Promocija

BMW Serija 4

Novo krilce plavo-belog propelera

Broj 4!

Krajem prošle godine, paparci su jurili fotografije, „znalci“ nagađali šta to novo BMW „kuva“. Zagonetka je rešena, a mi donosimo prve utiske sa prvih vožnji.


Kada vam u avionu umesto standardnog pitanja „Cheese or salami?“ samo posluže sendvič sa lososom i rukolom, uz prirodni sok od manga, počnete da slutite da se radi o nešto drugačijem putovanju. Nakon toga vas na aerodromu dočeka „full“ opremljena, uglancana „sedmica“, sa mlađanim Nemcem u urednim bež pantalonama i beloj košulji, sa osmehom preko celog lica. Tada ostajete uvereni da to jeste drugačije putovanje. Konačno, savršeni espreso, na panoramskoj terasi hotela Altis Avenida, mešate štapićem cimeta, pa se ono malo smeđeg šećera, kojim ste „uplašili“ kafu, oplemeni fantastičnim ukusom i samo čekate šta je sledeće. Porto, fado sa prvim mrakom i miris okeana na dašku letnjeg vetra. U osmehu, onaj uglađeni mladić za vas postaje amater.

Baš tako je počelo u Lisabonu, naše upoznavanje BMW-a Serije 4 Coupe.

Plamen u oku
Serija 4 napravljena je za vozača, u pravom smislu te reči. Možete imati „brodarice“ i „rejbanke“ u boji karoserije, kao svaki današnji metroseksualac. Možete biti i borac protiv modnih stereotipa, ali morate voleti automobil, vožnju i moć da osvajate put pred sobom, aktivni u svakom trenutku. Bukvalno i metaforički. Novopredstavljeni model materijalizacija je inicijalne ideje – „Designed to be driven!“

Posmatrači i komentatori ostaće podeljeni na dve krajnosti. Oni sa manjkom kilometara u nogama svoje teze zasnivaće na evidentnoj činjenici da je Serija 4 izvedena iz Serije 3 kupe. Dok je za njih tu kraj svake priče, za nas je tek početak!

Prednja svetlosna grupa, maska hladnjaka i hauba, podmlađena su varijacija sedan verzije. Dominantni su LED osvetljenje i naglašeni usisni otvori ispod farova. Dizajn prednjeg branika jeste autentičan, mada ne prenaglašen kao na konceptu viđenom pre 7 meseci u Detroitu. U zadnjem delu akcenat je na širini, karakterističnom odbojniku i atraktivnoj LED signalnoj grupi. Sa bočnim, tipično „bemveovskim“ linijama, kao da se jednopotezno spaja padajuća linija krova, te se ističe izdužena, elegnatna silueta. Mada su tema, manje-više viđeni elementi, nesporno su ih, Magdalena Schmid i ostali članovi dizajnerskog tima, uspešno ukomponovali.

U odnosu na starijeg „brata“, Serija 4 je duža, šira i niža; što jezikom brojeva znači – 4.638 mm dužine x 1.825 mm širine x 1.362 mm visine i 2.810 mm međuosovinskog razmaka. Ne zaboravimo 45 kilograma manje i poprilično agilnosti više. Konačno, sasvim pristojnih i korisnih 460 l zapremine u prtljažniku, uz ličnu opasku da ta, iako korisna informacija, ni mrvu neće uticati na opšti utisak.

Mazi me!
Linije karoserije, prenose se i na enterijer. Ambijent unutrašnjosti posebno je naglašen kombinacijom crveno-crne kože (koja se nalazi na, bezmalo svim površinama). O kvalitetu iste i osećaju pod prstima, suvišno je trošiti reči. U najkraćem, poziva na maženje. Instrument tabla je blago iskošena prema vozaču, fizički i nedvosmisleno stavljajući na znjanje da je „boss“ onaj za volanom. Pregledna, minimalistički skrojena, bez viška detalja i nepotrebnih bravura, sa akcentom na intuitivnu upotrebu elemenata. Multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, opremljen je softverom u skladu sa najsavremenijim zahtevima. Prednja su sedišta elektronski podesiva u svim pravcima, ergonomski sjajna, izvedena da prime i „brku“ od 2 m i džepnu verziju, poput dole potpisane. Sportski se imidž prenosi i na zadnju klupu, koju, zapravo čine dva individualna sedišta spojena tablom za sitnice.

Grmljavina
Start/stop dugme i već lagani pritisak papučice gasa uzbuđuje i preostala čula. Vožnja kroz Lisabon u „comfort“ modu pokazala je praktičnu upotrebljivost Serije 4, dobru preglednost i lako manevrisanje. Izlazak na autoput podrazumevao je dodavanje gasa, nakon čega je usledio živopisni brdski slalom i „takmičenje“ sa talasima Atlantskog okeana na putu za Cascais.

Na stazi Estoril, prešli smo na „sport“ režim i dobili dozu čistog adrenalina dužine nešto preko 4 km, koliko je dug jedan krug. A, oni su se nizali i dok je svaki sledeći tražio više gasa, velikodušno je nudio više zabave. Kao retko ko, BMW baš ume da ukroti 306 „konja“, koliko ih je bilo pod haubom 435i. Reč je o šestocilindarskom benzincu zapremine 3,0 l koji do stotke stiže za 5,1 sekundu uz 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta, 169 g CO₂/km i uz prosečnu potrošnju od 7 litara.

BMW 435i

Motor
turbo-benzinski R6; 2979 cm³; 24/direktno ubrizgavanje goriva; 225 kW; 306 KS pri 5.800-6.000 o/min; 400 Nm pri 1.200-5.000 o/min
Karoserija
kupe/4/2; D x Š x V 4638x1825x1363 mm; Međ. rast. 2810 mm; Masa 1525 kg; prtljažnik 445 l
Ogibljenje
napred: aluminijumska dvostruka poprečna ramena nazad: multi-link
Kočnice
napred/nazad: samovent. diskovi/samovent. diskovi
Pneumatici
napred/nazad: 225/50 R17
Transmisija
pogon: na zadnje točkove; menjač: 8/A
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 5,1 s; maks. brzina: 250 km/h; pros. potrošnja: 7,2 l/100 km; emisija CO₂: 169 g/km

Iako mi je „Estoril test“ navukao osmeh i preko ušiju ( mada sa pitanjem ko još kupuje ovakav auto da bi palio gume na stazi!?), prvi deo vožnje jednako suvereno je demonstrirao grafikone inženjerskog tima. Idealan raspored mase po osovini 50:50; oštar, ali precizan odziv upravljača i osmostepena automatska transmisija, koja snagu, standardno, prenosi na zadnje točkove, garantuju vrhunsko zadovoljstvo. Zapravo, moglo bi se reći da je dizajn taj koji podržava voznu dinamiku i sportski duh Serije 4.

Broj 4
Škampi na žaru i rashlađeno vino u tihom vrtu „Onyria Marinha“, dok se utisci slažu i polako, nerado, opraštamo se od novog krilca plavo-belog propelera. Nestrpljivo iščekujem duži, pravi test, u domaćim uslovima. Sigurna sam da će BMW Serija 4 Coupe potvrditi prvi utisak koji se odnosi na prefinjenost „divljine“ i dinamičnu eleganciju.

Da, bilo je ovo sasvim drugačije putovanje!

Piše: Ivana Ivetić
Foto: BMW, Ivana Ivetić
9808
Postavljeno: 06.09.2013

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Audifan
06.9.2013 01:01
43
13

@Ivana Ivetic Citajuci tvoje utiske o seriji4,iskreno sam zanemario sve podatke o predmetu predstavljanja,u mislima su mi ostala samo tvoja iskustvena zapazanja i pikanterije usluga avio kompanije, carobni smek espreso kafe i donela si mi iluzioni misis mora i to sve ovde do ravnice Vojvodine tacnije Novogsada.
Ono mazenje mi je iskreno probudilo vec neke drugacije intimnije misli ali i razumevanje o cemu pricas jer to i sa autom cesto dozivljavam.
Sto se tice bmw-a a trenutno vozim e92 u potpunosti te razumem.
Jedino nemogu da se odlucim ko je fotogenicniji ti ili Bmw ali znam da ste u prirodi sigurno jos mnogo lepsi, neko miliji neko agresivniji.
Kakav prizor! tvoj osmeh vs osmeh Bmw, tvoj mio i drag Bimerov ostar i ozbiljan.
Znajuci da sve u zivotu ima mane i vrline,a prvi put se na ovaj nacin obracajuci bilo kome,donosim sud licnog misljenja i ubedjenja da je ovaj duo bez mane i svakako za ljubav na prvi pogled !!!

Srdacan pozdrav od Milana.

miki
06.9.2013 03:39
13
32

Postovana gdjice novinarko,

Citam prvi pasus i pomislim kakve to nebuloze pisete u automobilskom cesopisu, trosite nase vreme na nesto zbog cega nismo dosli na vas sajt....a onda pred kraj prvog pasusa postaje sve jasno. Nema potrebe da citam ceo tekst, samo sam preleteo zadnji pasus...pa vi ste podkupljeni.

Vas su te neke automobilske kompanije podmitile da pisete o njihovim automobilima sa odusevljenjem, ponekad strahopostovanjem a uvek sa neobjektivnim stavom za proizvode koji su mozda tu i tamo ponegde malo bolji a u svemu prosecni, osim u ceni.
Sve je jasno, moja kritika je naravno pozitivna i saljiva.

Da sve ne bi bilo neobjektivno sa moje strane, procitao sam i ostatak teksta pre nego sam poslao komentar.
Ipak sam ostao pri gore-napisanom, iako mozda deluje arogantno. Pozdrav.

Nemanjica
06.9.2013 07:04
24
8

Ha haa,Milane,Milane...:-)
@Ivana,odlican tekst koji je na slikovit nacin priblizio 4-ku citaocima,svakako kompatibilnost vasa i BMW-A,je svakako dosla do izrazaja!POZ,a sad odoh u skolu!

Don
06.9.2013 07:14
10
32

Miki, u pravu si 100%. Svaka cast na komentaru a ne ko onaj iznad tebe kaj se namazal vazelinom.Neki ljudi zbilja imaju potrebu biti u prknu i dodvoravati se vlastima.
No jednom je i Peki napisao negdje, da ce kad uhvati vremena napisati stagod o odnosu novinar-auto kuce/firme.Nestrpljivo cekam. Ja sam svoje iskustvo o tome preneo ovdje.

Nemke
06.9.2013 08:23
9
9

Nema bolje masine na svetu od ovog auta! I odlican tekst! Bravo!

Nemke
06.9.2013 08:25
13
3

I da. Ivana OZENI ME!

bmw_objektivan
06.9.2013 08:41
10
5

Ajd sad! Pa svi znamo da je BMW u ovoj klasi kupea nenadmasan. Zasto onda to ne reci na sarmantan nacin od sarmantne novinarke. Da li treba da se izrazava u muskim dosadnim novinarskim sablonima da bi macho likovi bili zadovoljni? LJUBOMORNI STE. Iskreno sumnjam da se novinari potkupljuju na tako banalan nacin!

Radovic
06.9.2013 08:49
9
2

Tekst bi mogao biti strucniji ali je citljiv i zanimljiv. Auto je vrh pa bi svaka kritika bila skoro neumesna

Dejan L
06.9.2013 08:54
13
7

Sve je to lepo, kao sastav za filološku gimnaziju.
Auto je dobar, samo mi smeta broj 4.
Užasno mi zvuči glupo BMW četvorka. Pogotovo kad se setim prethodne serije 3 kupe.
Ne znam zašto uvode nove klase, tj. nove oznake za stare klase. Kao što CLA krade kupce C klase, CLS krade kupce E klase, tako će i serija 4 da pokrade kupce seriji 3, pa će da se stekne utisak da je u odnosu na prošlu godinu došlo do pada prodaje serije 3.

duki
06.9.2013 10:21
4
6

Nikad mi nece biti jasno sto uz ovakve modele nude dizel motore. Auto izgleda boli glava, linije su mu izvedene jako dobro. Takva pojava mora sa sobom imati adekvatan motor, rasni benzinac koji ce da "prati" dizajn automobila iliti po naski "Aj sto izgleda, nego sto ide". BMW je uvek najlepse kupee imao.

Audifan
06.9.2013 10:35
27
3

@Don Metaforicko znacenje izrazavanja, pomenute novinarke i "onog iznad tebe" treba razumeti ,naravno za to je potrebna sposobnost malo dubljeg razmisljanja a ne toliko plitkog i povrsnog koje je vec tvoja karakterna crta!!!
A za sve to treba ponekad da izadjes iz sume i pricas malo sa ljudima a ne uvek samo sa Medjedima!!!
I lepo te je u komentarima za renault vec neko zamolio da prestanes da pricas Turski kako bi te svet razumeo !!!
A posto sam se ja izrazavao ipak na tebi stranom jeziku koji nerazumes onda shvatas valjda sta pisem? Ili ne?

Jasno !!!

BOKI
06.9.2013 11:56
6
2

BMW serija 4 je trenutno jedan od najlepsih automobila na trzistu.
Drago mi je da je cena za 420i ostala primerena, ipak je to kupe verzija "narodne" Trojke.

NR
06.9.2013 11:58
6
26

Audifen ajde jedno vreme nemoj da komentarises. Ocigledno si popio kanturinu od Ivanice pa si frustiran!

Audifan
06.9.2013 12:30
24
5

@Nr evo javljaju se Medjedi iz sume!!!

MIVEC
06.9.2013 12:33
8
3

Hahaha.. Ma zaista dobar auto, suvisno je pricati o bilo kakvim detaljima.. Onaj ko se razume u BMW vec 90% svega zna i o ovom, jedino sto neko rece, ne mogu nikako da se naviknem na taj broj.
A utisci sa testa, preneseni milim zenskim glasom, svakako odgovaraju... :)

Don
06.9.2013 12:41
6
17

popij ti jos jednu, za trecu smjenu.

Bojan
06.9.2013 13:18
5
4

Nekako mi mnogo bode oci broj 4,zao mi je sto ne postoji vise serija 3 coupe, najvise zbog M3 verzije. Inace auto je ok kao serija 4, serija 3 je prerasla odavno svoju pocetnu velicinu...

Rikošet
06.9.2013 13:40
9
1

Odličan automobil, ali čini mi se ipak malo preemotivan :)Ime stvarno para uši, a "četvorka" me oduvijek asocira i asociraće me na Renault. Jasno je da BMW na ovaj način oslobađa prostor za petovratni 3GT, ali bi bilo puno bolje da je njega kao potpuno novi model označio sa brojem "4"... Ovako se olako odrekao kultnog imena... no sudeći prema viđenom može mu se!

Audifan
06.9.2013 14:11
28
2

Svi oko oznake 4! Ista-slicna polemika se i vodila kada je audi isfabrikovao seriju5 . Pa logicno da se i ovog puta dize prasina ali to i jeste cilj,nebili se vise pricalo o novoj seriji4 i nebili bila opazenija. Usput se nisu odrekli serije3 kao ni M3 samo su dodani jos 4,M4,4gc. a sad zamislite tu paletu pod oznakom3 ! Bmw3,3gt,3coupe,3grandcoupe,3turing,3cabrio,pa sve to jossa prefiksom M. i dodjemo do nedostatka exkluzivnosti nekih modela konkretno coupe varijante. Tradicionalno bi ovo bio 330 csi. Mnogo pompeznije-svezije zvuci 435 I a ima i dalje 335I za svakog po nesto. Opet kazemo previse karoserijskih varijanti!? A pogledajmo malo u proslost konkretno Opel kadett B i C pogledajte koliko je tu karoserijskih varijanti tada pravljeno 8-9 a mislimo da je nekada to sve bilo jednostavnje! Iz svega iznetog ipak oprevdavam uvodjenje oznaka 2 i 4 ako nizbogceg drugog ona makar zbog lakseg snalazenja oko modela kao sto je dosada bilo naprimer bmw serije 3 e90 i e 92 . Mnogo zbunjujuce oznacavanje modela ima MB sa svojim beskonacnim igranjem sa slovima abecede plus kodna oznaka W xxx. Mislim da ni strastveni ljubtelji MB neznaju napamet sve modele zbunjujucih oznaka MB a Napamet naravno. Tako da ovaj potez Bmwa ustvari olaksava .

Adi
06.9.2013 17:49
6
10

Svaka cast Ivani, ko da sam bio u Lisabonu. Ni rijeci nisi morala da napises o ovom Bavarcu, na prvi pogled sve je jasno. Uz drugog Bavarca, Gospodara Prstenova, njegovo visocanstvo A5, najljepše vozilo na tržištu. Ako ko hoce da se mijenja za Golf 5, neka se slobodno javi (:

djido
06.9.2013 18:36
12
1

Ovo je izvanredan pristup automobilu kao temi! B92 je to donekle trapavo pokusavao pa stao na bednim tekstovina Auta.
BMW ljuta mashina!

vlajce 330 ci
06.9.2013 20:22
13
1

Serija 4 izuzetan spoj elegancije i sportske agresivnosti tako da su reci suvisne.Inace svi BMWe cupe modeli izgledaju vrhunski.

tulipan
06.9.2013 21:54
10
0

uuu al jee dooobarrr..

Cbr
07.9.2013 01:42
0
37

Em gadno spolja e. gadno i seljacko iznutra, A najgore od svega zastatela mehanika koja se stalno kvari !!!

evroskeptik
07.9.2013 08:16
13
3

Tesko je podrzati BMW sto je i seriju 3 coupe krstio cetvorkom, tek da se dobije na popuni palete. Realno je da osim A5 nema pravu konkurenciju u toj klasi

Enko
07.9.2013 18:34
11
10

Audi A5 je mnogo lepši auto! A najjaci vam je primer kada uporedite A5 iz 2009-e godine i E92 iz iste. Pa Audi kao da je veća klasa automobila.

Omer
08.9.2013 08:27
7
0

Jos jedan glas + za tekst & auto.

BMW fanatic
09.9.2013 11:13
16
1

@Audifan Ima logike u tome što kažeš, al mogli su to i drugačije riješiti, kao što neko reče 3gt se mogao nuklerisati kao Serie 4 ili slično. Ne bi ništa bilo sporno u Seriji 4, da se kultno ime M3 (Coupe) ne ukida, pogotovo ako se zna da se M3 najviše prodavao u coupe verziji. Ali, važnije je imati što više modela, što bolji profit, nego sve ostalo. Više bih volio da se BMW posveti nekom supersportskom autu, kao što je nekad bio M1, da se misli o nasljedniku Serije 8 i takvim autima, po čemu je BMW i poznat, a ne Serija 1, Serija 2, 3 GT, mini-venovi, bezbroj SUV-a, SAV-a i sl sr*anja. Pozdrav

Audifan
09.9.2013 12:10
25
4

@Bmw fanatic Neznam ni sam niti zelim da bilo kome namecem moje misljenje ! ali realno i da su ga nazvali Bmw Š klase opet bi bio vrhunski i rame uz rame sa Audijevom A5(koji jeste realno bolji od e92) ,ista prica se vodila i oko pojave A5 tradionalni ljubitelji su osporavali ali ga kupovali,nedovoljno upuceni brkali sa (A6coupe koji ni nepostoji, mozda je a jeste cilj priblizavanje seriji 5 ). Sto se tice same palete modela za svakoga ponesto,eto ja nevolim suv niti jednog proizvodjaca (a svidja mi se jedino X6 i evoq) bmw serije 1 kada je prvi izasao mislio sam ko ce ovo kupovati? Ne da se prodavao vec su oformili posebno odeljenje u okviru brenda iskljucivo za seriju 1 , naslednik 1 slazem se dizajnerski,poredici ga sa A klasom i A3 kao da je blago receno predhodni model,medjutim vozna dinamika ako i ostali Bmw kvaliteti mu prave prostora na trzistu. Licno meni neshvaceni modeli GT zasto ? niti kupe sa 4 vrata niti klasican hecbek vec nesto izmedju,smatram da je 5gt bio u formi kupe limuzine da bi se mnogo bolje snasao na trzistu.
Za nedostatak serije 8 se 100% slazem,neznam sta cekaju?Jos od pojave Audijevog R8 sam mislio sledece godine dolazi odgovor od BMW ali evo 8 godina nista se nije desilo po tom pitanju !
Ja licno sam bez ikakvih predrasuda podeljen izmedju Bmw i Audija realne favorite izdvajam po sopstvenom ukusu i iskustvima,a svakako prateci tokove autoindustrije trenutno nijedan drugi brend nedolazi u obzir! Jos da dodam da bih trenutno jako voleo da posedujem 428i Xdrive u Bmw M performans paketu opreme naravno M plave boje. Nejasno mi je zasto nenude 420d sa AWD pogonom kao kod 320d ???

Sorfonije
09.9.2013 19:52
7
2

e46 kupe je objasnio.Najskladjeniji auto te klase u poslednjih 15 godina.

BMW kontenjer
11.9.2013 08:40
1
11

Razvuceni farovi ko Bosiljciceve oci,ovo je u klasi dacije:)))BMW su dobri bili do 93 god od tad na vamo ko ga kupi sa ovim menjacom pola familije treba u belo roblje da proda za popravke!!!

Aleksandar
15.9.2013 04:18
3
1

Automobil je generalno gledano pogodak. Kako trzisni kao proizvod, tako i estetski. Licno moje misljenje je da bi sam prednji kraj mogao biti zeru vise BMW-ovski (ovako je realno blago Hiyndai-jevski), mada to se verovatno trazi danas. A i nije kraj sveta (svakako bolje je sve u kompletu nego sto je bilo kod nekih modela iz prethodne dekade). Sa svih ostalih strana kao i enterijer, prva klasa. Sto se tice mehanike, motorizacije, tehnologije, verujem ne treba uopste sumnjati u BMW. Medutim meni se naprimer ne dopada, osim toga sto mu nadenuse naziv serija 4 i to sto se na osnovu brojne oznake vec neko vreme kod BMW-a ne moze naslutiti koja je zapremina motora u pitanju, kao sto je bio slucaj u zlatno doba kompanije 80-tih i 90-tih. Svi su 2.0 i 3.0 a zovu se i 320, 325 i 328 i 335 ili recimo kao sto je ovde slucaj 435i a ono 3.0 agregat. I vrsan znalac bi se na momenat mogao zbuniti. A to je sto se prepoznatljivosti tice a malo i samog imidza brenda korak unazad. Sto se tice tih novih silnih klasa X1, X3, X4, X5, X6 te serija 1, GT ovo ono, udarilo je takvo vreme surovog kapitalizma u sadejstvu sa nekom bogataskom neukom razmazenoscu i to se trazi pa onda tako i nudi. A BMW, kao proaktivna kompanija to mora da prati, kako bi zadrzao i unapredio svoje pozicije. Ali nista nije presudno pa tako svako ko moze kupuje ono sto se njemu dopada. A od viska glava ne boli. Mada dabome da su 3 i sada 4, 5 i 6, 7 oni prepoznatljivi modeli. Samo kao sto ovde neki pisu, fali naslednik osmice ali nista od toga jer ce mu staviti, kada bi se kojim slucajem takav neki automobil i pojavio, neki turbo R6 benzinac ili dizel ili strujni pogon i to bi bila jeres a od nekada vrhunca automobilizma olicenog u gran tourismo karoseriji sa atmosferskim, ne sputanim, iskonkim V12 motorom, danas ne bi bilo ni govora. Naslednik bi eventualno imao V8 centralno pozicioniran sto bi zasigurno bio sjajan automobil ali nesto potpuno drugacije od osmice. Pozdrav.

bmw series 8
19.9.2013 12:16
5
2

cisto da znate da je "bmw kontenjer" dejan l. covek koga su izbacili sa autobloga i sad truje ovde.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: