Ekskluzivno

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

Grubijan mekoga srca

Na prvi pogled mišićav 4x4, Hyundai iX35 1.7 CRDi 2WD, “u duši” je udobno i prostrano porodično vozilo, sa samo prednjom vučom

Drugu godinu na tržištu, Hyundai iX35 nova je zvezda ovog korejskog proizvođača u usponu. Zamenivši ostareli Tucson, isto tako jedan od uspešnijih modela, želja mu je da se ogleda u veoma popularnom, ali i konkurentnom segmentu SUV vozila. No, po ugledu na ostale predstavnike, potajno se nada i znatno široj klijanteli, tj familijama, tradicionalno naklonjenim kompaktnim vanovima. Posve izvodljivo, posebno od kako je uveden novi dizel agregat, manje zapremine, sa pogonom na samo prednje točkove.

Naime, odmah po lansiranju, iX35 je bio na raspolaganju isključivo sa dizelom od dve litre (136 i 184 KS), ali od nedavno, deli sa bratskim Sportage “mali” 1.7 CRDi od 115 KS. Nedovoljno, reći ćete, posebno ukoliko znate da ima bezmalo 1,6 tona “žive vage”, no kao i po pitanju izgleda, i ovde se treba čuvati preranih zaključaka.

     
 

Naš Hyundai, evidentno nema ništa zajedničko sa “brutalnim” terencima. Osim što je upakovan u veoma elegantnu karoseriju, poseduje sve što se očekuje od savremenog vozila u ovom segmentu. To znači da je pre svega “čist” (nivo izduvnih gasova iznosi prihvatljivih 139 CO2 g/km ), kako bi izbegao eventuelne sankcije u vidu zabrane cirkulacije po urbanoj sredini!? Da, da, sve više evropskih gradova, kao što je recimo Pariz, razmatra mogućnost da zabrani ulazak “džipovima” koji ispuštaju previsok nivo štetnih izduvnih gasova.

     
 

Drugo, činjenica je da se ovakva vozila sve više kupuju zbog svog izgleda i praktičnog aspekta, manje zbog nekakvih off-road kapaciteta. To potvrđuju i podaci o prodaji, pa se tako pojedini 2WD (VW Tiguan, Ford Kuga, Kia Sportage, Dacia Duster, Nissan Qashqai…), znatno bolje prodaju od verzija sa integralnim pogonom. Jasno je cena igra važnu ulogu u tome, jer osim što su 4x4 osetno skuplji, obično su u ponudi sa snažnijim agregatima (čitaj skupljim) i sofisticiranom opremom. Konkretno, početna cena za 1.7 CRDI GL 2WD iznosi u Srbiji 21.290 evra, a ukoliko se odlučite za snažniji 2.0 CRDi GL 4WD (integralni pogon), to zadovoljstvo će vas koštati 3.100 evra više. Za mnoge, koji vide zemljane puteve eventualno kada odu kod rodbine na selo ili do vikendice, stvar je jasna, posebno što “mali” 1.7 CRDi nema na čemu da pozavidi snažnijem bloku.

Stvar ukusa
Priča o iX35 ne bi bila kompletna ukoliko se ne spomene bratska Kia Sportage. Kako nisu nacrtani istom rukom, nemaju ni isti dizajn, šta više, reklo bi se da su stilovi namerno drugačiji. Koji je uspešniji? To presudite sami, činjenica je da Sportage deluje robusnije, verovatno i orginalnije, dok iX35 poseduje izvesnu eleganciju i fluidnije forme. “Fluidic sculpture”, kako to vole da kažu u Hyundaiju!

Ono što je zajedničko je tehnička baza, kao i voženi agreagat. Radi se kućnom motoru, koji, na papiru, ne ostvaruje bog zna kakve perfomanse. “Samo” 175 km/h i ubrzanje od 12,4 sec do 100 km/h, no u praksi, ovaj blok je ekstremno velikodušan. Maksimalni obrtni moment od 260 Nm, ostvaruje pri samo 1.250 obrtaja, i zadržava ga sve do 2.750 o/min. Nakon toga, lako i brzo penje se do maksimalnih 4.500, uz posve prihvatljiv nivo decibela u kabini. Bez sumnje veoma elastičan motor, koji omogućava laka i sigurna preticanja. Primera radi, dovoljno je iz šestog stepena preći u peti, kada, od 80-120 km/h, treba skromnih 12 sekundi.

Sve se odvija nežno i bez agresivnog cimanja, baš kako i priliči jednom civilizovanom “crossoveru”. Vozi se lako i vrhovima prstiju, koliko su sve komande mekane za rukovanje.

     
 

A kako posla imamo sa baznom motorizacijom, poseduje samo prednju vuču (za određena tržišta, kao što je naše, moguće je doplatiti za 4WD), koja je nekada bila sinonim gubitka kontakta sa podlogom, prilikom jačih ubrzanja po vlažnom putu. Nekada bilo, sada se pripoveda, iX35, nema na ovome polju ama baš nikakvih problema. Lično, nalazim da je jedino elektična asistencija upravljača previše snažna, što smanjuje povratne informacije o stanju puta, kao i preciznost upravljanja.

Sve pohvale zalužuje i izuzetno niska potrošnja, sa zabeleženim prosekom od 7,4 litara. Na otvorenom puta lako siđe na 6 litara, što je efektivno više od obećane, ali i dalje ostaje za primer. Po gradu, čak ni prilikom jačih gužvi, nismo prebacili 9 litara. Izlaskom na autoput, konstatovali smo da se izraženiji šumovi od vetra i buka od kotrljanja, javljaju iznad 130-140 km/h, kada putni računar pokazuje skromnih 7,2 lit. Podaci posve na nivou ekonomičnijih vanova, koji imaju razloga da se zabrinu dolaskom ovog talentovanog “uljeza”. Uostalom, pri ruci nam se našao jedan 3008 1.6 HDi, tako da smo mogli uveriti da je iX35 potpuno na nivou ovog “talentovanog” Peugeota.

dizajn,
prijatna i prostrana unutrašnjost,
udobnost,
ekonomičan agregat zadovoljavajućih perfomansi

nedovoljno precizno upravljanje,
“pumpanje” ogibljenja prilikom
temperamentne vožnje,
kvalitet pojedine plastike

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1685
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga kW/KS/o/min 85/115/4000
obrtni moment Nm/o/min 260/1250-2750
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata crossover/5/5
D x Š x V mm 4410x1820x1660
međuosovinski razmak mm 2640
masa vozila/nosivost kg 1537/430
zapremina prtljažnika l 591/1436
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi Multilink,spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/60 R17
Prenos snage
pogon na prednjei točkove
tip menjača/stepeni prenosa ručni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 12,4
maksimalna brzina km/h 173
prosečna potrošnja l/100 km 7,4
emisija CO2 g/km 139
Cena (sa PDV-om) € od 21.290

Praktičnost + raspoloživ prostor = porodični SUV
U svakodnevnoj upotrebi, “gedžeti” kao što su Smart Key ključ (startovanje motora, kao i otvaranje i zaključavanje vozila, bez potrebe da se ključ izvadi iz džepa ili torbe), kamera za vožnju unazad, automatski dvozonski klima uređaj, grejači prednjih sedišta, tempomat, dupli panoramik krov sa “šiberom”, taktilni GPS (ekran reaguje na dodir)…, možda nisu neophodni, ali su svakako dobrodošli. No, kada je i unutrašnji prostor izdašan, a pozicija za upravljačem besprekorna, zadovoljstvo je potpuno.

Nije se zaboravilo ni na praktične detalje, tako da svi putnicu nađu mesta da isprazne džepove i odlože neophodne “rekvizite” (mobilne telefone, cigarete, flašice sa osvežavajućim napicima, nezaobilazne “Vrele Gume”…). Teško se može kritikovati i sam dizajn enterija, odnosno komandne table, šta više, nalazim da je veoma elegantna, sa tipičnim tamno plavim osvetljenjem. Noću, pravo je uživanje voziti se u ovom Hyundaiu, posebno kada poseduje efikasna Xenon svetla, kao u našem slučaju. Isto tako, podrazumevaju se i sistemi namenjeni pre svega bezbednijoj vožnji, poput elektronske kontrole stabilnosti, kontrole trakcije, elektronske raspodele sile kočenja, pomoći pri kretanju uzbrdo, ali i HDC sistema, koji pomaže pri spuštanju niz strmine, bez obzira što ovaj iX35 nije namenjen terenskoj vožnji (minimalno odstojanje od tla samo 17 cm).

     
 

Dopala su nam se i udobna kožna sedišta, a određene zamerke mogle bi se eventualno uputiti tvrdoj plastici na centralnoj konzoli. Globalno, iX35 nam se učinio kvalitetno urađenim, za pohvalu je napor Hyundai da poboljša svoje modele. Šteta je što su pojedini detalji, kao na primer “šrafovi” u podnožju prednjih sedišta, toliko vidljivi. Sam prtljažnik je isto tako adaptiran familijarnoj upotrebi, sa zapreminom od 590 do 1440 dm3. Nažalost, modularnost je ograničena na obaranje zadnjih naslona 1/3-2/3, bez podizanja sedalnog dela.

Sve u svemu, malo toga se može prebaciti voženom iX35. Veoma homogeno vozilo, sa relativno povoljnom cenom, osetno nižom kod nas nego li u Francuskoj, gde je objavljeno testiranje. Računajte na nekih 25.000 evra, za vrhunski opremljen model Diamond, plus 1.300 evra za GPS. A kako smo maločas spomenuli i Kiu Sportage, znajte da sa istim motorom i sličnom opremom (Limited), za ovu treba izdvojiti oko 28.000 evra (GPS je ovde uračunat u cenu). Kojem će te se “carstvu” prikloniti, na vama je da odlučite…

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
8678
Postavljeno: 18.05.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

deda
18.5.2011 10:10
12
5

jako simpatican i kompletan porodicni automobil

Misel
18.5.2011 16:51
4
7

Sve je ovde ok, ali ipak je ovo preslab motor za ovoliku grdosiju. Verzija od 2 litre je prava mera, ipak mi na autoputu ne treba vozilo sa kamionskim performansama.

Milan
19.5.2011 00:19
9
4

@Misel

Nisam znao da kamioni idu do 175 km/h.

Misel
19.5.2011 18:13
5
9

Milan@ To je bilo vise figurativno, a da je ovo zalostan motor tu nema price. To je max brzina 175, sto znaci da ze na duzoj relaciji na nekom autoputu moze duzi vremenski period voziti tek do 150, jedino ako neko zeli da mu ode motor posle 30.000km.
Sad je u Srbiji zavladala pomama za Hyundai i KIA modelima i to zbog cene, pa mi zato neki lupaju minuse. Uvek je bilo, koliko para toliko muzike. meni je zao sto je kod nas takav standard, pa se ljudi mogu samo loziti na BMW, Audi, Toyota, Mazda, Honda..itd a realnost je Hyundai i KIA, a KIA ce jos dugo godina da KIJA za gore pomenutim brendovima.

Slavisica
19.5.2011 23:29
4
5

@ Misel
Da ne ulazim u to koliko je ta grupacija napredovala u tehnici,izradi,i po pouzdanosti (o kojoj mnogi "nemci" mogu samo da sanjaju),zapitaj se sam ko (narocito u Srbiji) ima potrebu da cesto auto-putem vozi 175+ na sat,pa da mu je ovaj motor slab?
Ne znam sta ti vozis,ali ja bih sa 260nm i 115ks bio prezadovoljan (ako i jeste malo,ima 2.0 CRDI koji moze malo bolje da potegne).
Sve i da jeste tako,vidim da nije tema motor,nego da direktno vredjas Hyundai/Kia-u.
U premium segment ne mogu da primirisu,ali u klasama u kojima je i VW,Opel & Co.,oni su itekako konkurentni (mislim da ne moram objasnjavati kako i zasto).

Milan
19.5.2011 23:59
4
3

@Misel

Pa na auto-putu i nije dozvoljeno voziti 150 km/h.

Misel
20.5.2011 16:30
3
7

Slavisa@
Daleko od toga da ja te marke vredjam, ali te price kako su u rangu sa brendovima poput VWa, Opela, Citroena, Forda...itd te price su za malu decu. znas li bre ti covece koliko godina nekome ili necemu treba da stane u rang po kvalitetu sa necim sto je vec dugi niz godina dokazani kvalitet ili brend. nije to neki trik, ciribu ciriba i za 3-4 godine gotovo, eto stigli smo vas. Hyundai i KIA su dobri, ali samo dobri, daleko od odlicnog i neceg sto bi moglo stati rame uz rame sa gore nabrojanim markama.
Popice jos puno mleka ljudi koji vode Hyundai i KIA kompanije da bi mogli da se priblize bar po necemu ostalim dokazanim markama.


Lazar Bojanić
20.5.2011 23:42
8
3

Kao konzument KIA/Hyundai kuhinje moram da se složim na onu opasku o dosta mleka :)

Fobri su to automobili ali posle novog accenta(16.000Km) i novog i30 1.6 gls (42.000Km) vidi čovek i lice i naličje ...

A nisu to više ni tako male pare da bi se reklo pa dobro barem je jeftino !

Pogledajte okolo , sličnih SUV modela ima na pretek i to sa cenama sasvim blizu ovim naizgled povoljnim ...Antara , Yeti itd.

Dalje , zamka zvana garancija ...marketinški zvuči odlično i masa se lepi al kad treba da se potegne , a treba (i30 upornice sve četiri otišle ) onda povuci potegni, pa puno ste prešli , pa loši su putevi itd. Meni su se smučili toliko da sam već hteo da zovem tržišnu :(

Eto rekao sam pa koga interesuje mogu ja i da se raspričam ali da je to med i mleko nije !

Motori su im još i najabolji deo priče , barem benzinci ali imaju manu što relativno brzo dođu do tzv VELIKOG servisa već na 60.000Km a bogami nije jeftin cca 500€ tako da do tog perioda investirate u 3 redovna servisa po oko 150€ i jedan veliki što nije mala cifra . Cene sam dao okvirno iz perioda kad sam se ja još raspitivao .

Elem , na stranu sve to iX35 je dopaljiv i solidan auto koji ne kida i ne vuče jer je velik , težak i aerodinamičan poput trafike i tu nema pomoći ...ko očekuje KIDANJE moraće da uzme 2.0 CRDI sa 184KS a to onda već košta da sve boli ...

inače raspitajte se malo kako im se ponašaju turbine na tim diesel motorima sa 115KS ... tu bi moglo biti problema , ipak iX35 nije pero laka kategorija ...iskreno ja bih razmislio o 2.0 sa 140 KS barem je dokazano dobar motor koji oni već dugo i uspešno ugrađuju u svoje razne modele (npr kombi H1 )

Pozzzz

zec
21.5.2011 11:38
3
6

Lazare Bojaniću, malo bolje se treba pripremiti kad hoćeš da iznosiš takve stvari! Ja da sam na tvom mestu,prvo bih proverio pa onda "šuketao"... Bez uvrede,uputi se malo ako već hoćeš da pišeš...

Misel
21.5.2011 16:56
3
4

Lazar Bojanic@
Eh, da si mi nekako javio da ces sve ovo da napises, da se ja ne mucim :)
Covek kad bi zeleo da ima normalnu motorizaciju za ovo cudo, a to znaci verzija 2.0 od 184ks, e tek bi onda svi videli koliko je ovaj model "povoljan".
Necu vise nista da dodajem, samo cu da kazem da si mi svako slovo uzeo iz usta, kao da sam ti diktirao sta da napises.

Lazar Bojanić
21.5.2011 20:36
4
2

@Zec

Bez uvrede , samo mi malo pojasnite gde "šuketam" a gde nisam pripremljen ?


Slavisica
22.5.2011 09:13
2
2

Problemi sa turbinom 1.7 dizela su ciste pretpostavke,zar ne (da ne pominjem sad VW i njihove motore u ovom kontextu koji je,eto za nekoliko "svetlosnih godina" ispred Hyundai-a)?
Dalje,bas me zanima kolike su cene odrzavanja za konkurentske modele (licno se nisam raspitivao,al gore neko je i to pomenuo,u smislu,kao "upucen je",pa bilo bi lepo da nas izvesti i o ovome)?
Recimo,pouzdano znam da je cena tog servisa na 60.000 za Logan 1.4 u AK Sekulic (Veternik) cca 500e,redovan servis cca 100e. Dakle,za auto koji je za nekoliko formalnih i cenovnih klasa ispod ix35...
Sto se Lazarovog izlaganja tice : i sam mislim da u toj garanciji ima "ali"(svi su takvi,pre ces im zub izvaditi neko uzeti dinar na ime reklamacije) i da Hyundai/Kia imaju jos mnogo prostora za napredak medjutim,zanimljivo je da i kod onih boljih (VW,Opel...) i pored "toliko boljeg kvaliteta i tradicije" kupci se cesto hvataju za glavu,uz razliku sto kostaju vise (doduse,ne toliko kao pre).
Inace,sto se ove klase tice,da imam kojim slucajem novca,moj izbor bi bio Qashqai (kazem cisto zato da neki ne misle da ludim za ix35)... :)




sinisa
22.5.2011 13:37
2
2

ja imam Hyundai ix35 2.0 crd 136ks za te pare je solidan auto ali ni blizu gore navedenih i problem je potrosnja od 12l PROSECNA!!!!

zec
22.5.2011 17:20
1
3

@ Lazar Bojanić
-Yeti nikako ne može da se poredi sa ix35
-veliki servis za i30 je na 200.000 km kada se menja lanac,do tada nema velikih servisa od tih 500eur (nekad je bilo na modelima koji su se proizvodili u Koreji,sadašnji "česi" su svi sa lancem.
-pa naravno da će upornice da ispadnu iz garancije posle 30.000km kad su nam takvi putevi (davnih dana je Mercedes na tržištu Srbije tražio potvrdu kvaliteta goriva od nadležnih institucija kako bi se ogradio od kvarova na motoru koji su nastajali zbog našeg "kvalitetnog" goriva.
-Kako to znate da turbina na 1.7 sa 115ks ima problem kad su ti motori počeli da se prodaju kod nas pre 5 meseci? a i tu je 100.000km garancije pa ako "crkne",menjaće je.
Isto to kod gore pomenute Antare i Yeti-ja ako Vam rikne u 3. ili 4. godini sa 50.000km,takođe možete da menjate u garanciji ali o SVOM TROŠKU.
-2.0 CRDI 184KS jeste skup za sve pare i za naš pojam, ali odgovorno tvrdim da u Srbiji u toj klasi niko nema bolji odnos "plaćeno-dobijeno"
Uzgleda, Anatara sad ima 2.2 dizel motor.
- U H1 se trenutno ugrađuje 2.5 CRDI 136 KS
onaj 2.0 140KS je prošla generacija motora.

Lazar Bojanić
22.5.2011 17:22
2
1

Ja nisam rekao ni jednog trenutka da su to loša kola , rekao sam samo da je servisna mreža loša , da je garancija poprilično nedefinisana i uglavnom smišljena da bi se serviseri ovajdili na tome ...ipak ona važi samo ako REDOVNO servisirate kod ovlaštene mreže svih 5 godina . U Novom Sadu čak samoinicijativno skraćuju interval sa 15.000Km na 10.000Km ???

Pomenute upornice na zadnjem vešanju sam čekao 7 dana ??? Na prednjem vešanju su mi menjali jednu u NS servisu istina sad već starom a drugu u centralniom servisu u NBG-u . Ukupno sam izgubio na rešavanje te minorne operacije oko 9 radnih dana ???

Imao sam ja i Opela , novog sa 2 godine garancije pa sam menjao amortizere na prednjem i zadnjem trapu ali nije to tako išlo ...Opel Ćirkom servis ti zakaže servis i sve to zameni u jednom zahvatu cap , cap i gotovo i nema ono ajd sad ti idi malo pa centriraj trap o svom trošku ...i nema opravdanja kako su putevi loši itd. Ako je garancija 5 godina , hoću da je dobijem uz račun napismeno i da svi uslovi i ograničenja pišu crno na belo ! Jel to neko dobio u Hyundai prodaji ?

O turbini sam pričao sa bivšim zvaničnim serviserom za Hyundai u Novom Sadu koji mi je sugerisao da motor 1,6 crdi sa 115KS ima značajno veći broj problema sa turbinom od istog modela sa 90KS pa sad što god to značilo ...isto se dešava i kod KIA modela . Možda se u međuvremenu nešto tu i promenulo pa motor 1.7 crdi ima to sve bolje odrađeno ali ipak i pored svega ja bi za taj gabarit vozila i težinu (iX35)išao na 2.0 sa barem 140Ks za koji inače i smatram da je njihov najbolji diesel motor sa najdužim stažom i dobrim preporukama .

eto dosta "šuketanja" i "lupetanja" :)

Pozzzz

Peki
22.5.2011 19:19
6
1

@Sinisa, ukoliko ti je prosecna potrosnja zaista 12 lit, a ne vozis iskljucivo po gradu (par kilometara i to pri najvecim guzvama), reklamiraj to odmah najblizem servisu, jer apsolutno nije normalno da je toliko visoka. Dizel motor od dve litre, u jednom kompaktnom SUV, bez obzira o koje da se modelu radu, ne trosi vise od 8-9 litara u proseku. Ovo trvdim iz licnog iskustva, ali i iskustva kolega koji poseduju Renault Koleos 2.0 dCi/150, Toyotu RAV4 2.2/150 KS (dizel naravno)i Nissan Qashqai 2.0 dCi. Svi ostali komentari u vezi kvaliteta, cene odrzavanja, pouzdanosti, snage vozenog agregata ... su relativni, i mogu se tumaciti na vise nacina.
Pozdrav

Lazar Bojanić
22.5.2011 22:54
3
1

@Zec ,

replika :)

-Yeti nikako ne može da se poredi sa ix35
Po čemu ? Po dužini , nameni , upotrebnoj vrednosti ? Ili zato što vi to tako mislite ? Ja mislim da mogu i da je to manje više ista klasa ...


-veliki servis za i30 je na 200.000 km kada se menja lanac,do tada nema velikih servisa od tih 500eur (nekad je bilo na modelima koji su se proizvodili u Koreji, sadašnji "česi" su svi sa lancem.

Moj je i30 bio iz prvog kontigenta (septembar 2007, dakle Koreanac ) koji su morali da kupe prodavci kao demo vozila ...ja sam ga uzeo od Cule Auta koji je tada bio ovlašćeni serviser i prodavac za Hyundai/Kia/Suzuki automobile sa 3000Km na satu i 3 meseca starosti ... Dakle ja ne ŠUKETAM nego pričam priču onakva kako jeste i kako su meni preneli ljudi iz servisa !


-pa naravno da će upornice da ispadnu iz garancije posle 30.000km kad su nam takvi putevi (davnih dana je Mercedes na tržištu Srbije tražio potvrdu kvaliteta goriva od nadležnih institucija kako bi se ogradio od kvarova na motoru koji su nastajali zbog našeg "kvalitetnog" goriva.

Ova priča je prepredeno sakrivanje marketinškog trika ...pitao sam npr Toyotu i Hondu i kod njih je to pokriveno a i ne kvari se na tim istim lošim putevima ...istine radi i objektivnosti kod VW vozila takođe popuštaju upornice i klackalice ko sir i pre tih 30.000Km ...ali trik je u tome da te ja reklamom pecam da kupiš a ti mi posle pričaš priču o putevima za koje svi znamo da su takvi kakvi su ??? Gde je tu logika ? Daj mi na reklami * i onda sitnim slovima napiši šta važi i pod kojim uslovima , daj mi uz račun detaljnu garanciju na 5 strana i daj mi da potpišem da sam upoznat sa uslovima da posle ne bi bilo tamo vamo nismo se razumeli . Po novom zakonu o zaštitti potrošača čak su dužni da to rade ali slabo ko se toga pridržava inače

-Kako to znate da turbina na 1.7 sa 115ks ima problem kad su ti motori počeli da se prodaju kod nas pre 5 meseci? a i tu je 100.000km garancije pa ako "crkne",menjaće je.

Ne znam da li ste videli moj među post , i ja sam se ogradio od ove konstatacije ...loša iskustva koja sam čuo od servisera koji su radili u servisu dok je bio posle neposredno posle nadvožnjaka na Rumenačkom putu da je na modelu 1.6 crdi sa 115KS bilo značajno više problema sa turbinom nego na istom modelu sa 90KS me gone da pomislim da još teži auto sa manje više istim motorom može (a ne mora ) da prouzrokuje preopterećenje turbine ...ali ajde sa turbinama imaju svi problema i to velikih i to je ipak priča koje bi nas odvela predaleko ...

-Isto to kod gore pomenute Antare i Yeti-ja ako Vam rikne u 3. ili 4. godini sa 50.000km,takođe možete da menjate u garanciji ali o SVOM TROŠKU.

Ovo ne znam i ne bih da komentarišem ...

-2.0 CRDI 184KS jeste skup za sve pare i za naš pojam, ali odgovorno tvrdim da u Srbiji u toj klasi niko nema bolji odnos "plaćeno-dobijeno"
Uzgleda, Anatara sad ima 2.2 dizel motor.

Ovo možemo pričati kad se taj na papiru jako dobar motor malo pokaže ....


- U H1 se trenutno ugrađuje 2.5 CRDI 136 KS
onaj 2.0 140KS je prošla generacija motora.

Da jeste prošla i u tome i jeste kvaka ...prema mojim iskustvima iz Srbije i Nemačke gde počesto idem i imam kontakt sa jednim dilerom Hyundai vozila to je ekstra motor , izdržiljiv do krajnjih granica ...zato ga i cenim i preporučujem !

Njegovo mišljenje mi znači više nego inače jer čovek pored Hyundai vozila prodaje i VW i Audi samo sa druge strane puta pa može da uporedi europsku perjanicu sa korejskim izazivačima :)

A i obim prodaje je znatno veći pa je mišljenje i iskustva koje čovek tamo pokupi imaju znatno veću težinu ...

http://www.thierolf.de/47/

Pa sad na kraju gospodine Zec , kako Vam se čini sve ovo , kao ŠUKETANJE i neobavešteno nagađanje ???

Jedino što mogu da zaključim , da Vam istina smeta i da imate veliki interes da se o nekim stvarima ne priča ...a istina uvek ispliva i sve stvari u životu imaju i LICE i NALIČJE !

Zbogom !

zec
23.5.2011 11:05
0
5

@Lazar Bojanić

Imam za Vas dva predloga nakon ovog Vašeg teksta:

- prodajte Hyundai koji imate i kupite po Vama "MNOGO BOLJU" marku, VW ili Opel-a

- pitajte da li su u Hyundai-ju u Srbiji zainteresovani da im budete PR


Onaj ko želi da nađe nečemu manu,vrlo lako će je naći, a Vi ste jedan od tih ljudi u ovoj situaciji i ja se stvarno ne bih sa Vama dalje dopisivao.

Prijatno.

Lazar Bojanić
23.5.2011 14:40
3
0

Nije ovde reč o tome da li sam ja tragač dlake u jajetu nego o nedorečenoj poslovnoj stratetigiji hyundai brenda na našem tržištu ...inače ja sam svog Hyundaija prodao dobrom i bliskom prijatelju koji je takođe zadovoljan autom ali ne i servisom i cenama istog ...no još godinu i napuniće jedan uslov za istek garancije pa će ga održavati sam kako zna i ume ...

Ono sa PR-om shvatam kao kompliment :) mada tog hleba se nebih najeo ...

U celoj prepisci vređa Vaš ton da neko šuketa i priča neobavešten ....sve ostalo je u granicama normalne razmene suprostavljenih mišljenja

Ja ne favorizujem ni Opel ni VW ... Opel sam spomenuo samo kao pozitivan primer iz ličnog iskustva kako se rešavaju reklamacije .

Pozzz

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: