Uporedni test

Citroen DS3 / Peugeot RCZ / Renault Megane RS

Emocije

Upoređivati Renault Megane RS, Peugeot RCZ i Citroen DS3 potpuno je besmisleno. A možda i nije. Imaju isti pasoš, mogu da koštaju slično i imaju sličan zadatak - da izazovu emocije. A emocije se, kao što znamo, mogu izazivati na razne načine!

Sva tri modela na testu, dolaze iz zemlje "Galskih petlova", zemlje umetnosti, mode, stila, šika. Sve tri marke, manje ili više uspešno, praktično oduvek, forsiraju svoj stil, igrajući na tankoj žici između oduševljenja i razočarenja.

I jedni i drugi i treći imali su svoje uspone i padove, pogotke, ali, bogami, i ozbiljne promašaje. Tako je to u automobilskoj mašineriji - uspesi zapravo traju kratko, ali se o razočarenjima priča godinama.

U nekoj evropskoj raspodeli popularnosti, i Citroen, i Peugeot, i Renault, trenutno se kotiraju sasvim solidno. To im dozvoljava slobodu, da uz volume modele od kojih žive, tržištu ponude i egzotiku, od koje sigurno neće previše zaraditi, ali će učiniti mnogo za imidž marke, pa i, pomalo, oploditi silne milione koje ulažu u automobilski sport. Treba li se uopšte podsećati - Renault je prilično uspešan u F1, Citroen nepobediv u WRC-u, a Peugeot sinonim uspešnosti u trkama izdržljivosti Le Mans serije...

Kokpit Citroena DS3 deluje veoma luksuzno, sa obilnom upotrebom kvazi-karbonskih elemenata

Kakve veze ima cela ova priča sa izazivanjem emocija? Nikakve direktne, ali velike indirektne. Megane Renault Sport, direktno i brutalno, kao prstom u oko, bode na sportsko-adrenalinske delove kupčevih moždanih vijuga. Peugeot RCZ, malo suptilnije, ipak, pravim kupeom, drsko hrabrim dizajnom, balansira između sporta i dve potpuno različite grupacije kupaca - mladih i onih koji bi da se tako osećaju, a pomalo, leče i krizu srednjih godina. Citroen DS3, za sada, sportske aluzije pomalo stavlja u drugi plan, i koketira sa anti-retroom. A i to je za sada, dok Loeb ne potera DS3 Racing u Svetskom reli šampionatu 2011.

U krivinama, DS3 se sasvim solidno ponaša, iako nije tvrdo trimovan

Na kraju, da se razumemo, kakve god ko asocijacije tražio i koristio, po kupca ostaje zajednički imenilac - nijedan od ova tri četvorotočkaša ne kupuje razum ili racionalnost. Kupuju se srcem, odnosno, manje romantično rečeno, dubljim novčanikom i emocijama!

Atak na emocije
Renault se ne igra skrivenih poruka. Osnova jeste Megane III sa troja vrata, ali se onaj Renault Sport deo vidi iz aviona. Centralni izduv, difuzor i spojler pozadi, prošireni lukovi oko točkova, "suknjice" na pragovima, dodaci na vratima i naravno, tek da se ne zaboravi, prednji spliter vazduha "a la spojler" na Formuli 1.

     
 

izgled,
oprema,
udobnost

cena

Citroen DS3 HDi 110

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1560
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga kW/KS/o/min 82/112/3600
obrtni moment Nm/o/min 270/1750
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/3/5
D x Š x V mm 3948x1715x1458
međuosovinski razmak mm 2452
masa vozila/nosivost kg 1165/447
zapremina prtljažnika l 285
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 205/45 R17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 9,8
maksimalna brzina km/h 190
prosečna potrošnja l/100 km 4,5
Cena (sa PDV-om) € 26.900

Što šminka, što aerodinamika, taman kako treba, da se zna o čemu se radi, a crni naplaci od 18 cola kroz koje bezobrazno vire crvene Brembo čeljusti i hlađeni diskovi, zaokružuju priču. Nivo izazivanja emocija eksterijerom visok, pogotovo ako sportske asocijacije dominiraju u ukusu kupca.

Coupe priča Peugeota ide drugim tokom. Pre dve godine predstavljen kao 308 RCZ koncept, izazvao je oduševljenje i strah. Oduševljenje hrabrim dizajnom, a strah praksom da serijska vezija bude miljama daleko od koncepta. Srećom, serijski RCZ izgleda gotovo identično kao koncept. A sreća je da se uopšte i pojavio...

Kako reče Boris Reinmueller (baš francusko prezime), šef dizajna RCZ-a, ceo projekat je morao biti što jeftiniji da bi se završio. U prevodu, platforma, pa i prednji deo jesu preuzeti od 308. Pa, šta? RCZ izgleda fenomenalno. A i kupac sam može da utiče na deo izgleda, odnosno, direktno zavlačenjem ruke u novčanik. Točkovi od 19 cola ili krov od karbonskih vlakana mogu, i ne moraju. Ako se plati, dobije se dosta, ali ako se ne plati, ne izgubi se mnogo. Nivo izazivanja emocija eksterijerom vrlo visok, pogotovo kod kupaca koji cene hrabrost i jedinstvenost.

DS3 je paket dobro uklopljenih detalja koji su mešavina dinamičnog, "šmekerskog", pa čak i sportskog. Negde između "ledova" za dnevnu vožnju, alu-felni i "tufni" na krovu, uspešno osvaja i mušku, i žensku populaciju
Kao platforma za RCZ poslužio je model 308, što je i najveća prepreka sportkim ambicijama

Citroen DS3, takođe, preuzima nešto od nečega, ali to plasira u potpuno drugačijem paketu. Jasno, C3 je polazna osnova, ali... DS3 može biti primer kako jedan mali (B segment) automobil može biti generator emocija i to onih iskrenih, pozitivnih. Što je najzanimljivije, teško je prstom upreti na elemente kojima to radi. Jednostavno, DS3 je paket dobro uklopljenih detalja koji su mešavina dinamičnog, "šmekerskog", pa čak i sportskog. Negde između "ledova" za dnevnu vožnju, ozbiljnih livenih naplataka i "tufni" na krovu, DS3 uspešno osvaja i mušku, i žensku populaciju, a uz sve to, ne zaboravlja i bitan detalj - svakodnevnu upotrebljivost. Nivo izazivanja emocija eksterijerom visok, u širokom spektru, koji dodatno proširuje gotovo beskonačne mogućnosti kombinacija šara, dezena, boja...

Udoban i bogato opremljen kokpit RCZ-a

Svako svojim putem
Koncepcijski potpuno različiti i u enterijeru, jednostavno, svako mora svojim putem, što podrzumeva da se metode i elementi izazivanja emocija ozbiljno razlikuju.

Kod Renaulta, doslednost sportu ostaje na snazi. Odlične Recaro "kadice", sportske aluminijumske papuče, žuta podloga obrtomera... Ima tu i neizostavne šminke koji čine atmosferu - od žutih sigurnosnih pojaseva, preko žutog štepa na kožom presvučenom upravljaču. Zapravo, sve to jeste jednostavna kombinacija prepoznatljivog Meganea, smisleno doteranog u Renault Sportu.

Peugeot RCZ ide ka izazivanju emocija "mekšim" putem. Iako nije tvrdo trimovan, nije manje zabavan, a ni manje dinamičan. 1,6-litarski turbo u svakom trenutku pruža mnogo, a uz širok trag točkova, RCZ se u krivinama dobro snalazi
1,6-litarski THP motor od 200 KS razvijen je u saradnji sa BMW-om

I da, naravno, kada se "upadne" za upravljač, svaka rasprava prestaje. Vozaču je sasvim jasno o čemu se radi i šta ga očekuje. Tvrdo i sve na svom mestu, izazivanje emocija smešta u drugi plan, a u prvi plan iskače navala adrenalina. Uz sve to, ni suvozaču nije ništa lošije nego vozaču, pa se navala emocija tj. adrenalina, sasvim lepo može podeliti. A i zanimljiva elektronska igračkica kao da je više namenjena suvozaču nego vozaču - ekran muzičkog sistema zapravo je skriveni pokazivač ubrzanja, rada turbine, G-sila, ESP-a, osetljivosti papučice gasa, pa čak i štoperice. Ne i neophodno, ali svakako zanimljivo.

Peugeot RCZ najviše emocija izaziva odličnim sedištima i iznenađujućom ponudom prostora (naspram onoga što oblik karoserije obećava). Oni koji od kupea sa pravom očekuju nisku poziciju sedenja, neće biti razočarani.

     
 

dizajn,
oprema,
motor

cena,
prostor pozadi

Peugeot RCZ THP 200

Motor
Tip/broj cilindara turbo-benzinski, redni/4
Radna zapremina ccm 1598
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/multipoint
maks. snaga kW/KS/o/min 147/200/5800
obrtni moment Nm/o/min 255/1700
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata coupe/2/4
D x Š x V mm 4276x1835x1360
međuosovinski razmak mm 2605
masa vozila/nosivost kg 1345/380
zapremina prtljažnika l 321-639
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 235/45 R19
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 7,6
maksimalna brzina km/h 235
prosečna potrošnja l/100 km 7,1
Cena (sa PDV-om) € 40.590

Zapravo, ceo paket osećaja koji u kombinaciji stvaraju vizuelni doživljaj i realna ergonomija, odličan je.

Naravno, ima tu mnogo detalja koji drže pažnju. Od instrumentacije, preko upravljača sa zaravnjenim obručem, pa sve do maštovite ručice menjača i parkirne kočnice. Stilski dosledno i dovoljno pedantno da bez kompleksa može "na crtu" sa konkurentima tipa Audi TT, VW Scirocco ili Alfa Brera. Jasno je da će se ljubitelji pomenute tri marke sada „nakostrešiti“, ali RCZ uspešno izaziva uzbuđenje, odnosno, ono čime se bavimo - emocije.

Citroen DS3 se enterijerom podvlači pod kožu, isto kao i eksterijerom. Beskonačan niz zanimljivih detaljak, kombinovan sa bogatom opremom, rezultira emocijama koje i vozača, i putnike seli u mnogo višu klasu, a originalno rešenje uvlačenja pretinca pod armaturu oslobađa i mnogo korisnog prostora.

Jasno je da ne treba povlačiti baš nikakvu paralelu sa predhodna dva modela, ali nivo pozitivnih emocija koje se rađaju u DS3, ovog mališana sasvim uspešno smeštaju uz ramena njegovih "zemljaka".

Dizajn novog Peugeota zaslužuje sve čestitke, kako za izgled, tako i za hrabrost

Emocije pokreta
Znamo da postoje vozači, i "vozači". Oni kojima je volan nužno zlo i oni koji za volanom uživaju i očekuju nešto više. U Megane RS slobodno se može ući sa očekivanjima koje je isprovocirao eksterijer. Onako, muški (dame, nemojte se ljutiti, to je samo figurativno rečeno!), zabrunda dvolitarski twinscroll turbo-motor. Ne jako i razmetljivo, tek onako da krenu prvi žmarci, ali samo dok se otpusti kvačilo i oštra sinter spojnica ne učini svoje. A onda, kreću i emocije, i adrenalin, i osmeh. Nova generacija motora već na 3000 obrtaja istovara svojih 340 Nm, koji vuku, vuku i vuku... Skoro beskonačno...

Izuzev Recaro "kadica", žutog obrtomera i obilne upotrebe žutog štepa, enterijer Megane RS ne razlikuje se drastično od "običnog"

Tvrdo ogibljenje, tvrda sedišta, tek-tek servo pojačan upravljač, brutalne kočnice, kilometrima udaljavaju Megane RS od udobnosti limuzine i vozača vode u svet vrhunske vozne dinamike. Novi sistem prednjeg oslanjanja odvaja ogibljenje od upravljanja i ogromna snaga na prednjoj osovini nema tendenciju ispravljanja upravljača. Menjač se može, a i ne mora prečesto koristiti, elastičnost agregata je fascinantna. Isto tako, ESP se može, i ne mora koristiti. Tačnije, vozač sam bira nivo intervencije elektronike, sve do njenog potpunog elimnisanja. I u brojkama, preformanse fasciniraju - 0-100 km/h za 6 sekundi, maksimalna brzina 250 km/h. Nivo emocija maksimalan, naravno, ako su direktno povezane sa količinom proizvedenog adrenalina.

Vozne karakteristike novog RS-a, slobodno se može reći, predstavljaju uzor u klasi

RCZ ide ka izazivanju emocija, najjednostavije rečeno, mekšim putem. Iako nije toliko tvrdo trimovan, nije manje zabavan, a nije ni mnogo manje dinamičan. Mali, 1,6-litarski twinscroll turbo pod prednjom haubom ne remeti dobar balans, i uz poširok trag točkova, RCZ se u krivinama jako dobro snalazi.

Nemačko "srce" funkcioniše uz očekivanu kulturu, a neophodna zvučna kulisa je postignuta trimovanjem izduvnog sistema. Sa 200 KS ima tu dovoljno "vatre" za podizanje adrenalina, a nije na odmet znati da se ovaj lepi kupe može dobiti i sa 156 benzinskih "konja", ali i sa 163 dizel "konja". Čak i uz saznanje da osnovu donjeg postroja čini 308, vozač RCZ nije uskraćen za uzbuđenje u vožnji. Brzo, oštro i precizno reaguje na komande, precizno prolazi kroz krivinu i oštro ubrzava posle nje. Merenja potvrđuju subjektivno - 0-100 km/h za 7,6 sekundi, maksimalna brzina 235 km/h. Nivo emocija visok, upravo onakav kakav najavljuje još i pre nego što se uđe u njega.

     
 

cena,
performanse,
oprema

preglednost pozadi,
menjač

Renault Megane RS 250

Motor
Tip/broj cilindara turbo-benzinski, redni/4
Radna zapremina ccm 1998
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/multipoint
maks. snaga kW/KS/o/min 184/250/5500
obrtni moment Nm/o/min 340/3000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/3/5
D x Š x V mm 4299x1848x1435
međuosovinski razmak mm 2640
masa vozila/nosivost kg 1462/373
zapremina prtljažnika l 377-1024
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/40 R18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 6,1
maksimalna brzina km/h 245
prosečna potrošnja l/100 km 8,4
Cena (sa PDV-om) € 23.990

Kada se u DS3 ubaci 1,6-litarski dizel od 110 KS, takva se odluka može nazvati glasom razuma i racionalnim stavljanjem ekonomičnosi ispred performasi, i odmah možemo dodati - bez ikakvog gubitka na dobrim emocijama. Kada već krećemo od motora, HDi jedinice iz grupacije PSA poslovično su visoke kulture rada, što u DS3 znači da mali hatchback ne postaje rezonatorska kutija dosadnom brundalu. Sasvim dovoljnih 270 Nm donosi lakoću sa kojom DS3 ubrzava, a ni akceleracija do 100 km/h ispod 10 sekundi, performanse ne stavlja u zonu inferiornosti.

Šta više, DS3 najviše emocija u vožnji izaziva okretnošću, i nečim što se ne sme zaboraviti - upotrebljivošću. Citroen u paketu nudi emociju koja se može definisati kao zadovoljstvo svakodnevne vožnje.

Novac i emocije
Na kraju, nije dosta hteti, nego treba i moći. Šta to znači u kontekstu emocija? Renault Megane RS za 25.000 evra izaziva jako mnogo emocija, više nego konkurentski hot-hatch automobili za manje novaca. Peugeot RCZ, ako govorimo o modelu na testu, sa kompletnim spiskom dodatne opreme, košta gotovo 40.000 evra, što je poprilično ozbiljan iznos, ali mnogo više pozitivnih emocija izaziva podatak da startuje već od oko 25.000 evra, za koje se, takođe, dobija jako mnogo. DS3 sa testa, priznajemo, dostiže vrtoglavih 25.000 evra, ali naravno, bez ijedne izostavljene stavke sa spiska dodatne opreme. I on može za mnogo manje, a bez prevelikog gubitka na emocijama.

Na kraju, rekosmo da ih je besmisleno direktno porediti, ali je zapravo moguće ako se postavi malo specifičnija relacija: Citroen DS3 - upotrebljivost uz mnogo stila, Peugeot RCZ - kupe snova koji ne mora ostati samo san, Megane RS - adrenalin za razuman iznos...

Uprkos trkačkim aspiracijama, Megane RS ostaje upotrebljiv i u svakodnevnoj upotrebi
tekst: Aleksandar Uglješić
foto: Predrag Rakić
aleksandar.ugljesic@vrelegumer.rs
3959
Postavljeno: 12.10.2010

Arhiva: Uporedni testovi

Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 26.05.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique vs. Smart Forfour
Tekst sa video prilogom!

Narodna fraza kojom se opisuju dve, po karakteru vrlo slične osobe, ali je svaka svojstvena sebi na svoj način, predstavlja vodeću karakteristiku dvoboja najmanjih mališana na tržištu


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 22.10.2014

Ford Fiesta 1.6 TDCi vs Renault Clio 1.5 dCi
Tekst sa video prilogom!

B segment je izuzetno popularan u Evropi. Dovoljno je da kažemo da su četiri od pet najprodavanijih modela na „starom kontinentu“ upravo iz ovog segmenta


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 12.07.2014

Mazda 3 Sport 2.0i G165 / Mazda 3 Sport CD150

U slučaju komparativnog testa modela Mazda 3 u dizel i benzinskoj kategoriji zapremine oko 2.000 kubika, nije lako predvideti lidera bez detaljnog poređenja


Kia Cee’d 1.6 GDi / Kia Cee’d 1.6 CRDi

04.07.2014

Mercedes-Benz ML 350 i BMW X5

03.05.2014

VW Golf vs Peugeot 308

26.03.2014

Toyota RAV4, Honda CR-V, Hyundai Santa Fe Tekst sa video prilogom!

21.06.2013

Audi A3 - BMW serija 1 - Mercedes-Benz A klase Tekst sa video prilogom!

24.05.2013

Mercedes A klasa i BMW Serija 1

16.11.2012

Mini Cooper S Coupe vs Renault Twingo Gordini

25.05.2012

Fiat Punto Classic vs Dacia Sandero

30.03.2012

Ford Kuga vs Jeep Compass vs Toyota RAV4

26.03.2012

Hyundai ix35 vs KIA Sportage English version Tekst sa video prilogom!

08.07.2011

Automobili cene do 10.000 evra

02.05.2011

Suzuki Swift vs Suzuki Swift English version

25.01.2011

Audi RS5 vs BMW M3 English version

03.01.2011

Audi A1 vs MINI Cooper English version

10.12.2010

Dacia Duster vs Chery Tiggo English version

26.11.2010

Citroen DS3 / Peugeot RCZ / Renault Megane RS

12.10.2010

Audi S5 Coupe vs Audi S5 Cabrio

18.06.2010

Mazda 3 i Kia Ceed

12.02.2010

Dacia Sandero Stepway i Suzuki SX4

25.12.2009

Lexus RX vs BMW X5 vs Audi Q7

18.11.2009

Alfa Romeo MiTo vs Mini Cooper S

13.10.2009

Opel Astra GTC i Kia Procee'd

14.07.2009

Hyundai i20 i Opel Corsa

11.06.2009

Mercedes C180 Kompressor i C220 CDI

26.05.2009

Toyota Avensis vs Honda Accord vs Mazda 6

04.05.2009

Hyundai i10 vs Kia Picanto

03.04.2009

Jeep Wrangler vs Land Rover Defender

06.03.2009

Automobilske navigacije

26.02.2009

Kolica za pijacu

31.12.2008

Fiat 500, Hyundai i10 i Suzuki Splash

04.11.2008

BMW X5 3,0d i VW Touareg 3,0 V6 TDI

22.07.2008

Pneumatici

23.05.2008

Citroen C6 2,7 HDi i Citroen DS 21 "Ajkula"

24.12.2007

Toyota Hilux 3,0 D-4D i Mutsubishi L200 2,5 DI-D

08.06.2007

Jeep Compass 2,3 i Suzuki Grand Vitara 2,0

25.01.2007

Mali automobili

28.12.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRDI i Range Rover Sport TD

20.11.2006

VW Jetta 1,9 TDI i Renault Megane Sedan 1,5 dCi

19.06.2006

Renault Megane 2,0 RS Luxe i Ford Focus ST 2,5T

09.05.2006

Toyota Hilux 2,5 D-4D i Isuzu D-Max 3,0 TD

09.02.2006

Citroen C3 1,6 HDi i Renault Clio 1,5 dCi

26.01.2006

Citroen C5 Break 2,0 HDi i Renault Laguna Estate 2,2 dCi

28.10.2005

Honda Jazz 1,4 i Mitsubishi Colt 1,3

23.06.2005

BMW 320i i 320d

25.05.2005

Peugeot 307 1,6 HDi i Renault Megane 1,5 dCi

18.03.2005

Peugeot 307 SW 2,0 HDi i Ford Focus C-Max 2,0 TDCi

28.02.2005

Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail i Toyota RAV4

22.12.2004

Audi A8 L 6,0 Quattro, Mercedes S 600 L i BMW 760 Li

19.11.2004

Citroen C2, Lancia Ypsilon i Nissan Micra

15.09.2004

Ford Sportka i Streetka

27.09.2004

OPEL Astra 1,6 Twinport Enjoy i VW Golf V 1,6 FSI Comfortline

21.08.2004

Supersportski automobili

25.07.2004

FIAT Panda 1,2 Emotion, OPEL Agila 1,0 Njoy Design i DAIHATSU Cuore 1,0 Top

22.06.2004

FORD Focus 1,8 TDCi 100KS i RENAULT Megane 1,5 dCi 100KS

20.05.2004

VW Golf V 2,0 TDi 16V 140 KS i PEUGEOT 307 2,0 HDi 16V 136 KS

13.04.2004

RENAULT Megane Sedan 1,9 dCi i SEAT Toledo 1,9 TDi

16.03.2004

VW Golf V i MAZDA 3

5.02.2004

CITROEN C2 i C3 1,4 16V 90KS Sensodrive

21.02.2004

PEUGEOT 307 CC 2,0 i RENAULT Megane CC 2,0

15.01.2004

RENAULT Megane Grandtour,
PEUGEOT 307 Break,
FIAT Stilo Multi Wagon i
MITSUBISHI Lancer Kombi

12.12.2003

BMW serija 5, MERCEDES E320 i AUDI A6

24.12.2003

CITROEN C2 1,4 i RENAULT Twingo 1,2 16V

5.11.2003

AUDI TT 3,2 Quattro, CHRYSLER Crossfire 3,2 i NISSAN 350 Z

17.11.2003

CITROEN Berlingo, FIAT Doblo, RENAULT Kangoo i OPEL Combo

8.10.2003

TERENSKA VOZILA

20.10.2003

HONDA Accord, MAZDA 6 i TOYOTA Avensis

30.08.2003

RENAULT Clio 2,0 RS i PEUGEOT 206 2,0 RC

13.09.2003

AUDI A3 2,0 FSI, BMW 318 ti Compact i MERCEDES C180 K Sportcoupe

16.08.2003

HONDA Jazz 1,4i LS, MAZDA 2 MZI 1,4 Exclusive i NISSAN Micra 1,2 Acenta

17.07.2003

ALFA ROMEO 147 GTA, FORD Focus RS i VW Golf R32

10.06.2003

RENAULT Megane 1,9 dCi, FORD Focus 1,8 TDCi i ŠKODA Octavia 1,9 TDI

27.04.2003

BMW X5 4,6is, MERCEDES ML55 AMG i PORSCHE Cayenne S

10.05.2003

FORD Ka Futura i RENAULT Twingo 1,2 16V Privilege

7.04.2003

FORD Mondeo TDCi Turnier i MAZDA 6 CD Sport-Kombi

7.03.2003

HYUNDAI Getz, DAEWOO Kalos i CITROEN C3

6.02.2003

SUBARU Forester 2,0 XT Turbo i ŠKODA Octavia Combi 1,8T

18.02.2003

PEUGEOT 307 110, RENAULT Megane 1,6 i VW Golf 1,6

18.01.2003

KIA Sorento CRD i TOYOTA Rav 4 D4D

21.12.2002

MASERATI Coupe Cambiocorsa i PORSCHE 911 Carrera

15.11.2002

MAZDA 6 1,8 Comfort, OPEL Vectra 1,8 Comfort i VW Passat 2,0 Comfortline

24.11.2002

PEUGEOT 206 SW i ŠKODA Fabia Combi

13.10.2002

HONDA Jazz 1,4i i SEAT Ibiza 1,4 16V

1.10.2002

MERCEDES S 600 i VW Phaeton W12

6.10.2002

TOYOTA RAV 4 D4D i SUZUKI Grand Vitara XL-7

3.09.2002

FORD Fiesta TDCi, PEUGEOT 206 HDi i CITROEN C3 HDi

3.09.2002

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: