Moto

Honda PCX 125

Japanska „zolja“

Prave tehničke inovacije su postale retkost kada je reč o današnjim skuterima, ali Honda ne bi bila to što jeste, kada ne bi izbacila na tržište neko tehnički inovativno rešenje.


Naime, Honda PCX nema anlaser, sada će mnogi pomisliti: „šta ce mi skuter koji moram da guram ili da palim kurblom?“ . Međutim, realnost u ovom slučaju izgleda savim drugačije. Honda je namerno odustala od klasičnog anlasera, i ugradila na ovaj skuter nešto mnogo bolje, što se zove DYNASTARTER. To znači da je alternator koji je inače direktno montiran na radilicu, preuzeo i funkciju anlasera i na taj način je omogućio PCX-u inovativnu „start-stop automatiku“. Potrebno je samo uključiti prekidač na desnom „Schalthebelu“ i sistem se aktivira. Posle 3 sekunde rada u leru, motor se sam ugasi i da bi se ponovo upalio, dovoljno je samo malo odvrnuti ručicu gasa. Agregat se odmah pali i bez zadrške ubrzava. Suvišno je reći da se na taj način još više smanjuje potrošnja goriva, pogotovu u gradskim gužvama gde stajanje na semaforima traje i po nekoliko minuta. U početku nam je trebalo malo vremena da se naviknemo na ovaj sistem ali već posle par minuta, počeli smo da uživamo u ovom zaista genijalnom tehničkom rešenju. Hondini inženjeri tvrde da se na taj način smanjuje potrošnja u gradskim uslovima za više od 5 odsto, što nimalo nije za zanemarivanje, imajući u vidu visoke cene goriva. Bez obzira na to, PCX 125 nije čisto gradski skuter.

Može i na put
Potrošnja na otvorenom putu iznosi oko 2-2,1 l/100 km. Snaga četvorotaktnog agregata iznosi nešto više 11 „konja“, što je sasvim dovoljno za svakodnevnu upotrebu. Ogibljenje je komforno, kočnice su dovoljno snažne i lako se doziraju. Točkovi od 14 cola i relativno uzane gume, pružaju zavidno dobru stabilnost, kao i odlično i lako upravljanje. Zaštita od vetra je dosta dobra za vožnju po gradu, jer obezbeđuje solidnu zaštitu i višim vozačima . Visok Hondin kvalitet nije izostao ni na ovom skuteru, vozili smo ga i po kaldrmi i po neravnom asfaltu, ali i pored toga nismo čuli nikakvo lupkanje ili zveckanje, što nam je dalo osećaj dodatnog uživanja u vožnji. Imajući u vidu visok kvalitet i tehničke detalje, nisku potrošnju, „jak“ prednji far, veliki fah za odlaganje stvari ispod sedišta u koji udobno mozete smestiti kacigu, cena od 2.700 evra je izuzetna ponuda.

PCX se moze voziti i na autoputu ali samo ako baš nemate alternativu, jer pri maksimalnoj brzini od 96km/h će vas obilaziti snažniji kamioni i autobusi. Ovaj skuter jednostavno nije predviđen za dugu vožnju po autoputu, a i zaštita od vetra na tim brzinama nije baš idealna.

Gradski igrač
U gradskoj voznji PCX 125 pokazao je sve svoje kvalitete, čak je i parkiranje pravo zadovoljstvo, jer za delić sekunde i bez ikakvog napora ga možete postaviti na glavni stender, što će sigurno obradovati ženske vozače .

Probijanje kroz gradske gužve obavlja se sa lakoćom, vožnja od semafora do semafora je dinamična, a Hondin start-stop sistem čini ga štedljivim i tihim. Na krivudavim putevima PCX pruža vozaču veliko zadovoljstvo, uvek je neutralan i komforan, tako da vozac može opušteno da se posveti vožnji i lepo da ga obori. Čak i takva vožnja ne izaziva napor i nelagodnost kod vozača, naprotiv.

     
 

Honda PCX 125

Cena 2.700 evra
Motor SOHC, 124,9 cm³, 1 cilindar, četvorotaktni
Snaga 8,33 kW/11,17 KS pri 8.000 o/min
Obrtni moment 11,56 Nm pri 6.000 o/min
Prenos V-Matic
Menjač automatski
Ram „Underbone“
Pneumatici napred 90/90 14M/C, nazad 100/90 14M/C
Kočnice napred hidraulični disk 220 mm, nazad doboš 130 mm
Dimenzije VxDXŠ (mm) 1094x1.917x738
Težina 126 kg

Lep i komforan
Prijatno zaobljene forme, tečne linije i nisko vetrobransko staklo čine siluetu PCX-a 125. Četvorotaktni motor PCX-a 125 radi vrlo mirno i tiho. Agregat je izuzetno štedljiv, a start-stop automatika je definitivno hit!

Izuzetno komforno ogibljenje čine ga idealnim za vožnju u gradskim uslovima, pogotovu na našim ulicama koje su pune izbočina i rupa. Zahvaljujući Hondinom CBS kočionom sistemu PCX permanentno koči sa oba točka, svejedno da li kočite levom ili desnom kočionom ručicom, što je vrlo važan bezbedonosni tehnički detalj. Retrovizori su perfektno dizajnirani i pregledni. Lagan i lak za upotrebu, sa voznim karakteristikama koje su izuzetno prilagođene početnicima i prosečnim vozačima, PCX 125 sve više osvaja srca tinejdžera, poslovnih ljudi, vozača kurirskih službi i mnogih drugih. Ko se jednom provoza na Hondi PCX neće više nikada poželeti da se vozi u gradskom prevozu.

Tekst Boško Božić
Fotografije Saša Nikolić
12631
Postavljeno: 01.07.2013

Arhiva: Moto

Rubrika: Moto
Postavljeno: 31.07.2017

Indian Scout Bobber
Tekst sa video prilogom!

Indian ulazi u krug proizvođača koji u ponudi imaju i bobber verzije svojih motocikala


Rubrika: Moto
Postavljeno: 23.06.2017

Aprilia Dorsoduro 900

Dorsoduro 900 je motocikl koji garantuje zabavu, čistokrvni pripadnik pomalo i potcenjene supermotard klase


Rubrika: Moto
Postavljeno: 03.05.2017

Triumph Bonneville Bobber

Triumph je izbacio još jednu verziju svog bestselera, Bonnevilla, ovaj put u bobber stilu


Honda Rebel 300/500

17.04.2017

Moto Guzzi Otto Cilindri Tekst sa video prilogom!

05.04.2017

Harley-Davidson Street Rod 750

30.03.2017

Ducati Scrambler Desert Sled

17.02.2017

BMW G310R Tekst sa video prilogom!

20.01.2017

Kawasaki Z650 Tekst sa video prilogom!

21.12.2016

Honda CB1100RS

02.12.2016

Moto sajam Milano

12.11.2016

Yamaha R1

28.10.2016

VISION NEXT 100

25.10.2016

Retro motocikli

17.10.2016

SVETSKA PREMIJERA: DUCATI XDIAVEL S

05.02.2016

Pariz 2015

09.12.2015

Lotus C-O1

29.04.2014

Victory Gunner 2015

09.04.2014

BMW R nine T

10.03.2014

BMW R 1200 RT

18.12.2013

Peugeot Kisbee Tekst sa video prilogom!

29.10.2013

Peugeot Tweet RS Tekst sa video prilogom!

21.10.2013

Honda CBR600F Tekst sa video prilogom!

06.08.2013

Honda PCX 125

01.07.2013

Ducati Multistrada 1200

01.11.2012

BMW HP4

15.10.2012

Honda NC700X

23.03.2012

2012 KTM 450 Rally

09.02.2012

BMW Trio

26.01.2012

Husqvarna Nuda

13.01.2012

Kawasaki ZZR 1400

07.12.2011

Honda CBR Fireblade

15.11.2011

Suzuki V-Strom

21.09.2011

Honda VFR800X Crossrunner

27.07.2011

Harley Davidson XR1200X

23.06.2011

Suzuki GSX-R 600

17.05.2011

BMW K 1600 Tekst sa video prilogom!

21.04.2011

Yamaha FZ8 i Super Tenere

17.03.2011

Kawasaki Z1000SX Tekst sa video prilogom!

07.02.2011

BMW Concept C Tekst sa video prilogom!

18.01.2011

Peugeot Tweet 50

21.12.2010

Kawasaki ZX-10R

22.11.2010

Piaggio Beverly 300

21.10.2010

Yamaha X Max 250 Tekst sa video prilogom!

20.09.2010

Sprint Daytona

19.08.2010

BMW F 800 GS

02.08.2010

BMW F 800 R Tekst sa video prilogom!

29.06.2010

Pirelli Vrele Gume Scooter Show 2010 Tekst sa video prilogom!

06.05.2010

Aprilia SR 50 R Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Derbi Boulevard 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Gilera Runner 50 SP Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Peugeot Speedfight 3 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Peugeot V-Clic 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Peugeot Vivacity 3 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Piaggio Typhoon TPH 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Piaggio Zip 50 2T Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Sprint Eagle Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Sprint Exactly Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Sprint Hawk Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

SYM Fiddle II 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

SYM JetSportX 50 SR Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

SYM Symphony 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Vespa S 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Yamaha Aerox 50 R Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

KTM 990 Adventure

23.02.2010

Ducati Multistrada 1200

12.01.2010

BMW Concept 6 Tekst sa video prilogom!

15.12.2009

Honda VFR 1200F

12.11.2009

Aprilia RSV4

21.09.2009

BMW F800R

09.07.2009

Yamaha YZF-R1

21.04.2009

BMW S 1000 RR

26.03.2009

Suzuki GSX-R1000 K9

18.03.2009

SYM GTS 250i

09.03.2009

Honda CBR 1000 RR Fireblade

12.02.2009

Kawasaki ER-6n

27.01.2009

BMW K 1300 S/R/GT

17.12.2008

EICMA Milano 2008

10.12.2008

Harley-Davidson VRSCF V-Rod Muscle

11.11.2008

Can Am Spyder

30.10.2008

Buell 1125 CR

21.10.2008

KTM 690 Duke 2008

08.09.2008

Aprilia SMV 750 Dorsoduro

24.06.2008

Buell 1125R

04.06.2008

Kawasaki Ninja ZX-10R 2008

24.04.2008

Ducati Monster 696

11.03.2008

SYM Orbit 125

26.02.2008

KTM RC8 1190

19.02.2008

Red Bull Knock Out

04.02.2008

BMW HP2 Sport

25.01.2008

Can-Am Spyder Roadster

16.01.2008

KTM 990 Super Duke

28.12.2007

Paris Moto Bike Show 2007

16.11.2007

Kawasaki KX 250F/450F

25.10.2007

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa

15.10.2007

Honda CBR 600 RR

28.09.2007

BMW F 800 S

01.09.2007

Chris Pfeiffer Show

01.08.2007

Night of the jumps

12.06.2007

Beograd 2007

14.04.2007

Kawasaki ZX-6R

01.03.2007

Ducati SB 1098

08.02.2007

KTM 690 Supermoto

02.02.2007

Yamaha YFM 350 R Raptor

11.01.2007

Kawasaki Z 750

30.11.2006

Piaggio MP3

02.11.2006

Ducati Desmosedici RR

06.10.2006

Aprilia Scarabeo 500

24.08.2006

BMW HP2

27.07.2006

Yamaha X-Max 250

21.07.2006

Aprilia RXV 450

06.07.2006

KTM 990 Adventure ABS & Adventure S

08.06.2006

Peugeot Geopolis i Satelis

18.05.2006

NS Moto Show

12.05.2006

Triumph Daytona 675

10.04.2006

Yamaha YZF R6

27.02.2006

Kawasaki ZX-10 R Ninja

16.02.2006

Ducati Hypermotard 1000

27.01.2006

Yamaha FZ-1 i Fazer 1000

10.01.2006

Aprilia Tuono 1000 R

08.12.2005

Kawasaki ER-6n

03.11.2005

Paris 2005

24.10.2005

Aprilia SportCity 200

05.10.2005

KTM 950 Supermoto

09.09.2005

Derbi GP-1

04.08.2005

Kawasaki Z 750S

02.07.2005

Kawasaki KX 250R

21.06.2005

Suzuki GSX-R 1000

30.05.2005

Peugeot skuteri

19.04.2005

MV Augusta F4 1000

21.03.2005

MZ 1000 SF

21.02.2005

KTM 990 Super Duke

10.02.2005

Ducati 999

27.01.2005

Ducati Monster S2R

14.01.2005

Honda FMX 650

29.12.2004

Yamaha MT-01

22.12.2004

Kawasaki Ninja ZX-6R

19.11.2004

Aprilia Pegaso 650 Strada

3.12.2004

Intermot 2004

21.10.2004

Gilera Nexus 500ie

22.09.2004

BENELLI TNT

12.08.2004

KAWASAKI Z 750

26.08.2004

BUELL Lightning XB 9S

9.07.2004

HONDA CBR 1000 RR Fireblade

28.07.2004

YAMAHA Majesty 400

8.06.2004

SUZUKI GSX-R 750

11.05.2004

HONDA skuteri

7.04.2004

HONDA CBR 600 RR

7.03.2004

YAMAHA WR 450F 2-Track

6.02.2004

YAMAHA TZR 50

7.01.2004

KAWASAKI ZX-10R

5.12.2003

SALON PARIZ 2003.

7.11.2003

YAMAHA FZ6 Fazer i FZ6

6.10.2003

HARLEY-DAVIDSON - 100 GODINA

29.08.2003

YAMAHA YZ 250 F i WR 450 F

29.07.2003

DUCATI 999, 999 S i 999 R

28.06.2003

SUZUKI GSX-R 1000

4.05.2003

HONDA CBR 600 RR

5.04.2003

KAWASAKI ZX-6 RR

6.03.2003

DVOCILINDARSKI MOTORI

19.02.2003

KTM 950 Duke Prototyp

16.12.2002

BMW F 650 CS

13.10.2002

KTM 450 EXC Racing

30.09.2002

Bojan
01.7.2013 11:32
5
11

Lep skuter, ali nista posebno. Kinezi imaju solidne skutere za mnogo manje para, mada se kvalitet ne moze uporediti, realno retko ko ce ga iskoristiti maksimalno. Obicno se za 6-7 godina ne predje vise od 7-8 hiljada km, moj Kinez ima 17 hiljada i bez ozbiljnijih kvarova i dalje je u odlicnom stanju, motor ne trosi ni gram ulja. Investicija u ovakvu masinu se isplati samo za one koji ne silaze sa motora tokom citave sezone. A start-stop sistem me bas i nije odusevio, praktican jeste, ali ne i toliko potreban.

Igor
01.7.2013 13:32
1
9

Lep skuter ali Piagio je ipak Piagio, tj Vespa je Vespa...

tulipan
01.7.2013 14:59
8
2

@ Igor
Jeste Piagio ipak Piagio,ali to sa sobom nosi odredjenu i cijenu koja je veca nego kod konkurenata..Po meni Yamaha ima najbolju paletu skutera,koji su u svojim klasama nenadmasivi od Aeroxa od 50 ccm,preko Majestija i X-City od 125 ccm i navise..i T-Max u premijum klasi..

Mumin
01.7.2013 22:42
6
0

Lepa ova Hondica! Verovatno je kvalitet na nivou u odnosu na cenu? Piagio je dobar ali preskup. E sada pitanje druge prodaje moze biti na strani Piagio

serpico
02.7.2013 01:31
7
2

pa i peugeot pravi vrsne skutere i mopede!ali su isto skupi ,placas ime !

Japanautofan
02.7.2013 09:45
15
0

Honda je ipak Honda, neprevazidjeni agregati koje pozajmljuju i drugim proizvodjacima. Jedino me brine ta stednja goriva od 5% na skutercicu koji trosi 2-3 lit. Sta da radim sa ustedjenim parama :))

serpico
02.7.2013 14:05
6
1

kupi si cigarete i pivo

radovan
03.7.2013 20:38
2
2

Beverly 500 rulez :)

beli
07.7.2013 01:38
4
0

piaggio trosi mnogo... a ova honda je super.. inace piaggio 125cm,godinu dana 9000km.. bez ijednog jedinog problema... 2 servisa i jako puno benzina... :)

CBR
07.7.2013 15:05
6
0

Evo godinama pratim i koristim Hondine proizvode..Razni agregati, kosilice, mopedi, motocikli, automobili, motori za camce .....itd....U svemu i u svakoj kategoriji njihovih proizvoda ne postoji uopste zanemarenost kvaliteta, boli da se radi o agregaticima od 300€ili bilo kojim drugim proizvodim do 60 000€, stvarno su usavrsili kvalitet da im nema ravnih..Citam da neki HONDA servis u Srbiji za nekih 8 godina postojanja, jos ni jedan motor na autu nije zamenio u garantnom roku.. Hondini vozaci se najmanje godisnje zadrze u servisu ,,,oko 15 minuta, e sad zamislite sta moze na autu da se uradi za 15 minuta...Trebaju li bolji argumenti za kvalitet koji ima HONDA???

Hondafan
13.7.2013 13:40
3
0

Cbr ko bita Hondine proizvode Zna stĂĄ je kvalitet.

Odusevljen
18.9.2013 15:31
2
0

Sedeo sam na PCX-u, jako me odusevio. Lagan, udoban,startan...Kako za zene ,tako i za muskarce. Izuzetan motor!!!



Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: