Online plus

Infiniti Q50

Samuraj po meri šampiona

Infiniti je preduzeo sve potrebne korake kako bi njegov novi sportski sedan srednje klase već u startu zauzeo dobru poziciju u borbi za kupce naspram nemačke trojke, i to na globalnom nivou.


Dok još smatramo kao egzotiku Lexus brend na našim ulicama a “vilica otpada” na nove proizvode iz Južne Koreje, zemlje istoka često umeju da nas žestoko otrezne svojom upornošću. Prvopomenuti je na tržištu Evrope preko decenije, potonji nešto duže ali u klasi ispod, dok je relativni novajlija u pokušaju osvajanja Evrope Nissanova luksuzna divizija, Infintiti, prisutan tek oko 5 godina.

Proizvodi su mu i dalje više podređeni američkim ukusima nego evropskim, ali će se i to uskoro promeniti. Nakon odustajanja od gašenja brenda, Nissan je rešio da mu ubrizga nekoliko novih modela, primeni novu nomenklaturu imenovanja modela i znatno višu proizvodnu brojku kao cilj u osvajanju sveta iz novog sedišta kompanije u Hong Kongu.

Prvi u talasu novih modela za osvajanje je Q50, Nissanov odgovor spotske limuzine srednje klase. Nastao kao zamena za G37 model, Q50 nastavlja sa daljim razvojem prepoznatljivog dizajnerskog jezika japanskog premiuma, kojeg kao da su vetar i voda oblikovali. Oble površine su ispresecane oštrim linijama, karoserija je niska, široka i mišićavih proporcija. Agresivnom stavu doprinose LED svetlosne grupe napred, naglašeni Infiniti gril sa dve prečke i zasečeni C stub. Karoserija je veoma aerodinamična, sa otporom od samo 0,26.

Pored izgleda, Q50 bi trebao i da se kreće “sportski”. Oslanjanje i upravljanje je fino podešeno sa performansama na umu a uz pomoć trostrukog F1 šampiona, Sebastiana Vettela. Potpuno nezavisno oslanjanje je napravljeno od laganog aluminijuma dok je za one dodatno sportski nastrojene dostupan i Sport set-up.

Dva “parčeta” tehnologije su imala debi na Q50 sedanu. Prvo je Direct Adaptive Steering, inače prva u industriji. Sistem omogućava kontrolu nagiba točka kao i doziranje odnosa zakretanja upravljača, čime se reakcija sa upravljača prenosi brže do točka nego konvencionalnim mehaničkim prenosnim sklopom. Sistem poseduje 4 moda i pored smanjenje napora kod zakretanja, menja i odnos zakrenutosti. Drugi je Active Lane Control, koji radi u sklopu sistema prevencije napuštanja kolovozne trake. Pomoću kamere u unutrašnjem retrovizoru, sistem vrši neprimetne korekcije na upravljački sistem vraćajući automobil na zadatu putanju bez uticaja vozača.

Za pogon će biti zadužena japansko-nemačka kombinacija agregata, kao još jedan od pravaca saradnje Renault-Nissan alijanse i Daimlera. Američkim ukusima bliži će biti benzinski 3,7 litarski V6 agregat snage 328 ks i 364 Nm obrtnog momenta. Novina u ponudi je verzija hibridnog pogonskog sklopa iz M35h modela, odnosno 302 ks snažni 3,5 litarski V6 agregat koji u kombinaciji sa 67 ks snažnim elektromotorom isporučuje konačnih 363 ks. Oba agregata će biti uparena sa automatskom transmisijom sa 7 stepeni ili manuelnom sa 6 stepeni prenosa, dok će kod hibridnog, elektromotor biti integrisan u menjačku kutiju sa dvostrukom spojnicom. Dolaziće sa opcijama pogona samo na zadnjoj osovini ili sa inteligentnim integralnim pogonom.

Najsnažniju verziju će činiti Q50 IPL verzija, opremljena 3,0 twin-turbo V6 agregatom i snagom od oko 500 ks, koji stiže poslednji. Pre njega će biti dodati osnovni četvorocilindarski benzinski i dizeli agregati, svi poreklom iz Mercedesa. Radiće se o 2,0 turbo agregatima u benzinskoj konfiguraciji, odnosno 2,1 litarskim kod dizela, sa trenutno jedino poznatim onim snage 170 ks i 400 Nm obrtnog momenta. Razlog za uvođenje četvorocilindarskih agregata je u cilju snižavanja cene modela i veće konkurentnosti. Ne treba zaboraviti ekologiju i ekonomičnost istih, veoma bitnu stavku ukoliko se želi biti ozbiljan igrač u Evropi.

U kabini vozača dočekuje obilje luksuza i Infinitijev InTouch konekcioni sistem raspoređen na 2 touchscreen displeja. Primarni cilj je povezivanje vozača i automobila bez preteranog napora tako da je moguće sinhronizovano komandovanje operacijama na oba displeja istovremeno. Sam dizajn enterijera oslikava talasasti eksterijer. Ergonomska sedišta sa tankim naslonima je moguće prilagoditi do detalja, dok intuitivno raspoređena instrumentacija i kontrole prate filozofiju da je sve podređeno i okrenuto ka vozaču.

Šuma elektronskih podešavanja je moguća za do 4 različita vozača putem i-Key sistema, gde sistem prepoznaje prilazećeg vozača i unapred podešenih do 96 stavki prilagođava na prethodno zadatu postavku. Obilje kože, platna, drveta i aluminijuma je moguće ukombinovati, zavisno od paketa opreme. Automobil je opremljen i kamerom za vožnju unazad, kao i sistemom za prigušenje buke u kabini.

Od ostalih bezbednosnih sistema, tu su još i inteligentni tempomat sa potpunom kontrolom brzine (usporavanje, stajanje, kretanje), Forward Collision Warning (prvi u svetu) sistem upozorenja za prevenciju kontakta, Forward Emergency Braking sistem samostalnog urgentnog kočenja, Distance Control Assist sistem nadgledanja okolnog saobraćaja, Blind Spot Intervention sistem za pokrivanje nepreglednig uglova retrovizora, Back-up Collision Intervention® sistem koji samostalno koči ukoliko proceni da je vozač “promašio” tačku kočenja u slučajevima opasnosti od kontakta , Lane Departure Prevention i Active Lane Control™ sistemi za praćenje kretanja vozila u kolovoznoj traci.

Prodaja Infinitija Q50 startuje na leto 2013. godine, prvo u SAD-u i Kanadi, da bi u ostatak sveta stigao do kraja iste godine. Cena će se kretati iznad 30.000 evra.

7909
Postavljeno: 26.06.2013

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Adi
26.6.2013 00:43
16
4

Na momenat sam pomislio da ste stavili sliku od Maseratija ispod :D

serpico
26.6.2013 00:59
16
4

pa pogledajte ghibli i ovaj q!jako si slice?

Don
26.6.2013 06:05
20
4

30k eur za ovo unatoc skupom jenu (ako se proizvodi u japanu)?Samo da nije neka laguna na japanski nacin...inace, gledajuci slike odlican dojam ostavlja.Dajte pare da kupim! .-)

FabianiM3
26.6.2013 09:47
6
6

Ne može biti Laguna sa pogonom pozadi, ovo je dobar auto,ali mi se ne dopada unutrašnjost, ‚‚premoderna‚‚ , a generalno bez ideje,kao luksuzni koreanac.

Audifan
26.6.2013 10:50
8
1

Kakva slicnost s Gimblijem prosto neverovatno !!!

Dejan L
26.6.2013 10:59
6
13

A sada otrežnjenje
http://www.dodaj.rs/?19/b4/6YwJDNo/3-q50.jpg
Proporcije BMW-a serije 3.
Obline i prelazi kao kod Maseratija.

Goranns
26.6.2013 11:52
12
4

@Dejan l prvo malo si zalutao,jos uvek nisi nista uradio povodom tvoje edukacije ko kojoj klasi pripada,drugo niti je ovo Masarati kao sto si napisao vec Infiniti ako vec nisi znao premium brend Nissana,a i ti ciji si link dao su ocito "strucni" cim brkaju klase jer ovaj Infiniti pripada pre Bmw seriji 5 a ne 3. Neznam sta su teli svakako reci da je kopiran dizajn serije 3 pa ako je tako onda su Infiniti i Maserati kopirali Bmw !?

Milan
26.6.2013 11:56
8
1

Gde si CBR cekamo te ko zapeta puska !!! Evo auta tvojih snova.

borlov
26.6.2013 12:25
6
3

Sve vise mi se svidja ovaj Infiniti.Ne predstavlja nikakvu novinu u dizajnu ali i nezaostaje za konkurencijom.Lexus is je mozda malo i lepsi,ali ovaj infiniti za razliku od IS i mnogih japanskih modela stvarno ima mnogo i svremenih motora.Malo mi je cudna centralna konzola sa 2 monitora.Trenutno u americi izlaze mnogi modeli sa 2 monitora.Lepo je sto se broj prekidaca svodi na minimum ali zar nije dovoljno 1 veliki monitor?

NesaBG
26.6.2013 12:26
7
7

Spolja Maserati iznutra Hjundai,dobra Nissan-Infiniti mehanika kvalitetna pouzdana !!! Sve naj osim blage kritike oko neoriginalnosti dizajna.

Dejan L
26.6.2013 13:29
9
7

@ GoranNS
Znam ja kojoj ko klasi pripada, ali ovaj Infiniti dimenzijama i proporcijama može samo da se takmiči sa serijom 3, a serija 5 je za njega nedostižna

serpico
26.6.2013 13:54
11
1

ma auto je mrak dajte ljudi sta v je,a samo da znate sadasnja laguna nema izgled i imidz ali zato nije nekvalitetna bas suprotno odlicna je pogotovo grand tour sa 4 control sistemom upravljnja ko ju je vozio zna o cemu pisem!a to sta nije izgradila imidz to je drugi par rukava!to neka se reno zamisli za buducu limuzinu!

MIVEC
26.6.2013 14:08
21
0

Q50 je dimenzijama izmedju BMW Serija 3 i 5, a cini mi se da je pravljen pre da konkurise Trojci cenovno, mada rekao bih da nudi vise. Na taj nacin izlazi iz okvira klasa koje je ustanovila nemacka trojka, sto je po meni dobro.
Kazete neoriginalan dizajn? Pa bas hajde da vidim sa kim ce ga neko pomesati. Ja bas mislim suprotno.. Dopadljiv, agresivan i dominantan dizajn, a kako vidim to prate i odlicna dinamika i pravi motori - snazni japanci bas kako valja a i MB se uklopio.

Paprikar
26.6.2013 15:31
11
0

Secam se kako su neki novinari zagovarali da nove tehnologije dovode do pojave gomile dugmica sto im je odmah zasmetalo, ali se niko nije zapitao koliko ce komplikovani za obicne ljude biti ovi sistemi zasnovani na touch screen-u i koliko je nebezbedno kada za menjas jedan pritisak na dugme ili okret prekidaca menjas ulazom u nekoliko menija i opcija. Ali dobro plati se pa onda jedna tehnologija ranije neupotrebljiva odmah postaje neuoptrebljiva a funkcionalnost se zanemaruje.

@Goranns
Infiniti Q50 je u premijum D-segmentu, sto znaci konkurent seriji3, A4, C-klasi, itd.

Marko
26.6.2013 16:51
12
5

Mnogo mocna sprava + Japanski kvalitet.

Audifan
26.6.2013 19:15
6
2

@Serpico Tako je u pravu si i sto se tice Infinitija a pogotovo Lagune3,licno sam je vozio istina ne dugo nekih 30 tak dana dok mi nisu popravili moj havarisani auto,Laguna 3 je jednostavno tako dobro namestena da preizilazi svoju klasu , sve osim dizajna od ostalih zamerki jedino losa imitacija aluminijuma u kabini.Verzija koju sam imao prilike da vozim je bila 2.0DCI 150ks initijale. I koliko znam da su nakon redizajna sve Lagune 3 dobile upravljanje na sva 4 (neko ovo brka sa 4x4).Sve u svemu Laguna3 ce biti ako vec nije jakoo dobar polovnjak. Inace Serpico za vikend sam unistio svog cetvorotockasa Totalka! Sada je bukvalno prepolovljen u formatu je A2 Jbg.!!!Tako da eto pre planiranog vremena zamene moracu da uzmem drugi auto.

Goranns
26.6.2013 21:28
8
0

@Audifan Jeli druze da se nisi ti spucao u petak u Irigu sa belim A4 B8 u onog IMT a pa jos odleteo u kanal i zavrsio par puta na krovu ? Cuo sam za taj udes posto sam iz NS a imam u Irigu devojku kaze da se neki loodak(tako je vozio) zapuco u traktor kod vinarije i odvalio mu tocak prevrnuo par puta preko krova,sleteo u kanal pored puta i mrtav hladan izasao iz auta bez ogrebotine i jos napusavao traktoristu !!!? Kazu ljudi da nisu mogli da veruju da vozacu nista nije bilo ?

serpico
26.6.2013 21:35
7
2

ma nemoj da me muljas covece!evo mada se licno nepoznamo nego smo vise cyber istomisljenici i realni poznavaoci autoindustrije znaj da mi je jako zao i tebe i audija ali naibitniji je covek auto je samo stvar mada skupa igracka!Nisi se ozledio ocita kada si ovde on line?pa kako pobogu sto je bilo?pozz od serpica i jos jednom zao mi je jako?!

Audifan
27.6.2013 01:29
9
1

@Goran - Serpico pre svega hvala na brizi i da nazalost to sam je ovo mi je bila 4 totalka najgora a bez povreda u zivotu. jbg sta se desilo posto ti Gorane znas Irig na onom spustanju ka vinariji u pravcu Rume sam obilazio jedno 4-5 automobila i jedan sleper malo sam se zavozao po gasu neznam koliko sam vozio nesecam se ali dosta brzo i tik posle benzinske pumpe sa sporednog parkinga dok sam bio u traci i obilazio poslednje vozilo sleper na moju traku je izleteo traktor i to onaj najveci IMT instiktivno sam namotao udesno zadnjim trapom sam zakacio traktorski prednji tocak i to takvom silinom da sam na svom auto otkinuo komletnu zadnju osovinu sa sve diferencijalom i traktorski prednji levi tocak,nakon cega sam se isprevrtao po uzduznoj osi oko 3 puta ,preskocio s preke strane puta onu uzvisenje i zavrsio u kanalu koji se nalazi posle uzvisenja ! Strasno kao da sam provukao auto kroz drobilicu za metal . Sreca pa sam bio sam u kolima , da sam bio vezan , hvala Bogu , hvala NCAP testovima i hvala Audijevim inzinjerima inace nebih bio ovde sada.Neverovatno da zlo necuje sem jakih bolova a najvise od pojasa i airbegova nemam nikakvih povreda.Cak sta vise sam nesvestan celog dogadjaja izasao iz auta i hteo traktoristu da polomim koliko sam popizdeo,a ustvari sam sam kriv iako i on moron izlazi na put a gleda u nazad umesto da predpostavi da mozda neka budala obilazi kolonu vozila !!! I eto tek mi se nekako danas sve vraca kao bumerang ceo dogadjaj. Ljudi kupujte bezbedne aute jebo brend i ljubav kupujte mozgom ne srcem. Jos se setite da sam na komentarima za Renault stavio onaj link sa youtube vezano za sudar Modus-Volvo 760 jer sam ovih dana nekako instiktivno gledao bas testove i udese. Ovih dana cu postaviti snimak mog auta na Youtube cisto da vidite onu hrpu smeljanog celika strasno jos nemogu da verujem da sam ja bio u tom autu kada ga pogledam!!!

Audifan
27.6.2013 01:35
9
0

@Serpico a i nebih to ni napomenuo da nisam spomenuo Lagunu3 a upravo sam nju vozio kada sam predhodnu A4-tu B7 havarisao iako ni blizu ovome.Pa me je sve to asociralo na sadasnji dogadjaj. Jbg sad moram kupiti drugi auto i to ne vise od 120ks nije za mene ocigledno nije nista jace.

Bobo
27.6.2013 09:10
8
0

Dejan mrzi sve sto je u vezi sa Renoom, pa i infiniti koji je sve samo ne neoriginalan.Ovaj auto jeste prica za sebe i neces ga pobrkati sa bilo kim.Svi premijumi imaju specifican gril, ovaj ima svoj, a namrstene oci.Zbog pogona nazad dimenzije i proporcije su mu slicnije Lexusu i BMW nego Audiju, meni izgleda sjajno, a haj tek iznutra imaju svi jpanci i koreanci i ne vidim u tome nista lose. Ovo je fenomenalan auto u to nema sumnje.

Leo
27.6.2013 09:47
6
1

Bas je lep kvalitet netreba kod Japanca ni komentarisati on se podrazumeva

serpico
27.6.2013 10:01
7
0

e moj audifan zao mi je ali ti ces morat na tecaj sigurne voznje!prebrz si covece a kad vozis "nabildan" auto to nije nikakav problem!covece zlo nikad nespava i opet si dobro prosao ali jednom ces fasovat nedaj boze!nemoj nikad kolonu prestizat si ucio to u autoskoli?pa makar vozio i pagani Zondu R!

Don
27.6.2013 11:09
8
4

kupi daciu, ima tri zvijezde i jos citavih 75 konja pa se lijepo ko covjek, drug i starjesina teglis u koloni kad ne znas da vozis.

Nego, hocel ko dat pare da kupimo ovo cudo iz Japana? :-) Mada bih ja maseratija...al od koga izmust 50k eura?

Paprikar
27.6.2013 11:15
9
4

@Audifan
Ako kazes da ti je ovo cetvrta totalka u zivotu mislim da bi zbog morala i zbog toga sto imas "dozvolu za ubijanje" a ne vozacku, trebao da vratis istu u PU u mestu prebivalista. Takvi kao ti sto ne vide problem u preticanju 4-5 automobila stvarno trebaju da izgube dozvolu ili prolaze kroz crveno svetlo ili voze 100-120 tamo gde je ogranicenje 80 km/h. Osim toga sasvim sigurno je da ces, a sto ce se dokazati na sudu, biti kriv za saobracajnu nezgodu pa ces pored stete morati da platis i vece osiguranje i sasvim sigurno.

Bobo
27.6.2013 11:59
10
1

@Audifan
Zao mi je zbog tvoje nezgode, ali si bez losih namera, dobio sta si zasluzio, hipoteza ima puna sta je sve moglo da se desi, ali generalno je dobro proslo izuzev stresa za tebe i sve ostale i stete koja je naneta.Vozim 318 compact vec 14 tu godinu, nije neka snaga,115 konja ali je zvrk, a pored svega me je desetak puta doveo u situaciju da izginem i ja i moja porodica, samo zato sto me tera da ga ganjam, tako je projektovan, malo mesta, tvrd, trosi, ali trazi motorom,volanom, menjacem i kocnicom da mu cedis mast.Sad posle svega, mislim da sam to vec rekao, nikada ga ne bih kupio iako me verno sluzi bez kvara sve ovo vreme.A juce sam provozao od Nisa do KG Lagunu 2.0 dci Grandtour i znam da cu zvucati pristrasno, ali mislim da bolji auto ne premijum u klasi ne postoji, treba ga probati i molim da ga ne pljuju oni koji nisu imali priliku da sednu u njega ili nesto vise od Oktavije.Auto vuce toliko snazno i ugladjeno, upija neravnine , lezi i precizan je do bola(ovaj nije imao upravljanje na 4), moram reci da do sada nisam video razliku Megan-Laguna, ali je jaako velika.Cuvaj se Audifan i pamet u glavu.

serpico
27.6.2013 12:42
9
1

Bobo sad mi verujes za Lagunu 3 !auto je ne dobar nego odlican!steta sto to nisu kupci prepoznali a malo su krive i nepouzdane lagune proslih generacija pa je steta na gubitku imidza ucinjena!ali fuckas imidz kad znas da auto valja a plus toga mozda jos i bolje rabljenog sa malo km nadjes za skoro pola para nekog isluzenog audija il bmw koji ide i losije!pa rekao sam probajte lagunu pa onda serendajte.I ja sam se cudio cudom koji dobar auto,tih,brz,udoban ma bre ko da se vozim u troduplo skupljem autu !a ni unutra nije los cak dapace jako dobru zavrsnu obradu ima!Laguna palac gore steta sto nije uspela na trzistu!

Audifan
27.6.2013 14:42
4
0

Hvala svima i na pozitivnim i negativnim zeljama i komentarima ,naravno da sam kriv kriv sam al sta da radim posle 1800000 km na tockovima pa plus u autu koji je toliko zvucno izolovan a opet brz i siguran izgubis osecaj za realnost i dobijes lazan osecaj svemogucnosti tehnike i sposobnosti sebi i auta.
@Bobo za Lagunu3 se slazem to sam i napisao u gornjem komentaru samo meni licno je lepsa Limo verzija a taj agregat je vrh za tu karoseriju nadalje poredici megana 3 i lagunu 3 nije megan los cak naprotiv vec je laguna iznad proseka svoje klase (Dizajn necu komentarisati pogotovo front)!!!U sto ti kazes nepremium segmentu bih istakao Lagunu3,Insigniju i Mazdu6.
@Don haha Daciu vec sigurno necu uzeti u obzir a da neznam da vozim nebih sada mogao da ti dam repliku,a da sam neoprezno vozio jesam a da sam kriv jesam.
@Bobo po drugi put jer ti to imas compakta 1 generacije imao sam ja taj auto crvene boje bio je kao nov,extra auto-autic i nezasluzeno degradiran na nasem trzistu takodje jako tezak za posprodaju opet nezasluzeno sada kosta kao Golf4 a neuporedivi su.Istina za potrosnju meni je tesko isao ispod 11L po gradu ali je sto kazes zvrk kao veliki karting da vozis,slican filing u voznji pruza i Mini moris-novijih generacija.
@Paprikar da 4-ta u zivotu i prvi put mojom krivicom. A bas nemoj preterivati sa dozvolom za ubijanje nisam ja 007.Salim se znam na sta mislis i dobrim delom si u pravu ali i sam se seti koliko sranja u saobracaju prave traktoristi ! Ovaj kreten je istrcao na put uopste negledajuci napred vec samo nazad. Usput i 1 Totalku kada sam imao je isto bio u pitanju traktor koji je obilazio traktor i to po magli sa samo ispravnim desnim prednjim farom pa sam pomislio da je motor u pitanju i tres.

Goranns
27.6.2013 15:07
4
0

@Audifan E jbg bas mi je zao bilo je to retko lepa 4-ka vidjao sam ja taj auto po Ns . Ma bitno da si ti ok auto valjda ima kasko?

I sta me lozite jos cu kupiti Lagunu3,salim se ruzan je spreda ali zato jako dobar auto. I sto kaze Audifan bice to vrh polovnjak sada su vec oko 6-7K evra.

Enzo
27.6.2013 18:21
5
0

@Audifan,

sad sam otvorio komentare za Infinity :(.
Zao mi je.

Nije da opravdavam prebrzu voznju, ali te razumem.

Deo krivice je i u drugima:
Magistrala, 80knh + poljoprivredne masine = nesreca u najavi
Premalo odstojanje koje ljudi iz nekog razloga drze = ne mozes da se vratis u traku i bude sta bude
Odsustvo zelje za preticanjemm kod prvog do kamiona = nervoza kod ostalih u koloni

Ja se uvek umirujem razmisljanjem tipa, ok 60kmh umesto 80, 10 min tako daje samo 2,5 minuta razlike - nije vredno rizika.

Brz oporavak!

Sorfonije
27.6.2013 19:38
4
2

Drugari,dovro sto svi hvalite Lagunu,cak se cuje i Mazda 6 ,ali svi zaboraviste Mondeo! Ako je dovoljno dobar Bondu,dobar je i meni :)
A infiniti mi se ne svidja,spolja ok,ali iznutra ciganija.Kiceraj daleko istocnjacki ;)

Audifan
27.6.2013 20:30
4
0

@Enzo Znas u svemu sto kazes ima istine cak se uvek drzim devize da nikome na grobu nije pisalo "Imao je prvenstvo prolaza". Sta da se radi tako nam je kako nam je.
@Sorfronije Da Ford Mondeo uvek dobar auto a nikada predmet zelja za mnoge zasto neznam !? Ovaj nov model (Aston look) stvarno lep,dobar,kvalitetan automobil realno da mu nenadjes zamerku ali ? Neznam,poznajem puno ljudi koji imaju ili zele ovaj - onaj auto nikoga da bi zeleo Forda pa ni ja.
Infiniti je sigurno dobar auto tu nema puno polemike e sad sto se tice dizajna ima tu i elementa ukusa ali mogu dodati jedan od lepsih Japanaca.

serpico
27.6.2013 21:17
5
0

a jeste i kod mene isto nema bas nista protiv forda dapace ali ford me nikad nije impresionirao sa nijednim autom da kazem e to mi se dopada onako je dobar ali nit smrdi nit mirisi!

Bobo
28.6.2013 12:23
2
0

@Sofronije,sto se Mondea tice, meni je licno nekako ``amerikanizovan `` dizajn,bez obzira na Aston masku,podseca me necim ni ja ne znam cime na neke novije tanderbirde, malo mi je prevelik, ali nikad u zivotu nisam seo u njega pa ne mogu da sudim,ali sudeci po dimenzijama i testovima ne sumnjam da je jako dobar, posebno lezanje i upravljanje.
@Audifan Pa jeste Laguna ruzna , ali mislim da placa danak sto ipak jeste kompaktnija, kraca i sa manje mesta od ostalih, a i mislim da ce zbog prve generacije morati da menjaju ime, mislim da je los glas presudio.

Audifan
28.6.2013 13:03
3
0

@Bobo prva generacija je bila odlicna ,druga losa treca ruzna a dobra,moguce da ce menjati ime.

serpico
28.6.2013 14:36
5
0

neka ga promene jer Laguna im je tropa!kao opel sa vectre na insigniju!pa su uspeli !

Miki
29.6.2013 13:36
2
4

Passat cc je za ovo auto !

Siniša
29.6.2013 16:10
3
1

Cijenim Infiniti, ali neka mi neko kaže koja je bitnija razlika između bočne siluete Q50 i BMW5 (prethodni model E60)?

Гагиба
29.6.2013 22:19
5
0

Аудифан

Сад прочитах какву си "екскурзију" направио. :(
Имао сам сличних искустава. Важно да си ти у реду и што је још важније ниси никога повредио. А и потврдио си да НКАП коректно оцењује возила! ;)

Уколико се одлучиш за овај Инфинити, уз сав "ризик" волео бих да се провозамо, па како буде! ;))

Дефинитивно га треба узети у разматрање поред прецењених Шваба, једина фалинка за наше услове му је овај Мерцов 2.2.

Audifan
30.6.2013 19:53
3
0

@Gagiba haha hvala druze na lepim zeljama oko oporavka,a sto se tice auta pa majku mu sutra idem da pogledam a oticu svakako do porsea a red bi bilo da mi plate (kroz neki popust) to sto sam bio ziva Dumi lutka haha zar ne?
A sto se tice okolnosti nesrece pa dobro bice svakako malusa .
Ukoliko se i odlucim za Infiniti a i ako ne sutra cu ga svakako probati (ukoliko uopste imaju test vozilo) pa cu ako nista drugo preneti utiske !
Za konstataciju oko 2,2 se slazem i nekazem da je taj izdatak nepremostiv al nekako nedam drzavi kada nemoram ! Nezasluzuju !

Гагиба
30.6.2013 23:59
3
0

Аудифан

Обавезно Поршеовцима да похвалиш безбедност аутомобила. Имаш свако право на то... ;)

Ај баш ако провозаш овај Ку50 (а и ако не) препричај вреди ли Јапанац оволике хвале из текста. :)

А што кажу, није та разлика у регистрацији сто дуката па да се не може истрпети, него што онда кад пристанеш на то плаћање "аминујеш" бесмисленост ових смешних прописа. Буквално те казне за тотално небитних 200 кубика!

И покушаваше редакција ВГ нешто да промени и подносише предлоге и баш се понадах кад сам видео лепог пријема да ће нека докона фотељашка политичка величина бар узети у разматрање шта им ко компетентан предлаже, али не!! Имају они паметнија посла око наливања бетонских коцки на сред ауто-путева или око пресађивања столетних храстова с леве на десну страну пута...и ко ће још и регистрацијама да се бави?!

Audifan
01.7.2013 00:18
4
0

@Redakcija i Ostali Nesto mi nejde u glavu a intenzivno razmisljam o ovom Infinitiju,pa ako neko moze da mi pomogne u dilemi zasto je u ovaj model ugradjen MB cdi? Zbog cega kada Nissan ima sjajni 2,0 DCI 150 i 170KS ? Da li je zbog polozaja agregata uzduzno-poprecno ili zbog imidza na Evropskom trzistu? Ovo prvo nije prepreka sam polozaj motora ! Npr. u A4-A6 isti motor stoji uzduzno a ostatak grupacije ga smesta popreko ! Nezeleci da umanjujem velicinu i kvalitet MB-a ipak mi je nekako prikladniji Nissanov DCI !? I pitanje za redakciju da li znate ciji je menjac kao i kod automatika koja je vrsta transmisije koliko brzina ?

Sorfonije
01.7.2013 13:09
3
0

Ti ako mislis da je pametno,odresi kesu za taj preskupi kiceraj od Nisana.Lepo pazari BMW 3 i bog da te vidi ;)

Nemanjica
01.7.2013 15:55
4
0

@Audifan,vidim da si imao bliski susret sa traktorom,ali sva sreca da si i ti bio u traktoru pa su izbegnute teze konsikvence!Drago mi je da si dobro i da mozemo da nastavimo epske debate na relaciji Italija vs Germanija!VELIKI POZDRAV od Nemanjice!:-)

Audifan
01.7.2013 16:34
2
1

Bio sam danas do Infinitija i ostalih u potrazi za najboljim izborom u klasi ! Infiniti Q50 nazalost tek krajem Avgusta ,pomenuti model ima Mb 220CDI agregat uparen sa Nissanovom transmisijom (bio automatik ili manuelni),prodavac nezna detaljnije podatke pa mi stizu na email u sredu sve finese oko istog.
@Sorfronije pa nemaju ga kao sto sam napisao a sad bas kicerica nije probao sam danas FX u 3,0 dizel varijanti auto je premijum u svakom slucaju. Meni u obzir jedino sto dolazi to je klasa Bmw3,A4-A5,Q50. Mb i Lexus mi se nekako nedopadaju "necuce mi".
Moja zamerka za Q50 u varijanti 220CDI je upravo agregat nesvidja mi se resenje MB agregata pa zasto? jednostavno Nije MB los daleko od toga ali zasto ne Nissan 2,0DCI 170ks ZASTO? a i prodavci neznaju da daju odgovor? taj agregat je prilagodjen Mb menjacu i ostalom,menjac u Infinitiju-nissan je konstruisan za njihov agregat. velika glupost po meni , ko se razume setice se outlendera sa 2,0TDI uparenim sa Micubishi menjacem i ostatkom transmisije u svakom slucaju nesrecno resenje. Nadalje nezelim Infinitija sa Mb motorom hocu Japanca ako kupujem Japanca !!! Nije to u pitanju 38000 din vec 38000 evra (toliko kosta sa trazenom opremom).
@Sorfronije Najpre bih uzeo Bmw 320d ali i tu ima jebeno ali pod ugovorom sam sa porseom i takva ekskurzija bi me kostala 10000 evra pucanja na dosadasnjim placanjima,jer moram raskinuti ugovor o finansiranju sve u svemu opet po dzepu.
najrazumnija i najracionalnija kupovina trenutno mi je A5 sportback-coupe ili eventualno Passat cc i to sa lagera njihovih sluzbenih vozila starosti do 1god.

Audifan
01.7.2013 18:31
3
0

@Nemanjica gde si ti ? Da slupao sam traktor u traktor haha !!! Debate u buducnosti izbegavam (ukoliko me neko neisprovocira!!!) Nego ti rece 15 dana nesto si poranio? Nista od mora ili?

Nemanjica
01.7.2013 18:50
3
1

Druze,bili smo nazalost 10 dana u Herceg Novom,medjutim vreme nam je bilo kao da smo na planini...katastrofa,pare smo potrosili i na kraju pravac Beograd,ali pocetkom avgusta icicemo ponovo,znas kako je kad pet maloletnika sami idu...:-):-)

Audifan
01.7.2013 22:30
3
0

@ Nem. Aha pa da vreme je stvarno bilo truba! A davno su iza mene maloletnicka letovanja a bogami uvek je tu bila i neka maloletnica...:-):-)

CBR
07.7.2013 15:09
0
2

Milane, evo mene,, samo vas posmatram i citam komentare...;)!!

Nemanjica
07.7.2013 23:51
2
0

@CBR,poput Hanibal Lectora si...;-)

CBR
09.7.2013 16:26
0
0

@Nemanjica budi pristojan...

CBR
09.7.2013 20:23
0
0

Pogon na 4 tocka se oznacava sa 4WD ili AWD, a upravljanje na 4 tocka se oznacava sa 4 WS, nemojte da se zbunjujete jer je velika razlika u cenama..

danilo
11.7.2013 23:09
1
0

mazda 6 ...

dejan
25.11.2013 19:55
0
0

U septembru sam kupio Q50S 3.7L AWD Deluxe Touring. Pre toga sam testirao BMW335i xdrive, Lexus IS350 AWD, Audi A4 3.0 quattro, i ipak sam se odlucio za Q50. Moji utisci su sledeco:
Enterijer je odlican. Kvalitet izrade fantastican, a tehnologije ima na pretek. Prednji deo auta izgleda super, i slazem se da je zadnji mogao biti malo agresivniji. Ipak, oko $8000 je jeftiniji od BMW sa istom opremom, dok je BMW unutra poprilicno siromasan. BMW se odlicno vozi, ali je utisak isti i u Q50 = odlican. Lexus ima lep enterijer, ali je voznja pomalo dosadna i eksterijer je poprilicno diskutabilan. Na kraju, Audi A4 je jednostavno dosadnjikav u poredjenju sa svima. Mislim, lep je auto, ali se ni u jednoj stavci ne izdvaja i stapa se sa svim automobilima na putu.
Za sada sam prezadovoljan. Pre Q50 sam imao G37x od Infiniti-a, i kvalitet je na najvisem nivou. Tri godine sa vozio taj auto (presao preko 100.000km), i nisam imao ni najmanji problem. Znam da su Infiniti automobili u Evropi mnogo skuplji nego u Americi, ali na osnovu iskustva mogu da preporucim svakome ko moze da bira izmedju gore navedenih automobila.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: