Online plus

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

Fiat 500L unapređen za SAD

Novi Dodge Challenger i Charger su pravi hit u automobilskom svetu poslednjih par meseci, ali Chrysler Group je do sada skrivao ostale proizvodne planove za 2015 u SAD.


Konačno, informacija u vezi sa promenama je tu, a imena koja su uključena u to su Jeep Cherokee, Dodge Viper SRT, Chrysler Town & Country I Fiat 500L.

Za novu modelnu godinu, Jeep Cherokee dobija stop-start sistem koji bi trebalo da smanji potrošnju goriva, i to u modelima opremljenim 3,2 litarskim Pentastar V6 motorom. U igri su brojne bezbednosne komponente poput SafetyTec grupe koja dodaje monitoring „mrtvog ugla“ i detekciju dešavanja iza automobila, asistenciju pri parkingu, i signalne retrovizore za Latitude, Limited i Trilhawk modele. Sistem upozorenja čeonog sudara sada poseduje i tehnologiju koja redukuje rizik sudara pri niskim brzinama. Zadnja kamera i automatska svetla su standardni na Latitude i Trailhawk modelima.

Ikona, Viper, dobija čitavu lepezu nivoa opreme. Novi GT sada poseduje od strane vozača podesivo ogibljenje, ESC sistem sa pet režima rada i unikatne detalje enterijera sa sedištima presvučenim alkantarom i napa kožom. A TA 2.0 model dolazi sa novim zadnjim krilom, aerodinamičkim unapređenjima napred i unapređenjima ogibljenja i kočionog sistema. Na kraju, Ceramic Blue Edition krasi ekskluzivna „keramički plava“ boja i crne trkačke pruge, zajedno sa „Rattler“ točkovima sa pet paoka. Nove boje su „Stryker“ ljubičasta i „Y“ narandžasta u Viperovoj paleti za 2015.

U svojoj drugoj godini na američkom tržištu, Fiat 500L dobija nekoliko poboljšanja, uključujući novi šestostepeni automatski menjač koji je standardan u Lounge, a opcioni u Easy i Trekking modelima. Dostupan je i dalje šestostepeni manuelni menjač, kao i šestostepeni s dvostrukom spojnicom. Nove boje su „Tornado“ plava i „Rosso Perla“ crvena na Trekkingu.

U 2016. Chrysler Town & Country će biti jedini minivan kompanije. Za sada, Chrysler upotpunjuje proizvodnu liniju s dva dodatna modela, uključujući i jedan jeftiniji da bi se nadoknadio gubitak Grand Caravana. LX je novi osnovni model koji će koštati ispod 30000 dolara. Takođe, debitovaće i skuplji Limited Platinum model koji će biti više premijum.

Informacije u vezi sa novim Chryslerom 300 će biti naknadno objavljene.

7150
Postavljeno: 09.09.2014

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Sale
09.9.2014 19:59
4
6

Fiat Chrysler Grupaciji ide odlicno zadnjih godinu dve, i to me posebno raduje!

Paprikar
09.9.2014 23:21
6
2

Citao sam komentare jednog gospodina koji zivi u SAD i koji kaze da se dobra prodaja Krajslera tamo zasniva na tome da se cene obaraju znacajno kako bi primamili kupce, sto znaci da smanjuju svoju zaradu na minimum samo da bi prodali uopste automobile.
Fiat u Evropi to i ne radi, imaju tri uspesna modela u gami 500, Panda i 500L; Bravo, Punto i ostali su corak samo tako, Alfa je cela corak, Lancija takodje. Po prodaji naravno, mada ni ovako nisu nesto konkurenti ako cemo realno sta drugi nude.

P.S. Ne bi se ja ovde uopste javljao na ove italo teme, nego me ovi komentari o radosti, sreci, dusi, srcu, prosto namame, a i potera me nesto a nije proliv, mada on dodje na kraju. ;)

@Sale
Nisi mi odgovorio tamo na ovoj temi:

http://www.vrelegume.rs/komentari_plus.php?vrsta=dv&&vrsta_id=17674


Nemanjica
10.9.2014 11:52
2
6

I nemoj da mi prozivas Alfu!

Nemanjica
10.9.2014 12:21
0
5

Paprik, zadnji pasus daje posebnu tezinu!;-)Cekamo forhand Saleta!

Nemanjica
10.9.2014 12:37
0
6

Hehe, nije "Paprik"...Nemojte da skracujete nick, ovako nisam ja napisao!

Paprikar
10.9.2014 18:17
5
0

@Nemanjica
Jel sam slagao nesto?
Prodaja Alfe i Lancie je u rastu?
Pogledaj malo prodajne rezultate pa se javi, nemam potrebe da lazem, a to sto istina boli to je drugacije.
Ta Alfa prodaje manje vozila nego sto je Saab prodavao kada je bankrotirao. Fakat!

Nemanjica
10.9.2014 21:13
1
6

Paprikar, znam mnogo bolje od "svih" sve sto je vezano za celokupnu italijansku industriju, druga stvar, niko ne kaze da lazes, samo kazem mani se Italijana, ili ne mozes jednostavno, prosto ti izazivaju opsesiju, s obzirom da si Germanofil(Italofob)...Za Alfu se ne brini!;-)

Sale
11.9.2014 08:19
2
4

@Paprikar da krenemo redom:
1.Chrysler i Dodge se prodaju veoma dobro , zahvaljujuci novitetima, lepsem dizajnu, enterijeru. Toliko dibro da je Chrysler grupacija trenutno 3 . u Americi i stalno napreduje u brojkama, a to su mnogo velike cifre!
2.Jeep je prodao preko 750 000 auta prosle godine sto je apsolutni rekord njihov, a ove godine se ocekuje i blizu milion , jer su predstavljeni novi modeli ( Renegade,Cherokee itd).
3.Maserati povecao prodao u Americi 400% ,u Svetu 350% .
Novim modelima se blizi cifri od 50 000 jedinica ultra luksuznih vozila, pogotovo kad dodje SUV Levante.
4. Ferrari obara sve rekorde,zato no coment.
5.Fiat sasvim korektno prodaje liniju 500 komplet, zatim Panda odlicno, Freemont veoma dobro takodje.Bravo ,punto su dosta stari modeli i samo se odrzavaju do izlaska novih naslednika.
Takodje,zaboravljas Fiat Professional prodaje vrhunski ( Ducato,Doblo), a tu je i bestseller u Evropi Iveco Daily koji donosi pare takodje.
6.Alfa ima samo 2,tj 3 modela i ocekuje se iduce godine konacno njena ekspamzika noviteta, u saradnji sa Maseratijem kome ide izvaredno.
7. Lanca jedino ceka neke bolje dane, do daljneg.


Nemanjica
11.9.2014 08:43
0
4

Sale, xyz puta je vec receno...I vrapci to znaju, ali neumorni Paprikar ne odustaje!:-))

Paprikar
11.9.2014 10:21
4
0

@Sale
Sale, Sale, opet pretpostavke. Ne valja ti to. ;)
Ferari je imao pad prodaje, ali je imao dobru zaradu (citaj profit ako hoces). Podatke mogu da ti nadjem na netu, ili ako ne verujes pronadji ih sam.
Maseratiju ide dobro, ali ti procenti mogu da kazu sve a da ne kazu nista. Maserati je imao do skoro tri modela - GranCoupe, GranTurismo i Kvatroporte (koji je bio zreo za zamenu), a sada imaju jos jedan novi manji i jeftiniji (citaj pristupacniji model da ne pocnes da urlas) (mada i u odnosu na ostale premijum modele jeftiniji u svakom pogledu ako pogledas testove) model u gami i zamenili su stari, novim Kvatroportem, pa je jelte normalno da raste prodaja. Prodaja im je cini mi se bila oko 6-7 hiljada komada (do dolaska ova dva nova prepravljena Krajslera), cak je Ferari sto je znatno skuplji vise automobila prodavao. Sto se tice ovo ultra pa nisam siguran RR moze da bude ultra, ili pokojni Majbah, Maserati tesko, mada neosporno je da mu je imidz visok dosta mozda negde u rangu Benlija. Isto tako i cena polovnjaka pokazuje dosta.
Krajsler (grupa) je oduvek bio 3. na trzistu SAD tako da i to nije sporno, samo sam rekao na koji nacin dolaze do tih brojki, ako je on slagao, a siguran sam da nije, onda sam i ja slagao tebe i vas ovde.
Posto si takav znalac i ne zelis da odgovoris na ona pitanja, na kojoj platformi "lezi" 159? Na Vektrinoj i 9-3 zar ne?

@Nemanjica
Ovo je slobodna zemlja i ti ne mozes realno nista da mi zabranis, kao sto tebi smeta kada ovde kazem nesto istinito a bolno za Italijane, ti se ljutis (a ko se ljuti tuti fruti) tako i tebi niko ne moze da zabrani da bacas fore na teme vezane za nemacke marke, i da se tamo neko ljuti.
Pozdrav!
P.S. I da, ne znas dobro, da znas ne bi te ja ucion nekim stvarima. ;)

Nemanjica
11.9.2014 11:06
3
3

Paprikar, daleko od toga da ja nekom zabranjujem, malo citanja medju redovima, ne bi bilo na odmet!Samo ti nastavi u tom tempu...Iskreno bi bilo malo dosadno bez pravih oponenata! A sto se tice Italijana, jos mora da ucis!:-P Pitaj slobodno, ocigledno je da veliki uticaj na tebe imaju Italijani, kao i tvoja opsesivnost istima! Lepo, nema sta!
P.S. Samo nemoj da preterujes, da te ne bi "poteralo" ili ne daj boze "uneredilo"...Pozz;-))

Nemanjica
11.9.2014 11:08
1
4

Forza Paprikar!:-))

Paprikar
11.9.2014 12:04
4
2

@Nemanjica
Forza!
Salu na stranu, u pravu si, uvek je dobra mala diskusija bez emocija i uvreda. Uvek sam za! ;)

Sale
11.9.2014 12:45
2
4

@Paprikar
Opet moram da krenem redom,ali od kraja tvog posta.

Alfa 159 NE lezi na platformi Vectre , vec su Fiat i GM tada bili u braku i zajedno razvili platformu za 159,Fiat Cromu,Vectru C i Saab koji je odustao u medjuvremenu.
Platforma je medjutim doradjivana za svaku marku posebno i ko je vozio Alfu,vectru i cromu ( a ja jesam) moze da vidi kolika je eazlika medju njima.
Rekao sam ti vec ukucaj na youtubu imas kratak clip Alfa 159 better car then Bmw i videces kako je ko podesen za voznju.
Ono sto je svima njima zajednicko su Fiatovi Multijet motori, i nesto veca masa , koju je Alfa kasnije redukovala u facelift u.

Maseratiju ide sjajno zahvaljujuci jos sjajnijim modelima koji nisu kako ti rece jeftiniji od konkurenata vec 20-40% skuplji.
Prosto ,poseti mobile.de i uporedi recimo Quatroporte sa koliko krece a koliko je polazna osnova S klade, A8 mice itd...
Druga stvar je sto se Maserati pravi manufakturno i danas, i tako ce biti, ima ekskluzivnost koju ne moze da priusti bas svaki narkodiler u gradu...

Chrysler je zahvaljujuci Fiatovim investicijama u novi model 200 , i Jeep modele toliko podigao prodaju da se vracaju tamo gde pripadaju.Cak se i rekordi obaraju a ti to ne mozes poreci nicim.
Ferrari je ikona u tehnickom i finansijskom smislu, i to ne treba da komentarisemo vise. Nemci niti bilo ko drugi tako nesto nikada nece imati!


Nemanjica
11.9.2014 17:08
1
5

Hehe..."Opet moram da krenem redom"...Ajde, ajde Sale, nemoj da si lenj, ipak je to veliki nas oponent Paprikar (Postovani, bez skracivanja nicka, molim:-)) hvala)

Sale
11.9.2014 21:40
1
4

@Nemanjice
Nekome jednostavno moras dva puta da ponovis istu cinjenicu da bi je registrovao.
Sta da radimo ,takav je mentalni sklop pojedinih ljudi , nema tu ljutne

Paprikar
12.9.2014 18:10
4
1

@Sale
Sta si to ponovio dva put?
Platforma na kojoj "lezi" 159, Brera i Spajder je potpuno drugacija platforma od one Epsilon koju koriste Vektra, 9-3, Kroma i jos neki GM-ovi sa one strane bare.
Tebi treba da se dva put ponavlja, jer je tvoj mentalni sklop takav da si ubedjen da si u pravu a nisi ali spustas kajle, pa zato preporucujem da ne siris dalje svoje neznanje nego da citas malo:

http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Epsilon_platform

http://en.wikipedia.org/wiki/GM/Fiat_Premium_platform

Ovo jeftiniji se odnosilo na kvalitet materijala, koji nije na nivou jeftinijih nemaca. A kada je nesto kostalo oko 95.000 eura onda nesto sto kosta 65.000 eura je jeftinije. Jel ti je sada jasno sta znaci to jeftinije?
Ako pricas o ekskluzivi i visoj ceni - pogledaj cene npr kod BMW-a ili MB-a sa motorima slicnih snaga pri ekvivalentnoj opremi - nije neka ogromna razlika o kojoj ti pricas, cak evo jednog primera S 500 4Matic - 109.718 eura; Maserati Quattroporte S Q4 -107.700 eura (cene su kataloske u Nemackoj). Ili jos jednog 550xi - 75.880 eura, Ghibli S Q4 - 82.870 eura.
Manufaktura kod Maseratija. Gledao sam inace dokumentarac na NatGeo i ono je smesno, jedino sto je manufaktura kod njih je koza kojom se mlate, i nista vise i sto sklapaju rucno dosta toga mada bez masina ne bi mogli nista. Motor stize iz Ferarijeve fabrike ostalo sklapaju kao i kod drugih prozivodjaca, manje-vise, samo sto razvlace i prave ekskluzivu. Ne moras da budes znalac da bi znao da ako oni godisnje planiraju proizvodnju od tih 50.000 (neka bude i manje od te brojke), koliko im onda radnika treba da svakom automobilu posvete podjednaku paznju kod detalja? Budimo realni, to je samo lepa prica za PR i marketing sluzbe. Seti se samo price oko plocica sa imenima na AMG motorima - kada su izracunali koliko se godisnje sklopi motora i koliko ima majstora bilo je jasno sve.


Japanautofan
12.9.2014 19:49
7
6

Neko se mlati mačetom a neko kozom ! Jadna koza :( Zabraniti MASERATIJU da se mlati kozom :))

Sale
12.9.2014 20:20
2
5

@,Paprikar
Znaci moram i treci put da ponovim.
Ja sam rekao da je platforma zajednicka sa GM om ali da je finis i podesavanje podvozja potpuno drugacije izmedju Alfe Crome ,vectre itd. Druga stvar , u ponudi su 90% motori iz Fiat grupe JTDm i TBi dok Gm benzinaca ima u tragovima, sto je odraz nemackog kvaliteta.
O Maseratiju druze ocigledno malo znas, smek, voznja, ekskluzivnost ,Ferrari motorizacija su nesto sto nema cenu. Tj ima, ali ona u slucaju Quatroportea ide do 150 000 e(za serijski model) ,dok S klasa nema takve pobude vec krece od 89000 eura kod nas! pa do nekih 120 i kusur.
Ekskluzivnost se ogleda i u tome sto se ne prave auta velicine Golfa (A klasa)i MPV B klase od 20 hiljada evra, a ovamo se govori o nekom ultra luksuzu.
Maserati nista ispod Ghiblija nece praviti ,tu su kupei Alfieri i Gran Turismo,Sedani i SUV Levante.
I svi se vrte tu od 70 pa do 150 000 evropljana, druze.
Ako ti sve ovo nije jasno, pronadji izjavi Direktora AMG a sta je nekada izjavio zasto ne moze Mercedes nikad biti Ferrari ( pa ni Maserati, jer to je sestrinska kimpanija.
I onda ce ti druze Paprikar sve biti jasnije.
A mozemo i nemanjicu da pozocemo da nam napise tu cuvenu recenicu iz AMG a!
Pozz

Nemanjica
12.9.2014 21:38
3
3

Kiafan, bez opaski na racun trozubca!;-)) Vidim drugari da ne popustate...Hehe, morao si Sale i treci put da ponovis!;-)) U pravu si Sale, cena ide vise do 30 % procenata u odnosu na trojku, zavisno od proizvodjaca, da li je BMW, Mercedes ili Audi, ali to je irelevantno sada...Svi su svesni da je rec o imenu koje pleni vec 100 godina, prvog manufakturnog sportskog proizvodjaca na svetu, cije ime zauzima sam vrh, kao i imidz kojim pleni! Neumesno je praviti komparaciju sa Ferrarijem sto se tice Nemaca...Jedan je propeti konjic koji je ostao dosledan korenima svojim, a svi ostali zele da budu kao on...U tome je najveca razlika izmedju njega i "njih"...Pozz

Paprikar
13.9.2014 08:54
3
0

@Sale
Kada si vec kod ekskluzive, ne bi ja pricao mnogo od njoj kada je auto zasnovan na Krajsleru koji u SAD koji kosta, manje ili, kao serija 3 npr. Osim toga uporedni testovi su mnogo toga objasnili, Maserati sa ove dve limuzine ne moze da pridje kvalitetu enterijera premijum nemcima! Jos jedan fakat i sramota za "manufakturu"!
P.S. Pogledaj cenu S-klase do koje cene, presisa ona ko od sale tih 150.000 za Kvatroporte (osnovna cena). ;)
P.S.2. Naravno ako znas da citas i nisi ubedjen da si najpametniji!

@Japanautofan
I slama se mlati. ;)

Nemanjica
13.9.2014 10:49
3
1

Paprikar, hehe, puste price...A legao bi ti jedan Gts u baznoj varijanti, bez opreme sa cenom od 150 k evra, mada za te pare dobijas S63 AMG u fulu, ako hoces full varijantu GTS u izvedbi Zegne, to zadovoljstvo bi te kostalo papreno, preko 200 k, a tek kad stigne Stradale verzija...Ludilo!;-)))

Paprikar
13.9.2014 11:27
3
0

@Sale
Jos nesto, sto je na zalost, izostavljeno gore.
Ako znas da citas, zasto onda ne procitas sta pise na ona dva linka, vezano za platforme, koja sam ostavio gore i da ne siris svoje neznanje ovde. Zbunjujes i Nemanjicu koji veruje da znas o cemu govoris, mada i on kao "znalac" o Alfi je mogao da te ispravi.
Nije mi jasno sto si se uopste javljao da komentarises kada nisi ni procitao, jel si toliko umisljen da sve znas?
P.S. Ako ne znas sta pise upotrebi Google translate - radi lepo a i u principu moze da se zakljuci sta pise. ;)

Japanautofan
13.9.2014 12:17
5
0

@ Paprikar Bravo, upravo tako ! I to gomila one prazne ! :))

Sale
13.9.2014 12:26
4
1

@Paprikar
Pa ne znam koje si to testove gledao ali upravo suprotno Maserati ima unutrasnjost na najvisem mogucem nivou i ne da ne moze vec moze i jeste za klasu iznad vecine kobkurenata. Po tehnologiji jedino S klasa moze kao takmac da izadje na crtu ,ostali su daleko ispod.
Ali ! Kad se slucajno pored S klase parkira i B klasa , i ljudi vide da je u pitanju isti znak taksi vozila i drumske krstarice onda sve price o Mercedesovom ekskluzivitetu padaju u vodu. Maseraija neces videti kao sredstvo javnog taxi saobracaja, budi ubedjen.
Kvatroporte je postojao kao model ubazad 40 godina i bez Krajslera ,danas je logicno da se platforme dele kad im je Fiat tata. Nisam nesto primetio da se neko bunio vozeci E klasu koja je delila nekad platformu sa Crajslerom, ili ML koji je delio takodje osnovu sa Grand Cherokee -jem. Jedino ako si toliki strucnjak za mehaniku pa ces kad jednog dana kupis ML ,da ga radklopis do platforme da bi video da je na njoj zig Krajslera i MB a??!!

Paprikar , jedno ti zelim reci a ti probaj da upamtis, da se vozilo ne gleda rasklapajuci i uporedjujuci plasticne ili kozne delove , vec kao celina gde se poredi dizajn, kvalitet izrade, enterijer, utisak koji ostavlja model, i naravno motorizacija a tu su Ferrari i Maserati vrh vrhova.
Uostalom nedavno je objavljeno svetsko istrazivanje po zadovoljstvu kupaca i tom osecaju koji pruza automobil na kupca.
I zamisli ,kakve li slucajnosti u TOP 5 su 3 italijanska brenda Ferrari,Lamborghini i Maserati.

Kraaaaaaj polemike

Nemanjica
13.9.2014 14:37
4
1

Japanautofan, pa nije "slama" kompatibilna sa Maseratijem, vise joj prilici Mecka...Bar u tom domenu ima iskustva sa istom!Zar ne?;-)

Forza Paprikar, pusti pricu, odlicno znamo i ti i ja gde se na drustvenoj lestvici nalazi Maserati, a gde Benz, kao i drustveni sloj koji kupuje iste!;-)
P.S. Osim nas sad zna i Japanautofan!;-))

Paprikar
13.9.2014 21:47
2
1

@Sale
Kapiram ja da se "nemci" po nekom automatizmu "mrze" ali MB sa S-klasom je po pitanju tehnologije, bezbednosnih sistema i inovativnosti, daleko svetlosnim godinama od Maseratija. Ne bi voleo da me nateras da nabrajam sta nudi S-klasa, o cemu Maserati i "manufaktura" moze da sanja!
Drugo treba dodati rec dizel u ekskluzivnost, kako bi privukao vise kupaca. Ne bi rekao da tu ima ekskluzivnosti u dizel agregatu. Bentli nije dodao dizel u svoju ponudu. Jos jedan podatak: Maserati je poslednje godine pre uvodjenja novih modela imao dug od 700 miliona dolara i 6-7.000 komada godisnje tako da sumnjam da im je cilj bio da zadrze kvalitet, nego samo kvantitet. Ako oni sada povecaju proizvodnju presisace oni i tih 50.000 komada i onda ce da pojedu ono sto su kazali. Ne znam koje si testove gledao mozda one sa ovih lokalnih i domacih dnevnih novina jer oni su ekstra, ali ovi izvikani su naglasili da oslanjanje i enterijer (mada ni menjac) nije ni priblizan premijum nemcima. E sada moze da bude kraj diskusije.
P.S. Svidja mi se sto nisi priznao da nisi u pravu, pokazuje dosta o tebi. Hvala ti na tome.

Sale
14.9.2014 12:04
0
0

@Paprikar
Mogu da priznam da nisam u pravu samo kada to cinjenice potvrde.
Ako si pazljivo citao moje komentare, ja i jesam pohvalio S klasu i rekao, ponovicu da jedino ona od te silne nemacke industrije moze da brani eksluzivitet u svetu, ali svastarstvo od A klase do premium segmenta jednostavno ne ide.
Da sam u pravu govori u prilog cinjenica da sve najvece zvezde, bogatasi,biznismeni u svetu kupuju Ferrari,Maserati,Jaguar,Bentely kad zele sam vrh u auto svetu, a ne S klasu i Seriju 7 jer bez obzira na tehnicku potkovanost tih modela ,fali im ono najbitnije o cemu nemci mogu samo da sanjaju da ce jednog dana kupiti poput Ducatija u moto svetu (ali nece uspeti) a to je EKSKLUZIVNOST.
Hvala tebi na upornosti da me ubedis da je Nemacka trojka luksuznija i prestiznija od Maseratija, da je Porsche ispred Ferrarija i Lamborghinijia po bilo cemu ( i bez obzira ko im je trenutni vlasnik,jer zna se ko je tvorac, i ciji su inzinjeri), sto zelis da mi kazes da je BMW ov motocikl bolji,lepsi i prestizniji i skuplji od jednog Ducatija,Aprilije i Avguste itd.
Ali druze stvari IPAK STOJE drugacije, sto ce reci nemci su u gladi za prostim profitom postali konfekcija,komercijala a vozila za Aristokrate se prave u Italiji i Britaniji jer tu je i cebrar glamura , u Londonu,Rimu,Milanu ,a ne oko industrijskih hala Berlina ili Stutgarta.
Postujem tvoje misljenje ali svet gleda ipak drugim ocima, a ne ocima surovih brojki.Pozdrav

Nemanjica
14.9.2014 12:32
1
0

Paprikar, Forza, zamisli scenu...Sedas u Maseratija GTS-a, u udobnu fotelju oblozenu najfinijom kozom, rucno opsivenom, sa potpisom Zegna, sve oko tebe koza, sa primesima detalja od najfinijeg drveta! Lagano startujes motor sa potpisom Modene, krece erupcija Vezuva, kao i uzitak za tvoj sluh! Kreces da krstaris lagano, bez "koske" kroz prozor (to zadovoljstvo ostavljas kad budes u nemackim automobilima)...Kakav bi smeker bio, Ja i moj Maserati...U potpisu Paprikar!:-)))

Ružni
14.9.2014 23:43
0
0

@ Nemanjica:
Uradio baš to - samo što je bio Quattroporte S - i sve je bilo tako do "Kreces da krstaris lagano" jer nisam ni krenuo, kvačilo na skoro novom rent automobilu sa 25k milja na satu OTIŠLO!! Probaj da zamisliš kakav sam šmeker bio dok sam stojao i gledao kako ga tovare na šlep u sred Londona :-)

Nemanjica
15.9.2014 09:18
0
0

Ruzni, svakako si bio smeker sa stilom, zamisli da si bio u nemackom autu, i da ti se desilo, kao sto se desava!;-)

Nemanjica
15.9.2014 11:57
0
0

Ruzni, "stojao"...ne postoji, obrati paznju na pismenost, kritikovao si Laru za isti, a ti??? Mada pises ok,a mozda je od soka, kada neko spomene "Maserati"...;-)

Ružni
15.9.2014 12:59
0
0

Nemanjice,...
A što se tiče najfinije ručno opšivene kože, ne veruj brošurama nego se potrudi da je sam dodirneš ali ne na sajmu ili u salonu na pet minuta nego iznajmi na nekoliko dana auto koji te interesuje kao što ja radim, pa uporedi. Sama koža u Maseratijima je vrlo malo bolja nego u Nemcima visoke klase, tačno, ali toliko malo da nije vredno pomena. Kvalitet izrade enterijera je osetno manji, sa mnogo većim zazorima i lošijom dugmadi, i cvrčcima koji se pojave posle 5-6 godina :-(

Nemanjica
15.9.2014 15:05
0
0

Ruzni, Imao sam tu cast da smestim svoj gluteus u Maseratija, tako da znam o cemu pricam, naravno kao suvozac, nije Quattroporte u pitanju vec GT, isto tako sam sve komercijalne premium Nemce doziveo vise puta, tako da ta prica ne prolazi, uostalom mesto na drustvenoj lestvici pokazuje, koje njegova prava konkurencija, komercija svakako ne! Zar ne!;-)

Ružni
15.9.2014 19:20
0
0

Nemanjice, ne! Niko ne govori ovde o "komercijalnim premijum" Nemcima, nego ekskluzivnim:-) A u to gde i na šta si ti smeštao svoje gluteus maximuse ne bih da ulazimo, ali sam siguran da je to bio neki Nemac ispodprosečnog stanja i godišta čim tako pričaš...

Nemanjica
15.9.2014 20:01
0
0

Ruzni, malo degutantno zvuci kad treba da se ophodim, trebao bi da promenis nick...Vau kako to zvuci kad kazes ekskluzivni Nemac, ali ok...Odrastao sam na nemackom premiumu, kad sam se rodio otac je vozio 325 e36, zatim je dosao e46,pa alfa 159 jtdm, i naravno Passat poslednji, koji svakako nije moj, bogu hvala!:-) Alfa daa! Sto se tice Bavarca stvarno ga volim, posle Italijana, omiljen brend! Kad sam spomenuo Nemce mislio sam na S500 prosli model, auto je sjajan, nema price, takodje sam svoj gluteus stavio i u 745 vise puta, audi A8 nisam, jedino A5, automobili nisu nikakve kante, nego stari 4 do 5 godina, za mojih 18 vise nego dovoljno!Poz:-)

Ružni
15.9.2014 20:04
0
0

@ Nemanjica:
Što se pismenosti tiče, misliš li da si prava osoba da nekom skrećeš pažnju na pravopisne greške, pogotovo posle "...obrati paznju na pismenost, kritikovao si Laru za isti..."?? Da nisi pogrešio rod? Ja nisam rođen u Srbiji, nisam čak ni Srbin (bar ne čist) i srpski mi je drugi jezik pa mi se može progledati kroz prste, ali tebi koji si rođen ovde i Lari koja je (ili ima aspiracije da bude) novinar...
Inače, stajati i stojati su nesvršeni glagoli i sinonimi u svim značenjima. Prezent i jednog i drugog u prvom licu jednine glasi "stojim". Nisi nikad čuo za "...kadar stići i uteći i na strašnom mestu postojati..."?

Ružni
15.9.2014 22:53
0
0

@ Nemanjica:

S500 se ne računa, S600 je ono o čemu govorim jer kod njega u standardu dobijaš stvari za koje doplaćuješ sa S500 a što možeš da doplatiš nigde drugde ne postoji. I cenovno je tu negde sa Maseratijem pa jedino njih možeš da porediš. Majbah da ne pominjemo...
A da se ovo ne bi pretvorilo u prepucavanje i da ja ne bih sada počeo tebi da ređam šta sam sve vozio i imao u životu, samo ću ti poželeti da što pre stekneš što više iskustva sa automobilima pa se čujemo za godinu-dve-pet :-)

Ružni
15.9.2014 23:20
0
0

Hajde da dodam još par reči o Alfi pošto je već pominješ. Pre nekoliko godina upravo ta Alfa 159 je bila prvi auto o kojem sam ozbiljno razmišljao kao o zameni za Bendžamine koji su mi porodična tradicija od pre Drugog svetskog rata. Iznajmio sam jednu i za četiri dana prešao 5000 kilometara pa iako je Alfa sjajan auto u pogledu onoga što meni treba kod auta, ipak je E92 bio bolji za tananu nijansu u skoro svemu. Bolja upravljivost, bolja preciznost, balans, oštrina, odziv, progresivnost, informacija. Te tako ostadoh na BMW-u, iako moram da priznam da je 159-ka uz Integru nešto najbolje u limuzinskoj formi sa prednjom vucom što sam isprobao.
Nadam se da će Giulia kada najzad izade biti još bolja a zaista mi ne bi smetalo i tvoje mišljenje ZAŠTO tolika fasciniranost Alfom? Dobra je, ali baš toliko?

Nemanjica
16.9.2014 08:30
0
0


Sto se tice S klase, naravno da je bila u full izdanju, samo sto je V8, a ne V12! S obzirom da dolazis iz zemlje, koja je pored Italije sinonim za proizvodnju manufakturnih automobila, iskreno me cudi fascinacija sa tvoje strane prema lux konfekciji, i poredjenje tvoje sa manufakturom, ali, ok, tvoj izbor,tvoja volja! Zar stvarno mislis da je par gadgeta u Mercedesu pruza vise "udobnosti" u odnosu na ono sto dobijas manufakturnim automobilom...Nebitno, da li je u pitanju Maserati,Bentley,Ferrari,AstonMartin...Ne, nikako, toga si i ti svestan!!! Zeleo si da pitas, cemu tolika fascinacija sa Alfom...Odgovor je kratak, istorijsko nasledje, veoma bogato...Zahvaljujuci istoj, nastao je Ferrari, kao i njen uticaj na stvaranje Maseratija, pa i Lamba koji bi sigurno ostao na proizvodnji traktora, ali zbog Ferrarije nije! Sve je tako povezano!
Kad smo kod Bavarca, nije bas za poredjenje E92 (coupe) sa 159-kom, trebao si E90, ili da si poredio Breru...Giulia, kako to lepo zvuci, svakako se od nje ocekuje mnogo, u svakom pogledu! Cista genetika, punokrvna Alfa sa Dnk nasledjem, pogotovo GTA verzija sa srcem iz Modene!Videcemo, kako ce "mrski nam svabovi" reagovati na te zvuke iz Modene!:-P Cuore Sportivo!;-)

Nemanjica
16.9.2014 08:57
0
0

Naravno, jos jedan razlog moje fascinacije je sto je uvek isla ispred vremena, kao i ispred konkurencije u svakom smislu, kao i njen veliki uticaj na supersport proizvodjace...Seti se Alfe Carabo, koja je imala veliki uticaj na izgled buduceg Lamborghinija Countach, 7-8 godina kasnije, ili modela P33 coupe, sa cenom 20% vecom od Lamborghinija Miure...Zatim dolazak Alfe Montreal V8 SS...Sve su to razlozi fascinacije najupecatljivijeg proizvodjaca svih vremena! Emocija, strast, dizajn i dusa, odlike Cuore Sportivo! Ali, s obzirom da preferiras Nemce, ne verujem da ima ovo neku tezinu kod tebe... Ali ok!;-)
End of story!:-)

RR
16.9.2014 11:32
0
0

Samo da kazem da Bmw i Mercedes imaju jednu od najvecih tradiciji. Bmw je osnovao unuk ili sin od Nikolasa Otoa, a da Daimler je bio pomocnik nikolasa kada je izmisljen prvi SUS motor mislim da je imao oko 0.5ks. Moram da priznam da oni imaju bolji pedigre od mog ljubimca R.R.

Nemanjica
16.9.2014 16:17
0
0

RR, nisi u pravu! Sto se tice Bavarca, 1916 . u MĂĽnchenu osnovao ga je Karl Friedrich
Rapp kao Bayerische Flugzeug w erke (BFW) (Bavarska fabrika
aviona), koja je 1917 . godine preimenovana u Bayerische Motoren Werke GmbH) (Bavarska fabrika
motora)...Sto se tice istog, prvi model je izasao 1928 godine, dok je Alfa imala vec prvi Supersport 6c, toliko o Bavarcu...Sto se tice RR, on je osnovan 1911 godine, i smatrata se prvim manufakturnim proizvodjacem na svetu...Daimler Benz je najstariji od pomenutih proizvodjaca...A imidz RR je neumesno porediti sa komercijalom...kakva god da je!

RR
16.9.2014 21:34
0
0

Osnovao ga je unuk Otoa u tome je poenta. Rolas je savrsenstvo, nema on veze sa tom buranijom.

Ružni
16.9.2014 21:44
0
0

Nemanjice,
sve to o tradiciji stoji i to poštujem kao i svaki auto entuzijasta ali mene interesuje ono što je ovde i sada, i praktični aspekti automobila koji se tiču vožnje. Lepa je Konoli koža ali kada te neko vozi, a kada ja vozim sve što me zanima su pedale, volan, menjač, instrumenti i preglednost.
Zato nemoj da misliš da sam fasciniran Bavarcima, prosto sam iz velikog broja pokušaja zaključio da su najefikasnije vozačke mašine koje mogu da priuštim.
E92 sam uzeo umesto E90 zato što diler nije na raspolaganju imao test vozilo i posle vožnje se nisam mlatio da uzimam i limuzinu jer su po svemu identični, čak su uspeli i da smanje šum vetra pri velikim brzinama koji je bio problem kod E46 kupea zbog prozora bez okvira. A Brera je kraća, ima kraće međuosovinsko rastojanje i mnogo manje mesta na zadnjem sedištu pa mislim da mi je poređenje više nego umesno. 2.2JTS protiv 320i na žalost nema šanse jer nosi 100 kilograma teži auto što se i te kako oseća pri startu od nule i međuubrzanjima. Skoro cela sekunda razlike do 100 km/h, što je oko 35 metara i približno isto pri međuubrzanjima koja su važna kada pretičeš, a ta dužina ti je razlika između života i smrti pri tesnim preticanjima. Da ne govorim o tome koliko BMW bolje podnosi nagle manevre jer mu je šasija mnogo bolje balansirana.
Zato ti kažem, fascinacije su jedno a život sasvim drugo. Ostaje da se nadamo povratku na zadnju vuču kod Đulije, i nestrpljivo očekujemo okršaj prsa u prsa :-) I priznajem da navijam za Alfu jer sam već i ja umoran od dominacije Nemaca u premijum srednjoj.

Nemanjica
16.9.2014 22:06
0
0

Ruzni, DTM-u zna se koje vladao...:-P
RR, BRAVO,BRAVO,vidis kako ti sve lepo znas o Bavarcu i njegovom "predrigreu"..

RR
17.9.2014 07:53
0
0

Nemanjice razumem ja tvoju opsednutost Alfom ipak ti je prvi auto, moj prvi auto pre nekih 10 god bio je bmw e39 528i i tada sam mislio da nema bolje masine, u to vreme moj otac je dobio alfu 156 u nekoj zameni na njemu smo radili trapove kada i ja servis na bmw-u, a imali smo i tada s400cdi w220 na kojoj je pukla radilica. Alfa nije losa, ali daleko je od svaba po mehanici, a dizajn sa moje strane gledista je lepsi.

Nemanjica
17.9.2014 07:58
0
0

Ruzni, samo mogu da ti kazem da ces se odmoriti od dominacije Nemaca u srednjoj klasi, kada izadje Giulia...
RR, u pitanju je suosnivac, sin od Otoa, a pravi osnivac je, kao sto sam rekao Karl Rapp...

Nemanjica
17.9.2014 08:46
0
0

RR, to koliko je daleko mehanika, videli smo na Nurburgringu, demonstraciju klasicnu Alfe 4C nad Porscheom Caymanu! Kao sto rekoh, vraca se prava Alfa, koja je kroz istoriju uvek bila ispred konkurencije...2015 je blizu, jako blizu, videcemo kako ce Nemci da reaguju na cistokrvnu, pravu Alfu sa zadnjim pogonom!Pogotovo ultimativne verzije sa potpisom Modene!;-)

Ružni
17.9.2014 13:01
0
0

Nemanjice,
čekaj, koju dominaciju 4C nad Caymanom si video na Nurburgring-u? Ne računaš valjda ono vreme iz 2008-me? Rezultati od prošle godine su 4C - 8:04, Cayman S - 7:55??
Isto i za DTM - cele jedne sezone Alfa je dominirala (1993), ostalih godina, od 1984, Mercedes? U poslednje dve BMW?

Nemanjica
17.9.2014 13:38
0
0

Da to vreme od 8:04, to ti je zvanicno vreme Caymana S, Audia R8...155 GTA vs E36 M, 156 vs E46 M...

Ružni
17.9.2014 16:47
0
0

Mani te Youtube vs fore, tamo ima i Lada koje kidaju Ferarije... Ako te zanimaju utisci iz prve ruke Elise S, 4C, Cayman (vozio u martu tokom tri dana jedan za drugim) samo reci :-)

Nemanjica
17.9.2014 17:16
0
0

Naravno Alfa 4C je zadala domaci, a sta ce tek biti kada izadje detelina sa 4 lista, klasicno navlacenje pidzame, serpe i lotusa!-))

Srdjan
17.9.2014 21:31
0
0

Nemanjice svaka cast Alfi, sve je to ok al umori pricom vise Alfa pa Alfa, imas li ti curu druze ili ces i ono sa Alfom?!

Nemanjica
18.9.2014 07:19
0
0

Srdjane, svaka cast na konstruktivnom komentaru, znam da je ponekad naporno da se procita nesto sto ima smisla, i da zahteva punu koncetraciju pojedinih! Naravno da imam, i bogu hvala poznaje prave vrednosti u svakom smislu te reci!Pozz;-)

Nemanjica
18.9.2014 13:16
0
0

Srdjane, I ono opet u Alfi, kako god da okrenes, sve se vrti oko nje!:-))

Srdjan
18.9.2014 16:09
0
0

Nista onda, ti i mala u 159-ku i onda ti sve ravno do mora.

Nemanjica
18.9.2014 16:16
0
0

Tako je Srdjo!;-)

Nemanjica
18.9.2014 16:39
0
0

Ruzni, da cujemo impresije, sa trodnevne avanture u drustvu lotusa, Alfe i Porschea!
P.S.Objektivne, naravno!

Ružni
19.9.2014 18:06
0
0

Objektivne utiske, kažeš? Bar kao tvoje, a? :-) Šega...
Teško je tu biti objektivan, isto kao pri izboru devojke, slažete se? Ja bih ih posedovao sve, po godinu do dve da sam u mogućnosti, ali dobro... Lotus je model iz 2013. sa 1.8 motorom i punjačem, a Porše u S verziji.
Da skratim priču, Alfa je sličnija Lotusu nego Poršeu po filozofiji i nameni. Četvorocilindrični motori sa punjačima, neverovatno komunikativan volan bez asistencije, tvrdo ogibljenje, katastrofalan nivo završne obrade kod Lotusa i malo bolji kod Alfe, plastika enterijera kao u Jugu (ne šalim se), Alfu vadi doobar TFT umesto klasičnih pokazivača, kod oba su paneli karoserije plastični što je presudno za malu težinu vozila, sa duplo većim zazorima na jednoj strani nego na drugoj (bukvalno), fenomenalne kočnice (Alfa se zaustavlja za manje od tridesetak metara sa 70 mph). Porše je luksuz za oba pa kome je prioritet svakodnevna upotrebljivost dileme nema.
Sa slika nije očigledno ali kada stoje poređani na parkingu vide se sličnosti kontura karoserije i detalja kod Alfe i Lotusa i razlika u veličini, Porše je mnogo veći auto od oba, razlika je maltene kao kad Jugo stoji pored Golfa 4.
U vožnji su Alfa i Lotus toliko bučni da ne možeš da veruješ, kao da uopšte nemaju zvučnu izolaciju. Zaboravi na priču sa suvozačem. Porše je tih i uglađen, čuju se samo motor i izduv i to tako filtrirani da nikad nisu preglasni a dižu adrenalin kad god pipneš gas.
Alfin motor me je razočarao zato što debelo odstupa od tradicije tj. vozi se na srednjim obrtajima i tu kida kako lepi za sedište i to nije sporno, ali gde je onaj reski metalni zvuk i gde je onih 8000 obrtaja zbog kojih smo nekada kupovali Alfe? Ništa od toga, opet sličnost sa Lotusom i ja bih rekao najvažniji nedostatak :-( Poršeov atmosferski šestak se vrti lako, mekano i nežno i kao da stalno traži još, sve uz neverovatan zvuk koji ti ne da da prestaneš. Alfin menjač takođe zaostaje jer ne možeš da promeniš brzinu a da ne osetiš, treba dosta da ga omekšaju. Par puta mi se desilo da me na izlazu iz krivine tako lupi da pomeri ceo rep, nije baš prijatan osećaj... Za uzvrat, upravljač mislim da je bolji nego Poršeov jer iako su oba precizna i komunikativna, Poršeov filtrira informacije o podlozi koju gaziš dok kod Alfe i Lotusa osetiš molekularni sastav asfalta a ne samo granulaciju, glatkoću i tvrdoću :-)
Sva tri auta imaju približno jednako ubrzanje do oko 100mph, dalje Porše beži i najbrži je zbog veće snage ali su to već brzine zbog kojih se na duže vreme ostaje bez dozvole - i auta :-) O upravljivosti i ležanju u krivinama nema šta da se priča, savršeni su kod sva tri, uz nešto mekše ogibljenje kod Poršea.
Suma sumarum, Porše bi mi najviše legao za svakodnevnu upotrebu a za fun days - pa ne znam, bacao bih novčić za Alfu i Lotus... Ali to sam samo ja...

Nemanjica
19.9.2014 18:20
0
0

Ruzni, da se nije opet auto pokvario u west endu (ovog puta S klasa)...:-p
Impresije, da cujemoo!;-)

Nemanjica
20.9.2014 08:03
0
0

Ruzni, objektivne utiske sam hteoo,ali ne, ali sam dobio subjektivne, kao kod svakog fana Gering tabora! Hvala ti u svakom slucaju na trudu!;-)

Nemanjica
20.9.2014 12:53
0
0

Naravno, salim se malo, to je tvoj utisak, i to postujem!!!Jos jednom hvala!;-)

Ružni
20.9.2014 16:22
0
0

Molim i drugi put! Predlažem da pređemo na tekst o F40, ovde smo malo preterali :-)

Nemanjica
20.9.2014 18:24
0
0

hehe, bas me cudi, ali tolerantnost redakcije je nevidjena!Svaka im cast...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: