Ekskluzivno

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

Karavan i to kakav

Nakon novog Logana, Sandera i Sandera Stepway, već kao po običaju sledi Logan MCV, koji je u poslednjih par godina naveliko nadmašio slavu limuzine. No, ovoga puta karavan je poprimio posve konvencionalne forme, po Daciji bliže ukusu evropskih kupaca.

Porodični ljudi sa skromnim budžetom, pijačari i taksisti napred, ostali stoj! Ljubitelji plemenitih mašina, zavodljivih formi i zastrašujućih perfomansi, pa još i sa pozamašnim računom u banci ili kamarom para u slamarici, slobodno preskočite ovaj tekst! Jer, jedan banalni Logan, sa pozamašnim „rancem“ na leđima, posve sigurno neće u vama probuditi ama baš nikakve emocije. Verovatno je da neće ni kod prvih spomenutih, ali njegova upotrebna vrednost, upravo kao i cena, i dalje su argumenti koji se ne mogu ignorisati. To potvrđuje i sada bivši MCV, koji se od 2006. godine prodao u preko 350.000 primeraka, u četrdesetak država. No, dolaskom mini vana Lodgy i njegovog „proleterskog“ brata Dokkera, Dacia je morala da promeni strategiju, pošto su ulogu „transportera trupa“ ovi preuzeli. Naime, verzija Logana MCV, sa sedam sedišta, samo bi duplirala ponudu i izazvala zbunjenost kod kupaca, zbog čega je novi posve klasične koncepcije. Rekli bi smo 100 % karavan, kakav se može pronaći kod većine konkurenata.

Za bazu je naravno poslužio novi trovolumenski Logan, tako da je prednji deo potpuno identičan. Sada znatno dopadljivija, da ne kažemo prestižnija „faca“, svakako je dobrodošla, razlike su vidljive počevši od B stuba. Gledano otpozadi, odnosno iz profila, zaključili smo da prilično podseća na bivšu Škodu Fabiju karavan, u svakom slučaju raskid sa prošlošću je frapantan. Ni preterano lep, ni preterano ružan, evidentno je elegantniji od bivšeg, posebno ukoliko je „obuven“ u aluminijumske naplatke od 15 cola. Novi MCV niži je za 12 cm, čak i sa serijskim krovnim nosačima, dok su dupla zadnja vrata zamenjena standardnim. Neko će reći da se time izgubilo na praktičnosti, tačno, novajlija je bolje adaptiran prevozu putnika, znatno manje robe. Dužina je naprotiv ostala gotovo neizmenjena, sa nepunih 4,5 metara, karavan ima 15 cm više od običnog Logana.

Sve je u prtljažniku
Po ugledu na standardni Logan, koji sa sa preko 500 l može pohvaliti možda i najvećim prtljažnikom u segmentu, i MCV blista na ovom polju. OK, prethodni je bio još prostraniji, sa čitavih 700 l, dok se sadašnji zadovoljava sa 573 l. Trenutno samo Honda Civic Tourer i pre svega Golf SW (605 l, ali sa 4,66 m dužine) poseduju veći. Dobro, a modularnost? Jednostavna, da ne može biti jednostavnija. Umesto nekadašnjih sedišta koja se preklapaju poput novčanika, kod novog se obaraju samo nasloni, podeljeni na 2/3. Time se dobija nešto preko 1,5 m3, nažalost dobijena površina nije potpuno ravna, bar dok se ne pritisne nekim težim predmetom. Recimo i da prolazi za točkove nisu preterano izraženi, da je utovarni prag veoma nizak (60 cm od tla), i da smo u dnu pronašli rezervni točak istih dimenzija (doplata).

Za pohvalu je što se mislilo i na sigurnosnu mrežu (opcija), koja odvaja prostor za putnike od prtljažnika. U Daciji su sa pravom pretpostavljali da će ovaj biti često u upotrebi, te su posvetili dužnu pažnju oblogama i sintelonu, sasvim prihvatljivog kvaliteta. Nažalost, čak ni kod najskuplje verzije Prestige (nedostupna kod nas), nema podnih lajsni po kojima skliznu koferi, kao što je to slučaj kod većine prestižnijih konkurenata. Ni pokrivač nije oličenje jednostavnosti, da bi se povukao i sakrio sadržaj prtljažnika, neophodne su dve ruke. Tako dolazimo i drugih detalja koji otkrivaju „low cost“ koncepciju, neophodnu kako bi se zadržala „scandaleusement accessibles prix“ (skandalozno pristupačna cena).

praktični aspekt,
vidni napredak na svim poljima u poređenju sa prethodnim,
cena,
ekonomičan motor

pozicija za upravljačem,
kvalitet pojedinih materijala,
izražena „turbo rupa“ ispod 1.500 o/min

Ništa strašno, jednostavno samo se postavlja pitanje da li je zaista neophodno toliko „škrtariti“? Pitam se koliko li su samo zaradili odstranivši poklopac sa vozačevog ogledalca, na štitniku za sunce? Pet, možda čak i šest evro santima... Ili time što su postavili električne podizače za stakla na toliko nepristupačna mesta. Za zadnja su kao i pre između prednjih sedišta, iza ručne kočnice, dok su prednji smešteni preterano nisko na centralnoj konzoli. Vozaču se nikako ne može dopasti ni sedište, koje se samo grubo podešava po visini (dva nivoa), niti obrtomer izgraviran do 7.000 obrtaja, bez crvenog zabranjenog polja.

Skeptici će reći da je sreća posedovati sve nabrojano, jer je u osnovnim verzijama Logan „go k’o pištolj“. Kvalitet plastike i dalje je bazičan, iako je jasno vidljiv napredak u poređenju sa bivšim. U svakom slučaju, svi metalni delovi karoserije su prekriveni, što je samo po sebi značajan progres. Znatno je uočljiviji zaokret u dizajnerskom smislu, posebno kada je na sredini centralne konsole poveći kolor ekran, odnosno sistem Media Nav. Grupiše sve neophodne informacije vezane za satelitsku navigaciju, zvuk i konekciju za razna medija. Daje Loganu, kao uostalom i svim ostalim modelima Dacije, neophodnu dozu modernosti, upravo kao i praktičnosti. Sistem je veoma jednostavan za upotrebu, pregledan i brz.

Što se tiče raspoloživog prostora za putnike, MCV 2 je podjednako prostran kao i prethodni. Dve, pa i tri odrasle osobe, pozadi imaju sasvim dovoljno prostora za kolena i glave. Vidljivost unazad je dobra, a vozaču prilikom parkiranja pomažu zvučni senzori. Iako udobna, sedišta bi mogla imati jače bočne oslonce, posebno kada su, kao u našem slucaju, obložena kožom. Dobro, kožom samo na prvi pogled, jer se na kraju ispostavilo da su najvećim delom od „zmije skajke“... Potpuno nepotrebna opcija, osim za taksi upotrebu, zbog lakšeg održavanja.

Dacia Logan MCV 1,5 dCi/90

Cena od 8.010 do 12.210 evra
Motor turbo-dizel, redni/4; 1461 cm³; common rail16/; 67 kW; 90 KS pri 3.750 o/min; 220 Nm pri 1.750 o/min
Transmisija pogon: na prednje točkove; menjač: 5/M
Ogibljenje napred: MacPherson, nazad: dvostruka trouglasta ramena
Performanse ubrzanje 0-100 km/h: 12,1 s; maks. brzina: 173 km/h;
Potrošnja 5,7 l/100 km; emisija CO₂: 99 g/km
Karoserija karavan/5/5; D x Š x V 4.500x1.740x1.550 mm; Međ. rast. 2640 mm; Masa 1160 kg; prtljažnik 573/1518 l

Logan k’o Logan
Neznatno teži od trovolumenske šasije (jedva par desetina kilograma), karavan se logično mora zadovoljiti istim agregatima. Osnovna ponuda bazirana je na antičkom 1.2/16V od 75 KS, koji može biti napajan i tečnim plinom, kada mu snaga opadne za 3 KS. U zemljama EU u ponudi je i trocilindarski 0.9 TCe/90 KS, no, ukoliko je verovati onome što stoji na ovlašćnom sajtu Dacije za Srbiju, ne i kod nas!?

Boje dizela brani dobro poznati blok 1.5 dCi, već kao po običaju u verziji od 75 KS, i kao u našem slučaju od 90 KS. Sa nepunih 1.100 kg „žive vage“, ovaj Logan je prilično živahan, sve dok se maksimalno ne optereti. No, kako je za pretpostaviti da će ovo često biti slučaj, apsolutno vam preporučujem da doplatite 500 evra, za koliko je skuplji od slabijeg. Osim što je obrtni moment veći za 20 Nm (220 umesto 200 Nm), i perfomanse su ubedljivije. Maksimalna brzina iznosi 173 km/h (164 kod slabijeg), dok je ubrzanje do stotke superiornije za 2,5 s (iznosi 12,1 s). Imajući priliku da isprobam oba, konstatovao sam da je snažniji ujedno i tiši, mada u Loganu nije toliko diskretan kao u recimo Cliju ili Meganu. Logično, Dacija je morala štedeti i na izolaciji kabinskog prostora. Perfomanse su dakle, sasvim prihvatljive za ovaj vid upotrebe, isto se može reći i za ponašanje na putu. Shvatili su u Renaultu da se od prvobitne koncepcije, što će reći niskobudžetskog vozila za loše puteve i nerazvijena tržišta, mora malo odstupiti. Jer, od kako za Dacijama vlada jagma na zapadu, ogibljenje je postalo kruće, uz nekoliko obaveznih elektronskih sigurnosnih sistema. ABS od ranije, a od ove godine i ESP, uz četiri vazdušna jastuka.

Tim bolje, jer tako je osvojio četiri zvezdice u poslednjim „kreš“ testovima, a i sama dinamika vožnje je znatno bolja. Bez da se može nadmetati sa recimo jednim Meganeom karavan, nema mu se bog zna šta zameriti, iako koncepcijski datira desetak godina. I dalje se radi o platformi Clija 2, sa zadnjim trapom preuzetim iz Modusa, mada treba reći da su u međuvremenu inženjeri Renaulta izvršili određena poboljšanja i specifičnu reglažu. Zaustavni put je tako korektan, menjač dobro odmeren, upravljanje prihvatljivo precizno (klasična hidraulična asistencija), jedino se pri dinamičnijoj vožnji može konstatovati kako je ESP bez prestanka u „akciji“ (manifestuje se čestim svetlucanjem na komandnoj tabli). Opšta udobnost time nije znatnije dovedena u pitanje, Logan MCV i dalje sa velikim talentom upija sve naprevilnosti na putu. Šlag na tortu je niska potrošnja, kojom se ovaj agregat odavno pročuo. Kreće se između nekih 4,5 i 7,5 litara, a na testu smo zabeležili prosek od 5,7 l. Možda će se nekome poslednji podatak učiniti preteranim, razlog za to je odsustvo sistema Stop&Start, koji značajno zmanjuje potrošnju po gradu.

No najjači argument Logana je svakako cena, mada je karavan skuplji za 700 evra. Konkretno, početna iznosi 8.010 evra, za 1.2/75 Base. Izuzmemo li navedene sigurnosne sisteme, u serijskoj opremi je jedino servo asistencija, te je zaista neophodno posegnuti za višim završnim nivoima, Ambiance, Laurete i Prestige. Za najskuplji 1.5 dCi/90 Laureate neophodno je 12.210 evra, no, i tada se mora doplatiti za aluminijumske naplatke, električne podizače zadnjih stakla, sistem Media Nav, regulator/ograničavač brzine, naslon za lakat… A ukoliko ste pomislili kako je možda interesantnije posegnuti za jednim Lodgy, sa isto tako pet sedišta, znajte da je ovaj još prostraniji, ali i skuplji za oko 2.000 evra (isti motor i oprema). Zaključak koji se može izvuči je da ne postoji jeftiniji karavan ovakve zapremine, jedina konkurencija Loganu MCV eventuelno je neki noviji „polovnjak“.

Tekst i slike: Perica Rajković
22113
Postavljeno: 01.01.2014

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Cakar
01.1.2014 11:07
30
13

Tu je Fabia karavan sa gepekom od 505 litara,Rapid sa 5toro vrata sa gepekom od 550 litara i Rapid karavan sa gepekom od 415 litara.Cene su tu negde,mada Skoda i u najnizim paketima ima klimu,centralno,abs,esp i elektropodizace pa trzisna utakmica moze da pocne.

Dj
01.1.2014 11:17
23
8

Kakav?Lep

Dejan L
01.1.2014 12:51
31
36

U najvišoj opremi laureat, gepek i poklopac gepeka neobloženi.
A lep nije ni u horor filmu

crni
01.1.2014 14:39
17
3

hahaha...mislim stvarno, perice

Japanautofan
01.1.2014 14:45
33
1

Zelim vam "SRECNU NOVU " puno zdravlja, srece i DACIA u ovoj godini....:))

Slavisica
01.1.2014 15:49
22
8

Gde na Novu godinu da "zakuvate" sa ovakvim testom??? :-)
Korektan auto za te pare, kao i uvek, samo sto sad lepse izgleda.

Radivoje
01.1.2014 19:18
19
30

Ova Dacia je po mom mišljenju mnogo bolji automobil od Golfa 7, ako bi se poredila sa Nemcima tu je negde kao Mecedes B klase ili A4 karavan. Samo što je od njih puno jača. Ovaj motor što ide u ovu Daciu je i Mercedes počeo da ugradjuje u A klasu jer Mercedes nije mogao sam da napravi tako dobar motor.

Dejan L
01.1.2014 19:55
36
39

Moram da se obratim ponovo.
Ako dci troši 5.7 litara, onda su testovi u kojima 1.2 tce troši prosečno 9 litara tačni.
Ajmo sad o povoljnosti Dačije, ok?
Smučilo mi se ono Dejan L je hejter, ja samo pokušavam da stavim slovo i broj na papir.
Povoljnija Dačija 1000€ od drugih, ok, ali ta ista Dačija troši 2 litra više na svakih 100km, 20 litara više na 1.000km, 200 litara više na godišnjem nivou. 200 x 150 = 30.000.
Tačnije Dačija potroši 300€ godišnje više od onih skupljih konkurenata. Pri tom ne nudi kvalitet kao skuplji konkurenti, a ne nudi ni imidž, niti zvučnu izolaciju, goli limovi...
Ako ste ubeđeni da Dačija daje više, dajte mi to NAPISMENO

Ajmo opet malo
01.1.2014 20:27
26
10

Dejane L . Skodu si zaboravio da spomenes !?

Slavisica
01.1.2014 20:36
22
5

@ Dejan L
Svidja mi se tvoje analiticko razmisljanje, ali, od kojih to tacno "drugih" trosi 2l/100km vise?

TDCi
01.1.2014 20:48
27
4

Držim nemački magazin i sad proveravam, Logan 2014 1.2 tce prosek 8.3 litara, a Fiesta 1.2 samo 5.9 litara. Neko je pomenuo Fabiju, isto 3 klipa, pise da je prosecna potrosnja 6.7 litara kombinovanog rezima. Znaci da u gradu svi oni trose oko 9 do 10 litara, jer deklarisanu potrosnju niko ne moze da ostvari u realnim uslovima

Audifan
01.1.2014 22:01
26
1

Bogami za razliku od predhodnog modela je bas lep.

Ucha
01.1.2014 22:05
23
4

Znaci muka mi je vise od ovih znalaca. Logan mcv 90tce na ADAC-ovom testu trosio je 7-grad, 5-regionalni , 6,8-autoput. Prosek 5,7. I koje novine vi citate znalci ? A nemojte mi spominjati podatke iz promo novina VW, auto bilda , tu moze i 17 da trosi.
Rapid spaceback 1.2tsi prosek 5,8
Rio 1.2 isg prosek 5.7
...
I ne mogu nista da nadjem sto trosi pola litra manje a kamoli 2.
Ne vozim Daciu, ali coveku kome auto ne sluzi lecenju kompleksa , ovaj auto zavrsava posao.

Dejan L
01.1.2014 22:53
20
28

@ Ajmo opet malo
Ne moram ja da je pominjem, sami se vi upecate.
Uostalom, neko je već u 1. komentaru objasnio sve. Tako da ja nemam šta da dodam.
@ TDCi
Eto Fiesta 1.2 atmosferski troši manje od Renoovog turbaša. Po tim podacima, Logan 1.2 tce troši 2.4 litra više od Fieste na svakih 100km. Fabija je nebitna, jer uskoro stiže nova, ali eto i ona troši onda 1.6 litara manje od Logana. Eto svaki put crno na belo pobedi.
@ Radivoje
2x ništa je ništa, Sine Nebojša, znam da cifre ne lažu.

Jos samo malo
01.1.2014 23:25
22
13

@Dejan L Znaci ti si ovde na pecanju, pa tako reci da te ceo svet razume !(znaci jos si tinjejdzer) Dacija je ipak mnogo bolja od tvoje omiljene marke i "jos samo malo" znanja ne moze da "Škodi".

TDCi
02.1.2014 10:39
12
2

Ja sam samo pogledao u tabelu nemackog casopisa. Nije mi jasno sto se toliko ljutite, svadjate i sta je sporno, postoje i testovi u Hrvatskoj slicni su podaci.
Evo podataka sa uporednog testa Pezo-a 2008 sa Kapturem, Kaptur 0.9 tec je trosio 8.8 litara, a Pezo 2008 od 1.2 vti je trosio 8 litara na stotinu kilometara

Slavisica
02.1.2014 11:24
19
3

Ova prica sa potrosnjom totalno ne pije vodu.
U jednom slucaju pominjemo fabricke podatke, u jednom podatke sa testa jednog magazina, u nekom trecem slucaju podatke od nekog treceg magazina.
Drugo, sa cime se "prebija" upotrebna vrednost MCV iz testa? Sa Fiestom? Fiesta moze u gepek da mu stane.
Fordov atmosferski 1.2 protiv 1.2 tce...to je za poredjenje? Pored toga, tce motore ne vidim u cenovniku na dacia.rs.
Inace, drugar pre nekako pazario novi Stepway 0.9 tce, on rece covek da mu je potrosnja nesto vise od 6l/100km. Tako kaze, nisam proveravao. Uvek je to vise do stila voznje i itinerera nego do fabrickih podataka i nasih naklapanja.

Dejan L
02.1.2014 11:52
15
28

@ Slavisica
Stepway 0.9 tce košta 10.690€
Nije li bolji izbor Rapid za 9.290 ili Rapid spaceback za 9.790€ ?
Eto npr, Logan MCV Ambiance 1.2 je 9.600€
Nažalost 0.9 tce je na uzbrdici sa klimom kao umorni puž

Mica Voskar
02.1.2014 12:09
12
7

...mmmm.... Nije bolji...!

I ?

Rikošet
02.1.2014 12:23
25
2

Kada bi komentarisanje bilo dozvoljeno samo onima koji iza sebe imaju neko praktično iskustvo sa predmetnom temom onda bi možda i mogli saznati nešto novo i korisno. No demokratski je da svako kaže šta ima...
Koga zanima, po mom iskustvu prošla Dacia MCV je imala bezdan u gepeku. Veliku plus ide na račun dvostrukih vrata, jer je pristup prtljažniku moguć i viljuškarom. Podešavanje sjedišta nije baš najbolje riješeno, ista nisu najudobnija, a plastika je stvarno tvrda. No i sa 1.4 motorčićem taj karavan može da poveze oko 700 Kg tereta od tačke A do tačke B i da vam ušteti koji dinar kod selidbe. U njemu nećete doživjeti vozačke niske strasti, jer se motor ne čuje od šuma vjetra već na 90 km/h, ali će se i najkrakatiji u MCV-u moći pružiti ako zatreba. U tom slučaju odsustvo središnjeg grebena je prava blagodat, kao uostalom i nepostoajnje bočnog oslonca na sjedištima. Tvrda plastika tada vam ne smeta čak štaviše nudi dobar oslonac, a mekana sjedeća površina je prava blagodat, posebno ako vam je partnerka malo gabaritnija. I šta reći na kraju za Daciju. Možda u njoj nema mekane plastike, možda joj je zvučna izolacija pošuplja, možda ima mali motorić, ali je i kao takav skroman automobili nekad sasvim dovoljna da bi bili srećni i zadovoljni u životu.
Srećna Vam Nova 2014. godina, u kojoj Vam iskreno želim da budete malo opušteniji i tolerantniji, pa da umjeste žuči koju u većini slučajeva cijedite u svojim komentarima ponekad napišete i pokoju lijepu riječ, da ne kažem iskustvo :)

Slavisica
02.1.2014 12:35
15
3

@ Dejan L
Stepway sam pomenuo samo u kontekstu potrosnje.
Inace, sinoc kad smo poceli raspravu gledao sam cene na Skodinom sajtu. Ako sam dobro skontao, ovo su sad neke akcijske cene na Rapid i Rapid Spaceback.
Zanimljive cene, moram priznati (bar ove akcijske). Voleo bi da imam para, pa da opravdano lupam glavu time sta je bolje za kupiti. :-)))

Vla-do
02.1.2014 13:18
12
4

@Perica Rajković
"izražena „turbo rupa“ ispod 1.500 o/min" Ko vozi auto ispod 1.500 o/min taj bolje da ide biciklom. Ovo nije neka posebna kritika, već po meni turbo rupa ispod tih obrtaja i nije neka mana.
Sedio sam u novom Loganu i Sanderu na NS sajmu. Ne znam koja oprema je bila u pitanju. Sedišta su bila od nekog ekstra lošeg materijala, da mi je delovalo da kada bi seo 10x u farmerkama sa dugmetom na zadnjem džepu, da bi ih pocepao.
Iako se u principu slažem sa @Rikošetovim komentarom, ipak mislim da za par stotina evra može da se kupi kvalitetniji auto, ali, doduše, sa manjim prostorom.

Aleksa
02.1.2014 14:32
7
3

vla-do, neslazem se stobom! Vozim Lagunu 1.8 120 konja, koja takodje ima "rupu" ispod 1.500. To zna mnogo da iritira, neprijatno je, a mozda ponekad zna biti i opasno. U guzvi pogotovo, a onda se za tren otvori prostor za -po gasu- Treba citav sekund-dva da se "probudi" Treba biti vest i sa menjacem...(a sebe ipak smatram dobrim i iskusnim vozacem)Nevozimo stalno po otvorenom putu gde ta mana nedolazi do izrazaja. (naravno,sve ovo govorim za moju lagunu, ne za Logan)Sto se tice ovog karavana, samo mogu reci da izgleda dosta lepse nego prethodnik! O kvalitetu, ceni, nebih komentarisao...

Dejan L
02.1.2014 14:33
16
26

@ Vla-Do
Moj auto ima HDI motor, ide na 800 obrtaja bez gasa, prpoće i trese, ali ide, na 1.500 obrtaja mirno radi i ima obrtni moment od 220Nm, vuče kao lud, a čim dođe do 1.700 obrataja zazviždi turbina i auto poleti.
Problem sa turbo benzincima je što, da bi postigli potreban obrtni moment, treba da se nasviraju na preko 3.000 obrtaja, a tu više štednje nema, jer što se više vrti, više je ciklusa (taktova), više sagorevanja.
@ TDCi
Lepo si objasnio, Fiesta 1.2 atmosferski manje troši od 1.2 turbobenzinca, iako PR tekstovi nameću downsizing. Mene brine obrtni moment 0.9 tce koji ima 135Nm na čak 5.500 obrtaja. Koliko troši kada se vrti na 5.500 obrataja?

BojanS
02.1.2014 15:14
18
6

Prema istrazivanju nemackog ADAC-a sprovedenog medju svojim clanovima, logan MCV je najbolje ocenjeni automobil sa cenom do 10.000 evra.

Srecna Nova godina redakciji i ostalima

http://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/adac_kundenbarometer_2013.aspx

Vla-do
02.1.2014 20:52
14
1

@Aleksa, ako ti krećeš u preticanje sa ispod 1.500 o/min, onda nisi dobar vozač. Jednostavno, stavi ga u manju brzinu i rešio si problem.
I ja imam dizela, ali bez turbine. Veći obrtni momenat ostvaruje od ~1.800 o/min, ali ne bih rekao da je mrtav ispod, samo da je slabiji.

Aleksa
02.1.2014 22:34
4
4

vla-do ti ocigledno ili nisi me razumeo, ili upravo ti nisi dobar vozac?! Spominjo sam gradsku voznju, kreni-stani, znaci u prvoj ili drugoj brzini. Kad se odjednom otvori prolaz, kad moras brzo reagovati, ubaciti se itd e tada ponekad ta "rupa" zna da zasmeta! A ono tvoje "ubaci u manju brzinu" je neozbiljno!Ocigledno nisi previse iskusan vozac, mozda je bolje da se ti upravo drzis onoga bicikla spomenutog ranije...Inace moja Laguna je benzinac, ne dizel, da nebude zabune.

pčelica Pavo
02.1.2014 23:14
17
4

Logan MCV je dobar, ali PRESKUP automobil. Pogledajte "laureat" dci 90 ks, za 12.210. I šta sve nema od opreme ili šta bi korisno bilo ( rez. točak, zad. park. senzore, tempomat ... ). Lako ćete doći cenom do 14-14.500. A za oko 15.700 imate bazni megane karavan dci 90 ks, koji bar ima i vazd. zavese (istine radi, nema ESP, a dačija ga ima).
Pogledajte i cenu opcija. Kod dačije 15 cola alu košta 300, a kod renoa 17 cola oko 315 eura. Tempomat je kod renoa jeftiniji nego kod dačije (jer kod dačije za njega morate da doplatite i kožno volan). Rez. točak za megane je 3 eura, za dačiju 50. Park senzori za dačiju su 210, a za megane senzori i kamera 300. Primera čudnih cena koliko hoćete.
I zato kažem da je dačija PRESKUPA, mada na prvi i površan pogled deluje da je povoljna.

Bobo
03.1.2014 01:49
18
12

Dejane, u odnosu na kategoriju kojoj pripada,opremu,cenu i broj prodatih primeraka, Rapid nije bolja kupovina od Stepwaya, zato sto je to sedan, zato sto nije krosover i zato sto je nejlosiji auto b segmenta po prodaji u svemiru,O.K.?Tvoja poredjenja nikog ne interesuju kako ti nije jasno,ovo je prilog o Daciji koja je od ADACA proglasena za bestbaj,Rapid nije.Ima vise mesta ovaj MCV,upotrebljiviji je, kvalitetan je najmanje jednako,lepsi trostruko(lepota jeste u oku posmatraca,ali Fabija i Rapid su nakaze, a nova Fabija nece uskoro, vec 2015 ili 2016, a do tad ce ovi biti restilizovani i spremace naslednika).Rapid je sve ono loseu autoindustriji zbog cega je i nastala klasa malih hecbeka, pocevsi od Golfa na ovamo, kapiras?

TDCi
03.1.2014 11:16
19
4

Dacija daje na kraju tacno onoliko koliko kosta. Bas sam pitao jednog taksistu kako je zadovoljan svojim Loganom i rekao je steta sto se Florida vise ne proizvodi. Sta reci a ne zaplakati

deki29
03.1.2014 12:20
10
4

Izgleda da dosta ljudi koji su dali komentar nisu procitsli pocetak clanka (tacnije receno kome je namenjeno ovo vozilo) sa kojim se ja potpuno slazem.
Svi komentari na racun kvaliteta plastike, voznih performansi i tome slicno su suvisni jer se ovakva vozila (ukljucujuci i Skodu Rapid)kupuju iz razloga cene i upotrebljivosti.
Ali to me podseca na jedan vic kada se dva invalida u autobusu svadjaju koji ima veci hendikep kako bi seo na stolicu rezervisanu za invalide koja je samo jedna.
Toliko o poredjenju Dacije i Skode.
Sve u svemu ovakva vozila treba da postoje jer ima dosta ljudi kojima auto nije hobi vec svakodnevna poslovna potreba.

Dejan L
03.1.2014 15:15
15
20

@ Pcelica Pavo
Vidiš, mi smo naveli činjenice, a oni želje i samoutešne reči.
Ja sam odma tražio crno na belo, cene, održavanje, potrpšnja i niko mi nije odgovorio.
Što znači, da je cena Dačije prividno niska, a čim kreneš popije koji litar više. I sada neka se oni teše, ja nisam hteo uopšte da obmanem nikoga ili privolim, samo sam uporedio: cena, potrošnja, kvalitet, i to bi bilo to.
@ TDCi
Florida? Kralju, care, svaka čast.
Evo TDCi je naveo da Fiesta troši 2.4 litra manje od Logana. A Fiesta je ipak auto i kao nov i kao polovan i sve u svemu, boli me uvo da ćoravom pokazujem i gluvom govorim, a nisam ni jedini ovde koji mora da crta

Vla-do
03.1.2014 17:47
6
0

@Aleksa, nisam te razumeo da si mislio na grad. Nema potrebe da se nadješ odmah prozvan, nisam mislio uvrediti te. :)
Za biciklo se slažem. Gledajući cene goriva, sve ga više i više vozim. Inače, biciklo je bila samo opaska, nije upućena tebi direktno.
Baš zbog tih gužvi u gradu (a i na putu), gde je potrebna brza reakcija, gotovo sam uvek spreman i držim menjač u "manjoj" brzini. ;)

Veljko
03.1.2014 20:48
14
6

Nikad vise Dacia, toliko

Ucha
03.1.2014 22:03
4
6

Osecam se bas glupo sto sam uopste i napisao komentar. Ovde izgleda pise samo napaljena balafurdija.

Aleksa
04.1.2014 09:40
5
1

@Vla-do, ok je, razumeli smo se...POzrav! A sto se tice bicikle, ja obozavam da ga vozim! Kad sam leti kuci, u mom mestu, svako jutro do dunava. Tamo doruckujem sam u tisini, odmorim mozak, pa nazad...Nazalost ovde u gradu ga nevozim, nevolim da se gusim izduvnim gasovima, tako da vise volim peske ako nemoram kolima.

SS
04.1.2014 13:04
6
2

Meni licno ovaj auto izgleda sasvim OK, vidi se da se radilo na njemu, i mislim da auto tolike velicine i prostora za taj novac necete naci nigde drugo.
cena 1.2 16v (75KS) Laureate karavana je 9610 eura,
rapid sa istim motorom u osnovnoj verziji koja je prilicno siromasna je 9702 eura, dok sa nesto boljom opremom od Laureate Dacia cena rapida iznosi vise od 12000 eura, moje misljenje je da je ta razlika u ceni od skoro 3000 prevelika..
mislim da je suvisno pricati sad da se moze uzeti neka fiesta ili neki drugi mali gradski auto kada se ovde prica o vecem, prostranijem, karavan automobilu.

Dejan L
04.1.2014 14:01
9
17

@ Veljko
Zašto? Možeš li da objasniš svoje razočaranje Dačijom?
Hajde, nek čuju ovi što nas ubeđuju u suprotno

otac Makarije
04.1.2014 17:38
7
10

Koji je brend spasao renault-nissan grupaciju od "minusa" u poslovanju? Dačija i to zato jer donosi ubedljivo najveći profit. Drugim rečima, odnos kranje prodajne cene ( koju plaća kupac ) i svih troškova proizvodjača, najpovoljniji kod dačije - ali za proizvodjača, dok je najnepovoljniji za kupca. Drugim rečima, za svoj novac kupac realno najmanje dobija kod dačije (ali su mu tu uši najveće, mada on pogrešno misli da je "dobro prošao" - jer plaća nominalno manje nego za neka druga kola ). Visina profita, medjutim kaže "sve". Jednome u toj priči enorman profit, a drugom enormno ogoljeno vozilo. A oba sa osmehom. Idila za one kupce koji slabije razmišljaju.

pecagt
05.1.2014 07:07
16
11

Koliko je dobro coveku koji se pod 3-5 nickova dopisuje sam sa sobom,daje sam sebi podrsku....xaxaxxaxaxaxaxax!

Dacijaman
05.1.2014 11:13
8
7

Dacija je zakon !!!

Nemanjica
05.1.2014 18:23
7
7

hahaha,dacia rules,..:-D:-D:-D

Joske
05.1.2014 21:59
13
7

Ljudi kupio sam nov Logan 1,5 DCI 2005g. Prešao sa njim više od 230000 km (taxi). Nikakvih problema sa njim. Napunio rezervoar do čepa iz Subotice otišo na Zlatar tamo se voziko vratio se kući, prešao nepunih 1200 km, stao pumpu napunio rezervoar do čepa NASUO 45 Lit. Dal je potreban još neki komentar.

Nesabg
06.1.2014 02:19
1
5

@Nemavezesazivotom Pa i Dacia proizvodi automobile

Dejan L
06.1.2014 08:42
10
10

@ peca gt
Hahahaha, hahahahaha, ti i dalje misliš da si u pravu.
@ Veljko
Pa napiši, željno čekam tvoje iskustvo i nadam se svake noći :) :) :)

Delphi
06.1.2014 10:38
9
2

Mada je pohvalno, mislim da nije nikakvo čudo sa starim loganom dci od 65 konja ostvariti prosek potrošnje manji od 4 litra. To možete lako i sa bilo kojim dizelom od 90,110 konja ili slične snage. A sa dačijom je sve to još lakše, jer je lagana kao perce i to ne zbog primene sky active tehnologije,već zbog primenjenih „mera štednje“.
Ali, da su nove dačije zmajevi, bar donekle,vidi se i iz toga što je onaj britanski Carbuyer za 2014. godine kao najbolji “mali SUV” proglasio baš Dustera ( doduše, on u svojoj klasi, tj. do 4 vazdušna jastuka, i nema bilo kog konkurenta ). U isto vreme, za najboljeg karavana za 2014. nije proglašen ovde predstavljeni logan MCV, već škoda oktavija.

Dejan L
06.1.2014 11:11
10
13

@ Delphi
Duplo skuplja Oktavija.
Da se razumemo. Znači nijejoj pomoglo ni što je jeftina, ni prostrana.
Duster je komforniji od Yeti-ja i duži 20cm od njega, pa ima veći gepek, ali pogledaj šta Yeti može, 2 točka vise u vazduhu 50-60cm od tla. A ono što može Duster, to može i Panda 4x4

http://www.youtube.com/watch?v=Rams-5SyT-U

Vla-do
06.1.2014 18:48
9
6

@Dejan L
Bez namere da umanjim sposobnosti Yetija, ali na 2.10 minutu na videu se vidi da je deo staze koji je pod vodom pociglan.
Da li je Yeti sposoban? Jeste, ali je ovaj video više reklamni.

Veljko
10.1.2014 18:00
6
6

Uh odakle da počnem, na 4000km zakazala centralna, nakon toga mi je servo podrhtavao i počela je letva volana da mi lupa na 6000km, zamenili su komplet letvu i onda više nisu mogli da mi spuste potrošnju ispod 12 litara. Pa sve do Beograda, dok nisu sredili. Pa onda opet centralna brava na 15000km i tako kad god blokira proklinjem dan kad sam ju kupio. A onda opet letva, trap, šolje mortizera i onda su mi pet priznali garanciju i sredili, sad je 56000km i želim da ju prodam

Vozač
11.1.2014 21:59
6
7

Kakav? Nikakav! Ko god je vozio neki novi korejski automobil, zna da je Dacia skupa za ono što nudi.

pecagt
11.1.2014 23:56
6
2

samo jedan isti truje...

mićo šormaz
07.10.2014 23:17
2
0

svjedok sam da je dacia logan 1,5 dci presla preko 400 000 kilometara na taxi prevozu i to u uslovima kada je voze 3 vozaća na smjenu kao i to da u jesen,zimu i rano proljece u noćnoj smjeni motor radi bez prekida zbog grijanja.i dalje vozilo radi na taxiju bez ikakvih problema.ko ne vjeruje neka provjeri u doo "APOLO" PRIJEDOR BiH.ja cu bas iz navedenih razloga sutra ici uplatiti avan za najnoviju karavan 1.5 dci jer takodjer radim kao taxi prevoznik.mislim da ovakvim izborom sigurno ne mogu pogrijesiti.

Mićo Šormaz
18.1.2015 20:46
0
0

Mislim da je novi MCW 66KW sa ovim paketom opreme savrsen za TAXI prevoz,čak je funkcionalniji od dosta vozila znatno vise klase.S obzirom da već jesam taxi prevoznik odlucio sam je kupitii nadam se isporuke do 15.02. u TRSCOMERC PRIJEDOR.Sve kaakteristike MCW idu u prilog taxistima,a u prvom redu prostor,potrišnja i održavanje.Mislim da sam napravio pogodak odabirom novog MCW LOGANa.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: