Elegantni automobili, moćni agregati i trkačka atmosfera, uz poslednju reč tehnike su garantovani u svakom automobilu koji napusti pogone Carlssona. Mnogi bi pomislili da se njegovi proizvodni pogoni nalaze u nekoj high-tech zgradi, ili industrijskom kvartu, ali bi grdno pogrešili. Carlsson Autotechnik GmbH, koji je osnovan od strane braće Ralfa i Andeasa Hartge 1989. godine, je lociran u Gut Weisenhofu, plemićkoj rezidenciji u blizini grada Merzig, u jugozapadnom delu Nemačke. Okružene gustom šumom i apsolutnom prirodom, nekadašnja ergela i staje su pretvorene u radionice za stvaranje snova.
Ime kompanije odaje počast švedskom reli vozaču Ingvaru Carlssonu, tehnološkom partneru koji je, zajedno sa Bjornom Waldegardom i Walter Rohlom, kreirao trkačku istoriju u Mercedes reli timu.
Dakle, pored tjuniranja drumskih, Carlssonu nisu nepoznata ni visoko-performantna trkačka vozila isključivo na bazi Mercedesa, ali je njihov najnoviji izdanak, SLK 340, koji je predstavljen na 2013 Ženevskom salonu, jedan ekstremni komad mašinerije…
U slučaju da ste razočarani činjenicom da se automobil neće pojaviti na trkačkim stazama, barem ne na onim klasičnim, SLK 340 je primarno kreiran za takmičenje na brdskim trkama E1 kategorije, poznatijim kao Hill Climb, među kojima će biti i Pikes Peak u Koloradu.
“Jedan od ciljeva je učestvovanje sa Carlsson SLK 340 na legendarnoj Pikes Peak trci. Za nas će biti čast da se nadmećemo sa fabričkim timovima Hyundaija i Suzukija”, izjavio je vođa tima, menadžer projekta i vozač, Reto Meisel, višestruki nemački i švajcarski šampion u Hill Climb trkama.
U saradnji sa Martinom Burmeisterom kao projekt menadžerom i njihovim švajcarskim Meisel Motorsport timom, žele da nastave sportske uspehe sa novim automobilom, te počiste konkurenciju i u međunarodnoj konkurenciji.
To donekle i objašnjava ogromni zadnji spojler na automobilu. Međutim, to nije jedini “maximum downforce” detalj kojim je Carlsson opremio potpuno karbonsku karoseriju, kako je nemački tjuner opsežno radio i na optimalnoj aerodinamici automobila u vazdušnom tunelu. Opet, nije zaboravljena ni estetska strana automobila.
“Dugo smo razvijali najoptimalniji dizajn za buduću svrhu automobila i ponosni smo na njegov konačni oblik. Kao inženjer, pravo je zadovoljstvo doprineti jednom takvom projektu a imali smo priliku da prikažemo sve što je tehnički moguće uraditi na automobilu”, izjavio je direktor Carlssona, dipl. ing. Marcus Schuster.
Trostepeno KW podešavajuće oslanjanje obezbeđuje optimalno ponašanje na putu, dok BBS naplaci promera 10x18 inča napred i 13x18 inča pozadi sa AVON pneumaticima obezbeđuju siguran kontakt sa podlogom. Kočioni sistem je načinjen od ultralakih materijala, radi dalje uštede u masi. Sportske kadice potpisuje Fibreworks, uz neizbežni zaštitni kavez u kabini.
Sa masom automobila od svega 780 kg, od čega 120 kg otpada samo na agregat snage 610 ks i 430 Nm obrtnog momenta iz 3,4 litarskog V8 agregata, Carlsson SLK 340 Judd se postavlja kao ozbiljan takmac japanskim konkurentima na trkama uzbrdo (do oblaka). Nakon 1.800 radnih sati Carlssona i Meiser Motorsport tima utrošenih na čitav projekat, prve međunarodne trkačke korake će načiniti već tokom leta 2013. godine.
Reto Meisel poseduje dugu i veoma bogatu trkačku karijeru, koja je započela jos 1989. godine. Švajcarac je dominirao Nemačkim Brdskim Šampionatom od 1999. do 2001., 2002. je osvojio Švajcarski Brdski Kup, dok je 2007. i 2009. postao Nemački Touring Car Hill Climb šampion. Sada je svoje ciljeve preorijentisao na međunarodne uspehe.
Arhiva: Tuning | ||
Rubrika: Tuning Interesantan je komentar u američkim automobilskim medijima: „Ne morate da idete na Aljasku da gledate Rusiju iz vašeg „dvorišta“; možete da vidite Rusiju u svojoj ulici uz pomoć Larte Designa“ | ||
|
||
Rubrika: Tuning „Muscle“ obojen u narandžasto | ||
|
||
Rubrika: Tuning Kako promeniti nešto što je već gotovo besprekorno? | ||
|
Carlsson SLK 340 Judd | 23.04.2013 | |
ABT Audi AS5 Sportback | 17.04.2013 | |
BMW MH3 V8 R Biturbo | 21.01.2013 | |
Fiat 500 Cinquone Stradale | 10.01.2013 | |
Honda CR-Z Mugen | 04.07.2011 | |
BMW M3 Pick-up | 20.06.2011 | |
Honda CR-Z | 03.03.2011 | |
MTM Audi RS6 Clubsport ![]() ![]() | 07.10.2010 | |
MTM Audi Q5/Q7 Crossliner | 17.09.2010 | |
Porsche 9ff GTurbo 1000 | 27.07.2010 | |
G-Power BMW M3 | 23.07.2010 | |
Geiger Cars F650 | 25.03.2010 | |
Gemballa MIG-U1 | 08.03.2010 | |
Geiger Cadillac CTS-V | 14.01.2010 | |
Brabus E V12 Black Baron | 17.12.2009 | |
Civic Mugen Type R | 23.11.2009 | |
Hamann Imperator | 27.10.2009 | |
Edo Competition C63 AMG | 15.09.2009 | |
Geiger Twin Turbo Corvette Z06 | 24.08.2009 | |
Lamborghini Gallardo LP560-4 Polizia | 29.06.2009 | |
Alfa Romeo MiTo Marangoni | 28.05.2009 | |
Vauxhall VXR8 Bathurst S | 28.04.2009 | |
Geiger Challenge SRT8 | 17.03.2009 | |
Edo LP 710-2 Christian Audigier | 09.02.2009 | |
Mansory Bentley Continental GT | 16.01.2009 | |
Hamann Sportivo 500 | 21.11.2008 | |
BMW X5 Hamann | 28.08.2007 | |
Rinspeed Imola | 31.10.2006 | |
Kleemann ML50K S8 | 06.01.2006 | |
Lorinser E Class Sedan LV | 07.11.2005 |