Ekskluzivno

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

Nebeski “Ševron”

Biti drugačiji po svaku cenu, bila je i ostala deviza Citroena! Nije onda ni čudno što je svetlost dana ugledao nesvakidašnji DS5, sa kojim smo proveli mesec dana, spustivši se od francuske prestonice, sve do juga „Starog kontinenta“.

„Monsieur Président bienvenu“ (dobro došli Gospodine Predsedniče), reče kolega sa posla, nakon što me je dan pred polazak video za upravljačem famoznog DS5! Za neupućene, novi francuski predsednik oficijelno je izabrao ovaj Citroen kao službeni automobil, solidarišući se tako sa strankom zelenih, koalicionim partnerom u Vladi. Jer, DS5 je prvi francuski model koji je inagurisao hibridnu tehnologiju, iako je sigurno da to nije njegov jedini adut. Pre će biti da je Francois Hollande pokleknuo pred njegovim zavodljivim formama, kao i preko 10.000 aktuelnih vlasnika. Rekli bismo ništa lakše, jer je stil toliko orginalan i smeo, da ne znamo u koju od postojećih kategorija ga smestiti?! Mešavina kupea i karavana, izmamljuje brojne uzdahe, dok sam vozač često narcisoidno posmatra odraz svog metalnog ljubimca u izlogu vitrina. Svega tu ima, od obilja pravog hroma, pa sve do famozne aluminijumske „sablje“, koja se od farova penje sve do sredine A stuba. A šta tek reći za lažnu duplu izduvnu granu (prava je rezervisana za najsnažniji benzinski 1.6 THP/200 KS), koja toliko doprinosi atraktivnom dizajnu. No kako odelo ne čini čoveka, tako ni elegantna šasija ne znači obavezno da je vozilo uspelo. Iako smo se sa DS5 družili već više puta, šta ima bolje za dobro se upoznati, nego li provesti više nedelja za njegovim upravljačem? Nešto kao odlazak sa verenicom na more, pre nego li se i zvanično „overi“ veza…

Rečeno - učinjeno, za razliku od prošlogodišnje „avanture“ ka istoku Evrope (DS4), ovoga puta spustili smo se na jug, preko Francuske, pa sve do Andaluzije (Španija) i Portugala.

     
 

Dan prvi, upoznavanje
Kada se krene na put od 5-6 hiljada kilometara, između pasije i razuma, prevagnulo je poslednje. Naime, mogli smo da biramo između dva benzinska agregata 1.6/155 i 1.6/200 KS, ili da, kao francuski predsednik, izaberemo hibridnu verziju, za koju je neophodno potrošiti pravo malo bogatsvo: bagatelnih 44.000 evra! Dobro, od nedavno bonus za hibridna vozila u zemlji Gala iznosi 4.000 evra (7.000 evra za čisto električna), no i tako ostaje nedostupan velikoj većini zainteresovanih. Citroen je hrabro „odvalio“ cenu za DS5, a sve u želji da ga i tako progura u nekakav premium segment. Jednom eliminisani nabrojeni motori, ostaje nam slabašni 1.6 e-HDi/115 KS, odnosno voženi 2/0 HDi/163 KS, koji se uglavnom pokazao na visini zadatka, mada sprega sa klasičnim automatskim menjačem i nije najsrećnije rešenje.

Neko će reći kako odgovara jednom ovakvom vozilu, tačno, ali osim što guši perfomanse, nije preterano „inteligentan“, niti poseduje duplo kvačilo, kakvo je trenutno u modi. No, pre nego li se pozabavimo karakteristikama i karakterom vozila, detalj koji najviše interesuje jednu prosečnu evropsku familiju pred godišnji odmor, svakako je prtljažnik. Nema većih zamerki, peta vrata su praktična i omogućavaju lak utovar kabastih torbi, a ni zapremina od 460 litara nije za potcenjivanje (po nezavisnim merenjima iznosi preko 500 lit). Po potrebi, može se podići sedalni deo i oboriti nasloni, kada se dobija bezmalo 1.300 lit. Još da je u njegovom dnu bilo kakav rezervni točak (doplata od 80 evra), sigurno bi spokojnije putovali. Uzmemo li u obzir da DS5 ima skromnih 4,53 m, što se nikako ne bi reklo gledano spolja, kao ni iz vozačevog ugla, njegov unutrašnji prostor u potpunosti zadovoljava 4 odrasle osobe i jedno dete.

     
 

Ipak, ovi sa pravom imaju utisak izvesne stešnjenosti, pre svega zbog samog dizajna enterijera. E, tu su svima pune oči, toliko orginalnosti, donekle na račun ergonomije, teško je sresti kod bilo kojeg drugog automobila, bez obzira na segment. Prosto, ne znam da li je impresivnije smestiti se na zadnja sedišta ili za upravljač, kako bi se maksimalno uživalo u pogledu na „avionsku“ konzolu, sa tri panoramik prozora na plafonu. Na kraju, uverili smo se da putnici pozadi ipak imaju prednost, jer su vozač i suvozač podvučeni ispod vetrobranskog stakla. Kada se želi posegnuti za komandama, glava se mora neprijatno podići, odnosno potpuno skrenuti pogled sa puta. Sa vremenom, naučili smo napamet njihove funkcije, te smo ih po potrebi jednostavno napipali. Na plafonu su zapravo prekidači za zastore i podešavanje „head up“ displeja (parče providne plastike koje izađene iz vrha komandne table, na kojoj su informacije o brzini i sa GPS-a), kao i dve pregrade za naočare. U istom stilu je i široka centralna konzola, s tim da na njoj dominiraju ne preterano praktične komande za podizače prozora i centralno zaključavanje. Ova ujedno služi i kao oslonac za laktove, a kako je šuplja, u njenu unturašnjost može se odložiti više flaša sa vodom i sendvičima (hlađena). Tim bolje, jer u standardne police u vratima i pregradak ispred suvozača, ne staje mnogo toga. Sve u svemu, vozač je „opkoljen“ sa svih strana, njegovo radno mesto sa pravom podseća na kokpit aviona, posebno kada se dohvati upravljača, snažno podrezanog odozdo. Efekat je potpun zahvaljujući i brojnim umecima od brušenog aluminijuma (na centralnoj armaturi i vratima), koji dolaze, ni manje ni više, od istog snabdevača kao i za Aston Martin!

To nije slučaj i sa elegantnim klasičnim časovnikom, kome evidentno nedostaje izvesni prestiž (banalne plastične kazaljke). Ispod njega, na centralnoj konzoli, idealno je postavljeno dugme za startovanje motora. Citroen je po prvi put kod DS5 uveo tehnologiju „slobodne ruke“, što znači da nema potrebe posegnuti za ključem, kako bi se ušlo u vozilo i pokrenuo agregat. Bez sumnje praktično, ali zaboga zašto se ovo ne odnosi i na prtljažnik, koji se otvara isključivo sa „daljincem“ ili iz unutrašnjosti? Nebrojeno puta smo se nepotrebno „prošetali“, odnosno prevrtali po džepovima i torbama sa punim rukama, što i te kako zna da iznervira.

Što se tiče instrument table, ova me je ostavila poprilično indiferentnim. Pomalo u nedefinisanom stilu, instrumenti su uglavljeni u četvrtaste okvire, nalik na one iz 70-ih godina. Preglednost je veoma prosečna, šta više, kada se radi o obrtomeru (led diode), čak i loša. Srećom, sedišta su savršena, osim snažnih bočnih oslonaca, vozač može produži i sedalni deo. Zaključak koji smo izveli na kraju probne vožnje, je da su kvalitet materijala i završna obrada u potpunost na nivou nemačkih predstavnika, dok je ergonomija dosledna reputaciji Citroena. Atraktivno i inoventno, ali komplikovano i ne uvek praktično.

stil,
unutrašnji dizajn,
vozna dinamika,
raspoloživ prostor

udobnost,
cena,
otvaranje prtljažnika,
potrošnja sa automatskim menjačem

El viva el Espana
Put do Barselone, između ostalog poznate po šampionskom fudbalskom klubu, vodi kroz srce Francuske, odnosno gradove kao što su Bourges, Clermont- Ferrand i Montpellier. Sa preko 11.000 km auto puteva (jedna trećina svih evropskih), Francuzi su prosto „osuđeni“ na njihovu upotrebu, što se pokazalo upravo po meri našeg DS5. Ovo je posve sigurno teren koji mu najviše odgovara, kada do izražaja dolazi vrhunska stabilnost pri velikim brzinama, uz nizak nivo parazitnih šumova u kabini. Sa 340 Nm (samo 300 Nm za hibridnu verziju sa istim motorom + električni od 37 KS), ova verzija je najtalentovanija od svih postojećih, gde spomenuti automatski menjač ne dolazi previše do izražaja, za razliku od planinskih puteva centralne Španije. E tu se stvari donekle komplikuju, uprkos „talentovanom“ motoru i super šasiji. Iako DS5 nije nikakva „balerina“, njegovo upravljanje je precizno poput hiruškog noža, dok veoma tvrdo ogibljenje, ni malo svojstveno jednom Citroenu, doprinosi uživanju u vožnji. A hidropneumatsko ogibljenje, zapitaće se neko? Nažalost, na njega DS5 nema pravo, jer je uprkos imenu postavljen na lako modifikovanoj platformi modela C4 i Picasso.

     
 

Ekonomija obavezuje, no i pored toga, vozna dinamika je bez zamerki. Ovaj Citroen i pored značajne mase od 1.650 kg (prazan), voli krivine, pod uslovom da je put dostojan tog imena. Po lošem, vozač brzo izgubi želju za „jurcanjem“, udarci i buka koji dolaze od donjeg postroja, deluju obeshrabrujuće. Menjač je posebna priča, ne preterano brz, često okleva sa izborom prenosa. Jedino ga mod „sport“ koliko toliko dovede u red, ili sam vozač, ukoliko pređe na manualno menjanje prenosa. Tako je izvodljivo kočiti motorom, odnosno ostati u željenoj brzini. No, 1.400 evra, koliko je neophodno izdvojiti za njega, mudrije je investirati u nešto drugo. Jeste da po gradu olakšava posao vozaču, koji se mora skoncentrisati na mnogo važnije stvari, kao što je recimo slaba preglednost. DS5 bi morao imati spoljašnje vazdušne jastuke, kako bi zaštitio svoju prelepu karoseriju! Uprkos 14 staklenih površina, zbog specifičnog dizajna, mrtvih uglova ima na sve strane. Senzori napred i pozadi, koje je naš imao u serijskoj opremi, kao i kamera za vožnju unazad, apsolutno su neophodni. Zadnje staklo je recimo iz dva dela, a površina koju briše minijaturni brisač od desetak santimetara, smešno je mala. Kroz njega, vozač vidi vozilo pozadi samo do polovine, tj gornjeg dela „haube“. Ukratko, po uskim ulicama starih španskih gradova, agilan je kao slon u porcelanskoj prodavnici! A kada smo zbog velikih prelaza preko točkova i niskog „nosa“, ostali zaglavljeni u ulici sa velikim spustom, definitivno sam ga otpisao sa liste poželjnih automobila. Ko često vozi u ovakvim okolnostima, sreću ce pre pronaći u kompaktnom DS4, sa znatno većim klirensom. Gde je ovaj sve prošao prošle godine, njegov veći brat može samo da sanja…

Cena na nivou ambicija
Usled spleta razno-raznih okolnosti, DS5 nije trenutno u ponudi na našem tržištu, tako da vam možemo preneti samo cene koje se praktikuju u Francuskoj. „Bal“ otvara 1.6 e-HDi/115 sa bezmalo 30.000 evra, a prati ga u stopu benzinski 1.6 THP/155 KS. Teoretski, najskuplja je hibridna verzija (163+37 KS), sa cenom između 40 i 44 hiljade evra, no zahvaljujući spomenutom eko bonusu, praktično je izjednačena sa voženim. Konkretno, za 2.0 HDi treba najmanje 33.500 evra (So Chic), tj 4.000 evra više za vrhunski opremljen Sport Chic, kao u našem slučaju. Pored ove dve, postoji i bazna verzija nazvana Chic, i iskreno rečeno, dovoljno je šik!

Citroën DS5 2.0 HDI 163 KS Automatic

Karakteristike
Dimenzije D x Š x V 4,53 m x 1,871 m x 1,511 m
Međuosovinsko rastojanje 2,727 m
Zapremina prtljažnika mini / maksi 468 lit / 1.288 lit
Težina (1.615) kg
Motor
Zapremina 4 Cilindra turbo Diesel - 1.997 cm³
Snaga 163 KS pri 3.750 o/min
Maksimalni obrtni moment 340 Nm između 2.000 i 3.000 o/min
0 do 100 km/h 10 sec (8,8 sa manuelnim menjačem)
Maksimalna brzina 212 km/h (215 km/h sa manuelnim)
Gume 235/45 R18
Potrošnja
Prosečna na testu 8,2 l/100 km
Grad / put / auto-put 11/ 7/ 7,7 lit
Emisija izduvnih gasova C02 : 158 (133 g/km sa manuelnim)
Cena
Počevši od 29.900 evra
Voženi model Citroën DS5 2.0 HDI 163 KS Sport Chic Automatc Oko 40.000 €

Predviđena je isključivo uz dva najslabija motora, i u startu poseduje sve više manje neophodno (elektronski kontrolisani dvozonski klima uređaj, automatsko uključivanje svetala i brisača, regulator i limiter brzine, CD auto radio sa svim priključima za multi-media, automatsku ručnu kočnicu, LED dnevna svetla, aluminijumske naplatke od 17 cola...). No, za oko 2.500 evra više prelazi se na atraktivniji So Chic (otvaranje vrata i startovanje motora bez ključa, sedišta koža/platno, avionska konsola na plafonu sa tri panoramik stakla, senzori za parkiranje, detektor pritiska u gumama...), odnosno za još 4.000 evra Sport Chic. E, tu ne možemo a da ne spomenemo nekoliko veoma upotrebljivih sistema u serijskoj opremi, kao što su „autodirectionel“ bi-xenon svetla, koja automatski prelaze sa kratkih na duga i obrnuto.

Njihova efikasnost je frapantna, bez preterivanja pretvaraju noć u dan! Isto se odnosi i na sofisticirani klima uređaj sa automatskom reciklažom, koji poseduje više tipova podešavanja (u automatskom modu može se izabrati različita jačina ventilacije), sa kojim smo na kraju imali problema. Navedeno struganje „nosa“ po asfaltu, pomerilo je zaštitnu plastiku ispred ventilatora za klimu, te se ovaj oglašavao zabrinjavajućom bukom. A kad smo već kod problema, spomenimo i osetljivu ukrasnu plastiku na gornjem delu vrata, čiji smo vrh odlomili nakon „kontakta“ sa obližnjim drvetom.

     
 

Navedimo još i sistem AFIL (vibratori u sedištu ukoliko se nenamerno napusti saobraćajna traka), „head up“ displej i masirajuće vozačevo sedište, sa električnim komandama i tri memorije. Ukoliko ste se pomalo izgubili u navođenju, dozvoliću sebi da vam preporučim 2.0 HDi So Chic, sa manuelnim menjačem, kao najpolivalentniju verziju (33.500 evra). Jeste da isto toliko košta i benzinski 1.6 THP/200 KS, osetno boljih performansi (8,7 sec do 100 km/h i maksimalna brzina od 220 km/h), ali i znatno veće potrošnje (9-10 lit u proseku). Ni voženi se nije pokazao preterano ekonomičnim, šta više, sa 8,2 lit u proseku, daleko je od najboljih predstavnika. Ukoliko se na autoputu još i zadovoljava sa 7,7 lit, po gradu i prilikom temperametnije vožnje, uvek smo zabeležili dvocifrene podatke (između 10 i 12 lit). „Zasluga“ u dobroj meri pripada „alavom“ automatskom menjaču i odsustvu Stop&Start sistema. Sa običnim, niža je do jedne litre.

Bilo kako bilo, vreme provedeno sa DS5 brzo je prošlo, prosto smo zažalili što put nije još malo duži. Uprkos navedenim manama, priuštio nam je ogromno zadovoljstvo, bez obzira da li smo bili za upravljačem ili na zadnjem sedištu. „Rutiere“ u duši (od francuske reči routiere, odnosno putnik), lako je prevalio „tričavih“ 5,500 km. Bez ikakve sumnje đavolski lep i šarmantan auto, koji, kao takav, ima pravo da mu se ponešto oprosti. Orginalnost očito ima svoju cenu, uostalom, Citroen nikada nije imitirao „bezgrešne“ nemačke berline. Sa pravom ili ne, procenite sami!

Zaključak
Citroen DS5 je zaista jedan od najlepših francuskih automobila, koji je na svoj način obeležio 2012 godinu. Svidela nam se njegova orginalnost i gostoljubljivost enterijera, upravo kao i vozna dinamika. Znatno manje udobnost „po nemački“, sa amotizerima tvrdim k’o beton. Iako 2.0 HDi nije za potcenjivanje, poželeli smo još malo više snage, kako bi opšti talenat došao više do izražaja. Kako sada stoje stvari, šestocilindarski 3.0 V6 neće ugledati svetlost dana, po svemu sudeći rezervisan je za jedan još mnogo ambiciozniji projekat, predstavljen nedavno kao prototip, pod imenom DS9.

Tekst i slike: Perica Rajković
22596
Postavljeno: 28.11.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

strnokosac
28.11.2012 00:20
38
7

a ovo je zverka od auta stvarno nesto nesvakidasnje u moru danas dosadnih i predvidljivih dizajnerskih konfekcija ovo je tipican citroen koji ovim modelom iskazuje svu sustinu marke citroen jer oni su uvijek proizvodili malo drugacije auto za posebnu klijentelu ljudi upravo za takve je i ovaj futuristicko luksuzno odmerena ds 5 ca.neznam dal su neobicnije ova vanjske dizajnetske eskapade ili unutrasnjost u stilu borbenog lovca koja vrvi prekidacina displejima gdje se got okrenes.zbilja neobican auto samo uvijek je problem cijena jer ljudi su konzervativni i ziherasi a na tom polju nemci vladaju ali zato ovo je kontrapunkt njihovoj filozofiji gradnje.

Japanautofan
28.11.2012 10:30
33
1

Prvi put vidim da je Citroen dobio minus za udobnost :( Zar je moguce da su odustali od hidraulike ?

Manuelac
28.11.2012 10:38
32
2

Čovjek ne može ostati ravnodušan kad ga vidi.
Zaista je "piece of engineering".

Adi
28.11.2012 11:05
16
6

Slažem se al baš zato što je kontraprodukt njemačkoj(nemačkoj) školi(koja dominira slozicete se) ne dajem mu neke velike šanse za uspjeh a tu je i cijena.Malo previsoka (:

Don
28.11.2012 12:41
18
20

Rijetko koji me test ovako izmorio te ga ni iz drugog pokusaja nisam uspio procitati u cijelosti.Jedan savjet, ubuduce lijepo odvojite dio teksta koji se odnosi na karoseriju, dio za motor, dio za opremu, dio za ponasanja na cesti, dio za cijene rezervnih dijelova, osnovnih servisa itd.Internet prostor nije ogranicen i za razliku od stampanih medija, ovdje se moze napisat citav roman koji se da uz to citati samo ako je pametno sortiran i pregledan sa mnostvom korisnih informacija.Inace, ako je ovo isti motor kao u C5, zahvalna je stvar, kako vidim www.parts2go.de/autoteile, dijelovi i nisu skupi.Kolega od mene u 4 god sa c5 2.0 hdi, je napravio u 4 godine 160000km bez vecih kvarova, par poziva je bilo radi senzora tlaka u gumama.Inace lik vozi citav zivot citroene, predzadnjeg je vratio sa 400000 km na brojcaniku,bez nekih vecih kvarova kako veli.Vazda firmina auta :)I jedna preporuka,uvijek uzeti originalni dio a ne zamijenski.

Lazar Bojanić
28.11.2012 14:05
30
5

Auto vanserisjkih ambicija za vanserijsku publiku sa vanserisjkom cenom !

Volim Citroen i njegovu posebnost mada kad razmišljam o sopstvenom ulaganju uglavnom nisam tako nadahnut i obično gledam u konzervativnije "štale" .

PS

Ne znam kako neka indivudua može da daje savete oko koncepta teksta kad i sama konfuzno piše .

Don , bez ljutnje pogledajte svoju rečenicu :

"Kolega od mene u 4 god sa c5 2.0 hdi, je napravio u 4 godine 160000km bez vecih kvarova, par poziva je bilo radi senzora tlaka u gumama."

Molim Vas budite iskreni pre svega prema sebi pa onda tek možete druge savetovati ...

Zaista ovde nema ni trunke nikakvih drugih osećanja osim čiste zgroženosti konstrukcijom rečenice . Jezičkih barijera nemamo jer svi mi ovde na forumu govorimo veoma sličnim jezicima koji su nekada pre nazivani čak jednom složenijom rečju srpsko-hrvatski ili hrvatsko-srpski , kako je kome milije :)

Pozzzz

Gresnik
28.11.2012 14:08
23
3

Pa nema hidraulike jer platforma to ne podrzava, bazira se na platformi Citroena C4. Auto je odlican, vrlo lep i luksuzan, i bas zato sto je suprotnost nemackim limuzinama mislim da je to najveci plus ovog auta, jer Nemci su poceli u zadnje vreme da prave aute koji lice kao jaje jajetu.

Aleksa
28.11.2012 14:10
21
5

Prelep auto, svaki put kad ga vidim na ulicama Pariza, okrecem se za njim kao da ga prvi put vidim(istina nesrece se bas tako cesto) Ne znam dal je lepsi spolja ili unutra, iako mi ipak deluje pomalo nepraktican za svakodnevnu upotrebu...Ja za razliku Dona, bas volim ovakve dugacke, detaljne testove...Ipak, da tolke pare namenim za kupovinu auta, nisam siguran da bih bas ovaj odabrao...

evroskeptik
28.11.2012 15:00
23
5

Odusevljen sam! I izgledom i tehnologijom i stilom i time sto se predsednik jedne od najvecih evropskih nacija vozi običnim autom. Zamislite Tomu domacina u Fiat 500L. Baš bi mu dobro stajao, u svakom pogledu!
Ali ne, Bembara je Bembara i to blinda! A tek vozila iz pratnje, sve Audiji crni i po koji Range R. Bogato!!! Srbija je izgleda već u raju?

Don
28.11.2012 16:27
10
7

Prihvacam zamjerku, pokrade se greska jer pisem nabrzaka a nema lektora.Nemam ja nista protiv dugackih testova, dapace, tako sta sam zahtijevao al objasnjenje je bilo da ne moze biti zbog ogranicenosti prostora (sic!). Problem je u jasnoci prikaza teksta, a drugi par rukava su informacije napisane u tekstu.

autist
28.11.2012 17:26
17
2

voljeli ili mrzili francuske marke ili bili s njima zadovoljni ili ne morate priznat da je ovaj citroen ds 5 sve samo ne obican auto to je ipak premium jer linija je ds.a sad cijena da visoka je ali taj auto je ko svemirski brod a tako i izgleda nemozes dobit nesto dobro za nista a da je ovo sterilni audi ili tipican hladni bmw onda je cijena u redu to nije fer.problem je u percepciji i navikama i predrasudama ljudi koji su navikli na njemacki premijum a drugi premijum ne zele da priznaju.i nemam iluzija da ce ovaj ds pet premasit u prodaji recima audi a3 ili a4 ali bas zato ce bit jos posebniji pravi tipican citroen samo mi se nesvidja ta tvrdoca jer ocito su htjeli dat sportsku notu mjesto da usavrsavaju ono po cem su i poznati u svetu po fr. udobnosti jos jedno nazalost padanje pod utjecaj nemaca i njihovih pre krutih i tvrdih ali zato preciznih auta!steta!

Dura
28.11.2012 17:36
23
2

Auto je orginalan, unikatan, i kao takav podlezan manama. Citroen nebi bio to sto je kada bi izbacivao konfekciske automobile.
Tekst je sasvim OK, rekao bi pravican, ja bi ga sa zadovoljstvom procitao i da je duplo duzi. Don pocecu da sumnjam da zaista sljakas za tamo neku bosansku novinu, kao sto ti je to neko prebacio u komentarima u vezi Klia. Smaras brate, nista ti ne valja!

Vozac Yuga
28.11.2012 21:12
17
2

Jel mogu ja ova sedista u Yugo da ubacim ?

salers
28.11.2012 21:31
16
1

Jako lep auto, video sam ga uzivo i stvarno je chick!
Svaka im cast na DS liniji.

Bojan
28.11.2012 23:19
17
1

Dizajn je cista desetka, kako spolja, tako unutra. Enterijer je dizajniran sa mnogo maste i ukusa, dok je karoserija sa poznatim detaljima ali u genijalno smisljenom obliku koji svako samo pozeleti moze i kakav se ocekuje od jednog ekskluzivnog Citroena. Od ovakve karoserije se vise ocekuje limuzinska udobnost nego sportska stabilnost, mislim da su tu pogresno odmerili tvrdocu oslanjanja. Ipak treba biti tolerantan i prihvatiti cilj ovog modela, a to je dinamika i preciznost. Treba naglasiti da ni C5 bez hidraulike nije udoban kako bi se od njega ocekivalo, ali ocigledno da Citroen = udobnost vise ne vazi, Citroen sada cilja na sportsku notu poput Alfe, kako bi kupcima pruzio vise uzivanja u ostrijoj voznji, ali se nadam da ce brzo odustati od te taktike jer mu ne prilici.

Don
29.11.2012 14:30
5
16

Kaj si se uhvatil komentirati mene, pisi nesto o autu. Da li ja komentiram nekog komentatora? Kad vec spominjete druge portale, ne bi bilo zgoreg otici na neki pa pogledati kako se tamo sortiraju tekstovi, preglednost itd.

Don
29.11.2012 15:16
8
18

A evo i ona dacia lodgy, toliko hvaljena na ovom portalu (hehe), u najjacem paketu opreme dobila svega 3 zvijezde na ENCAP testu.Btw, komentar ovog mog kolege na njegov C5, koji je ipak drugacija biljka od ovog testiranog, bjese: ne bih vise kupovao citroena da nema hidroaktivni ovjes, tj samo zbog tog ovjesa ih kupuje, a jedan jedini problem sa ovjesom je imao do sada i to sa autom koji je star svega 21 dan (curenje ulja na lijevom tocku).

Vozac polovnjaka
29.11.2012 18:14
20
1

Kod ovog testa ima samo jedna zamerka i to kod fotografija. Peki prilikom poziranja tebao si da stanes i da mases kao francuski predsednik na slici dole.

Vlado, Niš
30.11.2012 00:35
11
1

Video sam ga uživo letos na parkingu u Haniotiju. PRELEP!!! Nema mu ravnog na planeti!

Dura
30.11.2012 20:55
14
2

Da, da, na drugim portalima, posebno bosanskim, jako se lepo sortiraju testovi, a posebno... KOMENTARI!!!

Dura
30.11.2012 21:01
15
2

A da, zaboravih da dodam, istine radi, Lodgy je izgubio jednu zvezdicu u tim testovima samo zato sto nema seriski ESP. Sa njim osvaja cetiri!

Milan
01.12.2012 10:04
12
1

Najlepsi francuski auto,a mozda i sire.

mire
02.12.2012 12:57
10
1

Ovaj auto ima samo jednu manu:Nema hidraulicne amortizere,sto je veliki hendikep i velika greska inzenjera,ostalo je sve za 10+!Inace Citroen je moje najomiljenije auto,bez premca.

Bora
05.12.2012 10:37
8
1

Pa na primer, Lodgy spada u jeftine automobile sa siromasnom opremom, ali 3 zvezdice po novim standardima su impresivne, koliko god to zvucalo apsurdno.Na primer, svi automobili prethodne generacije, bilo kog proizvodjaca ako nemaju ESP i zastitu pesaka, minimum sest airbagova, ne bi mogli dobiti vise od tri zvezdice.

Zalex
05.12.2012 13:11
7
1

Auto je prelep,jedino cena .Po meni je skoro 30000 € malo mnogo za tu klasu.

ficken
07.12.2012 21:04
8
3

ma sta bi bilo puno pa tolko dodje i obican i konfekcijski golf 7.u highline paketu opreme koji pored ovog svemirskog citroena izgleda kao stara dronjka pored svilene bluze!pa ds 5 je premium brand od citroena


htc
09.12.2012 21:34
7
2

bolji je i lepsi od bilo kojeg golfa do sada

Igor
11.12.2012 14:10
6
1

Samo da napomenem da nisu tačni podaci iz autobaromtra da citroen ima nultu prodaju od marta pa nadalje. Vitrogroup prodaje vozila i novi modeli citroen-a se svakodnevno pojavljuju na našim putevima, bez obzira što su oni u blokadi.
Međutim, to je problem kojim treba država da se pozabavi jer kako ostvariti prava u garantnom roku osim na dobrovoljnoj bazi.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: