Ekskluzivno

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

Kompaktan, ali velikodušan

Nakon konvencionalne limuzine sa četvoto vrata, Chevrolet je lansirao Cruze hečbek, namenjen pre svega evropskom tržištu, koje privileguje ovakav vid karoserije

Stvar je poznata; Amerikanci i Evropljani nemaju isti ukus, barem kada su automobili u pitanju! I dok se Cruze sedan u USA bori za titulu najprodavanijeg vozila, na Starom kontinentu, retki su primerci koji su pronašli put do srca kupaca. Primera radi, modeli koji "razvaljuju" sa druge strane "bare", poznati su pod imenom Toyota Camry, Nissan Altima, Hyundai Sonata, Chevrolet Malibu..., nepoznati su većini evropskih kupaca. Izuzmemo li naš Cruze, često se ni ne uvoze u Evropu. A kad je već tako, šta drugo uraditi, nego li se adaptirati ukusima ovih. U prevodu, transformisati limuzinu u hečbek, odnosno skratiti je i dodati praktična peta vrata. Samim tim, Cruze uskače u C segment, gde više od 65 % prodatih automobila, poseduje upravo ovakvu karoseriju. Činjenica koja se ne može ignorisati, zbog čega je Chevrolet sasvim ozbiljno zalegao na posao. Bez da će verzija sa petoro vrata ući u anale industriskog dizajna, može se reči da je u estetskom smislu uspeo. Sasvim dopadljiv zadnji deo, lepo se uklopio u opšte forme, što je samo po sebi garantuje veći komercijalni uspeh. Iako ne izmamljuje uzdahe požude i oduševljenja, kao jedan "pravi" Chevrolet, tipa Corvete i Camaro, Cruze je privukao pažnju kolega i prijatelja. Posebno kada su čuli po kojoj se ceni prodaje, tj nakon što su imali prikike provozati se i uveriti u izvesne kvalitete.

     
 

Luksuzni "low cost"
Ne preterano jeftin, ali ni prefinjen kao pojedini konkurenti (Golf,Astra, Megan, C4....), Cruze je priča za sebe. Rekli bi smo da igra na kartu kompromisa, odnosno da pruža odličan odnos uloženo/dobiveno. Samo 11.800 evra za jedno ovakvo "parče" automobila od 4,5 m (početna cena), što je, ovoga puta, na nivou inferiornije B segmenta. Jedan od najvećih kvaliteta svakako je raspoloživ unutrašnji prostor, ravan superiornijem segmentu. Izuzmemo li prtljažnik, zadržao je iste unutrašnje dimenzije, upravo kao i međuosovinski razmak od 2, 69 m, jedan od najvećih u segmentu. Konkretno, ovo se odražava izdašnim prostorom za kolena putnika pozadi, pet odraslih osoba, zajedno sa stvarima, staju bez problema. Chevrolet navodi zapreminu prtljažnika od "samo" 413 dm3, no već na prvi pogled, reklo bi se da je veći! Bilo kako bilo, čak i ukoliko je zvanično izgubio 37 dm3, u poređenju sa limuzinom, evidentno je dobio na praktičnosti. Obaranjem zadnjih naslona (sedalni deo je fiksni), bez muke smo ubacili poveći muški bicikli, što je nemoguća misija za trovolumensku karoseriju. Peta vrata su dovoljno široka, jedino mu se može prebaciti visok utovarni prag. U dnu prtljažnika smo pronašli samo kit za opravku, čime se može objasniti veća zapremina od obećane. Što se tiče dizajna interijera, kao što se moglo i očekivati, nema nikakvih izmena. Komandna tabla je identična, ergonomski dobro rešena, jedino su nam zasmetali nedovoljni oslonci za laktove. Naime. sa leve strane, na vratima, nema dovoljnu širinu, dok je sa desne smešten previše unazad.

Bez obzira na stas, vozač lako pronalazi željenu poziciju, i biće bez sumnje iznenađen koliko daleko može odgurnuti sedište. Jeste da u tom slučaju praktično dodiruje zadnja, ali za uzvrat, i košarkaški centar može ga voziti ispravljenih kolena.

Upotrebljena plastika je za razliku od konkurencije tvrda, no Chevrolet je pokušao da razbije monotoniju umecima od platna (ista kao na sedištima). Što da ne, ne izgledaju loše, pitanje je samo kako će stariti? Dopalo nam se i osvetljenje komandne table, posve klasične koncepcije. Tim bolje, jer preglednost ove je za pohvalu.

Skromna ponuda agregata
I dok se konkurenti diče sa najmanje 3-4 dizela, i isto toliko benzinskih agregata, Cruze se mora zadovoliti sa ukupno tri. Dva benzinska 1.6 i 1.8, kao i jedan dizel od dve litre, nedostupan odmah po lansiranju. Mogli smo dakle da biramo između benzinskih, no kako se 1.6/124 KS u predhodnim testovima pokazao neubedljivim, odluka je pala na "snažni" 1.8, od 141 KS.

Gde li samo nestadoše ti silni konji, zapitali smo se već nakon par pređenih kilometara? No sve je jasnije ukoliko se baci pogled na tehničke karateristike, gde stoji da skromnih 176 Nm, razvija pri visokih 3.800 obrtaja. Na papiru sve međutim izgleda korektno (maksimalna brzina od 200 km/h, i 10 sec do 100 km/h), no u praksi, motoru nedostaje elastičnosti. Neophodno je često posegnuti za ručicom petostepenog menjača, koja je, na svu sreću, veoma precizna i prijatna za rukovanje. Nedostatak šestog prenosa se i te kako oseti u vožnji na auto putu, zbog čega je i potrošnja preterano visoka. A kako ne poseduje ni Stop&Start sistem, nas Cruze u proseku troši nekih 10,5 lit. Najniža zabeležena iznosi 6,7 lit, dok po gradu računajte na najmanje 11-12 lit. Samim tim, dizel se apsolutno nameće, osim ukoliko ne prelazite manje od desetak hiljada kilometa godišnje.

Na putu, ponašanje našeg "Amera" veoma je zdravo, bez da je time znatnije narušena udobnost. Naime, Cruze je veoma konforan, iako se po lošem putu oglašava zadnji trap, posebno kada je auto prazan. Ništa strašno, stabilnost time nije nimalo dovedena u pitanje, posebno od kada su kvalitetni Continental pneumatici, zamenili posve osrednje južnokorejske. Treba istaći i da je Cruze inagurisao potpuno novu platformu, koju koristi i jedna mnogo veća zvezda, poznata pod imenoma Opel Astra.

     
 

A cena?
Interesantna, šta više veoma interesantna, pa još i niža za 500 eva od limuzine. Kao što smo rekli, startuje sa 11.800 evra, a odnosi se na slabiji benzinski 1.6 LS Plus, no i u najeftinijem paketu opreme već pronalazimo klima uređaj, 6 vazdušnih jastuka, ABS+ESP, električne komande za prednje prozore i retrovizore, putni računar, CD auto radio…

Voženi 1.8 LTZ je naravno skuplji, no uzevši u obzir opremu, cena od 15.200 i dalje je veoma konkurentna. Spomenimo samo automatski klima uređaj, senzore za kišu, regulator brzine, aluminijumske naplatke sa gumama 215/50 R17, senzore pozadi za pomoć pri parkiranju… Spomenimo i početnu cena dizela, koja iznosi 16.525 evra, odnosno 18.000 evra za završni nivo LTZ (+ 1.000 evra za automatski menjač) . Veoma dobar agregat, sa kojim smo se ranije imali prilike sresti, no kome se ne žuri, u bilo kom smislu te reči, može da sačeka novi 1.7 TDCi/131 KS. Poreklom iz Opela, već je u ponudi na određenim tržištima.

cena,
unutrašnji prostor,
udobnost,
praktična peta vrata

kvalitet plastike,
potrošnja,
"anemičan" motor,
samo petostepeni menjač

Da li ste znali?
Louis Chevrolet rođen je 25 decembra 1878 godine u gradu satova (La Chaux–de Fonds), u Švajcarskoj. 1885 god čitava familija emigrirala je u Francusku, tačnije u Beaune, srce regiona Bourgogne (danas čuven po odličnim vinima). Zbog nemogučnosti roditelja da obezbede školovanje za sedmoro dece, već u jedanaestoj godini Louis je bio primoran da radi, kao mehaničar za bicikle, zanat za koji je pokazao veliko interesovanje. Sve dok se jednoga dana, bogatom Amerikancu, koji je slučano bio u prolazu, sa nekakvom motorizovanom mašinom, ova nije pokvarila, nedaleko od radionice. Talentovani Louis uspeo je da je osposobi, nakon čega ga je Amerikanac posavetovao da ode u U.S.A, gde, po njegovim rečima, vlada velika potražnja za tako sposobnim mehaničarima. Pomalo rano za mladog Louis-a, koji je ujedno i lokalni biciklistički as, na bicklima marke Gladiador. Ova je sa svoje strane samo filijala firme Darracq, tada poznate po proizvodnji automobila. I kako ništa u životu nije slučajno, njegovi uspesi bili su primećeni od tadašnje direkcije, te ubrzo biva premešten u Pariz. Nikada zaboravljeni američki san, ponovo se budi i 1901 godine odlazi prvo u Kanadu, kao šofer-mehaničar. Ubrzo zatim, angažovan je u New York-u, od starne De Dion Boston America, čuvene francuske firme, koja poseduje postrojenja i u Americi. Par godina kasnije, pridružiti će mu se i ostali članovi familije, da bi se 1905 oženio, i ubrzo dobio dva sina, Charlesa i Alfredoa.

Te iste godine, pronašao je posao kod agencije Fiat u New York-u, kada je dobio i prvu priliku da se ogleda kao vozač na trkama, gde se odmah istakao brojnim uspesima. Tako počinje slavna epoha, puna rekorda, gde je uspeo da pobedi najbolje američke pilote tog vremena, kao što su, kojim slučajem, izvesni Vicenio Lancia i Henry Ford! Godinu dana kasnije, napušta Fiat i pilotira jedan Darracq V8, sa kojim obara brzinski rekord od 189 km/h prosečne brzine. Ime Chevrolet postaje slavno, pravi nacionalni heroj, posebno jer su i dva ostala brata isto tako učestvuju na trkama. Ali Louis je talentovaniji, i pre svega markantniji. Nazvan od strane štampe “Francus sa galskim brkovima”, osvajao je svojom gigantskom pojavom za to doba, od 1,82 m visine i 100 kg težine. Upravo koliko treba da bi se ukrotile teške mašine sa početka veka. Uprkos tome, između 1905 i 1920, proveo je preko tri godine po bolnicama, lečivši se od brojnih povreda. Čak četiri mehaničara koja su sa njim delila vozila (u to toba u trci su učetvovali vozač i mehaničar), izgubila su živote. Smatra se da je upravo on izmislio sigurnosni luk, kao zaštitu u slučaju prevrtanja.

Bliska saradanja sa izvesnim bogatašem, poznatim pod imenom Wiliam Crapo Durant, inaće vlasnikom marke Buick, a malo kasnije i holdinga General Motors (marke, kao što su Cadillac i Oldsmobile, kao i još 25 drugih, njen su sastavni deo), pomogla mu je da ostvari svoj san. Louis naime biva ohrabren od spomenutog Durant da osnuje svoju sopstvenu marku, te je 1911, svetlost dana ugledao prvi model, nazvan Classic Six od 4,9 lit. Lep i elegantan, ovaj model bio je sposoban da dostigne 105 km/h, postigao je ujedno veliki uspeh.

Medutim, 1913 godine, nakon povratka iz Francuske, uvideo je da je Durant reorganizovao proizvodnju, kako bi fabrikovao jeftinije automobile, što dovodi do raskida sporazuma. Napušta zajedničku firmu, ali mu ugovor zabranjuje da upotrebljava sopstveno ime, ukoliko otvori drugu za proizvodnju automobila.

Louis Chevrolet nije međutim bio čovek koji lako klone duhom, njegova deviza bila je « Never give up » (nikad ne odustati). Vraća se trkama, osnivajući svoju kompaniju, nazvanu Frontenac Motor Corporations, u kolaboraciji sa bivšim francuskim inženjerom Etienne Planche, koji je bio zadužen za razvoj navedenog Classic Six. Zajedno sa braćom Arthur i Gaston Chevrolet, osnivaju firmu Frontenac, čiji automobili ubzo postaju nepobedivi. Opsednut težinom i aerodinamičnošću, upotrebljava lake metale, i ujedno je pozicionirao motor veoma nisko, kako bi spustio gravitaciju vozila. Lakši za 250 kg od konkurencije, godinama je ređao silne pobede na trkačkim stazama. 1920 godine, njegov brat Gaston trijumfuje u čuvenoj trci 500 milja Indianapolisa, ali će smrtno nastradati krajem godine, u isto tako čuvenoj trci Californie.

Ovo ce naterati Louisa da stavi kraj na svoju karijeru, nakon što su automobili Frontenac još dva puta pobedili na 500 milja Indianapolis. Nakon toga, započinje sa proizvodnjom motora za avione, ali nakon svađe sa drugim bratom Arthurom, i ekonomske krize koja je 1929 godine pogodila Ameriku, doživljava bankrot. Vraća se da u Chevrolet u Detroit, da radi kao običan mehaničar, ali oslabljen moždanim udarom, umire 6 juna 1941 god, u 62-oj godini života.

Sama kompanija Chevrolet, preživela je do današnjih dana, a registarske tablice koje možete videti na fotografijama, sa oznakom 21 (Bourgogne, region odakle potiče Louis Chevrolet), želja su odgovornih u Chevrolet France da odaju počast ovaj slavnoj ličnosti.

Tekst i slike: Perica Rajković
9500
Postavljeno: 23.05.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan
23.5.2012 12:19
12
10

Auto za svaku preporuku,kako po ceni ,po izgledu,unutrasnjem prostoru.

Milan Dukic (dumi)
23.5.2012 14:32
11
0

Da li neko sa foruma ima iskustva sa chevrolet cruzom da napise svoja iskustva ( kvalitet elektronike, ogibljenja, motora, menjaca...)o ovom automobilu.

Dura
23.5.2012 21:58
19
2

Steta sto nema jedan savremen benzinac male zapremine i vece snage, kao recimo VW 1.4 TSi ili Pezo 1.6 THP od 150 ks. Ove sto ugraduju su prevazideni, zato i nije skup. Ostalo je na mestu, naravno uzevsi u obzir cenu.

Milan 2
23.5.2012 22:58
13
11

Jedini mu je "kvalitet" ponuda prevazidjenih benzinskih motora koji trose kao autobusi. Vozacima pruzaju takvo zadovoljstvo, da pre voznje moraju da popiju najmanje 5 litara nekog energetskog napitka ne bi li se malo uzbudili, da se ne bi uspavali za vreme voznje.

goran PG
24.5.2012 14:38
18
3

cijena mu je povoljna i zato sto CHEVROLET ne ulaze ni centa u razvoj , jer sve ide na racun OPEL-a , zato OPEL posluje sa gubitkom i pored dobre prodaje i mozda najbolje game u istoriji fabrike

Dado
24.5.2012 20:27
3
14

Svasta se danas zove autom

Sale
24.5.2012 22:55
11
2

@ goranPG
Ne zaboravi da i pored gubitaka na papiru izbacuju nove modele stalno (Astra GTC, OPC, Sedan, Cabrio, Mokka, Adam) a da li je neki proizvodjac u gubitcima izbacivao toliko novih modela u roku od godinu dana...GM sve placa...

goran PG
25.5.2012 10:43
7
3

.. ja sam ove podatke o gubicima OPELA nasao na netu isto kao i ovo o razvoju modela CHEVROLETA , po tim podacima svi brendovi GM posluju pozitivno osim OPELa , moguce da je sve to fiktivno s obzirom je to jedna korporacija .... mada se nemoze poreci cinjenica da je 90tih GM lose gazdovao sa OPELom ...

Milan Dukic (dumi)
25.5.2012 16:22
11
1

U jednom casopisu sam procitao da u chevroletovom cruzu u karavnskoj verziju (koja tek treba da stigne na nasem trzistu) ce se ugradjivati 1.4 turbo benzinac iz opela. Verovatno ce kasnije taj motor biti ponudjen u sve varjante cruza. Inace i ja zudim za nekim turbo benzincem od 1.4ccm od 140,150ks! Mislim da je to savrsen motor za ovaj auto,samo da ga nepreteruju sa cenom.

Sale
28.5.2012 17:02
7
1

@ goranPG
Nisam siguran koliko je GM bi los prema Opelu. Najnovije tehologije je uvek imao, motore, bezbednosne sisteme, pronalaske a tako je i sada a sve to kosta prilicno a ako je u gubitku kako bi mogao da razvija sve to...Ne znam ako mislis na to sto su imali losu antikorozivnu zastitu, a to je bilo do njihovog razvoja ne do toga da je GM lose poslovao, a o pouzdanosti necu da govorim uvek je bila na visokom nivou pogotovu motori i elektronika. Opel je 90-ih imao profit i tada je imao jednog od najbolje prodavanih pojedinacnih modela - Astra F i to sa 4,65 miliona prodatih (ne zaboravi da Opel 99% prodaje samo u Evropi)

borlov
30.5.2012 15:43
5
4

Nisam bas ni siguran da je GM uvjek najbolje upravljao sa Opelom.Da tacno je da nisu kaskali sa tehnologijom ali to trziste u zapadnoj evropi nalaze.Nije to istocna evropa gde se nekoliko decenija stara tehnologija moze prodavati,tipa Zastava,Lada,Dacia.Da Dacija ima uspeha i u Zapadnoj Evropi,ali ona je okarakterisana kao brend za one sa plicim Dzepom,dok je Opel brend za srednju klasu.I kao takav vise nije profitabilan ako mu se pogoni nalaze uglavnom u Nemackoj,koja je u danasnjoj automobilskoj industriji neprofitabilna destinacija.Koliko sam ja saznao najveca diskusija izmedju Opela,GM-a i nemacke vlade se vodi oko zatvaranja pogona u Ruselsheimu sto je centrala Opela.

goran PG
30.5.2012 19:55
8
1

@ sale meni je opel omiljena marka, sto se njegovog imidza tice na vrhuncu su bili krajem 70tih i pocetkom 80tih , vec sredinom 80tih pocinju problemi sa korozijom kji je istini za volju bio jedini problem tih modela 90tih resavaju problem sa korozijom ali se otvaraju problemi sa elektronikom narocito kod modela vectra b ,taj model je imao odlican dizajn spoljasnjosti ali su to upropastili losim dizajnom unutrasnjosti i za tu klasu jeftinim materijalima , vrhunac svega je bila vectra c sa ocajnim dizajnom ako izuzmemo gts verziju ,prvo svijetlo na kraju tunela bila je astra h i to u svim verzijama a onda je uslijedila prava revolucija sa modelom insignia ,ona je za opel isto sto i 2002 za bmw , spasilac i zacetnik necek velikog ...

ns
05.6.2012 15:00
1
0

ima drugar kruza 1.8 ali limuzinsku verziju, uzeo automatic covek i to neku odvratnu sivu boju totalni promasaj, auto za solidne pare sve nudi, americki logan kako su ga prozvali na pocetku prodaje, onaj sivi tapacirung u unutrasnjosti se brzo isprlja i odvratno izgleda, motor lepo vuce a u gradu trosi oko 9-10L

Don
12.6.2012 08:03
2
2

nisam toliko bogat da kupujem poluproizvode.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: