Online plus

Ducati Diavel Titanium

1.61KPregleda

Razbijač

Italijanski razarač na dva točka, Ducati Diavel, „Power Cruiser“ za 2015. godinu, dolazi u limitiranoj seriji od 500 primeraka i nosiće oznaku „Titanium“


Kao što mu samo ime govori, na ovom motociklu će se naći gomila komponenti koje su napravljene od ovog ultra lakog i visoko otpornog materijala. Od transparentnih delova koji su napravljeni od titanijuma tu su ukrasna maska rezervoara, okvir oko sedišta i maska fara. Naravno tu su karbonski delovi, a osobine ovog materijala doprinose da Diavel bude čvrći, lakši, a ujedno mu daju trkački izgled.

Od posebnih detalja koje je Ducati pripremio samo za ovu limitiranu verziju od 500 primeraka, treba pomenuti aluminijumske kovane točkove u crnoj boji, koji su specijalno dizajnirani za Titanium ediciju. Sedište je obloženo kombinacijom prirodne kože i alkantare, čiji su štepovi ručno rađeni, a svaki motocikl posedovaće titanijumsku pločicu koja će biti pozicionirana na vrhu rezervoara, sa ugraviranim rednim brojem motocikla, kao na primer 001/500.

Diavel Titanium pokretaće dobro poznati L-Twin Testastreta 11° DS (dual spark) sa duplim svećicama i tradicionalnim Desmodromic razvodom ventila, ovaj agregat izvorno potiče iz prethodne Ducatijeve perjanice, superbajka „1198“, čiji je naslednik aktuelni Panigale.

Razvoj ove mašine bio je pod dirigentskom palicom „Ducati Corse“ odeljenja. Verzija za Diavel je za nijansu utišana i sa novim softverom za upravljanje razvoja snage agregata, shodno potrebama motocikla iz ove kategorije.

Testastreta 11° DS daje maksimalnu snagu od 162 konjske snage pri 9.250 obrtaja u minuti, dok maksimalni obrtni moment od 135 Nm dostupan pri 8.000 o/min.

Komunikacija između ručice gasa i mašine obavlja se putem „Ride-by-Wire“ (RbW) tehnologije, ona koristi tri vrste različitog mapiranja da reguliše isporuku snage.

Vozaču su na raspolaganju tri različita moda za vožnju. Shodno raspoloženju, vremenskim uslovima i stanju na putu može birati između „sport“ režima koji podrazumeva punu snagu agregata sa bržim odzivom na ručicu gas, i „touringu“, koji takođe daje punih 162 ks, samo ovaj put ih progresivno isporučuje. Treći režim, „city“, namenjen je vožnji u gradskim uslovima, snaga je ograničena na 100 „konja“, a isporuka je linearna.

Da podsetimo, Ducatijev roudster je debitovao 2010. godine, a na drumovima se našao u proleće naredne godine. Ovo je druga limitirana serija Diavela. Pre ovogodišnje Titanium edicije, Ducati je lansirao „AMG Edition“ dok je bio na snazi ugovor o saradnji sa Mercedesom.

 

Ducati Diavel Titanium

Motor Tip – Testastretta 11° L-Twin, 4 Desmodromic ventila po cilindru, hlađen tečnošću
Radna zapremina – 1198,4 ccm
Odnos prečnika cilindra i hoda klipa – 106 x 67,9 mm
Kompresioni odnos – 12,5:1
Maksimalna snaga – 119 kW/162 ks pri 9.250 o/min
Maksimalni obrtni moment – 130,5 Nm pri 8.000 o/min
Ubrizgavanje goriva – elektronsko, centralno, potpuno elektronski kontrolisano
Izduv – izduvni lonac od nerđajućeg čelika sa aluminijumskim završnim delom, katalizator i 2 lambda sonde

Prenos
Šestostepena menjačka kutija sa zupčanicima primarnog pogona u odnosu 1,84:1 i finalnim pogonom u vidu lanca sa prednjim zupčanikom sa 15 zubaca i zadnjim sa 43 zupca.
Kvačilo – klizno, vlažno kvačilo sa više lamela i sopstvenim servom sa hidrauličnom kontrolom

Šasija
Trellis ram sa čeličnim cevima
Prednje ogibljenje – Marzocchi, potpuno podesiva viljuška sa DLC tretmanom
Prednji točkovi – Marchesini, kovani, mašinski obrađeni sa 9 paoka, 3,50 x 17
Prednji pneumatik – 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II
Zadnje ogibljenje – Potpuno podesiv zadnji amortizer sa progresivnom sistemom veze. Daljinsko podešavanje predopterećenja opruge. Jednostrano aluminijumsko oscilirajuće rame.
Zadnji točak – Marchesini, kovan i mašinski obrađen, sa 9 paoka, 8,00 x 17
Zadnji pneumatik – 240/45 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II
Hod prednjeg točka – 120 mm
Hod zadnjeg točka – 120 mm
Prednja kočnica – 2 x 320 mm, poluplivajući diskovi, radijalno prikačene Brembo Monobloc četvoroklipne čeljusti sa ABS-om
Zadnja kočnica – Disk od 265 mm, dvoklipna plivajuća čeljust sa ABS-om

Dimenzije i masa
Suva masa – 205 kg (bez akumulatora, lubrikanata i tečnosti)
Ukupna masa – 234 kg (sa 90% punim rezervoarom goriva)
Visina sedišta – 770 mm
Međuosovinsko rastojanje – 1580 mm
Nagib – 28°
Trag točka – 130 mm

Branko Avramović

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery