Ekskluzivno

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

Skoro pa Amerika

Gradić Malibu, na obali Kalifornije, poznat je pre svega po kilometarskim peščanim plažama i TV seriji „Čuvari plaže“, sa neodoljivim „spasiteljkama“ u jednodelnim crvenim kupaćim kostimima. No, Malibu je istovremeno i čuveni Chevroletov model, koji se nakon bezmalo pola veka iskrcao na „Stari kontinent“, nažalost bez famozne Pamele Anderson.

Kultni model 60-tih godina u SAD, Chevrolet Malibu došao je u Evropu tek nakon osam generacija! Rekli bismo tim bolje, jer su sve prethodne bile sa jakim „jenki“ akcentom, namenjene pre svega lokalnom američkom tržištu. Sadašnji sa njima ima veoma malo zajedničkih tačaka, jer osim što se proizvodi u Južnoj Koreji (ko se još ne seća bivšeg Deawoo), pokupio je praktično sve od Opel Insignije, izuzmemo li dizajn. Za razliku od nje, Malibu deluje masivnije, moćnije, sa ne toliko zaobljenim formama. Spreda dominira sada propoznatljiva maska proizvođača, sa velikom „leptir mašnom“ na grilu hladnjaka, dok je zadnji deo znatno originalniji. Već na prvi pogled, jasno je da svetlosna grupa „koketira“ sa onom kod legendarnog Camaroa, pa ukoliko hoćete i čitava stražnjica. No, Malibu je ipak samo jedna „golema“ limuzina, globalno uzevši dopadljivog izgleda i skladnih proporcija.

     
 

Njegovo ime sigurno neće ostati upisano velikim slovima u anale industrijskog dizajna, ali, postavljen na serijske naplatke od 18 cola, deluje dovoljno atraktivno, da ne kažemo privlačno. Tim bolje, jer ovaj segment je u nemilosti evropskih kupaca, izuzmemo li naravno nemačke predstavnike u premijum segmentu, gde Malibu ni u snu ne pripada. Svesni su toga u Chevroletu, te ga nazivaju i dalje pomalo pretenciozno „statusnom“ limuzinom, koja treba da se nadmeće sa „mejnstrim“ modelima, tipa Ford Mondeo, VW Passat, Peugeot 508, Renault Latitude, Mazda 6... I dalje nimalo lak zadatak, uzevši u obzir koliko su ovi napredovali, no Malibu računa pre svega na veoma dobar odnos cena/oprema, kao i generalno uzevši modernu koncepciju.

Velik, ne i prevelik
Jednom za upravljačem, pronalazimo tipičnu unutrašnjost današnjih Chevroleta, opet sa dalekom asocijaciom na Camaro, koja se ogleda u vidu četvrtastih instrumenata. Potpuno klasične koncepcije, kao i ostatak komandne table, noću zrače „ledeno“ plavom svetlošću, po ugledu na ostale modele kuće. Nema dakle većih iznenađenja, sve izgleda već viđeno. Podosta razno-raznih dugmića, srećom, dovoljno velikih (preglednih) i mudro raspoređenih.

     
 

Ispod taktilnog kolor ekrana, pronalazimo skriveni boks kao kod Orlanda, solidne zapremine, za razliku od ostalih. Pregradak za rukavice i police u vratima, nedostojni su ovako velikog vozila. Ovo bi se moglo reći i za mesta pozadi, uzevši u obzira da Malibu ima čitavih 4,87 m. To ne znači da odrasle osobe nemaju dovoljno prostora, već samo da ga pojedini konkurenati imaju još više (VW Passat, Ford Mondeo, Škoda Superb...). Naprotiv, u prtljažnik bi „’ladno" stalo nekoliko leševa, kako to već priliči stereotipima iz holivudskih filmova. Jedino nas je začudilo kako to da nema bravu u unutrašnjosti, poput pojedinih „amera2, ne bi li se iz njega pobeglo.

Sam kvalitet upotrebljenih materijala je i dalje u lakom zaostatku za navedenim konkurentima, što se odnosi i na završnu obradu. Apriori ništa strašno, progres je i te kako evidentan, mada pojedina tvrda i metalizirana plastika nema šta da traži u jednoj „statusnoj“ limuzini.

Živela mondijalizacija
„Amerikanac“, proizveden u Koreji (za evropsko tržiste), sa nemačkim motorom i šasijom, najbolji su pokazatelji u kom pravcu ide automobilska industrija. Svet je očigledno postao veliko selo, izuzmemo li nekoliko simboličnih estetskih razlika, Malibu je identičan za američko i kinesko tržište. Potpuno opravdano, jer nakon nedelju dana provedenih za upravljačem, nalazim da je sačuvan odličan odnos vozna dinamika/udobnost. Kao što smo rekli, platforma je preuzeta od Insignije, što samo po sebi mnogo govori (izabrana 2009. za auto godine).

dobar odnos kvalitet/cena,
vozna dinamika,
prtljažnik

uska ponuda agregata,
bučan motor,
dnevna svetla bez LED dioda

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

Motor
Tip/broj cilindara turbodizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1956
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 117/160/4000
obrtni moment [Nm/o/min] 350/1750-2500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/5/4
D x Š x V [mm] 4865x1855x1465
međuosovinski razmak [mm] 2737
masa vozila/nosivost [kg] 1595/665
zapremina prtljažnika [l] 545
Ogibljenje
napred MacPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multi link, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/45 R18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 9,8
maksimalna brzina [km/h] 213
prosečna potrošnja na testu [l/100 km] 7,4
CO2 134g

Uprkos impozantnim dimenzijama, Malibu je iznenađujuće agilan i lak za vožnju, jednim delom i zbog relativno skromne težine od 1.635 kg. Dobro odmerena električna asistencija, daje svoj doprinos, upravo kao i sofisticirano ogibljenje. Postavljen na velikim pneumatica od 18 cola (gume dimenzija 225/45), sa snažnim i efikasnim kočnicama, Malibu je siguran u svim situacijama. Sa te strane je posve na nivou konkurenta, manje nam se svidela izolacija kabinskog prostora, posebno prilikom snažnih ubrzanja. OK, voženi 2.0 VCDi/160e ne može se pohvaliti velikom kulturom rada ni u Insigniji, mada su same karakteristike sasvim na mestu. Jeste da bi mogao biti elastičniji u najnižim obrtajima, ali kada se „zaviri“ kako treba (iznad 1.500 o/min), malo toga mu se može prebaciti.

Uostalom, nema se mnogo izbora, ovo je jedini dizel u ponudi. Pored njega, i to samo za pojedina tržišta kao što je naše, postoji i benzinski 2.4 od 167 KS. Ovaj je u paru isključivo sa šestostepenim ručnim menjačem, dok je voženi dizel predviđen i sa automatskim. Nama je zapao prvi, tim bolje, jer se pokazao preciznim i lakim sa manipulisanje. Njegovim izborom ujedno ćete uštedeti značajnih 2.000 evra, za koliko je skuplji automatski. Pored toga, perfomanse su bolje a potrošnja niža, u našem slučaju prosečna se stabilizovala na 7,4 lit. Najniža iznosi 5,2 lit, dok po gradu zna da popije dobrih 11 lit. Pomalo razočaravajuće, sve rasprostranjeniji Start&Stop sistem, nije predviđen čak ni uz doplatu.

     
 

Dva nivoa i dve cene
Da su ambicije Chevroleta na evropskom tržištu skromne, pored izbora agregata, to nam potvđuju i samo dva paketa opreme. Nazvani LT+ i LTZ, obezbeđuju više manje sve neophodno vozaču i putnicama, no bez imalo sumnje poslednji je znatno interesantniji.

Problem je što je razlika u ceni je značajna, i iznosi preko 3.000 evra! Konkretno, za 2.0 D LT+, sa aktuelnim popustom od 2.000 evra, neophodno je nekih 23.900 evra, dok LTZ košta 27.000 evra. Bez ulaženja u detalje (možete ih pronaći na sajtu Chevroleta za Srbiju), recimo da se viša cena opravdava kožnim sedištima sa električnim komandama, grejačima i memorijom za vozača, spomenutim naplacima od 18 cola (kod LT+ od 17 cola), senzorima za kišu i svetla, automatskim dvozonskim klima uređajem, performantnim Hi-Fi sistemom sa 9 zvučnika, Xenon svetlima...

Voženi je posedovao i taktilni kolor ekran od 7 inča, sa GPS navigacijom, kao i praktičnu „hands free“ karticu (startovanje motora i otključavanje vozila bez ključa). „All inclusive“! Dakle, bogato i dovoljno prestižno, pa uz to i osetno jeftinije od konkurencije. Karta na koju igra Malibu, a sa kakvim uspehom, pokazaće vreme. Jer, ciljna grupa ovog velikog Chevroleta pomalo je nedefinisana, izuzmemo li taksiste i ljubitelje limuzina sa skromnim budžetom (naravno u poređenju sa nemačkom trojkom, Audi, BMW i Mercedes), za porodične namene Orlando i Captiva, pa ukoliko hoćete i novi Cruze karavan, bolje su adaptirani.

Tekst i slike: Perica Rajković
6075
Postavljeno: 11.01.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

maxy
11.1.2013 10:58
14
5

spoljašnost može da prođe, sasvim solidna, ali unutrašnjost (centralni deo table) izgleda pomalo neozbiljno. Stičem utisak da ni autor teksta nije oduševljen vozilom.
S obzirom da je Ševrolet za Opel, što i Škoda za VW mogli su ipak malo bolje rešiti očigledan problem motorizacije sa manjim agregatima. A i ove gume od 18" na ovom modelu neću da komentarišem.

Don
11.1.2013 11:27
19
7

Zanimljiv nacin mjerenja velicine prtljaznika,mafijasi ce biti odusevljeni :-P
Ne znam sta bih rekao za ovo vozilo, 21k eura ili koliko vec, licno ne bih dao, sve da i ih i imam, za jedan chevrolet bez obzira koliko on dobar bio.Motor je fiatov,preinaka opela, dokazan i pouzdan,ostalo je subjektivno.Dizajn mi nije sjeo, ne vidim nista lijepo na ovom autu.Radje kupim bmw,508 ili c klasu, naravno godinu dana staru :) ili original insigniju neg ovu kopiju.

asd
11.1.2013 11:29
13
6

Slazem se da su felne 18 na ovim kolima smesne, posto su gume preskupe pa onda menjane zimskih i letnjih, nije ovo lux automobil. Meni se ovaj auto bas dopada, ja bih ga rado vozio. Odlicno izgleda, proverena tehnika... Ko zna mozga ga i kupim. Jedina mana ovog automobila jeste slaba marketinska propracenost u evropi. Ako ste primetili nemacka auto industrija ulaze stotine miliona godisnje u marketing, zato su u evropi neprikosnoveni.

Ivan
11.1.2013 12:21
34
6

U Srbiji za neznatno više od 27.000 Evra možete kupiti Insigniu 2.0 DTH, 118 kW / 160 KS (AWD) u najvisem Cosmo paketu opreme.A da ne pričamo da Audi A4 2.0 TDI QUATTRO S-TRONIC ima akcijsku cenu od 32.990 Evra.
Ako na testirani Malibu dodate samo AT6(automatski menjač) cena ide na 29.000 Evra, dok AWD pogon nije u ponudi za koji verujem da bi cenu popeo na nivo Audi-a.
Tako da pročitajte detaljno ovaj test ako vas zanima Malibu, jer nećete ga često viđati na ulicama.
Pozdrav.

Suburban
11.1.2013 12:44
13
20

@ Ivan
Jesi u pravu si, ali zapitaj se koliko je odrzavanje za Audija a koliko su delovi, a da ne pricamo o tome sto predstavljaju potencijalnu metu lopova i koliko od opreme imaju za te pare. Da li imaju kozna grejana sedista, navigaciju, ksenonske farove i ostale stvari koje se papreno doplacuju.

Don
11.1.2013 13:11
11
5

Jesmo li mi imali ovdje na testu kia optima?Usput,ak imas pare za audi, ne gledas cijene odrzavanja. Postprodaja je mnogo bolja u odnosu na malibu,a ako bas hoces tu je i kasko osiguranje.No,za te pare imas puno boljih opcija od cherya, al fino je vidjet i ovako jedno egzoticno stvorenje na testu, jer ga neces vidjet na ulici :-)

serpico
11.1.2013 15:21
8
7

nije lose ali to je tipican americki dizajn a cela mehanika insignijina auto je nabubren i velik ali pun plastike!jedino izvana ne izgleda lose cak dapace izgleda onako crni da se kupi cak i premijum jer po duzini je ko audi a6 i e klasa a i za par godina kad bude tabljeni kostat ce ko biber a ipak je komad limuzine na dobroj osnovi i mehanici insignije!sve u svemu nije lose za tako velik auto koji ce bit jeftin .

evroskeptik
11.1.2013 16:41
15
4

@ivan
sve si u pravu. cena nije poseban adut ove visoko tirazne konfekcijske nakaze. pogledajte samo instrument tablu. kakava seljana majko mila.
Dobro procitajte tekst, zaista ga kod nas necete gledati previse na ulicama, sto zbog cene toliko vise zbog troskova ODRZAVANJA koji su na nivou Audija ili BMW u inace nepouzdanoj Chevrolet Srbija mrezi gde se svaki cas gase i osnivaju novi servisi i prodavci. cas ga ima-cas ga nema. neozbiljna ekipa

Milan 2
11.1.2013 16:42
15
4

Znaci, malo je reci da je instrument tabla odvratna, gde god covek da pogleda. Inace, nikad nisam mogao da "svarim" ovu marku automobila, ne ide, pa ne ide.

kenjac
11.1.2013 19:01
7
5

a to je tipichan americhanski auto po njihovim standardima a to znaci puno lima za relativno manje para jer ivaj je ltz oprema a to je kod chevija vrh!a sad auto i nije tako los ali istina unutra kicheraj ruzna sredisnja konzola a pola prekidaca iz opela a pola iz cruzea!ja bih ipak ukapario insigniu opelovu a ovo je samo nasljednik epike sa zvucnim imenom i dizajnom koji se svidja samo debelim americkim penzionerima i patriotima ko fol a auto iz koreje a kostur nemacki samo oni to neznaju!!!


amerikanac
11.1.2013 20:10
11
8

Ovo tipican amerikanac? Ma hajte molicu Vas. Ovo moze biti samo tipican bezdusni automobil spreman za sve siromasniju EU srednju klasu. Nista vise od toga. Odvratna je ta mesavina kica, siromasne opreme i nazovi lunsuza!

Ivan
11.1.2013 20:27
22
1

@Suburban
Ima istine, ali ipak mislim da kada neko isplati 33.000 Evra za automobil i ne pita koliko košta održavanje.
Što se tiče krađe ja uvek predlažem dobar paket osiguranja i nema nekih problema, a ako pričamo o opremi Audi je bio poprilično darežljiv već u početnoj opremi koja sadrži i Kontrolu pritiska u pneumaticima,xenon svetla, automatski klima uređaj sa 3 zone itd.
Ja bi ipak skrenuo pažnju na mnogo bitnije činjenice a to je post prodaja i možda još bitnija stvar da je DEKRA 2011 godine proglasila Audi A4 kao automobil koji je imao najmanje kvarova u proseku.
Ali da nepričamo mnogo ja sam uveren da bi 100/100 kupaca uvek uzelo Audi ili pomenutu Insigniu pre nego testirani Malibu čak i sa doplatom od par hiljada Evra i na uštrb kod opreme.
Pozdrav.

Dura
12.1.2013 10:28
7
5

Uzeo bi ja ovo, ali uz neku dobru akciju sa najmanje 4-5 hiljada popusta. Jos bolje je kupiti ga negde na zapadu nakon 1-2 godine, bice upola cene. Uzevsi u obzir da je mehanika proverena, zazmuri se na jedno oko, u vezi dizajna, i eto jedne velike limuzine za 13-14 hiljada evra. Tako funkcionise zakon ponude i potraznje na pravim trzistima.

Suburban
12.1.2013 11:24
7
6

@Ivan
Da naravno u pravu si, samo sam da neku komparaciju opreme ta dva modela koja slozices se da bi bila ista kod A4 kao kod Malbua morala da ode neku hiljadu vise a to je vec prilicna razlika. Kupci jedino mogu da imaju benifit ako ne pate toliko od znaka na haubi nego zele sto vise za svoje novce. Interesantno je da je kod nas znak mnogo bitan, zapravo bitan je i u inostranstvu, ali tamo je veci procenat kupaca koji ce zeleti da za svoje novce, a da ne budu veliki, dobiju maksimalno od opreme i zato uspevaju marke poput Kia, Hyundai, Skoda, Chevrolet i oni trenutno beleze rast prodaje.
I Insignia je kao A4 dobijala, cini mi se dve godine za redom, od DEKRA instituta nagradu za najboljeg polovnjaka.

serpico
12.1.2013 12:12
4
2

je istina i astra nova i unsignija su od dekre dobile priznanje za najpouzdanije modele do 3 g.starosti i to je dobar pokazatelj da je opel povecao kvalitet za 7milja od pre 10 ,15 godina kad je kuburio sa kvalitetom i pouzdanoscu?! a to je sada onda dobra referenca za malibu jer i malibu i cruze koriste uvelike astrinu i insignijinu mehaniku i tehnologiju ali ipak je chevrolet na evropskom kontinentu za koplje slabiji od opela i vauxhala u vb i u kvaliteti i u zavrsnoj opremi namjerno!jer ako nostevprimetili opel je kod svih novih modela astra,meriva ,zafira st,mokka digao cenu 15% bas da se makne od chevija koji mu je sopstvena konkurencija!

ccc
12.1.2013 13:20
7
1

Mislim da ovaj motor ne vuče porijeklo od JTD - već od VM Motori (VCDi) jedinice od 150 KS, koja se ugrađivala u Cruze i Captivu prije redizajna i u još neke modele - sad je to GM Family Z linija motora - zapremine 1.998 ccm.

S druge strane, Opel Insignia koristi evoluciju JTD motora (Family B) zapremine 1.956 ccm u turbo i biturbo varijanti.

Mislim da je i autor teksta nehotično to pomiješao - ipak nije Insignijin motor, već bivša VM Motori jedinica, koja je razvijena dalje za Chevrolet.


Milan
12.1.2013 13:23
12
0

Stize Octavia III,doduse ne toliko velika kao Malibu,ali kvalitetnija i sa vecim prtljaznikom.

serpico
12.1.2013 14:11
6
1

ccc u potpunosti si u pravu za VM motori koji su specijalizirani za dizelske motore i danas su u potpunom vlasnistvu GM-a!

Sinisa
12.1.2013 14:42
13
2

@Suburban
Sva oprema ovog sveta da se ugradi u Chevrolet Malibu opet ne bi bio nikakva konkurencija Evropskim modelima kao sto je Audi A-4.
Auto je blagi ocaj.

Sinisa
12.1.2013 14:54
50
2

Pripazite, čovjek u gepeku je živ! Majke mi!
Vidio sam kad je trepnuo!

karabatich
12.1.2013 17:48
6
7

ma to je epika nova nista vise nista manje!veliki plastikaner za i ne bas mali iznos ali ajde verujem da je auto tih i udoban a to je i namena te limuzine!

Vlajce2 330ci
12.1.2013 18:53
62
3

Siniša je potpuno u pravu. Čovek je trepnuo.

Vlajče 330ci
12.1.2013 19:33
59
2

Meni se veličina gepeka neobično dopala. Ko zna koliko tu kofera može da stane? Oktaviju III ću videti u Genevi čini mi se da ima sličan - ogroman gepek!

Peki
13.1.2013 00:18
37
3

@Sinisa, živ sam, nego šta, malo bajat i polovan, ali vedar i čio! Samo nemoj da tražiš da ulazim u sve gepeke kako bi Ti dočarao njihovu zapreminu :-)
Pozzz

Milan
13.1.2013 00:38
6
1

Malibu-545 l
Octavia III-590 l i plus laksi utovar(rekorder u dve klase)

Peki
13.1.2013 00:40
15
2

@ccc
Nakon provere, mogu da potvrdim da se u Insigniu godiste 2012/2013 i Malibu ugraduje apsolutno identican agregat. Dakle ista je zapremina od 1956 dm3, snaga i obrtni momenat(350 Nm, pri 1.750 o/min).

Uro?
13.1.2013 09:59
9
1

Auto ćemo vidjati na ulicama,ali tek za 2-3god kada ce cena ovo automobila biti oko 10k.Naravno taksisti ce biti zadovoljni ovim automobilom.Ali ko kupi Malibu kao nov auto,nije normalan.Moj primer automobila je Suzuki Kizashi.Jednostavno sam zaljubljen u taj auto po izgledu.Prelepo.Ali opet sam razuman.Motor 2.4.,registracija,postprodaja,održavanje,potrosnja.Jednostavno dzaba sto mi se svidja,za neke stvari treba,pogotovo za novac,treba biti realan i izvuci najbolje.Suzuki Kizashi,pa i ovaj Malibu nisu i definitivno to..Pozdrav..

Milan
13.1.2013 11:08
6
1

@ccc


A new 2 litre (1,956 cc, 83 mm bore, 90.4 mm stroke) Multijet diesel was introduced in third generation Lancia Delta in summer 2008. At its first version this engine produces 165 PS (121 kW; 163 bhp). For 2009 the engine was fitted to Alfa Romeo 159 as 170 PS (125 kW; 168 hp) variant. Fiat Sedici, Suzuki SX4 and the new Fiat Doblò generation use a 135 PS (99 kW; 133 hp) variant of this engine.

GM Powertrain also developed [9]a 165 PS (121 kW; 163 bhp) version for Astra and Insignia. In 2011 GM Powertrain Europe developed a new derivative - the twin-turbocharger BiTurbo version, with 195 PS (143 kW; 192 bhp), which is used in the Insignia and starting with 2013 in the Astra J. Internally the new engine is referred to as GM Family B engine. The same engine was also available in the 2011 Saab 9-5 with 160 PS and 190 PS twin-turbo, and in 2012 Chevrolet Malibu with single turbine - 160 PS.

Applications:

Alfa Romeo Giulietta (2010)
Alfa Romeo 159
Fiat Bravo
Fiat Doblò II
Fiat Ducato
Fiat Sedici
Fiat Croma II
Lancia Delta
Opel/Vauxhall Astra
Opel/Vauxhall Insignia (single and twin turbo)
Chevrolet Malibu
Saab 9-5 (single and twin turbo)
Suzuki SX4

Sinisa
13.1.2013 12:02
62
1

Peki, neka si ti nama živ, zdrav i prav narednih sto godina. Nisi ti bajat, ne daj bože. To sam napisao, jer pominješ neka tri... pu, pu, daleko bilo, da se mogu nasložiti u gepek. U sledećem broju očekujem da predstaviš široj javnosti, kako se obaraju sjedišta u nekoj bembari :)

Vlajče 330ci
13.1.2013 13:02
57
2

Siniša je genijalac prvi je provalio da čovjek u gepeku trepće. Bioo sam u pravu. Pozdrav Pekiju od mene.

Suburban
13.1.2013 13:13
6
1

VM dizelasi su u Captivi, starijim modelima Chevroleta i ako se ne varam u prvim verzijama Cruze. 1.7 CDTI je iz Opela a takodje i ovi noviji 2.0 CDTI koje su ovde krstili kao VCDi, sto bi bila Chevroletova oznaka za dizelase.

Peki
13.1.2013 13:21
51
2

@Sinisa
Nekada bilo, sada se pripoveda i sa nostalgijom priseca... Sedista u kolima nisam oborio, osim kada zelim da malo otspavam, ima vec par decenija :-(
Al bice valjda, ako bog da...
Pozdrav

VLAJCE 330CI ORIGINAL
13.1.2013 13:43
7
56

@REDAKCIJA
Osoba koja ostavlja komentare u vezi ove teme, koristi moj pseodonim VLAJCE 330CI.Neznam samo da li je dusevno bolestan, ili je toliko nisko inteligentan.Sto se tice ove teme nisam ostavio nijedan komentar.

Vlajce2 330ci
13.1.2013 16:12
65
4

Uh! Oprosti Vlajche, ja sam greskom izostavio u mom imenu Vlajce 2 330ci. Nece se ponoviti.

vlajce 330 ci
13.1.2013 17:57
8
41

@VLAJCE2 33O CI
Nema nista lose mislio sam da neko koristi moj pseodonim namerno, pozdrav iz FRANCUSKE.

Vlajce2 330ci
13.1.2013 19:00
41
5

OK - sve je u redu samo se ne kaže pseodonim nego pseudonim. Pozdrav kolegi iz francuskih alpa i poznatom ljubimcu bembara.

MunzeLjux
15.1.2013 01:51
6
1

VM Motori su u vlasnistvu Fiata 50% i GM 50%.pa se njihovi proizvodi,logicno nalaze u automobilima i jednih i drugih,ali i mnogih svetskih proizvodjaca,napr.KIA Sorento prve generacije.Za te pare moj favorit je Skoda Superb 2.o Tdi 170ks.Sigurno je ovo dobar auto,ali kome ti da ga prodas jednog dana.Gledao sam ocajne ljude koji prodaju na pijaci takve egzoticne modele,a ljudi prolaze pored njih kao da su korisceni za transport osoba zarazenih svinjskim gripom i suvim africkim triperom.

sanjin
15.1.2013 12:38
4
0

nije vise polpol od 2010 vm motori su u potpunom vlasnistvu general motorsa a saradnja je krenula pocetkom razvoja nove corse koja je radjena na zajednickoj platformi grande punta i corse!a ovaj malibu je kompletno napravljen iz insignije!!!

Sasa
15.1.2013 13:26
3
3

Malibu izgleda pozadi fantasticno napred ništa posebno ali bolje od na primer škode superb. Što se tiče unutrašnjosti brzinometri su mi gotivni ali ostalo ne daje neki poseban utisak. S obzirom da je malibu zasnovan na insigniji i da je taj model u svojoj klasi proglašen kao najpouzdaniji po Autobiltu za 2012 i da se očekuje popust od 3 do 4 hiljada eura rekotbi da ko ima 18000 eura i hoće nov auto visoke klase trebo bi da ga uzme.

kalamari
15.1.2013 15:06
6
1

insignija je u startu bila odlicno primljena jer bila je prekretnica za opel koji je do tad pravio staromodne i sterilne i dosadne aute a i menjala je ime iz vectre u insigniju vrlo lepo i zvucno!a insignija se prodaje u celom svetu podjednako dobro samo je lose sto na nekim trzistima to nije opel nego neka domaca marka ali opet po gm patronatom kao vauxhall u uk ili buick u usa!ili holden u austr.to je i najveci problrm opela sto njegovu mehaniku koriste svi jer je dobra a lose je to sto opel nema imidz kakav zasluzuje i sto nije globalno poznatiji kao recimo vw!

zato su i uzeli ovu konstrukciju za malibu a i ugaseni saab 95 je bio kopija insignije!

kraljsrb@yahoo.com
22.1.2013 04:48
3
2

Najvise volim kad procitam kad neko kaze bucan motor. Garantujem da nije bucniji od meckinog starog dizela. E to je bato moj bucan motor. Sva nova kola imaju relativno tihe motore pogotovu ovi novi CR motori. Koji se cuju tek iznad 3000 obrtaja, cak i pri duzoj voznji buka uopste nesmeta. Takodje u vozji kroz grad je smesno pominjat buku iz motora, nije traktor to. Ko uopste vozi konstantno iznad 3000 obrataja. Zameram im ovaj prtljaznik Sto nije kockast ko u golfu 5 npr, nego ima brda i doline koje smanjuju zapreminu gepeka.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: