Promocija

Hyundai i40

Nova vremena

Hyundai tvrdi da je novi i40 njihov najbolji do sada proizveden automobil. To je model koji predstavlja znak koliko je južnokorejski proizvođač otišao daleko u svim segmentima automobilske industrije, tačnije koliko je napredovao i približio se samom vrhu...


"Jeg kjører en Hyundai" ili u prevodu sa norveškog "Ja vozim Hyundai... Da, novi i40 i to u Norveškoj! Upravo je tu zemlju, odnosno okolinu grada Larvik, stotinak kilometara južno od Osla, južnokorejski proizvođač izabrao za promociju i prvu vožnju svog novog modela koji donosi prekretnicu i označava početak novog razmišljanja u ovoj kompaniji. I ne samo to, i40 u skladu sa novim reklamnim sloganom Hyundaija donosi nove mogućnosti...

Hyundai, koji se poslednjih godina prilično "razmahao", sada zaista "misli ozbiljno" i svaka šala, koje je nekada konkurencija zbijala, na račun ovih vozila je neumesna! Ono što je do pre desetak godina stizalo do nas i ovo šta se sada nudi, nema veze jedno sa drugim. Napredak je u svakom pogledu očigledan.

Tako je, recimo, u 2010. Hyundai ostvario tržišni udeo od 5,2 %. U Evropi, u maju ove godine, tržišni udeo bio je 2,8 %, a cilj je da se do isteka decembra poveća na 3 procenta. Tome bi svakako trebao da doprinese i40, čija je prodaja počela u julu, ali i Veloster Coupe koji će se uskoro pojaviti.

Prostora na prednjim i zadnjm sedištima, koja su, inače, dobro profilisana i veoma udobna, odnosno mesta za glave, ramena i noge, ima na pretek
Instrumenti su jasno i pregledno raspoređeni, a funkcionalnost, koja podrazumeva brojne grafičke prikaze, na visokom je nivou

Novo razmišljanje
Norveška, kao lokacija promocije savršeno odgovara novom razmišljanju južnokorejskog proizvođača. To je zemlja sa izuzetno visokim životnim standardom u kojoj se kvalitet zaista ceni. A da Hyundai zaista veruje u kvalitet toga što proizvodi govori i poseban program Five Year Triple Care. Zapravo, reč je o 5 godina garancije na vozila, 5 godina pomoći na putu i 5 godina pregleda vozila, naravno besplatno...

Bilo kako bilo, tržišni D segment bogatiji je za još jednog člana - i40. Ovaj, svakako, najvažniji model za Hyundai predstavljen je javnosti kao koncept Genus, još davne 2006. na Salonu automobila Ženevi. U Seulu prošle godine prvi put se pojavio pod pravim imenom i40, a ovoga marta u Ženevi i zvanično je predstavljen evropskoj i svetskoj javnosti, kao proizvod u potpunosti nastao u Evropskom istraživačko-razvojnom centru Hyundaija u Ruselshajmu. Dakle, u pitanju je pravi evropski model nastao po ukusu evropskih kupaca. I on nosi nove gene ove marke...

Velika fluidna skulptura
Hyundai u igru uvodi pojam "fluidne skulpture", ali ne samo kroz priču, već i dela. To više nisu ix-onic i i-flow koncepti iz 2009. i 2010. već 4.770 mm duga Wagon verzija modela i40. Da, da... Karavan! On prvi izlazi na tržište i treba da prokrči put limuzini, koja će se pojaviti pred kraj ove godine. I po svemu sudeći, to mu neće biti problem...

Posmatram automobil tečnih linija, izuzetno atraktivnog dizajna, koji sasvim namerno koketira sa spotrskim izgledom. U isto vreme pokušavam da se setim kada mi se neki model tako dopao "na prvi pogled". Mazda 6 Wagon... Da, ona je, možda lepša?! Ford Mondeo, nije, pa ni VW Passat. Karavan koji je u prirodi još lepši nego na slikama, a pogotovo dopadljiviji od svoje limuzinske verzije. Povećih gabarita, pa međuosovinsko rastojanje do 2.770 mm i širina od 1.815, te visina 1.470 mm zaista ostavljaju i dovoljno prostora i u enterijeru.

i40 u skladu sa novim reklamnim sloganom Hyundaija donosi nove mogućnosti...

I zaista, unutra ima baš, ali baš dosta prostora. Hyundai kaže najviše u klasi... Pa, dobro svi se uvek trude da su po nečemu najbolji u klasi, mada i40 Wagon deluje tako da će četvoročlana porodica, sa već odraslom decom, imati muke da ga napuni. Čak sa sobom može poneti i psa, mačku i papagaja u isto vreme. Prtljažnik je zapremine 553 litra, računajući do visnine naslona zadnjih sedišta. Kada se ti nasloni preklope, odnosno sedišta "potope" u za to predviđen prostor, dobija se čitavih 1.719 litara.

Dakle, prostora na prednjim i zadnjim sedištima, koja su, inače, dobro profilisana i veoma udobna, odnosno mesta za glave, ramena i noge, ima na pretek. Čak je i ugao naslona zadnjeg reda moguće podešavati u rasponu od 26 do 31 stepen! I ulazak napred je sasvim OK, ali oblik zadnjih vrata, i nešto uži donji deo malo sputavaju pokrete, pa je pristup zadnjim sedištima malo teži od očekivanog.

"Bela noć"
Druga polovina juna u Norveškoj znači vreme u godini kada je dan najduži. Zapravo, jedva da se oko ponoći smrači, bar na jugu u okolini Osla, a već pre četri svanjiva. I to stanovnici ove skandinavske zemlje nazivaju "Hvit natt" ili "bela noć"...

Međutim, i po najtamnijoj noći, a ne po "beloj", jasno se vidi, naravno i oseti, visok kvalitet izrade i opremljenosti modela i40. Hyundai je ovde "skoro sve karte stavio na sto"... Od enterijera obloženog kožom, sa sedištima koja imaju grejanje i ventilaciju, pa do Bluetooth i ostalih konekcija sa glasovnim komandama, preko kamere za vožnju u nazad, odličnog audio i navigacionog sitema, koji je uz to i jednostavan za rukovanje itd, sve je tu. Osnovni paket opreme GL već nudi pravo bogatsvo, ne tako tipično za D segment, dok viši GLS jedva da ostavlja prostora za neku "filozofiju" razmaženog kupca, pa tako obuhvata i elektro-pomični stakleni panoramski krov, grejanje upravljača, SPAS (Smart Parking Assist System) koji olakšava parkiranje tako što prepoznaje prostor dovoljan za smeštanje i40, koji je duži samo 100 cm od vozila, te ga bez problema tu smešta, kao i još čitav niz opcija koje boravak u vozilu čine prijatnijim.

Hyundai i40 1.7 CRDi

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel redni/4
Radna zapremina [cm3] 1685
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 100/136/4000
obrtni moment [Nm/o/min] 325/2000-2500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata karavan/5/5
D x Š x V [mm] 4770x1815x1470
međuosovinski razmak [mm] 2770
masa vozila/nosivost [kg] 1495/625
zapremina prtljažnika [l] 553-1719
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/50 R17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 10,6
maksimalna brzina [km/h] 198
prosečna potrošnja [l/100 km] 4,5
CO2 124g
Cena (u EU) € od 21.500 (za 1.6 benzinac)

Instrumeti su jasno i pregledno raspoređeni, a funcionalnost na visokom nivou. Dobar položaj za upravljačem se lako pronalazi i Hyundai je na dobrom putu da opravda promotivnu frazu "ko kaže da su duga putovanja dosadna?"... No, uvek postoji ono "ali"! Ovde se ono odnosi na samu veličinu automobila. Prečnik okretanja je 10,94 metra i to može da prođe... Nego, mene je više brinula agilnost karavana kojeg u zavisnosti od izbora pokreću dva benzinska motora od 1,6 (135 KS) i 2 litra (177 KS) i dva dizel od 1,7 litara (115 i 136 KS). Da li je to dovoljno da u po "bele" ili bilo koje druge noći sasvim korektno pokrene masu od 1.395 do 1.495 kilograma?!

Prema očekivanom
Da bi pronašao odgovor na ovo pitanje namerno sam izabrao "potencijalno najvećeg lenjivca", a to je model sa četvorocilindarskim bezninskim GDI motorom, zapremine 1.591 ccm i sa 135 KS, koje dobija pri 6.300 o/min. Ono što može da "spotakne" ovaj i40 po pitanju performansi je relativno mali maksimalni obrtni moment iznosi 164 Nm pri 4,850 o/min, najmanji od svih ponuđenih agregata. Konkurencija bi mu mogao možda biti slabiji CRDI od svega 115 KS, mada 260 Nm i ne zvuči loše. Ko zna? Performanse na papiru bar tako kažu...

Međutim, ono što može da "spotakne" mene u proveri ovih performansi su rigorozni saobraćajni propisi. Iako je prošlo deset uveče i radni dan je, pristojan svet u Norveškoj već spava, sistem nadzora saobraćaja radi... I na to su mi ljubazni domaćini skrenuli pažnju. Zamislite, odličan auto-put, uz to i gotovo pust, ali sa ograničenjem od 100 km/h. Kako bi rado proverio podatak o maksimanoj brzini od 195 km/h... Eh, na ovom svetu nema pravde!

Prtljažnik je zapremine 553 litre, računajući do visine zadnjih sedišta. Kada se ti nasloni preklope, odnosno sedišta "potope" u za to predviđen prostor, dobija se čitavih 1.719 litara zapremine

Pronalazim šumski put, asfaltiran i bez video nadzora, koji vodi do mora, odnosno parkinga na kojem nema nikoga... Idealno! Pun gas i i40 sa šestostepenim manuelnim menjačem huči-buči i iz mesta za 11,6 sekundi iz mirovanja stiže do "stotke". OK, nije fascinantno, ali ni loše. I uz to su još kočnice odlične, pa za samo 38 metara zaustavljaju ovaj veliki karavan od spomente brzine do potpunog mirovanja. Deklarisani podatak o prosečnoj potrošnji od 5,9 litara možda treba još jednom preispitati, posebno kada gorivo našeg "kvaliteta" dođe do motora. No, mali benzinac u velikom automobilu nije me posebno razočarao, pa ni oduševio, ali je za Norvešku i postojeće saobraćajne propise te zemlje više nego dovoljan!

U krivinama osećaj u vožnji je prosečan. Upravljač je precizan, ali potrebno je stalno imati na umu da vozite jedan porodičan karavan, a ne sportski automobil. Opet, ako preterate sa brzinom, i40 je "pitom" i proklizavanje prednjeg dela je jednina manifestacija negodovanja. McPherson napred i mulilink oslanjanje pozadi korektno obavlja povereni posao i obezbeđuje zavidan nivo komfora. I to je sasvim u skladu sa očekivanjima od ovakavog automobila. Što se tiče, neravnina to tek treba da isprobamo, ali na našim putevima...

Novo poglavlje
Dakle, Hyundai je sa modelom i40 započeo novo poglavlje, hrabro se, upravo iz domovine Vikinga, otisnuvši u uzburkane tržišne vode. Konkurencija koja vreba iz svakog frojda je brojna, ali južnokorejski proizvođač je uveren da je usmerio svoj brod pravim krusom.

Ujedno, očekuje se da bar polovina kupaca ovog modela opredeli upravo za karavan verziju. To bi trebali da budu oni koji, inače, traže vozilo iz tržišnog D segmenta, ali su im neki od "tradicionalnih" kandidata možda dosadili... Ili možda ne nude sve ovo što i40?!

A da li se cena može isprečiti na putu o želje za posedovanjem do kupovine? Pa, kod nas je odgovor, nažalost, potvrdan. Zaista malo je onih koji ne bi rado ispred kuće imali jedan ovakav porodičan automobil. Međutim, 21.500 evra koliko je potrebno izdvojiti za i40 Wagon u osnovnoj verziji sa benzinskim motorom, za prosečnog stanovnika Srbije predstavlja ozbiljnu prepreku. Ostaje nam samo da i mi počnemo sa nekim novim načinom razmišljanja, koji bi nam doneo nove mogućnosti i uveo nas u neka nova, srećnija, vremena...

Osnovni paket opreme GL već nudi pravo bogatstvo, ne tako tipično za D segment, dok viši GLS jedva ostavlja prostora za neku "filozofiju" razmaženog kupca
iz Larvika, Zoran Živkov
foto: Zoran Živkov
zoran.zivkov@vrelegume.rs
6935
Postavljeno: 02.08.2011

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Aleksandar
02.8.2011 00:06
17
6

Deluje bolji od vecine konkurenata. Odlican je, treba sacekati limuzinsku varijantu jos.

deda
02.8.2011 11:04
19
4

Sjajan auto, lepe linije, Hyundai kvalitet!!!
Sve naj

Milan 2
02.8.2011 12:31
22
0

Mnogo mi se svidja ovaj Hjundai, ali sedan verzija. Hm, mislio sam da ce sa cenom biti malo popularniji kao pre. Npr Mazda6 1.8 i Avensis 1.6 se mogu nabaviti za manje para.
Osecam da ceverzija 1.7CRDi sa 136ks prebaciti racunicu preko 26-27.000 eura, sto uopste nije malo i za te pare ima da se bira i bira u D segmentu. Ponavljam, steta sto nece biti cenovno malo pristupacniji ljudima kod nas, a ocekivao sam to iz razloga sto ipak Hyundai jos nema to ime kao Mazda, Toyota, Citroen, Honda...itd

maxy
02.8.2011 13:06
16
2

sviđa mi se. Mada mislim da je cena predstavljena u tekstu važeća za zapadna tržišta. Kod nas će sigurno biti za 2000€ niža.

ole
02.8.2011 14:46
14
5

Skroz cool automobil, slazsem se sa komentarom koji kaze da ce garant cena biti ne konkurentna. Posto ako za te pare ja mogu da kupim Subaru Forester, Hondu Accord i mnogo toga... Hjundai je ipak....

Ogi
02.8.2011 18:09
17
5

Slazem se sa Milanom 2, sve je to lepo, ali i ovi iz Hyundai-a pocinju da budu bezobrazni.
Insignija, Avensis, Mazda...sa ulaznim agregatima se sad prodaju ispod 20.000 eura, a budimo realni, ipak su to marke koje su dugi niz godina dokazani na trzistu. Sad bi Hyundai preko noci da postigne ono sto nije poslo za rukom jednom BMW-u ili Audiju.
Sjajan model, ali ako je suditi po ceni za ulazni agregat, sto je mnogo, mnogo je od jednog Hyundai-a. Jako lep auto, ali....

Milan
03.8.2011 15:47
8
7

@Ogi

Hyundai je sve to dostigao,a u nekim stvarima i prestigao konkurenciju.

Lazar Bojanić
04.8.2011 08:21
15
2

@ Milane ,

Dali ste to Vi probali lično pa nam prenosite iskustva o napretku Hyundai-ja ili samo nagađate ?

Ja sam probao i nisam tako siguran u to što Vi pišete.Napretka ima ali ima i prostora za dalje napredovanje !

Spram toga bi trebala da bude i cena , što 80% komentara na domaćim auto sajtovima, forumima i blogovima sugeriše .

Neosporno je da je Hyundai sada sasvim solidan auto ali ipak stavljati u ravan sa cenom jedne Honde , Toyote i Mazde je previše ambiciozno u ovom trenutku ...Skoro svi njihovi modeli osim i30 su skoro u dlaku poravnati sa cenom u odnosu na konkurenciju i to će se sigurno odraziti na prodaju . Model i30 ima neverovatno dobar odnos uloženo u odnosu na dobijeno i zato se čeka na isporuku po 2 do 3 meseca ...

No svako ima svoju računicu , ovo je slobodna zemlja u kojoj može da se bira pa napred , izvolite :)

Pozzzz


Milos Radenkovic
06.8.2011 00:42
7
0

Nesumnjivo da se radi o lepom i kvalitetnom automobilu, Da li je kvalitetniji od Nemacko- Japanske konkurencije, e o tome se moze raspravljati, a da li bi i trebalo, nisam siguran. Licno sam imo priliku da vozim i posedujem i jedne i druge, pa bih mogao da iznesem licna zapazanja. Ako neko ima dilemu po pitanju kvaliteta Koreanaca, onda je u krivu, tacka i slovima. Ono sto jos uvek nisu uspeli da dostignu, a ova druga strana naravno ne "stoji u mestu", jeste sam osecaj za volanom u voznji. Ukratko kada vozite Hyundai vas utisak je da ste u veoma dobrom , gotovo izvanrednom autu,ali kada posle toga sednete u neki automobil Nemacki ili Japanski, primeticete da je to ipak ako ne za citavu klasu ali svakako za uocljivu razliku, ispod pomenute "dvojke". Da sumiram, te finese koje doprinose da vise uzivate u voznji kao sto su: upravljivost, lezanje na putu, odziv motora,upijanje neravnina, podesenost kocnice ili osecaj na volanu su oblasti za koje je potrebno vreme, i u kojima Hyundai jos treba da ulaze i usavrsava. To svakako ne znaci da je Hyundai slab automobil, da ga treba zaobici, naprotiv, razlike nisu velike, i uz proverenu pouzdanost i dugotrajnost,nije greska kupiti Hyundai. Sve "do juce" Hyundai je bio veoma pametan izbor prilikom kupovine. Za promene u ljudskim glavama,odnosno u formiranom misljenju takodje je potrebno vreme, tako da ce izjednacavanje cene sa konkurencijom nesumnjivo odrazi na prodaju. Pozdrav svima.

"Beli"
09.8.2011 16:17
1
3

Mene samo izuzetno interesuje ko je vise ovaj Lazar Bojanić???

Milan3
09.8.2011 16:59
4
0

Probao sam u Americi novu sonatu, koja je otprilike sedan varijanta i40 prilagođena tamošnjem tržištu i mogu reći da je auto izvanredan. Uz to nov sa puno opreme košta 22000$. Hjundai tamo zaista ima reputaciju pouzdanog automobila i u konkretnom slučaju pruzeo je večitog kupca Tojote.

Lazar Bojanić
10.8.2011 17:21
4
1

@ "Beli"

Zašto Vas to interesuje i zar je to važno uopšte ?

Ja sam običan konzument i ljubitelj automobila kao i većina na ovom forumu ...iznosim svoja lična iskustva i iskustva bliskih prijatelja takođe ljubitelja automobila . Ako imate bilo kakvih problema sa mojim komentarima slobodno se obratite redakciji , mislim da urednik zna moj email pa možemo da raspravimo sve nedoumice i nesuglasice :)

Možda Vas nervira moj pomalo najblaže rečeno rezervisan stav prema brendu Hyundai ? Ako je to u pitanju mogu samo da Vam odmah odgovorim da su u pitanju moja lična negativna iskustva sa dva njihova modela sa kojima sam potrošio 3 godine i oko 75.000Km širom Evrope .

PS
Primetili ste da iznosim svoje stavove pod svojim imenom jer se ne stidim ničega i nikoga .

"Beli"
11.8.2011 01:29
1
1

Hvala gospodine Lazare, i ja sam takodje konzument automobila kao i vi. :) Takodje mi je drago sto ste se veoma brzo odazvali onom mom pitanju: "Ko ste vi?". :)Pozdrav.
Nemam ja nista posebno protiv Hyundai-ja, doduse nisam ih nesto vozio kao Vi ali mislim da je ovaj najnoviji i40 dobar model mada ga ipak treba provozati da bi sedali neki zakljucci a nas magazin kaze da je dobar. E sad ako im je verovati a valjda im treba verovati jer oni vec dugo godina testiraju samo za nas, citaoce i ja mislim da nas nisu izneverili.

Lazar Bojanić
29.9.2011 22:46
1
1

u hrvatskoj izašle cene ...prava sitnica kao što sam i očekivao !

osnovni gdi benzinac je 150.000 Kn što je oko 20.000€

Srki
05.10.2011 21:41
0
2

Lep dizajn i nista vise!

dusan
22.12.2011 19:30
2
0

danas sam vozio ovaj model,i odusevi sam se,u pitanju je bio model sa 1.7 litarskim diesel motorom,od 136 konjica,auto je tih u voznji,dobar i precizan menjac,lepo osvetljenje table,sve pohvale

ns
26.6.2012 21:21
0
2

nemere to bez 2.0 ipak je to karavan a to znaci gepek "do cepa" napunjen pa jos putnici da se natrpaju i naravno klima neka radi, ok je taj motor za vojvodjanske puteve ali kad zatreba uzbrdo nekad da povuce bice kuku lele, vozio sam kiu sportage sa 1.7 motorom bila na nekoj akciji pa reko da probam, nisam se nesto odusevio sa odzivom na papucicu iako je to tezak auto.....mogli bi da razmisle o jacim motorima barem na ustrb opreme koje ionako ne manjka

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: