Ekskluzivno

Fiat Punto Evo

Da li me prepoznajete?


Evolucija ili potpuno novi model, pitanje je sad...
Iako Fiat želi da progura Punto Evo kao potpuno nov model, evidentno je da se radi samo o evoluciji, istina dubinskoj, aktuelnog Grande Punta

Uprkos činjenicama, predsednik FIAT-a, Lorenzo Sistino, jesenas je na prezentaciji za štampu, uporno tvrdio da je Punto Evo praktično nov model! Neka mu bude, ali kada bi se samo promenom imena, restilizacijom prednjeg dela, obnovljenim enterijerom i novim agregatima, mogao kreirati zaseban model, onda bi se istim primerom poveli i drugi proizvođači, ne bi li uštedeli ogromna sredstva neohodna za razvoj! Bilo kako bilo, Punto Evo zamenio je Grande Punto, koji je na sceni jedva nešto više od četiri godine.

Nekadašnji izraz lica, u kojem su mogle nazreti forme slavnog Maseratija, sada je neprepoznatljiv, a sve zbog nove prednje maske, presečene zaštitnim branikom, nešto u stilu Peugeota 207. Iskreno govoreći, nista uzbuđujuće, a verujem da neće biti retki oni kojima se predhodnik više dopadao. S druge strane, enterijer je estetski veoma pozitivno evoluirao, i što je još važnije, najzad je dostigao nivo kvaliteta najistaknutijih predstavnika u segmentu.

Sa ukusom i stilom
Modifikacije u unutrašnjosti skoncentrisane su pre svega na komandnu tablu, kojom dominira sloj integrisane rupičaste plastike, nalik na kožu. Dopadljiva na oko i dodir, na raspolaganju je u tri različite nijanse (plava, crvena i siva), i uvek u skladu sa bojom sedišta. Lakirana crna plastika izgleda je u modi, pa je njome obložena centralna konzola, što ostavlja upečatljiv utisak i daje izvesnu dozu prestiža. Nisu zaboravljeni ni instrumenti, sada znatno pregledniji i atraktivniji, zahvaljujući hromiranim obodima.

Dobro profilisana sedišta omogućavaju udoban smeštaj za četiri osobe

Jedna nedefinisana pločica pri vrhu centalne konzole privukla nam je pažnju, za koju smo ustanovili da je priključak za mobilni GPS, marke Tom-Tom (nažalost, uz doplatu od 500 evra). Osim standardne funkcije navigacije (komande na upravljaču), ovaj praktični sistem omogućuje pristup programu nazvanom «EcoDrive», koji vozaču pruža korisne informacije u vezi uštede goriva. A kada smo kod multimedije, recimo da je USB priključak postao deo serijske opreme, jedino se moglo pronaći neko srećnije mesto od onog pri dnu ručice menjača.

Rupice koje život znače
Sa nekadašnjih pet rupica na brizgaljkama za gorivo, inženjeri FIAT-a prešli su na osam. Time je mali 1.3 MJT osnažen za 5 KS, i što je još važnije, maksimalni obrtni momenat ostvaruje se pri 250 obrtaja niže (1.500 o/min). Rezultat je vidljiv, pa iako se u nižem režimu rada i dalje može osetiti famozna “turbo rupa”, odziv na gas je znatno bolji. Tim bolje, jer tako barem nije neophodno često posezati za «gumenom» ručicom menjača, kojoj više preciznosti i šesti prenosni odnos ne bi bili na odmet. Naime, “penjanjem u obrtaje”, kabinski prostor preplavi lavina decibela, baš kao i prilikom startovanja motora.

Srećom, u konstantnom režimu rada znatno je diskretniji, što znači da je akustična udobnost na duže staze, zadovoljavajuča. Jer sa 95 KS, Punto Evo je dovoljno performantan, i kao takav, bez kompleksa se može uključiti na ozbiljne evropske auto-puteve. Ukoliko se na njegove vozne karakteristike ne možemo požaliti, zasmetala nam je neočekivano povišena potrošnja, posebno u ovakvim uslovima jer je pri brzini od oko 130 km/h, putni računar pokazivao visokih 7,4 l.

FIAT Punto Evo 1,3 MultiJet 95 Start & Stop

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1948
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga kW/KS/o/min 70/95/4000
obrtni moment Nm/o/min 200/1500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/3
D x Š x V mm 4065x1687x1490
međuosovinski razmak mm 2510
masa vozila/nosivost kg 1130/400
zapremina prtljažnika l 275
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/doboši
Pneumatici
dimenzije 185/65 R15
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/5
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 11,7
maksimalna brzina km/h 178
prosečna potrošnja l/100 km 4,2
emisija CO2 g/km 110
Cena (u EU) € od 11.550

Osim na motoru, izvesne modifikacije izvršene su i na ogibljenju, sada za nijansu udobnijem. Šteta je što isto nije urađeno i sa upravljanjem, koje je i dalje nedovoljno precizno. Pri manjim brzinama, električna asistencija je prejaka, tako da postojanje “City” režima, zapravo nema nekog smisla. Tu je i Stop & Start sistem (serijska oprema), koji (pro)funkcioniše tek nakon 15-ak minuta - dok motor ne postigne punu radnu temperaturu. Uštede koje se mogu ostvariti relativne su i zavise pre svega od broja zaustavljanja i vremena provedenog ispred crvenog svetla.

Kao veliki
Dobivši deveti vazdušni jastuk (za kolena vozača), automatski dvozonski klima-uređaj, praktični GPS, tempomat, ESP… Punto Evo poprimio je po pitanju opremljenosti sve atribute superiornijeg segmenta. Naravno da je deo svega navedenog rezervisan za skuplje verzije, no nivo opreme testiranog Dynamic, učinio nam se više nego li zadovoljavajućim, posebno uzevši u obzir cenu. U trenutku kada je vožen, cena nije bila poznata za naše tržište, no u zemljama EU, skuplji je za oko 300 evra od prethodne verzije. Ukoliko je verovati podacima na ovlašćenom sajtu FIAT-a za Srbiju, za Grande Punto 1.3 JTD/90 Dynamic, sa troje vrata, neophodno je 13.600 evra, što znači da bi testirani Evo trebao da ostane ispod 14.000 evra. Verzija sa petoro vrata skuplja je za 350 evra - suma koju svakako vredi potrošiti ukoliko često vozite nekoga i na zadnjem sedištu.

atraktivan i kvalitetan enterijer,
poboljšan agregat,
serijski sistem
Stop & Start

diskutabilna restilizacija
prednjeg dela,
bučan motor,
neprecizan menjač

Modifikovani 1.3 MultiJet motor u modelu Evo sada oslobađa 95 "konja"

Zaključak
Pored testiranog dizela, u ponudi je još slabiji 1.3 MJT/75 KS, kao i snažni 1.6 MJT od 120 KS, no najverovatnije je da se neće svi naći na našem tržištu. Na sve ovo treba dodati čak četiri završna nivoa (za francusko tržište nazvani Team, Dynamic, Emotion i Sport), što samo dokazuje da je ponuda retko bogata, a ambicije FIAT-a velike.

Uostalom, od 1993, proizvedeno je preko 7 milona Punta i Grande Punta. Podmlađen i poboljšan, Punto Evo ima sve šanse da mirno odradi još par godina, pre nego li ustupi mesto jednom potpuno novom modelu. Njegovim dolaskom, FIAT je predvideo ukidanje modela Punto Classic, čime najave odgovornih u Zastavi, o proizvodnji savremenog gradskog automobila, dobijaju na težini. Naime, zameniće ga dosadašnji Grande Punto Cult (sa motorima 1.2/65 KS i 1.3 MJT/75 KS), za koji zaista ne vidim gde bi mogao biti proizvođen, ukoliko ne u Kragujevcu!?

Punto Evo, po pitanju opremljenosti, poprimio je sve atribute superiornijeg segmenta. Naravno da je dobar deo rezervisan za skuplje verzije, no nivo opreme testiranog Dynamic, učinio nam se više nego li zadovoljavajućim, posebno uzevši u obzir cenu
Iz Pariza, Perica Rajković
Foto: P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
22327
Postavljeno: 24.03.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

don
24.3.2010 03:25
3
1

Ma ovo je smesno! :) To Fiat cuva prave proivzodne adute za Kragujevac. Eh da dovekam da se revitalizuje i brend "Zastava" pa da se vozim ko pravi!

Ivan
24.3.2010 11:46
5
7

Po mom misljenju, ovo je jedna vrlo ne uspesna evolucija.Kada na spoljasnji ne uspesni izgled dodamo jos los kvalitet i extremno visoku cenu, po kojoj ljudi iz Fiata pokusavaju da plasiraju ovaj model, dobicemo trenutno stanje a to je NEUSPEH.
Samo da dodam da u Srbiji cena testiranog primerka iznosi 14.100e sa sajamskim popustom, sto jasno govori da se nesto ne normalno desava sa nasom Drzavom ili se Fiatu osladilo da kod nas prodaje sve sto niko nece i to po abnormalnim cenama!Pozdrav

Ognjen
24.3.2010 23:43
5
0

Daleko je lepsi Grande Punto, pogotovo sto se tice instrument table i unutrasnjosti uopste. Kad pogledam ove detalje ispred vozacevog mesta pomislim da sam u nekom Opelu. Grende je daleko jednostavniji, pregledniji i lepsi od ovog klona.

Ivan
25.3.2010 06:03
1
1

Sta je sigurno,sigurno, dobos pozadi?! Valjda kad se ostane bez kocnica,da rucna bude dobra! To je bila i politika ZCZ!

Milan 2
25.3.2010 18:58
2
2

Ognjen@
Slazem se sa tobom i ja da nisam procitao o kojem se automobilu radi i ja bi po unutrasnjosti pomislio da je neki opel. Jel samo oni mogu toliko da izdebilizuju instrument tablu i od nje naprave milion nekakvih kvrga i pregrada, ali evo i Fiat nazalost je to uradio sa ovin meni nejasnim proizvodom. Grande je puno, puno bolji i spolja i iznautra.
Ivan@
Ej, zamislite da neko za ovo izdvoji preko 14.000 eura, mislim strasno. Za te pare se moze uzeti auto star oko 2-3 godine iz D segmenta npr poslednja generacija Mondea sa benzinskim motorom 1.6 ili Citroen C5 1.8 i da onda znate sta ste platili, uz to dobijate prestiznu limuzinu za svaku priliku (a i da vam komsije zavide), a kladim se da im prosecna potrosnja nije veca od 8L. Za ovu igrackicu dati te pare, pa to je ludost.
Pozz...

Milan
26.3.2010 12:18
1
5

Kupovina Fiata kod nas vam je bolja od bilo kog odlaska u bioskop, verujte mi koju god komediju da pogledate necete se vise nasmejati nego da posetite AK. Vozdovac.Licno sam bio i proveo se nevidjeno, da pocnem od zaposlenih zena koje su blago receno (ne)pismene i doslovce ne znaju ama bas nista, do toga da maltene ni jedan Fiatov model ne mozete dobiti odmah (osim Punta Classic) sto znaci da na papiru treba da odaberete model npr. Bravo u koji cak ne mozete ni da sednete jer nemaju cak ni jedan izlozeni primerak, da ostavite kaparu od 50.000din. i da sacekate 90-120 dana na isporuku pa sta dobijete.E sad sto se tice Punta Evo njih imaju jedno 10 kom. ali su svi islozeni modeli po celoj Srbiji, pa ako zelite npr. crnu boju morate da sacekate 14 dana da ga povuku npr. iz Sombora ili da odete da ga preuzmete naravno na nevidjeno ili da idete jedno pet puta tamo i nazad.Sto se tice kvaliteta, modela koji se plasiraju kod nas to je prica za sebe, verujte mi ja mislim da nisu ni u 7 klasu svrstani, svakom nesto fali ili visi guma oko prozora, ili je oznaka modela ukrivo nalepljena, na par modela zadnji branik viri u jednu stranu, mislim strasno.I sve to po cenama koje su vece od jednog Pola, Corse, Clia itd. i u vreme krize kada se svaki proizvodjac bori za kupca vise.Nazalost u velikim firmama kao sto je Zastava, uveliko postoji potstvest Titovog vremena kada si mogao da kupis samo Ficu i nista drugo, pa su mogli i da rade na ovaj nacin.
Pozdrav i sta reci vise!!!!!!!!

Ivan
26.3.2010 12:57
2
0

@Milan 2 Ja u svakom slucaju ne bi uporedjivao nove i polovne automobile, ali uzmimo za primer bezbroj novih automobila, koji su cak i klasa iznad Punta Evo po cenama od 10.000-13.900e a to su:C4, Focus, Megane, 308, Astra, Cruze itd.Svi sa vise osnovne opreme, jacim motorima i visim segmentom.
Iskreno ne razumem sta se ljudima iz Fiata mota po glavi, jedino logicno objasnjenje bi bilo da igraju na kartu nase Drzava, koja ce po starom obicaju potkleci i dati subvencije i za Punto Evo, pa uz dobar kredit da prodju ove bezobrazne cene, kao i do sada.

Milan 2
27.3.2010 01:32
2
3

Ivan@
Samo sam zeleo reci, da se za te pare moze uzeti jedna velika limuzina sa kojom bez bojazni mozete otici i na kraj sveta, a da pri tom ne strepite hoce li vas negde ostaviti ili ne, plus dobija se izuzetan komfor u vidu komoditeta vozaca i ostalih putnika. EVO da zna da se sad npr Mondeo 1.6 moze uzeti potpuno NOV za SAMO 16.000 eura, a C5 1.8 za oko 18.000 eura to kazem jer mislim da ko ima da plati tih 14.000 taj ce imati da doda jos 2-3 hiljadarke i da se vozi kao gospodin u luksuznom automobilu. To nalaze zdrav razum, ja bar tako gledam. Pozz...

BUBE
27.3.2010 12:02
7
1

SUPER JE PUNTO BAS GRADSKI AUTO

Ivan
20.3.2011 01:50
9
1

Nije mi samo jasno kako se na ovaj test javilo ovoliko pacijenata koje nema pojma o automobilima :)
Sve u svemu hejteri kupite dzak vrecu i udarajte kod kuce jer ovoliko gluposti nisam skoro video ni na jednom forumu!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: