Ekskluzivno

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

Druga runda

Šest godina nakon prvog cee’da, Kia je lansirala drugu generaciju, napredniju u svakom pogledu. Dokaz da sedmogodišnja garancija nije jedini adut ovog talentovanog „Korejca“

Kia mnogo duguje cee’du! Kada se krajem 2006. pojavio u auto salonima, imala je pre svega reputaciju jeftinog proizvođača, čiji modeli „kaskaju“ najmanje jednu generaciju za najboljim evropskim predstavnicima. Da, samo cee’d je bio zamišljen i realizovan za kupce na „Starom kontinentu“, pa uz to i fabrikovan u Slovačkoj, tako da je bez greške korigovao imidž ovog Južnokorejskog proizvođača. Zahvaljujući interesantnoj ceni, ali i veoma dobroj opštoj prezentaciji, kvalitetnoj izradi i rekordnoj sedmogodišnjoj garanciji, vrlo brzo se nametnuo kao ozbiljna alternativa vodećim zvezdama. No, alternativa više ne zadovoljava Kiju, koja, uprkos krizi i recesiji, iz godine u godinu beleži rast prodaje od dvadesetak procenata. A kako bi ga održala, ukoliko ne i povećala, kao što planira, mora se naoružati dobrim proizvodima.

     
 

Nakon malog Picanta, pa zatim Sportagea, Optime i Ria, red je tako došao i na cee’d. Da je odgovorni dizajner, poznat pod imenom Peter Schreyer, izuzetno talentovan, verovatno je već svima poznato. Ni ovoga puta nije „omanuo“, jer po ugledu na ostale modele i cee’d poseduje nadasve moderne, da ne kažemo zavodljive forme. „Preteći pogled“, pojačan velikim LED dnevnim svetlima, široka i niska silueta, zaobljena stražnjica.., iz bilo kog ugla da ga posmatrate izgleda privlačno. Daleko smo od bivšeg cee’da koji je bio elegantan kao sveštenik u mini suknji! Opravdano ga možemo porediti sa bratskim Hyundaijem i30, i zapitati se hoće li ga staviti u senku?

Po ukusu Evropljana
Da na upravljaču, načičkanom prekidačima kao da je dobio velike boginje (ukupno 14 „bubuljica“) ne stoji znak KIA, ’ladno bi se mogli zakleti da smo u unutrašnjosti jednog dobro odgojenog „Evropljanina“. Enterijer je blago rečeno uspeo, osim dizajna treba istaći i obilatu upotrebu sunđeraste plastike. Kia je izgleda definitivno prepustila tvrdu i bezličnu japanskim proizvođačima, da bi se usresredila na kvalitetnu „klavir“ lakiranu, odnosno metaliziranu. Naravno, ovo se odnosi samo na više pakete opreme, bazne verzije moraju se zadovoljiti znatno skromnijom.

     
 

Cee’du je zapravo teško pronaći ozbiljniju manu, sve je u duhu vremena, od dobre pozicije za upravljačem, pa sve do vrhunske opreme i raspoloživog prostora. Krenimo od ergonomije, i iako smo poželeli spustiti sedište još malo niže, vozač za čas pronađe željenu poziciju. Kako se prednja bočna stakla spuštaju naniže ka prednjem delu, staklene površine su izdašne, što omogućava odličnu vidljivost sa strane. Isto se odnosi i na instrument tablu, pokazivač brzine ima čak petnaestak santimetara u prečniku. Na prvi pogled je klasične koncepcije (crvena kazaljka po obodu), no, kada se radi o najvišem završnom nivou EX Maxx, zapravo je numerički. Radi se TFT kolor ekranu (ili LCD ukoliko više volite), ni manje ni više nego kao kod Mercedesa S Klase! Ostala dva su sa klasičnim kazaljkama, no, u svakom slučaju njihova čitljivost je za pohvalu. Svega tu još možemo pronaći od najnovije tehnologije, spomenimo samo električnu ručnu kočnicu, sistem za upozoravanje nenamernog prelaženja u drugu saobraćajnu traku (zvučni signal) i jos jedan za pomoć pri parkiranju. Kada je pronašao dovoljno mesta, signalizira vam da ubacite u „rikverc“, sve ostalo je njegov problem. Madam Rajković je kao i u slučaju Ford Focusa, jednostavno bila oduševljena njime...

     
 

Nije zaboravljen ni praktični aspekt, cee’d je prepun prostranih boksova i ostava za odlaganje sitnica. Slično je i pozadi, s tim da je i prostor za kolena vredan hvale. Računajte na 5-6 dopunskih santimetara u poređenju sa Peugeotom 308, koji nam se našao pri ruci, odnosno navedenim Focusom. Naprotiv, sa 380 litara prtljažnik je prosečno prostran (veći za 40 l od bivšeg). Od konkurenata, kao što su Renault Megan, Citroen C4 ili Honda Civic, veći je i do 100 l. Kao po običaju, u njegovom dnu nismo pronašli rezervni točak, za uzvrat, postoji duplo dno, zgodno za odlaganje tanjih predmeta (alat, karte, prekrivač…)

Udobniji, ne i snažniji
Da li je Kia predvidela snažnije agregate za novi pro_cee’d (najavljen za početak naredne godine), ne znamo, za sada se moramo zadovoljiti sa više manje poznatom ponudom. Na repertoaru su dva benzinska i tri dizel bloka, od kojih najsnažniji razvija „samo“ 135 KS (benzinski 1.6 GDi). Pored njega, tu je i poznati 1.4/100 KS, kao i tri dizela; 1.4 CRDi/90, 1.6 CRDi/110 i voženi 1.6 CRDi od 128 KS. U principu, dovoljno za jedan kompaktni porodični hečbek, ali šasija novog cee’da sposobna je da primi i znatno snažnije (kruća za 45 %).

Postavljen na istoj platformi kao i bratski Hyundai i30, odlikuje se „zdravim“ ponašanjem, potpuno na nivou najboljih konkurenata. Možda ne toliko agilan kao Focus, ali siguran u svakom pogledu. Još da su umesto posve prosečnih Hankook guma montirane neke kvalitetnije, buka od kotrljanja sigurno bi bila još niža. Jer, izolacija kabinskog prostora je veoma dobra, dok se 1.6 CRDi pokazao retko diskretnim, kako u radu na mestu, tako i prilikom snažnih ubrzanja. Sve što nedostaje ovom motoru je malo više elastičnosti u najnižim obrtajima, što je jednim delom krivica i predugih prenosnih odnosa. Naime do 2.000 obrtaja pod stopalom se ne oseća bog zna šta, što zna biti neprijatno prilikom izlaska iz garaže ili na jačoj uzbrdici. Na putu, pri brzini od 90 km/h, motor se u najvišem prenosu „vrti“ na samo 1.600 o/min, te je, žele li se ubrzati, neophodno sići u niži prenos.

     
 

stil,
kvalitet izrade i materijala,
prostor za putnike,
izolacija,
odnos cena/opremljenost,
sedmogodišnja garancija

motor „šupalj“ ispod 2.000 o/min,
osetljiva karoserija bez zaštitnih lajsni,
previše dugmića na upravljaču

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

Motor
turbo-dizel, redni/4; 1582 cm3; 16/common-rail; 94 kW; 128 KS; 260 Nm pri 1900 - 2750 o/min
Karoserija
hečbek/5/5; D x Š x V 4310x1780x1465 mm; Međ. rast. 2650 mm; Masa 1375 kg; prtljažnik 380 l
Ogibljenje
napred: MacPherson, spiralne opruge, gasni amortizeri, popr. stabilizator;
nazad: multi-link, spiralne opruge, gasni amortizer, popr.stabilizator
Kočnice
napred/nazad: vent.diskovi/diskovi
Pneumatici
napred/nazad: 225/45 R17
Transmisija
pogon: na prednje točkove; menjač: manuelni 6 brzina
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 10,9 s; maks. brzina: 197 km/h; pros. potrošnja: 6,6 l/100 km; emisija CO2: 114 g/km
Cena 22.850€

Zašto je tako, verovatno ste pogodili, sve strože norme o količini izduvnih gasova, prisiljavaju proizvođače da ovo stave u prvi plan. 1.6 CRDi ispušta skromnih 114 g/CO₂ (100 grama kada se radi o verziji Pack Eco), iako nema serijski Stop&Start sistem. Uostalom, sa 260 Nm, pri 1.900 o/min, inferiorniji je recimo od dobro poznatog 1.6 HDi (285 Nm). Ukoliko bi trebalo porediti ga sa ovim, recimo da je agregat grupacije PSA „eksplozivniji“. Kod cee’da je linearniji, pa se sa pravom možemo zapitati gde nestadoše ti silni „konji“? To ne znači da su perfomanse loše, naprotiv (bezmalo 200 km/h i ubrzanje do 100 km/h ispod 11 sec), jednostavno nema se osećaj viška snage. Sam menjač je veoma precizan i lak za manipulisanje (u ponudi je i automatski šestostepeni), dok je električna asistencija podesiva.

Naime, na upravljaču se nalazi „dugme“, kojim se mogu izabrati tri moda: Comfort, Normal i Sport. Rekli bi smo pomalo „gedžet“, jer ne utiče na ostale parametre vozila, kao što su motor i ogibljenje. A kad smo već kod njega, cee’d 2 znatno je udobniji od prethodnog, bez obzira na niskoprofine pneumatike od 17 cola. Slično je i sa potrošnjom, iako nije rekorder na ovom polju. Naša prosečna iznosila je 6,6 lit, sa rasponom između 4,3 i 8 lit. Poslednji podatak odnosi se na gradsku vožnju u „špicevima“, bez Stop&Start sistema. Na autoputu, ukoliko se više manje poštuje francusko ograničenje od 130 km/h, ne prelazi 6 lit.

Logično skuplji
Iako je novi cee’d i dalje veoma konkurentan po pitanju cene, skuplji je od bivšeg, koji se još uvek može pronaći na našem tržištu. Po onome što stoji na ovlašćenom sajtu, početna cena u Srbiji iznosi 12.490 (bez eventualnih popusta), i ide sve do 22.850 evra. Upravo toliko košta voženi 1.6 CRDi/128 EX Maxx, koji, pored gore navedenih sistema, poseduje „Smart Key & Button Start“, grejano vozačevo i suvozačevo sedište, kao i upravljač, kameru za vožnju unazad, taktilni GPS, automatski klima uređaj sa dve zone, Xenon svetla, LED svetla u kučištima ručica za otvaranje prednjih vrata, aluminijumske naplatke od 17 cola sa gumama 225/45…

Bez sumnje izvrsno, slično opremljeni konkurenti osetno su skuplji. Ni osnovni model LX Fun nije „očerupan“, no detaljnije informacije o opremi možete pronaći na spomenutom sajtu Kije.

Od svog pojavljivanja, gama cee’d prodala se samo u zapadnoj Evropi u preko 430.000 primeraka, cifra koju novi želi da udvostruči. Nakon nedelju dana provedenim za njegovim upravljačem, rekao bih posve ostvarivo, posebno od kako su objavljene fotografije karavan verzije (očekuje se na jesen). Privlačnog dizajna, prostran, udoban, bogato opremljen i kvalitetno urađen, cee’d poseduje gotovo sve neophodno kako bi se dopao znatno široj publici.

Tekst i slike: Perica Rajković
10260
Postavljeno: 19.12.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

asd
19.12.2012 12:16
18
28

Kad sam otvorio clanak, prvo sam pogledao cenu, sad pisem komentar, a clanak logicno nisam ni procitao. A razlog je cinjenica da je ovaj model debelo iskocio iz svoje klase. Moj drug je kupio CEED za 12.000 evra, cenu do nekih 18 mogu i da razumem, ali ne mogu da razumem da ce neko kiu platiti vise nego Golfa itd.

Нови Сад
19.12.2012 12:27
24
11

Bestbuy куповина у класи! Нажалост наше тржиште је пуно стереотипа тако да се увек да је предност европским аутомобилима у класи (и ја сам такав), једино цена може да му да ветар у леђа.

Оно што бих ја замерио су слаби мотори, ипак конкуренти увелико нуде моторе од 2 литре са 150+ hp.

koko
19.12.2012 12:48
23
13

ja sam inace fan francuskih i nemackih brendova i uopste necu da ulazin u imidz,drzanje vrednosti ili kvaliteti izrade ali svako ko imalo voli aute reci ce da je ova kia mrak auto,prava testera od auta i pravo lep auto!

Реално
19.12.2012 13:12
5
21

BMW 1 и mercedes A лидери класе! По свему па и по цени која је мнооооого већа од ceed-a

Milan Dukic (dumi)
19.12.2012 13:21
13
6

Nikad nisam vozio kiu ni iz kog drugog raloga nego nisam imao prilike, ako je suditi po dizjnu auto je izuzetno lep i atraktivan kako spolja tako i iznutra . Sama garancija projzvodjaca i raznorazne stidije su pokazali da su kia aututomobili puzdani na predhodnoj generaciji kie ceed jedina zamerka na kvalitet bila ubrzano trosenje poluosovina (to sam procitao u jednom casopisu) nadam se da su to ovom novom generacijom isprafili. Fale im mali turbo benzinci jedino to moze da im stane na put dobroj prodaji.

Leon
19.12.2012 13:34
7
12

Realno,realno si izmislio toplu vodu.

maxy
19.12.2012 13:44
6
12

Veoma atraktivan automobil i u skladu sa modernim trendovima. Cena kakva je, takva je, i u skladu sa nivoom opreme daje širok izbor kupcu od osnovne pa do ko zna čega što ima veoma "važnu" ulogu prilikom kupovine, a kasnije se i ne koristi mnogo. KIA je proizvođač koga bi trebali posmatrati kao alternativu Opelu, VW, Fordu..., dakle nikada lider i inovativan, ali uvek tu, malo iza njih i to ne na račun kvaliteta, već više postavljanja trendova, korišćenja materijala i opreme. Ko zna možda se od sledeće generacije Ceed-a umesto naziva Golf klasa počne koristiti i Ceed klasa.
Pitanje za g. Rajkovića bi glasilo da li je vozio ovaj model sa 1.6 GDI motorom i kakvi su utisci u poređenju sa ovim, testiranim?

koreaskeptik
19.12.2012 14:52
11
17

A koliko ce kostati za 3 godine? 35% od cene Golfa VII iste starosne dobi i konfiguracije! Dobijes na cupriji-izgubis na mostu

ali
19.12.2012 16:28
21
5

g. Rajkovicu (a i ostali iz VG, posto druge redakcije nemaju sluha za kupce), ako je ikako moguce, a opet ne znam koliko jeste, testirajte one modele koje ce (nadprosecni) srpski kupac moci da kupi. Mislim na osnovnu verziju sa osnovnom opremom. Najjeftinije.
Ne znam za Evropu, ne znam ni za sve kupce u Srbiji, ali cini mi se prilicno neverovatno da ce KIA da proizvede i proda neku znacajnu kolicinu tih i takvih kakav ste testirali.
Sto se tice poredjenja sa golfom itd. sve je pitanje ukusa i novcanika. Vidim dosta Golfova na ulicama, znaci ljudi kupuju. Doduse, neki od njih posle odu do policije da daju izjavu a kasnije parkiraju golfa i odu malo u zatvor....hehehe. Salu na stranu, cinjenica je da su evropska kola mnogo skuplja i da se i dalje kupuju i da ih ja ne kupujem.

Peki
19.12.2012 17:14
21
6

@ali, primljeno k znanju, samo znas kako je to ovde, hoce uvek da mi "uvale" najprestizniju verziju, jer logicno ostavlja najbolji utisak! Trenutno vozim novi Sandero, e ovaj je sa najslabijim benzinskim 1.2 16v/75 ks i osnovnom opremom.
Pozdrav

Redakcija
19.12.2012 17:42
19
6

@ ali

Mi možemo da testiramo modele koji su u ponudi kao test vozila. To su najčešće "napucani" modeli, vrlo retko oni "klot", jer marke žele da demonstriraju ono najbolje čime raspolažu. U Srbiji nažalost nismo u prilici da biramo. To što se registruje kao test vozilo, to je to.

ali
19.12.2012 19:23
18
5

hvala na brzom odgovoru i g. Rajkovicu i Redakciji. Razumem vas u potpunosti. Samo sam hteo da naglasim da ce neko (npr. ja jednog dana) biti opasno razocaran kada posle citanja vaseg testa ode do kia salona (ili bilo kog drugog salona) i sedne u izlozeni model (naravno najjeftiniji jer to je ono sto salon moze da proda pa i narucuje) i oseti se ... hajde da kazem ....mozda malo prejaka rec ..prevareno. Sada su i materijali oblaganja unutrasnjosti razliciti od verzije to verzije sto mi je pomalo neshvatljivo. A najvise mrzim blanko dugmice u osnovnoj verziji. Kupovina automobila je impulsna reakcija, mozda neko odustane kad vidi za sta traze pomenutih 12.490 evra. Ne bi bilo lose da Kia odluci gde zeli da bude trzisno pozicionirana. srdacan pozdrav

serjozha
19.12.2012 20:29
14
4

ali potpuno si u pravu sto se tice ove kije ceed koja sa ovom opremom izgleda kako se kaze ko "space shuttle" i ima full opremu ko i auto visoke klase i ovaj model je pa skoro duplo skuplji od pocetnog "plastikanera"!to ti je realnost u novinama i emisijama i na internet portalima su top opremljene inacice a ti rajo onda kupi pocetne plastikanere sa duplo manje konja jer eto taka.je situacija a tako opremljen model ce ionako kupit 1%kupaca,nije to kod kije problem nego kod svih!i pocetni modeli recimo clia novoga i golfa koji isto tako u opremi autentik i trendline izgledaju blago razocaravajuce!!!

Peki
19.12.2012 21:38
9
6

@ Maxy

Izvini nisam zapazio pitanje koji si mi postavio. Nazalost, nisam vozio 1.6 GDi, iako sam malo kasnije imao i karavan verziju, opet sa istim dizelom. Iskreno receno, sumnjam da ga uopste imaju u press voznom parku, jer su u Francuskoj dizeli zastupljeni sa oko 70 %. Cim se na prolece pojavi kupe, pokusati cu da ga dobijem sa tim motorom, posebno sto su najavili da ce biti znatno snazniji.
Pozdrav

Miki
19.12.2012 23:05
18
7

Kia i Hyndai nisu vise marke koje se dokazuju! Pretekli su 80% citave automobilske industrije, i po kvalitetu i po dizajnu. Za svedecis 10, 15 god, ovim tempom bice broj 1.

sale
20.12.2012 09:23
15
6

slazem se sa "mikijem".Korejci su danas "novi" japanci sem japanaca juzno koreanci prave privlacne i lepe aute a ne samo kvalitetne!pa sada su 4.na globalnoj razini a do pre 10,15 godina ljudi su se sprdali iz hyjundahia a pogotovo kie!a sto je najbolje hyundai je toliki tehno gigant da mi to nemozemo da shvatimo njima nije auto industrija primarna nego brodogradnja i imaju svoje sopstvene celicane i elektronske dobavljace?)!!!!!pametnome dosta!

Нови Сад
20.12.2012 09:37
7
6

@ali

То сви произвођачи раде, ја и даље мислим да kia има добру цену у односу на конкуренте (чак и оне верзије са богатијом опремом), нарочито у односу на немачку премијум тројку. Моја замерка су слабији мотори.

Е сад каква ће цена бити половњака након пар година то можемо да нагађамо, претпсотављам да ће им брже опадати вредност.

Што се дизајна тиче - оставља добар утисак, али некако ми се корејска возила брзо "исперу", тј брзо нестане та агресивност, видећемо да ли ће то бити са овим моделом. Не могу да се сетим какав је први утисак оставио претходни модел кад је изашао, али сад ми изгледа скроз просечно, чак и немаштовити голф то годиште изгледа боље сад

Don
20.12.2012 09:40
11
10

Ja sam napravio jednu gresku onomad kad sam vozio ovo auto, jer se ne sjecam koji dizel je bio u pitanju. I sam sam se zacudio nedostatku osjecaja snage, no pogled na brzinomjer me je razuvjerio. Bolje on nego policija.:-) Inace se Peki popravlja ( ne ureko se!), sad napokon vidim i raspon potrosnje (a ne fabricki podatak) od 4.3 do 8 litara. Nekako mi je promaklo,izgleda da ovaj ceed nije bio opremljen kamerom i navigacijom? Usput, ima manje dugmica na volanu od citroena c5 il ds5 pa citroenu to nije uzeto za manu a ovom jeste, al svejedno manje neg ijedan ford il opel (ukupno gledajuci)koji su ergonomski monstrumi gdje vozacevo radno mjesto izgleda ko mixeta u muzickom studiju.Uglavnom, dobro je znati da kia moze svome kupcu isti proizvod , doduse razlicito opremljen, ponuditi u rasponu od 12ke do preko 20ke s tim da i onaj najjeftiniji nije zakinut i ogoljen. Nadam se da i ovaj dizel ima lanac umjesto remena, za razliku od hdi motora.

sever
20.12.2012 10:59
5
6

ljudi svi smo ovde na ovom forumu i donekle u pravu i nismo,ali ok je imat razlicita mislenja jer to je tako i dobro da je tako.bilo kako bilo ovo je 1 vrlodobar kompakt napucan svime i svacime a kako je neko rekao pola tih dugmica ili opreme realno ni neces puno koristit a masno kostaju kod svih brendova posebice nemackih,a nije zanemarivo da i tezina raste povecavanjem opreme i jacim motorom!a i potrisnja svih tih silnih lampica i elektrike sok za akumulator!

Miki.M
20.12.2012 19:04
13
9

Ljudi pokusajte da shvatite da ti Golfivi i BMW i Audi, kostaju previse...Kvalitet im je zapostavljen jer oni nemaju kapacizet da prate svetsku auto industriju... Lexus...Honda....Kia....Hyundai prave auta koja se u Evropi ne srecu.. Svaki auto kod njih je testiran i ispitan...Garancijom ce da uniste Evropska auta.. Zvuci za mnoge koji ne poznaju auto industriju ali, mnogo su kvalitetniji od mnogo skupljih auta sa imidzom iz Nemacke ili Evrope... Nema vise sprdanja sa autima iz Koreje ili Japana a uskoro ce im se pridruziti i CHINA!!!

Alergičan na glupost
20.12.2012 19:32
21
7

Gospodine Peki, niste smeli da kažete da vozite novi
Sandero; Don uvek vreba iza svakog ćoška. :)
Svako dobro Vam želim!

Japanautofan
20.12.2012 20:33
11
6

Opet Dacia !? Hmmmm.....stvarno cu poceti da sumnjam :) Nesto smo Nissan zapostavili iz te grupacije.Valjda nece biti "SMAK SVETA" pa cemo docekati i taj test(Dacije mislim) :)))))) Vidim da komentari uticu dosta na pekijevo pisanje, svaki put sve bolje i interesantnije.Dok god su objektivni i realni komentari zanimljivo je i citanje istih ali kad pocne preterivanje(pljuvanje) onda ovo gubi svaku draz. Vidim da najveci kriticari i najvise citaju ove testove tako da su u sustini svi zadovoljni . Pozdrav svima samo tako nastavite !

Peki
20.12.2012 22:34
19
5

Drugari, nisam ja kriv sto je Dacija izbacila Sandero 2, morao je da se odradi! Cak su i klinci, navikli na znato bolje, bili razocarani... Bili su iznenadeni kada su otkrili da postoje zadnja stakla bez elektricnih komandi! Razmazena derista :-)
Sto se tice Nissana, namaju zaista nista aktuelno, ali cu Vas zato u narednim mesecima udaviti sa Sanderom Stepwey i Loganom. Noviteti, sta da se radi?
Pozdrav svima

odlicno
21.12.2012 00:39
14
6

Uzivam u svakom tekstu na sajtu. komentari su slag na tortu jer se njima tema dopunjuje i zaokruzuje iz vise aspekata.
Vrele gume-svaka pohvala

Don
22.12.2012 10:34
10
11

Sve ono nesto mislim, ako mercedesa jedna E klasa, koja na trzistu kosta 50tak ke, dodje 12ke, koliko li onda ova jeftinija cuda zbilja kostaju? Sjecam se da sam vidio na papiru, fabricka cijena 8ke a prodajna bila 14ke, za prvi ceed.Napomenuti treba da i on dijeli mehaniku, al golf je bez premca u tome i opet, da bi mu se umjetno odrzavala vrijednost i bio neki etalon, zacijeni se (cuj, 17ke za osnovni model!!bezobrazluk) i onda drugim mehanizmima odrzava. Strah me hvata kad bi zamislio da su recimo, fiatu pucali lanci (da ih kojim slucajem koristi),odlazile turbine itd...pa bankrotirao bi, niko ga ne bi kupovao(ionako slabo kupuje).Zalosno da kupac na kraju,unatoc silnim ustedama, nikako da profitira.Njega vazda isto kosta-Skupo.A taj isti vw, za americko trziste kosta znatno jeftinije nego doma u Evropi.Kako kia pravi auta u Evropi i njena su jeftinija, a ostalima skuplja poradi skupog Eura i proizvodnje??Ta, ionako sve dijelove dobavljaju od podizvodjaca iz svih krajeva svijeta, slabo sta se proizvodi na starom kontinentu, dijele platforme sa svima i opet 17 keka..za skulu od 85 ks, kako bi placeni dr.Marusic rekao, puna saka brade.Steta, 12ke bi mu odgovaralo, 17ke nikako.

XXX
22.12.2012 13:19
12
5

@Don Vidi se da si ziveo u socijalistickoj drzavi. U kapitalizmu je slobodno formoranje cena ! Dok god ima kupaca koji ce da plate tu cenu tako ce biti. Nema bezobraznih cena nego ko je nama kriv sto nemamo da platimo pa sve racunamo koliko su oni u dobiti i jos se tesimo kako smo kupili jeftino a isto tako dobro kao nesto mnogo skuplje. Citao sam i ja isto o tim havarijama na VW motorima ali jedno pitanje uz put onako. Da li se to jos desava ili je greska ispravljena ?Slazem se da VW uzima previse para ali niko nas ne tuce po usima da ga kupujemo. Toliko je profitirao na svom brendu (jos od golfa dvojke) da i dan danas ima (kultni)status koji mu drzi prodaju i cenu dok KIA jos mora mnooogo vozila da proda da bi se dokazala i stekla bar priblizan ugled kod kupaca.

Don
22.12.2012 16:49
13
4

slazem se

Ivan
22.12.2012 21:34
12
11

@Peki
Opet Dacia na 100 načina.Nemoj molim te više.
Slažem se da su pomenuti modeli aktuelni ali u suštini to su identični modeli samo u drugim izvedbama(hečbek i limuzina).
Ja ti predlažem da testiraš jedan i završen posao.Ha,Ha.
Od aktuelnih modela ja se nadam da je odrađen test novog Clia i da će tekst uskoro biti objavljen.
Pozdrav.

Hakkinen
23.12.2012 11:09
14
11

@Asd

Zašto da ne?Recite mi molim vas po čemu je to danas Golf bolji od novog Ceed-a?Kvalitet izrade,motor,oprema,cena,garancija?Po čemu?

Kin-Tiki
23.12.2012 18:07
19
9

Auto stvoren za"obicnu raju"koja nema problema sa potencijom.Prosto receno Best Buy.

Lazar Bojanić
24.12.2012 08:53
18
7

ako je po onoj narodnoj "za dobrim konjem se prašina diže" onda je KIA po broju komentara dobrano nadmašila komšiju Golfa VII iz susednog testa :-)

Šalu na stranu , dobar auto ...

Peki
24.12.2012 09:57
8
5

@Ivan
Moze i tako, a moze i u vidu nekog kraceg, blic testa, sa razlicitim agregatima. U svakom slucaju, uzecu, kada za to dode vreme, i Stepwey i Logan, ukoliko nista drugo, zbog sopstvenog iskustva. A da li ce i kom obliku biti objavljeni, to ne zavisi od mene.
Pozdrav svima, i srecan Bozic onima koji ga veceras slave.

Likaca
26.12.2012 11:49
7
4

Ovo je ekstra auto ali zbog manjka delova ovlascenih servisa paprenih i delova i popravki jos dugo nece kod nas imati nikakav prioritet.

Don
28.12.2012 19:37
8
2

jao, moram da dodam i ovo: u novom modelu nema vise one uzasne buke zadnjeg ovjesa, kada predjes autom preko neravnina, sto se manifestiralo odvratnim zvukom a iritacija je bila sa svakom rupom sve veca.Vise nije jeftilen.DAnke kia.

Don
01.1.2013 13:15
6
0

ceed 1.4, cijene servisa kod ovlastenih gulikoza :) : period eksploatacije je 4 godine, redovni, godisnji servisi koji se obavljaju po planu odrzavanja, cijena ukljucuje i rad:106eura, 153eura, 117 eura, 150 eura. Jel to puno ili malo, procijenite sami.Zar moze jeftinije?

Don
01.1.2013 13:19
5
0

Nego, ovaj...u nekom od ovih arhivskih tekstova sam procitao da mercedes ima vlasnickog udjela u kiji. Sad bi bilo lijepo znati ko je vlasnik hyundaia. Steta sto je to tesko saznati...:(

serpico
03.1.2013 17:37
3
0

u pravu si don neznam dal jos ima udela,ali svojedobno je kia schuma imala ugradjen mercedesov motor i stari terenac kie sorento i sang yong rexton!!!a danas mercedes koristi renaultove "male"motore 1.5 dcije a koristit ce i 1.6 novi sa 130 ks

mm
04.1.2013 16:09
4
0

za ovaj novi model kie se moze reci da je automobil koji ima ali stvarno ima mnogo dobre elektonske stvari i kvalitete , oprema je vrhunska moze se uporedjivati sa mnogo luksuznim automobilima... I da dodam sve ove instalacije se prave u fabrici u Leskovcu Yura corporation jedna komplet instalacija kosta oko 2200 evra i proizvede se dnevno za oko 500 automobila a plata jednog radnika je max 20 000 ja radim u toj fabrici...

Don
28.1.2013 13:45
0
0

20000 cega? godisnje il mjesecno?

sarajlija
04.6.2015 14:31
0
0

imam ovaj model (kia ceed ex maxx high) i još uvijek sam oduševljen njenim mogućnostima izgledom....
ranije sam vozio aute evropskih proizvođača ali se lako kradu a i zasitio sam ih se ....

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: