Ekskluzivno

Ford Fiesta

Dok ne stigne najsnažnija verzija, možda može zadovoljiti i pojačani VCT?

Vitaminska inekcija

Pre nego li se upusti u ozbiljnu ST hormonsku terapiju, Fiesta je podvrgnuta lakom vitaminskom koktelu

U iščekivanju sportske verzije, od ranije poznate pod imenom ST, mala Fiesta se nestrpljivim poklonicima sportskog osećaja nudi prelaznom “light” verzijom 1.6 Ti-VCT. Ništa neobično, ovakve opcije modela su veoma popularne. Budući da ne koštaju mnogo više od standardne verzije, praktikuju ih mnogi proizvođači u nameri da održe korak noviteta i podgreju tržište. Kod Renaulta, to je serija Gordini (Clio 1.6/128 KS), Fiat poseduje Punto 1.4 Turbo MultiAir/135 KS, Suzuki kitnjasti Swift Sport 1.6/136 KS, dok boje Citroena brani DS3 1.6, sa verzijama od 120 i 150 KS. Pre dvadesetak i više godina, strpali bi sve njih u isti koš i popularno nazvali GTi, no, ova kategorija nije više politički, tačnije ekološki korektna. Visoka potrošnja, i što je jos važnije emisija izduvnih gasova, uz sve strožije zakone o bezbednosti u saobraćaju, doveli su do GTi mutacije. Znatno udobniji, praktičniji i “čistiji”, zadržali su ono što je za mnoge najvažnije; atraktivan, ukoliko ne i sportski izgled. E, to ovoj Fiesti zaista ne nedostaje, do te mere da smo odmah zažalili što u grudima nema barem 50 “konjića” više.

     
 

Isključivo je dostupna u “kupe” verziji (troje vrata), sa spuštenim prednjim branikom, “suknjicom” na pragovima, difuzorom vazduha pozadi, povećim spojlerom na krovu, duplim izduvom, hromiranim detaljima i prelepim crnim aluminijumskim naplacima. Još na sve to ofarbana u jarko narandžastu boju, predstavlja pravu atrakciju na ulici. Kad već ne može podići adrenalin perfomansama, neka to bude izgledom, računajući i unutrašnji.

Personalizovani enterijer
Kao što se moglo i očekivati, u unutrašnjosti pronalazimo identičnu komandnu tablu i instrumente, kao kod običnih Fiesti. Ipak, ovde primećujemo nekoliko specifičnosti. Najuočljivija su kožna sportska sedišta (u serijskoj opremi i sa grejačima). Ne treba zaboraviti ni aluminijumske pedale i interesantan upravljač, isto tako obložen kožom, po ugledu na ručicu menjača i ručne kočnice. A kako je u modi lakirana crna plastika, nalik onoj na klaviru, i u Fordu su popustili. Ima je u izobilju, čak i na rukohvatima i upravljaču. Ruku na srce, sve deluje prilično ozbiljno urađeno, pa se na prvi pogled lako se može steći utisak da smo u superiornijem segmentu. Ovome doprinosi i izdašan prostor, bar kada se radi o prednjim sedištima. Nude jake bočne oslonce za telo, udobna su i široka, dok im je amplituda podešavanja za primer. Bez obzira na stas, vozač se ne može požaliti na radno mesto. E sad, evidentno da je dole potpisani zašao u godine, mada je i sama koncepcija namenjena pre svega mlađim vozačima. Naime, smešten previše unazad, sigurnosni pojas je teško dohvatiti, dok pristup zadnjim sedištima zahteva izvesnu elestičnost kičme. Tako smo se barem uverili da je raspoloživ prostor dovoljan za dve odrasle osobe, ne i toliko za glave, koliko za kolena.

No, kako ne postoje rukohvati na plafonu, čim vozač malo temperamentnije potera svog ljubimca, putnici se u panici hvataju za naslone prednjih sedišta kako se ne bi kotrljali kao krompiri.

Što se tiče praktičnog aspekta ove Fieste, „NZP“ (ništa za prijaviti), što znači da ima sasvim dovoljno upotrebljivih boksova i pregrada, za odložili mobilni telefon, paklicu cigareta, limenke i slično. Kao i kod svakog modernog automobila, predviđen je priključak za USB i iPod. Pažnju nam je privukao nesvakidašnji nosač na levom A stubu, namenjen za mobilni GPS. Uzevši u obzir da Fiesta ima skromnih 3,95 metara dužine, zapremina prtljažnika od nekih 300 litara, sasvim je na mestu. Treba ipak naglasiti da je utovarni prag previše visok, i da se se obaranjem zadnjih naslona ne dobija ravan pod (sedalni deo je fiksan). U njegovom dnu, nažalost, nismo pronašli rezervni točak, već samo kit za opravku.

“Caka” je u šasiji
Lično, za Fiestu od prve do poslednje generacije, vezuju me drage uspomene. Kao bubuljičavi pubertetlija balavio sam na njenim staklima, da bi se pre dvadesetak godina, najzad dočepao jedne polovne XR2 1.6, sa “čitavih” 84 KS! Bože koliko li se fetišitičkih nagona može razviti prema jednom automobilu, mazio sam ga i pazio više nego li rođenu suprugu! Ipak, ona (supruga) je duže izdržala! Sve u svoje vreme, rekao bih.

     
 

spoljašnji izgled,
sportski enterijer,
menjač,
ponašanje u krivini

nedovoljno karakteran motor,
povišena potrošnja,
nivo buke

Ford Fiesta Platinum Sport 1.6 Ti-VCT

Motor
Tip/broj cilindara benzin, redni/4
Radna zapremina ccm 1596
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/monopoint
maks. snaga KS/o/min 134/6700
obrtni moment Nm/o/min 160/4250
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/3
D x Š x V mm 3950x1720x1470
međuosovinski razmak mm 2489
masa vozila/nosivost kg 1100/589
zapremina prtljažnika l 295-979
Ogibljenje
napred MacPherson, popr. ramena, spiralne opruge, amortizeri, poprečni stabilizator
pozadi polukruta osovina, spiralne opruge, amortizeri, stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samoven. diskovi/doboši
Pneumatici
dimenzije 205/40 R17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/5
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 8,9
maksimalna brzina km/h 195
prosečna potrošnja na testu l/100 km 8,4
Cena (u Francuskoj)
19.500 €

Ovaj 1.6 nije nikakav „otrov“ od motora, pre svega jer se radi o običnom atmosferskom agregatu, bez turbo punjača, za razliku od ST verzije (1.6/180 KS). No, snaga mu je ipak sa 120, povećana na 134 KS, uz 160 Nm obrtnog momenta. Raspoloživ praktično od najnižih obrtaja, pa sve do 6.800 o/min, ovaj agregat izuzetno je prijatan u svakodnevoj upotrebi, ali izostaje efeket “šuta u stažnjicu” (pruža previše linearna ubrzanja)!

Osim što ispušta prijatan, „grleni“ zvuk, pogura 1,100 kg teško vozilo do „stotke“ za manje od 9 sekundi. „Pas mal“ („nije loše“, što bi rekli Francuzi), pre svega zahvaljujući skraćenim prenosnim odnosima. Iako poseduje samo pet brzina, menjač je veoma precizan i prijatan za rukovanje, a tek na autoputu realno se oseti potreba za šestom brzinom. Pri 130 km/h, već se vrti na 4,000 obrtaja, uz solidan nivo decibela u kabini. A kada se dostigne maksimalnih 200 km/h (po kilometar satu), urla kao „ranjena zver“, sa kazaljkom obrtomera u crvenom polju.

No, čim se dočepa prve krivine, Fiesta Ti-VCT jednostvno fascinira. Do izražaja dolazi savršeno izbalansirana šasija, koja se „ubila“ za sportsku vožnju. Spuštena za 10 milimetara, sa modificiranim ogibljenjem i obuvena u odlične niskoprofilne Bridgeston pneumatike, (205/40 R17), ne mrda ni za milimetar od zadate putanje. Pre će vozač biti izbačen iz sedišta, nego li ona iz krivine! Serijski ESP stupa na scenu veoma kasno, ali čak i kad je isključen, zaista se mora preterati sa optimizmom da bi se destabilizovala. Uzevši u obzir ovoliku efikasnost, podnošljivo je (ne)udobna, mada je evidentno da po lošem putu neprijatno poskakuje. Čak su i kočnice u potpunosti na visini zadatka, iako smo bili veoma skeptični kada smo videli da kroz aluminijumske naplatke proviruju „vulgarni“ doboši.

Može i dizel
Ukoliko vam se prosečna potrošnja od 8,5 lit učini preteranom (raspon između 5,5 i 12 lit), znajte da „zasluga“ pripada pre svega kratkim prenosnim odnosima i odsustvu sistema Stop&Start. No, ovu istu verziju možete dobiti i sa dizel agregatom 1.6 TDCi/92 KS (205 Nm, 12 sec do 100 km/h, maksimalna brizna 175 km/h), znatno ekonomičnijim, ali i skupljim. Izuzetno bogata oprema, koja je jednim delom već navedena (spomenimo jos automatski klima uredaj, radio CD-mp3, snažno zatamljena zadnja stakla…), u načelu opravdava cenu od 19,500 evra u Francuskoj. Dizel je skuplji za hiljadu evra, no, ko je zaista zainteresovan, može je dobiti znatno jeftinije. Nakon desetak minuta “surfanja” po internetu, pronašli smo je kod nezavisnih dilera za dve hiljade evropskih novčanica manje.

Interesantna igračka čak i za jednog „momka“ u podmaklim godinama, mada je sigurno da bi mi neuporedivo bolje legla pre koju deceniju.

Tekst Perica Rajković
Fotografije Perica Rajković
9885
Postavljeno: 21.03.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Dura
22.3.2012 08:02
16
3

E ovo nije lose, ali ce biti jos bolja sa 1.6 turbo i 180 ks. Cak ce i da trosi manje.

crni
22.3.2012 10:36
6
18

20000e ova kanta?
smešno

Goran
22.3.2012 15:02
15
5

@Crni, ti izgleda nemas pojma koliko kostaju automobili napolju? Cene u Srbiji su u poredenju sa EU nize i 30 procenata. Za nas standard i dalje mnogo, ali ipak su znatno jeftiniji. Pogledaj koliko kosta kod nas Fiesta 1.6 TDCi/95 Titanium, ni 13.000 evra.

janka
23.3.2012 09:05
12
16

A sta reci za lagunu kupe i cenu od 41 000 evra ,a zna se da je reno jedan od najgorih proizvodjaca danasnjice...
Ovaj auto je vrh bolji je od bilo kog renoa, opela pezoa itd itd

crni
23.3.2012 15:45
2
9

@goran
biće da si ti neko ko nema pojma ili si predstavnik uvoznika pa pokušavaš ovim šarenim lažama da poboljšaš katastrofalnu prodaju u srbiji:):):)
@janko
a tek ti...ako ti je dosadno, radi nešto umesto što lupaš gluposti

Sale istina
23.3.2012 16:12
11
10

@janka
Boze koliko su ljudi subjektivni. Koliko samo neobjetivnost u dve recenice. Odvali covek konstataciju kako je reno najgori proizvodzac danasnjice i osta ziv! Bravo, sve si time rekao. Jos da si za primer uzeo nekog drugog, nego ford. Uhhh

Goran
23.3.2012 17:28
12
0

@crni, nije sve tako crno kao sto ti vidis. Cenu Fieste 1.6 TDCi/95 Titanium nisam izmislio, stoji na sajtu Forda za Srbiju. Po toj logici, i ova sto su je vozili ne moze biti skuplja kod nas. To nisu sarene laze vec cinjenice, a da bi voleo da radim u uvozu, voleo bi. Za losu prodaju nisu medutim krivi uvoznici, vec Vlada, pad vrednosti dinara, nizak standard i plate kao u Africi.

Neznalica
28.3.2012 20:16
5
5

@janka

U pravu je čovek.Da Renault nešto valja,možda bi neki njegov motor bio cenjen u F1...:)

BDW,Ford i Peugeot imaju mnooogo toga zajedničkog,za početak tdci i hdi...Pročitaj malo o tome...

Sale istina
30.3.2012 07:20
4
0

@neznalica, kako i dalje nebi bio neznalica, samo da znas da je jos od 90-tih godina reno sinonim za dobavljaca motora u F1, i da su ga mnoge slavne kuce, kao sto je Lotus, koristile. O pobedama i titulama mozes pronaci mnogo podataka na internetu.
Ford i Pezo evidentno koriste zajednicke dizel agregate, ne vidim sta BMW ima sa njima zajednicko, osim sto im je razvio jedan benzinac 1.6?

Neznalica
30.3.2012 10:48
4
1

@Sale

Mislio sam da će svi shvatiti ironiju kada sam to napisao,ali džabe...Pročitaj još jednom moj post i shvatićeš da sam napisao isto što i ti samo ironično.I da,BDW nije isto što i BMW,ali ok...:)

naravno
30.3.2012 11:20
4
4

Renault tim u F1 moze samo da sluzi da sipa gorivo u ferari.Kakav reno i njihova odeljenja i sve sto iskopiraju od drugih iskopiraju losije...
Reno nikad nece biti auto dzaba pisete...
I mercedes da nije pokro dokumentaciju od ferarija udruzio bi se sa renaultom u menjanju guma...

Sale istina
30.3.2012 23:02
5
1

@Neznalice, sada sam ja to ispao, nisam shvatio ironiju. U pravu si, izvini...:)
ZA BDW sam pomislio da je omaska u kuckanju.
A sad cu i ja biti malo ironican; @naravno, pa naravno da si u pravu ..., kada bi se zezali.

goran PG
31.3.2012 00:13
4
2

@ naravno, reno je pokrenuo turbo eru krajem 70tih ,takodje je 90tih bio dominantan snabdijevajuci vilijams, za to vrijeme je ferari bio u sjenci vilijamsa i meklarena citavih 20godina ,razmisli malo o tome kad sledeci put budes velicao ferari a omalovayavao druge brendove

Neznalica
01.4.2012 17:41
5
0

Ironično je to što neki ljudi žive u večitim zabludama ili ubeđenjima...Ne treba idealizovati neke proizvođeče a druge podcenjivati.Svi danas prave automobile...

naravno
02.4.2012 13:32
0
5

@ goran PG

da,da kako da ne

tulipan
03.4.2012 12:53
2
0

Mnogo mi je slabo ubrzanje za ovakave specifikacije tezine i snage :/

goran PG
03.4.2012 17:19
1
0

@ naravno , formulu 1 pratim od 1985 tako da znam o cemu pricam, ferarri je imao titulu 1979 i onda bio bez titule do 2000 ,u 80tim i 90tim su titule osvajali mc laren i williams uz njih su i brabham 1981 i 1983 -piquet i za beneton 1994-95 schumaher.ako treba jos koji podatak tu sam.

branza
19.4.2012 08:51
0
0

Da li moze neko da kaze neku dobru rec za kineskog proizvodjaca Cherry, obzirom da su svi zgrozeni na samu pomisao na ovakav automobil?nekako izgleda da ce uskoro preplaviti siromasna trzista, a i ne deluje losiji od fiata.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: