Ekskluzivno

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

Aveo Cezare

Kada se spomene Chevrolet, većina vozača instiktivno pomisli na ogromne Pick-up kamionete, ukoliko ne i na legendarne modele tipa Corvette i Camaro. Ukratko, egzotične mašine, sa kojima mali Chevrolet Aveo nema mnogo zajedničkih tačaka

«Dajte Cezaru ono što je Cezarevo» ! Ili da bi stvar bila jasnija, uprkos tome što sa ponosom nosi Chevroletov znak, Aveo (u USA nazvan Sonic) je pre svega Korejanac. Ironično je, međutim, što se u reklamnom spotu proizvođača predenduje da pruža «sve sto se očekuje od jednog Amerikanca», dok ovi u njemu vide mali gradski auto, pre svega evropske koncepcije i filozofije.

A šta mi, u ostatku sveta, kažemo na sve to? Za pretpostaviti je da se većina ne zamara pitanjem ko je, šta je i odakle dolazi, već koliko košta i sta pruža za te pare. Uostalom, ceo svet je postao samo jedno veliko selo, a proizvođači, sve više zavisni jedan od drugog, izbacuju slične modele, sa brojnim zajedničkim organima. Bliska saradnja Chevroleta sa Opelom, a ovog sa Fiatom (dizel motori), to samo potvrđuje.

Dakle 2011. donosi nam novi Aveo, koji je od prethodnog zadržao praktično samo ime. Ono što je najuočljivije je stil, sada znatno moderniji, pa ukoliko hoćete i privlačniji. Ovo se pre svega odnosi na prednji deo, kojim dominira prepoznatljiva dvodelna maska i znak proizvođača, zajedno sa nesvakidašnjim farovima. Dupli, nalik na one kod motocikla, sa hromiranim okvirom na crnoj podlozi, zaista deluju originalno, za mnoge i nostalgično. Zadnji deo i profil, zadržali su prepoznatljive forme, s tim da ima par simpatičnih detalja, kao što kvake zadnjih vrata integrisana u okvir, tamo gde je nekada bilo treće staklo. Druga strana medalje je što se time znatno smanjila vidljivost unazad.

Zabune dakle nema, Aveo je pozitivno evoluirao, bez da je u potpunosti odbacio duh prethodnog. Podsećanja radi, recimo da ovaj počivao na nekadašnjem Deawoou Kalos, i da je uprkos brojnim poboljšanjima, njegova koncepcija zastarela. Novi je zato iskoristi priliku da se dočepa savremene platforme, te da se većim spoljašnjim dimenzijama, približi tenorima u kategoriji. Aveo se tako želi nametnuti kao alternativa talentovanim i polivalentnim mališanima, tipa Clio, Polo i Punto, što mu neće biti nimalo lako, barem dok se ne «naoruža» savremenim dizel agragatom. Naime, za sada poseduje samo benzinske, što čak i u ovom segmentu, posebno u razvijenim zemljama EU, teško prolazi.

Bez kompleksa
Izduživši se na 4,04 m (bivši 3,92 m), novi Aveo postao je jedan od najprostranijih u kategoriji. Počnimo od pozadi, gde otkrivamo posve upotrebljiv prtljažnik, od 290 lit zapremine. Pravilnih formi, poseduje praktičnu policu, koja, kada se podigne na viši nivo, omogućuje da se dobije potpuno ravna površina obaranjem naslona zadnjih sedišta.

Nije loše, no, još veće iznenađenje dolazi kada se smesti pozadi, gde osobe od 1,9 m, nemaju nikakvih problema sa kolenima i glavom. Isto se odnosi i na vozačevo radno mesto, zaista se retko sreće sedište sa tolikom amplitudom podešavanja, kako po horizontali, tako i po vertikali. Niže osobe neka obavezno posegnu za verzijom koja poseduje podešavanja sedišta po visini (bazične verzije ga nemaju), u suprotnom, moraće da stave jastuče ispod zadnjice, posebno jer su i bokovi vozila izuzetno visoki. Iz svega proizilazi da nema mesta klaustrofobiji, Aveo poseduje odličan odnos spoljašnje dimenzije/unutrašnji prostor. Za pohvalu su i nebrojene police, boksovi i pretinci, sve u svemu, odlično organizovana unutrašnjost. U prednja vrata staje flaša od 1,5 lit, dok je pregradak za rukavice ispred suvozača iz dva dela. No, posvetimo se malo više dizajnu enterijera, modernom u svakom pogledu. Smešten u prilično udobno sedište (postoji čak i naslon za desni lakat), vozač ima u rukama ergonomski dobro zamišljen upravljač, dok mu pogled pada na analogno/digitalnu instrument tablu. Obrtomer je klasičnog tipa (tim bolje), dok brzinu kretanja pokazuju velike i nadasve pregledne cifre. Nažalost, sve deluje pomalo jeftino, upravo kao i čitava komandna tabla. Naime plastika previše sija na suncu, što će reći da je tvrda i ne preterano kvalitetna. Bez ikakve sumnje, Aveo nema ozbiljnost gore spomenutih konkurenata, bez obzira što nam se završna obrada učinila sasvim korektnom.

     
 

Zlatna sredina
Kao retko kada, odgovorni u press voznom parku Chevroleta u Parizu, bili su ekstremno ljubazni, ponudivši mi da biram između četiri raspoloživa agregata. Sistemom eliminacije, odbacujem najslabiji 1.2/70 KS i najsnažniji 1.6/115 KS, dilema je bila da li posegnuti za “srcem” ponude, tj malim 1.2/86 KS ili jačim 1.4/100 KS. Na kraju, odluka je pala na poslednji, iz prostog razloga što je skuplji za samo 300 evra! Kad je bal, nek’ je na vodi…

Dakle relativno moderan blok, koji oslobađa skromnih 130 Nm (1.2/86 samo 115 Nm), i to pri visokih 4.000 obrtaja u minuti. Verovatno je svima jasno šta se mora raditi žele li se ubedljivija ubrzanja, znači “gas do daske”, da bi se nakon nekih 12 sec, ostvarilo 100 km/h.

simpatične forme,
originalan enterijer,
unutrašnji prostor,
odnos uloženo/dobijeno

kvalitet plastike,
motor «šupalj» u niskim obrtajima,
potrošnja

Znatno je delikatnije sa međubrzanjima, kada je neophodno biti u adekvatnom režimu rada, odnosno prenosnom odnosu. Nije da ovaj motor negoduje u niskim obrtajima (moguće ga je voziti u petom brzini pri samo 60-70 km/h), ali u tom slučaju zaboravite na preticanje. Naime prenosni odnosi su dugi kao dan bez hleba, primera radi, u trećem stepenu pogura do skoro 130 km/h, kada proradi elektronska zaštita (6.500 o/min). Srećom, ručica menjača je izuzetno precizna i prijatna za rukovanje, pa često “šaltovanje”, nikada ne pada previše teško. Na autoputu, iznad 130-140 km/h, dolazi do izražaja “low cost” koncepcija (čitaj slaba izolacija), tako da parazitni šumovi i buka od motora, postaju preterano prisutni u kabini.

Sama potrošnja je direktno povezana sa načinom voznje, ko želi i ume da štedi, sići će do 5-5,5 lit, ali u proseku računajte na nekih 8 lit. Uzevši u obzir da se radi o gradskom automobilu, za pretpostaviti je da će najviše vremena provesti u urbanoj sredini, kada potrošnja retko silazi ispod 9 lit. Sa šestom brzinom i Start&Stop sistemom, verovatno bi bio ekonomičniji, ali… Mala napomena, uz ovaj agregat, kao i uz najsnažniji, predviđen je i klasični automatski menjač.

     
 

Chevrolet Aveo 1.4 LTZ 100 KS MT

Motor
Tip/broj cilindara benzinski, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1398
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/multipoint
maks. snaga [KW/KS/o/min]74/100/6000
obrtni moment [Nm/o/min] 115/4000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V [mm] 4039x1735x1517
međuosovinski razmak [mm] 2525
masa vozila/nosivost [kg] 1100/460
zapremina prtljažnika [l] 290-653
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/doboši
Pneumatici
dimenzije 205/55 R16
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/5
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 12,2
maksimalna brzina [km/h] 172
prosecna potrošnja [l/100 km] 8
CO2 139g
Cena (sa PDV-om) € 11.200

A ponašanje na putu pitate? Hajde da upotrebimo francusku skraćenicu RAS (“rien à signaler”), ili u prevodu, ništa za prijaviti. Voziti Aveo nije nikakva kazna, šta više, dobro odmerena električna asistencija doprinosi da vozač ima neposredan “dialog” sa podlogom, i da se ujedno uparkira sa lakoćom. I ogibljenje se pokazalo posve na nivou, te iako je podešeno na udobnost, ne kvari značajnije voznu dinamiku. Naš Aveo bio je obuven u prevelike pneumatike 205/55 R16, koji mu evidentno dobro stoje, ali je zbog njih osetno tvrđi. Sa druge strane, pomažu boljem ponašanju na putu, no i bez njih, zahvaljujući novoj platformi i serijskom ESP-u, kao i brojnim vazdužnim jastucima (šest ukupno), poseduje solidnu aktivnu i pasivnu sigurnost. Kažemo solidnu, ali i dalje u blagom zaostatku za gore navedenim Cliu, 206-ici ili Polou. Ukoliko bi ga trebalo porediti, verujem da bi to pre bila Nissan Micra ili eventualno Dacia Sandero. U svakom slučaju Aveo 2 neuporedivo je superiorniji od prethodnog, na šta bi zli jezici rekli da to i nije neki podvig ...

Bogata oprema i pristupačna cena
Uzevši u obzir da početna cena na našem tržištu iznosi jedva nešto više od 9.000 evra, moglo bi se pomisliti da je Aveo “go k’o pistolj”! Greška, mada je činjenica da se za nazovi sofisticiranu opremu, mora posegnuti za višim paketima opreme (detalje možete pronaći na sajtu proizvođača).

Naš je nosio oznaku LTZ, što označava najviši nivo, i posedovao je praktično sve što se očekuje od jednog savremenog automobila. Počevši od automatskog klima uređaja, pa sve do regulatora i limitera brzine, radija CD-mp3, sa komandama na upravljaču, putnog računara, automatskog paljenja svetla, aluminijumskih felni... I sve to za 11.200 evra, za verziju sa petoro vrata. Naime, karoserija sa troje za sada nije predviđena, za razliku od sedana, tj trovolumenske karoserije. Ova je duža za 36 cm (4,4 m), sa prtljažnikom od preko 500 lit.

Zaključak koji bi se mogao izvesti je da novi Aveo ima sve šanse da se nametne kao alternativa gore navedenim «zvezdama», i to ne samo zahvaljujući pristupačnoj ceni. Nedostaje mu ipak jedan savremen dizel blok, bez kojeg se u razvijenim zemljama EU ne može, a koji se očekuje krajem godine. Radi se naravno o Fijatovom 1.3 Multijet, od 75 i 90 KS, sa kojim će ponuda biti zaokružena.

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
7038
Postavljeno: 30.11.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Slavisica
30.11.2011 10:26
17
5

Spolja nekako i mogu da ga svarim,ali unutrasnjost nikako (konkretno,instrument-tabla ispred vozaca deluje mi jao neozbiljno za jedan auto).


Walter
30.11.2011 23:04
7
25

Interesantan auto. Sve na svom mestu ali bez duse, kako vec i sleduje ovoj konfekcijskoj marki.
Ipak nisam se javio da komentarisem auto.
Obratio bih se autoru testa Rajkovicu. Uz sve postovanje Vaseg redovnog citaoca, imam utisak da ste se zamorili i ispucali. Postali ste bas dosadni, predugacki za citanje i predvidivi. Ja vise ne mogu da citam Vase tekstove vec ih samo pretrcavam.
Trla baba lan, jedno te isto. Pa Vi gospodine vrtite 10 fraza u svim tekstovima.
Strasno. Ima li ovaj sajt urednika da to koriguje ili ste vi iznad sistema?

Dura
01.12.2011 08:52
20
3

Koliko para toliko muzike! Licno, nalazim da Aveo ispunjava osnovnu ulogu, pa i vise, posebno uzevsi u obzir cenu.
@Walter, ukoliko ti se ne citaju tesktovi od Perice, nemoj ih ni pretrcavati, vec ih preskoci! Idi brani Sarajevo...
Meni su interesantni, dobijam upravo informacije koje me interesuju. Daleko od prepisivanja fabrickih brosura, gde je sve u superlativima. Pogledaj kako samo hvale automobile ovi nasi, moraju, jer im ih sutra nece dati na test voznju.

Bata
01.12.2011 13:44
5
20

I ja se u mnogome slažem s Walterom. Retko kada detaljno pročitam Pericine tekstove.

"francuz"
01.12.2011 19:01
15
4

Ne znam zasto kritikujete Pericine tekstove? Pa ako znate "unapred da cete se smoriti" nemojte ni pocinjati da citate! Meni licno su OK; nemam nikakvih primedbi, uostalom kao ni na tekstove drugih autora...Peki ne menjaj nista, nastavi kao i dosad- opsirno, detaljno, realno, bez ulizivanja...POZDRAV. Sto se tice ovog Aveo, spolja i moze proci sa ovom "M" bojom, felnama... ali unutra mi se ne svidja nikako.Meni licno se ne svidja gotovo ni jedan Shevrolet za evropsko trziste, dok su oni sto voze ameri sasvim druga prica...

Aca
01.12.2011 21:35
12
0

Ne znam.... Nesto mi fali na/u ovom autu. Mozda istrument tabla koja je extravagantna, farovi koji su mi mnogo namrsteni... Ali jedno je sigurno, cena je ok, a to je u ovoj i ovakvoj Srbiji najvaznije.

Peki
02.12.2011 13:06
23
1

Postovani citaoci,
Samo par reci u vezi svesno plasirane provokacije izvesnog Gopodina Waltera. Kako nemaju nikave veze sa predstavljenim automobilom, skrecem Vam paznju da u buduce razmenjujemo misljena iskljucivo u vezi njih, sve otale napade, licne prirode, ignorisem.
No kada sam se vec ukljucio u raspravu, predlozio bi Gospodinu Walteru, koji je po svemu sudeci visoko obrozavona i nacitana osoba, da stilski "obradi" tekst o Aveo, a ako ima volje i vremena, i sve ostale. Tako ce nas mozda produhoviti, nas obicne smrtnike, robove nase pasije prema automobilima. Mozda ce te se tada, Gopodine Walteru (da li je to umetnicko ime, ili bi trebalo da asocira na nekakav revolt?), uveriti kako je motivacija direktno povezana sa raspolozivim vremenon i "objektom". Vozeni Aveo, upravo kako je navedeno u tekstu, nema ama bas nikavih zajednickih tacaka sa legendama kakve su Camaro i Corvette! Ukoliko Vi budete inspirisani, da ne kazem impresionirani, nakon voznje u njemu, svaka Vam cast!
Uostalom, dragi Gospodine Waltere, moji tekstovi nisu obavezna lektira, i za njihovo citanje niste izdvojili ni jedan dinar, toliko vredan u ova teska vremena. Vrele Gume su jedan od retkih brendova u Srbiji (pa i sire ukoliko hocete) koji se stavio u ulogu citalaca, ponudivsi im besplatno brojne i raznovrsne teme i testove.
A sto se tice urednika, i Vase primedbe da sam iznad sistema, tacno je, i time se ponosim. Sve sto je objavljeno na internet sajtu nije proslo nikavu cenzuru, izuzmemo li moju savest i svest za javnu rec. A da se urednik umesao, Vas "komentar", koji nije nista drugo vec samo jedan vid "specijalnog rata", nikada nebi ugledao svetlost dana. Da, u pravu ste, umorio sam se se, ali ne od pisanja, vec od ovako niskih udaraca, ispod pojasa. A Kako bi "mec" bio ravnopravan, odnosno vise manje "fer play", budite ljubazni pa se sledeci put potpiste punim imenom i prezimenom, a ne nekim izmisljenim pseudonimom, iza kojeg se tako "hrabo" skrivate.
S postovanjem
Perica Rajkovic

Walter
02.12.2011 19:33
2
24

Ok. Drzimo se teme. Izvinjavam se ako sam uvredio autora. Ipak, da li je ovde dozvoljeno izneti svoje misljenje ili moramo svi da se slazemo i klimoglavimo nad misljenjem autoriteta.

S70
05.12.2011 10:18
17
5

ovaj aveo mi je bio ruzan i ranije a sad jos gore
@Walter da je tako kao sto si rekao u poslednjem komentaru onda ti komentari nikad ne bi bili objavljeni

Nikola
09.12.2011 15:40
4
7

Za auto od koga se ne ocekuje puno ovo je i vise nego zadovoljavajuce. Eksterijer i enterijer su interesantni za cenovni rang ovog vozila i bilo bi nerealno za taj novac ocekivati vise. Motor, zavrsna obrada i kvalitet - koliko para toliko muzike. Sto se tice teksta (testa) pozdrav i podrska autoru!

ziva-kg
10.12.2011 10:16
6
6

imajuci u vidu sta vecina ljudi u Srbiji ( ili u mom Kragujevcu ) vozi , meni ovaj Aveo izgleda sasvim solidno , izuzev same instrument table - koja kao da je skinuta sa nekog motocikla, i nedostatka dizel motora ( koji je na putu ) auto poredim sa Puntom ( iz KGa ) ,Sanderom ...Clio, 2o7, Polo i ostali su Premium Klasa za ovog Koreanca, sto se tice samih testova gospodina Rajkovica , mislim da su bas dobri ...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: