Promocija

Chevrolet Camaro

Povratak ikone

Status "ikone" nema mnogo automobila, čak ni u zemlji u kojoj su oni deo tradicije, kao što je to slučaj sa Amerikom. Ipak, još uvek se nekako drže. Jedan od njih je i novi Chevrolet Camaro, pripadnik retke vrste "muscle car" automobila koja polako izumire...


Ipak, ako je suditi po utiscima koje smo stekli na promotivnoj vožnji Chevroleta Camaro u Zadru, proći će (na sreću) još dosta vremena do trenutka kada ćemo se automobila kao što je on sećati sa setom, i pričati potomcima kako se takvi više nigde na svetu ne prave. Dok se budućnost ne desi, uživaćemo u sadašnjem trenutku, u kome novi Camaro pruža mnogo razloga za to.

Genetika je čudo
Prva generacija Chevroleta Camaro ugledala je svetlo dana daleke 1967. godine, i od tada, pa do današnjeg dana, Camaro je nezaobilazni deo holivudskih "blokbaster" akcionih filmova - na pamet pada najsvežiji primer, Camaro Bumblebee, iz filmskog serijala Transformers. Kako dolikuje, i poslednja, peta generacija Chevroleta Camaro već na prvi pogled jasno stavlja do znanja da sa ponosom nosi "genetsko nasleđe" predaka. Praktično je nemoguće pogledati novi Camaro a ne uvideti da se radi o pravom američkom "muscle car" automobilu; to prosto izbija iz svake njegove linije.

Camaro je uz Corvette jedini preostali pravi Chevrolet koji nije izumro u talasu globalizacije

Novi Chevrolet Camaro je javnosti prvi put predstavljen kao koncept još 2006. godine, a od pre dve godine dostupan je kupcima u Americi. Nešto modifikovana verzija je na "Stari kontinent" stigla ove jeseni, a mi smo u Zadru vozili i kupe i kabriolet verziju (obe su dostupne sa manuelnim ili automatskim menjačem), koje su jednako "mišićave" kao i njihov američki pandan.

Nabildovan do pucanja
Još su stari Latini rekli da se o ukusima ne raspravlja, i nećemo to ni pokušavati. Činjenica stoji - nekome će se novi Chevrolet Camaro dopasti na prvi pogled (mi pripadamo upravo pomenutima), nekome možda i neće (verovatno ima i takvih), ali ono što nikako ne može da se porekne jeste da novi Camaro izgleda izuzetno atraktivno: dugačak poklopac motora sa ispupčenjem po sredini, opaki "pogled" kada se posmatra spreda, moćni bokovi, točkovi od 20 inča...privlačili smo poglede (i radoznale ali i očigledno zavidne) kuda god smo prošli tokom vožnje. Kada se tome doda "brundanje" V8 motora dok je motor na niskim obrtajima, koje dodavanjem gasa prelazi u moćnu "riku", utisak je kompletan.

Enterijer je na visokom nivou, od kvaliteta upotrebljenih materijala pa do završne obrade
Ko ne želi da gleda u instrumente, podatke o brzini i broju obrtaja može da sazna sa "hedap" displeja

Samo za dvoje
Iako je Chevrolet Camaro zvanično automobil u koji mogu da se smeste četiri osobe, u praksi je to skoro nemoguće. U dva sedišta pozadi mogu da sednu deca, ako nisu previše "napredna" za svoje godine, pa će ova sedišta pre da posluže da se odloži neki manji ručni prtljag. Ali zanemarimo to, jer Camaro nije puko prevozno sredstvo.

Enterijer je na visokom nivou, od kvaliteta upotrebljenih materijala pa do završne obrade. Prednja sedišta su veoma udobna, dobro obuhvataju telo, ali će nešto više osobe (pogotovo kada je reč o kupe varijanti) morati da malo obore naslon sedišta, odnosno da se "zavale" kako ne bi glavom dodirivali krov. Sve ostalo je baš kako treba i kako se očekuje od sportskog automobila - analogne kazaljke brzinomera i obrtomera (koji su veliki i smešteni duboko iza obruča upravljača) izvedene su u retro stilu, i spojene su sa prijatnim ledenoplavim pozadinskim osvetljenjem. Ko ne želi da gleda u instrumente, podatke o brzini i broju obrtaja može da sazna sa "hedap" displeja, čija pozicija na vetrobranskom staklu može da se podešava po visini. Jedino što "odskače" u unutrašnjosti Camara i donekle kvari generalno odličan utisak jeste obruč volana. Suprotno onom u američkoj verziji na kome je jasno istaknuto ime Camaro, evropska varijanta ima obruč upravljača koji je (osim što je nešto deblji) gotovo identičan onom koji se nalazi u modelu Cruze. Zašto je to tako, ne znamo, ali bi svakako voleli da volan bude zamenjen onim iz američkog Camara.

Camaro je nezaobilazni deo holivudskih "blokbaster" akcionih filmova

Statistika je kao bikini...
Kada je reč o motorizaciji Chevroleta Camaro, podaci govore mnogo - 6,2-litarski V8 motor ispod ispupčene haube kupe verzije Camara razvija 432 KS i 569 Nm obrtnog momenta. U kabrioletu motor razvija 405 KS i 556 Nm, što ne utiče na maksimalnu brzinu koja je nepromenjena (250 km/h), ali su ubrzanja za dve desetinke sporija.

Ipak, koliko god impresivno i ubedljivo izgledali na papiru, podaci govore mnogo, ali ne kazuju sve. Potrebno je voziti Camaro onako kako "zaslužuje" da bi se stekao kompletan utisak koliko je zapravo snažan i sposoban. S obzirom da je tako nešto na javnim putevima zabranjeno, i pre svega izuzetno opasno, nismo se upuštali u egzibicije te vrste. Znajući da je, kada vozite ovakav automobil, veoma teško odoleti porivu da se papučica gasa stisne "do poda" ali i da bi nam se na neki način odužili za "mučenje" koje su nam priredili, domaćini su za nas organizovali test vožnju na pisti zadarskog aerodroma Zemunik. Tu smo u kontrolisanim uslovima mogli iz prve ruke da se uverimo koliko je "dobar" novi Chevrolet Camaro.

6,2-litarski V8 motor ispod ispupčene haube kupe verzije Camara razvija 432 KS i 569 Nm obrtnog momenta

Pri tome ne mislimo samo na ubrzanje i maksimalnu brzinu, već i na ponašanje u vožnji, upravljivost, stabilnost i ostale faktore koji su za automobil kao što je Chevrolet Camaro izuzetno važni. Bez mnogo mudrovanja, slobodno se može reći da je utisak koji Camaro ostavlja u vožnji sjajan. Bilo da je u pitanju manuelni ili automatski menjač, na prvi pritisak na papučicu gasa, Camaro "lepi" vozača za sedište. Uz to, upravljivost je na visokom nivou, za šta može da se zahvali i gomili elektronskih sistema (ESP, Traction Control) koji se brinu da ne preterate. Iako to ne zvuči realno, Camaro je zahvaljujući elektronici veoma poslušan, prati svaku komandu bez pogovora, pa je uživanje u vožnji zagarantovano.

Preživeo globalizaciju
Posle svega, nije trebalo mnogo reči. Osmesi na licu su dovoljno govorili - Camaro je opravdao očekivanja. Teško se "oprostiti" od ovakvog automobila, naročito kada znate da lako može da se desi da više nikada ne sednete u njega. Ipak, niko ne može da nam zabrani da sanjamo i da se nadamo nekom novom susretu sa američkom "ikonom". Do tada, ostaje nam da joj poželimo da dugo u zdravlju poživi i da nadživi aktuelnu automobilsku uniformisanost.

Tekst Siniša Banda Fotografije Siniša Banda - Chevrolet
5658
Postavljeno: 12.01.2012

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 31.05.2016

MINI Clubman

Uvek se sve vrti oko tih nekoliko dodatnih centimetara


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 31.10.2015

Toyota Auris i Avensis
Tekst sa video prilogom!

Toyota Srbija predstavila je svoju najnoviju ponudu na našem tržištu. Osveženi Auris i četvrtu generaciju limuzine Avensis


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 15.10.2015

Toyota Avensis
Tekst sa video prilogom!

Kada se stigne do restilizacije u ciklusu komercijalizacije nekog automobila, svaki novinar ima zadatak da se raspita šta se zapravo nudi osim dizajnerskih poigravanja sa detaljima karoserije i uvođenja novih gedžeta


Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Pirelli kalendar 2012

09.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Pirelli Calendar 2008

21.01.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

S70
12.1.2012 12:39
14
13

svidja mi se ovaj, ali ne vise od mustanga

dumi
12.1.2012 14:00
22
4

Sjajan dizajna, ali vise mi se svidja kupe od cabrioleta.

Walter
12.1.2012 14:17
16
6

Ipak je Corvette klasa za sebe!

Borislav
12.1.2012 20:25
12
6

A momci is Top gear ga nagrdise ljudski..

Aleksandar
13.1.2012 19:04
19
9

Mnogo je dobar, bio je u mom gradu jedan ovakav sivi V8 Camaro prosle-pretprosle godine. Kakav zvuk, strasno nesto kakav auto. Inace Corvette je uvek bio drugaciji tip auta od onog sto je Camaro. A momci iz Top gear-a su nista drugo do budale ako im su ovakav auto ispljuvali. Sigurno je bila neka izlizana prica kako je Camaro ne upravljiv i kako je Ferarri bolji od njega.

Marko
13.1.2012 20:24
26
14

Upravljiv je camaro... ali kao frizider

Slobodan
16.1.2012 09:27
21
3

...opste je poznato da amerski muscle car automobili nemaju upravljivost..i ne samo Top Gear..i u Fifth Gearu Tif Nidel se borio sa njim..al to da je upecatljiv na ulici, ne moze mu se osporiti..

kin
19.1.2012 09:46
17
3

DOVOLJNO JE KAD GA UPALIS KAD CUJES ONAJ ZVUK I KAD GA NAGAZIS DA TI SE DIGNE KOSA NA GLAVI.A ZA UPRAVLJIVOST...NECU DA MERIM DESETINKE NA STAZI.

Aleksandar
19.1.2012 22:13
12
2

Kada bih ja komentarisao ovaj auto, to bi bilo gotovo isto kao sto je gore potpisani "kin" napisao. Svaka osoba koja to ne razume ne treba ni da pomisli na ovaj automobil a kamoli da komentarise bilo sta na temu muscle car-ova. A ona slepurija koja meri desetinke na stazi i poredi visestruko jeftiniji Camaro i iz tamo neke potpuno druge klase Ferarri, Lamborghini i to jos plus kad ista ta slepurija dolazi iz engleske, zemlje kao satro tradicionalne a koja je svoju auto industriju odavno prodala nemcima, kinezima itd. E onda takve testove ne treba uzeti za bilo sta merodavno i ozbiljno.

dumi
20.1.2012 15:56
12
6

Jao sta bi mu radeo kad bi ga posedovao! Auto za sva vremene a ne da ga menjas za 2 godine, a ljudi koji kritukuju ovakve automobilu (muscler automobile)ne razumeju ili posto nezele misle da posedovanje bmw m3 izazivaju vise paznje aj da vidimo za 10 godina sadanji m3 i ovaj kamro. Ko ce onda vise paznje da izazove!

borlov
20.1.2012 23:09
6
11

Kada je na ovoj sajtu pisao tekst o Mercedesu C63 AMG coupe,pisao sam da mi se Camaro bolje svidja i to cu ponoviti.Ponovicu i to kad bi se zajedno provozali beogradskim ulicama da bi Camaro privukao vecu paznju prolaznika.

VladIvano
28.1.2012 18:54
1
7

lep je ovaj camaro ali ipak je mustang bolji :D

Aleksandar
28.1.2012 20:02
12
2

Camaro ce vrlo verovatno za 10 godina privlaciti vise paznje od sadasnjeg M3. Iz nekoliko razloga zato sto ce sadasnji Camaro vec tada biti klasika jer ga verovatno vise nece biti na trzistu vec za 10 godina zbog strogih ekoloskih standarda ili model u to vreme nece jednostavno biti tako uzbudljiv kao ovaj sada. Nesto slicno se vec desilo u proslosti pa se Camaro cak i povlacio 2003. iz proizvodnje da bi se evo sad vratio. Medjutim trend u buducnosti ce biti takav da ce se sve vise posvecivati paznje ekologiji, vozilima na struju i ostalom a za Camaro u takvim uslovima jednostavno nema mesta, nazalost bar ne u ovom fazonu koji tera sad. Sa druge strane M3 e90-e92 iako je jedan izuzetan auto, nece nikada biti tako cenjen kao klasika a i nije i nece ostaviti toliki uticaj na auto industriju kao recimo e30 ili e36. Ja tako predvidjam i cenim da ce biti. :)

cyman
29.1.2012 10:57
9
1

Prelepo, sportskije ne moze. Ko nije bar jednom cuo i osetio riku chevy-ja od 6000 ccm ne zna sta je propustio. Jedina zamerka jeste ta neupravljivost. Ima je svaki mocni chevy. Imao sam corvetu zr-1 i dobro znam sta je to. Nikad se nisam osecao prijatno i sigurno u uzastopnim blagim krivinama pri vecim brzinama. Uvek je bila na samoj granici da mi pobegne. Na trkama (piste) je drugacije okruzenje. Tamo sam je digao do 280 i dok sam ziv pamticu taj osecaj.
U gradu se samo gluv i mrtav nisu okretali za tim autom. Vecita klasika.

Camaro 3.6
05.2.2012 21:05
7
0

Uvezao sam iz Amerike 2010 godine u Rusiju Camaro sa motorom 3.6 litra (nisam imao novac za 6.2). Automobil nije kvalitetan kao sto su to recimo Mercedes, Lexus, BMW, itd. ali ima dusu. I zvuk motora od "samo" 3.6 litara je fenomenalan! Upravljivost je dobra, nisam profesionalni trkacki vozac pa da bi iz njega izvlacio maksimum i onda se zalio na upravljivost. Kvalitet unutrasnje zavrsne obrade moze da bude na visem nivou, ali to i nije cilj ovakvog automobila. Na kraju krajeva u USA ljudi manje paznje obracaju na to nego li u Evropi. Jedino, Camaro za USA market ima malo lepsi volan od ovoga za Evropu, takodje sa 3 kraka, ali je sredisnji deo udubljen i okrugao a na njemu pise CAMARO. Ovaj evropski ima isto volan kao i Chevrolet Cruze ili Orlando, sto mi je malo glupo. Nisu trebali da stede na tome, ako je uopste u stednji stvar!

Aleksandar
07.2.2012 12:12
2
1

Pretpostavljam da je fantasticno posedovati Camaro. Taj volan je jedina zamerka evropskog Camara u odnosu na americki jer je tim volanom malo izgubio na autenticnosti i ekskluzivnosti posto se indentican volan moze naci na jeftinijim Chevrolet modelima a i slican je i u Opelima. Takodje se i zadnji farovi razlikuju oni su na americkom modelu razdvojeni a na evropskom spojeni. Camaro EU:
http://gmauthority.com/blog/wp-content/uploads/2010/10/2012-Camaro-Rear.jpg
Camaro USA:
http://facecarsx.com/chevrolet/transformers-camaro-2012-lovers-autobot-bumblebee/attachment/chevrolet-camaro-transformers-2012-back-view/

Dexter
21.2.2012 14:26
3
1

Ne valja,jednostavno,vec 5-ti put idem kod dilera
Za Rs ali ,,ne,,!! Moraju se Us gospoda da nauce
Da to nije family sedan.I za US verzijom tzv ,,deep dish,,
Volana ne treba zaliti (deluje vestacki), obilje plastike koja
Svojom ,,finocom,, podseca na smirglu i previse lupa.
Bez uvrede - prednji kraj je neponovljiv,ali mnogo toga
Prosto razocarava!!
Drug ima Korvetu Grand sport,ali je to voziti po Cikagu-recimo naporno.Vec treci put ide na reglazu i centriranje tockova( po 80$) za mesec ipo koliko je ima.
Ok je da se prakticnost kod nje ne treba da dovodi u pitanje
Ali posle 30-40 milja po gradu ili interstate bude ti dosta
,,tretmana bubrega,,

dzasmin
03.10.2012 01:27
0
0

videh belog sa crvenim straftama pre neki dan kod indeksa maja na sajmistu, zaustavise ga panduri nesto ucinilo mi se da nije imao tablice mada ko zna, svasta se danas vozi u ns-u

vlado nk
06.12.2013 00:08
0
0

Ovaj auto je Izuzetan!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: