Promocija

Honda CR-V

Peta generacija

Mnogo toga se dogodilo u SUV segmentu od 1995-te kada se pojavio Hondin CR-V. Tada niko nije mogao ni da sanja da će ova forma vozila, dve decenije kasnije, gotovo zaseniti klasične automobile. Skraćenica CR-V upućuje na njegovu prvobitnu ulogu: Comfortable Runabout Vehicle. To je u prevodu značilo: udobno vozilo za jurcanje naokolo


Konačno! Head Up display

Kako izgleda to „jurcanje“ proverili smo na press prezentaciji u Kicbilu u Austriji.



Lider
O uspehu ovog hondinog modela govore sledeće brojke: 9.7 miliona prodatih primeraka do danas, od kojih 3.5 miliona u periodu od 2013. od kada CR-V uživa status najprodavanijeg SUV-a na globalnom nivou.

U kreiranju pete generacije, japanski proizvođač postavio je prethodnu, četvrtu generaciju kao standard ispod koga se ne sme ići, a inženjerima dao zadatak da sve unaprede, držeći na oku premijum modele u ovom segmentu.

Grafika obrtnog momenta

Korekcije u silueti a i unutar nje
Honda je uspešno odolela proverenom pristupu povećanja spoljašnjih dimenzija. Novi CR-V zadržava dužinu odlazećeg modela od 4.6 metara pri čemu je A stub pomeren prema nazad. Međuosovinski razmak produžen je za 30 milimetara do brojke od 2.660 milimetara. Naprednom arhitekturom u prostoru između prednjih i zadnjih sedišta, dobilo se dodatnih 50 mm. Uz rezervoar koji je sada nešto tanji, smanjila se se visina na kojoj se nalazi zadnja klupa. Time je izbegnut „bioskopski“ efekat sedenja, a uz to su stvoreni i uslovi za ravniji pod prilikom obaranja sedišta.

Verzija sa tri reda sedišta takođe je velika novost na Hondinom bestseleru. CR-V je sada nešto viši zahvaljujući između ostalog najvećim točkovima koji se do sada ugrađuju u ovaj model -19 inča.

Sa 561 litrom zapremine, prljažnik poseduje najveći utovarni prostor u istorji ovog modela. Pored toga, postoji mogućnost otvaranja petih vrata „šutom“ ispod branika, još jedna premijera na ovom modelu.

     
 

Premijum udobnost
Japanski proizvođač prilagodio je svojoj filizofiji čuvenu socijalističku krilaticu „Čovek je naše najveće bogastvo“. U MM pristupu koji je skraćenica za More Man – Minimum Machine (Više čoveka, manje mašine) zaista se povelo računa o sveukupnoj udobnosti vozača i putnika.

Ukrasne aplikacije u drvetu, ostvarile su svojevrsni „kambek“ i lepo ih je vide iz udobnih sedišta. U modelima sa tri reda sedišta, ona zadnja preklapaju se sa lakoćom kako bi se obezbedio pristup trećoj klupi. Interesantan je i način na koji su pragovi vrata uvučeni čime se skraćuje širina poda ali, kako kažu Hondini inženjeri, sprečava prljanje pantalona, izbegavanjem njihovog kontakta sa pragom. Zadnja vrata otvaraju se za 6 stepeni više nego ranije.

Tri reda sedišta

Racionalisan je raspored instumentalizacije u odnosu na odlazeću generaciju. Sada je na raspolaganju samo jedan ekran osetljiv na dodir uz sedam inčni displej sa vozačkim informacijama vidljiv kroz volan. Ipak, za svaki slučaj dodat je Head Up displej, na koga se CRV-V baš načekao u odnosu na konkurenciju.

U Hondi su veoma ponosni na činjenicu da su u AWD verziji uspeli da delegiraju 50 Nm više na zadnje točkove nego ranije. To je na skoro spektakualran način prikazano na grafici dotoka obrtnog momenta vidljivoj na vozačkom displeju.

Šire otvaranje zadnjih vrata i uvučeni prag - sve zarad čistijih pantalona
1.5 VTEC Turbo

Jedan ali vredan motor
Već neko vreme je poznato da će CR-V u Evropi nastupiti samo sa VTEC Turbo benziencem radne zapremine 1,5 litara, uz hibrid u najavi.

Polazna osnova je 1.5 litarski blok iz Civic-a. Adapatcija je podrazumevala konstrukciju novog turbo punjača specijano za CR-V.

U verziji sa šestopenim manuelinim menjačem ovaj motor razvija 173, ili 193 konjskih snaga za izdanje sa CVT menjačem. Maksimalni obrtni moment se realizuje u zoni između 1.900 i 5.000 obrtaja u minuti i iznosi 220 Nm za manuelnu, odnosno 243 Nm za CVT verziju. Povećanje snage u odnosu na odlazeći model, omogućuje ubrzanje do 100 km na čas za 9.3 sekunde i maksimalnu brzinu od 210 km/h.

1.5 VTEC Turbo

Dizel poslat u ćošak
Iskustvo na međunarodnim prezentacijama uči nas da se sve infromacije strogo kontrolišu, a one saopštene van zvaničnog scenarija, imaju ulogu probnih balona.

Tenički savetnik za model CR-V, Kotaro Yamamoto, probudio je u našoj ekipi uspavanog džina „lož ulje lobija“, kada mu se omakao podatak da se CR-V u dizel varijanti prodaje na Tajlandu i u Indiji.

„Pa zašto onda ne i Evropi, makar u jednoj balkanskoj državi, čiji su vozači prilično ravnodušni na količine CO2 po pređenom kilometru?“, glasilo je naše pitanje.

561 litar sa dve visine postavljanja poda

„Dizel je u ovom trenutku u Evropi na lošem glasu, što je posledica nedavnih skandala“, istiće Yamamoto i dodaje: „Ne želimo da naše kupce dovedemo u situaciju da izgube puno novca zbog sve strože političke klime, a još manje da ih suočimo sa eventulanim zabranama ulaska svojim novim vozilom u velike gradove“.

Ipak, ne treba mnogo plakati za dizelom. Gore pomenuti VTEC Turbo, zaista ostavlja utisak agregata koji je objedinio najbolje osobine benzinaca i dizela. Dostupost velikog obrtnog momenta na niskim obrtajima, tih rad i relativno mala potrošnja: Prema fabričkim podacima od 6.3 do 7.1 litara na 100 km.

Miroslav Šosberger i Kotaro Yamamoto

5 zvezdica Garant
U Hondi su uverni da je 5 zvedica na EURO NCAP testu izvesno. „Svaki dan slupamo po jedan auto“, ističe Yamamoto. Očigledno japanski proizvođač ništa ne prepušta slučaju kada je reč o bezbednosti.

Prezentacija se nastavlja nabrajanjem aktivnih sistema čiji je zadatak da spreče da do sudara uopšte dođe. Među njima treba nabrojati: monitoring tzv „mrtvog ugla“, inteligentni adaptivni tempomat i aktivnu asistenciju zadržavanja vozila u traci.

Kako god bilo, čekamo da još jednom proverimo gore navedene podatke na višednevnom testu kada tokom jeseni počinje prodaja CR-V u našoj zemlji.

Iz Kicbila za Vrele gume: Miroslav Šosberger
Fotografije: Vrele gume arhiva, Honda
2807
Postavljeno: 03.08.2018

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 03.08.2018

Honda CR-V

Mnogo toga se dogodilo u SUV segmentu od 1995-te kada se pojavio Hondin CR-V. Tada niko nije mogao ni da sanja da će ova forma vozila, dve decenije kasnije, gotovo zaseniti klasične automobile. Skraćenica CR-V upućuje na njegovu prvobitnu ulogu: Comfortable Runabout Vehicle. To je u prevodu značilo: udobno vozilo za jurcanje naokolo


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 11.07.2018

Peugeot 508

Peugeot 508 , o snovima, željama i onome što jeste


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Mercedes Benz S Klasa Tekst sa video prilogom!

08.08.2017

Mercedes E-Class Cabriolet Tekst sa video prilogom!

07.07.2017

Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

M
03.8.2018 15:09
18
6

Ala je veliki obrtni moment citavih 220Nm. To mora da lepi za sediste kad preticete :) Pre bi rekao da ce morati jedno dve brzine nanize da se prebaci pa na 5000 obrtaja i tek onda zmigavac.Ali takvom voznjom nece biti potrosnja ispod 12-13 litara benzina.A nece bogami ni motor potrajati

lazar bojanic
03.8.2018 20:44
8
7

odlican urbani SUV ...sedeo , vozio se , pipao .

Veoma komotan u svim pravcima , tih i ugladjen .

Dizajn kakav je takav je ... spolja OK ali iznutra bi moglo malo vise da se uradi kao npr Mazda CX-5 ali sad sta je tu je .

Ako ne bude previse rastrosan za EU cene benzina mozda se i primi ...

J4ZZER
03.8.2018 22:44
9
5

Izgleda puno bolje od starog modela, zapravo bas mi se dopada, lepsi je i od Civica, ali Civic - 2,5s do 100ke i verovatno - 2l manje.

Milan 2
03.8.2018 23:57
19
3

Isuse....Na sta lice pokazivaci obrtaja i brzine? Samo jedan motor u ponudi i to 1.5 benzinac? Hvala, dovidjenja....javite za godinu dana kako stojite sa prodajom.

boki
04.8.2018 01:33
11
0

Lep i dobar auto, ali ne ocekujte cuda po pitanju potrosnje. Novi CRV se vec duze vremena prodaje u USA i na testovima sa ovim 1,5t motorom trosio je 9-10l/100km.

nexon
04.8.2018 12:04
12
0

mene zanima masa vozila, pa da komentarisemo tih 200+ Nm obrtnog momenta.

moron
04.8.2018 23:41
6
10

Lepa honda.

MikiNS
08.8.2018 14:20
10
1

Sa motorom od 1.5l i 220 Nm momentom potrosnja ovog automobila bice +12 l u proseku. Bez obzira na masu vozila obrtni moment je nedovoljan za opustenu voznju auto putem. Kakav motor je za US trziste? Automatik? nema bas nesto tehnickih podataka na zalost

moron
09.8.2018 10:59
12
1

Možda su ovaj moment mogli podestiti da bude veći i kod verzije sa manuelnim menjačem.
Ne mislim da je 220 Nm „ništa“ za 1,5 turbo, ali, poredjenja radi, novi fiatov 1,33 turbo ( koji već dolazi i u redizajniranom 500X i u Renegade ), sa 150 ks ( i 180ks ) ima 270 Nm.
A razlika momenta od 50 Nm i nije tako mala.

Petar Petrovic
13.8.2018 14:50
9
3

Ovaj motor je dobar za puteve u Nevadi i za Stenovite planine, ali nece moci da savlada autoput NS-BG i Frusku goru. Tako kazu srpski strucnjaci.
"Maksimalni obrtni moment se realizuje u zoni između 1.900 i 5.000 obrtaja u minuti" dakle ima 220 Nm ne samo na jednom broju obrtaja vec je kriva obrtnog momenta potpuno ravna u rasponu od 3100 obrtaja.

lale
14.8.2018 14:36
1
1

Nekako mi deluje kao da je SUV Hondfa vreme proslo tacnije isteklo

moron
14.8.2018 16:08
3
0

Petar Petrovic
A, ko je rekao da CRV 1,5 turbo neće moći da se popne na vrh Fruške gore?
Rekao sam samo da je 270 Nm (kod novog 1,33 turbo iz kuće Fiat ) veće od ovih 220 Nm iz 1,5 honda turbo.
Čak i vremešni i još manji 1,2 e-THP iz PSA kuhinje ima više ( 230Nm).
A mislim da je moment veoma bitan, pa i njegova najveća vrednost.
Sigurno je da ostali turbaši koje sam pobrojao nemaju krivu obrtnog momenta kao atmosferci. Ili imaju?
А pošto vozim i jednog benzinskog turbasa, kome je "ravna linijа" momenta "nacrtana" od 1.400 do 3.500 rpm, mogu ti reci da u nacrtano ne treba uvek slepo verovati, jer taj, recimo, realno i ne vuče dobro ispod 1.800-2.000 rpm, iako "deklaracija kaze" da bi već od 1.400 rpm trebalo da je "bomba".

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: