Promocija

Ford Focus & Ford Mondeo

U cilju bolje prodaje

Globalno fokusiranje

Ford Focus i Mondeo iako pripadnici različitih segmenata, deo su iste priče, posebno kada je u pitanju način na koji će Ford proizvoditi automobile u godinama koje slede. Prilika da se u to uverimo pružila nam se tokom dva dana test vožnji u okolini Atine


Doterivanje bestselera
Focus je automobil koji reprezentuje genetiku Forda vise nego bilo koji drugi model ove globalne marke. Podsetimo, Focus je polovinom 2012. pretekao Toyotinu Corollu i postao najprodavanije automobilsko ime na svetu. Zato čak i njegova restilizacija pobuđuje pažnju skoro kao promocija nekog novog modela iz konkurencije.

Vrata budućnosti
Opšte stavke poput globalnog dizajna, korporativnog grila, pojednostavljene intuitivne instrumentacije, multifunkcionalnog ekrana... to je sve evidentno. Pažnju privlače vrata prtljažnika koja su sada savremenijeg izgleda i funkcionalnija, bez obzira da li je reč o „liftbek“ ili „hečbek“ formi. U čemu je zapravo njihova posebnost? Kako objašnjava brend menadžer Rajner Vode, reč je o tehnologiji laserskog zavarivanja panela poklopca prtljažnog prostora. Zbog niže temperature prilikom zavarivanja, manje su i termalne deformacije materijala. Sa druge strane, potrebno je manje komponenti nego ranije.

Zahvaljujući naprednim rešenjima ogibljenja i izvanrednoj motorizaciji, Focus je prepoznat kao automobil vrhunskih voznih osobina. Zapravo, može se reći da je niz sjajnih rešenja sa prvog Focusa iz 1999. samo usavršavan kako bi se kroz deceniju i po i dalje zaslužio ovaj utisak. Na restilizovanom Focusu porađeno je na ojačavanju prednjeg i zadnjeg dela. Dobijena je veća rigidnost i još preciznija veza između volana i onog što se događa na putu.

Na test vožnji u okolini istorijskog Napflija u Grčkoj, imali smo prilku da se uverimo u kvalitete 1,5 litarskog TDCi motora od 120 ks, koji u restilizovanom Focusu stiže kao zamena za 1,6 litarsku jedinicu od 115 ks.

Bezbednost vožnje podignuta je na novi nivo proširenjem Active City Stop funkcije sa 35 na 50 km/h. U kritičnim situacijama, kada se suviše brzo približite vozilu ispred, dolazi do autonomne aktivacije početnog kočenja.

Asistencija pri parkiranju je proširena i na redno parkiranje. Izlazak sa parkinga prema napred takođe je omogućen uz asistenciju. U slučaju da to činite unazad, senzori vas upozoravaju na nadolazeći saobraćaj.

Adaptivno osvetljenje „prepoznaje“ da li ste na autoputu, magistrali ili u gradu, pa u skladu s tim i vremenskim uslovima formira poželjan svetlosni snop.

Fordovi inženjeri su se još jednom pozabavili paletom pogonskih grupa. Celokupna ponuda motora podleze EVRO 6 standardu. Pri tome, benzinci su u proseku štedljiviji za 8%, a dizel agregati za 5,5 %. Ukratko, kada govorimo o Focusu kao da je mantra razvojnog tima bila : „svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem“.

Mondeo - Strpljenje je vrlina
Oni što vole da pamte, setiće se da je serijski model novog Mondea predstavljan na belosvetskim sajmovima još 2012. godine. Pa gde je do sada? Gledano iz statističkog ugla, novi Mondeo je stigao nakon 21 godine, tri generacije i 4,3 miliona prodatih primeraka. Zapravo, sa ovim modelom, Ford je uvek prikazivao šta je sposoban da učini kao proizvođač. Na neki način, Mondeo je neretko imao ulogu rasadnika tehničkih rešenja koja postepeno zauzimaju svoje mesto na ostalim modelima iz Fordove ponude.

Ovaj put to je tehnologija u originalu nazvana Laser Brazing. U grubom prevodu to je lasersko zavarivanje. Svoje mesto, pored Mondea, našla je, ko što smo već videli i na Focusu. Na spisku novosti je i Fordov pionirski poduhvat: sigurnosni pojasevi na zadnjoj klupi koji funcionišu kao vazdušni jastuci.

Podsetimo se da smo na novi Mondeo čekali dve godine nakon promocije na belosvetskim sajmovima. Naime, u Fordu su uvideli da fabrika u Genku u Belgiji ne raspolaže dovoljnim kapacitetima. Osamnaest meseci potrošeno je da se u Fordovim pogonima u Valensiji, instaliraju 3 nove linije za Mondeo. Vreme je iskorišćeno racionalno kako bi se novi model po pitanju opreme i motorizacije jos bolje prilagodio trendovima tražnje na „starom kontinentu“.

Individualizacija sedišta
Menadžer programa Mondeo Diter Valter, među svoje omiljene tehnološke inovacije na novoj generaciji ubraja multi-konturna sedišta. Polazna logika je činjenica da ne kupujemo svi odeću istog konfekcijskog broja. Kako se to zapažanje prenosi na automobilska sedišta? Izrađena od više zasebnih komponenti, ona mogu da se u potpunosti prilagode telu vozača. Grejanje i hlađenje sedišta - to se podrazumeva.

Ogibljenje je značajno unapređeno. Zahvljujući integralnoj link suspenziji u kabinu prodire još manje buke sa puta u odnosu na odlazeći model koji je i sam važio za pretendenta za titulu „gospodara tišine“.

Ponuda motora nosi u sebi iskorake u odnosu na konvencionalno. Trocilindarski, jednolitarski turbo motor poslednje generacije, dobar je izbor za vozače koji imaju samo minimalne zahteve od svog automobila. Zamena za nekadašnji 1,6 litarski motor razvija 125 ks i skromnih 170 Nm obrtnog momenta, a pozitivna stvar je potrošnja od oko 5,1 litra. Nešto zanimljiviji je 1,5 litarski EcoBoost benzinac sa 160 ks, koji bi prema najavama trebalo da troši ispod 6 litara na stotinu kilometara. Tradicionalan izbor za mnoge kupce će biti dvolitarski motor, sa dve verzije snage, od 203 i 240 ks.

Kada su dizelaši u pitanju, ponuda motora počinje od 1,6 litarskog Econetic motora sa 115 ks. Snažniji 2,0 litarski TDCi motori su dostupni u tri verzije snage – od 150, 180 i 210 „konja“. Sve motore odlikuje niska emisija štetnih gasova i potrošnja koja se kreće u rasponu od 4,1-5,1 l. Za verzije motora od 150 i 180 ks je opciono na raspolaganju prenos snage na sve točkove.

U skladu sa svetskim trendovima, Ford je započeo proizvodnju hibridne verzije, kod koje pogon čine 2,0 litarski benzinac i dva elektromotora. Obe pogonske jedinice, zajedničkim delovanjem, proizvode 190 ks, dok je najavljena potrošnja 4,3 litre na 100 km.

Uz subjektivnu notu da je dobijen model D segmenta premijum izgleda i vrhuskih voznih osobina, zaklјučiti se moze da je vredelo čekati dve godine.

Piše Miroslav Šosberger
Fotografija Vrele Gume, Ford
8365
Postavljeno: 05.02.2015

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Mikula
05.2.2015 20:00
3
14

Lep je ovaj Ford… ali je i dalje samo Ford.

Hans
05.2.2015 21:09
13
0

@Mikula Pa? Uz svo duzno postovanja prema drugim proizvodjacima, ko trazi "vozacki" i "direktan" auto, a nema bas mogucnosti da to bude BMW Serije 1 ili 3, tesko da ce bolje naci od Forda, bili to Focus ili Mondeo. Ova dva u svojim klasama, godinama vedre i oblace kada se te osobine traze.

otac Makarije
05.2.2015 21:26
6
0

Pošto je ovaj 1.6 TDCI od 115 ks u mondeu stari motor EURO 5, što u njega ne staviše isto što i u focusa, 1.5 TDCI od 120 ks, koji je valjda EURO 6?

Bozo
05.2.2015 22:17
9
0

@Hans, uzeo si mi rijec iz usta. Prije par godina imao sam priliku da probam Mondeo 2.2 tdci i prosto me odusevio i ako nijesam u nekom dosluhu sa prednjom vucom. Ne vjerujem da je Ford taj trim pokvario kod novijih modela.

pecagt
06.2.2015 09:40
10
3

Skoro ne procitah gluplji komentar od ovog prvog...

Zoks
06.2.2015 12:42
2
9

Samo jos nek mi neko objasni kada su to Ameri znali da naprave auto, posto je Ford Americka firma.?

serpico
06.2.2015 16:39
4
4

Ford je vrhunski auto sa super voznim svojstvima ali meni se nije nikada previse dopadao,jednostavno nikada mi se nisu previse dopadali europski modeli oni pak americki kao serija F i mustang su nesto sasvim drugo!

BOKI
06.2.2015 16:52
8
3

FORD malo gubi kompas. Odlazeci model Mondeo 1.6i (120KS) moze da se kupi za 15.990eur, a dizel za manje od 20.000eur.
Ovaj novi Mondeo dizel reklamira se na 24.000eur i to je kao OK cena. Alo, ljudi, priberite se, stize novi Superb!

Synyster
06.2.2015 19:42
11
2

@Zoks,
Znaci po tebi Ford nikad nije znao da napravi auto, a postoji evo vec 112 godina i uvek je bio u top 5 po prodaji u svetu. Kako li je to moguce? Bas me interesuje tvoja strucna analiza.

Fredy
07.2.2015 20:11
3
9

Cena polovnih Fordova sve govori. Da vrede valjda bi drzali cenu! Zasto se tako nesto ne desava jednom Vw-u???

Synyster
08.2.2015 01:43
9
1

@Fredy,
A od kad su cene polovnih auta u Srbiji pokazatelj koji auto (ne)valja?
Da ti ja dam moj primer sa Fordom u Americi. 2005 godine kupljen nov F-150 za $21,000. Prodat 2013 godine za $14,000. Kazi mi, koji novi Volkswagen vredi 67% od svoje originalne cene posle 8 godina?

Hans
08.2.2015 02:18
5
1

@Fredy Naravno, naravno. BMW X6, Audi Q7 ili Mercedes GL isto izgube 20.000 - 25.000 eura nakon samo dvije godine. Mora da ne valjaju (sarkazam).

Paprikar
08.2.2015 11:26
5
2

Na testovima do sada su zamerali novom Mondeu da nema vozne karakteristike kao prethodnik. Bez obzira na to smatram da je to veoma dobar auto, koji ne treba potceniti ni malo jer je veoma prostran i praktican za razliku od nekih konkurenata.

@Synyster
A od kada su cene polovnih automobila u SAD pokazatelj nama ovde koji auto valja a koji ne valja?
Ne slazem se uopste sa covekom da je Ford los proizvodjac, ali cinjenica je da u celoj Evropi on ne drzi dobro cenu, sto je posledica ranijeg iskustva sa njima, zapravo od Nemackih proizvodjaca (da tako kazemo) on najgore drzi cenu, ali ipak nesto bolje nego Francuske i Italijanske marke. Da li je zasluzno i da li se stvara mit o tome, diskutabilno je, cinjenica je da se imidz o pouzdanosti lako gubi a tesko stice.

Fredy
08.2.2015 11:27
1
9

@Sanyster
Svaki ciga svoga konja hvali.

Synyster
08.2.2015 17:34
12
1

@Paprikar,
Pa za pocetak trziste Amerike je uvek bilo ozbiljnije. Amerikanci nisu zatucani oznakom na autu kao Evropljani pa da auto vredi daleko vise samo zato sto nosi odredjenu oznaku. Sam podatak da VW u Evropi drzi bolje preprodajnu vrednost nego recimo Toyota i Honda sve govori, a svetlosne je godine daleko od njih po kvalitetu.

@Fredy,
Hvali i ti svog konja, ali ne kritikuj tudjeg kojeg nikad nisi jahao.

Paprikar
08.2.2015 19:34
5
2

@Synyster
Stoji sve sto si rekao, kao sto stoji da su Toyota i Honda pouzdanije. Ali nesto drugo ne stoji, a to je da japanski proizvodjaci nemaju dobru reputaciju iz meni barem ociglednih i razumnih razloga a to je (osim zatucanosti) da servisna mreza i cena delova je daleko, daleko razlicita od evropskih dominantnih proizvodjaca (cene delova i odrzavanja su vise, narocito delova), pa se i to moze uvrstiti kao jedan od razloga.
Osim toga dovoljno je pogledati cinjenicu da niko vec dugi niz godina od mainstream proizvodjaca ni ne pokusava da udje u E-segment. Dovoljno govori da si u pravu o zatucanosti, ali ne vidim razlog jer su npr Reno, Ford, Pezo i Opel nudili tu mnogo, mnogo vise a za nesto manje novca.
U Americi znas i sam da i u E i u F segmentu imas limuzine koje se dobro prodaju i koje su odlicne bez obzire da li se one zvale Hyundai, Kia, Acura, Sevrolet itd.

Milan
08.2.2015 22:00
3
3

Kad sam procitao da je mondeo "kralj tisine", izgubio sam zelju da bilo sˇta komentarisem. Ako je ovo objektivan tekst ja sam Marco Polo.
S to se tice price o drzanju cene, honda je No1 i u evropi i u Srbiji. Za razliku od Amerike ovde je bitno i kako stvari funkcionisu a ne samo da funkcionisu.

Synyster
09.2.2015 23:23
8
2

@Paprikar,
Iz mog licnog iskustva sa Toyotama, oni se kvare toliko manje nego konkurencija da sa vremena na vreme i kada treba da se promeni neki deo - nije ga problem platiti vise. U protivnom, ako ti je samo bitno da cene delova budu jeftine i da svaki majstor zna da radi - pa onda je najbolji izbor Zastava.

Miljko
10.2.2015 17:36
2
8

@Synyster
Ima li neka marka da je ti nisi vozio? Hajde malo vise argumenata, a malo manje lovackih prica!!!

Synyster
10.2.2015 20:15
8
2

@Miljko,
Posto radim posao koji zahteva da iznajmim auto gotovo sedmicno, malo je pristupacnih auta koje nisam vozio jer se uvek trudim da izaberem auto koji pre nisam vozio. Toyote ne samo sto sam vozio vec sam ih i posedovao i jos uvek posedujem. Kakav bi ti dokaz da je Toyota najbolja po kvalitetu? Pa to svi znaju. Zar neko jos sumnja u to?

Miljko
11.2.2015 12:44
2
7

@Synyster
To koliko je Toyota jos uvek kvalitetan automobil pokazuje ogroman broj opoziva koje ta firma ima poslednjih godina. Nije Toyota sto je nekad bila i kupci to polako ali sigurno prepoznaju. Uostalom mesto br.1 samo sto im nije preoteo jedan Nemacki proizvodjac, sto takodje govori nesto.

Zoks
11.2.2015 13:49
2
5

Ovde je tema Ford ali je @Synyster okrenuo temu na Toyotu ,a sada je jasno i zbog cega, jer je Toyota fan.

Synyster
11.2.2015 14:56
8
0

@Miljko,
Po toj teoriji onda najkvalitetnije aute ima Zastava - oni nikad nisu imali opoziv.
A da je prodaja merilo kvaliteta onda bi ispalo da Fiat-Chrysler grupa ima kvalitetnije aute nego recimo Honda ... Treba li jos sta da dodam?

Synyster
11.2.2015 16:38
5
0

@Zoks,
Naprotiv, moja omiljena kompanija je Ford i njihove proizvode uglavom vozim. U zadnjih 15 godina sam imao 7 Fordova, a jos uvek imam 2. Dok Japance vozi zena (pre Hondu i Mutsubishi, danas Toyotu).

Aleksa B.
11.2.2015 18:18
6
0

@Synyster, ma sta se prepucavas sa "paprikarima" Ljubomorni ljudi na svakog ko je vozio "vise od dva auta" Moj drugar je ziveo par god u USA. Vozio je toyote, pa presao na vw, al se brzo pokajao! Bar po njegovim recima...Meni licno svejedno, u svakoj grupi ima nesto sto mi je ok i nesto da nije...Poz.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: