Ekskluzivno

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

Folirant

U nemogućnosti da ponudi jedan gradski krosover, Fiat je lansirao 500L Trekking, duhovno blizak ovom segmentu u usponu

Mini SUV su očigledno u modi! Dokaz za to su Nissan Juke, Opel Mokka, Peugeot 2008, Renault Capture… , koji naveliko prebacuju očekivani uspeh. čak i samih proizvođača. Odsutan iz ovog segmenta, Fiat nije mogao čekati godinama razvoj novog modela, već je brže bolje podario svom mini vanu „off road“ atribute. Nazvan Trekking, naš 500L distancira se od „običnih“ modifikovanim branicima, zbog čega je postao duži za čitavih 12 cm. Već kako se to radi, donji deo je neofarbane, brut plastike, koja se proteže preko proreza za točkove (+ 12 mm) sve do zadnjeg branika, koga krase umeci od metalizirane. Sve je u cilju bolje zaštite karoserije, odnosno izgleda, za šta su zaduženi i naplaci od 17 cola, sa miks gumama M+S. A ukoliko vam se Trekking čini nekako masivnijim, u pravu ste, jer je usput i uzdignut za 13 mm. Sve u svemu, čarolija je vizuelno uspela, dizajneri Fiata dobro su odradili posao. U svakom slučaju znatno bolje nego li kod 500L Living, izduženom do neuksa. No, da bi se popelo na planinu, nije dovoljno samo samo obući planinarsku opremu, ruku na srce, Trekking i nema takve ambicije.

„Od izvora dva putića“
Dva ili više, nije ni važno, neka su samo dostojna tog imena. Da stvari budu odmah jasne, 500 L Trekking nije veliki brat Pande 4x4! Njegovi „off road“ kapaciteti neuporedivo su skromniji, više-manje ograničeni na raskvašene zemljane puteve, sa ne preterano rupa. Sve je zasnovanu na sistemu „Traction +“ koji prebacuje obrtni moment sa levog na desni prednji točak i obrnuto, u zavisnosti od toga koji ima bolji kontakt sa podlogom. Kako? Jednostavno, elektromehanički diferencijal, u saradnji sa sistemom ABS i ESP, koči točak koji proklizava, ali samo do brzine od 30 km/h. Neophodno ga je naravno aktivirati, prekidačem pored ručne kočnice. U celoj priči pola posla obavljaju gume (Goodyear Vector za sve sezone), a kako je Trekking bolje zaštičen i sa većim klirensom (14,5 cm), „avanture“ do udaljene vikendice, ili laki uspon sa par santimetara snega, posve su izvodljive. Kažete malo je? E u tom slučaju moraćete sačekati do sredine naredne godine, za kada je predviđen 500 X, sa integralnim pogonom, preuzetim od gore spomenute Pande.

     
 

Na putu, učinio nam se tvrđe trimovan, možda i zbog točkova od 17 cola. Tim bolje, jer se tako manje nagiginje i ljulja u krivina, što će reči da je prijatniji, ukoliko ne i sigurniji za vožnju. No ne treba preterivati sa entuzijazmom, „nacionale“ zaista nije predviđen za jurcanje i obaranje lokalnih rekorda. Povišeno težiste i velika masa, nikako mu ne idu na ruku. No, ukoliko je pogonjen snažnijim dizelom 1.6 MultiJet, kao u našem slučaju, poseduje izvestan temperament. U svakom slučaju ovaj je znatno bolje adaptiran od benzinskog agregata, odnosno malog 1.3 MultJet/ 85 KS, sa kojim se dole potpisani družio poslednji put.

Osim što je znatno tiši, mada je i dalje daleko od diskretnog, oslobađa iznenađujuće veliki obrtni moment, od čak 320 Nm! Pravi rekord, jer se ostali agregati slične zapremine zadovoljavaju sa znatno manjim, između 240-270 Nm. To nikako ne znači da ih Trekking ostavlja daleko iza sebe, naprotiv! Sa aerodinamikom kao ormar, niskoprofilnim gumama dimenzija 225/45 R17, masom od nekih 1.400 kg i dugačkim prenosnim odnosima (šest brzina), perfomanse su prilično skromne.

     
 

atraktivniji izgled,
izvesna polivalentnost,
motor,
unutrašnji prostor/modularnost,
cena u Srbiji

pozicija za upravljačem,
skromne perfomanse,
potrošnja,
cena u zemljama EU

Čitavih 12 s do 100 km/h, i maksimalna brzina od 175 km/h. Sve nabrojanao negativno se odražava i na prosečnu potrošnju, koja se na test vožnji stabilizovala na 6,9 l. Koliko god da smo ga mazili i pazili, nismo uspeli sići ispod 4,8 l, dok smo po gradu trošili dobrih 9 l. Mnogo, iako je opremljen serijskim Stop&Start sistemom, kapricioznim i nimalo brzim. Ukoliko se pedala kvačila ne pristisne do kraja, često zna da „kalira“, prava je trauma nakon toga istrpeti nervozne sirene pariskih vozača pozadi. Čak je nivo izduvnih gasova veći za 5 grama CO₂/km od običnog (122 grama CO₂/km).

Italijanska škola dizajna
Jedno je sigurno, dizajn enterijera jača je strana ovog Fiata. Nažalost, malo toga distancira Trekking, proizvođač se zaista mogao potruditi da ga personalizuje kao i eksterijer. Uprkos tome, sklad boja (dvobojna armatura) i razni umeci od lakirane plastike, deluju moderno, upravo kao i komandna tabla. Iako je klasične koncepcije, njen dizajn je dopadljiv, sa mlečno belim osvetlenjem noću, i crvenim vrhovima kazaljki. Postoji međutim u celoj priči par problema, koji, uprkos neokrnjenom patriotizmu, moram navesti. Podeoci na kilometar satu su „od oka“, što ce reči neprecizni, dok je ergonomija pojedinih komandi nedovoljno prostudirana.

     
 

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

Motor Turbo-dizel, redni/4, 1598 cm³/common-rail, 77 kW, 105 KS pri 4.000 o/min, 320 Nm pri 1.500
Transmisija Na prednje točkove, M/6
Ogibljenje napred MacPherson, nazad torziona osovina
Performanse 0-100 km/h – 12 s, maksimalna brzina 175 km/h
Prosečna potrošnja 6,9 l, emisija CO₂ 122 g/km
Karoserija monovolumen, DxŠxV 4168x1800x1678 mm, međuosovinsko rastojanje 2612 mm
Masa vozila 1.375 kg
Prtljažnik 400/1310 l

Počnimo od onih za klima uređaj (automatski u našem slučaju), smeštenih preterano nisko, ili recimo ručice pored upravljača, previše udaljene od njega (posebno za regulator brzine, koja je ujedno i nepraktična). Kolor ekran bi mogao biti veći, a sedalni deo sedišta duži za desetak santimetara. OK, kod Trekkinga su nam se učinila „punijim“, a posedovala su i električno podešavanje za lumbalni deo leđa. Nije na odmet … No, ono što mi najviše zasmetalo je sama pozicija za upravljačem, ni nakon nedelju dana vožnje nikako se nisam mogao navići da mi ruke „padaju“. Sa desne strane je opciono tanak oslonac za lakat, ali je onaj sa leve strane, na vratima, previše udaljen. Kao da je sedište preterano centrirano, jednostavno, da bi se pronašao oslonac, telo se mora neprirodno nakriviti ulevo! Ima još jedan detalj koga treba spomenuti, a odnosi se na satelitsko navođenje. Kako nije postojao ugrađeni, poslužili smo se mobilnim, koji se obično „lepi“ na vetrobransko staklo. Da, samo za tako nešto treba imati ruke kao orangutan, pošto je „šoferšajbna“ toliko udaljena od vozača, da je gotovo nemoguće ukucati željenu adresu. Posebno ne u vožnji…

Zapravo, rekao bih da je 500L, bez obzira na model, znatno više gostoljubljiv prema putnicima, nego prema samom vozaču. Jer familijarni duh je svugde prisutan, praktičnih polica i boksova za odlaganje sitnica, kao što je to recimo dvodelni pretinac za rukavice ispred suvozača, ima u izobilju. I unutrašnji prostor je za pohvalu, „šumadinac“ je pored „dojčera“ (Opel Meriva), najubedljiviji na ovom polju. Značajne staklene površine, računajuci i rekordno velik panoramski krov, obezbeđuju dobru preglednost i prijatan ambijent. Dupli A stubovi, sa prozorčetom između, sigurno su mogli biti još tanji, ali i kao takvi opravdavaju ulogu. Kroz njih se bolje vidi semafor, kao i biciklisti i pešaci. Impresionirao nas je i prostorom na zadnjoj klupi, podeljenoj na 2/3 i smeštenoj na klizačima (hod od 10 cm). Nasloni se mogu podesiti, a sedišta preklopiti, jednim pokretom ruke (hidraulični držači odozdo). Dobijena površina je ravna, te iako je neophodno preskočiti visok utovarni prag, dobija se oko 1,5 m3 utovarnog prostora. Kod voženog se mogao oboriti i naslon suvozačevog sedišta, zgodno za utovar dugačkih predmeta (do 2,5 m). U konfiguraciji sa pet sedišta, prtljažnik ima najmanje 400 l, i podesivu policu.

Vredi ili ne?
Uzmemo li u obzir privilegovanu cenu standardnog 500L od 10.900 evra (samo u Srbiji), teško da mu bilo ko u segmentu može konkurisati, računajuci i Trekking. Koliko je dole potpisani mogao da sazna, pocetna iznosi 13.900 evra (benzinski 1.4/95 KS), opet isključivo za naše tržište. Dizeli su skuplji za 2-3 hiljade evra, a ukoliko vam se učini da cena preterana, znajte da u zemljama EU, vozeni 1.6 MultiJet košta najmanje 22.000 evra! A ukoliko se dodaju brojne opcije, kao u našem slučaju, lako stižemo do 26.600 evra! Fiat je evidentno preterano „alav“, se te ne treba se zato cuditi sto se na ovom trzistu ne otimaju za njega.

U Francuskoj je recimo na trećem mestu po prodaji u segmentu, sa nekih 6.500 prodatih primeraka za godinu dana (14 % tržišta). No, Trekking ima sve šanse da podigne prodaju, jer su ovakvi kvazi SUV veoma u modi, a i razlika u ceni između njega i standardnog 500L iznosi u Francuskoj prihvatljivih 1.400 evra. Nažalost, izuzmemo li navede specificnosti u vezi sa karoserijom, oprema je gotovo identična. OK, vec u startu ima tu dosta toga, navedimo samo manuelni klima uređaj, pomoć pri kretanju na uzbrdici, tempomat, električne komande za sva stakla i spoljašnje retrovizore, auto radio CD MP3 sa komandama na upravljaču, zatamnjena zadnja stakla, ručica menjača i upravljač obloženi kožom, patosnice...

Ko želi da zavuče još dublje ruku u džep, dobiće brojne atraktivne opcije (Fit navodi cak 22), kao sto su stakleni panoramski krov (sa ili bez mogućnosti otvaranja), automatski klima uređaj, senzori za parkiranje, bikolor metalik boja, Hi-Fi sistem Beats, GPS...

Mi smo bili u prilici isprobati još jedan, nazvan City Brake Control sistem, koji je nedavno osvojio Euro NCAP Advanced nagradu za bezbednost. Ovaj sistem, pri brzinama ispod 30 km/h, i u zavisnosti od određenih parametara kao što su dinamika vozila, ugao upravljanja, položaj i pritisak na papučicu gasa..., može u potpunosti da izbegne sudar, ili da minimalizuje njegove posledice.

Lično, nalazim da se Trekking estetski uspešno distancira, a ujedno je polivalentniji. Ako ništa drugo, pojačana zaštita i veći klirens, dobro dođu u urbanoj džungli. Uostalom, visoki ivičnjaci i udarne rupe, sigurno će biti najveća sa kojima će se suočiti.

Tekst i slike: Perica Rajković
17310
Postavljeno: 12.12.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

boki
12.12.2013 03:46
17
3

fiat 500l u Ceskoj kosta isto koliko i u Srbiji.

Don
12.12.2013 07:59
23
39

Bez obzira koliko ja bio sklon italijanskim automobilima, ne mogu a da ne konstatiram cinjenicu: Koji je promasaj ovo vozilo pa to je cudo jedno.Klasican primjer nesposobnosti, pocevsi od interijera koji je pogresan u svakom svom segmentu (materijali, ergonomija, dizajn), preko vanjstine,ponude motora (tek sad dosao 1.6 dizel) do cijene. Sve je krivo i lose! a to jos dobija na tezini kada usporedimo sta covjek sve moze kupiti za navedenih 22k eura, umjesto da ih s3,14cka na ovo cudo italijansko. Stoga i ne treba cuditi fijasko fijata u zadnjih, pa haman 10 godina ako ne i vise. Kupci su to prepoznali. Jedna kija, sposobnoscu i smjeloscu svog dizajnera, vise ocarava nego ijedan italijan jos od pojave alfe 159, koja je bila posljednje remek djelo italijanskog dizajna. Presisan i prevazidjen, to je fijat danas. Porazna cinjenica je to,a ostaje da se vidi sta moze ponuditi u nedavno najavljenoj ofanzinivi (mada i vw koncern planira s3,14ckati puno, previse para do 2020) u skoroj buducnosti. Labudji pjev?

Dejan L
12.12.2013 09:02
38
13

@ Don
Mislim da nisi u pravu:
1. Ovaj 500L je prošao sve moguće testove bezbednosti u Evropi, a i u Americi (gde se testovi rade drugačije).
2. Ovaj model nudi komfor za 5 odraslih putnika.
3. Ovaj model nudi najveći prtljažnik
4. 500L nema zidni sat kao Kantrimen
5. Okretan je u gradu
6. Slažem se za ponudu motora, ali cena je ista kao kod konkurenata, s tim da je ovo life style, a ne samo malo povišen auto B klase,
7. 1.3 mjt je sasvim dovoljan

@ boki
Znaš li koliko fabrika automobila ima u Češkoj?
Kako misliš da ovaj model konkuriše pored sijaset "domaćih" ?

Dejan L
12.12.2013 09:58
25
17

@ Perica Rajković
Izvinjavam se, ali ovo je jače od mene:
Koliko košta Captur sa 1.5 dCi motorom i ovakvom opremom u Srbiji?
Kolika je subvencija?
Evo da ti JA olakšam
Kaptur 1.5 dCi 90KS 14.390 €, ali 90KS i nema opremu kao 500L
500L 1.3 mjt 85KS 13.990€ Plus uz državnu SUBVENCIJU
Ovo nije nikakav obračin, ni inat, ni hejt, samo tražim činjenice

Don
12.12.2013 11:53
14
12

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=241996931&asrc=st
i jos mi ostane 10k :)

maxy
12.12.2013 12:41
14
3

@Don
Još kad bi Fiat i Mercedes imali istu ciljnu grupu kupaca...
Razlika u troškovima redovnog održavanja će pojesti 10k vrlo brzo.

Don
12.12.2013 13:02
12
3

Moguce, al opet lijepo je mastati.

Dikh tu kava
12.12.2013 16:05
11
9

U potrazi za novim autom do nedavno sam probao/gledao/sedeo u bukvalno stotinu komada. Novih. Dva modela se ističu posebno očajnim pozicijama sedenja: 500L i Lancia Ypsilon (sve i da mi nije bila ciljna grupa). Autor je potpuno u pravu. Šanse nema da se čovek udobno namesti u ovakvim sedištima. Nazad je situacija mnogo bolja. Kao da je FIAT pravio ovaj model da ga voze putnici sa zadnjih sedišta. Pri čemu postoji ovde i neki osećaj kvaliteta, i vrata se lepo "čuju" pri zatvaranju, i sve to, ali džaba brate kad vozač ko da vozi 23-jku, a ne putnički auto (ok, jeste MPV, ali u jednoj Merivi se npr. mnogo bolje sedi). A i taj negde prozvani Captur je po pitanju klirensa rekao bih mnogo bolji od Trekkinga. Subjektivno, i lepši. No, sa nekom normalnom cenom, neko bi sve ovo mogao i da proguta. Samo još da cena i postane "normalna"..

peđa
12.12.2013 17:33
10
10

Ovaj Traction+ sistem, koliko sam shvatio, koči proklizavajući pogonski točak i prebacuje momenat na drugi, i to samo do 30 km/h? I to mu daje neke terenske sposobnosti :) Pa na Golfu XDS koči proklizavajući pri malim brzinama plus unutrašnji točak u krivini pri bilo kojoj brzini. Znači "terenac" :)

Perica Rajkovic
12.12.2013 23:12
26
9

@Dejane L, kakav ti to krstaski rat vodis i protiv koga? Gde je u ovom tekstu ili u nekom od mojih komentara spomenut Renault Captur? Sta to ti ima meni da olaksavas i objasnjavas, tako sto ces se zakaciti na linkove proizvodaca i uporediti cene i opremu. Ufff, pronasao si toplu vodu, daj mani se dokazivanja i prozivanja. Sta to treba da znaci, citiram "da ti JA (pazi ovo sa velikim slovima)pojasnim..." Ne poznajemo se, verovatno imam par decenija vise od tebe, a ni ovce nismo cuvali zajedno, ukoliko se ne varam? Nauci vec jednom da se pristojno obracas nepoznatim ljudima, sa iole duznog postovanja. Tako i sebe neces dovoditi u priliku da ti se obracaju istim tonom.

Diferencijal
13.12.2013 09:25
15
8

Ovo je auto koji je cist sminkeraj, kvalitet kod Fiata je i ovako upitan s obzirom na tradiciju slabog kvaliteta i ispodprosecne pouzdanosti. Slozio bih se sa covekom koji ima zamerke na sedista, i meni ne odgovaraju, oseca se nedostatak bocne potpore pa je osecaj slican onom na klupi.
Subvencija mu je digla prodaju kod nas inace bi ga vidjali retko, ali ekonomista decenije je resio da da malo naseg novca, pa sto da ne, imamo ga na pretek i ne znamo sta cemo sa njim, zar ne, pa sto ga ne bi dali malobrojnima da uzivaju u luksuzu?
P.S. Ove subvencije za prodaju ne postoje ni u jednoj drzavi gde je strani proizvodjac vozila napravio fabriku a tu se prodaju ta ista vozila, samo kod nas!

Adi
13.12.2013 10:36
8
21

Ružan je za medalju, posebno se to odnosi na enterijer, pa kakav je ono cirkus od volana?!

bocca
13.12.2013 17:05
7
3

"pravi" je za avanturu po prirodi, a klirens ima manji od obicnog sandera!!! stepway je sminka ali ovo je sminka bez svrhe i smisla. pozdrav

Milan 2
13.12.2013 18:11
8
6

U Svedskoj se cena krece oko 19.000 eura za benzinca, dok dizelas prebacuje 20.000, samo cu napisati da za toliku cifru ovde mogu da se uzmu i: KIA Sportage, Hyundai ix35, za nesto manje para i KIA Ceed, Hyundai i30, Ford Focus, Peugeot 308...itd..itd mogao bih jos dosta da nabrajam. Svi ti automobili su realno bolji od ovog Fijata, uzgred receno sedeo sam u njemu i prednja sedista mi se uopste ne svidjaju, za moj ukus, mnogo su mekana i kratak im je sedalni deo, isto tako mi se ne svidja ta instrument tabla. Menjac izgleda kao kod nekog starog FAP-a, zamalo pa izbija iz poda, spolja jos i moze da prodje, ali unutrasnjost je promasaj.

LargoWinch
13.12.2013 20:00
33
3

Želim samo da primjetim očigledno, ne želeći da uvredim bilo koga. Komentatori koji prate ovaj sajt iz Republike Hrvatske ili iz Bosne i Hercgovine- ogromnom većinom su entuzijasti, divni i radoznali ljudi koji ovo prate i komentarišu zato što vole materiju o kojoj se polemiše. Rijetki, poput čovjeka koji koristi nick "Don" svoje slobodno vrijeme troše kako bi pljuvali po svemu, uključujući i ovaj automobil, za koji lično smatram da je zanimljiv i kvalitetan proizvod, za koji bih rado dao traženi novac, ne trepnuvši. Stvar ukusa reći će neko- i bio bi upravu, da nije drugih postova ovog čovjeka, koji RS naziva "chetnitet", vrijeđa ljude srpske nacionalnosti u svakom drugom komentaru i generalno prosipa najstrašniju poluprikrivenu netrpeljivost i mržnju. Šta radiš ti čovječe na ovom sajtu po čitav dan? Baviš se pljuvanjem po proizvodima koji imaju veze sa srpskom auto industrijom? Zašto? Kakav normalan povod možeš imati da izdvajaš vrijeme za tako nešto? I kako te neki administrator ne banuje sa ovog sajta? Mene, nakon ovog posta- svakako hoće- i to je OK, ovo JESTE neumjesan komentar, ali ovo je svejedno i moj posljednji komentar na ovom portalu. U tom smislu- ako komentar ikada bude objavljen- lijepo vas sve molim da ne komentarišete ovo što sam rekao- nego samo da razmislite o mogućnosti da danas postoje ljudi kojima je novopokrenuta srpska autoindustrija takav pokretač zavisti- kakav bi ovdje trebala biti pokretač nacionalnog ponosa. Želim da kažem- razmislimo svi prije nego što odmah počnemo blatiti jedan ovakav proizvod. Ovaj proizvod su sklopili naši ljudi. Lajsne na njemu je postavljao naš čovjek koji kući ima porodicu i ponosan je na svoj rad i posao. Ja lično sam se vozio sa kolegom u 500L i ponosan sam što su naši ljudi učestvovali u stvaranju ovako kvalitetnog automobila. Auto je stvarno OK. Ako je to već tako- nemojmo ga mi pljuvati, naročito na inostranim portalima- kao što vidite kandidata ima sasvim dovoljno. Neka se prodaje i proizvodi. Usrećiće mnoge potencijalne vlasnike- auto je dobar, a nadam se i mnoge familije u Srbiji. Živjeli, svako dobro.

????????
13.12.2013 23:43
5
22

nikakav auto. preskup, nezgrapan sa anemicnim motorima. dok je autor opisivao vozne karakteristike imao sam fleshbek iz perioda doksam vozio jugo. ista prica, cak su im ubrzanja tu negde

Slavisica
14.12.2013 11:13
10
3

Prosle godine na NS Car Show-u sam nakratko sedeo na mestu vozaca, i podrzavam da je polozaj nekako cudan(kratak sedalni deo sedista i nikakva bocna podrska).
Ostatak auta mi je sasvim ok, pogotovo dizajn spoljasnjosti.
Cena...13.500 koliko bese bez subvencije, recju-previsoka, tako da mislim da je subvencija legla taman kupcima (za razliku od kolege koji je gore to pomenuo, mislim da je lepo od drzave sto subvencionise, ipak nisu to neke prevelike pare za drzavu).
Da li je savrsen? Naravno da nije, ali mislim da mozemo biti ipak ponosni sto se ovakvo nesto proizvodi u Srbiji posle toliko godina.

Sale
14.12.2013 15:09
9
2

Zuti Trekking je prelep i odlican auto. Od motora moze Multijet 1.3 ili 1.6 i eventualno TwinairTurbo 0.8

crni
14.12.2013 16:33
12
3

@LargoWinch
svaka cast na komentaru koji sam sa uzivanjem citao

test ne bih komentarisao

Diferencijal
14.12.2013 18:24
5
9

@Slavisica
Mislis da to nije malo para (brojka je za par hiljada 500L pa po 3.000 eura po svakom dolazi se do brojke od nekoliko miliona eura) u drzavi koja grca od dugova u kojoj ima milion problema? I pazi mi sada da finansiramo malobrojne da bi oni mogli da kupuju vozila? Sto onda ne finansiramo sve proizvodjace?
Dodacu samo da sve ove istocne zemlje poput Madjarske, Poljske, Ceske, Slovacke, itd u koje su dosli strani proizvodjaci automobila i otvorili fabrike nisu, niti dobijaju subvencije od drzave za prodaju svojih modela na tim trzistima, koje imaju mnogo jace ekonomije i budzeta od Srbije!!! Zapamti to! Ovo je cisto marketinska patka i jeftin politicki poen koji svi mi placamo, nazalost.

Mica Voskar
14.12.2013 18:29
5
2

Momci, zaboravljamo jedan "mali" detalj...

FAS projekat uospte nije FIAT-ov vec je franzisa..., 500L se usluzno proizvodi u toj formi ali pod patronatom FIAT-a.

Mladja i jos pojedini obrlacenih Italijani iz uprave FIAT-a su zapravo tu "Fiat" a ne onaj FIAT.

Sve je usminkano kao da je italianski gigant tu vlasnik ali on je samo u ovom slucaju ime na papiru...

Slavisica
14.12.2013 19:55
6
4

@ Diferencijal
Vidi, ne mislim u bukvalnom smislu da je to malo para, nego iz perspektive (potencijalnog) kupca (ne planiram da ga kupim, da se razumemo), svakako da je bolje da ti neko da deo para, zar ne?
Slazem se sa tobom da su to drzavne pare, tj. svi mi gradjani zemlje smo dali iz svog dzepa u tu kasu.
E sad, bolje i na ovakav nacin neko da se ovajdi, nego da nema ni to. A drzava, skrnava kakva jeste, mnogo vece pare su bacene, bacaju se i bacice se na recimo, troskove reprezentacije drzavnih cinovnika/zaposlenika, sluzbena putovanja, i sl. (da ne nabrajam sad).
A da se gomila para dala u tu fabriku bez ikakve potrebe, pare za koje u velikoj meri ni ne znamo da su date i za cega su date, svakako da jeste, a mi kao gradjani nemamo od toga ni...ovako bar nesto.

Diferencijal
14.12.2013 20:33
8
4

@Slavisica
Izvini, ali smatram da je nov automobil luksuz (sto i jeste a to ces se vec sloziti, mada i imati auto je luksuz) tako da ne slazem se da je bolje ovo nego negde drugde gde je prece. To na prvom mestu govori o neodgovornosti i bahatosti onih koji su u datom trenutku raspolagali nasim novcem. Molim lepo.

Ivan
14.12.2013 23:42
10
8

Imao sam priliku da vozim 500L, otprilike 5 dana je trajalo moje druženje sa novim Fiatom.
Iskreno nisam primetio da se loše sedi na prednjim sedištima, naravno bočna potpora je izostala ali iskreno koji Fiat je i ima.
Moja glavna zamerka je motor koji je blaga katastrofa (1.4 95ks) u odnosu na gabarit vozila čist promašaj,svima preporučujem Diesel verziju.
500L koji sam vozio imao je na satu tek 10.000 km i već par otkaza.Centralna brava na poklopcu za gorivo otkazala, zadnji prtljažnik se nije zatvarao kako treba (bespotrebno ogromna površina 5 vrata), rućice na vratima su počele da zaglavljuju itd.
Ok. ima i puno dobrih strana npr:Impresionira prostranost u kabini, izuzetno se lako vozi (ako zanemarimo nejaki i nervozni benzinac), veoma dopadljiv dizajn, odličan paket opreme već uz minimalnu doplatu i po mom mišljenju glavna stvar kamata od 1,99% uz subvenciju Države postaje dostupniji svima koji žele nov automobil.
Moram da dodam da ni sa jednim daleko skupljim automobilom nisam bio veća atrakcija na putu nego sa Fiatom 500L, svi su bili znatiželjni da nešto pitaju i pogledaju automobil.
Pozdrav.

Nesabg
15.12.2013 12:50
3
16

Multikvar !!!!

Slavisica
15.12.2013 16:30
1
13

@ Diferencijal
Slazem se da ima gde prece da se potrosi i taj novac, ali tu se ne pitamo ni ti ni ja.

Zex
15.12.2013 18:50
12
1

Mene konkretno zanima misljenje o agragatu . Ovaj 1.6 ili 1.5dci od Renoa ili Dacie ? Koji ostavlja bolji utisak kod test vozaca ili nekoga ko je imao iskustva sa njima ? Znam da je mozda nezgodno uporedjivati kod razlicitih vozila ali me bas zanima ? Takodje i cena velikog servisa istog tj istih.

serpico
15.12.2013 22:35
1
14

brate mili ruzan je do bola i preskup!fijat ni pod razno!talijani sem ferrarija su zadnja rupa na svirali autoindustrije!To nije sprdanje nego cinjenica!

YU217
16.12.2013 09:46
6
2

@Mica Voskar
FAS fransizni posao? Interesantne informacije! Koliko su one pozdane?

Mica Voskar
16.12.2013 10:30
5
5

Iz krugova koji su posao transporta FAS automobila Zeleznice dali privatnoj firmi sa damping cenama...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: