Promocija

Hyundai i30

Novi Hyundai i30 premijerno u Srbiji

Korejski „Golf“

Kada je prvi i30 lansiran, 2007. godine, mnogi su u njemu videli elemente različitih evropskih proizvođača, i to BMW-a i Mercedesa.


Ovoga puta, Korejci su se otvoreno izjasnili, da im je glavni reper u kreiranju novog i30 bio – Volkswagen Golf, kao najbolji automobil u klasi. Vozeći se po putevima Vojvodine, u to smo mogli i da se uverimo, jer novi i30 u vožnji neodoljivo podseća na Golf, i to u najpozitivnijem smislu, od pozicije sedenja, osećaja na upravljaču i voznih osobina.

CRDi
Za neke detaljnije ocene, sačekaćemo test, jer prilike za istinsko testiranje ovog automobila nije bilo s obzirom da se mahom vozilo u koloni.

Mi smo vozili verziju sa 1.6 CRDi motorom. Dakle, reč je o potencijalno popularnoj verziji na našim prostorima. Agregat je u našem slučaju bio uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, a što se potentnosti tiče, raspolaže sa 128 KS pri 4.000 o/min, odnosno 260 Nm, dostupnih između 1.900 i 2.750 o/min. To je sasvim dovoljno snage za ovaj automobil, čija potrošnja može da se spusti izuzetno nisko, čak ispod 6 l. Neke „eksplozivne“ performanse ne treba očekivati, ali, na kraju krajeva, one su sasvim zadovoljavajuće za svakoga ko nije ekstremno „trkački“ nastrojen. Do „stotke“ se stiže za solidnih 11 sekundi, a kazaljka brzinomera se zaustavlja na 197 km/h, što je daleko od granica koje postavlja zakonska regulativa. Menjač je lak i precizan, uz neznatno prisustvo „klika“, karakterističnog za ovu marku.

Jedno je sigurno a to je da je novi Hyundai i30 1.6 CRDi najbolji proizvodnoj liniji ovog modela.

Komfor
Kada govorimo o komforu, on daleko nadmašuje prethodnika. Doduše, kontakt cevanice sa donjim delom armaturne table pri menjanju stepena prenosa zna pomalo da nervira.

Izolacija kabine je dobra, ali se šum strujanja vazduha povećava srazmerno povećanju brzine na autoputu. Definitivno bi trebalo da je nešto manje izražen.

Zadnja klupa sasvim zadovoljava, i bez problema ugošćava dve odrasle osobe, ne preteranih gabarita. Ogibljenje takođe odlično obavlja posao, baš kao i kod njegovog poznatijeg nemačkog pandana.

Golfska struja
Matrica po kojoj Hyundai rešava dizajnerska pitanja je poznat. Inspiracija se nalazi u već etabliranim modelima, i tu praktično nema ničeg lošeg, jer se ne može poreći prepoznatljivost modela ove korejske marke. U ovom slučaju su elementi dizajna i40 prisutni kada govorimo o prednjem delu, kao i bokovima vozila, dok zadnji deo evocira na sestrinske modele iz Kije. Kada je izgled u pitanju, ovo je trenutno jedan od atraktivnijih modela u C segmentu.


Još je pozitivnije iznenađenje kada je reč o unutrašnjosti. Dosuše, kvalitet Golfa VI još uvek nije dosegnut, ali Hyundaijev stajling sa druge strane nije toliko konzervativan kao kod njegovog nemačkog rivala. Ubuduće, bilo bi dobro da se koristi više metala, a manje plastike koja imitira aluminijum i sl. Da ne ispadne da je ovde reč isključivo o kritici, treba naglasiti da je instrumentacija dizajnerski odlično rešena, kao i estetski, a jedina lična zamerka koju bih uputio su komande tempomata na volanu, umesto na tradicionalnoj ručici. Ovo rešenje iziskuje skretanje pogleda sa puta na upravljač, da bi se pritisnulo odgovarajuće dugme, što naravno nije dobro.

Sedišta su takođe iznenađujuće dobra, sa dobrom lateralnom podrškom. Koliki god da ste, pronaćićete dobru poziciju za upravljačem. Zadnja klupa je zadovoljavajuća, i kao što sam ranije spomenuo, u njoj će se smestiti dvoje odraslih ljudi prosečne visine, ali i težine.

Aduti
Koji su to glavni aduti novog i30? Pre svega, to je dobar izgled. Oni koji traže zabavu u vožnji, svoje zadovoljenje neće pronaći u ovom modelu. Oni, koji su s druge strane u potrazi za optimumom u smislu opšteg kvaliteta, potrošnje goriva i emisijom štetnih gasova, će u Hyundaiju i30 pronaći idealan izbor.

Još jednu stvar bih spomenuo, a moje mišljenje sigurno nije usamljeno po tom pitanju. Naime, Hyundai bi pod hitno trebalo da menja svoj bedž. Prosto, kompanija je po svom imidžu, portfoliju i pozicioniranju u svetskoj automobilskoj industriji prerasla ono što aktuelna oznaka simbolizuje, a to su jeftina, prosečna vozila neuglednog dizajna.

Početna cena za novi Hyundai i30 kreće od 11.990 evra za model sa 1,4 litarskim benzinskim motorom u Comfort paketu opreme.

Hyundai i30 1.6 CRDi

Motor
turbo-benzin, redni/4; 1582 cm3; 16/common-rail; 94 kW; 128 KS; 260 Nm pri 1900 - 2750 o/min
Karoserija
hečbek/5/5; D x Š x V 4300x1780x1470 mm; Međ. rast. 2650 mm; Masa 1290 kg; prtljažnik 378 l
Ogibljenje
napred: MacPherson, spiralne opruge, gasni amortizeri, popr. stabilizator; nazad: multi-link, spiralne opruge, gasni amortizer, popr.stabilizator
Kočnice
napred/nazad: vent.diskovi/diskovi
Pneumatici
napred/nazad: 205/55 R16
Transmisija
pogon: na prednje točkove; menjač: manuelni 6 brzina
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 10,9 s; maks. brzina: 197 km/h; pros. potrošnja: 4,9 l/100 km; emisija CO2: 109 g/km
Cena 11.999 evra

Tekst Pavle Barta
Fotografije Saša Nikolić
12745
Postavljeno: 22.06.2012

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 31.05.2016

MINI Clubman

Uvek se sve vrti oko tih nekoliko dodatnih centimetara


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 31.10.2015

Toyota Auris i Avensis
Tekst sa video prilogom!

Toyota Srbija predstavila je svoju najnoviju ponudu na našem tržištu. Osveženi Auris i četvrtu generaciju limuzine Avensis


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 15.10.2015

Toyota Avensis
Tekst sa video prilogom!

Kada se stigne do restilizacije u ciklusu komercijalizacije nekog automobila, svaki novinar ima zadatak da se raspita šta se zapravo nudi osim dizajnerskih poigravanja sa detaljima karoserije i uvođenja novih gedžeta


Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Pirelli kalendar 2012

09.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Pirelli Calendar 2008

21.01.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Srdjan
22.6.2012 13:50
26
2

Sve je ok ali ima mala greska. CRDi nikako nije turbo-benzin vec turbo-dizel. A vidi se i na instrument tabli da obrtaji idu do 6000rpm, a crveno je vec na oko 5000rpm

aleksandar 2
22.6.2012 22:59
22
6

Nema veze, benzin ili dizel, auto je prva liga.

Milan 2
23.6.2012 00:46
16
10

Zaista je lep i mislim da mu po dizajnu jedino mogu da pariraju Ford Focus i Opel Astra.
Hyundai je napravio veliki iskorak i postaje bitan igrac, kao sto sam vec pisao, Hyundai i40 je najlepsi u klasi, a evo prati ga i i30 po dizajnu.

Milan
23.6.2012 11:14
11
8

Pa Astra sa 5 vrata bas i ne izgleda bog zna kako,ali i 30 je bas lep.U crnoj boji i sa broj ili dva vecim felnama.....

Bojan
24.6.2012 15:27
13
10

Odakle to da je Golf najbolji auto u ovoj klasi? Najpopularniji jeste, dobar jeste, mnogima sluzi kao reper jer je tipicni predstavnik klase, ali to ne znaci da je najbolji. Po meni je i30 bolji od Golfa, a mnogi tvrde da je i predhodni bio bolji. Naravno to se odnosi na modele u istoj cenovnoj kategoriji, ne mogu se uporedjivati sa modelima poput R32 i GTI.

Pavle Barta
24.6.2012 16:54
10
0

@ Srdjan

U originalnom tekstu koji je pripremljen za štampu jasno stoji "turbo-dizel". Kako je došlo do greške, zaista ni meni nije jasno.

Srdačan pozdrav

Tristan
24.6.2012 16:58
8
16

@ Bojan

Golf možda jeste dosadan, ali porediti i30 sa Golfom po bilo kom osnovu je potpuno neozbiljno.

Milan
24.6.2012 17:39
14
5

@Tristan

Zasto ga ne porediti???Kvalitet je vrlo slican,garancija je na strani Hyundaija,dizajn takodje,vozne osobine slicne.Sve za poredjenje je prisutno.

Jasmin_Sa
24.6.2012 18:29
9
21

Golf je ubjedljivo najbolji automobil u svojoj klasi. Uvijek je bio i biće. A kad neko kaže da je neki novokomponovani i30 bolji od Golfa, taj očito nema pojma o automobilizmu.

Tristan
24.6.2012 19:25
9
15

@ Milan

"kvalitet je vrlo sličan"

Evo, odmah u startu si pokazao koliko si nekompetentan. Kvalitet ni blizu nije sličan, ako govorimo o kvalitetu AUTOMOBILA, ne kojekakvih detalja. O voznim osobinama uopšte ne želim da trošim reči... Golf je daleko od meni omiljenog automobila, ali ti druže živiš u nekoj drugoj stvarnosti.

Dragan
24.6.2012 20:10
13
2

@Tristan

Kompetentnost podrazumeva navodjenje cinjenica, a ne dogmi. Ne videh da ste bilo sta naveli sem "ali porediti Golf po bilo kom osnovu je neozbiljno".

Hajde da ja navedem par kriterijuma/osnova za poredjenje:

1. Cena
2. Garancija
3. Raspolozivi prostor (mesto, gepek)
4. Motorizacija (izbor, poredjene slicnih motora, potrosnja, snaga)
5. Postprodaja (cena servisa, broj ovlascenih servisa, ...)
6. Kocnice (duzina zaustavnog puta npr.)

Od manje objektivnih kriterijuma:

1. Dizajn
2. "Kvalitet"
3. Vozne karakteristike

Ne kazem da je novi i30 bolji za svaki navedeni kriterijum, ali nije ni golf!

Milan
24.6.2012 21:19
16
7

@Jasmin

Opet predrasude,a to ne valja.Cak je i CEO Volkswagena Matrin Winterkorn pazljivo proucavao novi i30 na jednom od salona i pohvalio kvalitet detalja,postoji i dokaz za to.

@Tristan

Niko od nas ovde ili bar vecina nije toliko kompetentna oko ove teme,ali za toliko jesam.

Bojan
24.6.2012 21:42
13
3

@Tristan
Ja postujem naprednu automobilsku tehnologiju i ono sto Golf nudi u svojim top verzijama je sam vrh ponude, medjutim, klasicne verzije koje se mogu porediti sa i30 po meni nisu bolje. Skoro sam imao prilike da detajno pogledam jednog Golfa 5, odlicno ocuvanog. Moram da priznam, jednostavnog dizajna ali izuzetno precizno uradjen, odise kvalitetom u svakom pogledu. Medjutim, to sto je Golf dobar, ne znaci da boljih nema.

Jasmin_Sa
25.6.2012 01:13
8
12

@Milan
znam da je Winterkorn bi o iznenađen pojedinim rješenjima, prije svega tiču se čini mi se potpuno nečujnog podešavanja volana u svim smjerovima. Svaka čast koreancima na tome, ali besmisleno je tvrditi da je i30 bolji od Golfa. Baš bi volio da čujem po čemu je to bolji???

Tristan
25.6.2012 12:03
8
17

@ Dragan

VW Golf je jednostavno bolje, preciznije urađen automobil, bolje konstrukcije i od kvalitetnijeg materijala nego i30. Svako ko je vozio ova dva modela jasno zna o čemu je reč.
Što se tiče "parametara", pored ličnog iskustva, za mene lično je samo jedan validan, a to je cena automobila kao polovnjaka. Ako se i30 ikada bude iole približio Golfu po tom pitanju, priznaću da može da se poredi.

Tristan
25.6.2012 12:09
8
11

@ Bojan

Ne tvrdim da je Golf najbolji, naravno, ali je kud i kamo bolji od i30 koji je naspram njega limenka. Vozio sam i prošli i30 i Golf V. Verujem da je novi i30 bolji od prethodnog, ali to i dalje ne znači da je bolji auto od Golfa, niti da može da se poredi s njim.

Don
25.6.2012 12:57
16
8

vozio sam i i30.Za 12000 eurcica ne mozes kupit jeftiniji, a nov auto te klase jer ceed je za 2000 skuplji.Doduse, takav ceed je i opremljeniji, a vise opreme i slabiji motor su bolja opcija od snaznijeg motora sa manje opreme.Ceed je za koplje ispred i30, u detaljima doradjeniji, ima vise smisla za te sitnice, ljepse se vozi i pruza bolji osjecaj ugode neg i30 koji me je razocarao jer sam ocekivao da ce, kao gazdinski auto(hjundai vlasnik kije) biti ak nista a ono na razini ceeda.No, nije.Kvalitet je zadovoljstvo kupca,kazu profesori sa fakulteta, sto se tice drzanja cijenje, pa pogledajte malo na autoscoutu kako se krecu na njemackom trzistu.Ak kupis i30 za 12 000, on ce za 5 godina vrijediti oko 6000,gotovo jednako il za 1000 manje neg golf istog godista, sirotinjske opreme i slabasnog motora.A golfa si u pocetku platio vise, puno vise, nisi mogao spavati jer je na meti kradljivaca, nemas garanciju od 5 godina neg od 2, skuplji dijelovi a na servis se ide cesce.Uglavnom vrh ove klase su djulijeta i ceed, pa ko voli ima na izbor.Golf zaboravi.

JOVAN 23
26.6.2012 14:23
13
4

Ne razumem oko cega se Vi svadjate???dal je bolji Golf ili I30...jel se oni takmice na nekom izboru....Golf je reper svoje klase po njemu nazvane al je i NAJSKUPLJI i NAJSKUPLJI ZA ODRZAVANJE....a da je najbolji u klasi NIJE...IMA I BOLJIH AUTA!!!samo sto se mi ne mozemo otarasiti virusa GOLF pa golf....A ovi svi satelitski auto magazini evropskih firmi moraju da pisu DA JE GOLF NAJBOLJI!!!sedi provozaj i vidi.....za to postoje test volzila u svakom salonu

asd
28.6.2012 14:24
5
9

Najbolji automobil u klasi jeste Honda Civic, jos kad izadje verzija sa 1.6 dizelom bice veselo.

deda
29.6.2012 10:38
9
3

Sa Civicom su pogresili sto su ga dosad nudili sa 2.2 dizelom, 1.6 ce biti super opcija

Sasa
29.6.2012 18:10
3
9

Golf se za malo jace od pola godine proda vise nego i30 za punih 5. Dosta bre vise sa tim pricama o srpskim predrasudama, niko iz Evrope ne smatra ovo (osim grupice placenih novinara) za nekog golfovog konkurenta, golf je bio, jeste i bice reper klase. Proslo je pune 4 godine, jedan je od najstarijih modela u klasi, a i dalje je najprodavaniji model, iz meseca u mesec. Verovatno ni u cemu nije najbolji-ima i lepse dizajniranih modela, i sa sirom ponudom motora, i sa jacim motorima, i sa vise prostora u unutrasnjosti, sa vecim gepekom, sa duzom garancijom, sa pristupacnijom cenom... Ali ako se ukupno gleda, golf predstavlja najbolji spoj svega navedenog, zbog toga je i toliko popularan

Jasmin_Sa
29.6.2012 19:53
5
7

@Sasa
u potpunosti dijelim mišljenje s tobom.
Eto u Njemačkoj i Evropi je veća korupcija nego kod nas pa oni lažu u korist svojih proizvoda, a eto mi smo kao "realni".

Don
29.6.2012 19:57
18
4

A cuj, Vw je veliki koncern a novinari su, uz advokate i prometne policajce najpokvareniji sloj drustva, cast iznimkama.Taj isti koncern drzi pod svojom sapom mnoge autonovinske kuce i oni mu pisu pohvale.Sjetimo se da su 10 godina kaskali za Fiatom u common rail tehnologiji dok je nisu uveli i tako se odrekli pumpa-dizna sistema,dotle su njihove novine (auto bild i kompanija) osigurali minimalnu stetu VW koncernu sa svojim hvlaospjevima od VW dizel motorima.Novine kreiraju javno mijenje i zato je golf vrh.Inace nije!Pogledaj samo izbore politicke i kako mediji odrade kampanju, ne treba ti vise.Ja se sjecam kolege sa fakulteta, radio je u casopisu VIDI,imao je na testu asus i noname proizvod, ovaj potonji ga je razvalio totalno, ali urednik je pozvao mog kolegu na "informativni" razgovor kazavsi"otvori nas casopis i pogledaj cijih reklama ima u njemu, revidiraj tekst!" Na kraju je ausus pobijedio.E, to su ti novinari.Uostalom sta oni znaju o masinstvu?Ak se masinstvo studira na novinarstvu, onda sam ja krivi faks zavrsio.:-S

libra-fiat
29.6.2012 20:03
13
6

@ Don

Samo mogu da ti skinem kapu na receno.

Don
29.6.2012 20:03
18
5

tesko se boriti protiv predrasuda, a ljudi su nekad i pokraj ociju slijepi, tako su oni nosili titove slike u capajebu i vikali kako nece bit rata, a po njima se pucalo ili ovi govore pobijedili komunizam, a vamo milijarda i kusur kineza, tako je i golf najbolji izbor, platis ga 40% vise, umjetno mu se odrzava cijena kao polovnjaka, novinari odradjuju svoj posao, a ti pod sugestijom, van zdrave pameti prihvaces sve to i sisas veslo, jer eto ko biva bolje je dati 18000 eura neg 12 000, jer je jeftinije! bolje je 80 ks od golfa neg 120 u djulijete, jer je 80 veci broj od 120, 2570 mm medjuosovinskog razmaka je komfornije od 2650mm, 320 litara golf prtljaznika je vece neg 380, jer takva je matematika broja jedan iz alan forda.Shvatili ste poantu.Hvala na citanju.

Don
29.6.2012 20:12
6
7

na kraju krajeva, ko su uopste vlasnici hjundaija?Mi licno ne znamo, mozda su isti oni koji su vlasnici Vw, de ga znaj ko stoji iza paravana.A jos nesto, ak bi se neko drznuo da dodje gore na vrh do vw, prosao bi ko tojota u americi, sve bi mu se namjestilo da popusi, i pojeo vuk magare.

goran PG
30.6.2012 23:27
9
1

ja cu navesti jedan primjer neobjektivnosti auto motor und sporta , naime testirali 2002 godine BMW 525 d , mercedes e 270 cdi , audi a6 2.5 tdi ... u tom testu se tvrdi da je bmw tijesan , neudoban , i da slabo vuce .. i sad ko nije imao priliku da vozi taj auto povjerovace testu ... poenta je u tome da ako nisi makar sjeo u neki auto ne uporedjuj ga sa drugim

Milan
01.7.2012 14:58
5
5

Glupe balkanske predrasude,ali to je problem onih koji u Golfa toliko veruju-njima je i dvojka dobra,nazalost.Ali evo,uskoro na svetlo dana izlazi Skoda Rapid,jedan pristojan auto u kompakt klasi,doduse malo veci od aktuelnih kompakata,pa cemo videti odnos snaga.

Tole
02.7.2012 09:54
2
8

Uopste nisu nikakve predrasude u pitanju, posebno ne balkanske. Onda svi imaju predrasude u Evropi, jer se i tamo golf najbolje kotira. Kakav crni i30, krs... Ima jos dobrih auta u c segmentu, ali i30 nije taj koji moze da se poredi s golfom.

Slavisica
02.7.2012 20:19
4
3

@ Tole
Prodajni rezultati nisu merilo kvaliteta.

Milan
26.11.2012 15:06
3
0

Potpuno se slažem da je golf bolji od hyundai i30,ali je meni smiješna stvar da ljudi koji nikad nisu sjeli u hyundai usuđuju pričati kako se ne može porediti sa golfom. Vozim stariju verziju hyundai i30-ke i auto je extra,od upravljivosti pa do kvaliteta. 193 000 km,sijalice mijenjao,motor ima lanac,mala potrosnja benzina,odlično leži na putu,odlično ozvučenje,volan lagan,mjenjač isto i da ne nabrajam dalje. Znači, itekako se može porediti vjerujte,a predrasude i zatucanost su nešto drugo...

Kiki
01.12.2012 08:12
2
0

Opet isti smesni komentari. Hyundai se prikazuje kao kompanija koja je napravila pomak, ciji automobili nisu losi, i tako sve u tom smislu. Gde vi ljudi zivite? Hyundai je 5 automobilska industrija na svetu. Najvecu stopu rasta beleze, i svi su misljenja da bi u neko dogledno vreme mogli da budu najveci proizvodjac automobila u svetu! Niste jos culi za taj podatak, jos uvek ih smatrate za one koji se dokazuju, i one koji nece moci nikada da stignu "SVABE"! Njihovi automobili su, ukljucujuci i KIU u ovom trenutku, sam svetski vrh po pitanju kvaliteta. Da li golf za neku nijansu bolje lezi u krivinama, da li ubzava za 1 ili dve sekunde bolje, itd, itd, je razlika u NIJANSAMA, ponavljam u NIJANSAMA. Da li uopste znate kolika je i kakva kompanija Hyunda, odnosno KIA. Cime se sve bave, sta proizvode. Najveci proizvodjaci su brodova na svetu, teske industrije,buldozera, bagera, traktora, kranova, vojnh vozila... I vi i dalje o nima kao o nekome ko jos uvek nije uspeo da savlada tehniku pravljenja automobila. Za nekoga ko ume sve ovo gore pobrojano da proizvede, napraviti auto je najobicnija sala.Zadnji modeli su im sam svetski vrh ponude, kako po pitamju kvaliteta, tako i po dizajnu. Tako i ovaj i30. Ako volite golf, kupite golfa, samo pritom neradite dve stvari. Nemislite da je razlika veca od reda velicine procenata, ako uopste i nje ima, i kao drugo, kada pricate o Hyundaiu i Kia ustanite, i ne brukajte se sa pokazivanjim tolikog stepena neinformisanosti i neznanja. pozdrav

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: