Ekskluzivno

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

Uspešna kamuflaža

Običan Sandero vam izgleda previše banalno? Nema problema, tu je simpatični Stepway, obučen u skute crossovera

Iako znatno privlačniji od starijeg brata, poznatog pod imenom Logan (ruku na srce, to i nije neki uspeh), Sandera je teško nazvati lepotanom! No, uz par, ne preterano komplikovanih i skupih hirurških zahvata, od njega je moguće napraviti relativno poželjno vozilo, što je slučaj sa verzijom nazvanom Stepway. Recept je već oproban kod Peugeota 207 SW Outdoor, Suzukija SX4 i VW-a Cross Polo, a sastoji se u dodavanju elemenata karakterističnih za jedan SUV. Podignite dakle običan Sandero za 2 cm, obujte ga u lepe aluminijumske naplatke od 16 cola, dodajte plastičnu zaštitu oko blatobrana, restilizovane branike, masivne krovne držače, hromiranu izduvnu granu…, te na kraju sve to začinite detaljima od metalizirane plastike, i eto lažnog crossovera, nadarenog da trčkara prašnjavim zemljanim putevima.

Nemojte ovo uzeti sa podsmehom, jer uprkos formi, koje kao da su krojene sekirom, Stepway uopšte ne izgleda loše. U startu predviđen samo za Južnu Ameriku, a zbog pokazanog interesovanja, odlučeno je da se izvozi i na druga svetska tržišta. Stil mu je dakle mišićav i robustan, pomalo avanturistički, i kao takav, lako pronalazi put do srca kupaca plićeg džepa. Stepway predstavlja ukupno 22% prodaje svih modela Sandera (bezmalo 40.000 jedinica u prošloj godini), što samo dokazuje da spoljašni izgled igra veliku ulogu i kod tzv. niskobudžetnih (“low cost”) vozila. Što reče jedan kolega: “To što je jeftin, ne znači da mora biti i ružan”. Tačno, samo pomenuta džoging oprema košta nešto više od 800 evra (razlika u ceni između modela Sandero Ambience plus i Stepway sa istim agregatom), pri čemu potencijalni kupci treba da računaju na povišenu potrošnju i emisiju izduvnih gasova, uz nešto slabije karakteristike. Nije važno, kažete ... Možda, samo znajte da je Stepway “kraći” za nekoliko detalja u unutrašnjosti.

Sedište i upravljač se, recimo, ne podešavaju po visini, spoljašnji retrovizori nemaju električnu komandu, poleđina naslona prednjih sedišta je bez praktičnih džepova, putni računar je “zaboravljen” (dakle, i praktični termometar za spoljašnju temperaturu), upravo kao i bela podloga na instrumentima. Šteta, jer atraktivni spoljašnji “look”, lepo bi išao sa nevedenom opremom. Za utehu, tu je specifična tamna tkanina na sedištima, dok je aluminijumska boja u serijskoj opremi.

     
 

Snažni avanturista
Do nedavno, Stepway je bio pokretan jednim benzinskim agregatom 1.6/90 KS, kao i baznim 1.5 dCi od 70 KS. Ovaj poslednji, nam se učinio prilikom poslednjeg testiranja nedovoljno snažnim za ozbiljnija putovanja, te je dolazak novog 1.5 dCi/90 KS, više nego dobrodošao.

Radi se o evoluciji postojećeg bloka od 85 KS, kako bi se zadovoljile Euro 5 norme, bez povećanja obrtnog momenta. Razlika je u tome što 200 Nm ovaj agregat sada ostvaruje nešto ranije, tj. pri 1.750 o/min, umesto nekadašnjih 1.900. Kako nam je od ranije poznat, ponovimo samo da ga odlikuje još bolja elastičnost, kao i adekvatan odgovor na gas iz najnižih obrtaja. Veoma prijatan motor u svakodnevnoj upotrebi, koji, kao da je dao krila vozilu teškom 1180 kg.

Osim što su međubrzanja sasvim zadovoljavajuća za sigurna preticanja, čak i kada je opterećen, startniji je za bezmalo 5 sekundi od slabijeg (12,5 sec do 100 km/h). Dobilo se i na potrošnji, tako da je naša prosečna iznosila nepunih 6 litara na 100 kilometara. Može se zadovoljiti i sa manje od 5 litara, ali zbog slabije aerodinamike, na auto putu troši osetno više (7-7,5 litara).

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

Motor
tip/broj cilindara turbo dizel, redni/4
radna zapremina ccm 1461
maks. snaga /KS/o/min 90/3750
obrtni moment Nm/o/min 200/1750
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/5
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V mm 4020x1746x1590
zapremina prtljažnika l 320/1200
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 12,5
maksimalna brzina km/h 165
prosečna potrošnja l/100 km 5,8
Cena (sa PDV-om) € oko 11.000

Kome je do cifri, recimo da smo relativno lako dostigli 160 km/h, ali pri ovoj brzini Stepway postaje akustički teško podnošljiv. Evidentno je da zvučna izolacija nije dovoljna, što posebno dolazi do izražaja u fazi ubrzanja. Kada se približi maksimalnom režimu rada (crveno polje nije, međutim, obeleženo, jer je obrtomer zajednički za sve modele), „cunami“ decibela prosto preplavi kabinu, što instiktivno podstiče vozača da pređe u viši stepen prenosa. Za neupućene, maksimalnu snagu razvija pri 3.750 o/min, mada može da se zavrti i do 4.500 obrtaja. Inače, ovaj motor i dalje je u paru sa petostepenim menjačem, a da bi se dočepali šestostepenog, trebalo bi da Dacia jednoga dana počne sa ugradnjom još snažnijeg 1.5 dCi/110 KS.

     
 

Urbani avanturista
Iako izgledom može da prevari, Stepway nije vozilo sa pogonom na sva četiri točka (4x4). Jedina prednost koju ima nad običnim Sanderom je povišeno odstojanje od tla (17,5 cm), uz koje ide i bolja zaštita odozdo. Sasvim dovoljno sa seoske puteve, upravo kao i za «osvajanje» visokih ivičnjaka, pogotovo što je udobnost za svaki primer. Uvek kada se nađem za upravljačem pojedinih modela Dacie, bivam prijatno iznenađen kapacitetom ogibljenja da «ispegla» veće i manje nepravilnosti podloge. Kod Stepwaya, ovo se manifestuje za nijansu lošijim ponašanjem na putu, konkretno, u oštrim zavojima može se osetiti snažnije naginjanje karoserije. Sa druge strane, Stepway ima za 14 mm širi trag točkova i perfomantne Continetal pneumatike, dimenzija 195/55 R16, koji se odlično «lepe» za podlogu, tako da odsustvo elektronske kontrole stabilnosti, nije preterano izraženo.

Za lagodnu, svakodnevnu vožnju, znatno je neprijatnija slaba hidraulična asistencija upravljača, koja zahteva preveliki napor prilikom parkiranja. Mogli bismo mu prebaciti još par detalja u vezi sa ergonomijom (komande klima uređaja smeštene suviše nisko), dok je pozicija za upravljačem daleko od idealne.

off road izgled,
udobno ogibljenje,
osetno bolje perfomanse,
potrošnja,
cena

slaba akustična izolacija,
banalan enterijer,
ergonomija

Nasuprot tome, komande pored upravljača za CD-MP3 radio prijemnik, su veoma praktične. Kompenzacija za preterano rustičnu unutrašnjost dolazi u vidu izdašnog raspoloživog prostora, kako za putnike, tako i za prtljag. Sa samo 4 metra ukupne dužine, posve je izvodljivo transportovati 4-5 odraslih osoba, dok je prtljažnik prava referenca u kategoriji (oficijelno 320 dm³, no po nekim merenjima čak 390 dm³). Kako je zadnji naslon deljiv, dozvoljeni su i kompromisi, dok maskimalna utovarna zapremina iznosi 1.200 dm³.

Ostaje nam još najvažnija stavka za većinu potencijalno zainteresovanih kupaca, koja se izražava količinom evropskih novčanica potrebnih za njegovu nabavku. Na zvaničnom sajtu uvoznika za Srbiju, navedeno je da Sandero Stepway 1.5 dCi/70, košta nekih 10.400 evra, dok za testirani model treba dodati još oko 500 evra. Procena je zasnovana na ceni koja se praktikuje u Francuskoj, jer voženi agregat još uvek nije dostupan kod nas. Iznos novca koji bez oklevanja vredi odvojiti, uzevši u obzir da 1.5 dCi/90 u svemu nadmašuje slabiji agregat.

Šta još reči za kraj o Daciji, a da to zli jezici ne shvate kao «dilovanje»? Pustimo zato podatke da govore sami za sebe, iz kojih se vidi da je prošle godine Sandero bio drugi najprodavaniji auto u Francuskoj, odmah iza Peugeota 207. Sama Dacia instalirala se na istom ovom tržištu kao peti proizvođač po količini prodatih vozila, bez namere da se time zadovolji. Nakon Dustera, početkom sledeće godine dolaze: porodični van (najavljena početna cena iznosi 12.000 evra) i Duster Pick-up (dupla kabina), a odmah zatim Logan 2, sićušni gradski auto («radno» ime City, sa cenom od oko 5.000 Evra) i velika porodična limuzina, na bazi Renaulta Fluence. Ako je i od Dacije, mnogo je!

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
13354
Postavljeno: 29.03.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Slavisica
29.3.2011 09:12
16
18

Za takav paket (vozilo + oprema + motor),to je smesna suma novca.Inace,sto se Dacie tice,pomalo mi je zao sto se za Duster ne isporucuje 1.5 dci/109 ks samo sa prednjim pogonom...

Ivan
29.3.2011 12:13
22
18

Dacia Sandero peti cin.
Ha, ha kako sam se samo obradovao kada sam ugledao jos jedan test Sandera, zaista nisam cinican, u poslednje vreme mi je naprosto drago da vidim test bilo koije Dacie koja izadje iz Pekijeve kuhinje.
Peki Dacia je postala tvoj zastitni znak, ko zna ako se dobro snadjes mogao bi da postanes i zastitno lice ha, ha.
Pozdrav.

Avanturista
29.3.2011 13:23
8
25

Kupiti Reno ili Daciu je prava avantura.

Iz ličnog iskustva, preporučujem potencijalnim kupcima opsežne provere i poređenja pre konačne odluke!

"Škrt i siromah dva puta plaćaju"

Peki
29.3.2011 14:14
23
15

@Ivane, mogu da razumem odbojnost koju imas prema Daciji, no ovaj Sandero je izuzetno interesantan i trazen, sto od strane kupaca, sto od specijalizovanih medija, do te mere da su mi ga jedva pozajmili za vikend. Poredenja radi, Renault Latitude sam vozio bezmalo dve nedelje...
Zbog Latitude, malo kolega sa posla je izaslo iz kancelarije, dok su Stepway SVI zeleli da provozaju! Kriza druze,a ako i nije, mnogi ne zele da bace pare na auto.

@Slavisica, Duster 1.5 dCi/109 KS, postoji sa samo prednjom vucom, nedavno sam ga i vozio, ali kako bi izbegao revolt "sirokih narodnih masa", (citaj Ivan i istomisljenici), nisam poslao tekst u redakciju. Po mnogima, ta verzija je najinteresantnija.
Pozdrav obojici.

Slavisica
29.3.2011 15:27
16
19

@ Avanturista
Zbilja bih voleo znati kakvih si problema imao sa Daciom?
Ja vozim Logan 1.4mpi/2005.,presao 72k (kupljen nov).Sem krajeva spona na 35k (sto je i normalo,imajuci u vidu kakvim je putevima vozen),nisam imao drugih problema .

@ Peki
Da li raspolazes nekim informacijama o tome da li se doticni Duster moze kupiti i kod nas u Srbiji i po koje pare?
Pitam zato sto ga nisam nasao u zvanicnom cenovniku uvoznika...

Ivan
29.3.2011 18:53
20
17

@Peki
Vidim da sam te pogodio u tvoju slabu tacku, ali u svakom slucaju nisam imao nameru da provociram, sto i nije slucaj kod tebe.
Samo da dodam da je G-din Ugljesic prilikom poslednjeg testa novog Pasata prikupio odlicne reakcije citalaca, zbog svoje odlucnosti da iskreno bez uvijanja kaze sta misli.Nazalost toga ovde nema, a po mom misljenju to je kljuc uspesnosti u ovom poslu.
Pozdrav.





Miki
29.3.2011 19:39
24
12

Jako retko pisem komentare ali sad bas moram...iako ih dosad ovde nisam primetio ...postoje tipovi ljudi koji u gradu puse marlboro a kuci drinu...za takve definitivno nije dacija, za njih je golf, audi, bmw..star preko 10 god, koje je vozila baba u nemackoj, i za koje samo oni znaju kako se odrzavaju...
Inace sam od avgusta 2010 ponosni vlasnik dacije black line... jbga voleo bih ja astru ili golfa...ali za njih nemem para a da vozim neciji otpad necu...inace vec odavno nemam tu naviku da otvaram haubu.... sa dacijom sam prezadovoljan i ako bog da jos tri godine pa cemo je menjati...moguce da ce doci duster u obzir...a posle svih informacija presudno je bilo saznanje da su taksisti u beogradu prelazili sa loganom po 200 000 bez ikakvih problema... auto realno nije neki...ali za te pare, nov, i to jos da ti se ne kvari (kao jugo)...to je stvarno super...a one koji pricaju o majbahu a posle sednu na biciklo pozdravljam...

Viktor
29.3.2011 19:48
14
14

Perice, stvarno bi trebali da malo smanjite sa Sanderom.Motor ce svakako svi kupci prilagoditi svojim zeljama i mogucnostima pa cak i njima ovo nece biti od pomoci.

Peki
29.3.2011 22:46
15
10

@Ivane, ja sam "iskreno i bez uvijanja" (citat), napisao sta mislim o ovoj Daciji Stepway! Ne mogu izmisliti mane koje ne postoje, sve sto je za kritikovati je u tekstu. Da je Dacija, ili bilo koji njen model, toliko "promasen", kao sto misli "Avanturista", odavno bi zavrsila karijeru. Mozemo koliko hocemo prezirati sve sto pravi, ali rezultati prodaje govore drugacije. Po pola godine se ceka na pojedine modele, pa Ti vidi... Informacije radi, ovde je u sali nazivaju "spasilac Renaulta"! Benefis koji je ovaj imao u prosloj godini, dobrim delom je zahvaljujuci Daciji, manje Nissanu...
U svakom slucaju verujem da velika vecina ljudi u Srbiji sa velikim interesovanjem poprati sve u vezi ovog proizvodaca, sto rece Miki, ne zato sto obozava Daciju, vec iz posve konkretnih razloga. No na ovu temu smo potroslili dosta mastila, zaista ne zelim da se pravdam i zapocinjem neke nove rasprave.
PS. Moj priljatelj (rekao sam prijatelj a ne redakciski kolega) Aleksandar Ugljesic, ili ukoliko vise volis Sale, je sa pravom kritikovao ono sto zasluzuje kritike. To sam i potvrdio u jednom komentaru. "Problem" sa Sanderom je drugaciji, niko nikada nije tvrdio da je ova postavljena na novoj platformi (svi znamo da potice od bivseg Clia 2), a i sve ocene se manifestuju kroz odnos cena/dobiveno. Pogledaj prvi komentar (Slavisica), dobro odslikava to sto zelim da kazem. Dakle za one kojima je auto nasusna potreba, obecajem, cim Dacija lansira nesto novo, moja malenkost ce se potruditi da Vam prenese svoja zapazanja. Hajde da te opet citiram "Iskreno i bez uvijanja".
A da, pred kraj aprila sam rezervisao restilizovanu Opel Corsa, ukoliko se ne varam, ovaj model i brend su Ti posebno dragi? Pitam se da li ces se sloziti sa pojedinim kritikama, koje, to vec sada znam (dosta Corsi je proslo kroz moje ruke), svakako zasluzuje?
S postovanjem i bez ljutnje, ovde smo da razmenjujemo misljenja.

Slavisica
30.3.2011 01:47
12
12

Nemojte misliti da drzim Pekiju stranu,ali zar ovde ne bi trebalo da se drzimo teme testiranog auta (i time izrazimo neko svoje misljenje),a da se manje zanimamo (ne)objektivnoscu novinara?

Ivan
30.3.2011 12:51
14
10

@Peki
U odredjenim delovima se slazem sa tobom i cinjenica je da se Dacia odlicno prodaje u Srbiji gde posle Punta Classic zauzima najveci deo trzista, ali iskljucivo zbog cene i pojedinih delova koji se uzimaju od Renaulta pa ulivaju dozu pouzdanosti, ostale komponente su odradjene jako jeftino i nekvalitetno, sto svako zakljuci cim udje u neku Daciu.
Titulu bestseller-a Dacia i slicni mogu da zahvale velikoj krizi inace bi glat propali kao i sto je bio slucaj, te tu ima dosta mesta za kritiku automobila-bez brojki.
PS. Na Opelov racun imam svasta da kazem i to iz licnog iskustva, te sam daleko od njihovog fana.
Pozdrav.

sale
30.3.2011 13:05
16
3

evo, ja sam vlasnik sandera u najvisem paketu opreme. moj drugar kaze da je auto opremljeniji od jarisa koji je on uzeo zeni za 3 hiljade eura vise. no nije to tema. evo, presao sam 7000 km, i mislim da je auto izvrstan. znam ja sta je mercedes i audi, ali jbg.nemam za njih. najbitnije mi je da imam pouzdan auto, sa 5 godina garancije, klimom, abs, servom, airbag-ovima...a da mogu da ga odrzavam na onaj nacin kako ja zelim. servis nije skup, prvi redovan servis je manje od 4000 dinara. najvise me nervira sto bi svi kupili daciu, ali im smeta to rumunsko poreklo. pa gospodo, onda kupujte polovne uvezene automobile. a oni koji imaju love za skupe, nove automobile, ovde se ni ne oglasavaju, niti ih zanimaju ovakvi testovi, forumi i sl. toliko

Peki
30.3.2011 13:34
16
1

@Ivane, dobra analiza, nema sta, ovoga puta se i ja slazem sa tobom. Samo vremena su takva kakva su, a moj "posao" je da prenesem utisak o test vozilu, koje je potpuno novo! Isticem ovo, jer za dublje analize, kao sto je starenje, odredeni problemi, greske u samoj koncepciji..., nisam ni kompetentan ni ovlascen da pisem. Naravno da ih mogu spomenuti (i spomenem kada je nesto evidentno), no zato ste svi Vi tu, sa vasim iskustvom i komentarima. Ja se mogu ograniciti na moj privatni auto i probleme vezane uz njega (Renault Megane 2 1.5 dCi/100 ks), mada je i to relativno, jer ga veoma retko vozim.
Pozdrav

Leon
30.3.2011 13:45
13
1

Svaka roba ima svog kupca.Meni je ovaj autić simpatičan.Koliko ja znam,nisu u pitanju samo "neki delovi koji se uzimaju od Renaulta",već je ovaj auto zapravo kompletno napravio Renault,kao i Logana.Pre nego što se pojavio pod znakom Dacie,na raznim sajtovima sam viđao Renault Sandero,a mislim da se pod ovim znakom i prodaje u nekim vanevropskim državama.

Slavisica
30.3.2011 15:14
8
14

@ Ivan
"Titulu bestseller-a Dacia i slicni mogu da zahvale velikoj krizi inace bi glat propali".
Druze,pri ovakvoj izjavi treba da imas na umu da citav brand Dacia je stvoren da kupce koji zive u tzv. drzavama u tranziciji (ne zapadnom trzistu,gde ipak postizu odlicne rezultate,sto je samo po sebi indikator da su zanimljivi za kupovinu).
E sad,pogledaj koliko ljudi na planeti zivi u zemljama u tranziciji,pa razmisli malo...
Inace,situacija kod nas,pre i u krizi je manje vise ista. "Caka" je samo da li imas ili nemas posao.Malo je slucajeva "izmedju",odnosno da su ljudi i dalje zaposleni,a da im je samo smanjena plata,pa da eto nekako nemaju zbog krize za npr 120d,nego kupe Sandero.Slicno je i na zapadu (imas posao ili ne).Peki,ispravi me ovde ako gresim.
Opet,kada se sabere prodaja u zemljama kao sto je Srbija i zapadnim zemljama,misljenja sam da je to mozda neka desetina prodaje Dacie (rekog gore vec da to nisu primarna trzista,osim Srbije & Co.).
Ako neko ima konkretne brojke,necu zameriti ako me ispravi...

don
01.4.2011 00:04
9
5

Svaka cast za Daciju! Jedna od retkih marki po meri kupca (tj. jeftina). Ne primaju svi plate od 5.000 evra. Mada meni iskreno nije jasno otkud ljudima u BG-u pare da voze kola koja voze. Toliko luksuznih automobila na tako bedan standard, prosto da ne poverujes. MADA, cenim da je 90% tog silnog luksuza od 4.5 miliona nase dijaspore.
Zanimljivost: u jednoj garazi (poslovna zgrada na nbg) sam par puta prosle nedelje video: novu S klasu BRABUS sV12 :)
E drugovi, ljubitelji automobila, to je prava masina!

Ivan
01.4.2011 00:53
12
9

@Slavisica
Ha, ha napokon se Peki i ja slozimo oko necega ali!
Kao vlasnik jedne Dacie, ocigledno si isprovociran mojim pisanjem ali nazalost to je realnost.Sto se tice zapadne Evrope, Dacia se upravo na tim trzistima daleko vise trazi nego u Srbiji i Balkanu ako cemo preciznije 2009-2010 Dacia je u zapadnoj Evropi imala skok u prodaji za 91% da si malo bolje pratio Pekijeve komentare shvatio bi da je jedva ugrabio jedan primerak, a jedan luksuzan Renault dobio sa otvorenim povratkom.Katastrofalno razmisljas ako mislis da u razvijenim zemljama nema Visokog, Srednjeg i Siromasnog sloja gradjana, bas kao u zemljama u tranziciji kako ih ti nazivas.Razmisli da to nije tako da li bi Renault uopste ulazio u projekat Dacia.
Pozdrav i moj savet je da se bolje informises pre nego se latis tastature.

Slavisica
01.4.2011 10:19
8
14

@ Ivan
Daleko od toga da sam isprovociran.
Ja bih najradije vozio C class da imam para,a ne Daciu.
Kao vlasnik Dacie mogu da kazem sledece :
1.dobre strane:prostran,nov,pouzdan,relativno ekonomican auto sa povoljnom cenom odrzavanja
2.lose strane:zavrsna obrada i plastika bi mogli biti daleko bolji.
Svaki normalan covek ce ti reci isto (mada verujem da ces ti i sad izvrnuti moje reci na nacin kako tebi odgovara,kao sto si i radio uvek do sada).
Inace,procice jednom i ta kriza (ako jos uvek postoji),pa cemo videti gde ce Dacia biti tada.
A do tada,Ivane,tako nacitan lepo nabavi brojke koliko Dacia proda vozila na i van zapada,pa cemo da pricamo.
Jos nesto...ti sam rece da i na zapadu ima (pretpostavljam uvek) ljudi iz viskog,srednjeg i niskog sloja.Bez obzira na krizu.
I sad,ti kazes,da ce prestankom krize,pasti prodaja Dacie na zapadu (nisi rekao direktno,ali se naslucuje iz pretposlednjeg posta)?
Ovaj zadnji post prica malo drugaciju pricu,pa se pitam gde je doslednost?

Ivan
01.4.2011 12:31
7
7

Ha, ha ocigledno se ne razumemo.
Posto ovo nicemu ne vodi, ja cu samo pojasniti ono sto sam rekao da se ne misli da menjam misljenje.
U zapadnoj Evropi i ostalim trzistima, zbog velike krize nivo siromasnog stanovnistva je trenutno Dacia i drugi pristupacni modeli sa ledjima ozbiljnih kompanija, sve sto sam hteo reci je da kada prodje kriza i skoci standard isti ti kupci ce biti u mogucnosti da kupe pa mozda cak i 120d sto da ne, te ce u tom slucaju Dacia i ostali glat propasti, kao sto su vec i propadali.
Po meni Dacia je jedan pristojan da nekazem los autommobil koji u datoj situaciji pravi odlicne brojke, sto je izmedju ostalog i bio cilj.
Pozdrav.

Slavisica
01.4.2011 16:12
3
5

@ Ivan
Konacno se razumemo. :)
Zivi bili pa videli kako ce se situacija razvijati.

acimarchie
13.4.2011 11:13
3
0

"Kriticki osvrti", poput Ivanovih, ostaju, ipak, uglavom u domenu teorije. U realnom zivotu preovladjuje pravilo "Koliko para, toliko muzike" primenjeno u odnosnom kontekstu, a kontekst je jasan: kriza! I zato je i izmisljen low-cost proizvod poput Logana, Sandera koji ce u masovnoj, velikoserijskoj proizvodnji popraviti rezultat poslovanja fabrike, u ovom slucaju alijanse Reno-Nisan. Prema tome, prikazi g-dina PERICE RAJKOVICA su za potrebe prosecnog kupca/korisnika sasvim adekvatni, potrebno objektivni, jednostavno iskazani i, verujem, od pomoci onom ko se jos premislja. Kao negdasnji korisnik MERCEDES BENCA 300D, serije 124, a sadasnji vlasnik Sandera 1.4 MPI, verujem da mogu kompetentno porediti a i potkrepiti prethodni stav u svakom pogledu. I, naravno, ostaju moje korisnicke CETRI zamerke a propo nekih losih svojstava Sandera: relativno slab agregat (75 KS, 112 Nm), slabe kocnice, zaista slaba servo asistencija upravljaca i visok nivo buke. Na samu unutrasnjost tj. ergonomiju i jeftinu plastiku na moglo bi se nekakko i navici da nema prethodno pomenutih manjkavosti. Na sve to je vec ukazano i u profesionalno uradjenim prikazima g-dina Perice Rajkovica. I na kraju: 2015. dolazi novi, redizajnirani Sandero, na novoj platformi i sa obecanim kvalitativnim pomakom.
Do tada - treba imati strpljenja. Srdacan pozdrav svima, naravno i g-dinu Perici, a osobito - vlasnicima Sandera!

slamandero
09.2.2012 12:09
1
0

vlasnik sam sandera dizelaša sa najjačim motorom u opremi laureate. prezadovoljan sam autićem, prešao 20000km bez ikakvih problema. mislim da je u odnosu uloženo-dobijeno ovo i te kako zahvalan autić. nisam neki profesionalac da bih davao kompetentne ocjene, ali ja sam prezadovoljan. kako vidim u svakom segmentu svoje proizvodnje dacio polako zagriza sve veći komad kolača autoindustrije. mislim da to nije slučajnost. pozdrav svima, ja prezadovoljan ovim što vozim ;)

erika nesic
18.2.2012 00:21
1
0

pozdrav svima-procitala sam sve komentare,pozitivno i negativno.Ima nas pristalica novih auta i ima onih koji kao sto je receno voli da vozi marke ali po meni to je tudji otpad. ja sam 2000 kupila novu ladi 110 i jos uvek je odlicna. da se nisam zarekla da cu uvek sesti prva u nov auto nebi e sad toliko dvoumila, kupila bih neku marku ali nesto polovno, medjutim doslo je vreme da razmisljam o kupovini auta (kad kazem doslo je vreme to jest zato sto sam se takodje zarekla da cu posle 10god kupiti ponovo nesto novo)...moje pitanje ili dvoumljenje je izmedju dacie stepway i w polo. CENE su priblizne. volela bih da cujem misljenje i drugih. bila bih zahvalna kada bi neko ostavio neki komentar.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: