Online plus

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

I dalje privlači poglede…

Kaktus bez bodlji

Dosledan inovatorskoj reputaciji, Citroen je lansirao nesvakidašnji Cactus, originalnog izgleda, ali neubedljivog karaktera, posebno ukoliko je pokretan trocilindarskim 1.2 VTi/82


Instrument tabla je maksimalno pojednostavljena sa malim ekranom koji služi kao numerički pokazivač brzine. Nažalost, nema ni traga od obrtomera

Davne 1914. godine, izvesni Henri Ford izjavio je kako može da ponudi legendarni model T u bilo kojoj boji, „pod uslovom da je ona crna“! Jedan vek kasnije, mnogi proizvođači će vam reči nešto u stilu; „znate, imamo petnaest modela, sa desetak agregata i dve vrste pogona, a što se tiče boja i kombinacija, to vam je po želji. Crnu, da imamo i crnu, i to u više nijansi i sa raznim umecima“.

Ukoliko ste recimo ušli u neki od Citroenovih prodajnih salona, biće vam još teže, jer se pored standardnih verzija nudi i eksluzivna DS serija, a odnedavno i neobični C4 Cactus! Čudna mešavina različitih DNK, kao odgovor na gradske „krosovere“ tipa Renault Captur i Peugeot 2008. No, Citroen ne bi bio to što jeste, kada bi samo kopirao konkurente, sa Cactusom se moralo otići još korak dalje.

Po rečima odgovornih, cilj je bio povratak pravim vrednostima, bez nepotrebnih i skupih datalja, uz ograničene troškove i finalnu cenu. To ne znači da je Citroen pribegao „low cost“ koncepciji, kao u slučaju C-Elysée, mada je u startu ovo bila ideja vodilja. Dovoljno je samo pogledati opremu i cenu malo snažnijih verzija, kako bi se uverili u suprotno. Rekli bismo da se pre svega radi o drugačijem pristupu i viđenju savremenog automobila, što je uočljivo već na prvi pogled.

netipičan izgled,
dizajn enterijera i oprema,
opšta udobnost,
mala težina

modularnost,
zadnja stakla,
bez ručica na plafonu i obrtomera,
potrošnja po gradu

Nakon pola godine od lansiranja, iako na ulicama francuskih gradova više nije unikat, i dalje privlači poglede, uz potvrdno klimanje glavom

Izgledom između klasičnog hečbeka u C segmentu i malog SUV-a, Cactus je teško ubaciti u neku od postojećih kategorija. Čak i pre nego se smestimo u njegovu unutrašnjost, isto tako nesvakidašnju, pažnju nam privlače široki plastični umeci na vratima. Nazvani „Airbump“ svakako doprinose originalnost, no u suštini cilj je zaštititi karoseriju od svakodnevnih oštećenja. Jer, ukoliko je kod nas opasno po život „odvaliti“ bokove susednog vozila na uskom parkingu, kao i parkiranje na dodir i „gurkanje“, kako bi se napravio prostor, ovo je svakodnevna pojava u gusto naseljenim evropskim gradovima. Upravo zbog takvih navika, Citroenovi inženjeri su i izmislili ove plastične komponente, napunjene vazduhom, sposobne da apsorbuju udarce do brzine od 4 km/h.

Ukoliko su ipak oštećene, lako se mogu zameniti, što je daleko jeftinije i jednostavnije nego posetiti limara. Zaštitne plastike, ovoga puta obične, ima uostalom i po svim delovima karoserije (oko proreza za točkove, na prednjim i zadnjim branicima, poklopcu prtljažnika...) Ima tu još dosta detalja koji vredi navesti, kao što su recimo LED dnevna svetla, inaugurisana od strane C4 Picasso. Sve u svemu, vizuelni utisak je veoma pozitivan, Cactus se lako distancira od svakodnevnog auto sivila. Čak i nakon pola godine od lansiranja, iako na ulicama francuskih gradova više nije unikat, i dalje privlači poglede, uz potvrdno klimanje glavom.

Drage moje sedamdesete
Prvi kontakt sa enterijerom izazva još veće iznenađenje. Po ugledu na novi Peugeot 308, komandna tabla lišena je praktično svih dugmića i prekidača, čije funkcije je preuzeo veliki centralni kolor ekran, „nakačen“ na centralnu konzolu. Zapravo isti je kao i kod C4 Picasso, što znači da je jednostavan za upotrebu, iako su se pojedine funkcije (recimo za klima uređaj) mogle izdvojiti jer su vrlo često u upotrebi.

Čak je i instrument tabla maksimalno pojednostavljena, gde jedan manji ekran služi kao numerički pokazivač brzine. Nažalost, nema ni traga od obrtomera, što je iskreno rečeno zaista nedostajalo. Kad smo kod mana, recimo da su „zaboravljeni“ rukohvati na plafonu napred i pozadi, kao i zaštita od sunca na staklenom krovu. Doduše, ovaj je snažno zatamnjen, kao i zadnja stakla, što se letos pokazalo posve prihvatljivim. Vredno pohvale su brojna praktična udubljenja i boksovi za odlaganje sitnica, kao što je pregradak za rukavice na gornjem delu armature. Otvara se prema gore, zahvaljujući vazdušnom jastuku smeštenom na krovu, iznad vetrobrana. Nema problema po bezbednost, u slučaju potreba razvuće se preko čitavog vetrobranskog stakla, računajući i navedeni centralni ekran.

Prednja sedišta su široka i dobro profilisana, a ujedno se mogu i individualno podešavati. Pozicija za upravljačem je veoma dobra, bez obzira što se ovaj može podesiti samo po visini

Druga strana medalje, suvozač, ili bolje rečeno „suvozačica“, biće strašno razočarana nedostatkom ogledalca na zaštitniku za sunce. Jedan od specijaliteta Cactusa svakako su i sedišta, koja su kod verzije sa automatskim menjačem u obliku klupe. Naime, standardna ručica zamenjena je velikim prekidačima na centralnoj konzoli (pogledajte sliku), te iako se napred ne mogu smestiti tri osobe, stiće se osećaj prostranosti. Još jedan pokušaj koketiranja sa ’70-im godinama, kao kod čuvenog „2 CV“. Time se nije izgubilo na udobnosti, naprotiv, sedišta su široka i dobro profilisana, a ujedno se mogu i individualno podešavati. Pozicija za upravljačem je veoma dobra, bez obzira što se ovaj može podesiti samo po visini. Stilom se distanciraju i nasloni za laktove, kako između sedišta (truglasti), tako i na vratima. Obloženi su istim platnom kao i sedišta, dok rukohvati podsećaju na drške luksuznih putnih torbi. Unutrašnjost je kod skupljih verzija dvobojna, a svi navedeni detalji su u tonu, sa ukupno četiri boje enterijera.

Na zadnjoj klupi situacija je međutim znatno složenija. Ne toliko zbog nedostatka prostora, koliko zbog želje proizvođača da po svaku ograniči težinu vozila. Dve osobe osećaju se komotno, prostora ima sasvim dovoljno i za kolena i za glave. Nije loše, ukoliko se zna da sa skromnih 4,16 metara Cactus balansira između B i C segmenta. Problem je pre svega u praktičnom aspektu, jer kako bi uštedeo 11 kg, Citroen je ukinuo podizače zadnjih stakla. Mogu se samo odškrinuti za 5-6 cm, što se nikako ne dopada klincima. Ipak i to je bolje nego u DS4 gde su potpuno fiksirana, odnosno isto kao kod sićušnog C1! Na tom „dijetalnom režimu“ je i zadnja klupa iz jednog dela, čime se uštedelo 6 kg. Prtljažnik je pravilnih formi i veoma upotrebljiv, sa zapreminom od 360 l (po nezavisnim merenjima preko 400 l).

     
 
Trocilindarski motor se prilikom ubrzanja javlja grlatim, promuklim zvukom, koji se pri konstantnoj brzini smanjuje na prihvatljiv nivo

Sindikalni minimum
Ukoliko je Cactus u nečemu ostao dostojan, to je svakako opšta udobnost. Iako nema pravo na novu platformu, kao recimo Peugeot 308, postojeća od C3 pretrpela je značajne modifikacije. Osim što je razmak točkova širi, veće je i međuosovinsko rastojanje (+ 6 cm), tako da je ponašanje u vožnji bez većih zamerki. Možda ne toliko ubedljivo kao kod bratskog Peugeota 2008, jer je Cactus prilično uzdignut od tla, sa većim hodom amortizera.

Temperamentnom vožnjom uverili smo se da ima dosta podupravljanja u oštrim krivinama, odnosno da prednji deo „zaroni“ prilikom snažnog kočenja. Ništa strašno, za bezbednost brine efikasni serijski ESP, uostalom, ovakvo ponašanje sasvim je u duhu vozila. Što se tiče pogonskih jedinica, izdvajamo novi trocilindarski 1.2 Pure Tech, koji je po prvi put predstavljen u verziji od 110 ks i 205 Nm. Snažniji, od 130 KS (230 Nm), više puta smo isprobali u prestižnijim modelima grupacije PSA, no za sada nije predviđen uz Cactus. Donekle razumljivo, jer se radi o izuzetno laganom automobilu (izmedu 1.020 i 1.100 kg), kome nije neophodno više snage.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,4

Napred

3,7

Funkcionalnost

4,0

Pozadi

3,3

Kvalitet izrade

3,6

Ukupno:

3,50

Ukupno

4,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

3,8

Funkcionalnost

4,0

Performanse

4,0

Dizajn

3,8

Kočnice

3,8

Ponuda prostora

4,2

Ukupno:

3,87

Kvalitet materijala

4,0

Motor

4,0

Završna obrada

4,0

Menjač

3,8

Ukupno:

4,00

Cena

4,2

Prosečna ocena: 3,81

Citroen navodi da je upotrebom lakih materijala i raznim uštedama, olakšan za čitavih 200 kg od modela C4. Iz toga razloga, želeli smo se upoznati sa osnovnim 1.2 VTi, koji bez turbo punjača razvija skromne 82 ks. Ovo je praktično najslabija verzija, uz napomenu da se za pojedina tržišta nudi i sa 75 ks. Prvi kontakt deluje pomalo razočaravajuće, Cactus se ponaša kao da mu je zakačen plug za duboko oranje. No brzo smo shvatili da se mora pokrenuti „krvotok“ sa malo više gasa i pod kvačilom, kako bi dobio na obrtajima. Potom, pokazuje priličnu živahnost, barem u tri prva prenosna odnosa.

Petostepeni menjač je tako odmeren da traži prilično angažovanog vozača, što u prevodu znači da se na otvorenom putu mora često posegnuti za njegovom ručicom. Za performanse nema problema dok su u vozilu samo vozač i eventualno suvozač. Ipak kada se maksimalno optereti, svaki malo jači uspon postaje mučan. Prelazak u niži prenos, ukoliko ne dva, jednostavno se nameće. Opet nam je nedostajao merač obrtaja, mada je po zvuku jasno u kom smo režimu rada. Trocilindraš se prilikom ubrzanja javlja grlatim, promuklim zvukom, koji se pri konstantnoj brzini smanji na prihvatljiv nivo. Iako mu to nije omiljeni teren, na autoputu je potpuno izvodljivo održavati nekih 140-150 km/h, uz sasvim korektnu akustičnu udobnost.

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110 Sto&Start

Cena (u Francuskoj): od 13.950 evra, voženi model 16.950 evra
Motor: atmosferski benzinski, R3/1199 cm³/multipoint ubrizgavanje, 60 kW/82 ks pri 5.750 o/min, 118 Nm pri 2.750 o/min
Transmisija: na prednje točkove, M/5
Ogibljenje: napred MacPherson, nazad torziona osovina
Performanse: 0-100 km/h – 12,9 s, maksimalna brzina 167 km/h
Prosečna potrošnja: 4,3 (fabrički podatak), 6,2-7,2 l (na testu), emisija CO₂ 105 g/km
Karoserija: krosover 5/5, DxŠxV 4.157x1.730x1.480 mm, međuosovinsko rastojanje 2.595 mm, masa 1020 kg, prtljažnik 358/1.170 l.

Relativno ekonomičan sa velikim R
U ovakvim okolnostima, što znači na otvorenom putu, lako se može zadovoljiti sa potrošnjom od 6-6,5 l u proseku, što nije slučaj u gradskoj vožnji. Evidentno je da Cactus sa ovim motorom privileguje urbanu sredinu, gde do izražaja dolazi odlično zaštićena karoserija i snažna električna asistencija upravljača.

Uz najviši završni nivo, u Francuskoj nazvan „Shine“, predviđeni su senzori napred i pozadi, kao i kamera za pomoć pri parkiranju. Pored njih, poseduje još i sistem za samostalno parkiranje, koji može biti koristan početnicima. Impresivno je posmatrati kako se upravljač sam okreće, vozaču ostaje da poštuje uputsvo sa ekrana i da dozira gas. Naprotiv, sve rasprostranjeniji Stop&Start sistem, ovde nije predviđen, bez kojeg potrošnja može dostići 8,5-9 litara. Ovo pod uslovom da ga, kao i mi, koristite za odlazak na posao u najvećim gužvama ili za skoknuti po decu i do super marketa, i sve to pri temperaturama blizu nule, dakle, sa hladnim motorom. Ukupni zabeleženi prosek stabilizovao se na 7,2 l, no u znatno povoljnim oklonostima može se zadovoljiti i sa litrom manje, što je i dalje znatno više od dizela 1.6 e-HDi/92 (prosečna potrošnja 5,4 l), sa kojim sam imao priliku upoznati se par meseci ranije.

U ponudi sa automatskim ili ručnim menjačem, ovaj je znatno bolje adaptiran vožnji na duže staze. Radi se o dobro poznatom agregatu, dovoljno diskretnom i performantnom, uprkos sporom robotizovanom menjaču ETG6. Kao što smo rekli, komande ovog smeštene su na centralnoj konzoli, tako da pri polasku treba pritisnuti dugme D. Ispod njega je drugo za vožnju unazad (R), a pored N (ler). Nakon početnog privikavanja, nalazim da rešenje nije loše, posebno što se uvek može ispomoći dvema ručicama pored upravljača. Odnedavno, dizel ponuda proširena je novim 1.6 BlueHDi od 100 KS.

U cenovnoj klasi sa konkurencijom
Nažalost, iako Cactus poznajem kao svoj džep, ne mogu Vam saopštiti cenu za srpsko tržište, niti koliko će završnih nivoa biti ponuđeno. U Francuskoj ih je četiri (Start, Live, Feel i Shine), dok se cena kreće u iznosi od 13.950 i 22.400 evra.

Uzevši u obzir politiku cena u Srbiji, mogao bi se opkladiti da će početna biti znatno niža, recimo oko 12.500 evra. Biće kako bude, za sada, šest meseci kasnije, porudžbina ne nedostaje. Iako je cena više-manje na nivou navedenih konkurenata, Cactus igra na kartu bogate opreme i originalnalnog izgleda. Dovoljno ili ne za veći komercijalni uspeh, pokazati će vreme, što jednim delom zavisi i od novog sistema prodaje. Po ugledu na mobilne telefone, kupac se u zemljama EU može odlučiti za klasični lizing, ili ugovor „a la carte“. Za sumu od 250 do 350 evra mesečno, pošteđen je svih briga, računajući osiguranje i održavanje, u šta se ubrajaju čak i potrošni delovi, kao što su gume i kočnice.

Piše Perica Rajković
Fotografija Perica Rajković
11610
Postavljeno: 07.04.2015

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

don
07.4.2015 08:44
10
40

Ruzan, izgleda kao da je cherokee nategao multiplu, i taman kad pomislis da od nje ne moze gore, francuzi te razuvjere.
Zasticivanje karoserije na ovaj nacin ima smisla, mozda sam za Pariz, gdje se parkiraju jedan do drugoga i ostecivanje tudjeg vlasnistva je potpuno normalna stvar i nacionalni sport.

Pokusaji proizvodjaca da ustedi na tezini (zasto, kad se koorche sa turbobenzincima koji trose malo, a po specifikacijama vidimo da i modeli iz C segmenta trose kao modeli iz A, pa se da zakljuciti da tezina ne igra nikakvu ulogu, a motori su super stedljivi :-P) idu u krajnost,pa jadnicima na zadnjoj klupi (nedjeljivoj!) uskracuju i radost otvaranja prozora! Strasno! Da su poradili malo na aerodinamici, bolje bi ustede dobili.
Cemu poredjenje sa C4 kad je ovo na modificiranoj platformi c3?
"Nezavisna" mjerenja pokazuju 400 litara! Kako je kod zavisnih metar kraci od onih nezavisnih? Cudne su te jedinice mjere, a matematika je tako prosta stvar! :-P
Usput, nezavisni od koga?

Laserb
07.4.2015 09:00
22
17

E ovako, poredeći Captur i Cactus prvo i osnovno što sam mogao da zaključim je ogromna razlika u kvalitetu u korist Kaktusa.
Hrom detalji i aluminijum detalji, koža, pliš, mebl, nefarbana plastika i Hvala Bogu nema drečavih boja.
A cena ista. Felne na Kaktusu lepše, ponuda boja nija papagajska.
Preglednost opet ide u korist Kaktusa.
To što se ne otvaaju zadnja stakla, evo recimo ja, ne sećam se da li sam zadnjih 5 godina imao potrebe da spuštam zadnja stakla iako imam sva 4 podizača. Što nikako ne može da bude zamerka.
Meni je mnogo zasmetalo kod 90% novih automobila što NEMAJU skalu temperature, već samo 1 lampicu.
Originalnost? Pa Kaptur je Clio na štiklama, zar ne? Kaktus nema ništa ni sa C3, ni sa C4, ni spolja, ni unutra.
82KS na 1.020kg je sasvim optimalno, ako se setimo recimo Golfa, Astre i ostalih koji imaju 1.250 Kg i 80KS.
Zar ne? Crno na belo, gravitacija i njena drugarica ne lažu.
A Gepek???
Kod Kaptura je utovarni prag smešno visok, ali se naslon klupe može podeliti 40:60% .
Kaktus ima dubok gepek, ali pravilnog oblika, mnogo veće zapremine.
Postavljam pitanje, zašto bi neko kupio Kaptur koji po kvalitetu mnogo zaostaje za Kaktusom, a da ne pominjem Pežo 2008, koji je bogat, napucan i kvalitetniji za klasu?

serpico
07.4.2015 09:02
19
6

Ma nije ruzan nego je neobican i van normiranig suv izgleda,ponovno tipican Citroen sto i je odlika Citroena kao marke,imao sam priliku u salonu sjediti u ovom modelu i imam dvojake dojmove,Na prvu djeluje kvalitetno iznutra,ali sveukupno dosta je plastican i skriputav,s druge strane kokpit mi se svidja jer je citoenski orginalan,od napred izgleda kao da se vozis u star trek shatlu,a i sjedala su jako siroka i udobna!jedini detalj koji je diskutabilan je neka bezvezna usteda citroena sto se zadnji prozori ne spustaju nego su fiksni a valjda i zbog dizajna izvana,ali po meni nisu to trebali uraditi i ostaviti klasicno rjesenje!!!!Sve ukupno auto je onako malo cudan ali nije ruzan,mislim kako kome ali to je citroen a njega ili obozavate ili vas uopste nezanima!

Bobo
07.4.2015 10:02
18
7

Mislim da je usteda na deljivosti zadnje klupe i na neotvaranju prozora u zadnjim vratima, proizvod zelje da se ustedina troskovima.Sta bi ova dva bitna detalja doneli u potrosnji sa svojom tezinom od 17 kg?Sve u svemu, auto mi je originalan, prostran, sarmantan, meni se dopada, sta bi bilo kada bi svi pravili uobicajene automobile?

Miodrag
07.4.2015 10:30
6
17

Auto mi je delovao simpatično pa je ušao u uži izbor za kupovinu. Međutim, kada sam na sajmu seo u njega, odmah je otpao kao kandidat. Toliko neudobno vozačko sedište (isključivo za mršave) i tako tanak tapacirung ne pamtim da sam negde video kod automobila te klase i cene.

don
07.4.2015 11:23
6
14

jos nema obrtomjera, a ima astoronmsku cijenu!
i ko zna sta jos nema...a sad da isticem gdje je proizvodjac ustedio na cijeni proizvodnje zarad maksimiziranja profita(predstavljeno kao usteda na tezini) mi nema smisla, jer da su koristili aluminijske legure onda bi ustedili na tezini al bi cijena bila paprena :P
Ovako, izbacili smo vam volan i kocnice i ustedili 30kg! jupiiiii

don
07.4.2015 11:30
6
18

usput, strucnjaci, sta je inovativno ovdje (kako naslov hoce sugerirati,kao onomad kad su za reno vikali kak ti pravi super sigurne autice, a sad jedva cetiri zvijezde da osvoje:-P)?
Nemas obrtomjer, super inovacija! Nemas djeljivu klupu, nadasve avangarda citroena. Imas tablet umjesto tipki, ma sjedi pet, za sigurnost u prometu...Nigdje ni traga od inovacije...Neg je samo ubjedjivanje raje u spomenute predrasude (npr reno siguran, citroen inovativan itd.)
I multipla odskace od sivila, al su je proglasili za ruznom, a ovom njenom cedu iz bludne veze sa cherekeem, daju nagrade za dizajn. Ocito se neke vrijednosti poremetile, no da ne skrenem sa teme, gdje je inovacija?

Nermin
07.4.2015 11:34
17
5

* Miodrag,
Dijeta je rijesenje za vas. Nistinu govorite. Prvo sijediste se pomijera naprid nazad gore dole, volan takodjer i nemoguce je ne nac idealn polozaj. Ja sam sa svoji 120Kg isprva nasao idealan polozaj u Kaktusu tako da je sve ostalo nebitno. Automobili se projektiraju za osobe od 50-120Kg tako da ga mogu vozit i zene i odrasli muskarci. Tapacirung je napravljen da traje, odlicno je zvucno izolovan, zato sam ga i izabrao za kupit. Probao sam SX-4 koji zaostaje 20 godina po kvaliteti, a u Skode Jety mi je cijena neopravdana. Imao sam naumu Dastera, sto je uistinu skart i bacanje novaca.
Od svih koje sam iz ove klase proba Kaktus je jedini auto u kom se moze prelaziti 160km dnevno, bez vibracija i bola u ledjima.

mkm
07.4.2015 11:52
15
1

U pocetku mi je bio dosta ruzan, doduse dok sam ga gledao na slikama. Uzivo je puno ne mogu reci lepsi, ali originalniji, ali nikako ruzan. Tipican Citroen, za razliku od C3 i C4

Hans
07.4.2015 12:31
16
2

Kao neko ko voli da auto izgleda sve, samo ne "normalno", ovo mi je savrsenstvo na tockovima. Oprosticu mu i meni tako mrske trocilindricne motore. P.S. Masa foruma je poplavljena "zgrazanjem" kako je bas Cactus dobio nagradu za dizajn. E pa narode, pitajte svakoga ko studira umjetnost ili dizajn, sta je to dizajn? Dizajn ne mora biti "lijepo" ili "ruzno". Imate definiciju u udzbenicima.

nenad
07.4.2015 13:24
6
1

svakako zanimljiv dizajn... ali i veliki minus zbog zadnjih podizaca prozora. smanjivanje kubikaze u ovim novim autima ima jedino za prednost manju registraciju, ali nista vise. potrosnja im je ista kao i kod vecih "klasicnih" benzinaca. cjena odrzavanja ovih i ovakvih malih benzinaca je veca...

Bobo
07.4.2015 13:27
13
5

@Laserb
Vidi, meni se Cactus dopada ali...
Otkad je nefarbana plastika kvalitetnija od farbane?Kako to mislis ima puno vecu zapreminu gepeka od Captura?Koza?Plis?Hrom?Pogledaj dobro fotografije unutrasnjosti, posebno obloge vrata , citav prednji panel od multimedije nadole...meni to sve izgleda o.k. ja plastiku volim zato sto je upotrebljiva,laka za oblikovanje, dugotrajna i jeftina.O kakvoj kozi pricas?Slazem se da zadnja stakla nije preko potrebno otvarati, slazem se i da je zadnja klupa,klupa u pravom smislu te reci i da to nije neka zamerka(kod Captura je i pomicna, pored toga sto je deljiva),mozda i odsustvo desne duvaljke kod suvozaca(leva je pretpostavljam od kobalta, a ne od farbane plastike)je proizaslo iz toga da desna duvaljka kod tebe nije cesto koristena koliko leva,ali da li su u konacnom zbiru dva tri metalna prstencica, kopce, potrebniji od svega nabrojanog?Pitas ko ce da se odluci za Captura jer je ovo cudo kvalitetnije?Pa evo, za prva 3 meseca u Francuskoj Captur se prodao u skoro 20 000 komada, Cactus u nesto manje od 6.Kako znas koliko je kvalitetan?Koliko je na trzistu?Captur je sve, samo nije neoriginalan i bez obzira sto je derivat Clia(koji je medju najoriginalnijim na trzistu)od njega se bitno razlikuje.Inace, da ponovim, pored svih mana ja volim originalne proizvode i Cactus bi mi bio jedan od izbora u ovom segmentu.Ne znam kakav je u voznji, ali u ovom segmentu su mi ocene tipa, nedirektan volan, premalo osecaja, naginje se i bla, bla, potpuno besmislene.U stavri osim klasicnih automobila b,c i d segmenta i naravno sporstkih automobila,za ostele segmente je po meni bitnije da je udoban, mekan na komandama, lagan na upravljacu, precizan a mekan menjac dugih hodova da se udobno krstari i ljuljuska i da je tih i ekonomican.Konacna ocena 5, sto se mene tice, dizajn je objasnio Hans.

Laserb
07.4.2015 14:20
8
19

@ Bobo
Nemoj više molim te nametati RENO ispred svih, tebi ni Maybach nije bolji od Renoa. Isti si Perica.
Kaptur je jedno obično našminkano smeće sa brdom drečave plastike. Jesi sedeo u Kaktusu? Nisi, očigledno!!!!!!!!!!!! I nemoj ti soliti pamet celom svetu. Kaktus je do sada dobio 39 međunarodnih priznanja. Šta je dobio Kaptur? 3 kanapa na poleđini sedišta u drčavoj boji i fijoku od 0.5mm plastike umesto kasete?
Tač displej oko koga je lakirana crna plastika, digitalni brzinomer u stilu Fiat Tipo 1987. Šta je to po čemu se Kaptur izdvaja?
Niti je N-CAP, niti originalnost, niti kvalitet. AMA BAŠ Ništa, bezličan je postao za samo 2 godine. Prekini više da troluješ i botuješ!
Znaš šta je tvoj najveći problem? To što lažeš samog sebe. Ograničen si ko niko, ne vidiš ni 1 marku sem Renoa. Koliko si plaćen?
I baš u tvojoj firmi voze svaki auto koji se nađe na testu i baš si ti s njim prešao onoliko... da možeš da zaključiš da je samo Reno auto?
Postaješ nepodnošljiv. Idi bre malo u fabriku plastike i zamišljaj kako si u luksuznom Renou

Stanimir
07.4.2015 14:55
18
0

Za razliku od svih vas, JA SAM OVAJ AUTO VOZIO, i to bas 1.2i 82KS, evo mojih utisaka.

Pozitivno:
- originalan dizajn
- organizacija prostora i lakoca upotrebe
- "trpezarijska" sedista
- udobnost.

Negativno:
- nedeljiv naslon zadnje klupe (najozbiljniji nedostatak)
- los menjac (neprecizan, predugi hodovi)
- preglednost (moraju parking-senzori)

Auto je za urbane likove koji zele nesto drugacije, a ne za one koji kupuju kola razumom (jer za iste pare mogu da kupe C4,Corolu,Octaviju).
Upotreba u gradu sasvim zadovoljavajuca, na otvorenom putu nedostaje mu snage ako su u kolima vise od 2 putnika.
Sve u svemu, Kaktusu treba "fino podesavanje", promena par detalja i mozda nesto sira paleta boja (treba par smelijih dezena).

Bobo
07.4.2015 15:11
11
3

@Laserb
Ne sekiraj se Dejane.Samo sam ti odgovorio na tvoju opsednutost Renoom.Ako si primetio, ja sam ovoj stranici ostavio komentar za Cactusa,a ne za Captura, to je doslo kao odgovor tebi.U firmi koja je moja, imamo dva automobila.U firmi u koji sam radio imali smo nekoliko stotina automobila, od kojih sam ja 12 godina uvek imao automobil 24 casa na raspolaganju.U drugoj firmi u kojoj sam radio 10 godina, imali smo nekoliko hiljada automobila, a ja sam prava na licni auto imao 4 godine.Firma koja sada saradjuje sa mojom ima 3 auta od kojih jedan luksuzne klase, premijum proizvodjaca.Istina je da sam odusevljen Renoom, a istina je da sam u svom vlasnistvu imao samo dva Renoa.Twingo, pre vise od decenije i sada Modusa.Imao sam na koriscenju jedno duze vreme i tenk T55, a krace vreme m84.Izneo si nekoliko neistinitih cinjenica pa sam odreagovao.Prva:Captur ima veci prtljaznik,vise mesta u kabini, prakticnije detalje,veci prtljaznik, ne manji, nizi utovarni prag,ne visi, pomicnu klupu,ventilaciju i za suvozaca,bolji media nav sistem,ima sve prozore koji se mogu otvoriti, a po nekim uporednim testovima i udobnije se vozi i tisi je.Cactus je originalniji, ali ne samo od njega nego i od svih, uz to je meni i lep(stvar ukusa), a ja bih ga pre vozio nego Captura.

Bojan
07.4.2015 16:09
11
2

Ja mislim da laserb nije sasvim ok osoba... izvinjavam se, samo zapazam...

Enzo
07.4.2015 19:48
21
3

Pozdrav iz Peki-stana (Francuska). 80% vozila koja se voze ovde su made in France, uglavnom nova i uglavnom poslednji model od toga sto domaca auto insustrija nudi.
Koliko god ne bio ljudima kod nas shvatljiv sareni dizajn - ovde prolazi, ljudi ga vole i kupuju novog (a fabrici je to jedino bitno, ko kupuje novo). Zasto i da ne kupe kad naprosto nije skupo u odnosu na zarade. Sta ce biti sa plastikom za 10 godina, vlasnika ni malo nije briga.

Cudno mi je sto u kraju vidjam 2 Renault Wind-a koji kostaju ne puno manje od RCZ koji se takodje moze videti. Ima i elektricnih modela dosta...
Za Cactus nisam siguran koliko ce ga trziste prihvatiti, prosto zato sto ne vidim puno auta tog segmenta. Grand Picasso je vrlo cest izbor.

Najlepse od svega mi je to sto ovde ljudi ne pokusavaju da te ubede, izvedu na pravi put ili prosvetle. U civilizovanim drustvima toga prosto nema i kroz zivot se mnogo lakse vozi, i udobnije.
Srbija je puta udarnih rupa, i stvarnih i metaforicnih.

Bobo
07.4.2015 23:08
14
3

@Enzo
Svaka cast za komentar, ostao sam bez teksta.

N.G.
08.4.2015 01:28
11
7

Ukoliko u ponudi budu bili sistemi AEB (Autonomous Emergency Braking) i ACC (Adaptive Cruise Control) kupovina ovog automobila moze doci u razmatranje. Nov automobil bez ova dva savremena sistema nema potrebe kupovati jer sve ostalo mozete dobiti u kvalitetnom polovnjaku koji je kupljen u SRB.

Paprikar
08.4.2015 20:01
2
11

@N.G.
Druze a jel ti znas da vozis, mislim jer sebe smatras odlicnim vozacem?
Ako ne mozes da odrzis paznju tokom voznje bolje ne sedaj za volan, topla preporuka. Spasices sigurno najmanje jedan zivot - svoj.

N.G.
08.4.2015 21:52
10
2

@Paprikar
Takav komentar ostaviti na moje dobronamerno skretanje paznje u cilju povecanja bezbednosti svih nas vozaca je dno dna.

Bojan
09.4.2015 02:09
5
4

Dobrom vozacu nece uspeti nista odvuci paznju.

Vlado, Niš
09.4.2015 04:05
5
1

Šteta samo što se ne sklapa u Indiji, u Tatinim pogonima. Koštao bi 5000e !

Bobo
09.4.2015 07:02
7
4

@N.G.
A tvoj identican komentar, ostavljen jos na nekim blogovima, navodi me na pomisao da nam kao jedina opcija ostaje da kupimo vozila koja vlada prodaje i tako im pomognemo u obnavaljanju voznog parak.Izvini, ako grasim.

don
09.4.2015 10:54
3
3

Redakcija strajka sa testovima!! Naime, vec dugo sedmica nisu objavili nista vrijedno spomena...dajte vise, kad ce onaj 508? Cekamo ga ko Sofronijev test alfe...

Paprikar
09.4.2015 14:19
3
6

@N.G.
Posto si bas zabrinut, trebao bi da znas da cak ni one skupe limuzine (Serija 7, A8, S-klasa) ne dolaze serijske sa tom opremom, a ti ocekujes od automobila u B-segmentu sve to.
A tvoje znanje je bas zbog toga dno dna.

N.G.
09.4.2015 15:16
7
1

@Bobo
Da, moja ideja je da ljudima skrenem paznju na te moderne bezbednosne sisteme i ti si pravi primer da to neko i cita i razmislja o tome, sto me raduje. I sam sam nedavno zeleo da kupim nov automobil i odustao sam od toga jer se jos ne prodaje ono sto bih ja zeleo da vozim po nekim normalnim cenama koje bih prihvatio. Kupio sam nekoliko godina starog polovnjaka sa malom kilometrazom koji je kupljen u Srbiji kao nov i sluzice me kao i prvog vlasnika do sada i nameravam da ga vozim naredne 3-4 godine dok se ne pojavi na trzistu nov automobila sa ovim sistemima o kojima govorim jer jedino onda vidim smisao da potrosim vise novca i kupim nov automobil i vozim ga sigurno dok ne izadje sledeca generacija a to je oko 7 godina ako ne mozda i dok ne izadje i generacija nakon toga tj. nakon 14 godina da ga menjam. Na taj nacin ulozen novac u nova automobil nije toliki gubitak jer auto koristite 14 godina a godisnje u proseku prelazim oko 15.000 km i na satu ce imati oko 210.000 km nakon toga. Mene inace interesuje auto koji ima automatski menjac, AEB i ACC i voznja sa manuelnim menjacem mi je postala naporna i ubija me u gradskoj voznji. Imam u zivotu dosta stvari na koje treba da trosim energiju i moram pazljivo tu energiju da cuvam i rasporedim na pravi nacin a svakodnevno "njakanje" manuelnog menjaca po gradu mi samo dize pritisak i ne pomaze u tome.

Otom-potom sto se tog dela mog plana tice nego da se vratim na ove "vladine" polovnjake koje spominjes... Ne preporucujem nikom da kupi ove krseve koje je koristila vlada tako da taj deo nema veze sa mojim komentarima. Te krseve ce svakako neko kupiti (mnogo je naivnog i neobrazovanog naroda) i nemamo mi nista sa tim a jedino sto je interesantno u toj prici je da su automobili bili sposobni da predju ogromne kilometraze i tu se vidi koliko uvoznici polovnih vozila (krseva, kanti, olupina) iz inostranstva obmanjuju jadne ljude u Srbiji. Vidite i sami o kakvim reklamiranim kilometrazama se radi u oglasima a na inostranim web sajtovima automobili sa tim kilometrazama kostaju dosta vise i bas je zabrinjavajuce da se ovde niko ne zapita zasto je to tako i kako moze u Srbiji auto sa identicnom kilometrazom da kosta manje nego takav u Nemackoj npr.?

Brine me i imam utisak da vlada neka paranoja u narodu a to se vidi iz tvog komentara kao i iz komentara koji je ostavio @Paprikar i morate drugacije gledati na stvari i zaista nemam nameru da manipulisem ovde u bilo kom smislu i nista lose nisam rekao i ne razumem kakvo je to razmisljalje uopste? Moj komentar ima dosta minusa a tvoj ima i pluseva, nesto tu nije u redu.

N.G.
09.4.2015 15:19
5
1

Evo saljem link vladinih automobila i zaboravio sam da ga ubacim u prethodni komentar:

http://www.uzzpro.gov.rs/prodajaautomobila.html#prettyPhoto

otac Makarije
09.4.2015 16:36
7
2

N.G.
Ako tražiš automobil, koji ima taj "AEB", "ACC" i "AT", što ne uzmeš oktaviju 1.2 TSI ambience DSG i lepo kod nje doplatiš i taj ACC za jedva 800 eura. A taj AEB može i kod fobije ...
Ne treba da čekaš 3-4 godine, ako su ti navedeni "sistemi" prioritet.
Sad, ako ti nećeš škodu, ne mora, razumeću, ima sve to i kod drugih, možda za malo veće novce, eto "SENSING" kod Honde (uključuje "čuveni" ADAS, ali i "ACC" i još nešto ), košta samo 2.000, a dolazi već uz Executive kod CRV-a. Znači, uz 1.6 dizel "jedva" 40.490, pa doplatiš još samo te 2.000. I eto ti ga "sensing".
I opet, sve to već danas, a ne za 3-4 godine.

QQLELE
09.4.2015 18:05
6
0

@ Don Sad ce za tebe Peki da testira jednu Daciu ! Vidim ja da si se ti uzeleo da pljujes po necemu......

Peki
09.4.2015 19:29
5
1

@QQlele, ej moze Dacija i to dve! Pre koju sedmicu imao sam Dokker i Lodgy Stepwey, tekst napisan i slike obradene! Dobro si me podsetio, odmah ih saljem u redakciju :-)

A da, umalo da zaboravim, imao sam nedavno i Duster 1.6 LPG (na gas, razumemo se), nisam napisao utiske ali ukoliko Vas interesuje, moze i to? Ali nema pljuvanja i cenzurisemo Dejana L zvanog Lazerb, he, he, he :-)
@Don, restilizovani Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi/150 je u redakciji od februara (bilo sam sa njim u Svajcarskoj kod familije), ali ukoliko sam dobro razumeo prvo mora da se objavi u casopisu (naredni broj), tek posle ide na net! Znas pricu, od interneta se ne zivi, a vremena su teska...
Pozdrav svima

N.G.
09.4.2015 20:19
7
2

@otac Makarije
Jeste, delimicno si u pravu... Trenutno automatski menjac sa ACC i AEB je zajedno jedino moguce poruciti kod modela Octavia, Golf 7, Polo, Mazda 3, Suzuki Vitara (mislim na neke modele relativno dostupe siroj populaciji u smislu cene automobila) a Honda CR-V mi nije interesanstna prvo zbog cene a i velicine. Ostali proizvodjaci polako uvode AEB ali ACC jos nekako dodje kao veliki luksuz i relativno skupa opcija i izbor je slab pa je zato potrebno sacekati odredjeno vreme dok se ne odomaci kod drugih proizvodjaca. Nekako sam ocekivao da ce nova Mazda 2, Skoda Fabia, Mazda CX-3, Honda HR-V, restilizovani Civic ili Fiat 500X imati sve sisteme ali nista od toga. Bio sam blizu odluke da porucim Fabia Combi Elegnace 1.2 TSI 110KS DSG sa AEB-om ali sam odustao zbog nedostatka ACC-a. To mi je nakako bilo najzanimljivije trenutno ali eto... Nisam zeleo da pod svaku cenu pazarim nesto iz VW grupe jer gledam i da se uklopim u neku cenu koja mi je prihvatljiva a Ostavia jeste skoro pa idealan auto za mene trenutno medjutim ne u Ambition paketu nego u Elegance i onda cena nije ista a nije Octavia ono sto mene interesuje na kraju krajeva. Mazda 3 je preskupa sa svim tim opcijama kao i Golf 7 a Polo sa vecim paketima opreme bolje da se ni ne prodaje u Srbiji jer je to sramota kakve su cene. Suzuki Vitara u inostranstvu moze da ima i AEB i ACC ali ne i kod nas i u cenovniku cak ne vidim verziju sa automatskim menjacem. Nekako su je osakatili zbog nesto nizih cena za nase trziste.

Bobo
09.4.2015 22:16
3
6

@N.G.
Izvini, bez uvrede, ali gde si u mom komentaru video paranoju?Vlada prodaje skoro 2000 vozila, svi su kupljeni mahom u Srbiji, to je trenutno najveca prodavnica polovnjaka kod nas, a uz to ispunjava uslov koji si postavio.Mozda bi ja i paprikar trebalo drugacije da gledamo na stvari, ali to je poprilicno daleko od "moramo".Ne moramo gotovo nista, od trenutka kad se rodimo do poslednjeg dana.Sve ostalo je stvar izbora, verovao ti ili ne.A ti si pokusao misionarski nama da ga suzis, sa toliko puta ovde ponovljenom pricom, koja se svodi na jedno: bolje uzeti polovan auto nego baciti pare na novi.Novi samo u slucaju da ima opremu koju nema stari, u ovom slucaju bezbednosna oprema je u pitanju.Bez uvrede, ali nemoj izvoditi matematike na tu temu, neuspesne su.Novi auto sa istom opremom je uvek bolji nego stari jedino vise kosta i tu se sve svede na to imas li novca ili nemas, ili ako ga imas da li zelis da ga potrosis na novi auto ili ne.Dakle, samo je zelja u pitanju, a potrositi novac da ispunis svoje potrebe i zelje je jedini njegov smisao.Cesto se ovde sukobljavamo oko toga, nema pametnijih i boljih izbora, postoje njihovi, tvoji i moji izbori, uzaludno misisonaris sa savetima.Mozemo diskutovati na temu koji se kome od nas auto svidja, koji je bolji kome od nas, koji je bolji i lepsi sirem krugu ljudi, koji je po nekim testovima bolji i dr., ali govoriti da je kupovina necega nepotrebno trosenje ne mozes znati, jer ne znas sta je cija potreba, ili reci nekome da "mora" drugacije da gleda na stvari je besmisleno, jer dok god ne gleda na taj nacin, demantuje te i dokazuje ti da ne mora.U dobroj nameri, pozdrav.

Boki
10.4.2015 00:09
5
2

Ovaj automobil je bolji za nase trziste nego za Francusko. Visi klirens i dobra zastita su kod nes potrebniji nego igde. Ulice pune rupa, cesta voznja po neasfaltiranim drumobvima su takodje mesto ovom vozilu jer je zasticeno sa svih strana. U gradu opet dzungla, mnogo nepazljivih ucesnika u saobracaju. Luksuz i oprema se ovde ne cene previse pa njegova jednostavnost prija, uz nizu cenu svakako da ce ga biti. Ako cena za prosecan model bude visoka onda sve sto sam predhodno rekao je prazna prica.

Audifan
10.4.2015 10:24
3
3

Bas zanimljiv auto,uvek sam voleo neobicne automobile.Samo ipak Captur..

Paprikar
10.4.2015 11:09
1
6

@N.G.
Prelazis 15.000 godisnje i problem ti je saltanje u H?!? :)
Iz opisa sta tebe muci kao vozaca, sve mi je jasno.

Japanautofan
10.4.2015 16:55
3
2

(Ponovite komentar)

Synyster
10.4.2015 21:33
6
1

Citroen je jedna od retkih firmi koje kad kazu da predstave nesto "novo" - to zaista bude novo, jedini su od retkih koji se ne boje biti drugaciji. To ih je cesto kroz istoriju dovodilo do problema, jer su znali biti daleko ispred svog vremena tj. pre nego sto je publika spremna na tako nesto, ali iz tog istog razloga meni je Citroen omiljena Evropska firma.

Japanautofan
11.4.2015 16:40
3
1

Ponavljam "KOMENTAR" :)))))

MIVEC
12.4.2015 23:42
3
0

Auto mi se svidja kao osvezenje na trzistu, sam ga nikad ne bih kupio.. Citroen zaista ume da napravi nesto drugacije, pa kome se to svidja kome ne.
Slazem se da na njemu ima stvari koje su u "niskobudzetnom" maniru i ne treba tu nasedati na neke marketniske pricice.
Sto se tice kvaliteta enterijera, svidja mi se taj stil koji koketira sa *70-im, ali kvalitet odredjuje cena a ne stil tako da materijali tesko da mogu biti mnogo kvalitetniji od ostalih u cenovnom rangu.
Motor preslab.
Jos u porodici imam jedan Colt sa 1.3 4-cil. benzincem i 82ks.. Tezak oko 1000kg prazan (dakle ne mnogo laksi), 5 brzina, i posle 215000km ima bolje performanse i slicnu, sigurno ne losiju, potrosnju.. Sta je tako napredno kod tih 3-cilindrasa neka mi neko objasni.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: