Promocija

Hyundai i30

Hyundai i30 stigao na Balkan

i30 Hyundajev antiGolf model, svojom trećom generacijom napada Volkswagen njegovim oružjem: tehnologijom i bogatstvom opreme


Hyundai i30 razvijen u Evropi, za evropljane, naravno sa ambicijama da bude globalni model Twituj ovo!

Hyundai i30 razvijen u Evropi , za evropljane, naravno sa ambicijama da bude globalni model. Od svoje prve generacije iz 2008. na starom kontinentu rasprodao se u 800.000 primeraka.

Ovom brojkom počela je regionalna prezentacija u Sarajevu, uz test vožnje, do Mostara i Međugorja.

Međutim, brojke su samo brojke, a prvi susret sa automobilom je nešto sasvim drugo. Već na prvi pogledizajn oči posmatrača “bode” impresivan “gril” koji sasvim lepo insinuira Audijevu genetiku kojom je Piter Šrejer, hteo-ne hteo pelcovao Hyundai. Ako je do sada Kia bila dizanerski predvodnik južno korejske automobilske konjice, to ja sada po pitanju dizajna ipak Hyundai. Možemo slobodno reći, na delu je decentno korigovani i potpuno novi korporativni identitet južnokorejskog proizvođača. Hyundai i30 ove generacije u višim paketima opreme raspolaže sa full led prednjom svetlosnom grupom, što još uvek nije česta pojava u C segmentu.

Dopadljivi eksterijer zaokružuje crni zadnji spoljer na zadnjem delu a gotovo Golf vizuelni indentitet zadnjice nije moguće ne videti. Osim na lepoti, radilo se dosta i na aerodinamici. Zajedno sa usmerivačima vazduha, ovom modelu pripada koeficijent otpora vazduha od 0.30, što je među vodećim rezultatima u klasi.

Enterijer je evoluirao u odnosu na prethodnu generaciju pre svega na planu konektivnosti. Nova generacija i30 modela omogućuje korišćenje tehnologija za povezivanje kao što je Apple CarPlay, Android Auto kao i opciju bežičnog punjenja telefona.

Komande na volanu su ergonomski mnogo bolje raspoređene a putnici sada imaju nešto više prostora od standarda klase. To se dobilo povećanjem ukupne dužine na 4340 mm (+85 mm u odnosu na VW Golf) , a samim tim je i zapremina prtljažnika porasla do 395 litara.

Na planu motorizacije novost je 1.4 GDi agregat. Ovaj benzinac , "sa single scroll" turbo punjačem integrisanim u izduvnoj grani, znatno je lakši od prethodnika (14 kg) i isporučuje 140 ks i 242 Nm obrtnog momenta. Može se reći da je on u agregatskoj ponudi i30 verovatno i najbolji izbor, budući da je daleko lakši od dizelaša, čime je ceo automobil dobio na agilnosti.

U i30 će se osim njega ugrađivati jos dva benzinska i četiri dizel motora. Od benzinskih na raspolaganju će biti 1.0 T-GDi 120 KS (171 Nm), 1.4 MPI 100 KS (134 Nm), 1,4 T-GDI 140 KS (242 Nm) dok će od dizela biti dostupni, 1.4 turbo dizel 90 KS i 1.6 turbo dizel motori snaga 95 KS, 110 KS i 136 KS svi sa 280 Nm obrtnog momenta.

Uz standardni manuleni menjač uz ovaj agreat, južnokorejski proizvođač nudi /DCT automatski menjač.

Ovako koncipiran, Hyunda i30 se tokom probne vožnje predstavio kao izuzetno upravljiv i dinamičan model. Vozi se sa lakoćom, pri tome je i vrlo zabavan. Posebno zadovoljava činjenica da se prilikom razvoja ovog modela igralo na kartu da dinamika vožnje nipošto ne bude na izvedena na račun udobnosti.

Prema rečenom na press konfernciji, a izraženo u mernim jedinicama, "upravljanje je poboljšano za 10 % a odziv vozila je brži za 15 milisekundi".

Tajna dobrog vođenja i30 kroz krivine leži i u činjenici da su se posebno za ovaj model Hyundai inženjeri još jednom pozabavili zadnjim multilik vešanjem kako bi pomirili dinamično iskustvo vožnje sa visokom udobnošću, što se tokom testiranja po amortizovanim putevima BiH i dokazalo.

Dobrom vešanju za kvalitetne rezultate mnogo doprinosi i čvrstoća karoserije. Hyundai na ovom polju nema problema, budući da je on jedini proizvođač na svetu koji ima vlastitu produkciju čelika za svoja vozila. Kod karoserije novog i30, upotreba legure čelika visoke čvrstoće povećana je za 53 %, dok je istovremeno smanjena težina za 28 kilograma, uz povećanje rigidnosti karoserije za izvanrednih 22 %.

Primećujemo i ne znam da li je to mana ili prednost, smena genercija i30 je brža nego kod grugih konkurenata.

Odgovor koji dobijamo ima potpunog smisla: "To je zato da se brže usklađujemo sa željama i potrebama kupaca". sa pobedničkim osmehom zaključuje Simon Jeong, jedna od Huyndai direktora za Evropu.

Na kraju radnog izleta u BiH i jedan potpuno subjektivan komentar Vašeg izveštača. Hyundai i30 je bar za 33,33% iznenadio, naravno iznad očekivanja. Sjajan automobil za široke narodne mase, koji čeznu da iz polovnjaka “vozila baba do pijace” izađu u nešto potpuno novo i moderno.

Iz Sarajeva za Vrele Gume: Miroslav Šosberger
Fotografije Vrele Gume
7267
Postavljeno: 16.03.2017

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 16.03.2017

Hyundai i30

i30 Hyundajev antiGolf model, svojom trećom generacijom napada Volkswagen njegovim oružjem: tehnologijom i bogatstvom opreme


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 31.05.2016

MINI Clubman

Uvek se sve vrti oko tih nekoliko dodatnih centimetara


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 31.10.2015

Toyota Auris i Avensis
Tekst sa video prilogom!

Toyota Srbija predstavila je svoju najnoviju ponudu na našem tržištu. Osveženi Auris i četvrtu generaciju limuzine Avensis


Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Pirelli kalendar 2012

09.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Pirelli Calendar 2008

21.01.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

boki
16.3.2017 00:35
18
0

I sta kazu, hoce li da zadrzi start-cenu od 10.990 ?

neznam
16.3.2017 07:16
3
29

hyndai kao i kia motor cvakce cim predes 30.000 dihtung odlazi samo krparenje

Bojan
16.3.2017 09:25
8
5

Sada su unutra hteli da budu kao Mazda a pozadi kao spljosteni golf 6..

Realan
16.3.2017 09:48
25
2

Sumnjam da će biti po ceni starog. Svaki novi model koji izlazi bude skuplji od svog predhodnika.
@neznam Sigurno nisi vozio ni Hyundai ni Kiu. A i očigledno ne znaš da su već par godina Kia, Toyota i Hyundai u top tri proizvođača u svetu po zadovoljstvu kupaca.

Pg i30
16.3.2017 12:14
22
3

U Podgorici pre par godina sam se vozio u prvoj generaciji i30. Taksi je bio u pitanju i tada je tom vozilu na satu pisalo da je presao 270 hiljada. Toliko o tome sto ti govoris.Opravdavas nick NE ZNAM.

Bozo
16.3.2017 12:26
19
2

Kad smo kod i30 taksija u Podgorici, pojedini primjerci su u poslednje vrijeme okrenuli oko 700.000 km, bez ikakvih vecih problema.

LAcity
16.3.2017 12:28
13
6

Sto se mene tice, malo si tanka svetla uz ovako veliku masku.
Pozadi malo zeznuli polozaj katadioptera. No sve u svemu, dajem mu visoku 9.8 ocenu.
Komsije imaju Atos i Accent 2001.god.
200.000 i nista nije za dihtovanje. U firmi gde sam radio i30 je mesecno prelazio 5.000km, imali su probleme sa kederom gepeka, pa se u gepeku ponek javi malo vode. Nista strasno. Na jednom je otisao podizac stakla , a na jednom je otpao unutrasnji retrovizor.
Po svedocenju vozaca, nije polomio, vec je sam spao, odlepio se. Na motorima i menjacima nista od intervencija. A opet govorim o i30 mk1.
Dvojka i30 me odusevila, jer su kabinu izolovali maximalno, ali sediste kratkog sedalnog dela, pa cak i za mene 1.78m. sve je besumno, nema zvobnjave vrata kao kod Mazde i Toyote. Ako mene neko pita, sramota me kako, kada se zalupe vrata na Mazdi zvoni lim, isto vazi i za Toyotu. A gle KOD HYUNDAIJA nema toga. Kia mi je dizajnerski lepsa. Preporucujem korejska vozila, za sve koji su spremni malo vise da uloze u redovno odrzavanje. NPR zadnje plocice za i30 su 12.500 din

moron
16.3.2017 15:33
19
1

Najpametnije je da sačekamo cene u Srbiji. I da tada procenimo.
Živo me interesuje koliko će sa motorom 1.0 turbo od 120 ks koštati najmanje novi i30 koji će u standardnoj opremi imati parking senzore pozadi, alu felne od 16" i elektropodizače svih prozora ?
Da li će biti skuplji od ceed-a, koji sa tim motorom i takvom opremom ( LX Champion+ ) košta meni neverovatnih 17.390 (računajući "popust" od 3.200)?
Budu ili imali takvu cenovniku politiku (u svetlu paketiranja i motorizacije), ne verujem da će to dobro prodavati.

rsv
16.3.2017 16:28
13
16

Da li je samo meni predhodni model lepsi i spolji i iznutra?

Hondafun
16.3.2017 20:19
5
7

Zašto bi svi htijeli biti kao dosadan Golf ?
Ako već kopiraju onda nek iskopiraju golf u pogledu završne obrade, kvaliteta materijala,ergonomije...

lik
18.3.2017 20:24
4
0

kada vec svi spominjete Kiu. Valjda znate da je Hyundai vlasnik kie?!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: