Promocija

Fiat Panda

Nova Panda dolazi. Može li svojim „južnjačkim akcentom“, ispuniti sva očekivanja?

Kocka, kocka Pandica

Iako Fiatu ove godine ne cvetaju ruže, neustrašivi prvi čovek ovog brenda, gospodin Markione, odlučnim manevrima pokazuje da ima „onu stvar“. Otvara fabrike, promoviše nove modele, progutao je Chrysler za doručak, bori se sa sindikatima a i našem predsedniku je rekao „NE“ kada je poželeo da u Kragujevcu pre svojih podanika zaviri pod suknju novog modela


Gotovo dve godine nakon svetske promocije, Fiat je pred najuticajnijim svetskim redakcijama lansirao novu Pandu. Potpuno namerno i sa umišljajem socijalnog mira, ona je sišla sa proizvodne trake „zloglasne“ fabrike Giambattista Vico u predgrađima Napulja. Zašto zloglasne? Pa zato što je svaki ljubitelj automobila stariji od 45 godina pamti kao zlu kob nad uništenim Alfa Romeom u narodu poznatijim kao Alfa Sud. Sjajan automobil, ikona tadašnjeg dizajna i šmekeraja, živ sahranjen zbog katastrofalnog završnog kvaliteta obrade. Onomad smo se kao automobilski čak time i sprdali na otvorenoj sceni, pošto je bilo očigledno da, prosto neverovatno, ali ipak postoji neko ko je veći fušer od tadašnjih samoupravljačkih radnika Kragujevačke Zastave. Još se sećam čika Ćele koji ga je vozio. On mali, ćelav i nikakav a cice pored njega u Alfa Sudu za medalju! To su bila vremena!

     
 

Srce je zadrhtalo
Bili smo tamo! U fabrici! Sve je divno i krasno i umiveno i gle baksuza, sindikati na kapiji u čini mi se večitoj radničkoj motivaciji, poznatijoj u narodu kao „hleba bez motike“. Uprkos tome, na izvanredno organizovanoj konferenciji menadžeri Fiata su nas upoznali sa činjenicom da se nalazimo na mestu gde se postavljaju novi standardi. Ne stide se Alfa Suda, pošteno ga priznaju i trude se da izvade fleke i dokažu da su to samo davno prošla vremena i da će sada roboti odraditi najveći deo operacija. Ovo je u industrijskom smislu najnaprednija fabrika koju Fiat ili Chrysler poseduju i jedna od najmodernijih u svetu.

Sledeća, još modernija će biti u Kragujevcu, rekoše u trećoj rečenici. Mora se priznati, srce je moje zadrhtalo! Srbija povikah i tri prsta pokazah - otelo mi se!

La Bella Napoli
Ono zbog čega smo došli čak na jug Italije, je da se upoznamo sa Pandom, a ne da „srbujemo“, pa sam tako jedva dočekao da sednem u nju i pravac La Bella Napoli.

Prvi kilometri protiču dramatično, provlačenjem kroz barikade sindikalnih aktivista koji su gotovo blokirali fabriku. Srećom, već je bilo 16.45 h pa su se pakovali kućama, prošlo radno vreme štrajkačima. Ostavio sam im vizit kartu mojih sunarodnika sa Brnjaka i Jarinja. Mogli bi da angažuju instruktora sa naših prostora da ih poduči disciplini „Non-Stop balvan na kapiji Fiata“ a ne ovako neozbiljno! Žure na mamine špagete. Sledeći šok je usledio zbog stanja puteva. Ako smo bili sigurni da su naši putevi najgori u Evropi grdno smo se prevarili. Na nekim deonicama pre bi se reklo da vozimo po ostacima lave sa obližnjeg Vezuva.

Već na prvi pogled je jasno da su za osnovnu ideju ovog automobila upotrebili običnu kocku. Ne treba da nas čudi! Po svim matematičkim metodama i proračunima, kockast oblik pruža najveću mogućnost racionalnog iskorištenja i ne ostavlja mnogo nekorisnog prostora.

Sve što je vezano za oblik i izgled Pande je na bazi kocke, pod pravim uglovima, jednostavno i lako dostupno.

Upravo zato, ona nema neiskorištenih delova unutrašnjosti, što rezultira nesvakidašnjom ponudom prostora pa i komfora za startnu klasu automobilske industrije.

Dakle, prvi utisak, najbitniji za sudbinu malog automobila je po pitanju komfora! Da, u Pandi mesta ima dovoljno za 2+2 svakodnevnu eksploataciju, i to taman koliko je potrebno. Kako na prednjim, tako i na zadnjim sedištima ali i u prtljažnom prostoru zapremine 260 litara sa mogućnošću proširenja na 860 litara. Skoro kao u nekadašnjoj Golf klasi.

Ergonomija, dizajn i praktična rešenja enterijera su ono na šta su konstruktori posebno ponosni. Unutrašnjost raspolaže sa čak 14 raznih odeljaka za smeštaj sitnica

Enterijer kao adut
Ergonomija, dizajn i praktična rešenja enterijera su ono na šta su konstruktori posebno ponosni.

Unutrašnjost raspolaže sa čak 14 raznih odeljaka za smeštaj sitnica, pohvaljujem izvanredan stereo uređaj sa visoko podignutim zvučnicima u stranicama vrata.

Volan je nepravilnog oblika, adekvatno, gotovo limuzinski „ugojen“ i prijatan za dodir, sa komandama audio sistema i putnog računara.

Instrument tabla, kvadratnog oblika, je pregledna i jednostavna. Između kilometar sata i obrtomera je smešten displej na kojem se očitavaju najvažniji parametri poput stanja goriva u rezervoaru, pređene kolometraže i temperature motora.

Ergonomija vozačkog sedišta je odlična koliko zahvaljujući novim materijalima i posebnim ukrućenjima bokova, toliko i zbog produženog sedalnog dela.

Mali ali izdašni motori
Novu Pandu pokreću čak 4 malolitražna agregata.

     
 

Na test vožnji smo upoznali dva dvocilindarska benzinska Twin Air motora zapremine 0,9 litara koji raspolažu sa 65 odnosno 85 konjskih snaga. Njima se pridružuje 1,2 litarski benzinac (69 KS) i 1,3 litarski turbo dizel Multi džet sa 74 „konja“.

Ono što sa ponosom ističu u Fiatu je činjenica da mali Twin Air motori imaju emisiju ugljen dioksida od 99 grama po pređenom kilometru, što ih svrstava u red evropskih Eco Friendly automobila i budućih favorita u klasi.

U pogledu efikasnosi, ovi „dvocilindraši“ koje smo vozili, pokazali su se veoma izdašnim. Rado i veselo se „vrte“, raspolažu sa dovoljno snage i obrtnog momenta potrebnih za pokretanje jednog malog automobila. Zbog svoje konstrukcije, motor radi relativno nemirno i sirovo. Traži malo jači pritisak na papučicu gasa i bolje diše gornjem režimu obrtaja. Ovo rezultira nešto slabijom kulturom. U kombinaciji sa skromnijom izolacijom kabinskog prostora, u Pandi je dosta bučno na otvorenom putu, te se ova konstatacija može pripisati kao retka mana.

Menjač i njegovi odnosi su sasvim dobro usklađeni, ručica prijatna „za pod ruku“, sa napomenom ga joj je hod prilično dug ali definisan.

Upravljanje je direktno i aktivno u smislu povratne informacije vozaču. Ogibljenje bih posebno pohvalio! Mekano, udobno ali čvrsto! Ni da žulja-ni da ljulja. Svaka čast, umetnost je pogoditi ovaj odnos!

Konstrukcija karoserije zahvaljujći mnogobrojnim ojačanjima i kompozitnim materijalima je čvrsta i beskompromisna u borbi sa lošim putevima.

Eco Friendly isplativost
Sve u svemu, nova Panda je ispunila čak i više od onoga što smo očekivali i potpuno se uklopila u trend skromnijeg evropskog življenja. Prošla su vremena raskoši. To siromašni jug Italije posebno potvrđuje. Treba se pametno, jeftino i bez skretanja pažnje poreznika i mafije prevesti po gradu i okolini. A Panda je baš rođena za to!

Moderna koncepcija, dopadljiv dizajn, velika paleta živopisnih boja i opreme, šmekerski imidž, inovativna i izdašna motorizacija. Prihvatljiva cena ispod 10.000 evra za baznu verziju ide u prilog projekciji konstruktora da zagospodari u klasi malih automobila.

Gledajući novu Pandu kroz prizmu naših Eco Friendly pogodnosti i donacije države od 1.000 evra, Panda bi zahvaljujući i ekološkim prednostima moderne tehnologije, mogla biti veoma konkurentan model u svojoj klasi i na našem tržištu.

Sve u svemu, vremena se menjaju pa ni fabrika na jugu Italije više nije ono što je bila. Kada hoće, očigledno mogu da naprave kvalitetan automobil, poput ovoga.

Tekst Miodrag Piroški
Fotografije: Miodrag Piroški - Fiat
9509
Postavljeno: 10.02.2012

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

niks
10.2.2012 11:05
16
5

Bas lep porodicni automobil sa sjajnim perfomanasama i lepim izborom motora voleo bih ga posedovati...

bojan
10.2.2012 13:46
14
4

bas lep auto pogotovu enterijer

Bubalo
10.2.2012 14:09
12
4

Interesantan auto!

Milan
11.2.2012 00:22
14
2

@niks

Porodičan baš i nije,dimenzije mu to ne dozvoljavaju,ali zato jeste gradski,šik mališan,za jednu ili dve osobe.

niks
11.2.2012 11:03
11
4

Pa nije to skuter za 1-2 osobe:)))
Veci je od Punta u kome ima vise mesta od klija samim tim 4 osobe i 4x4 pogon i na mesec sa njim :)))

antic
11.2.2012 18:39
9
0

panda je uvek vazila za jedan od najboljih Fiat modela. ova je otisla jos korak dalje. sjajna ergonomija, dopadljiv dizajn, moderni motori. jos kada dodje 4x4 nema mu ravnog u klasi.
za nekoga i jeste porodicni automibil. mene recimo. rado bih ga menjao za moj raspadnuti Reanaukt 5.

Bojan
11.2.2012 23:36
13
1

Fin automobil, veoma jedinstven, sve pohvale Fiatu za hrabrost da naprve ovakav Twin-Air motor. Sto se tice zamerki na nemiran rad dvocilindrasa, to se resava bokser konfiguracijom. Primer je nekadasnji Citroenov motor iz 2CV, AMI8, Diane6... Taj mali motor je imao izuzetno miran rad cak i na leru, jer se klipovi istovremeno krecu iz unutrasnje ka spoljnoj mrtvoj tacki i tako stvaraju protivtezu jedan drugom. Domaci zadatak za Francuze - napravite ga opet!

Milan
12.2.2012 00:41
7
2

@niks

Veci od Punta???

Milan
12.2.2012 11:47
7
1

Eee,taj neprevazidjeni zvuk bokser dvocilindrasa....

walter
13.2.2012 12:28
5
2

Dobra ideja boxer twin air! Ovi Twinair su zaista dobri ali neartikulisani!

Bojan
14.2.2012 23:30
6
1

Postoje stvari koje bi dvocilindricni bokser motor zakomplokovale. Da bi imao 4 ventila po cilindru, trebalo bi postaviti 4 male bregaste osovine. Drugi problem je sto ovaj motor treba rzvijati od nule, dok je Fiat skracivanjem bloka cetvorocilindricnog motora dobio dvocilindrivni. Transmisiju treba menjati jer ovaj motor stoji uzduzno, jos kad bi imao vazdusno hladjenje... Mada mislim da bi se ova investicija jako isplatila, ne verujem da iko u grupaciji PSA ima ambicije za razvoj. Lepo je mastati o tome...

Don
06.3.2012 07:42
2
11

Koliko vidim, mjesta na zadnjim sjedalima nema dovoljno.Buka pri brzinama vecim od 100 km/h, ocajna izolacija, a motorizacija bi prosla ako su twinair kao u novom puntu, sa bolje proracunatim prijenosnim omjerima u mjenjacu.Sve u svemu, ako izuzmemo sponzorski nacin pisanja teksta ovog troprstasa, panda se bas nece proslaviti. Cini se da Picanto ima bolje adute u rukavu.

libra-fiat
08.3.2012 09:50
3
0

@Don
Moze li samo malo pojasnjenje onih reci "sponzorski nacin pisanja teksta ovog troprstasa"...

Pozdrav.

Don
08.3.2012 12:14
1
3

A sta sad nije jasno?Pa sve sto sam naveo mozes iscitati iz njegovog "testa" auta, jel dizo tri prsta? jeste, pa otuda dobio nadimak troprstas. Ak se on moze rugat ljudima (kako je ono napisao, mal,celav) mogu i drugi njemu.Ostalo se vidi prema nacinju stastavljanja recenica. Birane fraze, a ako bas mora spomenut manu,onda ce to biti u razvodnjenoj formi tako da izgleda ko macji kasalj, itd.A i otkad se novinari razumiju u tehniku?pa da im das obicnu grdu sa jednom silom da izracunjaju sumu sila i moment, ne bi znali.

libra-fiat
08.3.2012 12:36
4
0

OK, Sad sam nasao... moja greska. mada ne moras sad "vikati na sav glas" i ako jeste napisao. Mozda samo nismo shvatili poentu...
Pozdrav.

Pažljivo
17.3.2012 09:51
0
3

Ovo je samo lepo doteran Reno 4.

dejan paunovic
29.3.2012 02:39
1
0

dimenzije pande nisu tacne .a samo to me je intresovalo .

dejan
04.4.2013 00:31
0
0

pogresni su vam podaci dimenzija pande

Marko
15.11.2013 13:36
0
0

Kada sledi Abarth verzija?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: