Promocija

Restilizovani Citroen C4 Cactus

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Citroen C4 Cactus, jedan od retkih pripadnika crossover segmenta koji se vraća među hečbeke! Twituj ovo!

Kao što kaže popularni reklamni slogan u Francuskoj, C4 Cactus sviđa se onima koji ne vole da se dopadnu svima! Problem, izgleda da je malo takvih, što se ogleda na prodaju ovog nesvakidašnjeg Citroena, osetno nižu od očekivane. Tek poređenja radi, čak tri puta manje nego li bratski Peugeot 2008 (nešto preko 20.000 jedinica godišnje u Francuskoj), što je nateralo odgovorne da pristupe preranoj restilizaciji. Dobih tako pre desetak dana pozivnicu za statičnu prezentaciju novog Cactusa, i u prvi mah pomislih ma mora da je neka greška!? Pa još "juče" pređoh sa njim 6.000 km do juga Španije i nazad, kakva crna restilizacija? No mimo nje, iako je dubinska i jasno vidljiva, radi se o nečem znatno važnijem, odnosno o promeni statusa! Ubijte me ukoliko razumem, ali ipak ću pokušati da vama i sebi objasnim neke stvari... Dakle, u iščekivanju potpuno novog C4, koji je najavljen za kraj naredne godine, imamo aktuelni C4 i osveženi C4 Cactus, koji, po Citroenu, nije više crossover!

Aha, a šta je onda, odnosno šta će postati kada na scenu stupi novi "pravi" C4? Low cost ponuda za "široke narodne mase"? Ne pitajte me, jer čak ni vidljivo zbunjen i ne preterano ubedljiv "glasnogovornik" na promociji, nije mogao da mi da odgovor.

Bilo kako bilo, skinuše se najzad cirade sa nove verzije, uz veliku pompu i prisustvo ni manje ni više do generalne direktorice Citroena, gospođe Linde Jackson i još sijaset visokorangiranih faca.

Promene definitivno nisu zanemarljive
Bogami imalo je šta da se vidi, promene su značajne, veće nego što su predstavnici sedme sile očekivali. Spreda, sve je novo, prednja maska sada je u stilu modela C3 i C3 crossover, dok je zadnja poprimila znatno veću svetlosnu grupu (full LED 3D), kao kod C4 Picasso.

Usput, nestadoše i famozni Airbumpovi i crne plastične zaštite, kako sa petih vrata, tako i sa lica, odnosno bokova.

Zamenila ih je farba, tek pri dnu pragova može se primetiti nešto jača plastična crna lajsna, koja, kako je pozicionirana, sigurno neće sprečiti udarce od vrata na tesnim parkinzima. Neko je očigledno u Citroenu odlučio da pre par godina toliko hvaljeni Airbampovi, definitivno nestanu...

Podsećanja radi, kod C3 Aircross ih nema, dok se kod standardnog C3 dobijaju tek uz doplatu, i znatno su skromnijih dimenzija nego li kod Cactusa. Šteta, po mom mišljenju, bili su zaštitni znak i imali su svoju svrhu. Šta još ima novog pitate? Dosta toga, jer da bi se nadmetao sa referencama, pa neka su samo i domaće (Megane i 308), C4 Cactus morao je da evoluira i na tehničkom planu. Proizvođač spominje znatno bolju zvučnu izolaciju, što je bila jedna od mana, kao i bolju završnu obradu, kvalitetnije materijale, bogatiju opremu, nova sedišta, ogibljenje...

No, to ćemo proveriti na dinamičnoj prezentaciji početkom naredne godine, za sada samo par utisaka u vezi enterijera. Evidentno je za klasu prestižniji, sa izmenjenom centralnom armaturom, novim upravljačem, konzolom između sedišta...Time se dobilo više otvorenog prostora za odlaganje sitnica i poveći smartfon.

Inovantivna i praktična polica ispred suvozača (otvara se naviše) je zadržana, kao i numerička instrument tabla, što baš i nije najelegantnije rešenje.



Pozadi, zahvaljujući novim prednjim sedištima, o kojima smo imali pravo slušati desetominutno izlaganje, dobilo se par santimetara više za kolena (snažno su izdubljena). No principijalni nedostatak, odnosno zadnja stakla koja se mogu samo otškrinuti, nije otklonjen. Naš maločas spomenuti predstavnik Citroena opet je bio na muci da nam objasni zašto, iako to i sami znamo. Ukoliko su se ovakve uštede još i mogle razumeti kod aktuelnog Cactusa, jer je i zvanično bio negde između B i C segmenta, sada više nema opravdanja. Isto se odnosi i na još jedan detalj (za sve pripadnice lepšega pola to sigurno nije samo detalj), tj suvozačevo ogledalce (i dalje ga nema na poleđini štitnika za sunce), što se objašnjava spomenutom specifičnom policom na gornjem delu komandne table, gde je obično smešten vazdušni jastuk za suvozača.

Naprotiv, C4 Cactus, godište 2018, obogaćen je svom inteligentnom i sigurnosnom opremom koju grupacija PSA poseduje, što nije bio slučaj po pojavljivanju. Ujedno enterijer je ponuđen u novom ambijentu, ili bolje rečeno sa pet novih ambijenata. Bez laganja, lepo sve to izgleda i uživo i na fotografijama, ali smo i dalje daleko od standarda u segmentu.

Motorizacija
U vezi agregata bez i jednog iznenađenja, svi su nam dobro poznati. Počevši od trocilindarskog benzinca 1.2 (82, 110 i 130 KS), pa do 1.6 BlueHDi od 100 i 120 KS. Novi 1.5 BlueHDi, nedavno testiran u restilizovanom Peugeotu 308, sačekaće još godinu dana pre nego li ga zameni, kada na snagu stupaju EURO 6 norme o količini izduvnih gasova. Većina će biti ponuđena u paru sa aktuelnim automatskim menjačem EAT6, no sadašnji petostepeni ručni biće zamenjen novim šestostepenim.

No ono što zaista vredi spomenuti, odnosi se na amortizere, takozvane "Progressive Hydraulic Cushions", inagurisane kod C5 Aircross. I ovaj je ujedno bio izložen, što je moj prvi kontakt uživo. Eeeee to je jedna posve druga priča, koju ćemo vam ispričati drugi put, kada bude bilo više informacija... Utisak je međutim više nego li pozitivan, C5 Aircross je bez sumnje luksuzni crossover, veoma originalnog i prestižnog enterijera. Trenutno dostupan samo na kineskom tržištu, u Evropi se očekuje negde sredinom naredne godine. Vratimo se zato gore spomenutim inovacijama i ogibljenju, koje je zaštićeno sa čak 20 patenata, sa ciljem da poboljšaju ono što je u stanju da uradi klasična kombinacija opruga i amortizera.

Pojednostavljeno rečeno, kombinaciji opruge i amortizera su dodata dva hidraulična zaustavljača, čime ogibljenje radi u dva odvojena koraka pri sabijanju i opružanju. Pri malim neravninama ovi hidraulični zaustavljači miruju i amortizeri rade svoj posao. Međutim, pri većim vertikalnim kretnjama karoserije, dodatna hidraulika dozvoljava duže hodove ogibljenja, stvarajući utisak letećeg ćilima, odnosno, lebdenja automobila preko neravnina. Najveća razlika u odnosu na konvencionalno ogibljenje je u tome što se klasičan amortizer sabija i delimično odbija, dok Citroenov sistem u oba slučaja ulaže energiju i eliminiše odbijanje od neravnine. Znači nije "totalna" hidraulika, kao kod nekoliko bivših izloženih modela Citroena, već nešto što bi moglo značajno poboljšati udobnost, uz minimalnu cenu i troškove održavanja. Živi bili pa proverili...

Tekst: Perica Rajković
Slike: Citroen, Perica Rajković
1716
Postavljeno: 28.10.2017

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

d29
28.10.2017 17:59
5
11

Video sam ga na novosadskom sajmu pre neki da. Spolja citroeni ok. Sa enterijerom ne znam gde zele da stignu. Katastrofalno lose i ruzno po mom misljenju. U svakom slucaju brzo sam izasao iz njega i drugih citroena. Mora biti da su se zbunili kada su projektovali ovakav unutrasnji dizajn.

igi
28.10.2017 19:02
10
4

Lep je, čak i poželjan. Spolja, unutra onako... Ali "zahvaljujući" svim negativnim sitnicama, teško da bih dao pare za njega. Divio bih mu se na parkinzima i kad vidim nekoga da prođe ali ne bih mu nešto zavideo.
Aj da vidimo, možda u sledećoj generaciji bude pun pogodak. Ako vrate Airbums, naravno.

LAcity
28.10.2017 19:52
12
8

C4 kaktus redizajn cista 10.
Malo tvrdje plastike ne smeta, jer je cena krajnje korektna za jedan krosover tih dimenzija. Konkurenti su dosta skuplji.
I to je karta na koju igra Citroen. Svi delovi koji su udodiru sa rukama su oblozene kozom, ostalo je nevazno.
Do juce vam Teska plastikenrija kod Renoa nije smetala, kada je Citroen imao kozu, antilop i plis.
Sto se mene tice C4 kaktus ce tek da zazivi sada kada je malo konvencionalnijeg dizajna.
Zivi bili, pa videli

Peki
29.10.2017 10:21
8
4

@LAcity, niko ne porice da je redizajn uspeo, ali je cak i po Citroenu, nakon ankete sprovedene kod kupaca, njegova atraktivnost spustene sa ocene 8,4 na 6,3 (na lestvici koja ide do 10). Dakle Cactus je zreliji i ozbiljniji, jer vise ne igra na kartu Crossovera, vec se, kao sto sam naglasio, od sada svrstava u klasican C segment. U principu Citroen kupuje vreme, jer kako nema dostojnog predstavnika (aktuelni C4 je i pored brojnih kvalieta ipak zastareo), pokusava da pogura Cactus na nivo konkurencije, sto ce se sigurno odraziti na cenu. Nema sanse da ostane na nivou aktuelne, zbog toga je ni nisu saopstili na ovoj staticnoj prezentaciji. Ne sumnjam da ce nastaviti da egzistira vise manje uspesno, ali me u celoj prici nervira to sto Citroen racuna na kratko pamcenje kupaca. Kada na scenu stupi novi C4, koji ce po nekim najavama biti jedan od najprestiznijih u segmentu, odmah ce da "prekvalifikuju" Cactus ...

BB
30.10.2017 10:16
7
2

Ne razumijem to da "vade" iz proizvodnje pravi auto (C4), pa makar i bio malo zastario, ali koji je oličenje za prostor, upotrebljivost, udobnost u svom segmenu i hoće da ga zamijene "igračkom" Cactus koji se naslanja na C3 (kao djevočicu da ušminkaju i stave na štikle i kažu da je to djevojka). I to sve da im izdrži dok novi C4 ne dođe na tržište...
Ova godine sam kupovao auto i probao i Cactus i C4, to se ne može porediti ni po čemu. Na kraju je ipak pazaren Berlingo zbog prostora i upotrebljivosti ali sa žalom za sjedištima iz C4

boki
30.10.2017 12:05
8
0

@BB
Aktuelni "obicni" C4 je napravljen na bazi prve generacije Peugeot 308. Tehnoloski kaska za konkurencijom. Ljudi iz Citroena procenili su da je bolje da ga ugase i pokusaju da ponude poboljsani Cactus umesto njega, jer trziste je ludo za crossoverima i SUV-ima.
Ovako: "novi" C4 Cactus izlazi 2020-e (za 2 godine), ime C4 ce ionako pasti u zaborav. Te 2020-e ce predstaviti novi Cactus koji je baziran na ovoj aktuelnoj seriji Peugeot 308.
Postavljaju Citroen tamo gde su i zamislili - kao jeftiniji brend PSA koncerna, pristupacan mladjim i porodicnim ljudima, drugaciji od ostalih.

Meni se ovaj restilizovani Cactus bas svidja - vozio sam aktuelni model, utisci su pozitivni. Te zadnje prozore sam spreman i da mu oprostim (ko je odrastao u Yugu, zna o cemu pricam). Ono sta nisam spreman da oprostim je nedostatak pravih komandi za klimatizaciju kabine. Pipkanje tableta u toku voznje je veoma nebezbedno. A i sta da radis kad ti crkne ekran? Ne radi klima, radio...

LAcity
30.10.2017 13:29
8
3

@ Peki
Ko jednom izadje iz klase, ne vraca se. Moze da pokusa, ali...
Evo Tiida,... PULSAR...
Kao i menjanje imena, Stilo, Bravo, Tipo...
Ljudi vole da ime ostane.
U C klasi, Golf klasi borba je zestoka, plus B krosoveri dimenzija kao Golf +/- 10cm.
C4 bi pored Astre i 308 bio kanibalisticki model.
Uostalom, gde da se uglavi C4 u pretrpanoj klasi Golf, Astra, Focus, Megan, 308, Leon, i30, Ceed, Auris, Civic, Octavia, Tipo, Pulsar... Sta bi to C4 ponudio? I po kojoj ceni? Kad DS4, A class, Serija 1, A3, kostaju oko 20.000€.
Dakle, C4 bi mozda trebao da bude jeftiniji 308 sedan (liftback), po ceni Oktavije, da proba sedan sa 5 vrata, jer Oktavija vlada i dominira. Ne vidim ni Pulsaru Mesto, ali....

Rikošet
30.10.2017 20:12
9
0

Sto bi rekao naš narod smućaj pa prolij... Kompaktima opada popularnost nevjerovatnom brzinom u korist crossovera. Svi hoće te povišene off-road automobile sa izgledom terenaca. Očekujem da uskoro vidim kombije i autobuse u off-road izdanju, čamce, vozove, kosačice, trotinete... Ovo što Citroen radi sada svojevremeno su radili Italijani. Alfa 159 prekida se proizvodnja bez nasljednika, Bravo bez nasljednika, Delta bez nasljednika... Nakon par godina kad izgube sve kupce predstave ipak nasljednike... Sve to upućuje na zaključak da su oni koji vode Citroen nesposobni za svoj posao kad povlače ovako očajne poteze... Rupu koja nastane povlačenjem C4, Cactus moze samo povećati. Pa do sada je više ličio na igračku nego na automobil. Vozački nula bodova sa trocilidrasima, instrumenta tabla sa fiksnom postavkom kao na kineskom skuteru, tablet ekran spor i opasan u vožnji, sjedišta premekana, zadnji prozori se otvaraju bočno. S druge strane C4 vrhunski kompakt, udoban, unutra sve mekano i skladno, sjedista vrhunska, klima klasicna, multimedija je zastarila razumljivo ima godina. E moj Cactuse...

Milan
31.10.2017 21:20
3
1

@LAcity
Ne znam da li opet neko zloupotrebljava tvoj nick ili si na necemu bio juce ali komentar je na mestu (makar se i ne slagao sa njim)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: