Reportaža

U poseti fabrici kamiona Isuzu u Italiji

Evropski Isuzu

Tim Vrele Gume medijskog sistema je posetio italijansku fabriku MIDI Europe s.r.l, koja se bavi sklapanjem lakih kamiona japanske marke Isuzu. Posetu fabrici je organizovao generalni uvoznik i serviser Isuzu vozila, novosadska firma Trio Motors


Fabrika se nalazi u gradiću Ćerea, nadomak Verone, a pre same posete smo se upoznali sa zajedničkim istorijatom Isuzua i MIDI Europe, od početaka saradnje, preko proizvodnje Isuzuovih kamiona u Japanu, pa do procesa sklapanja koji se odigrava u italijanskim pogonima.

Proces sklapanja se sastoji od 27 stanica, a svakoga dana sa proizvodne linije siđe 24 kamiona. Maksimalni proizvodni kapacitet je 30 vozila dnevno. Proizvodnja se odigrava na taj način što Isuzu šalje polusastavljene kamione u MIDI Europe, tako da je posao italijanske firme da šasiju, motor, kabinu, sistem upravljanja, kočenja i transmisije sklopi u jednu celinu. U zavisnosti od potrebe i namene, kupci će moći da biraju konfiguraciju vozila, odnosno vrstu tovarnog prostora.

Trenutno, u pogonima MIDI Europe s.r.l se sklapaju kamioni iz N i F serije, koji su sada dostupni i na našem tržištu. U ponudi je nekoliko varijanti kamiona, s nosivošću u rasponu od 3,5 pa do 12 tona. Obe serije su u ponudi sa različitim kabinskim rešenjima.

Kada je reč o pogonskim jedinicama, one dolaze u vidu dva četvorocilindarska dizel agregata. Manji motor raspolaže radnom zapreminom od tri litra i nudi se u dva nivoa snage. Osnovna verzija isporučuje 120 ks i 300 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok snažnija raspolaže sa 150 „konja“ i 375 Nm.

Polusastavljeni Isuzu laki kamioni se šalju iz Japana a sklapaju se u MIDI Europe s.r.l u Italiji Twituj ovo!

Drugi, veći agregat, radne zapremine 5,2 litra, u ponudi je u tri verzije – 190 ks i 510 Nm, 210 ks i 706 Nm odnosno 240 ks i 765 Nm. Mogućnost izbora postoji i kada su menjači u pitanju. Osnovu čini konvencionalni manuelni menjač, dok kao opcija dolazi manuelna robotizovana jedinica sa oznakom NESS II. Specifično rešenje koje je primenjeno na ovoj menjačkoj kutiji se odnosi na kvačilo. Standardna postavka je ustupila mesto hidrauličnom rešenju koje se aktivira elektronskim putem, tako da je elimisana treća papučica.

Sistem ogibljenja takođe može biti konvencionalan, mehanički, ili kombinovan sa pneumatskim oslanjanjem. Što se drugonavedene opcije tiče, na nju kao izbor direktno utiče nekoliko faktora, a pre svega se radi o dužini šasije, pogonskom sklopu i nameni vozila.

Takođe smo imali priliku da se nađemo iza upravljača Isuzuovih kamiona, koji inače mogu da se voze sa položenom B kategorijom. Prvi utisak je da se radi o kvalitetnim radnim vozilima kojima se upravlja sa lakoćom. Više o Isuzuovim kamionima, kada se budu našli uskoro na našem testu.

Vrele Gume tim
3429
Postavljeno: 28.10.2015

Arhiva: Reportaža

Rubrika: Reportaža
Postavljeno: 24.10.2016

Transalpina – dan 2.

I bi Transalpina! Jedna od najvećih i najuzbudljivih avanturčina u kojoj sam učestvovao u poslednjih nekoliko godina


Rubrika: Reportaža
Postavljeno: 22.10.2016

Transalpina – dan 1.

I bi Transalpina! Jedna od najvećih i najuzbudljivih avanturčina u kojoj sam učestvovao u poslednjih nekoliko godina


Rubrika: Reportaža
Postavljeno: 27.09.2016

5. Family Day by Japan Power

Ne znam kako je bilo ranijih godina i koliko često su bili organizovani događaji vezani za automobile, ali bogami, ove sezone ih je bilo skoro pa svaki vikend, počevši od klasičnih trka u okviru šampionata preko okupljanja ljubitelja određene marke/vrste vozila


Transfagarašan

14.09.2016

Balkan Job 2016

08.09.2016

Mini Meeting Hungary 2016

25.07.2016

Kamperom i motorom po Albaniji (6. deo)

25.07.2016

Kamperom i motorom po Albaniji (5. deo)

23.07.2016

Kamperom i motorom po Albaniji (4. deo)

22.07.2016

Kamperom i motorom po Albaniji (3. deo)

21.07.2016

Kamperom i motorom po Albaniji (2. deo)

20.07.2016

Kamperom i motorom po Albaniji (1. deo)

19.07.2016

Alternativa prema Grčkoj

15.07.2016

Osma Minijada

09.07.2016

Mini skup Firenza

01.06.2016

Oldtajmer scena u Izraelu Tekst sa video prilogom!

29.01.2016

Sajam automobila u Beču

21.01.2016

Zorjana na čoper skupu u UAE Tekst sa video prilogom!

15.12.2015

U poseti fabrici kamiona Isuzu u Italiji

28.10.2015

Rolls-Royce putovanje

14.08.2015

Great Wall

03.02.2015

Renault Megane RS RB8

01.10.2013

S Fiatom do Trsta Tekst sa video prilogom!

12.07.2013

Col de Turini

05.09.2011

Ferrari FF u Dolomitima

25.07.2011

Innsbruck

22.03.2011

Yas Marina & Yacht Club

15.02.2011

Ferrari World Abu Dhabi

13.01.2011

Opel muzej

30.12.2010

Audi S1 Quattro

15.11.2010

SAD

29.10.2010

Škoda Yeti Baikal Experience

15.10.2010

BMW Biker Meeting

08.10.2010

Mercedes 300 SEL / S63 AMG

27.09.2010

Mercedes-Benz Safety Cars

06.08.2010

Renault Turska

29.07.2010

Toyota Land Cruiser Tekst sa video prilogom!

07.07.2010

Motoren Technik Mayer

13.05.2010

Sirija i Jordan
1. deo

09.04.2010

Nürburgring Nordschleife

03.01.2010

Porsche muzej

16.09.2009

Zoltan Michael Takacs

07.08.2009

Cape to Cape

22.06.2009

Nissan GT-R

16.06.2009

AMG Driving Academy

09.06.2009

Cape to Cape

15.04.2009

Fulda Challenge 2009 Yukon

30.03.2009

Putevi sveta

11.03.2009

Pista di Fiorano

20.02.2009

Audi Mileage Marathon

17.02.2009

Honda & Acura

29.01.2009

American Hot Rod

09.12.2008

U poseti

28.11.2008

Domaća auto-moto industrija

13.11.2008

Discovery Channel

10.11.2008

Domaća auto-moto industrija

13.10.2008

Wheeler Dealers

24.09.2008

Discovery Channel- Fifth Gear

11.08.2008

2. Vojvodina UNIQA Osiguranje Off Road

08.07.2008

2008 Monaco Grand Prix Historique

01.07.2008

Kings of Nitro - Discovery Channel

12.06.2008

Nevolje sa Bubom

19.05.2008

Mercedes SL 500

28.04.2008

Lada Niva vs. Jeep Wrangler

22.04.2008

Overhaulin'

10.03.2008

Ekstremni automobili

20.02.2008

West Coast Customs

14.02.2008

Future Cars

24.01.2008

Ludolfovi

19.12.2007

Bulli - 60 godina

02.12.2007

Londonska garaža

28.11.2007

Jeep Trek Cappadocia

09.11.2007

Trka do Dakara

31.10.2007

Nordschleife

23.10.2007

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: