Promocija

Fiat 500L

Možda bi mu više odgovarao sufiks „G“ (grande), ali u skladu sa globalnim jezikom (engleskim), dobio je oznaku „L“ (large)

„Katica za sve“

Možda vam naslov predstavlja malu nedoumicu, ali kakav drugi staviti za automobil koji priprema espresso?!!


Medijska promocija Fiata 500L, čije su isporuke za Italiju nedavno počele (odakle će dalje biti distribuirani za evropsko tržište), je održana u Torinu. Grad na levoj obali reke Po je poznat po bogatoj istoriji i specifičnoj arhitekturi čiji su izdanak galerije, barokne i neoklasične crkve, nekoliko operskih kuća, kao i prostrani trgovi. Idealne kulise, rekli bismo, za ono što se u svetu prepoznaje kao italijanski način života. Dakle, nije slučajno što je 500L predstavljen upravo ovde, u Fiatovoj „prestonici“.

Hodočašće
Za nas, novinare iz Srbije, odlazak u Torino gotovo da ima elemente hodočašća, jer upravo ovde je nastao najveći deo naše automobilske istorije. Iako je „fića nacionale“ bio sve, od porodičnog transportera, preko vučnog vozila i trkačke mašine, do preteče kompaktnih „crossovera“, priča o Fiatu 500L oslanja se na „fićinog“ mlađeg brata – „petstotku“. Reč je o automobilu koji je praktično sinonim za onu vrstu italijanskog šarma koji ne poznaje granice po pitanju pripadnosti društvenoj klasi. U Fiatu 500 bili ste podjednako „in“, bez obzira da li ste zvezda koprodukcijskih filmova iz Cinecitte ili vlasnik male trattorije u uskoj napuljskoj ulici.

Uživo je poprilično veći nego što se to čini na fotografijama. Prostranost enterijera imponuje, tako da činjenica da sedite u automobilu tek 7 cm dužem od Grande Punta, deluje prosto neverovatno

Inspiracija sa više strana
Tako stižemo i do Fiata 500L. Rana inspiracija za ovaj model je bila Multipla 600. Ipak, mereno aršinima automobilske industrije 21. veka, istaknuta je činjenica da je 500L najnoviji dodatak proizvodnoj liniji „bestselera“ iz A segmenta, koja pored osnovne verzije sadrži i Abarth i kabriolet izdanja. Ipak, to je više imidža radi, jer sa 4140 mm dužine, 1780 mm širine i 1660 mm visine, ovaj automobil daleko nadmašuje gabarite Cinquecenta, a samim tim mu je i namena drugačija. Fiat 500L je pre svega ciljan za porodičnu upotrebu, što uključuje decu, prijatelje i psa kao buduće putnike. Prtljažnik mu je izdašan, zapremine 400 l, dok su pogonske jedinice najmodernije koje Fiat trenutno poseduje. Da podsetimo, u igri su 1,4 litarski TwinAir, zatim MultiJet zapremine 1,3 l druge generacije i dvocilindarski turbo benzinac od 0,9 l. Dakle, sve u službi čistoće i niske emisije štetnih gasova. Kako će ova „filozofija“ sa malim motorima proći na tržištu SAD, ostaje nam da vidimo.

Šta kažu tvorci?
Nakon zvanične prezentacije, dobili smo priliku da razgovaramo sa kreatorima najnovijeg Fiatovog modela. Nekako logično, krenuli smo od šefa dizajnerskog tima, Roberta Đolita (Roberto Giolito). On je dobio nimalo lak zadatak, da objasni zašto italijanski automobili, u ovom slučaju oni sa Fiatovim bedžom, zadržavaju lepotu svojih linija, uprkos promenama u modi i ukusima kupaca:

„Svaka moda ima svoje vreme i istorijski trenutak u kome može maksimalno da se izrazi. To je nešto što često vidimo u Italiji. Ne bih rekao da je to nešto usiljeno, što sprovode italijanski dizajneri. Mislim da je tajna uspeha „italo dizajna“ u razumevanju proporcija i praktične upotrebe automobila. Mi uvek dizajniramo automobile za ljude. Deo italijanske tradicije je da se nikada ne zaboravi za koga se kreiraju automobili. Čak i superautomobili koji nastaju u Italiji, u svom dizajnu odražavaju kombinaciju namene i vrhunske arhitekture kao celine. Uveren sam da će novi 500L načiniti korak napred u reputaciji italijanskog dizajna. To je zbog toga što u sebi nosi, za oko prijatan estetski doživljaj eksterijera, sa posebnim kvalitetom enterijera, u kome se putnici jednostavno rečeno dobro osećaju.“

Dizajnerska inspiracija za model 500L bilo je izdanje Multipla 600. Zanimalo nas je, šta je u tehničkom smislu bilo nadahnuće, a ko će bolje odgovoriti na to pitanje nego ekspert za komponente i šef konstruktorskog tima, Mauro Pjeralini (Mauro Pierallini):

„Inspiracija za nas u tehničkom odeljenju, leži u obliku automobila, u „licu“ automobila i specifičnostima njegove forme. Prva inspiracija za nas inženjere, bila je da oblici karoserije logično vode do potrebe da automobil bude lagan. Veliki je izazov objediniti lepotu i funkcionalnost vozila. Da se vratimo na ranije pitanje, to je razlog zašto Fiatovi automobili odolevaju vremenu, zašto nikada njihov dizajn ne stari. To je zato što naši automobili nastaju kao prirodan spoj stila i funkcionalnosti. Takođe, u inženjerskom timu, svi radimo kao jedan, pa jedni druge stimulišemo na bolji rad i rezultate.“

Opis radnog mesta Olivijea Fransoa (Olivier Francois) jeste da se stara o neprekidnom rastu globalne prodaje Fiatovih automobila. Ipak, prodati milion automobila, možda je čak i lakše nego prodati samo jedan kupcu koji uđe u salon. Zamolili smo gospodina Fransoa da se priseti svojih dana iz auto salona, i dali mu minut da ubedi potencijalnog kupca koji razgleda novi Fiat 500L:

„Neće mi biti potreban ni čitav minut. Ovo je jedini automobil na svetu koji je istovremeno „cool“ i sposoban za razne zadatke. Kada vam obično treba veći automobil, kada vam je potreban prostor i funkcionalnost, najčešće morate da se žrtvujete na nekom planu, nažalost. Do sada ste morali da žrtvujete lepotu, stil i „fenseraj“. Ovaj automobil je „petstotka“, što znači da ima stila, italijanski DNK, predivan je, oblik mu je lep, bićete zapaženi na ulici, a u isto vreme imate višenamensko vozilo, imate 1500 kombinacija elemenata enterijera. Dakle – „cool“, sposoban, funkcionalan i lep u isto vreme. To je nešto jedinstveno.“

Naši utisci
Nažalost, druženje sa Fiatom 500L nije dovoljno drugo trajalo da bi mogli da vam prenesemo kompletne i temeljne utiske. Za tako nešto ćemo ipak sačekati test vožnju.

Ono što niko ne može poreći je vrhunski šarm ovog Fiatovog modela koji se proizvodi u Kragujevcu. On je uživo poprilično veći nego što se to čini na fotografijama. Prostranost enterijera imponuje, tako da činjenica da sedite u automobilu tek 7 cm dužem od Grande Punta, deluje prosto neverovatno. Prostora za putnike ima sasvim dovoljno, čak i za one sa košarkaško-odbojkaškim aspiracijama. Pored toga, kao što smo već naveli, u ponudi je prtljažnik od 400 l.

Kada hvale neki automobil, Italijani imaju običaj da kažu: „Može da radi sve sem da pravi espresso.“ Ovoga puta je i na tom planu tehnika napredovala. Naime, kada je reč o patriotskim „eksport“ temama, Fiat je otvorio vrata 500L jednom od najprepoznatljivijih nacionalnih proizvođača „hardvera“ i „softvera“ za uživanje u kafenim napicima – „Lavazza“. Dakle, miris vrhunskog italijanskog espressa, dostupan je u kabini novog 500L.

Model koji smo imali prilike da vozimo je ispod haube imao najnoviju verziju dokazanog Fiatovog MultiJet motora zapremine 1,3 litre. Mali turbo-dizel sa „common-rail“ tehnologijom ubrizgavanja goriva, kreiran i usavršen u Torinu, dorastao je svim zadacima, i bez sumnje će biti najbolja opcija kada je reč o 500L.

S obzirom na izraženu visinu karoserije, očekivali smo „nemirniju“ vožnju na autoputu, ali čak i pri višim brzinama, automobil se ponašao odlično. Doduše, on nije napravljen za gradske slalome i eksplozivna ubrzanja, pa ga u skladu s tim treba i doživeti. Ovaj automobil je stvoren za porodicu, sa izraženim ekološkim atributima.

Visokotehnološki doživljaj enterijera, naglašen je akustikom za čije je kreiranje bio zadužen jedan od doajena „hip-hopa“ – Dr Dre. Kako izgleda postići glasnoću vaše omiljene pesme bez izvitoperenja zvuka, a pri tom sedeti u kabini koja kao najkvalitetnije slušalice eliminiše sve spoljne zvukove, moraćete sami da otkrijete kada sednete i za sobom zatvorite vrata u Fiatu 500L.

Možda je to samo plod naše mašte, ali zvanično saopštenje Fiata za pripadnike sedme sile, o cenovnoj politici, kao da ima elemente numerologije. U Fiatu kažu da je L stigao tačno 5 godina nakon promocije modela 500 i 55 godina nakon debija klasičnog modela. Prateći temu broja 5, njegova cena u Evropi formiraće se od 15.550 evra, dok će u Srbiji osnovni model koštati 13.490 evra. Porudžbine su startovale u julu, a prodaja zvanično počinje prve nedelje oktobra. Tokom 2013, Fiat 500L će se prodavati u više od 100 zemalja sveta, uključujući i SAD.

Piše Pavle Barta i Miroslav Schossberger
Fotografije Pavle Barta
17361
Postavljeno: 28.09.2012

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

OZ
28.9.2012 09:56
36
9

Pravi porodicni automobil moja porodica i ja bi voleli da posedujemo jedan...

asd
28.9.2012 12:04
34
8

Ja se nadam da cu za koju godinu imati ovakav. Verujem da ce i kod nas biti hit (koliko je to moguce u ovako siromasnoj drzavi). Do sada ga nisam video na ulici, ali uskoro ocekujem da ih vidjam po BG-u.

Tristan
28.9.2012 14:44
26
7

da je lep, lep je

Dejan L
28.9.2012 15:11
27
10

Katica, mislite najpoželjnija udavača iz poznate srpske priče.
Katica = frajla koju žele svi? Super poređenje!
I ne samo to, japanske prese i uz njih japanska preciznost garantuju kvalitet. A u celoj klasi ima najbolju zvučnu izolaciju i naviše mesta za kolena!
I najbolju preglednost unazad! I najpraktičniji prtljažnik sa policom u 3 nivoa u koji staje 5 velikih kofera. A zvuk multimedije je kao u premijum klasi. I košta kao i konkurencija, pa zašto onda ne uzeti 500L, kad je u svemu isti ili bolji?! A kuva i kafu PLUS.

Milan Dukic (dumi)
28.9.2012 15:31
15
9

Stvarno je lep! I kad bih bio u prilici da kupujem uzeo bih ga sigurno! Jedino sto me jos iz cele price zanima njegov kvalite ogibljenja i tih svtari, zanima me da li ste vi novinari koji ste imali priliku da ga probate na osnovu svog iskustva zadovoljni onim sto ste viseli ili culi kad ste vozili ili zagledali... Da li je tih i ugladjen preko neravnina, da li se oseca osecaj kvaliteta, sigurnosti?

Milan 2
28.9.2012 15:50
21
56

Znaci, ja ovo ne bi uzeo ni da mi ga daju za 1000 eura, jednostavno, mnogo mi je ruzan. Tesko da se mogu odluciti gde mi je ruzniji, da li spolja ili iznutra? Instrument tabla KATASTROFA, a da ne pricam o rucici menjaca, koja je dizajnirana kao u FAP-ovim kamionima od pre 30 godina. Znaci samo sto je nisu postavili da izlazi direktno iz poda auta, ja koliko pratim ove nove odele raznih proizvodjaca, svi prave sve krace rucice menjaca, a ovi iz Fijata napravili je da ima 1m.
Gledam oglase, pa za 15-16.000 eura imate limuzine iz D segmenta stare od godinu do dve npr Peugeot 508, C5, Mondeo...itd.
Ova igracka iz fijata ce biti cist promasaj.

Milan Dukic (dumi)
28.9.2012 16:25
35
7

Mislim da pojedini jos ne znaja da o su ukusi rasliciti. Ceo auto je u cool faznu! A ne u fazuno najbrzi sam, najaci sam, najzajebaniji sam za iskonpelsirane (kod nas na balkan ih ima kolko hoces)! 95% posto automobila se danas prave da ostave utisak da su mocni! E ovaj auto je napravljen onima koji ne zive da imaju miljone ili se foliraju da to imaju a nemaju! nego je napravljen za jude koji zive tako da im bude lepo i sa malim stvarim i uglavno cene prave vrednosti zivota! Ovaj auto i nece imayi neki uspeh kod nas uoravo iz raloga navedenih gora. Ipak smo mi predugo pod uticajm turcizma da bi nesto ovako ostvarilo pozitivan osecaj kod nas!

Milan 2
28.9.2012 22:46
14
36

@Milan Dukic
Imenjace, izvini ako sam pogresio, ali osecam da si ovim komentarom ciljao moje izlaganje o ovo Fiatu.
Prvo, STA je to danas cool?
Narkoman ce reci da je cool drogirati se, alkoholicar ce reci da je cool stalno biti pijan...itd.
Tako da i to tvoje cool je iz tvog ugla, mozda eto meni nije cool, kao sto nije...
Ja nisam rekao da mora da ide 200km/h i da mora da bude u fazonu prestiza, vec mislim na FUNKCIONALNOST necega za sta treba izdvojiti 15.000 eura, ovde nije rec o cipelama od 50 eura. To je kao da ti neko za iste pare ponudi da kupis cokoladu od 300g, a ti kazes ne ja hocu onu od 100g.
Ponavljam, dati 15.000 eura za autic sa 2 cilindra i ovih dimenzija, a nasuprot njemu npr za te pare covek moze uzeti Peugeot 508 1.6THP sa 156ks i u njega da stavi celu porodicu i ko zna koliko stvari u gepek za iste pare i moze sa njim na kraj sveta, a sa Fijatom najdalje do Horgosa i eto isijasa.



goran PG
29.9.2012 14:12
37
6

ljudi dokle cete mijesat babe i zabe , novi auto se uporedjuje sa novim iz iste klase a polovni sa polovnim takodje iz iste klase .

goran PG
29.9.2012 19:09
20
3

... a sto se ovog fiata tice , meni izgleda super , vidio sam ga uzivo .on je jos jedan clan familije fiat 500 koji takodje ima istojijsko utemeljenje isto kao i sve verzije novog minija , dakle ni jedni ni drugi ne iymisljaju toplu vodu , od tuda i ova cijena nemoze 500 L biti jeftiniji od obicnog 500

Milan Dukic (dumi)
30.9.2012 02:14
25
4

@Milan 2 Imenjace, kad sam napisao cool misleo sam pre svega na automobile koji pokusavaju da izgledaju drugacije kao sto to je buba, mini,skoda yeti.... na automobile koji su dizajnerski izdvajaju iz mase. Da ne bude sve podredjeno u automobilu brzini i jurcanju po putu, nego da automobil imaju stila i harizmu koji drugi nemaju, e sad nekom je uzivanjae ovaj fica nekom nesto drugu... Kod nas je to nesto drugo u vecuj meri zastupljeno, jer kod nas ljudi boluju o velicini licnosti. Na to sam mislio. A vidis da su i sami automobilski novinari iznenadjeni sta sve mogu da pruze ti mali turbo benzinci, a ja kao covek koga ovo globalno zagrevanje direktno pogadja i svestan sam razmera koje je zahvatilo moram da vodim racuna o tome, to jest mislim da PODHITNO svi moramo da krenemo da brinemo o zagadjenju, usuprotnom mi kao drzava ciji se veliki dao privrede zasniva na poljoprivredi trpimo velike gubitke! Tako da se bojim da ukoliko sto pre ne krenemo da razmisljamo o tim malolitraznim motorima preti nam katastrofa. A uostalo ako su svarno dobri ti mali turbo benzinci kao sto novinari kazu upitanju su samo predrasude u glavi kao prepreka da se zavole.

dzasmin
02.10.2012 16:28
8
40

ne da je ruzan nego ne znam sta vise da kazem, sto puta cu reci losa kopija mini countryman-a, ovaj kukavac ima smesne motore, mini je za njega izmislio pricu, imaju i dizele i benzince do 2L, ima jos i 4x4 sto je za po gradu dusu dalo za gradske pozere a ovo cudo nase, yugo vrati se budis mi uspomene na auto skolu, volim te kvarisa moj :(

eur
03.10.2012 19:13
2
22

Slabi motori pre svega a i kosta na kilo koliko stanicla cvaraka.

pleki
04.10.2012 13:21
6
27

i ja sam ga pogledao uživo, mnogo ružan automobil, motor siromašan, kad se otvori hauba nema šta da se vidi, s leve i desne strane motora možete gurnuti ruku i dodirnuti dno, unutrašnjost je meni tesna, pogotovo suvozačevo mesto, a stavili mu 17"točkove, mnogo visok krov.... sve u svemu meni ružan i mnogo skup automobil

nando
04.10.2012 19:44
15
3

kad Srbi nesto pohvale bice smak sveta. nemate vi pojma. motor slab. pa nema samo kefan motor...
v

zmaj
04.10.2012 23:06
2
21

Za 15000 eura moze se kupiti nova honda civik,i verujem da izmedju fijata i honde ima puno razlike,pogotovo u kvalitetu!

Don
06.10.2012 08:33
21
5

zanimljivo koliko negativnih komentara za ficu.Izgleda da se po Fiatu smije pljuvati, samo po njemu, po ostalima nikako!! Jer za 15000eura mos kupit daciu. Daciu covjece! Vrhunac automobilizma! San snova! Makinu prve klase...kakav fica, kakvi bakraci, jos dolazi iz Srbije, fuuuj, ma kakvih 13000 eura, kakve nova tehnologija, dacia bre! to se treba, to se trazi! Cinizam na stranu, dizajn unutrasnjosti jest malo razocaravajuci, bar sto se mene tice tak da jedva cekam redizajn.Al auto je fino i rado bih ga kupio, no 500tka mi je bolja. :D

sole
13.10.2012 05:00
2
12

pre bih vozio fiat 500, mnogo lepše izgleda, voze ga i mladi i stari, i bogataši.. ovaj 500l je samo pokušaj da naprave nešto da pariraju miniju sa nasom jeftinom radnom snagom. e pa braćo italijani to teško uspeva, uostalom da je to dobro i dukati bi se sklapao kod nas.. :)


Ducati Monster
13.10.2012 13:29
15
1

@ Sole Ne L upaj :) 500 puta te mo L im :)))))

Nemanja
15.10.2012 10:17
7
2

2 godine garancije je jedan veliki minus.

slajson
16.10.2012 19:46
4
3

previse lici na mini countrymana a ovako je inace prostran i praktican auto sa zanimljivim dizajnom

BAKI
17.10.2012 18:36
6
0

Svi smo mi odrasli u fiatovim autima,auto je o.k,ali ima raznih ukusa.

Don
18.10.2012 11:32
5
1

pitanje za redakciju,da li mozete napraviti slike po sistemu da kada kliknes na nju, da se uveca "kak Bog zapovijeda", jer smisao klika na sliku i njezinog otvaranja u novom prozoru je povecanje dimenzija iste,kao i kvalitete,tak da se i najsitniji detalji mogu vidjeti, i da se na miru razgledaju, a ne ko danas,kada kliknem na sliku u tekstu, ona se otvori u novom prozuru u istom formatu u kojem je i bila.Hvala

Redakcija
18.10.2012 11:36
6
0

Postovani.

Upravo smo u toku fazne restilizacije sajta, te cemo i te pojedinosti drugacije resiti.

Samo malo strpljenja.

Pozdrav

Don
29.10.2012 09:39
5
0

Evo bas juce sam ga vidio na cesti,vozio se pokraj mene i snimio sam ga na mobitel malo.Fazon je sto je imao sakrivene znacke fiata, nekako je bio zamaskiran jos sa trakama u boji vozila (bijele).Nije mi jasno zasto?Cim uhvatim vremen, ako Bog da, otici cu da ga provozam jedno par stotina km da vidim u cemu je kvaka.Sto se tice pristupacnosti u motornom prostoru, pa to je samo prednost nikako mana, a jos ako ima par stotina kubika, ne znam sta ocekujete.Ovo je fiatov pokusaj brendiranja modela 500 sa velikim sansama za uspjeh.500tka je fin autic,mnogo zabavan,lijep,ima on svojih tipicnih kvarova,al recimo na onim prvim serijama smarta,mercedesov motor nije izdrzao vise od 30 000km u projesku, a nije se dao popraviti, pa nije docekan na noz,neg je zataskano sve.Ono sto mene brine jeste potrosnja tj ekonomicnost i mala paleta motora.Sta kaze fiat na to?

Don
30.10.2012 09:17
0
0

izgleda da je ovo sto imam snimljeno na videu xl verzija.Jel to moguce?

libra-fiat
30.10.2012 09:30
1
0

Done, paparacu..!!! Da promenis alijas pod hitno!

Don
30.10.2012 15:23
0
0

:-)A prolazio je s desne strane, a na autoputu nemos bas skontat o cem je rijec...

aca faca
21.11.2012 08:05
3
1

Lep i veliki auto, pretpostavljam i funkcionalan. Ima samo jedno ali. Otprilike podjednako opremljen kosta kao najnoviji golf 7, doduse na akciji...

MunzeLjux.
24.11.2012 23:37
0
5

"Kantica za sve"

Aleksandar
22.4.2013 20:10
1
0

Uplatio sam rezervaciju jos pre skoro mesec dana - 27.03. sa obecanjima da ce auto biti isporucen u roku od najvise 14 dana, ako ne i pre, ali tada sigurno... evo do danasnjeg dana jos nista od njega, a proslo je skoro 30 dana. Ko je pomislio da se nesto u Srbiji promenilo - izgleda da se prevario. Nadam se da ce mu kvalitet biti bolji nego rok isporuke, mada ako se po jutru dan poznaje - necemo dobro proci.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: