Ekskluzivno

KIA Carens

Anti-monovolumen

Između sada bivše i nove Kije Carens, razlika je kao nebo i zemlja! Počevši od dizajna, pa sve do opšteg kvaliteta, ponašanja na putu i upotrebljene tehnologije. Reklo bi se da su Korejci preskočili jednu generaciju, koliki je učinjen progres

Kada se spomene Kia, većina prosečno upučenih vozača reći će da se radi o korejskom proizvođaču, u velikom usponu, sa rekordnom garancijom od 7 godina. No, ukoliko vas upitam da mi kažete nešto više o modelu Carens, gotovo je sigurno da će većina slegnuti ramenima, u stilu - nisam baš nešto u toku! E da, ovaj model zaista se nije proslavio na „Starom kontinentu“, jednim delom zbog neuglednog dizajna i relativno zastarele tehnologije, mada su za to u dobroj meri zaslužni i znatno moderniji evropski predstavnici. Novi je zato krenuo od nule, preuzevši u dobroj meri stil aktuelnog cee’da. No, umesto dizajna tipičnog za ovaj segment, Carens igra na kartu uzdignutog karavana, sa redukovanim staklenim površinama, kako bi se dobilo na vizuelnoj dinamičnosti. Njegova visina ograničena je tako na 1,6 m, u centimetar isto kao kod manjeg brata, gradskog minivana Venga. Ni kada je dužina u pitanju, Carens se nije ugledao na konkurente, koji često postoje u dva oblika karoserije (kratka i duga). Predviđena je samo jedna, kompromisna, od 4,52 metra, što ga ne sprečava da ponudi i do 7 mesta. Zaključak koji bi se mogao izvući: iako nije orginalan, opštim formama i proporcijama, prijatan je na oko! Po jednima izgleda diskretno sportski, dok je po drugima banalno konvencionalan. Bilo kako bilo, pre će se dopasti zainteresovanim za jedan polivalentni karavan, recimo kao Peugeot 308 SW, nego li poklonicima „pravih“ vanova, tipa Citroen C-4 Picasso ili Renault Scenic.

     
 

Bogato opremljen
Ni enterijer Carensa nije tipično vanovski, iako je njegova modularnost na sličnom nivou. Tek blago povišena pozicija, sa vertikalno postavljenim upravljačem i snažno zakošenim vetrobranskim staklom. Nije nimalo neprijatna, štaviše, jedino bi vidljivost u stranu mogla biti bolja. Previše „mesnati“ A stubovi iz dva dela, iako između imaju prozorče, zaklanjaju pešake i bicikliste. Oblik i dizajn komande table nam se dopao, no, po ugledu na spoljašnjost, ne donosi apsolutno ništa novo u segmentu. U poređenju sa ovom Kijom, novi Citroen Picasso, pravi je svemirski brod! Dakle, klasika caruje, sa analognim instrumentima postavljenim tamo gde smo navikli da ih vidimo. Ništa od centralno postavljenih numeričkih, kakvi su u trendu, to mesto ovde je namenjeno povećem kolor ekranu. Pohvalićemo kvalitet materijala (koža na upravljaču i ručici menjača, ravna je onoj kod Audija) i odličnu završnu obradu, a manje količinu dugmića na upravljaču i okolo njega. Ako ništa drugo, barem su vesnici bogate opreme, štaviše, ekstremno bogate! Pored sada već klasičnih elemenata komfora (klima sa dve zone, GPS, priključci za medije...), moramo spomenuti senzore napred i pozadi, za pomoć pri parkiranju (sa kamerom, molim vas), kao i mekanu kožu na sedištima, hlađenim i ventilirajućim. Dobro, ukoliko smo ovo još i videli na prednjim, na zadnjim je malo ređi slučaj...

odnos cena/oprema,
ergonomija radnog mesta,
udobnost,
diskretan motor,
modularnost

vidljivost ¾ prema napred,
zapremina prtljažnika,
masa vozila,
potrošnja u gradu

U drugom redu pronalazimo tri nezavisna sedišta (srednje je za desetak centimetara uže), bez mugućnosti da se izvade iz vozila. Podešava im se nagib, ali se „klinci“ žale kako ne vide bog zna šta kroz prozor. Osim što su nisko postavljena, krivca treba tražiti u malim staklenim površinama i visokim bokovima vozila. Smeštena su na klizačima, kako bi se obezbedilo koliko toliko prostora u trećem redu, iako su ova podnošljiva samo za decu nižeg uzrasta. Naime, osim za kolena, prostor je ograničen i za glave, a sve zbog male visine vozila. Već kao po običaju, uredno su složena u prtljažniku, i izvlače se jednim potezom ruke. Ukoliko ste se zapitali šta potom uraditi sa povećom rolnom koja ga pokriva, ništa lakše, i za to je predviđeno mesto, u duplom dnu prtljažnika. Nažalost, zapremina ovog, u konfiguraciji sa 7 sedišta, svedena je na stotinak litara, odnosno 492 l, kada su spuštena. Inače, uvek su uz doplatu (u Francuskoj 500 evra), pa kome nisu neophodna, bolje ih je eliminisati, jer je i prtljažnik tada dublji (536 l). Čak i tada, znatno je inferiorniji od recimo Grand Scenica (645 l) ili VW Tourana (695 l). Obaranjem naslona suvozačevog sedišta, moguće je transportovati objekte do 2,7 dužine.

Skromna ponuda agregata
Sa samo jednim benzinskim blokom 1.6 GDi/135 KS i dizelom 1.7 CRDI od 115 I 136 KS, Carens je u inferiornijoj poziciji u poređenju sa konkurencijom. Za ovu priliku, izabran je snažniji dizel, rekli bismo po meri za 1.600 kg teško vozilo. Ovaj motor poznat nam je iz Optime, a karakteriše ga kultivisan rad i blag karakter. Do nekih 1.500 o/min, ni ne pomišlja da odgovori na komandu gasa. Nakon toga je ubedljiviji, no, njegov turbo nikada ne isporučuje obrtni moment brutalno. Idealno za porodičnu upotrebu, ne i za sportski nastrojenog šefa familije! Uostalom, ova Kija je podešena za udobnost, pa iako joj se ništa ozbiljnije ne može prebaciti po pitanju ponašanja na putu, ipak više voli „cool“ upotrebu. Tako će i apetit biti manji, jer sa oko 7 l u proseku, nije šampion u segmentu. Ovo je realan podatak, koji nema veze sa fabrički deklarisanih 4,8 l, neostarivij čak u idealnim uslovima. Računajte dakle na najmanje 5,5 l, odnosno i do 9-10 l u gradskoj vožnji, uprkos serijskom Stop&Start sistemu. A kad smo se već spomenuli urbanu sredinu, nije na odmet reći da je električna asistencija izuzetno snažna, upravljač je moguće okrenuti u mestu jednim prstom.

     
 

Ovo pod uslovom da se izabere mod Comfort, pošto postoje tri nivoa asistencije (Normal i Sport). Poslednji je najoptimalniji, no i tada nema toliko dobar „diajlog“ sa podlogom, kao pojedini konkurenti. Naprotiv, ručica menjača nam se veoma dopala, lako i brzo sklizne u željenu poziciju, gde ostaje savrseno „zaključana“. Slabija verzija, od 115 KS i 260 Nm obrtnog momenta, verovatno koretno ispunjava „domaći zadatak“, no, kako je razlika u ceni skromna (600 evra u Francuskoj), vredi doplatiti za snažniji. Tako dođosmo i do cene, nažalost i dalje nepoznate za naše tržište. U Francuskoj, gde je obavljena probna vožnja, kreće se između 21.600, za 1.6 GDi, pa sve do 29.700 evra. Realno, jeftinija je od 7-10 %, popust koji će vam prodavci Kije odobriti nakon samo par minuta pregovora.

Zaključak
Za razliku od familije cee’d, kojoj realno pripada, Carens se pravi u Koreji, iako će njegovo principijelno tržište biti evropsko. To nema nimalo uticaja na njegov kvalitet (fabrika Zilina u Slovačkoj priznata je od samog proizvođača kao najmodernija), a još manje na veliku polivalentnost. Pravo je zadovoljstvo sresti jedno ovako dobro zamišljeno i realizovano vozilo, i pored dobre volje, Carensu je teško pronaći ozbiljniju manu. Iako ne igra na kartu zavodnika, poseduje veoma ozbiljne argumente, koji sigurno neće proći nezapaženo kod kupaca. Pitanje je samo kojih, jer uprkos svim navedenim kvalitetima, vanovi ne uspevaju da se nametnu našem tržištu, tako da i Carens verovatno ostati na margini. Šteta!

Kia Carens 1.7 CRDi/136 KS

Cena u Francuskoj od 21.600 do 29.700 evra
Motor turbo dizel, redni/4 cilindra, 1.658 cm³; 16 ventila; 136 KS pri 4.000 o/min; 330 Nm pri 1.750 o/min
Transmisija na prednje točkove; menjač: 6 brzina manuelni; gume 225/450 R17
Ogibljenje napred MacPherson, polukruta osovina sa programiranim deformisanjem
Perfomanse 0-100 km/h 10,4 sec, maksimalna brizna 191 km/h
Potrošnja na testu 7,2 lit, CO₂: 127 g/km
Karoserija monovolumen, petoro vrata, DxŠxV 4.525x1.805x1.605, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm, masa 1.600 kg, prtljažnik od 103 do 1.694 l

Tekst i slike: Perica Rajković
11798
Postavljeno: 24.07.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

CBR
24.7.2013 00:51
7
17

Kia je zakon Japanci su kraljevi

Dejan L
24.7.2013 07:44
12
5

@ Perica
Samo 1 zamerku gosn Peki, pa gde ga upoređujete sa Grand Scenic-om? Valjda sa Scenic-om.
Što je jako zanimljivo znam 1 taksistu koji je vozio Sephi-u, Shuma-u, sada vozi Carens 2006. Neverovatno koliko auto izgleda kao nov i posle 204.000km
Ako je ova 2x bolja, a jeste i vizuelno i po završnoj obradi, a po dizajnu 3x, onda su uboli premiju. Ford C-Max mi sada deluje anemično.
Carensu jedini udarac može zadati Picasso III

Don
24.7.2013 08:07
10
4

Paaa, da. Meni je smetala buka, mozda je razlog veliki panoramski krov, ne znam,al je bio bucan autic.
Sa volanom nisam bio na ti, nikako da mi se svidi neki od 3 moda podesavanja. Auto (isti motor,premda bih volio jaci od nekih 180 ks al nemaaaaa) sam stiskao do kraja (max brzina) i na kraju zavrsio na 7.7 litara potrosnje, a nisam stedio nista - dosta teska noga.

Preglednost mi se dopala i nisam imao problema, sto se za kompjutersku asistenciju za parkiranje ne bi reklo. Nisam se usudio probati, da ne bih ogrebao auto slucajno :-)
Kozna, hladjena sjedala u vrelom danu bila su spas.Svakako preporucujem.

Dizajn unutrasnjosti za svaku pohvalu, cak su i rucice iza volana nanovo dizajnirane (ljepse i bolje) i odskacu od kijine dosadasnje ponude. Upotrebljeni materijali takodje (uporedio sam carens sa svim ostalim, izuzev optime jer je nije bilo u salonu) su za klasu visi nego u ostatku game. Volio bih bolju profilizaciju sjedala, ali s obzirom na tip vozila - nista od toga nece biti.
Sve u svemu, imam jako pozitivan dojam o autu premda mi se ne svidjaju povisena prometala.Carens je sigurno jedan od prvih odabira u klasi, jer vjerujem da ce cjenovno ipak biti povoljniji od konkurencije, a svaka hiljadarka dobro dodje.-Za njemacko trziste, cijena bez ikakvog popusta je bila, ako se sjecam, oko 31000eura. Minus bi, po meni bio jos i previse razmaknut polozaj obrtomjera i pokazivaca brzine, jer sam sa ocitanjem i pracenjem tih podataka imao znatnih problema i jako me je umaralo.Eto, toliko...cuskija.

Don
24.7.2013 08:24
11
6

eh, glede gepeka. Treba fino izmjeriti i izracunati koliko je zbilja velik, jer mnogi lazu kao npr VW u slucaju golfa 7 i do 78 litara manji gepek ima u stvarnosti (302Litre umjesto 380).
I u odnosu na golfa, ovdje nema one tunelcine tako da putnici na zadnjim sjedalima mogu uzivati puni konfor, njih 5 (golf samo 4) a nagib sjedala se moze mijenjati kako bi uzivancija bila potpuna. Jos samo malo da ovjes ukrute, da bude bar na razini Vw, bice pun pogodak. Vjerovatno sa novim carensom za koju godinu, premda zeljno ocekujem da vidim moze li kija napraviti opet toliki iskorak u kvaliteti vozila (ako poredimo postejeci carens i prijasnji model)kad izadje nasljednik ovog, novog carensa.

deda
24.7.2013 08:42
12
0

Ljudi, manite se istorije Kije, ovo je potpuno novi auto i, osim imena, nema nikakve veze sa starim modelima

Goranns
24.7.2013 09:14
10
5

@Don a ti si kao merio gepek i vozio golfa 7 pa znas da lazu i da je golf tvrd? A?

Don
24.7.2013 10:42
10
4

Nisam ja, al ima onih koji jesu.Centimetri ne lazu.najbolje bi bilo da odes do sedmice, otvoris gepek, izmjeris sam, dokumentiras to lijepo, pa nam javis.Fer i posteno.

Bojan
24.7.2013 11:27
8
3

Ekstra je auto, svaka cast proizvodjacu. Potorosnja je ocekivano tolika jer auto ima 1600 kg. Ni 500L nece torsiti manje sa 1,6 dizelom, koga niko ne spomenu u medijima, a ljudi ga vec voze...

Bobo
24.7.2013 12:52
4
4

Svaka cast, verujem da je sjajan, ali ya jedan novi model dosadno do bola, sve jeste na svom mestu, ali nekako nista novo za jedan novi auto,previse inspirisan b i c maxom i spolja i unutra.

serpico
24.7.2013 13:27
9
1

super kia,predobar enterijer!kia mi se cak sada svidja bolje nego bratski hyundai ,cak mi nekako deluje zrelije i kvalitetnije sklopljena!

Dejan L
24.7.2013 16:43
6
2

@ Bobo
Samo bih te podsetio na plastični enterijer kod Senika i na plastiku prefarbanu sivom bojom, pa i na one glupe štopove

Gorannd
24.7.2013 17:32
8
9

@Don aha ponos u cm? sex 2 sata od toga 1 i 50 min izvinjavanja! Kako mozes samarati takve gluposti? pa ako je tako onda ni astra j nema deklarisanu zapreminu? Uostalom ti si od onih koji udju u salon i prvo gledaju u prtljaznik koliko drva moze stati ili cementa? Ja gledam auto a Golf se popisa na sve u svojoj klasi a on posto svakako nespada ovde sta ga spominjes?
@Kia odlicni automobili i naslednici izvornih Japanaca kvalitetni,upotrebljivi,povoljni i dizajnerski skroz ok.

CBR
24.7.2013 21:53
6
8

Gorannd,, tebi je Gnojf savrsen

serpico
24.7.2013 21:57
10
2

Dejane L senic je rodonacelnik te klase i renault ju je izmislio!!!!I nema ofarbanu plastiku!licno sam vozio novi 1.6 dci bose edition!E premium osecaj voznje i kvalitet na razini cene i sta auto nudi i molim te covece,pristojno dojadio si i Bogu i vragu i samom sebi sa pljuvanjem po renaultu kao brendu!Ok shvatili smo tebe je reno iznevjerio i dobro dao si man na znanje ,ali nije sve ostale!verovatno ima ljudi sta ih je ferrari izneverio zar ce ferrari propasti zato ili audi ili mercedes!e dejan L stvarno si mandov prve klase!

Goranns
24.7.2013 22:20
7
5

@Serpico mnogo dosadan covek mnogo ali ima jos gorih evo sada cu njemu da odgovorim.

@CBR da Golf 7 je najbolji auto u klasi i mozes da puknes i ti i tvoji sterilni i plasticni Japanci iako ti u koji god da auto sednes taj sigurno ima najvise KONJSKIH snaga !!!

Bobo
25.7.2013 00:19
5
1

Dejane, nema potrebe da me podsecas,to je u svojoj kategoriji onaj auto sto svi pokusavaju da budu, kao Golf ili Korola u svojim klasama.Uzgred i nije mu c4 picasso i 3008 i 5008 neka konkurencija losije se prodaju, a bogami i kia.

moron
25.7.2013 00:45
2
1

Ima li rezervni točak ili samo onaj "šipak"?

Don
25.7.2013 07:43
5
2

Nauci se citati, golf je spomenut jer je primjer kako proizvodjac laze.

Igor
25.7.2013 07:52
6
0

Mislim da je bespredmetno uopšte poređenje sa Golfom... no u svakom slučaju, meni je ovo odličan auto. Na našim prostorima mu vidim kao glavnu konkurenciju Senic i Zafiru Tourer, što ne vidim kao jako veliki problem ako uvoznik potroši malo para na marketing. Senik je dosta manji auto (bar meni tako deluje), a Zafira je papreno skupa. Takođe, osvrnuo bih se na naše, da kažem tradicionalno tržište, i tablu na Seniku koja stoji na sredini čime žestoko odbija dobar deo kupaca.
Sve u svemu, mislim da Kia može bez ikakvog kompleksa da uđe u ovu borbu i da uzme dobar deo kolača, ali ako se uvozni malo "otvori" da ga predstavi kupcima, jer garantujem da polovini vozača Carens ni u najavi ne znači ništa, a za Senica/Zafiru svi znaju.
Toliko.

Dejan
25.7.2013 12:34
7
2

Opet o Golfu ...
Baš bih pitao ljubitelje Golfa šta bi kupili da žive i rade u Nemačkoj...
Primetio sam od Horgoša i Batrovaca do Makedonske granice da je to omiljeni gastarbajterski auto ...
Ljudi !?
Ajd sračunajte se od 1997-98 do 2012 - za 14 godina oni su izbacili na tržište pet modela Golfova...
Verujem da to rade jer su samouvereni a ne nesigurni za tržište i pozicije ...
Pobogu prodaju vam bezmalo jednu te istu mašinu već 14 godina - Pa naravno da su zaradili kad nisu ni na dizajn ni na razvoj potrošili ni evra već deset godina ...
O VW serijskim greškama na motorima, vešanju, elektronici se kod nas ne piše jer je jak lobi ... raspitajte se po Nemačkoj koliko su Pasati i Turani ili Golfovi zadnjih par godina na ceni...
...
Carens je od koga je, fenomenalan auto ... Pokupio je od svakog po malo i to samo dobrog ... šteta što lepeza motora nije malo šira i što motori nisu malo kvalitetniji ali da kažem da je recimo od Zafire turer u proseku jeftiniji najmanje 3000 evra pa i do 5-6000 ako poredimo pakete opreme i motore i sad mi recite da li je toliko lošiji i da li bi ste rado stavili tu razliku u džep
Turan ne pominjem jer je za pomenute modele najobičnija kanta

Goranns
25.7.2013 14:17
2
7

@Dejan Golf je zakon svoje klase ! I mega je popularan u celoj Eu ti ni neznas kakav je to auto a cak ni nisi dobro izbrojao koliko je modela izaslo od onda? od 97-me golf4 a sada je tek izasla 7 ca to je sada 4 ti model. Najskuplji nov-najskuplji polovan sve inovacije u klasi uvodi golf i to je to.
E sada sto pojedini ljubomorni hejteri kao ti lupetate i mlatite praznu slamu to je vas problem !
Cene mozes lako videti na Mobile.de i gastarbajterski auto je MB a ne golf ! Golfa kupuju pretezno evropski starosedeoci jer je najkvalitetniji jer ima imidz jer ima prepoznatljiv dizajn koji je od 74 samo evoluirao jer ima najnovije tehnicke inovacije u klasi jer su svi ostali za njega smesni osim mozda astre.
E sad sto moze po ceni golfa da se kupi i od drugog proizvodjaca veci auto to je druga prica ali to neumanjuje velicinu golfa naprotiv!

serpico
25.7.2013 15:36
7
0

prije je i opel rekord bio gastarbajterski auto!

ss
25.7.2013 17:28
5
4

vw je kofa... ne bih ga uzeo u zivotu... voze ga kompleksasi koji pomocu brenda pokusavaju da kupe status u deustvu... cena ce drasticno da se menja (polovnjaka) jer ih ima vise nego puntica, jos malo... a samim tim se i vidi koliko kompleksasa ima u srbiji... ista je prica sa svim nemcima... a niko na ovom svetu ne moze da me ubedi da je npr. ceed losiji od golfa, jos je ceed i lepsi 5 puta, a i cena je drasticna (nov auto).... golf nema prepoznatljiv dizajn, tako nesto ima chrysler, dodge, infiniti, itd... to su kola za kojima se svako okrene...
ne zelim nikoga da isprovociram, to je samo moje misljenje... samo malo otvoriti um i ne pratiti zablude... pozdrav

Goranns
25.7.2013 21:46
3
2

@ss pa ti brate kupi kiu onda sta da ti kazem. A ako neko ima prepoznatljiv dizajn to je onda golf nemoze se pobrkati s nicim.E sad pitanje je sta su kompleksasi da li oni koji kupuju tradicionalno ili trendovski?

ss
25.7.2013 23:11
5
4

a golf nije trendovski???
mogu ti reci da sam danas bio u kii... doslo je na red da se promeni auto, i gledao sam njihove modele (jedna od opcija), i mogu ti reci da ceed karavan (1.4, 100 ks jer mi jaci ne treba i zadovoljava sve moje potrebe) sa vise nego zadovoljavajucom opremom kosta nekih 14k, a sportage 1.6, 135 ks, sa najjacom opremom za taj model kosta nekih 16k... dok za te pare mogu da uzmem novog golfa 1.2 bez retrovizora i da mi stoji na ciglama... :-D
ne pljujem ja taj auto da se razumemo, samo je precenjen i taj "kvalitet nemca" sigurno ne vredi toliku razliku u ceni...
pozdrav

R1-DIC
25.7.2013 23:57
2
4

ja ne verujem da iko iole normalan i pametam moze da poredi golf i kiu to su dva sveta i uvek ce biti

Goranns
26.7.2013 03:32
2
1

SS nije golf trendovski on je preskupa klasika i sigurna valuta zato je i skup. Kia i Hyndaji su odlican izbor ali i ja kada bih kupovao Kiu nikako nebih mogao neke stvari ozreci za golfa. Da se razumemo u zivotu nisam imao golfa iako sam ga mogao kupiti ali je za iste pare uvek po meni bilo intetesantnijih izbora ali mi to nedaje za pravo da pljujem po golfu. Golf je postao jedini velikoserijski retro model. Malo nejasno? kao naprimer mini moris kakav moze biti mini moris ? a MiniM Fiat500 Alfa MiTo e to su trendovski lifestule automobili.
Citam komentare golf nista nemenja ? A sa koliko je inovacija upravo samo on inficirao svoju klasu? Dizel,Gti,Tdi,Tsi,Gtd,Dsg itd...
I uvek su se svi ugledali na golfa? nije to slucajno ! A ja kao pravi iskreni ljubitelj auta iako ga niti imam niti cu ga kupiti znam da cenim njegov kvalitet u suprotnom bih bio obican ljubomorni posmatrac i neosnovani pljuvac.

Audifan
26.7.2013 08:56
6
2

MOLIM pazljivo procitajte jer ponekad i ja izgubim zivce.

1. Svaka cast Kiji i hjundaiju na svim trenutnim vozilima.

2. Iskreno neznam da li se ovde pojedinci zezaju u cilju da nekog iznerviraju i ponizenja drugih ili su ozbiljni prilikom komentarisanja?

3.Zasto se uvek preferiraju slepi zakljucci umesto pitanja.Nejasno? Npr druze kazi mi kakvo je tvoje iskustvo s ovim ili onim i sl. Umesto takvog edukativno-pozitivnog ucenja i sticanja novog znanja ne!!! ovo sranje ono sranje samo ovo moje valja,ovo je do jaja i samo to ostalo sve smece i svi ste glupi sto nedelite moje misljenje !!!

4.HIPERBUDALASTINA !!!!!

Da li je to odraz civilizacije i ostroumnosti takvo postupanje ???
Cak necu ni izvuci zakljucak izvucite sami !!!

A kontradiktornosti boze sacuvaj pa ajde nece me mrzeti da nabrojim: U jako ih ima puno prebagovacu portal al ajd najveci lapsusi citat:

golf nema prepoznatljiv dizajn, tako nesto ima chrysler, dodge, infiniti, itd... to su kola za kojima se svako okrene...

A verovatno je trebalo ovako da se napise Golf nema atraktivan dizajn ....

Pa autoru preporucujem upravo to sto on nama preporucuje citat:
samo malo otvoriti um i ne pratiti zablude... pozdrav

Nadalje:Gospodin Don sa baba na zabe kao i obicno konstatuje sledece :citat

Treba fino izmjeriti i izracunati koliko je zbilja velik, jer mnogi lazu kao npr VW u slucaju golfa 7 i do 78 litara manji gepek ima u stvarnosti (302Litre umjesto 380).
I u odnosu na golfa, ovdje nema one tunelcine tako da putnici na zadnjim sjedalima mogu uzivati puni konfor, njih 5 (golf samo 4)


Prvo prosecan gradjanin koji se nerazume u automobile kada udje u prodajni salon otvara sta? gepek da vidi koliko tu moze prasica stati!!!

Pa tu vw naravno "laze" ALI !? laiku ni nepada sledeca stvar na pamet jer je laik !
U toj verziji od 380 litara kako fabrika navodi je sta ??? prvo krpez set za reparaciju plus kruta zadnja osovina !
A u tom sto "lazu" moze biti tocak plus ili tocak normalnih dimenzija pa jos multilink! Zar ne ma kakvi lazu namerno!?
Drugo prosecan svepametni balkanac poredi babe i zabe tunel u golfa a u kii ga nema BRAVO Kolumbo otkrio si Ameriku ali si zaboravio da je ova kia MPV i da svi Mpv imaju ravan pod !!! A ovaj drugi nosi i 4 motion gde bi ti kao inzenjer (genijalni) sproveo zadnju osovinu preko krova ili bi pravio sendvic pod poput nekadasnje AiB klase MB ???

Pa da li ja treba da koristim takvu retoriku i toliko jadno-glupe zakljucke kako bi to izgledalo?

Pa ajde da vidite kako to izgleda!

Posto sam slupao ono moje smece od A4 B8 koje me je kostalo 42000 evra a bio je sranje jer sam zimi morao paliti grejanje a i nije hteo brze od 250 jer glupi audi nije znao da napravi brzi auto pa ga je limitirao.
Posto je Audi smece ja sam sada kupio najbolji auto i neprejebiv uzeo sam Bmw e92 320d xdrive koji je mnooogo bolji od Audija ima koze od nejebanog majmuna itd itd ali posto ima sranje od plastika a ipak mi se svidjaju Audijeve plastike eto kupio sam i R8 iako je sranje u gepek jedva da stanu prezervativi i dve limenke pa cu naruciti thule za njega da mogu da nosim prasice i jagnjice takodje sam poredio da je Bmw po ubrzanju stvarno sranje za Audijev r8 dere ga usi zvone ali mnogo trosi i bucan je a isto dvoje vrata bas me to cudi !?
Takodje sam poredio moj Bmw sa santa fe-om i Santa fe ima mnogo bolji gepek i deblje gume tako da je i Bmw sranje. Ali Taj Santa fe nema dusu a takodje nema je ni Audi budale da nisu kupili lamba nikada nebi napravili R8 i to je ustvari prepakovana stara buba jer ipak ima nazad motor i to ona jos Hitlerova sa motorom iz pola tacnije spojili su dva bloka i dobili V8 teska prevara.
A tek prekidac za svetlo iz A1 uzas !!! Ali ako poredim R8 sa Meganom RS Megan je sranje !!! i da oba sam kupio sa manuelnim menjacima zato sto ni BMW ni Audi neznaju da naprave manjac kao Alfa !!!

Pa da li je ovo normalno !?

I jebo vas vise taj golf sta ga stalno uzimate u usta !!!???

Nemanjica
26.7.2013 09:52
1
0

He he,samo ostro Milane,dosta je bilo zajebancije...:-):-):-)

Goranns
26.7.2013 10:08
4
0

@Audifan Bravo majstore !!!!

Don
26.7.2013 10:35
4
1

zabac, okani se corava posla, nisu za tebe automobili neg se nauci voziti, kao prvo.
Kao drugo, trebas biti tele pa da ne vidis da proizvodjaci lazu, dao sam tebi i drugima primjer, a to je golf, cije su specifikacije glede gepeka lazne!!! Da bi se uvjerio da lazu, uzmi metar izmjeri. Dobar izazov, ha?
Sto se tice tunelcine i postojanja / nepostojanja istog, samo se radi usporedbe istaklo, buduci da se njihova platforma koristi , karikiram, od Upa do porshea kao i to, da unatoc skromnim dimenzijama ovog carensa, ima jako puno prostora cak i u gepeku, koji je dostatan za normalnu upotrebu.Uostalom, uzmi carensa pa ga provozaj i onda daji komentare.
Samo pizdarije spominjete, tipa vw referenca za klasu, a kad ih uzmes da referiras, ispada da lazu gdje stignu, i onda se neki bune sto i kako.Sto si spomenuo golf, sto ovo sto ono, umjesto da procita, al jok, valja imati mozak za citanje, a to je vec kod nekih jako upitno..


Don
26.7.2013 10:41
2
2

Uostalom, svaki iole ozbiljiniji test radi svoja mjerenja,npr. zaustavni put, brzina, potrosnja (uvjeti, broj osoba itd),a tako i gepek,mjesto u kabini, vidljivost...al posto je g.Rajkovic objasnio u kakvom halu on radi testove, ne zamjeram mu. Na to se odnosilo ono moje "treba izmjeriti", a ne da ljudi idu po salonima i mjere, jer je smisao testa da citalac sazna, ponekad i kroz redove, prednosti i mane auta i onda sam se uvjeri jer mozda njemu to i ne smeta, a smeta nesto drugo itd.Mozda je(mada znamo da nije,ali ima raznih slucaja) gepek carensa veci od sitroena,npr ak je Limunovic mjerio do vrha krova a carens to sjedala itd. ovo je samo jedan primjer, ok?

ss
26.7.2013 10:44
1
2

@goranns
ako cemo tako, prepoznatljiv dizajn ima i lada niva, ne mozes da je ne primetis... to je klasik... :-)
samo zelim da kazem da taj golf ne vredi toliku razliku u ceni... i to je moje misljenje...
ja vozim amerikanca (citaj koreanca), kojeg sam kupio novog a u "klasi" je golfa, po gabaririma, sest i po godina je proslo od kupovine i ni jedan jedini problem osim da mu sipam gorivo nisam imao, i mogu sa njim da izdrzim bez problema jos sigurno 4-5 godina da mu nista ne bude, a isto tako bi me i golf sluzio samo za 4-5k ili vise od toga ako bih ga uzeo sa opremom koju imam u ovom... i on definitvno za moj pojam nije vredan te razlike u novcu... :-)

@audifan
da li si ti neki lektor ili prof. srpskog pa pokusavas da preformulises recenicu kako bi dobio isti smisao?? jos jedno pitanje ali najiskrenije da kazes, da li se cesce okrenes na ulici za golfom ili krajslerom, dodzom, ili nekim drugim "drugacijim" automobilom??
to sto si se prosrao o tom izboru auta svaka ti cast... ja auto gledam kao celokupno prevozno sredstvo sa kojim mogu da idem od tacke a do tacke b, to je moj nacin... a ne da li ide 500 i da li ima milion konja, a pogotovo da li mogu u gepek da stavim cement ili svinju... ali definitivno ni gepek nije zanemarljiv pri izboru...
a sto se tice inovacija obratite paznju na kineze i amerikance... :-)

pozdrav

Audifan
26.7.2013 11:58
4
0

@Don Ja ponekad neznam da li ti procitas i zapamtis to sto si procitao ili impulsivno reagujes? I iskreno mi reci jer si ti stvarno Inzenjer ili me zajebavas? Da li tebi dopire do mozga cinjenica da zapremina prtljaznika moze da varira zbog rezervnog tocka? Ili si ti kao inzenjer izmislio japanski kanister zapremine 20 lit a velicine od 5? Da bi nekome davao bilo kakav primer trebas da ga dajes u sklopu zadatih parametara a nemesajuci babe i zabe znaci poredi ovaj auto i scenic i sl aman nema teme da ti neospes po golfu a da te niko ne vuce za jezik. Ko kada si se onda nasrao za menjac a ja prenosio licne moje utiske serpicu.Pa si poceo zijev govno golf dsg sranje (to je elokventnost fakultetski obrazovanog coveka? jadan je taj tvoj fakultet ala Toma Nikolic)
I sta te toliko bije kompleks od tog golfa nije mi jasno?
Ili su u pitanju licni kompleksi
CITIRAM tebe:
Treba fino izmjeriti i izracunati koliko je zbilja velik!

Sto se tice zapremine prtljaznika kroz golfov primer sam ti objasnio Kako to svi lazu a da ustvari nelazu i objasnio ti zasto je to tako ako TEBI to uopste dopire do mozga .nego treba razmisliti i izvuci pravilan nedvosmisleni zakljucak. A ti bi prvi kao deklarisani inzenjer takve stvari trebao znati plus sama tvoja elokvencija bi trebala da prati tu tvoju titulu. A tvoja obracanja su neretko poput CBR jednostrana i jednosmislena a takodje pristrasna. Takav "inzenjer" se idealno uklapa u radnu filozofiju ex yu utopije bez zelje za eksperimentisanjem i objektivnim sagledanjima svih cinjenica. Ne ti ces uvek uzimati u proracunu maximalne tolerancije bez obzira na zadate upotrebne vrednosti jer si kratko receno Bandoglav .
I da sto se tice voznje pazi samo ti sebe .
Toliko od Milana !!!

@SS Ne naprotiv ako mi nesto u skoli nije lezalo to su jezici sto se i jasno vidi u mojim pisanjima i nepravilnoj upotrebi interpunkijskih znakova ali ovo nije knjizevni forum vec auto forum.
I neradi se o pravopisu vec znacenju reci:
Prepoznatljiv = svako ga prepoznaje
Atraktivan = izaziva paznju
Dupe i oko te dve reci
Znacenja u praksi

Golf (takodje i lada niva i fiat 500 i mini moris) je prepoznatljiv jer je evolucija istog oblika 40 godina Kultni auto i kao takav nemoze biti atraktivan.
Ferrari je atraktivan izaziva paznju gde god se pojavio i ko god ga video.

Prepoznavanje i divljenje su dva razlicita pojma.

A ako ti auto posmatras kao puko prevozno sredstvo od tacke a i b ti nisi autofan i nije ti uopste mesto na ovom forumu. A ja se okrecem za svakom lepom zenom i svakim lepim dobrim autom ma koje on klase ili brenda bio. A ipak tu nespadaju dodge i crusler sto je stvar individue i ukusa. Ali sam se itekako bas danas zagledao u kiu ceed sw belu s crnim krovom a ma sta god imao ja u garazi. ustvari ti jedino neke stvari izvrces a kritiku ponekad treba znati zdravo primiti. Mislim golf trendovski !? Golf je u auto svetu kao starke patike nikad trendovske vec klasicne i uvek popularne znas li ti uopste sta znaci trend?

Bobo
26.7.2013 14:39
2
0

Golf je sinonim za kompakt u svetu i ne moze biti precenjen u smislu onoga sto predstavlja.Moze imati previsoku cenu, ali bi to isto imali i svi ostali kada bi postojala procena da u tom broju mogu da se prodaju.U ovom sto je rekao o Golfu potpuno podrzavam Audifana i apsolutno mi je nebitan njegov identitet, kao i identitet bilo koga od vas.Vazno je da li su stavovi ispravni, a da li je neko tesar , konobar ili inzenjer potpuno je nebitno, ako su smu stavovi ispravni, cak nije bitno ni da li je iko ikada seo u neki auto ako iznese nekakvu zamerku ili cinjenicu o njemu, koja je tacna i moze se zakljuciti i bez sedanja u auto.Zato su mi besmislene opaske na pravopis, licne uvrede i price tipa lazes, nemas ti pojma i ostale komentare koji se odnose na licnost onoga ko pise.Vazno je samo ono sta se kaze o nekom autu i to je to i to bi trebalo da bude predmet polemika.Prosto imam potrebu da stanem na stranu Audifana, jer za mene je svojim komentarima stekao kredibilitet pa cak i kad mislim da nije u pravu.I Golf vredi svaku paru razlike u ceni jer ide kao alva, uostalom kao i svaki drugi auto i bilo sta drugo-vredi onoliko koliko mozes dobiti para za to, sa opaskom da mislim i da je koji evro skuplji, opet bi mu prodaja bila ista, tako da nije ni bezobrazno skup.Da se jos ogradim za VW ne delim misljenje kao i za Golf, ali mislim da su im Polo,Golf pa i(teska srca)Oktavia, puno popravili reputaciju koja se malo ljuljala.

Nemanjica
26.7.2013 15:21
2
0

@Audifan,cestitam,lepo si me matirao vezano za detalje na 75!Svaka cast!!Ako te ne mrzi baci pogled na komentar!

maxy
26.7.2013 15:46
1
1

A zašto niko nije spomenuo Dačiju u komentarima? Da li će ova rasprava proći bez nje? I ona ima predstavnika u ovom segmentu. A da znate kakav joj je gepek :)

ss
26.7.2013 16:02
0
0

ako se iole prato auto industrija, svaki ali svaki auto je prepoznatljiv... tako da mislim da se ipak cilja na neki lep dizajn koji ce biti ok i za nekih desetak godina od kupovine... e sad, ukus je individualna stvar pa kome se sta svidja... ali se definitvno cilja na neku atraktivnost...

hoces da kazes da mini cooper ili bilo koja druga verzija kupera nije atraktivna?? ili fiat 500?? i pored toga sto si njihove prve verzije sta nekoliko decenija.. (moje misljenje, oni su i tada imali atraktivan dizajn za razliku od golfa 1 i 2, pa su radili i na tom planu i dalje, dok golf tu stagnira sve vreme, opet kazem moje misljenje / ukus)... :-)
u pravu si, prepoznavanje i divljenje su dva razlicita pojma...

to sto sam rekao da auto gledam kao prevoz od tacke a do tacke b je sa moje strane bio veoma grub opis, time sam hteo da kazem da mi ne treba auto da bih se hvalio (da ne upotrebim zargon) kako sam neka faca, nego mi treba pristojan porodicni i komotan auto... za naravno neku solidnu cenu... a mislim da nije na tebi da sudis da li je neko autofan ili ne... :-)

malo si lose poredjenje nasao sa starka patikama, dok se setkas po gradu baci pogled na obucu drugih ljudi...
umem ja da primim kritiku, niti sam lik koji voli da se svadja, niti ovo smatram kao neku raspravu, ovo je samo razgovor i razmena misljenja, nemoj da se uvredis ako je nesto lose zvucalo dok si citao, drugaciji bi utisak stekao da uzivo pricamo na temu veruj mi... :-)

jeste golf klasik, u pravu si, izgled se nekome svidja a nekom ne, u to ne ulazim, ali po peti put kazem, za moje razmisljenje je precenjen ili tacnije kako je Bobo rekao ima previsoku cenu...

pozdrav

ss
26.7.2013 16:03
1
0

@maxy

ahahahahahaha... u pravu si za gepek... ahahaha

Don
26.7.2013 16:46
2
0

Mucki provokatoru,dje spomenu Daciju.

Audifan
26.7.2013 18:13
0
0

@Nemanjica Pozz video sam sta si napisao,a i ja bezveze ipak su ti detalji nekada bili mnogo upecatljiviji jer su bili toliko karakteristicni i prisutni na svi Eu modelima za Usa a to je prednji i zadnji branik. Jedino je Volvo Tada radio sve modele sa takvom vrstom branika. Sam detalj koji je ukazivao da je za Usa trziste jeste harmonika look na mestu spajanja s karoserijom jer i jesu imali amortizujuci odbojnik.
A sama 75 jeste bila jako dizajnerski interesantan i cudan model sa detaljima koji mi se i dan danas svidjaju,obrnuti trapezoid,ona buntovnicka gornja lajsna i pored donje (u fazonu e ja cu iz inata imati i gornju i donju lajsnu) plus certralno postavljen izduv a u stilu bas me briga neka tu bude. Opasna la belle makina za to vreme .

Za Dona
26.7.2013 19:05
1
0

Greska VW-a, na zalost i tragicna :(

http://www.caradvice.com.au/235101/volkswagen-australia-recalls-25000-cars-over-dsg-defect/

*(konkurentski sadrzaj !!!)*

...nema nepogresivih proizvodjaca...


Nemanjica
26.7.2013 19:14
0
0

@Pretpostavio sam da su mozda branici u pitanju,ali nisam hteo da lupim,uostalom taj model nikada nisam ni video uzivo posto je dosta stariji od mene!Poz;-)

Audifan
26.7.2013 19:15
0
1

@SS ma nije ni meni do ovakvih i slicnih ubedjivanja i nametanja misljenja i ukusa vise sam pristalica objektivnog shvatanja i rasudjivanja. A ti imas stvarno ljudi koji auto kupuju A-B tacka (srecnici iako zive u neznanju)imas i ljudi koji sto ti kazes kupuju auto samo radi K.a da ni neznaju sta voze evo primer moj jedan poslovni partner ima Bmw535d i zivi u zabludi da mu je auto 3500 cm a kaze to se budale zajebali kada su uneli u saobracajnu 3000 cm? I sad zamisli kada taj krene da palamudi koliko moze da iznervira.
Primer kao ja koji nemam blage veze o fudbalu i krenem da palamudim a znam da nabojim 10 tak fudbalera bzv.
nebitno nije ni meni namera da bilo ciji sud ili misljenje kritikujem a pogotovo osporavam ili namecem moj ukus.
Pa se najezim ne samo ovde nego i u real life kada neko bilo kakav auto negativno komentarise jer svaki auto ima svoje prednosti i mane idealan nepostiji postoji jedino idealan kompromis.
Pogotovo u sadasnje vreme kada klasicne floskule u auto industriji nepostoje i vreme ih je pregazilo a neko i danas tvrdi staru pricu evo primer nema dizela bez Mercedesa i Volksvagena jel Bogati. Taj jos zivi u vreme hoces benzinca kupi Bmw a Dizel Mb ili Golf2 samo dizel Kadet samo benz pa onda golf i Alfe tvrde ko daska bilo nekada bilo. Sta cemo danas kada Bmw ima najbolji dizel i udobniji je od MB? I to je jako izrazeno na seriji 5 (novoj naravno)gde je E klasa sportskije trimovana od Serije 5!
Objektivno sagledavanje kompletne slike auto trendova i trenutnog stanja jeste jedino moguce ukoliko 100% nepristrasno sagledavas auto svet. naravno svako ima svog favorita . Medjusvemu mi smo ipak amateri za razliku od profesionalaca (koji to ponekad i nisu) pa eto tu se ponekad nadjem zacudjen nekim profesionalcima kada sagledavaju "realno" bilo koji auto a ustvari glavna tema su im auto patrole i to sada u dacia (eto i Daciu da ubacimo haha). i sto kazem ovo mesto treba da je najvise za izjasnjavanje sopstvenog ukusa,razmenu iskustava i sl. i ja sam se ranije pitao sta kupuju ljudi tog golfa cak prezirao ga zamisli 91 god kupis tasa- umesto mazde323f meni je to bilo nepojmljivo i neuporedivo. Dok nisam sagledao sta je golf!? ali necu o njemu jer sam previse pisao na tu temu.
onda citam komentare renault-dacia plastike strasno pa farbane plastike bljak. Pa posto ova kia i jeste u klasi scenica e tu vec moze da se uporedjuje pad da se kaze naprimer scenic je ok zbog varijabilnosti i mastovitosti unutrasnjosti plus sto je rodonacelnik klase a kod kie mi se svidja dizajn a pogotovo cena jer smatram da najvise pruza za ulozeni novac. E sada sto neko u kii vidi nesto sto je nekada bilo pa kaze gluposti to je njegov problem ne moj.



Audifan
26.7.2013 19:53
1
1

@Nemanjica pa dobro nije bas mnogo stariji 92 je prestala proizvodnja ali ih je nazalost ostalo jako malo na nasim putevima,nije to bio normalan auto prosto te je terao da ga pocepas u smislu gas-gas a okretala se kao sestar,kada se setim koliko njih je zavrsilo pored puta. Evo pogledah ukupno na oglasima 7 primeraka u RS i evo jednog zanimljivog http://www.polovniautomobili.com/oglas3637300/alfa_romeo_75_v6_turbo/. Au bre Nemanja odosmo debelo u off .

Nemanjica
26.7.2013 20:18
2
0

Ha haa,"Odosmo debelo u off",ma nismo!:-):-)Kako god nikad je nisam uzivo video,prvu koju sam kao dete video je 146 i 156!Odosmo u off!:-):-)

Audifan
26.7.2013 20:56
2
0

@Nem. Prijateljski savet probaj jednu zamoli nekog vlasnika za krug.

Nemanjica
26.7.2013 20:59
2
0

Video sam je,bele boje,jedina V6 turbo,ali konstatacija vlasnika:Teska srca,ali se moramo odvojiti,ulozeno je godine rada i mnogo para...Mukica!

Bobo
27.7.2013 08:27
2
0

@ss Ono dge mislim da gresis u vezi Fiata 500,Minija i Golfa je da je Golf 1 i 2 uvremenu u kojem su nastali izgledao najatraktivnije.Danas ti oni izgledaju neatraktivno, a tada su ljudima ostajale vilice otvorene kada se pojavi Golf.1 je izasao kada je pocela moda cetvrtastih oblika i crne plastike, koja je tako bila in i skupa,a on je obilovao time.Sa sirokim ``stavom`` najsirim u klasi,podignutijom guzom od konkurencije, nije bilo agresivnijeg i sportskijeg porodicnog automobila,konkurencija je bila zatecena, zato je napravio bum.Dvojka je u trenutku kad su podignuta dupeta predstavljala potpuni trend, opet ubila dizajnom, ostalo je legenda.Fiat 500i mini nemaju ama bas nikakve veze sa danasnjim modelima tog naziva, kao ni vw buba, pravljeni su za motorizaciju covecanstva i njihovi naslednici su Panda,Golf i mini je prestao da postoji.Oni ti danas izgledaju atraktivno, a tada su bili najslabiji modeli u gami svojih proizvodjaca,sa obiljem jeftinih resenja i asketskim detaljima i nisu bili atraktivni odmah, vremenom su postali, a danasnji modeli su lifestyle skupi automobili, koji prema tehnickoj osnovi nemaju ama bas nikakve veze sa imenima koje nose, samo su inspirisani njihovim prethodnicima, porsche 911 ima vise veze tehnicki i dizajnerski sa prvom bubom nego danasnji fiat 500 i original.

ss
28.7.2013 01:39
1
0

@bobo
ok, za tadasnje vreme ne znam kakva je bila situacija jer nemam toliko godina da bih mogao bilo sta reci... ja pricam iz mog ugla kad ih sad vidim i uporedjujem... sto se tehnickih elemenata tice verovatno si potpuno u pravu tako da ni u tu temu necu zalaziti, naravno za to vreme kada su nastali...
po mom ukusu i nazovimo ga smislu za dizajn, vise mi se svidja ficin, minijev i bubin izgled nego golfa 1 i 2... i danasnji dizajn, izgled ili nazovi kako zelis tih automobila me mnogo vise podseca na prve modele istih, sto nije slucaj sa golfom (moje misljenje), i to mi se licno ne svidja kod njih... dok su ti automobili za siroke narodne mase mnogo napredovali i pokazali se veoma dobro... dok mislim da se na tom planu golf negde izgubio u prici... tako da i za te modele mislim takodje da su im cene previsoke za ono sta se dobije, nije samo golf u pitanju... :-)
jos jedno moje misljenje koje sam vec gore negde izneo, mislim da se ovakvim modelima vise kupuje status u drustvu nego bilo sta drugo...
pozdrav

pecagt
04.8.2013 15:14
2
0

scenic bi odvalio i pikasa i ovog koreanca i sve, ma i lodgy bi ih odvalio!
jbg drugari, znam da niste navikli na ovakve komentare od mene, ali jedino mi je to jos preostalo da probam da se spustim na nivo komunikacjije koji je izgleda jedino razumljiv pojedincima, pa ako i to ne pali-onda sto kaze Audifan, na ignore ili stealth mode!;-)

CBR
06.8.2013 19:31
1
0

Golf je popularan samo neznalicama.. Da dam 25 000 €za Gnojfa???MAZDA 3 je bolja..Opel Astra je bolja...Honda Civic je bolja...KIA CEED je bolja..

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: