Promocija

Dacia Duster

Kako za 6 časova da razbijete predrasude vezane za jednu automobilsku marku?

Na muci se poznaju junaci

Dacia, donedavno skoreli ostatak automobilske industrije kojeg je ona sama pretila da oduva svakog trena, zgrožena svim onim što to post socijalistično „čudo“ predstavlja


Jeftino ovde, malo jeftinije tamo, a najjeftinije baš tamo gde je najvažnije. Za kraj još malo jeftine promocije i na kraju najjeftinija cena! Dacia je bila i donedavno ostala izlizan priča industrije, koju su neki ne mnogo gadljivi klijenti za male pare bili spremini da „progutaju“. Ispostavilo se da je u godinama recesije „gadljivih“ bilo malo! To je bolje od svih video Renault, ščepao je rumunski brend u trenutku kada je ovaj pretio da nestane i od njega napravio profitabilnog „vazala“. Dacia se prodavala i dalje se prodaje kao da je nude „za džabe“, a ne da se sa njenom cenom pogađaju. Tako je od sudbina onoga ko je jednom nogom već zakoračio na izlazna vrata auto industrije, Dacia doživela da se sa tog puta u poslednji čas vrati, i u rekordnom roku raspali po njušci one koji su se već spremali za njeno opelo.

Sedite svi, Duster govori.
Pobećićemo od Dacia stereotipa i uteći u krajolike Srbije u koje su nas odveli predstavnici iste. Bilo je to rano jutro, negde oko 4.30h... Naš urednik, Pavle Barta hitro skuplja mamurnu ekipu i vodi nas, na za nas Panonce dalek put, sve do podnožja Avale. Tamo nas, sa još nekoliko novinarskih ekipa, čeka 9 primeraka novih Dacia Dustera za koje domaći dileri tvrde da su to pravi i istinski terenci... Prva naša pomisao – „O Bože, da li se oni to šale?“ Nije ni važno, doručkujemo i zatim svaka redakcija „duži“ po jednog Dustera. Naš televizijski urednik Šosberger zbija šale na račun jeftine plastike unutrašnjosti udarajući po njoj kao po jeftinoj PET ambalaži dok pritom karavan Dustera obilazi sve na svom putu i kreće se ka Avali.

Dobili smo Voki-Toki uređaje od organizatora. Prvo što je u našem kolektivu palo na pamet je da neće da se desi po 35890. put spomenuta i izlizana fora, ali ne lezi vraže, desila se... Nije prošlo ni 5 sekundi a jedna od ekipa je izustila i kroz frekvenciju nam svima prenela da je „Orao pao...“. Jao ne! Još jedan off-road i još jedna po 100 put ispričana priča! Novinari smo, izdržaćemo, taj put smo odabrali a ovaj nam nije ni prvi ni poslednji.

Nakon 20 kilometara autoputa prilazimo naplatnoj rampi i nakon „čekiranja“ dobijamo naredbu da skinemo tablice. Zbog čega? Bombardovaće nas, neko će nas napasti, šta će se desiti? Off road kao off road, svaki je isti, par krivina i po neka smišljena prepereka pa pravac na „ćevape“... Ali ’ajde, organizatori tako kažu red da ih bar poslušamo.

Konačno, karavan posle više od pola sata krstarenja asfaltom prilazi skrivenom useku kraj puta i skreće direktno ka njemu. Najednom se sve zaustavlja! Pavle, kao vođa naše ekipe naređuje da se utiša radio i prihvata se toki vokia, njegova intuicija ga nije prevarila, nakon par sekundi jasno se čuje „Ugasite ESP i upalite blokadu diferencijala“. Molim? Prva rekacija, ona skrivena u milisekundama tokom registrovanja dolaznih instrukcija je bila da se osvrnemo i samo sebi dokažemo da mi ne sedimo u Defenderu. Mi smo u Dacia Dusteru aman! Ali isto tako, mi smo dobri momci koji slušaju šta nam se govori, naš Duster je spreman i mi krećemo za SAT vozilom ispred nas...

Konačno je otpočelo ono zbog čega nas je Pavle budio u 5 sati ujutru, konačno smo se našli na terenu prikladnom terenskim izazovima. Ali mi smo u Dusteru? Daj da prođemo to „na brzaka“ pa da krenemo put Novog Sada. Istina je da mi istinu nismo znali, ni mi, kao ni ostale ekipe. Oni koji su organizovali sve ovo, a koji su se krili iza Dacia imena, koja se krije pod imenom Renaulta, koji opet pod svojim imenom na našoj teritoriji prodao bezbroj modela, znali su dobro zašto su nas pozvali i šta imaju da nam ponude.

Informacija koju smo dobili na početku, još dok smo samo ćaskali sa ostalima, kaže kako je deonica utvrđena još pre par dana kad su naši domaćini sa Nissan Navarom prošli istom i pozitivno je ocenili kao odgovarajuću. Onda nam je došlo iz „dupeta“ u glavu, pa u ovom blatu pred nam samo je Navara i mogla da prođe!

Pred nama, iza nas, oko nas i do unedogled, svuda je bilo „more“ blata! Blato koje već sa prvim metrima puta lepilo na nas kao da nas napada, kao da želi da utekne iz tog bespuća ne pitajući kojim delom naše karoserije ćemo ga poneti. „Ovi nisu normalni, zar ovo da nam prirede?“ čulo se od vođe puta... Ej bre, čovek koji je do tada vodio bar 20 takvih događaja to kaže! Ali nema nazad...

Krenuli smo, i nakon par uvodnih uzbuđenja adrenalin zamenjujemo stresom. Ni mnogo robusniji terenci ne bi nam smanjili nivo istog. Teren je jendostavno pretežak! Ali onda se dešava čudo... Mi se krećemo, mic po mic, ali se krećemo! Bojimo se i strepimo - ali putujemo. Spuštamo se niz ledine i dižemo uz bregove, nailazimo na „bazene“ pune tečnog blata u koje uranjamo i koji nam do retrovizora dolaze ali nastavljamo. Zašto? Dobri smo vozači? Ne nikako, to sve radi Dacia Duster verovali vi nama ili ne!

„ISključite ESP i upalite blokadu diferencijala“, o, kako nam je ta izjava sada dobro zvučala dok smo je ponavljali oduševljeno! Ponašali smo se kao deca, blato nam nije moglo ništa, bar ne Vrelim Gumama! Klizili smo i borili se, zabavljali se do iznemoglosti, drveće kraj puta u jednom trenutku je odlučilo da se zbije nad rekama blata i put učini neprohodnim zbog čega se kod nas opet pojavio stres.. Ali taj Duster je opet prošao i opet se izborio! Putovali smo tako i gazili kilometre, i putovali bi tako još dugo da sebični organizatori nakon što su nam pokazali ono što su želeli, nisu prekinuli put i usmerili nas ka vijagavim putevima do Avalskog tornja na kojima se Duster ponašao izuzetno fino... E tu je bilo dosta! Koga vi bre „farbate“, ovo rumunsko čudo u jednom danu da nam razbije toliko predrasuda kao da je kosom mlatilo po nejakim vlasima naših ubeđenja!

Ali uspelo je, taj Duster učinio ono što smo pre njega pripisivali tek za nekolicini modela! Dacia je to učinila... A košta tek 14.000 evra i radi sve što i Defender od 60.000! Kako to? Lako, vrlo lako... Renault koji vodi Daciu, vlasnik je i nepogrešivog Nissana, preuzeo je od njih sve dobro sa X-Traila i zatim na to „nasadio“ jednostavnu konstrukciju Dustera. Pun pogodak! E sada, nakon svega ovoga, dolazimo do pitanja koliko se nekada debela linija između premijuma i „šatro“ terenaca izlizala? Koliko je primeraka sličnih Dusteru na našem tržištu? Da li nivo jeftine a funkcionalne Lade Nive može da se podigne na viši nivo? Da li nekada „šatro“ gubi svoje ime nastalo u pogrdnoj šali i zaista postaje samo terenac? Naravno da DA, Duster nas je ubedio da možete proći kroz najdublje blato pritom tapkajući ekran multimedijalnog sistema oseljiv na dodir i sve to platiti „tepsijom“ ribe. I nije Duster sam, znali smo da takvih bisera ima još na našem tržištu! Vratili smo se nazad u redakciju, zasukali rukave i pronašli ih za vas. Idemo redom...

Renault Captur
Nissan Qashqai

KONKURENCIJA

Renault Nissan grupa

Vođeni utiscima sa terena, prvo smo počeli da istražujemo Dusterovu porodicu. Konkretno, Dacia terenac sa integralnim pogonom najeftiniji je u benzinskoj varijanti sa Base paketom opreme gde takav automobil možete imati za 11.690 evra! Dizelska varijanta je nešto skuplja, glavni krivac krije se u Ambiance opremi bez koje ne možete dobiti ovog Dustera čija se cena tako „diže“ na 15.860 evra.

Renault koji je stvorio Duster paradoksalno nema konkurenta za isti. Otvorili smo njihovu ponudu i pogled prvo „vezali“ za Captur a zatim shvatili da taj krosover na našu žalost nema u ponudi integralni pogon.

Nema veze, idemo u srž 4x4 ponude iz ove grupacije, pravo u Nissan! Kod njih je ponuda najbogatija, oni vladaju ovim sementom tržišta i to bez pogovora. Bogato opremljeni Juke sa pogonom na sve točkove možete imati već za 23.990 evra, to je 1,6 litarski DIG-T motor sa TVS-om(Torque Vector System)! Njegov stariji brat, Qashqai je nešto skuplji, valja napomenuti kako uskoro na tržište stiže nova generacija istog, a ako ste nestrpljivi i ne možete da čekate onda vam Nissan nudi 360 Family 4WD po ceni od 24.500 evra! Možda ne bi trebalo stavljati X-Trail u ovo društvo ali mi ne možemo da ne učinimo to, ipak je on preteča svega što se smatra krosoverom. Za one sa većim prohtevima i nešto dubljim džepom u ponudi je XE 4WD za 27.700 „evrića“.

Nissan X-Trail
Fiat 500L Trekking

Fiat
U trenutno aktuelnom broju Vrelih Guma svoje mesto pronašao je automobil Fiata koji nas je oduševio - Panda 4x4! Po ceni od 15.000 evra dobićete 1,3 litarski MJTD sa 75 KS i spretnošću jedne kozice. Zaista dobar automobil, Panda ne poseduje sposobnost da ore po blatu kao Duster, ali zato sve ostale prepreke sa lakoćom savlađuje. Društvo joj pravi naše nacionalno vozilo 500 L u Trekking izvedbi. Osnovni model raspolaže sa 1,4 litarskim agregatom od 95 KS i Traction+. To nije 4x4, već sistem koji poboljšava prijanjanje točkova za podlogu. Kako god, on „radi“ posao slično kao i Panda, a sve to Fiat ceni sa 16.900 evra.

Škoda Yeti

VW
Nemačka kompanija, koj trenutno sedi na vrhu automobilske indrustrije sa pogledom uperenim ka „carici“ Toyoti, odlučila je da za borbu u segmentu o kojem mi sada pričamo dobro opremi i poverenje pokloni Škodi Yeti. Česi već godinama „štreberski“ dobro odrade svaki izazov koji pre njih stigne iz Volfsburga. I ovaj put su to uradili! Nećemo pričati o prednostima simpatično „buljavog“ i do „bola“ funkcionalnog Yeti crossovera, to je već svima dobro poznato. Napomenućamo samo da ako razmišljate o mogućnosti 4x4 pogona, a pritom Yetiju ne možete da odolite, vaše želje moći ćete da ostvarite za 21.408 evra koliko iznosi 1,8 litarski TFSI 4x4 sa 160 KS u Active paket opremi. Dizelska varijanta sa 2,0 TDI agegatom od 110 KS naravno da je nešto skuplja pa je tako Škoda ceni 20.844 evra.

Nešto luksuzniji rođak Yeti SUV, Tiguan koji ponosno nosi značku VW brenda, sa 4x4 pogonom može se dobiti isključivo kao dizel i to po ceni od 18.604 evra za 2,0 TDI 4Motion od 140 KS!

VW Tiguan
Toyota RAV4
Mitsubishi ASX
Mazda CX-5

Japanci
Podnaslov je dobio takvo ime jer prosto nismo znali kako da razgraničimo bogatu ponudu koja pristiže sa najistočnijeg azijskog ostrva na kojem vladaju red, rad i disciplina. Toyota nudi RAV4, benzinac 2,0 WT-i sa 151 KS sa cenom od 27.500 evra, i 2,2 D-4D dizel od 150 KS sa cenom od 29.500 „evrića“. Honda je CR-V sa 2,0 i-VTEC agregatom i 4WD pogonom sa 155 KS ponudila za 24.990 evra.

Mitsubishi ponudu odpičinje sa ASX dizelom od 1,8 litara radne zapremine i 150 KS po ceni od 27,590 evra a nastavlja je nešto skupljim Outlanderom koji svoje mesto ovde duguje činjenici da smo spomenuli X-Trail kojem kao ni njemu nije mesto u ovoj ekipi ali ajde sad... Bezinac od 2,0 litre i 150 KS vaš je za 28.990 evra, a dizel 2,2 DI-D sa cenom od 32.990 evra daleko izbija izvan cenovnog okvira kojim smo se do sada vodili.

Subaru sazvežđe našim kupcima nudi Forestera , 2,0 i-L AWD sa 150 KS od 25.990 evra, i 2,0 litarski dizelaš u Trendy paketu opreme sa 140 KS vredan 30.990 evra.

Atraktivni CX-5, koji bi dizajnerskim rešenjima mogao biti svrstan među mnogobrojne kategorije gde se ocenjuje lepota i privlačnost, sa integralnim pogonom kao 2,0 litarski benzinac od 160 KS nudi se po ceni od 26.190 evra, dok je njegova dizel varijanta CD 150 AWD Challenge od 150 KS 28.190 evra.

Kompanije iz grada Hamamacu, skloniji proizvodnji motocikala nego li četvorotočkaša, u ovom segmentu se dobro kotira sa već dugo prisutnim SX4. Priričamo o Suzukiju, naravno! Jeftniji benzinac sa 1,6 litara radne zapremine i 120 KS nudi se već o d 12.440 evra. Nešto veći SX4 sa oznakom S-cross, robusnom spoljašnjošću je bliži izgledu i demenzijama većih tereneca, u našoj zemlji prodaje se po ceni od 18.950 evra.

Suzuki SX4
Opel Antara

GM grupa
U njihovoj bogatoj ponudi ipak nismo uspeli da nađemo pogodan materijal za našu priču. Jedini predstavnik koji bi mogao da parirao konkurenciji je Ford Kuga, u benzinskoj 1,6 EcoBoost varijanti sa 180 KS po cnei od 27.620 evra i 2,0 TDCI dizelom od 140 KS i 25.780 evra. Treba napomenuti da je trenutno na snazi akcija u Fordovim prodajnim salonima, pa ako ste planirali kupovinu u njihovim salonima onda treba to da učinite ovih dana.

Još jedan model koji opet svoj mesto ovde duguje X-Trailu je Opelova Antara. Sa početnom cenom od 27.082 evra za 2,4 ECOTEC QWD benzinac daleko je od ove klase ali smo je ipak tu „smestili“, nama ne smeta a onima sa viškom sredstava može da „zapne“ za pogled.

Ford Kuga
KIA Sportage
Hyundai ix35

KIA & Hyndai
Duo od sve važnosti prilikom odmeravanja snaga u ovoj klasi. Dizajn, stil i ogromni napredak koji beleže iz godine u godinu „gura“ ih u prvi plan kada se vodi diskusija o kvalitetu i pristupačnosti.

KIA je modelom Sportage iznenadila sve koji od nje tako nešto nisu očekivali. Automobil netipično za jednog „korejca“ budi emocije, dok ga gledate on vas mami da razmišljate o njemu, a ako se baš „zamislite“ mi vas obaveštavamo da ga u najjeftinijoj 4x4 varijanti može dobiti samo sa 2,0 CRDi modelom koji u osnovi košta 26.590 evra a na to treba dodati i cenu AWD Dynamaxtm od 1.800 evra.

Hyundai nudi 4WD za ix35 ali samo uz 2,0 CRDI od 184 KS i opet ćete kao i u slučaju KIA-e morati da doplatite 1.800 evra! Mi smo nedavno testirali upravo taj model a vi razmislite da li vam se ono što možete pročitati o njemu na našem sajtu isplati za utrošenih 20.990 evra na koje morate račnati i već spomenutu doplatu.

Lada
Za kraj smo ostavili automobil koji ovim segmentom vlada već više od 35 godina. Lada Niva, automobil koji još od kad se pojavio nije bio dovoljno ugledan terenac za ture po gradu, ali je zato uvek imao čast da na obodima bespuća preuzme od luksuznih terenaca njihove vlasnike i zatim im garantuje sigurnost i prolaz po mestima gde bi njihovih 100 i više hiljada evra vredni ljubimci nestali pod tonama blata.

I dalje je tu, i dalje vlada, ali ne u meri u kojoj je to radila do nedavno. Upravo ta smena generacija naterala nas je da počenemo ovu priču. Trebalo je neko dovoljno kvalitetan i nelogično jeftin da se pojavi i da Ladu Nivu skine sa mesta najjeftinijeg „radnika“ auto industrije. Istina je da će Duster morati još puno da radi kako bi došao u takvu priliku ali je priznajemo na dobrom putu.

Dok se to ne desi, Lada Niva će se i dalje nuditi sa 1,7 litarskim agregatom od 79 KS koji se na njenoj masivnoj karoseriji pokazao kao idealan odabir. Bitan, ali ne i glavni adut je cena, za 8.400 evra dobijete automobil koji ceo vredi manje od doplate za integralni pogon kod nekih premijum proizvođača, poput BMW-a na primer, a ironično posao za koji je namenjen radi mnogo bolje od njih!

Svako na svoju stranu
Crossover u prostom prevodu glasi - preći preko. Teško da većina onoga što nosi to ime ima bilo kakve veze sa značenjem istog. Kao i pojam manekenka, mnogo je njih danas, ali nit znaju šta to znači niti ih drugi za to smatraju. Baš zbog toga smo vam i pričali ovu priču (ne zbog manekenki) i nadamo se zadržali vašu pažnju do ovih redova.

U plejadi onih koji nam redovno pristižu kiteći se zvanjima koja im ne pripadaju i „grebući“ se od atributa „terensko“ koji je uvek bio dobra reklama za prodaju, prosto nismo mogli a da ne krenemo sa analizom istih. Inspirisala nas je Dacia Duster, automobil kojem smo prišli puni predrasuda, koji je mogao da nas zbaci sa svog „sedla“ i raspali o blatnjavo tlo samo da je hteo, ali nije... Uradio je baš ono što je trebalo, ukazao nam je na naše greške kad već mi nismo mogli njemu da ukažemo na njegove i inspirisao nas da se malo dublje zamislimo o tom šta zaista znači jedan automobil i koliko zaiste oni treba da vrede.

Tekst se ovde ne završava, onog časa kada mi stavimo tačku na njega, dalje nastavljate Vi. Ne možemo da garantujemo ni za jednu navedenu informaciju, ni za jednu primedbu ili hvalu. Prosto, ovaj članak traži da se i vi uključite i nadogradite ga. Svaka primedba je dobro došla, svako iskustvo vezano za ove i njima slične automobile, svaki nagoveštaj o mogućim poboljšanjima i savetima upućen našim dilerima. Jer ruku na srce, malo smo se otuđili, i Vi, i mi, ali i oni. U godini na izmaku kada sredstava jedva ima i za goli život, cene automobila ne posustaju, mnogi uvoznici se ponašaju kao da je 2008. godina u svom cvatu, a mi se sa naše strane trudimo da sve povežemo i održimo koherentnim. Jedan tekst nije dovoljan, možda je i borba sa vetrenjačama, ali ako ćemo tako posmatrati stvari, šta u ovoj državi to nije?

Piše Pero Ivić
Fotografija Pero Ivić
11623
Postavljeno: 01.02.2014

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Indy
01.2.2014 08:52
13
3

Bas zanimljivo. Ko bi rekao za Daciju.

Indy
01.2.2014 08:56
11
3

I bas cudno niko jos nije spomenuo gospodina Rajkovica a Dacia je na sajtu 8 sati

Slavisica
01.2.2014 09:14
12
1

Mene recimo zanima, kakve su gume bile na test vozilima?
Sto se pogona tice, nije nikakva novost da je dobar, jer je, koliko sam skontao sa X-Traila.
Ali, itinerera sto se tice, ok, blatnjav put je jako zeznuta stvar, ali bih Dustera stavio pred
jos vece izazove da je u mom vlasnistvu (ili da mi se posudi na par dana). Ne bi on asfalt ni video! :-)

Slavisica
01.2.2014 09:15
11
1

@ Indy
Nije Deki jos ustao! :-)))

Mladja
01.2.2014 10:19
12
0

Budimo realni. U to ime, bravo za Dačiju, i iskorak u vidu Dustera. Za taj novac se dobija u najmanju dobar auto, ali rekao bih pre svega SUV, ne off-roader. Citiraću prijatelja Zorana iz Leskovca koji je vozio Dustera više od godinu dana, upravo u 4x4 ekspedicijama od koje sam neke lično vodio: auto je konforan do mere da se ne osećaju neravnine, tipične za planinske staze. Ali mana za ofroadera (doduše izuzetna prednost za SUV)je ta što elektronika štiti mehaniku do te mere da prenosni sistem zakaže kad mu vreme nije. Na klizavoj uzbrdici Duster sam deaktivira zadnju vuču čim točak prošlajfuje. Ne pričamo o extremnim situacijama, tj stazama. Zašto se sistem deaktivira: radi zaštite diferencijala jer su skupi. Dakle Duster brine i o vozačevom džepu, ali i vozač sa druge strane bi morao da sagleda realnu namenu Dustera-što moj drug Zoran nije :)
Elem, ako se neko ne slaže samnom,slobodan je da dodje Dusterom na predstojeći Sretenjski karavan na Besnoj kobili (1/2 mart). Biće dosta snežnih uzbrdica. Isti program kome su Vrele gume bile medijski pokrovitelj prošle godine :)

Dejan L
01.2.2014 10:55
22
26

Niko da pomene da se 1 zaglavio? Čitali smo već o tome, a sada ste to zaboravili. Pozdrav za Miroslava koji se šalio na račun plastike. Pamtim ga iz one muzičke, retro emisije. Zahvaljujući njemu čuli smo i videli neke modele, koje mlđi ne pamte, pa ni ja.
E, da, da, da, niste pomenuli ni Crash test Dustera i 3 zvezdice, rezultat od pre 3 godine, sada je to, po novim standardima cele 2 zvezdice. Kad ste baš toliko detaljni, slobodno dodajte i "pohvalu" na račun bezbednosti.
@ Redakcija
Evo nudim se da budem LEKTOR na vašem sajtu. I to za dž. Volonterski.
Shvatiću to kao manu višejezičkih, multinacionalnih i multikulturoloških područja, kakva je npr. Vojvodina.
Svaki dan pronađem bar 30 gramatičkih grešaka, iako nisam završio Filološki fakultet, prosto gutanje predloga, veznika i promašenih padeža me bode kroz oko sve do malog mozga.
I ovo gore "dupeta" me jako oduševilo i nasmejalo. Umetnička sloboda.

Aleksa
01.2.2014 11:03
16
0

Nisam odavno procitao tako slikovit tekst, bravo! Nesto poput pesme Balasevica, mozete se zamisliti u prici. Jos jednom bravo! Nije los ovaj Duster. Gledao sam i ranije dosta off road testova i uvek se dobro pokazao. Ima jedan u mom komsiluku, braon metalik, crni dodaci-zastita oko blatobrana napred-nazad, pragovi...Unutra koza, naslon za lakat..Onako, skockan je bas ok. Valjalo bi mi nesto takvo. Za svakodnevne obaveze, otici ponekad u prirodu na izlet...Moram pronaci starije testove, pa da vidim sto se tice udobnosti, zadnje klupe(bitna mi je jako, kao i gepek)Zanima me kako se ponasa pri vecim brzinama-na autoputu tacnije.Kako je prosao na kras testu? Kolko zvezdica? Nezanimaju me price tipa"plastika ovakva, za ovu cenu ima" ...itd. Nekazem da cu ga kupiti ali i on je u razmatranju, ali samo skockan u fulu. Treba mi auto za sve, a da nije mnogo skup. Videcu bas kako se krecu cene polovnih do tri god.(u inostranstvu)

Igor
01.2.2014 11:13
8
12

Ma to je sve marketing! Dacia kao nesavladiva. Dajte ljudi

vladimiris
01.2.2014 11:24
16
2

Tekst nije loš...jedino mi nije jasno da najjeftinji yeti sa integralnim pogonom košta oko 21.000 evra, a dizel tiguan oko 18.000 evra!?

Pavle Barta
01.2.2014 11:41
17
6

@Slavisica

Bile su regularne zimske gume, i to s namerno, da bi se pokazalo koliko je Duster dobar terenac. To uopšte ne treba da čudi, jer se radi suštinski o starom X-Trailu. Odličan auto, šta god ko mislio.

Vladimir
01.2.2014 13:09
15
5

@Dejan L
Te tri zvezdice je dobila nerestilizovana verzija, koja je jedino i bila testirana. Razlog za dobijanje takve ocene je u odsustvu (u serijskoj opremi) elektronskih bezbednosnih sistema, i to na prvom mestu elektronske kontrole stabilnosti i upozorenja na nezakopčan pojas (što se moglo dobiti uz doplatu). Restilizovana vezija koja je ovde nahvaljena je dobila u svim paketima opreme baš te dodatke koji su nedostajali plus mnogo bolju zvučnu izolaciju (što predstavlja spas na autoputevima) i novi 1.2 TCe motor od 125ks i 205Nm.
Kome nije do luksuza i robne marke, i više nego dovoljno.

peđa
01.2.2014 14:04
10
1

@vladimiris Vjerovatno štamparska greška, Tiguan 2.0 TDI 4motion = 26.667 E.

Milan
01.2.2014 15:29
2
12

Pre svega je SUV jer se sa maksimalnih 125 KS i rekaltivno skromnim obrtnim momentom ne moze uhvatiti u kostac sa teskim terenima, bez obzira kakav pogon imao.

Mihajlo
01.2.2014 16:25
13
4

Za te pare,odlican model,Dacija svake godine pokazuje da je sve ozbiljniji proizvodjac,imam 2 Dcije Logan obe 2006 god i prezadovoljan sam,ako Bog da,na leto se kupuje i Duster i ne sumnjam da ce me oduseviti.

Bobo
01.2.2014 18:12
15
4

@Vladimir
Otprilike je dobar kao aktuelna Fabija ili prethodna Oktavija na crash testu, ali ljubitelji Skoda uglavnom to propuste da primete, ovo je uostalom sjajan automobil, auto u sustini, dobar prtljaznik, dobre vozne k-ke, stedljiv, solidan prtljaznik i mesta na zadnjoj klupi kao prosecan c -segment,dobra oprema i uz to u sebi ima vise lifestyla od vecine danasnjih prosecnih pripadnika b i c segmenta.

g.a.
01.2.2014 19:10
7
0

Zivopisna reportaza sa mesta dogadjaja. Novinari su zaboravili da nas interesuju pre svega licni utisci.

pecagt
01.2.2014 22:01
5
12

Meni skodisti samo neka objasne bazenske utovarne ivice na karavanima ceskog brenda,ja ne kapiram da je tako nesto moglo izaci iz fabrike,najgori i najneupotrebljiviji karavani na svetu dolaze iz skode, sta ce mi 5000000l gepeka,i 8 tona nosivosti sa proverenom VW mehanikom, i za 5000e da su novi kad ne mogu normalno da utovarim nista u gepek sto je iole teze ili kabastije,nezapamcen idiotluk...

Peki
01.2.2014 22:23
12
5

@Neko me je u sali spomenuo, pa ko velim da se javim. Upravo vozim novi Duster 1.2 TCe od 125 KS, sa samo prednjom vucom. Koliko ja znam, iskljucivo 1.5 dCi/110 poseduje integralni pogon (opcija, skuplja za 2.000 evra od 4x2), barem za francusko trziste. Ukoliko gresim neka me redakcija, odnosno odgovorni u Renault/Dacia isprave. Pored ova dva agregata, postoji i slabiji 1.5 dCi/90 KS, dok je benzinski 1.6 16V predviden uz tecni gas.
Znaci "moj" Duster nece u blato, namenio sam mu samo grad i auto put.
Pozdrav svima

Vladimir
01.2.2014 22:49
13
5

@Milan
Kažu ljudi da je 125ks i 205Nm na 1250kg malo za ozbiljniji teren, a kod ozbiljnijih terenaca je često isti odnos mase i performansi motora. Primera radi 250ks, ali i 2000+ kg... Ono što može da bude ozbiljnija zamerka (za teže off-road terene) je odsustvo reduktora, ali bi to tada dosta podiglo cenu... Kao zamenu ponudili su prvu skraćenu brzinu koja je kraća čak i od rikverca. To poprilično dobro rešava problem na težim terenima. Ozbiljniji i jači terenci imaju i reduktor i više snage, ali i koštaju mnogo više... koliko para toliko i muzike. Onoliko koliko ćemo ga većina nas koristiti, i više nego dovoljno.

rade
02.2.2014 10:53
7
0

Dizel tiguan 4x4 kosta preko 25 000 evra. Rec je o gresci. Za duster se integralni pogon moze doplatiti za tri motora - 1.6, 1,2 i jaci dizel.

Peki
02.2.2014 11:34
7
2

@Vladimire, upravo zato sam se i javio, novi Duster nema benzince sa integralnim pogonom, sto znaci da tih 125 KS idu samo na prednju osovinu. Koliko ce ga velika velicina vozaca koristiti, nije ni neophodan. O razlici u ceni da ni ne pricamo. Nemam podatke pred ocima, ali verujem da se i dalje prodaje vise Dustera sa samo prednjom vucom. Licno, nikada ga ne bi uzeo bez 4x4, ali zelje i ukusi su razliciti.
Pozzz

Vladimir
02.2.2014 12:33
9
0

@Peki
Trenutno je u ponudi sa 4x4 pogonom benzinac 1.6 i jaca verzija dizela 1.5, a koliko sam uspeo da saznam (sa više strana, pa i od uvoznika kod nas) pomenuti turbo benzinac od 125ks će biti u ponudi sa integralnim pogonom od 2015. godine. Da li je tome razlog maksimalna ekspolatacija posojećeg benzinca do maksimuma, ili neka druga strategija fabrike ne znam... ali će ta kombinacija biti dostupna naredne godine. Pozz

twitteras
02.2.2014 13:15
9
0

Stigao sam preko twittera na ovaj test! Lepo lepo sve objasnjeno, dobre fotke, zanimljiva avantura. Steta sto umesto blata nije sneg, ovaj olujni

Peki
02.2.2014 17:24
8
3

@Vladimire, Renault je zaustavio proizvodnju tog 1.6 16V za sva trzista unutar EU, jer ne prolazi EVRO 6 norme. Posve sigurno ti mogu potvrditi da je u Francuskoj iskljucivo napajan tecnim gasom (rezervoar od 32 lit) i sa prednjim pogonom. To sto se jos uvek moze pronaci kod nas, samo je pitanje vremena. Jesi li siguran da se ovaj pronalazi u novom Dusteru, ili mislis na stari?
A da li ce se 2015 1.2 TCe/125 upariti sa integralnim pogonom, veruj mi ne zna ni sam Carlos Ghosn, generani direktor Renaulta i NIssana. Nebitno, zivi bili pa videli, na to sam sam skrenuo paznju jer je neko rekao kako 125 KS nisu dovoljni za terensku upotrebu. Cinjenica je da dizel razvija "samo" 110 KS, ali uz veci obrtni momenat od 240 Nm. Da li sve to dovoljno za terensku upotrebu, ne znam, presudite iz teksta mojih kolega. Kao sto sam vec rekao, "moj" Duster sigurno nece imati isto iskustvo, jer ne zelim da u pomoc zovem seljake sa traktorom ili sumara sa nekim ozbiljnijim 4x4 :-))
Pozdrav

MIVEC
02.2.2014 18:47
6
1

Od Dastera niko i ne ocekuje da bude pravi pravcati terenac, jer i mnogi skuplji od njega to nisu, ali je svejedno pokazao prilicnu sposobnost 4x4 sistema (sto i ne cudi jer je Nisanov). Zapravo da je samo sminka verovatno bi bila diskutabilna i njegova prisutnost unutar jeftinog brenda poput Dacije. S obzirom na cenu moze se reci da predstavlja vrlo upotrebljiv automobil, a pogotovo dobra "zimska/radna" alternativa uz jos jedan auto u kuci a za male pare.
Dodao bih da, uglavnom mi se svidja kako su na VG sastavljeni tekstovi, ali slazem se da treba povesti vise racuna o stamp. greskama. :)

Vladimir
02.2.2014 22:22
7
1

@Peki
Ovo je trenutna ponuda verzija (opcija) kod nas:
http://www.dacia.rs/download/cenovnik_dacia_novi-duster_rs.pdf
Novi daster se nudi sa tim starim motorom kod nas u svim verzijama, i nudiće se i ubuduće jer mi trenutno nismo deo unije, a kad ćemo biti to niko ne zna. Ne znam tačne podatke za emisiju gasova EURO6 (koji treba da važe i kod nas bez obzira što nismo deo unije) ali ne planiraju da ga izbace iz upotrebe. Moje očekivanje je bilo da će uz novi TCe ići 4x4 a da će stari benzinac ostati jeftinija verzija sa samo prednjim pogonom, ali se to nije desilo... bar za sada.
Verovatno je razlika vezana za tržišta kojima pripadamo. Prvenstveno mislim na to što je u južnoj Americi i Rusiji dostupan i stari benzinac 2.0 od 140ks (sa 4x4 pogonom), a u Evropi nije. Ta verzija je i najpopularnija na tim tržištima. Za terenske sposobnosti jesu bitne performanse motora, ali i iskustvo vozača, a najbitniji su odgovarajući pneumatici. U svakom slučaju, bilo koji motor može da posluži... Pozz

Dejan L
04.2.2014 07:06
12
15

A slike Autobilda gde je potrulio Daster za 3 godine.
Kompletne polusosovine, stabilizatori, karter motora, sve zarđalo.
Rđa na sajtni kod kedera zadnjih vrata?
Rđa iznad šoferšajbne?
A? Ceo zadnji lonac prso ko zvečka.
A to što su imali potrošnju od 10 litara? Evo slike!

http://www.dodaj.rs/?2I/2z/14wuzAwQ/duster-rost.jpg

Miroslav TDCi
04.2.2014 09:29
12
14

Kres test je pokazao kakav je Daster, a njegov kvalitet, t.j. bolje reci nekvalitet je ocigledan. 80% kineskih delova, a zastita limarije samo odradjena na plstformi, sve ostalo go lim i raspala plastika

pecagt
04.2.2014 11:19
12
6

kres test je pokazao da je sasvim solidan,manjak zvezdica je usledio zbog manjka sigurnosnih sistema u serijskoj opremi,sacekajmo test novog...

Milan
05.2.2014 07:14
10
2

Vozim Duster vec 3 godine, sem sto je nestabilan i sto je grejanje kabine uzasno slabo, zamerku mogu uputiti upravo na termo izolaciju. Stakla su tanka, ispod lima nema izolacije, radio gubi stanice, ali to je bio jedini terenac za taj novac. Da budem iskren, bez dci motora i bez 4x4 pogona ne kupujte ga. Grejanje kabine je 1. tacka koju moraju da dorade

Veljko
10.2.2014 18:44
1
6

Jednom Dacija, nikad vise. Rumunska sklopoija i nista vise. Uzalud sam bacio pare i nikad sebi to ne mogu oprostiti

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: