 4 godine. Prezadovoljan sam, za porodicu savršen. Ali, kada ga budem menjao ( a doći će vreme ), ne znam kako da ne uzmem ceed SW, jer je on prosto savršen, posebno u EX Maxx verziji, sa onim ergonomskim sedištima, koja je u C segmentu nemoguće inače dobiti.
Jedina ozbiljna zamerka na ceed SW je to što nema rezervni točak. To je "idiotizam na kvadrat".
Naravno, ostala bi dilema da li benzin ili dizel, jer je "regeneracija" DPF-a kod PSA HDI-a savršeno rešena u odnosu na DPF kod ostalih dizela ( bez aditiva ), pa i kod ceed-a.
Bar da reše taj rezervni točak, a DPF se lako prevazidje - benzincem.

serpico
22.6.2013 08:44
2
1

moron imas ergonomska sedista u opelovoj astri ali kao nadoplata i veoma su dobro napravljena ergo grip certifikat imaju da cuvaju lumbalni deo i te p.....e!hvala!

Dejan L
22.6.2013 22:01
4
0

@ Moron
Veeeliki pozdrav za tebe. Nema te 10000 god

Don
23.6.2013 13:40
6
0

Evo, izvozao sam malo, malkice, carens novi, full oprema pokretan dizel motorom.Istaknuo bih odlicnu preglednost, izvrstan dizajn unutrasnjosti, veliku buku vjetra, ovjes bi mogao i trebao biti za nijansu bolji odnosno izolacija istog jer se opet buka prenosi lako u unutrasnjost, ali buka vjetra cini cuda tj stvarno je velika.
Auto je bio opremljen i pomoci za parkiranje, koju nisam isprobao jer ne vjerujem nesto elektronici pa posto je tudje auto, ako se ogrebe kako onda da kazem da je to elektronika uradila :D
Sjedala, iako kozna (grijana i hladjena, ovo hladjenje izvrsno funkcionira i pravi je uzitak) imaju solidnu al za moj ukus jos uvijek nedovoljnu bocnu potporu. Volan ima tri moda, normal,sport i komfort.Inace bih volio da je info displej, pozicioniran u centar nesto manji a brzinomjer blizi centru tako da ga se lako moze vidjeti. Motor je malo bucan u nizim okretajima, ali vuce i dobre je elasticnosti.Mjenjac je za svaku pohvalu i mnogi bi se morali u kiju ugledati kad je mjenjac u pitanju. Potrosnja je bila oko 7.7 litara, s tim da se nije pazilo na stednju i stiskalo se bez milosti. Cijena 34000 eura

igi
23.6.2013 16:28
3
0

Rezervni točak može da se doplati, a koliko se sećam, može da stane 16" u onu "rupu".

moron
23.6.2013 22:13
4
0

@Igi
Za ceed ne može da se doplati rezervni točak u Srbiji, pitao sam. Može posebno kasnije da se kupi dizalica, felna i guma, ali neki kažu da u onu rupu može da stane samo "geleta". Inače, ako čitate upustvo za Srbiju, sve oko (nepostojećeg ) rezervnog točka je lepo objašnjeno. Čisti retardi.

@Serpico
Ne znam kakva su ta "doplatna sedista" u astri, ali ona "redovna" u Ex Maxx-u su "desetka", probaj, ono posebno podesavanje sedalnog dela za butine se retko sreće i ono meni treba za duga putovanja. U poredjenju sa tim sedistima, sva ostala ( obična ) mi dodju kao drvena klupa iz parka, gde mi butine malo vise, a dupe zato pri ekstremno dugim voznjama od bola otpada. Doplata za EX Maxx jeste jeziva, ali mislim da vredi. Jer, kada jednom uzmete nova kola, verovatno ne mislite da ih menjate posle 2-3 godine, vec "nesto duze", tako da treba da se prijatno u njima osecate.
Ono sto bih zamerio EX Maxx-u, jeste da u Srbiji panorama krov nema ni kao opcija, a svim nizim paketima to sto nemaju klimatizaciju pozadi u centralnom tunelu ( sto svakom karavanu treba, a sto i obican novi golf ili nova octavia ima ).

@Don
Jedva ovde ( i u prodaji ) cekam novi carens

Bane
04.8.2013 11:09
2
0

Imam Ceed a SW od 2009 god. i bio je u fulu,ima i siber,i nakon 69000 km.odlicno se pokazao kako potrosnjom,1,6 benzinac,tako i sigurnom i bezbednom voznjom.
Premda sam veoma zadovoljan menjacu ga "staro za novo" i dopltacu za Cedd SW u ex Maxx paketu i to benzinac od 1.6 sa automatskim menjacem i dvostrukom spojnicom.Trazio sam i moze se naruciti pokretni panoramski krov za Ced SW i on kosta 1000 e.
Ovakav Cedd Sw puno kosta ali ima bas sve sto treba.

Dule Astro
08.2.2014 12:22
0
0

Samo da dodam da može da stane rezervni točak punih dimenzija u gepek kad se izvadi sve ispod poda (onaj organajzer i onaj stiropor u kome stoji set za opravku guma). A evo i dokaza http://download.brankic.net/Images/KIA/IMG_5786.JPG

Dusan
19.7.2014 21:59
0
0

Moze li neko da mi da svoje misljenje o ova dva auta, sto se tice motora; Golf 7 1.2 85ks, ili Kia 1.6 135ks (oba su benzinci)?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: