Ekskluzivno

Hyundai i20

Nemačka škola

Razvijen u gradu Russelsheim u Nemačkoj, kao i znatno poznatija Opel Corsa, novi Hyundai i20 neizbežno je nasledio brojne kvalitete, ali i mane, germanske škole automobilizma

Iako nas specijalisti ubeđuju kako su tvrda sedišta, upravo kao i kreveti, zdrava za leđa, mojih pet « banki » privileguju sunđer ! Materijal, koji je u novom Hyundaiu i20 zastupljen u minimalnim količinama, što posebno dolazi do izražaja kada tvrdo podešeno ogibljenje, naleti na udarne rupe sa kraja zime. Neko će možda pomisliti da preterujem, ali kako sam bukvalno iz novog Citroena C3, prešao u i20, odgovorno tvrdim da su francuski proizvođači, iako su u poslednje vreme znatno ukrutili svoja vozila, i dalje « maheri » na ovome polju. Usuditi ću se i otići jos malo dalje, izuzmemo li nekoliko evropskih konstruktera (VW, Fiat, Opel…), znanje i iskustvo koje su stekli u proizvodnji malih vozila, konkurenti i dalje imaju muke da dostignu!

Konstatacija koje se svakako odnosi na ovog malog korejanca, bez obzira što spoljašnjim izgledom, nema ni jedan razlog da se oseća inferiornijim. Šta više, moderan i privlačan dizajn, kako verzije sa petoro, tako i sa troje vrata, zaslužuje samo reči hvale. Na tržištu od prošle godine, i20 od nedavno postoji i u « kupe » izvedbi, koju smo imali prilike na kratko provozati. Već kao po običaju, razlike se odnose isključivo na formu zadnjeg bočnog stakla i C stuba, i opet, kao po ugledu na Corsu sa troje vrata, nalazim da je sa petoro estetski privlačnija ! U svakom slučaju je praktičnija, kada se želi smestiti na zadnju klupu, odnosno izaći iz vozila na stešnjenom parkingu (vrata su kraća i lakša za manipulisanje), jedini prednost karoserije sa troje vrata je u ceni, nižoj za 400 evra. Uostalom i20 je zamišljen kao mali familijarni auto, bez sportskih pretenzija, upravo kao i bivši Getz, koga je zamenio. Jeste da je ovaj igrao na kartu mikro mini-vana, no odgovorni u Hyundaiu su ispravno procenili da je popularnost ove kategorije u drastičnom padu.

Hrabra odluka
Priča je svima dobro poznata, nakon što su desetak godina bili izloženi podrugljivim potsmesima (često sa pravom), korejanci su se na kraju uspeli nametnuti evropskoj klijanteli, posebno u SUV kategoriji. Hrabra je ipak odluka da se Hyndaia uključi u tržišnu utakmicu i u B segmentu, jer da bi se konkurisalo polivalentnim mališanima, tipa Clio, 207 i Polo, treba, osim znanja, imati i par nečega između nogu, čime se ponose pripadnici jačega pola!? Verovatno su se zato i obratili specijalistima na Starom kontinentnu, koji su, zašto ne reči, veoma dobro obavili posao. Postavljen na potpuno novoj platformi, i20 je bez sumnje savremen automobil, sa zadovoljavajuće dobrom voznom dinamikom.

Bila bi verovatna još bolja, da je “obuven” u kvalitetnije pneumatike, uzevši u obzir da tesirane Kumho (185/60 R15), vrlo brzo pokazuju svoje limite. U poređenju sa najboljim izdancima, može mu se prebaciti mala agilnost i ne preterano precizno upravljanje, kao i nedovoljna električna asistencija prilikom parkiranja. Naprotiv, petostepeni menjač verovatno je najbolji u kategoriji, pravo je zadovoljstvo posegnuti za kratkom i preciznom ručicom.

Sve komplimente zaslužuje i dizel agregat 1.4 CRDi, razvijen u dve verzije, od 75 i 90 ks. Na testiranju se našao snažniji, koji po mnogo čemu potseća na Volswagenove. Prilično bučan dok je hladan i u fazi ubrzanja, reaguje brutalno čim se zavrti na nekih 1.700 obrtaja. Logično, ukoliko se zna da razvija jedan od najvećih obrtnih momenata u kategoriji (220 Nm). Samim tim, međubrzanja su veoma ubedljiva, ali prednji trap je na velikom iskušenju. Naime, prilikom polaska, pa i u drugoj brzini, točkovi lako proklize, posebno ukoliko je put vlažan. Pokazao se i primerno ekonomičan, potrošnja nije nikada prebacila 7 lit, da bi se zabeleženi prosek iznosio 5,8 lit.

temperamentan i ekonomičan motor,
odnos spoljašnje
dimenzije/unutrašnji prostor,
cena niža od evropskih konkurenata

enterijer bez šarma,
kvalitet plastike,
udobnost

Opšti utisak kvari unutrašnjost, lišena svake orginalnosti. To što se i20 proizvodi u Indiji (fabrika Maruti, kao i u slučaju i10), nije toliko uočljivo, što znači da je nivo završne obrade sasvim na mestu, ali ne i upotrebljene plastike. Ukoliko ova još i prolaza u manjem i jeftinijem i10, u B segmentu smo se navikli na kvalitetniju.

Ni dizajn komande table ne donosi ništa uzbuđujuće, rekli bi smo čista klasika. Instrumenti su doista veliki i pregledni, što se odnosi i na komande na centralnoj konsoli, ali nikako se nisam mogao oteti utisku da sam za upravljačem vozila iz predhodne generacije ! Jednim delom jer je ovaj debljine prsta, tako da ni činjenica da je obložen kožom, mnogo ne pomaže. Monotoniju donekle razbijaju sedišta, sa umecima boje karoserije (oslonci za laktove takođe), no kao što ste verovatno pogodili, nisu u seriskoj opremi.

Hyundai i20 1.4 CRDi/90

Motor
tip/broj cilindara turbo dizel, redni/4
radna zapremina ccm 1396
maks. snaga kW/KS/o/min 66/90/4000
obrtni moment Nm/o/min 220/1750-2350
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V mm 3940x1490x1710
zapremina prtljažnika l 295/1060
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 13,6
maksimalna brzina km/h 171
prosečna potrošnja l/100 km 4,4
emisija CO2 g/km 116
Cena (sa PDV-om) € od 12.090 (za model sa 75KS)

Na stranu što su tvrda kao drvo, na samu poziciju, praktični aspekt i raspoloživi prostor, nemožemo se požaliti. Sa skromnih 3,94 m dužine, i20 dozvoljava transport četiri odrasle osobe, dobrim delom zahvaljujući velikom međuosovinskom rastojanju (2,52 m, što je treči rezultat u kategoriji, nakon Clia i 207). Sa bezmalo 300 dm3 prtljažnog prostora, može se « zapucati » i na godišnji odmor, a ukoliko treba transportovati kabaste predmete, obaranjem zadnjih naslona, dobija se nešto više od jednog kubnog metra (tačnije 1.060 dm3).

No sve ovo za mnoge je od sekundarnog značaja, da bi se nametnuo, jedan Hyundai mora imati pre svega interesantnu cenu!

Kao retko kada, kupci u Srbiji su u privilegovanom položaju u odnosu na one u EU, gde je i20 osetno skuplji. U Francuskoj, testirani auto prodaje za 16.300 evra, na šta treba dodati još par opcija, u vidu metalizirane boje i elektronske kontrole stabilnost.

Međutim, testirani agregat nije za sada u ponudi na našem tržistu, dok je slabiji, 1.4 CRDi/75 “Cape Town” (srednji nivo opremljenosti), dostupan za nekih 12.000 evra.

Veoma korektna cena, a ukoliko se i pojavi od 90 ks, nemože biti skuplji za više od 1.000 evra (tolika je razlika u EU). Spisak seriske i dopunske je veoma dugačak, a kako varira u zavisnosti od tržišta, prepuštamo vam da ih potražite na zvaničnom sajtu proizvođača.

ekskluzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
9852
Postavljeno: 19.05.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan
19.5.2010 17:57
19
5

Besramno precrtana Opel Corsa.

djoks
19.5.2010 18:53
6
20

OK Perice, vama se i20 ne dopada ili ste imali los dana kada ste pisali ovaj tekst. Verovatno je sve pocelo tako sto su vam ledja bila "naceta" pa ste ulazeci u i20 pogresno zakoracili i jos malo usinuli. Onda vise nije bilo pomoci. Ne morate mi odgovoriti na komentar ali neka i drugi citaoci daju svoj sud o ovom tekstu. Moje misljenje je da nije korektan. i20 je super autic i nije svima bitno da budu fensi i da im kola budu naj naj. Vecini je vaznija ona racionalna strana koju i20, rekao bih, ispunjava bolje od "famoznih" rivala. Ja bih mu dao samo komplimente i nista vise uz napomenu da je namenjen odredjenom ukusu i krugu kupaca. To nisu potencijalni kupci minija ili Audija A1 ili C3 i kao takvog ga treba i posmatrati. Takodje i garancija, pouzdanost itd. pa i stajling koji je super. Uostalom pogledajte sta ste napisali kao minuse pa je sve jasno. SUPER je i20. To nije auto za mene ali mi ne smeta da ta kola proglasim BEST BUY u oviru onoga cemu su namenjena. Pozdrav i puno uspeha.

Peki
20.5.2010 10:01
13
8

Djoks, ne postoji idealan auto, idealna zena, idealna drzava..., sve je stvar kompromisa! Samo komlimente ne zasluzuju ni daleko bolja vozila, i20 ima i mana, koje su ostalom navedene u tekstu. Smesti se u njega, provozaj se par sati ili dana, pa potom isto to uradi sa nekim od referentnih konkurenata u segmentu (tipa VW Polo, Clio, Fiesta, C3...), pa ces uvideti razliku.
Pozdrav

Miladin
21.5.2010 14:21
14
5

@Peki
Da li zaista neko kupi I20 po ceni od 16.300e sto smatram nerealnom cenom za automobil koji ste cak i vi okarakterisali kao ne zadovoljavajuc.

Dimitri
21.5.2010 18:04
6
11

Probao korsu, probao punto, probao grande punto, probao polo, probao sandero stepway, kada sam seo u hyundai, tu je moja potraga za vozilom B klase prestalo.
A vi Perice imajte i dalje svog favorita, ali potcenjujete nešto što je odlično i savršeno!

Peki
21.5.2010 19:32
6
10

Miladine, 16.300 je puno novca, ali Ti verovatno znas da u kategoriji ima "malisana" koji prebacuju 20.000 evra. Iz tog ugla gledano i20 ispada "jeftinin", zar ne? Samo ja nisam okarakterisao i20 kao ne zadovoljavajuc, vec sam samo naveo njegove kvalitete i mane, sto se uvek moze uzeti sa malom rezervom. Vise puta sam ponovio, cak i u okviru iste redakcije, dve novinara ne moraju uvek imati isto misljenje. Kada citam tekstove drugih, cesto ima "detalja" sa kojima se ne slazem, ali i to ljudski, nemamo isti ukus, potrebu za tim i tim vozilom, sklonost ka doticnom proizvodacu, financisku situaciju i slicno.
E sad, ukoliko hoces moje misljenje, za slicnu ili malo vecu sumu novca, smatram da bolje kupiti i30, koji se znatno vise priblizio najboljim predstavnicima u segmentu.
Pozdrav

Miladin
24.5.2010 18:38
4
2

Zna se koje marke i zbog cega njihovi malisani imaju cenu od 20.000e.Ali u svakom slucaju Hyundai ne bi smeo ni priblizno toliko da kosta, slozio bi se da im je cenovna politika u Srbiji prihvatljivija ali u Evropi sa ovakvim cenama ne verujem da imaju dobre rezultate.
Mozda bi bolju paralelu napravili ako bi nam Perice dali cenu npr. 207 1.4HDI sa opremom slicnom kao u I20 u Francuskoj.
Pozdrav.


Slovenac
25.5.2010 13:26
3
8

i20 je sve ono što je potrebno 1 čoveku u b klasi. Perice ko ti je platio da ovo ispričaš? Ispade najgori u klasi. Jadno

Peki
25.5.2010 16:17
5
2

Slovenac, pa ti si u teskoj zabludi, izgleda da si procitao samo komentare, ne i tekst!? Baci jos jednom pogled na njega, pogledaj sta je sve pozitivno, a sta negativno receno, pa se ponovo javi. Ukoliko ti je do hvalospeva, idi na zvanicni sajt proizvodaca, tamo je sve u superlativima. Jadno je davati takav komentar, a ne kritikovati ono sto je za kritiku!

Srećni vlasnik i20
31.5.2010 16:39
3
0

Već dva meseca (preko pređenih 3000km) vlasnik sam gore opisanog 1.4CRdi od 75KS u CAPE TOWN varijanti. Cena je sa metalik bojom bila 11.800E. Sa opisom i20 se u skoro svemu slažem sem da je i30 bolja varijanta. Mislim da su to dva potuno različita automobila. Pre odluke o kupovini ovog dizela probao sam nekoliko auta uz detaljnu analizu "za i protiv" sa novim i polovnim automobilima sličnih cena i klase. Eto, za sada mislim da nisam pogrešio. Moja najkrupnija zamerka je značajno odstupanje od navedene potrošnje od 4,4l/100km. Svakako da motor još nije "legao", i gume su nove ali uz odnos otvoren put - gradska vožnja od 3:1 i ne prelaženje 2.300 obrtaja očekivao sam manju potrošnju od 5.8l.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: