Online plus

Registracija autotomobila

Uskoro izmena uredbe o registraciji automobila po kubikaži

Jedna od stvari zbog koje vozači u Srbiji najčešće negoduju jeste plaćanje registracije na osnovu radne zapremne automobila (po kubikaži). Već dugo traju apeli javnosti da se ova uredba promeni jer značajno utiče na kupovnu moć, a i tehnološki je odavno prevaziđena. U ministarstvu finansija najavljuju promene po ovom pitanju


Da podsetimo, trenutno se registracija (odnosno takozvani porez na upotrebu automobila) obračunava na osnovu radne zapremine motora, pri čemu je visina poreza na motore od preko 2.0 litra gotovo pet puta veća u odnosu na one ispod 2.0 litra. Zato je ovaj porez u narodu i poznat kao „porez na luksuz“.

U Ministarstvu finansija smo saznali da će uskoro biti promena po pitanju načina na koji se obračunava porez na upotrebu putničkih vozila. Od njih smo dobili informaciju da je plan da se u drugoj polovini ove godine, tačnije nakon leta, radi na ovom zakonu. To bi praktično značilo da postoji mogućnost da će već iduće godine građani moći da kupuju automobile veće kubikaže, bez brige oko toga da li će registracija biti papreno skupa.

Dakle, nakon brojnih nezvaničnih informacija, sada imamo i zvaničnu potvrdu da se nešto dešava po ovom pitanju. Sve ostale informacije i glasine su nesigurne i nepouzdane, i tek kada nešto bude zvanično saopšteno, stručnjaci, i mi kao javnost, moći ćemo da damo svoje mišljenje i izrazimo svoje neslaganje (ako bude razloga).

Trenutno rešenje je jednostavno neodrživo
Kubikaža danas nije apsolutno nikakav pokazatelj snage, performansi ili luksuza automobila. Nekada je bila - više nije, zahvaljujući naprednoj tehnologiji, kao što su varijabilno upravljanje ventilima, direktno ubrizgavanje, turbo punjači... Navedimo samo neke nove automobile kao primere:

Sa druge strane, pogledajmo primere starijih automobila znatno manje vrednosti, slabijih performansi i ni približno luksuznih, čiji vlasnici plaćaju veoma visok porez samo zato što radna zapremina motora neznatno prelazi dva litra:

Pogledajmo i neke automobile sa motorom manjim od 2.0 litra:

Kao što vidimo iz gornje tabele, veći porez plaća vlasnik malog dizelaša, gotovo „punoletnog“, sa manje od 70 KS, od vlasnika novog BMW-a sa skoro 180 KS i vrednog skoro 30.000 evra.

Koliko se trenutno plaća?
Kao što vidimo u donjoj tabeli, starija vozila imaju popust, što se naročito oseti kod onih starijih od dvadeset godina - za njih se plaća 80% manje.

Rešenje?
Jedno od rešenja koje bi nadležni mogli da izaberu jeste naplata prema vrednosti automobila. U tom slučaju bi jedini način da se dođe do vrednosti svakog vozila bilo korišćenje AMSS kataloga, koji se već koristi za procenu vrednosti prilikom uvoza automobila i prilikom naplate poreza na prenos vlasništva.

Dobro se sećamo kolika se prašina digla oko ovog kataloga kada je carina počela da ga koristi - cene u njemu se dobijaju tako što se od cene novog automobila, dobijene od zvaničnog uvoznika, svake godine oduzme određeni procenat.

Još jedna alternativa je naplata prema snazi motora, što se primenjuje u Hrvatskoj. U Srbiji se trenutno snaga motora koristi za određivanje cene obaveznog osiguranja.

Kako je u drugim zemljama?
Ovaj problem je u drugim zemljama rešen na različite načine, pa nema smisla raditi direktno poređenje. Prilikom određivanja godišnjeg poreza, u zavisnosti od zemlje, u obzir se uzimaju radna zapremina i snaga motora, starost vozila, Euro norma… U nekim slučajevima visina poreza čak zavisi od težine i dimenzija automobila.

Međutim, sve važniji faktor u kombinaciji gore navedenih faktora jeste emisija ugljen-dioksida, pa se u nekim državama oporezivanje već sada vrši samo na osnovu ove emisije. Osnovni cilj je da se smanji ispuštanje ugljen-dioksida, kao glavnog krivca za globalno zagrevanje.

Kupci u Evropi već dugo traže automobile sa što manjom emisijom CO2, kako bi plaćali manji porez i imali druge beneficije, dok se proizvođači trude da im izađu u susret i razvijaju nove tehnologije sa ciljem da se smanji potrošnja goriva.

Međutim, i po ovom pitanju se javljaju kontroverze, pošto su nedavno obavljena merenja emisije ugljen-dioksida u realnim uslovima pokazala da mnogi automobili ispuštaju i po nekoliko puta više ovog gasa od količine koja je izmerena u laboratoriji. Na papiru jedno, u praksi nešto potpuno drugo... Slično kao sa potrošnjom goriva.

Kako je po vašem mišljenju najbolje obračunavati cenu registracije?

Stručni tim Vrelih Guma je još pre pet godina rekao svoje na ovu temu. Predlog i formula kojom bi se najpravičnije oporezivala upotreba vozila još je 2011. na sastanku u Vladi Srbije dostavljen Ministarstvu finansija! Naravno, bez odgovora sa njihove strane...

Izvor: polovniautomobili.com
Dragan Romčević
14349
Postavljeno: 01.09.2015

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Milan
01.9.2015 00:26
20
0

Ako je suditi prema vestima u svim novinama, onda novi zakon zapravo ne donosi nista specijalno, osim sto ce one koji su do sad placali manji porez ( do 2 000 kubika ), sada ce i njih potkaciti. 30% umanjenje za preko 2 000 kubika ne znaci nista kada je i dalje to preskupo i nebulozno. Sada ce i ovi ispod 2 000 kubika da osete cari "poreza" na luksuz, posto su se smejali ovima iznad 2 000 kubika. Umesto lepo da se automobilisti pobune kao vozaci kombija i motocikala, i da se ukine ovaj harac. Ako vec hoce da naplate porez, onda jedino pravicno i realno resenje je prema vrednosti vozila. U suprotnom, nece dobiti nista jer ljudi jednostavno nemaju da placaju taj nerealni harac. Za Lagunu 2,2 dizel porez 40 000 din, a auto vredi 3 000e, a za X5 25d od 2 000 kubika i vrednosti 65 000 eur, porez 10 000 din.

pecagt
01.9.2015 01:05
12
0

Moje misljenje je da,ako bilo sta za ispod 2.0 poskupi,a za bilo sta preko 2.0 ne pojeftini znacajno(jasno vam je svima da ce se deiti upravo suprotno),nekome treba da....

pecagt
01.9.2015 01:08
12
0

Jedina realna prica je uzeti u obzir najmanje 5 parametara i formirati koeficijente npr zapremina,snaga,godiste,vrednost i ekologija...ali ne da to rade nepismene sega mega jajare po ministarstvima,nego da se okupi zaista prava strucna javnost(ne ona koja je odredjivala klincima nebulozne konjaze sta smeju da voze)....

Igor
01.9.2015 04:28
10
0

Osetljiva tema. Ne verujem da ce se drzava odreci dela kolaca, smanjice porez za ove preko 2000 ccm, povecace za ove ispod 2000 ccm, uglavnom ukupna suma koju drzava prihoduje od registracija bice u najmanju ruku ista a vrlo verovatno veca...
Ne treba naplacivati po kubikazi, ne treba ni po snazi, jer sa svakim automobilom mozete divljati i prekoraciti dozvoljenu brzinu, za to postoje kazne.
Imate danas automobile iste snage sa razlikom u ceni i po nekoliko puta, tako da po snazi ne.
Po co2 isto ne, sta je sa ostalim gasovima?
co2 je naplacen porezom(cenom) preko goriva, sto vise vozis vise placas, to je neko moje misljenje...
Dakle jedino resenje po vrednosti vozila u kombinaciji sa tezinom! A katalog da bude realan, a ne da ja kupim automobil za 1000 evra a oni ga procene na 2500 evra. Karikiram ali je tako.
Hvala
Pozdrav

Ivan
01.9.2015 07:26
10
0

Apsolutno osnovni parametar treba da bude vrednost vozila, po snazi bi bilo apsurdno i nerealno kao i dosad po kubikazi.

zeljko
01.9.2015 07:30
7
0

pa da ste hteli , to bi uradili iuveli zakon o registraciji kao sto sad predlazete, pre deset godina, a ovako ???? to ce da se vuce jos dosta vremena, nemogu se odreci tek tako novaca koji dolazi takoreci sa neba. svugde u svetu se radi prema mogucnostima svojih stanovnika, a mi to radimo kao da imamo evropske plate! Zato oni sto ismisljaju koje kakve poreze imaju duboke dzepove a naravno i vece prohteve, mi smo sitna "buranija" koja im sluzi za ispunjenje njihovih zelja. A zakon, pa mislim za oko godinu dana da zazivi ,jer jos malo da se oparimo!!!

Slavisica
01.9.2015 07:45
7
0

Mislim da se dzaba nadamo icemu. Tesko mi je da poverujem da cemo u bilo kom pogledu placati manje.
A kad smo kod pozeljnih modela placanja, mislim da sam negde procitao da se u Nemackoj obracunava tako sto svako vozilo ima pocetnu taksu, koja zavisi od vrste pogonskog goriva, i onda se na to jos dodaje neki iznos koji se mnozi sa tacnim brojem kubnih centimetara zapremine motora.
Ali, opet kazem, uzalud se nadamo.

nelle
01.9.2015 10:51
7
0

Slozio bih se sa Igorom da je za ocekivati da ce epilog verovatno biti vise novca u budzetu.

Elem, interes vozaca je da se prosecan automobil registruje za manje novca. Uopste nije bitno da li ce se porezi i takse zvati ekoloske ili luksuzne, vec da ukupan iznos prilikom registracije bude MANJI!

Nakon tog interesa vecine dolazimo do uticaja manjine koji nemaju vozila kao vecina, ali uticu na odlucivanje (ono sto bi drzava ubrala od manjine, razbije se na vecinu pa vecina plati manjini... poznat sistem?).

"Pravedno" oporezivanje ne postoji. Nigde. Uvek neko mora biti ostecen. Medjutim, licno mi nemacki sistem deluje korektno. A u razvijenim zemljama cilj jeste smanjenje zagadjenja. Kod nas je takva politika tesko odrziva: 1. brojcano smo beznacajni (predjenim kilometrima slabo mi ista zagadjujemo); 2. nemamo mi para za to (morali bismo obnoviti vozni park ili bar popraviti postojeci).

Snaga vozila iskazana u katalozima je MAKSIMALNA snaga. Zasto bi bila oporezovana ako se u 90% vremena rada ne koristi? Emisija co2 (i potrosnja) je, prema fabr. podacima nerealna (ALI JESTE UPOREDIVA KOD MOTORA KOJI RADE NA ISTOM PRINCIPU). Starija vozila, bez obzira na fabricke specifikacije, su redje ispravna i vise zagadjuju, a kod nas se stimulisu - po principu uzmi koliko od koga mozes! - SRAMOTA ne EKOLOGIJA

Po auto barometru na dnu stranice vidi se da opada broj prodatih novih automobila. Drasticno. U Srbiji je sve manje novca (eureka...). Iz tog razloga nazive taksi mislim da ne treba menjati zato sto svaka taksa ide u drugi budzet-fond koji su i ovako skloni uzaludnom trosenju, a pravljenje novih bi samo otvorilo nova radna mesta koje bi poreznici skupo platili... Ono sto mislimo da ne moze biti gore, cesto izmenama postane.

Na kraju, ni kubikaza ni snaga nisu bitni prilikom tocenja goriva (koje je takodje oporezovano), pa gde zavrse te takse? U putevima? Prilikom placanja goriva pravda je zadovoljena - koliko ko "zagadi sredinu" toliko i plati. A ni cenom goriva nacelno nismo zadovoljni, a nije ni drzava :)

Slavek
01.9.2015 11:18
1
2

...

MilanChe
01.9.2015 17:25
5
0

Potpuno se slažem s Ivanom da bi osnovni parametar trebalo da bude kataloška vrednost vozila. Kažem OSNOVNI, tako da neki dodatni procenti za ekologiju i sl. nisu isključeni.

Boki
01.9.2015 18:11
6
1

Po meni treba napraviti neki idneks vrednosti na osnovu kataloske vrednosti, snage motora i zapremine. Naravno to ne znaci da onaj ko ima motor velike zapremine treba da plati 3 puta vise od nekog manjeg. Kao i sada tu vrednost treba umanjivati sa godinama starosti. Ekstra porez treba naplatiti vlasnicima ciji automobili imaju najvecu katalosku vrednost, s tim sto katalog treba redovno azurirati, a ne da te vrednosti traju po 10 godina... Veliki popust bih dao vlasnicima koji su kupili nov automobil u Srbiji, na taj nacin podstaci prodaju novih automobila, a svi koji nabavljaju polovan automobil visoke vrednosti treba da placaju najvise. Tako recimo vlasnik polovnog BMW-a X6 koji vredi isto kao novi 500L treba da placa bar 5 puta veci porez kad mu se obarcunaju i ostali kriterijumi, ali vlasnik novog X6 koji vredi 4 puta vise treba malo vise da plati od vlasnika polovnog. Ipak se zna da takve automobile ne voze siromasni ma koliko oni vredeli, jer ostali troskovi odrzavanja kostaju puno, potrosnja im je velika, tako da porsecan gradjnin sebi to ne moze priustiti iako mozda i moze sakupiti novac za jedan polovan.

srbin
01.9.2015 19:20
7
0

Bi ce kako njima odgovara i isto je ko i kad se dete dere, dobije sisu. E tako i ovome haracluku nema kraja dok se raja ne pobuni.

Milan 1
01.9.2015 20:19
3
1

Porez da se placa prema kataloskoj vrednosti vozila koja bi se mnozila koeficijentom zavisno od vrste goriva (gas najmanje, dizel 3x vise) i starosti vozila (starije vozilo veci porez). Tako bi valjda proterali prastare dizele koji dime kao lokomotive.

boban
01.9.2015 20:27
2
0

Nebulozno je u 21 veku uopste obracunavati registraciju po kubikazi. Ako i bude promena sumnjam da ce biti nabolje ili da ce biti znacajne. Naci ce nacina da nam dodju glave, ali pitanje do kada ce moci ovako...

Audifan
01.9.2015 22:36
2
0

@Srbin Tako je brate KUKE I MOTIKE....SREDITI GOVNA VISE.

Matala
01.9.2015 23:21
5
0

Treba da se placa samo osiguranje u fiksnom iznosu koje bi se uvecavalo ako je valsnik vozila izazavao udes u prethodnom periodu i tehnicki pregled na godisnjem nivou i kraj. A registracija isto fiksno samo jednom pri kupovini vozila i tablice trajne bez obzira na promenu vlasnika, samo izmene podatke u bazi podataka. Cemu registracija, takse i akcize za finansiranje drzave samo PDV i kraj, koliko naplate pdv-a toliko plate u javnom sektrou, kad povecaju domacu privrednu aktivnost povecace i iznos pdv-a pa nek dele tada ono sto bude realizovanao.

Auu..
02.9.2015 12:10
2
0

@srbin Tako je brate, samo sto nama drzava nije "mama" nego je vodi "tata" pa nam da nesto drugo.......

Motora
02.9.2015 17:37
2
0

Isto to je bilo i u slucaju motocikala. Preko 1100ccm je bilo strasno registrovati. Mi smo se bunili i uspeli... A oni su samo izracunali,koliko zapravo ima motocikala velike kubikaze,a koliko manje... Smanjili su velikima,a malima dodali.

Geodeta
02.9.2015 18:09
2
0

Treba uvesti vise parametara : godiste, snagu, pribliznu vrednost )kao to AMSS - ali po kategorijama).
Takodje se mora uvesti posebna kategorija za ljude koji zive u zabacenim sredinama gde nema dobrog puta. Pa jadni moraju kuputi terenca ,a imaju para za neki 20+ godina koji ima ogroman motor i jos vecu potrosnju...

Bata
02.9.2015 18:11
2
0

Ljudi, mora se uvesti kategorija za ljude sa marginalnog podrucja!!! Drzava nas primora da kupimo globu (drugo ne moze po ovaj put), a onda nas oporezuje.

arkadije
04.9.2015 07:06
6
0

prvi parametar treba da bude stranacka pripadnost, da noseci knjizicu imate popust npr 20%. Ako ste bot, jos10. Svako literalno delo divljenja lokalnim funkcionerima,isti imaju pravo na davanje golema za popust od 2%. Sledeci parametar navijacka pripadnost, posle da li gledate farme i sl. ili "zastarele" televizije. Posebni koeficijent i za pripadnike manjinskih zajednica,lgbt i ostalih ugrozenih skupina. Preporucio bih da zavrsni pecat da nas proslavljeni premijer

Bane
05.9.2015 23:05
2
0

Jedino ispravno resenje je porez prema kataloskoj vrednosti vozila. Sve drugo je neprimenjivo, komplikovano i bez realnog osnova. Nebuloze da neko trebe da mi meri koliko imam metara loseg puta! Moze da igra ulogu i vrsta goriva, ali kada neka tamo agencija izmisli vrhunsku glupost da je pogon na gas opasan pa me natera nametima da ga skinem, sta bi tek bilo za oporezivanje? Verovatno gomila gluposti i teranje napacenog naroda u ocaj. Prema tome, jedino fer resenje je vrednost vozila.

Robby
06.9.2015 08:54
4
1

Vrednost+snaga(obavezno,posto ko ima auto za divljanje,neka to i plati)+kantar(ko ima vecu tezinu taj isto neka plati vise,vise ostecuje puteve,tako je npr u Madjarskoj i Poljskoj)...jos kada bi mogla da se ubaci stavka-koeficijent kulture nasih vozaca,bio bi to pun pogodak!

otac Makarije
06.9.2015 17:52
3
0

Snaga, zapremina, emisija i vrednost.
Samo kombinacija sva četiri elementa može da obezbedi da vlanici veoma vrednih i/ili jakih kola plate primeren porez, kao i da se ne stimuliše nabavka starih, jeftinih, a zastarelih vozila, koja dosta truju.

Vaske
08.9.2015 14:37
0
0

...

Aleksandar
23.10.2015 13:46
0
0

AMSS ima Katalog vrednosti automobila koji se već koristi pri kupoprodaji, pa zašto ga ne bi koristili i za ovo - osnovica vrednost, a porez oko 1% i većina zadovoljni.
Ja imam auto kubikaže preko 3000 i stoji garažiran 8 g. a vozim drugi manje kubikaže koji sam kupio umesto jedne registracije. Kada samo izračunam koliko je država izgubila na akcize za gorivo...?
Da dušebrižnici ne brinu, akumulator redovno punim, palim motor, čak ga malo i pomeram zbog guma, itd.

Bane
23.9.2016 00:48
0
0

Povecati siromasima i smanjiti bogatasima... Superhik!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: