Porodica Ducati Multistrada modela predstavlja inovativnu i tehnički naprednu evoluciju nagrađivanih motocikala, sada obnovljenih i sa redizajniranih izgledom, kao i potpuno novim Ducati Skyhook ogibljenjem (DSS). Napredan sistem oslanjanja uliva poverenje u vožnji, dok inteligentna elektronika obezbeđuje ovom raznovrsnom motociklu trenutnu spremnost za svaku putnu podlogu. Novi modeli Multistrade su prvi u nizu Ducatijevih željno iščekivanih noviteta modelske 2013. godine. Multistrada je sada jos atraktivnija, opremljena je drugom generacijom Testastretta 11° agregata i poslednjom evolucijom ABS sistema.
Kombinujući revolucionarni dizajn i tehnologiju bez presedana Multistrada Sport, Touring, Urban i Enduro režimi vožnje omogućavaju zaista prijatno i prilagodljivo vozačko iskustvo na samo jedan klik. „Četiri-u-jedan“ koncept motocikla omogućava prilagođavanje snage i obrtnog momenta elektronskim sistemima za podešavanje oslanjanja, kontrolu trakcije i zaustavljanje. Multistrada za 2013. godinu poseduje Ride-by-Wire (R-b-W) i Ducati Traction Control (DTC) sisteme, pored poslednje generacije ABS sistema. Verzija Multistrada 1200 S Touring je sada opremljena Ducati Skyhook ogibljenjem (DSS), R-b-W, DTC i ABS sistemima. Dodatak čine bočni koferi i grejane ručice. Vrhunsku ponudu čini Multistrada 1200 S Granturismo sa većim utovarnim kapacitetom kofera, prtljažnikom na vrhu, dopunskim LED osvetljenjem, pojačanom zaštitom od vetra i pneumaticima za duga putovanja. Multistrada 1200 S Pikes Peak je izrazito sportski orjentisana i izgledom podseća na repliku modela koji je učestvovao na Pikes Peak takmičenju.
Ride-by-Wire sistem sa ABS-om i kontrolom proklizavanja u sadejstvu sa polu-automatskim ogibljenjem čini Multistradu 1200 jednim od tehnološki najpotkovanijih motocikala na tržištu. Ukoliko je teren neravan ogibljenje postaje mekše, da bi vožnja bila udobnija. Na asfaltnom putu ono postaje tvrđe, kako bi motociklu osiguralo što bolju upravljivost. Na osnovu mnogo parametara koje skuplja i obrađuje elektronika, ogibljenje se prilagođava ulascima i izlascima iz krivina, pri kočenju, kao i pri ubrzavanju. Kontrola proklizavanja može da se podesi u 8 nivoa, dok je ABS podesiv u 3 nivoa osetljivosti, pri čemu je on već integrisan u Ducatijev sigurnosni paket (DSP). Poslednja generacija Bosch ABS 9ME kontrolisanog Brembo kočionog sistema predstavlja vrhunsku kombinaciju bezbednosti i snage. Kraći zaustavni put sa naglašenom stabilnošću je vitalan element bezbednosti u svakom od četiri režima vožnje. Prednji diskovi su prečnika 320 mm, dok je jedan zadnji disk prečnika 245 mm.
Sve komponente korišćene u izgradnji Multistrade 1200 su najvišeg kvaliteta. Šasija je dizajnirana da postigne ugao naginjanja do 45°, a kombinacija smanjenje težine i velikodušnog ugla zaokreta upravljača od 76 ° (38 ° levo i desno) čini manevre pri niskim brzinama lako izvodivim. Trellis ram je izrađen od cevi velikog prečnika sa dve centralne sekcije od livenog aluminijuma za optimalnu torzionu čvrstoću. Standardna verzija Multistrada 1200 koristi 50-to milimetarske MARZOCCHI prednje viljuške sa kovanim dnom i podesivim vešanjem, dok je pozadi smešten Sachs monoshock sa podesivim stepenom kompresije. Prednje i zadnje ogibljenje imaju hod od 176 mm, što vozaču omogućuje udobnu vožnju po različitim terenima, čak i sa povećanom težinom motocikla. Ducatijev italijanski tehnički partner je za Multistradu 1200 predvideo ugradnju Pirelli Scorpion Trail pneumatika.
Pogonski agregat Testastretta 11° za 2013. godinu je predstavljen u svojoj drugoj generaciji i odlikuje se injektorima pomerenim na zadnji deo toplog usisnog ventila, umesto kao do sada na hladni deo. Ova izmena je dovela do poboljšanog isparavanja goriva, eliminišući tako sagorevanje goriva u tečnoj formi. Dual Spark, odnosno upotreba dve svećice omogućava kompletno i efikasno sagorevanje u kraćem vremenskom periodu. Agregat Multistrade poseduje 150 KS i 123 Nm, što predstavlja novi standard za Ducatijeve dvocilindarske mašine. Stalno ulaganje u kvalitet, napredni materijali i savremeni proces proizvodnje je omogućio dugačak interval između glavnih servisa od čak 24.000 km. Rezervoar za gorivo je nepromenjen i njegova zapremina iznosi 20 litara, dok prosečna potrošnja iznosi 6.2 litre.
Novi modeli Multistrade 1200 će biti dostupni u ovlašćenoj Ducati mreži od decembra 2012. godine.
Arhiva: Moto | ||
Rubrika: Moto ![]() Indian ulazi u krug proizvođača koji u ponudi imaju i bobber verzije svojih motocikala | ||
|
||
Rubrika: Moto Dorsoduro 900 je motocikl koji garantuje zabavu, čistokrvni pripadnik pomalo i potcenjene supermotard klase | ||
|
||
Rubrika: Moto Triumph je izbacio još jednu verziju svog bestselera, Bonnevilla, ovaj put u bobber stilu | ||
|
Kawasaki Ninja ZX-6R |
19.11.2004 |
Aprilia Pegaso 650 Strada |
3.12.2004 |
Intermot 2004 |
21.10.2004 |
Gilera Nexus 500ie |
22.09.2004 |
BENELLI TNT |
12.08.2004 |
KAWASAKI Z 750 |
26.08.2004 |
BUELL Lightning XB 9S |
9.07.2004 |
HONDA CBR 1000 RR Fireblade |
28.07.2004 |
YAMAHA Majesty 400 |
8.06.2004 |
SUZUKI GSX-R 750 |
11.05.2004 |
HONDA skuteri |
7.04.2004 |
HONDA CBR 600 RR |
7.03.2004 |
YAMAHA WR 450F 2-Track |
6.02.2004 |
YAMAHA TZR 50 |
7.01.2004 |
KAWASAKI ZX-10R |
5.12.2003 |
SALON PARIZ 2003. |
7.11.2003 |
YAMAHA FZ6 Fazer i FZ6 |
6.10.2003 |
HARLEY-DAVIDSON - 100 GODINA |
29.08.2003 |
YAMAHA YZ 250 F i WR 450 F |
29.07.2003 |
DUCATI 999, 999 S i 999 R |
28.06.2003 |
SUZUKI GSX-R 1000 |
4.05.2003 |
HONDA CBR 600 RR |
5.04.2003 |
KAWASAKI ZX-6 RR |
6.03.2003 |
DVOCILINDARSKI MOTORI |
19.02.2003 |
KTM 950 Duke Prototyp |
16.12.2002 |
BMW F 650 CS |
13.10.2002 |
KTM 450 EXC Racing |
30.09.2002 |