Aktuelno

Novi propisi

Šta bi ćorav video u mraku?

Iako nas je „beli skandal“ sa mlekom na samog Svetog Trifuna, dobro protresao, pre svega medijski, zahvaljujući njemu smo konačno dobili potvrdu da smo na nivou nacije pravi eksperti za sve na ovom svetu, počev od sastavljanja reprezentacije pa do štetnog delovanja Aflatoksina.


Naravno, uz ovakvu sveznajuću naciju i stvar je rešena mudro, po kratkom postupku! Pomeranjem jedne nule odnosno zareza! Ako je 0,05 otrovno, onda 0,5 nije! Genijalno! Po toj jednačini možemo rešiti sve u našem društvu i ekonomiji, pa čak i problem loših puteva i odgovornosti za njihovo održavanje i obeležavanje! Dozvoljena brzina u gradovima treba da se svede na 5,0 km/h, na magistralnim putevima 8,0 km/h i na auto putevima 12,0 km/h. Garantovano udesa neće biti ili će bar biti drastično smanjen njihov broj, udarne rupe više neće biti opasne, jer u prolećne kratere na asfaltu ćemo ulaziti i izlaziti kao na off road poligonu. Policija će imati pune ruke posla da kažnjava neposlušne koji jure četrdeset i konačno napuni budžet iz realnih prihoda.

Drobnjak iz Puteva Srbije neće morati nikom da objašnjava šta bi ćorav video u mraku a i imao bi puno pravo da podigne cenu putarina po obračunu vremenske eksploatacije putnog pravca a ne po kilometarima auto puta.

Uvek smo maštali da nam i vuk bude sit i ovce budu na broju. Konačno smo i uspeli u tome! Postali smo ćorava nacija, koja od drveta ne vidi šumu!

Tekst Miodrag Piroški
Foto: Blic
3519
Postavljeno: 03.03.2013

Arhiva: Aktuelno

Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 07.11.2013

Plastika

Sve više i više automobilskih komponenti se izrađuje od plastike. Plastika omogućava da delovi budu lakši i oblikovani na mnogo različitih načina, pa se mogu postići raznovrsni oblici koji su pre bili mnogo komplikovaniji za izradu


Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 23.07.2013

Tržište SAD - Chevrolet Impala

Chevrolet Impala, zvezda koja ponovo sija


Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 19.07.2013

U pronalaženju pravog puta

Za 20 godina broj motora sa unutrašnjim sagorevanjem će porasti i biće vodeća vrsta pogona motornih vozila, međutim ne treba zaboraviti da i hibridni pogoni sadrže motore SUS


Tržište SAD - Lincoln

04.06.2013

Novi propisi

03.03.2013

J.D. Power

27.06.2012

Parking Servis

23.02.2012

Fiat

30.01.2012

Tehnički pregled

19.01.2012

Parking servis Novi Sad

09.09.2011

Predlog registracije novih vozila

26.08.2011

Broj vozila u Srbiji

15.07.2011

Prva pomoć Tekst sa video prilogom!

05.04.2011

Cene goriva u Srbiji

11.02.2011

Lizing

31.01.2011

Novi ZOBS - Pravilnik

15.09.2010

Hands-free uređaji

15.03.2010

Prodaja automobila u Srbiji 2009

18.01.2010

Serbia 2009 Car Sales

18.01.2010

Oprema u automobilu

16.01.2010

Novi ZOBS

09.12.2009

Tehnički pregledi

10.11.2009

Opel i Magna

26.10.2009

Preregistracija vozila

11.09.2009

Uspon i pad GM-a

03.08.2009

Cene goriva u Srbiji

24.07.2009

Fiat i Chrysler

15.06.2009

Tržište u Evropi

10.06.2009

Oglašavanje u vreme krize

13.05.2009

Crnogorske tablice i ZOBS

05.05.2009

Nove registarske oznake

05.02.2009

VW vs Porsche

13.01.2009

Takse pri registraciji

08.01.2009

Novi ZOBS i auto škole

06.01.2009

Toyota Srbija

26.12.2008

Kriza u SAD

11.12.2008

Policijski presretači na srpskim putevima

25.11.2008

Kretanje cena goriva na tržištu Srbije

15.10.2008

Smanjenje carina

08.10.2008

Analiza isplativosti različitih pogonskih goriva

12.09.2008

Poskupljenje goriva

16.07.2008

Domaća automobilska industrija

11.06.2008

Premium gorivo

12.05.2008

Bio gorivo

11.04.2008

Jeftina vozila

19.03.2008

Exxon Mobil

13.03.2008

Krađa vozila

21.02.2008

Tata Nano

12.02.2008

Plate vodećih ljudi

15.01.2008

Krađa vozila

11.01.2008

Flavio Briatore

07.01.2008

Porodica Quandt

31.12.2007

Izložba fotografija

15.12.2007

Max Mosley u Beogradu

27.11.2007

Chrysler

07.09.2007

Spasavanje Chryslera

13.06.2007

Kupovina polovnog vozila

26.04.2007

David Richards kupio Aston Martin

12.04.2007

Carlos Ghosn

15.03.2007

GM

30.01.2007

Kriza u Fordu

05.01.2007

Ford i Chrysler u krizi

08.12.2006

goxy
03.3.2013 15:55
20
0

Nista novo u zemlji Srbiji!Odlican tekst!

Bojan
03.3.2013 16:00
17
1

Da, to je prava slika o nama, nazalost. Sve bi ovo trebalo da zvuci kao sala, a u stvari se zaista dogadja. Ja ne znam zasto se nadlezni za puteve ne oglase i kazu da je situacija na drumovima takva, da para nema za bolje, da je potrebno vise vremena da se analiziraju i razotkriju sve greske koje su decenijama unazad pravljene u obelezavanju i konstuisanju puteva i da vozaci budu oprezniji. To ne bi popravio stanje, ali bi bilo logicno opravdanje za putare. Medjutim oni idu u suprotnom smeru po kome smo mi vozaci sakati, coravi, nesposobni i ne postujemo njihove pogresno postavljene propise i zato smo zasluzili da ginemo i budemo kaznjavani. Naravno, za to niko nece biti kaznjen, cak ce biti podrzani od strane vlasti. Kombinacija prijateljskih veza u vlasti i SSSR - sistema vladavine. Welcome to Serbia bre!

milos
03.3.2013 17:22
18
0

u pravu ste apsolutno. za propuste putara treba upravo krvicno goniti odgovorne za postavlanje signalizacije. naravno ne mislim na one jadnike koji to sprovode u delo, nego "mislioce" koji dobijaju "ideje" na pocetku.

Takav peh se i meni desio na autoput, kada sam iz pravca nisa, hteo da odem do velike plane, a nigde nije pisalo skretanje pre samo izlaza te sam omasio izlaz, i mora da se vracam skoro 100m, u zaustavnoj traci! trebao sam ih prijaviti, ali kome?!?!?!

Enzo
03.3.2013 18:08
14
0

Sta bi jos Rej Carls mogao da vidi, recimo u BG...

Ide nizbrdo, od Hrama ka Autokomandi, hoce da se odvoji na autoput. Prestrojavanje za pravo i desno, desno je semafor sa jedne strane, linija isprekidana, semafor ne vazi?!
Samo corav ne vidi da taj semafor nije za tu traku!

Ili oko Kalemegdana, Karadjordjeva uzbrdo, semafor.
Crveno, uslovno zeleno za pravo (a nema kud nego pravo) i semafor za tramvaj.
Pa samo corav ne vidi sta to znaci i ne shvata u trenu sta da radi.

Kad malo bolje razmislim, pa ovde corav u saobracaju nije u puno losijoj situaciji od svevidecih.

Taske
03.3.2013 18:28
12
1

Ovo bi trebalo da bude sala-mala! Na zalost, meni se place od svih tih karijerista i beskicmenjaka koji nam krv sisaju. Smena direktora Puteva Srbije ili genijalnog ministra nece resiti nista- ali treba negde postaviti princip!

Alergičan na glupost
03.3.2013 18:35
5
17

Enzo, živ bio hajde mi objasni termin " uslovno zeleno". Za ovoliko svojih godina, ja ne znam šta je to!

evroskeptik
03.3.2013 19:11
9
0

Sustina je u tome da samo strah od gradjanske nepokronosti moze promeniti politicare i uticati na njih da strahuju od svojih biraca i da su oni tu na pozicijama da bi radili za njihov a ne svoj interes!

duki
03.3.2013 19:14
6
0

Cuo sam da su vodje slepci.

Savo
03.3.2013 19:27
12
0

Putevi su nam daleko veci problem od naduvane afere aflatokwin. Dobro poredjenje, jos kada bi tako moglo jednim potezom da se sve resi. Eto dokaza kakvi su nam politicar coravci!

Enzo
03.3.2013 20:15
17
0

"Uslovno zeleno" Zakon, Clan 143, na primeru
imas crveno i uslovno za desno (najcesce).
U tom trenutku pesacima je takodje zeleno, ako ih ima, propustas ih jer oni imaju "cisto zeleno" i ne iskacu na crveno. Isto vazi i za vozila na putu na koji se ukljucujes.



goxy
03.3.2013 20:34
10
0

@ENZO,
BRAVISSIMO!SALUTO

Milan
03.3.2013 20:44
11
1

Dobro receno! Od drveta Srbi ne vide sumu

Duki
03.3.2013 21:18
10
0

Neka si im rekao Piroski! Bolje nisu ni zasluzili

gradjanin
03.3.2013 22:14
8
0

Izgleda da Slobo ipak nije bio problem! Ovde mnogo toga ne valja. Politicari su bez konkurencije na prvom mestu, bas kao i njihovo tragi komicno kadriranje, plus razni sega mega trendovi... A sto se tice mleka i puteva nema tu nekih velikih problema. To sto mi zovemo putevi, tesko da se tako moze i nazvati, bolje reci da ih i nemamo. A mleko? Pa ko jos pije mleko, pored piva, vina i rakije! Ziveli!

zdravica
04.3.2013 07:51
5
0

Ziveli kako bi nazdravio ministar sa casom mleka! Preziveli to bi trebala da bude zdravica direktora puteva Srbije

maxy
04.3.2013 12:19
6
0

@Enzo
Taj kod kalemegdana ni dan danas ne kapiram. Ali kapiram kada bi došlo do nekog udesa, da bi nadležni dali već neko idiotsko objašnjenje rada tog semafora.
A pored ovih barijera u NS sam prošao još kada su ih postavili i tada sam prokomentarisao da li su ovi normalni. A prođe od tada baš dosta vremena.
Jedan primer loše rešene raskrsnice je smederevski put, skretanje za Kaluđericu. Kada dolazite iz smera Grocke i hoćete da skrenete levo u Kaluđericu često se možete naći u situaciji da to ne možete propisno izvesti, a posebno u popodnevnom špicu. Ne postoji semafor za skretanje levo, već je sve to rešeno preko jednog semafora (za pravo i za levo). Pošto se oba smera ulice zatvaraju u isto vreme, često da bi skrenuli levo morate proći kroz crveno jer zbog gužve to jednostavno nije moguće izvesti dok je zeleno svetlo. A to za posledicu ima povremene saobraćajke baš na toj raskrsnici.

Aleksa
04.3.2013 12:29
5
1

@alergican na glupost-nemoguce da neznas sta znaci uslovno zeleno??!! Pa nemoguce da nikada nisi video uslovno zeleno za desno recimo...?? Pa ako se nadjes u desnoj traci,a crveno je, a desno planiras da skrenes(i oni svi vozaci iza tebe)ti ces cekati zeleno,iako ti zmiga uslovno desno?? Nadam se da nisi dobro razumeo, inace ti bez ljutnje nije mesto u saobracaju!(a i svima onima koji su ti dali plus)

maxy
04.3.2013 12:58
6
0

@Alergičan na glupost
Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima ("Sl. glasnik RS", br. 41/2009)
Član 143
"Semafor sa trobojnim svetlima može da ima dodatni svetlosni saobraćajni znak u obliku zelene strelice (uslovni znak).
Znak iz stava 1. ovog člana označava da vozač može vozilom da prođe svetlosni znak samo u pravcu označenim strelicom i za vreme dok je upaljeno crveno ili žuto svetlo pri čemu mora da propusti sva vozila koja se kreću po putu na koji ulazi kao i da propusti pešake koji prelaze preko kolovoza."

Naravno, naši vozači uglavnom ne razlikuju ovaj uslovni znak od klasičnog semafora za skretanje levo ili desno (semafor sa sva tri svetla koji na svakom svetlu ima strelicu).

Misika
04.3.2013 14:22
7
1

Sinoc sam promasio skretanje za Novi Sad. Jedno jedino iskjucenje sa auto puta iz pravca Subotice? Izgubio sat vremena dok se nisam dokopao grada, zakasnio u bioskop itd. Onaj ko je ovo projektovao nije normalan

Aleksa
04.3.2013 17:37
6
0

@Misika,ja se uvek pitam ako omasim taj izlaz-gde cu posle? Verov ima neka obilaznica ili sl, ali eto ti rece da si izgubio dosta vremena, znaci bolje paziti...Pre dve god mislim, dolazio sam iz Fr i taj izlaz je bio zatvoren zbog radova, a nigde nepise(bar ja to nisam uocio) gde da se iskljucim: Pravo se nastavlja za BG...ali bio neki dobar zemljak,radnik, pa mi je je pomogao da se nesecam se ni sam kako ni kuda,ukljucim za NS.Rece mi da sam ja ko zna koji to jutro sto je omasio izlaz...Sledece god je sve bilo ok,al mislim da si u pravu, da ima samo taj jedan izlaz...Vise i neidem tuda, nemam potrebe da ulazim u Ns, nemoram ni da placam onim lopovima putarinu, a i blize mi je kad se iskljucim ranije-na petrovac...Jednom mi se desilo u Austriji da pogresim izlaz, ali za nekih 200 m dole,kruzni tok i vrati te nazad na auto put. Odusevio sam se kako je to logicno i jednostavno reseno...

mivec
04.3.2013 21:11
8
0

Odlican tekst. Upravo tako, ćorava nacija! Na zalost... Tek kad neko pogine zbog propusta nadleznih organa, par dana se digne neka frka ali to je tek da mi ostali znamo cega jos da se cuvamo kad izadjemo iz kuce, jer ni slucajno krivac ne sme da odgovara... To nije bitno, kao ni to ko je odgovoran za gomilu drugih problema, raznih, svakodnevnih ili onih zbog kojih necemo ispastati samo mi vec i generacije posle nas! Svakakve gluposti su ovom narodu bitnije od realnih problema sa kojima se svi susrecemo svakodnevno.. Svi znamo kakvi su politicari (ne bih da vredjam) ali mi smo ti koji ih godinama trpimo i pustamo ih da tako rade...

Milorad
12.3.2013 16:04
1
0

Vas tekst je naravno sarkastican, ali slicna resenja su vec primenjena u praksi, npr. u zeleznici. Zbog ocajnog stanja pruga, brzina je na mnogim deonicama manja nego pre 100 godina.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: