Aktuelno

Tržište SAD - Chevrolet Impala

Druga mladost

Chevrolet Impala, zvezda koja ponovo sija


Chevrolet Impala je predstavljena 1958. godine kao odgovor na Ford Fairlane, sa ciljem da postane prvi luksuzni Chevrolet, i ponudi opremu cadillaca po pristupačnim cenama

Ako bi hteli da opišemo probleme u američkoj automobilskoj industriji u poslednjih desetak godina, možda bi bilo najbolje da pogledamo istoriju automobila Chevrolet Impala. Nekadašnji velikan i ponos Amerikanaca je spao na to da se uglavnom prodaje po visokim popustima iz razloga što već neko vreme ne može da parira konkurenciji. Ali, američki gigant ne očajava i za 2014. godinu je spremio potpuno novi model koji bi trebalo da vrati ne samo Impalu već i ceo General Motors u svetski vrh.

Prvi luksuzni Chevrolet
Chevrolet Impala je predstavljena 1958. godine kao odgovor na Ford Fairlane, sa ciljem da postane prvi luksuzni Chevrolet, i ponudi opremu Cadillaca po pristupačnim cenama. Ovaj potez se pokazao velikim hitom i do sredine 1960-ih godina preko milion primeraka je godišnje pronalazilo kupce na globalnom nivou. Tokom 1970-ih godina, američki proizvođač vozila radi ono šta će ga koštati bankrota prethodnih godina, a to je da u potpunosti zapostavi poznato ime da bi se koncentrisao na vozila koja donose brzi profit. U navedenom periodu, Impala postaje samo opcija na modelu Caprice, koje ste verovatno viđali u filmovima kao policijske automobile, a prvi kraj stiže 1985. godine. Devet godina kasnije, Chevrolet ponovo oživljava ovo legendarno ime kao sportska verzija modela Caprice, ali on ostaje u prodaji samo tri godine. Ponovno rođenje stiže 2000. godine sa ciljem General Motorsa da unovči nekadašnju slavu sa legendarnim imenima na ne baš preterano dobrim automobilima.

Popularnost među taksistima i policijom
Ako pogledamo situaciju na papiru, ona na prvi momenat i nije tako crna. U poslednjih nekoliko godina, Impala je bez problema prelazila cifru od 170.000 prodatih vozila, ali ako ste ikada iznajmili automobil u Severnoj Americi veoma brzo postaje jasno gde većina vozila odlazi. Kada se pritom doda da je ovaj automobil izuzetno popularan među policijom i taksistima, General Motors je nedavno potvrdio da čak 70% prodatih Impala odlazi u navedene svrhe po veoma niskim cenama i visokim popustima. „Zahvaljujući“ navedenim činjenicama, ne samo da polovne Impale imaju veoma nisku preprodajnu vrednost već cela kompanija ispašta zbog loše reputacije, ali situacija bi trebala uskoro da se promeni.

Chevrolet je prethodnih meseci stekao veliku popularnost u SAD predstavljanjem svog prvog dizel automobila još od 1980-ih godina (Cruze TD) kao i luksuznog SS visokih performansi, ali ova dva automobila će se verovatno prodavati u veoma niskim brojevima da opravdaju ulaganja. Više nego ikada pre na Impali je težak posao da preokrene svoju reputaciju i posle dužeg perioda opravda očekivanja. Impala deli globalnu Epsilon platformu, dizajniraju od strane Opela, sa još dva proizvoda General Motorsa (Buick LaCrosse i Cadillac XTS), a kao konkurenciju cilja ne samo tradicionalne veće sedane sa prednjim pogonom (Ford Taurus, Hyundai Azera i Toyota Avalon) već i veće i sportske automobile sa zadnjim pogonom (Chrysler 300 i Dodge Charger).

Novi dizajn, nova harizma
Dok je dizajn svakako pitanje ukusa, moramo spomenuti da 2014. model izgleda modernije od prethodnika. Američki gigant se opredelio na siguran put sa novom generacijom modela Malibu, koji je dobio minimalne dizajnerske promene, ali na prvi pogled se može primetiti da je Impala potpuno nov automobil koji ne deli dizajnerske linije sa modelom koji zamenjuje. To se posebno odnosi na masku, koja je u prošlosti dobila mnogo kritika da je velika i da previše podseća na Chevroletova komercijalna vozila. Pod određenim uglovima, može se primetiti da se pokušaj kompanije da pruži aerodinamične linije nije baš najbolje završio, a možda najveća zamerka ide na račun nedostatka LED zadnjih svetala koja bi ovom automobilu dodali premijum linije.

Chevrolet je mnogo više pažnje obratio na enterijer, koji je uvek bio boljka ovog automobila. Čak i u osnovnom LT paketu opreme, Impala pruža kvalitetnije materijale i dugačak izbor standardne i opcione opreme. Dok dizajn enterijera na prvi pogled možda izgleda pretrpano, on je ipak veoma pregledan i lak za korišćenje. Jednako impresivan je i prostor po čemu je Impala lider u klasi. Prostora ima dovoljno za vozača, suvozača i tri putnika na zadnjim sedištima, a prostor gepeka će da zadovolji većinu familija.

Chevrole je mnogo više pažnje obratio na enterijer, koji je uvek bio boljka ovog automobila. Čak i u osnovnom LT paketu opreme, Impala pruža kvalitetnije materijale i dugačak izbor standardne i opcione opreme

Za sve ukuse
Impala takođe debituje sa novim Chevroletovim sistemom koji se zove MyLink. Ovaj sistem je sličan onom koji se već koristi u luksuznim Cadillacima i pruža mali monitor sa dešavanjima u vozilu i oko njega, kao što su temperatura, pritisak guma i prosečna potrošnja. Vozač takođe može da ubaci određeni broj svojih omiljenih pesama i da, sa komandama na glas, kaže sistemu koju pesmu da vam pusti. Tu su i navigacioni sistem i telefon na glas, kao i Bluetooth.

Po prvi put u svojoj istoriji Impala će biti dostupna sa motorom od četiri cilindra i to zapremine 2,5 l koji razvija 195 KS i 253 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor se već neko vreme ugrađuje u Chevrolet Malibu i dobio je veoma dobre ocene, a sa ubrzanjem do 100 km/h za osam sekundi, Impala se visoko rangira u klasi. Sledi poznati 3,6 litarski V6 motor sa 303 KS i 358 KS, sa još boljim ubrzanjem do 100 km/h, koji će zadovoljiti sve one koji žele više snage. Za one kojima je, ipak, ekonomičnost bitnija, tu je i hibrid, koji kombinuje benzinski 2,4 litarski agregat i elektromotor sa ukupno 182 KS i 233 Nm obrtnog momenta. Sa kombinovanom potrošnjom od sedam litara, Impala hibrid će biti najekonomičniji automobil u klasi i jedini automobil sa hibridnom opcijom. Jedini menjač kao opcija je šest brzina automatik koji će da prenosi snagu na prednje točkove. Nažalost, po prvi put posle dužeg vremena ovaj automobil neće biti dostupan sa V8 motorom i u sportskoj SS verziji, ali priče kažu da bi on mogao biti zamenjen sa novim turbo V6 motorom.

Sa početnom cenom od $27,750, 2014 Impala je za $3.000 skuplji od modela koji zamenjuje, a najluksuznija LTZ verzija sa V6 motorom i 20-inčnim felnama će vas koštati $35.115. Kada se pojavi u prodaji na leto, General Motors je siguran da će većina kupaca biti verne mušterije umesto policije, taksista i agencija sa iznajmljivanje automobila, a da bi bio siguran da do toga dođe Chevrolet će nastaviti da proizvodi i stariji model za takve svrhe. To znači da će legendarna W-Body platforma, koja je razvijana još krajem 1980-ih godina, dobiti još godinu dana života pre nego što bude zamenjena modernijim proizvodom.

Dok je 2014 Impala izgubila status sportskog sedana, što je i razumljivo pošto je sada u ponudi značajno skuplji Chevrolet SS, ovaj automobil se čini idealnim za starije kupce koji žele jednostavan, proveren i kvalitetan proizvod. Impala je dobila ono o čemu svaki posrnuli automobil sanja - drugu šansu za uspeh, a na njemu je da svetu pokaže da je zaslužuje.

Tekst Zoran Tomasović
Fotografije Chevrolet
7644
Postavljeno: 23.07.2013

Arhiva: Aktuelno

Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 07.11.2013

Plastika

Sve više i više automobilskih komponenti se izrađuje od plastike. Plastika omogućava da delovi budu lakši i oblikovani na mnogo različitih načina, pa se mogu postići raznovrsni oblici koji su pre bili mnogo komplikovaniji za izradu


Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 23.07.2013

Tržište SAD - Chevrolet Impala

Chevrolet Impala, zvezda koja ponovo sija


Rubrika: Aktuelno
Postavljeno: 19.07.2013

U pronalaženju pravog puta

Za 20 godina broj motora sa unutrašnjim sagorevanjem će porasti i biće vodeća vrsta pogona motornih vozila, međutim ne treba zaboraviti da i hibridni pogoni sadrže motore SUS


Tržište SAD - Lincoln

04.06.2013

Novi propisi

03.03.2013

J.D. Power

27.06.2012

Parking Servis

23.02.2012

Fiat

30.01.2012

Tehnički pregled

19.01.2012

Parking servis Novi Sad

09.09.2011

Predlog registracije novih vozila

26.08.2011

Broj vozila u Srbiji

15.07.2011

Prva pomoć Tekst sa video prilogom!

05.04.2011

Cene goriva u Srbiji

11.02.2011

Lizing

31.01.2011

Novi ZOBS - Pravilnik

15.09.2010

Hands-free uređaji

15.03.2010

Prodaja automobila u Srbiji 2009

18.01.2010

Serbia 2009 Car Sales

18.01.2010

Oprema u automobilu

16.01.2010

Novi ZOBS

09.12.2009

Tehnički pregledi

10.11.2009

Opel i Magna

26.10.2009

Preregistracija vozila

11.09.2009

Uspon i pad GM-a

03.08.2009

Cene goriva u Srbiji

24.07.2009

Fiat i Chrysler

15.06.2009

Tržište u Evropi

10.06.2009

Oglašavanje u vreme krize

13.05.2009

Crnogorske tablice i ZOBS

05.05.2009

Nove registarske oznake

05.02.2009

VW vs Porsche

13.01.2009

Takse pri registraciji

08.01.2009

Novi ZOBS i auto škole

06.01.2009

Toyota Srbija

26.12.2008

Kriza u SAD

11.12.2008

Policijski presretači na srpskim putevima

25.11.2008

Kretanje cena goriva na tržištu Srbije

15.10.2008

Smanjenje carina

08.10.2008

Analiza isplativosti različitih pogonskih goriva

12.09.2008

Poskupljenje goriva

16.07.2008

Domaća automobilska industrija

11.06.2008

Premium gorivo

12.05.2008

Bio gorivo

11.04.2008

Jeftina vozila

19.03.2008

Exxon Mobil

13.03.2008

Krađa vozila

21.02.2008

Tata Nano

12.02.2008

Plate vodećih ljudi

15.01.2008

Krađa vozila

11.01.2008

Flavio Briatore

07.01.2008

Porodica Quandt

31.12.2007

Izložba fotografija

15.12.2007

Max Mosley u Beogradu

27.11.2007

Chrysler

07.09.2007

Spasavanje Chryslera

13.06.2007

Kupovina polovnog vozila

26.04.2007

David Richards kupio Aston Martin

12.04.2007

Carlos Ghosn

15.03.2007

GM

30.01.2007

Kriza u Fordu

05.01.2007

Ford i Chrysler u krizi

08.12.2006

Synyster
23.7.2013 02:14
16
6

Video sam ih nekoliko do sada na ulicama. Prednji deo definitivno odlicno izgleda uzivo, ali pozadi je mnogo ruzan. U svakom slucaju, odlicno uradjen posao General Motorsa.

serpico
23.7.2013 14:18
6
12

ogavan mi ovaj volan u enterijeru,ovako izvana dobar ali nekako preglomazan i dugacak,a cena boze mili ko golf i astra u evropi a ovaj auto skoro dugacak 5m!!!!

Goranns
23.7.2013 14:26
5
11

Americki kamion

Synyster
23.7.2013 15:13
9
2

@serpico,
Pa mora da bude dugacak i velik kad je full-size automobil.

serpico
23.7.2013 17:06
4
3

synister da znam u evropi bi kostao min. 30k evra!a da tolko kosta i usa niko ga mebi ni pogledo jelda?

Synyster
23.7.2013 17:29
9
1

@serpico,
Nebi, ne zato sto ne vredi, vec zato sto i ostali auti u klasi kostaju kao i Impala. Pa da podignu cenu za recimo $5,000, a konkurencija ostane na istim cenama, naravno da niko nebi dao $5,000 vise za Impalu pored Ford Taurus, Toyota Avalon, Hyundai Azera i ostalih full-size auta.

Audifan
23.7.2013 17:32
7
9

Brate alaj ovi degenericni Ameri nemaju ukusa,ako naprave lep front moraju ostalo da sjebu da im nije muslecar, corvete i vipera pa ajd dobro i njihovih auto-suv-truckova ovo sve ostalo da ne pogledas. Jedino im zavidim na ceni novih i ceni goriva ostalo daleko im lepa njihova...

Synyster
23.7.2013 17:51
13
3

@Audifan,
Sta predlazes da Ameri urade - da im svaki auto bude dizajnerski identican kao sto je slucaj kod Audija? Ili da ne menjaju dizajn po 15 godina kao Porsche, a i onda kad ga "promene" - pomere far za milimetar desno u photoshopu, i odlicno, vidimo se opet za 15 godina kada cemo istu stvar uraditi?

Audifan
23.7.2013 18:21
5
8

Nebih nista dalje komentarisao a bilo bi dobro da se malo ugledaju na bilo kog Evropljanina Nisam poredio nista s Audijem! Ali sam izneo opasku da su degenericna nacija i kao takvoj im se taj njihov bljeckavi dizajn verovatno dopada. E Kolumbo jebem te radoznala!

Sorfonije
23.7.2013 19:15
7
4

Ima da pazarim ovo ili Taurusa za jedno 2 god!
Mnogo jaki automobili !!!

Marko
23.7.2013 19:32
3
7

Mali ponos dugacak auto!! Odvratan je.

Synyster
23.7.2013 19:35
8
2

@Audifan,
Neznam stvarno zasto bi se ugledali na Evropske firme po pitanju dizajna. Nekazem da su Evropski auti ruzni, ali nebi valjalo kada bi sutra Dodge ili Chevrolet licio na Peugeota (ili obrnuto). Svaka nacija ima uspehe i promasaje po pitanju dizajna u auto industriji i svaka drzava ima svoje odredjene karakteristike u dizajnu (kod Amerikanaca recimo to se odnosi na kockaste linije).
Ukusi se razlikuju i ne treba ih mesati. Meni licno je ova Impala prelep auto, iako su se mogli malo vise potruditi oko zadnjeg dela. Tebi je sigurno Audi prelep, jer nosim po njemu i "ime", a meni je taj Audi toliki smor jer svi modeli su identicni napred - samo se dimenzije razlikuju. Svidja mi se taj dizajn kada je na jednom autu, ali kada ga vidim na 10 "razlicitih" modela ... bljak. Audi je samo jedan primer, a takav je slucaj kod vecine Evropskih proizvodjaca. Kao da su ostali bez ideja pa imaju jedan isti dizajn za celu liniju vozila.

Audifan
23.7.2013 20:40
5
5

@Synyster Nista licno sto ljudi sto cudi meni se svidja mnogo vise automobila od Audija. Glupost je sto uvek svi njega uzimaju kao negativan primer dizajna a vecina brendova prave aute kao jaje jajetu! Uzmi Bmw MB eto spomenuo si i pezo prvi je tu foru poceo MB. Pa realno i Bmw iz 80 tih 3,5,7 ko je mogao izdaleka da ih razlikuje a da nije freak za auto kao mi.
Nista ja tu nevidim lose cak naprotiv. E sada sto su mnogi da li ljubomorni ili sta vec na uspeh Audija to je druga stvar.
Konkretna tema jesu Americke limuzine a ti si prvi bezveze spominjao Audi.
Dobro iz licne antipatije prema Usa sam mozda malo preterao i izneo svoj stav i misljenje. Iako nevidim po cemu se razlikuje od tvog stava vezano za impalu?

Tvoj tekst:
Prednji deo definitivno odlicno izgleda uzivo, ali pozadi je mnogo ruzan.

Moj tekst:
ako naprave lep front moraju ostalo da sjebu


Znaci oboje hvalimo dizajn prednjeg kraja a kritikujemo ostatak zar ne?

Nerazumem cime sam te pogodio?
Evo sta sam pohvalio:da im nije muslecar, corvete i vipera pa ajd dobro i njihovih auto-suv-truckova ovo sve ostalo da ne pogledas.

Pa jos hvalim cene novih i cene derivata ?

Nigde nepravim paralelu ni s jednim proizvodjecem a pogotovo s Audijem (nemogu porediti neuporedivo).

Ako te vredja moje ubedjenje za Amere kao naciju to je druga stvar i ovde to onda nisam trebao iznositi !

Nebih se sporio dalje posto ocigledno imamo nesuglasica iz cistog nesporazuma.

I kazi mi posto u Usa znam za autotrader a trazim polovan auto da li su to tamo realne cene ili ne? Mislim auto koji trazim je skuplji nego u Nemackoj a Nemacki je! Nejasno mi je a nov je koliko ovde evra toliko tamo dolara u cemu je fora da polovan bude u Usa skuplji nego ovde a kao nov jeftiniji bas konfuzno!?

Synyster
23.7.2013 21:21
6
1

@Audifan,
Tvoj komentar sa kojim se nisam slozio je kako Ameri trebaju da se ugledaju na Evropske firme. Na sta je moj odgovor bio kako nema potrebe da se ugledaju na Evropske firme gde svi auti iz svake firme su toliko dizajnerski identicni da ne mogu biti slicniji. To se posebno odnosi kod Nemackih firmi. U Americi se zna - kad kupis Impalu ne dobivas samo uvecani Cruze sto nije slucaj kod Evropskih firmi gde moras cekati da ti auto bas blizu pridje da bi mogao da raspoznas jeli Jetta ili Passat u pitanju.
Auto Trader je realan sajt za polovne aute. Za nove i ne bas zato sto ne ukljucuju fabricke popuste, koji nekad znaju biti ogromni. Razlika je u niskom porezu za Americko trziste. Primera radi, recimo u Rusiji porez je i od 30%, a cini mi se da sam citao negde da je u Americi svega nekoliko posto ...

Audifan
23.7.2013 21:45
6
0

@Synyster Ok zatvaramo pricu oko usa-eu cars.
A ovo za autotrader ok ! iako mislim da me nisi bas najbolje razumeo pitao sam te za polovan auto jer mi nema logike da je najjeftiniji primerak 80000$ a u Eu 45000 e dok je kod novih cena sledeca 114000$ a u EU sa istom opremom 130000 evra. Sad da li nema puno Audija u Micigenu u cijoj oblasti gledam ili tamo bolje drze cenu?

Synyster
23.7.2013 22:07
4
1

@Audifan,
Izabrao si najgori deo Amerike za gledanje cena Evropskih auta, posto Michigan od svih Americkih drzava ima najveci % domacih auta (sto je i razumljivo jer je Michigan dugo godina bio centar auto industrije). Pogledaj cene u California i Hawaii, mislim da su to dve Americke drzave gde se importi najvise voze.

Marko
23.7.2013 23:01
1
10

Jooj sto je ovo gadan auto od b stuba ka nazad strasno lepse bi ga Rusi i Rumuni sklepali mnogo mnogo ruzno.

serpico
23.7.2013 23:15
9
0

sta se kacite to je tako!ameri imaju specifican ukus za aute i tako je to!oni vole da he auto velik ,prostran,automatik naravno ,jaka masina i full oprema!sad sve ovo sta sam naveo u evropi ces masno platiti kod svih evropskih brendova ali gle u americi oni opet imaju popust!oni nezele dati velike pare ali zele full opremu za low budget cenu!?????pogledajte samo passat i poredite ga sa golfom u evropi?ko je skuplji i sa kojom opremom ?

Mirko
23.7.2013 23:25
2
12

Koja ciganija od dizajna.

CBR
24.7.2013 00:51
1
14

Ovo je djubre za Japance""!

Synyster
24.7.2013 08:24
13
2

@CBR,
Impala je bio auto u kome se i Tito vozio u vreme kada je u Japanu bicikla bila premijum prevozno sredstvo ...

Paprikar
24.7.2013 10:51
8
0

Interesantno je da ljudi vole da komentarisu a ne znaju cinjenice. Prva cinjenica je da Ameri i mi Evropljani nemamo isti ukus za lepo kod automobila, zato nikada niti jedan model iz SAD nije uspeo i bio hit kod nas a tako ni obrnuto. Zato mainstream proizvodjaci posebno rade za dva trzista modele.
Druga cinjenica je da oni imaju nepremijum full-size modele velicine i komfora i prostora u enterijeru u klasi S-klase, A8 i serije 7, a za male pare, a to kod nas ne bi proslo, jer se zna kada baja ima para da pazari samo nemacko i premijum bez obzira da li ga je debelo pretplatio (uglavnom znak na haubi) i sto za svaku sitnicu mora da pljusne velike pare.

serpico
24.7.2013 12:38
4
2

A impala ima dugu tradiciju u sad-u,to ju izdvaja iz mora slicnih ali konfekcijskih auta pogotovo iz koreje i japana,mada je meni osobno i pola americkih modela totalno konfekcijski!

serpico
24.7.2013 16:29
10
1

paprikar jeste u pravu si ali bilo je i u evropi full size ne premijum modela kao nekad opel commodore,omega,peugeot 509,607,renault safrane,25,neobican Velsatis pa i vw phaeton mada je premium izradjen nema taj imidz premiuma zato nije ni prihvacen bas na trzistu sadea!

ss
25.7.2013 00:25
4
0

obozavam americke automobile, impala savrseno izgleda...

Audiofen
25.7.2013 02:41
0
8

Odvratan auto Japanci su sve oduvali u USA sada kredju u Evropu aaa Japone !!! Kvalitet najbolji brend najjace supercars najbolji djipovi samo u Japanu! Hoonda Mazda AcuraLexus Infiniti aaa hocete jos?

Audifan
25.7.2013 11:18
4
0

@CBR-AUDIOFEN Prijatelju tebi bas nije dobro kada ovakve gluposti rads nemas pametnijeg posla?

Synyster
25.7.2013 15:16
11
0

@Audifan,
Taj Audiofen je verovatno ista osoba kao CBR ...
Sta kazes Audiofen, posebno su dobri Japanski "djipovi" :))))))))))))

Audifan
26.7.2013 04:21
6
0

@Synyster veruj mi da bih bas voleo da upoznam tog CBR uzivo da se malo nasmejem lik je totalna budala i kreten ja sam ga ranije kapirao kao ono znas pozitivno-dosadni frik sve dok nisam na Blicu procitao kako mrtav ozbiljan kune ljudima decu zato sto nevole Hondu msm. Sta reci a neodalamiti ga!!!???
Nego treba tu budalu skroz ignorisati i onda ce prestati ocigledno mu je ovo dusevna hrana pa samim podjebavanjem ljudi mu se dize?
Neznam ako mu je problem da nadje prskalicu platicu mu ja par riba da se isprazni a i ako je potencija u pitanju ima leka i za to.
Drug psihijatar mi je trenutno u Micigenu pa moze i on pomoci kada dodje.

Nadalje za CBR ignor stealth mod !!!

Nego bio si u pravi za cene dosta su nize u drugim oblastima a najnize u feniksu-Arizona ali i dalje jeftinije mi je iz EU a i mnogo manje komplikacija,iako ga necu registrovati u RS vec u Ceskoj jer je dosta manje nameta a i smatram da ukoliko dodje do dalje prodaje mnogo ce to lakse ici iz Eu nego iz nase zanzibarije.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: