Predstavljamo

2017 BMW serije 5

Nova „petica“ ide stopama „sedmice“

Luksuz i tehnologija u znaku broja 5

BMW nastavlja sa smernicama koje je sam sebi zadao u E segmentu. Mada po mnogima nova serija 5 nije dizajnerski daleko odmakla od odlazeće, ona je ipak suštinski drugačija (nova) samim tim što počiva na novoj mehaničkoj platformi


Svi ljubitelji BMW-a, Achtung! Stigla je nova serija 5! Twituj ovo!

Ono što se ne može poreći novom BMW-u serije 5 je fantastičan kvalitet izrade, estetska prepoznatljivost i podizanje luksuza na viši nivo. Dimenzije karoserije su izdašnije, jer je nova limuzina 36 milimetara duža (4.935 milimetara), šest milimetara šira (1.868 milimetara) i dva milimetra viša (1.466 milimetara). Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.975 milimetara, što je dodatnih sedam milimetara u odnosu na F10.

Dizajn
Kao što je bilo za očekivati, LED farovi su standardni kod nove generacije. „Anfas“ izgleda moćnije i atraktivnije a kućišta svetala se „ulivaju“ u masku hladnjaka u vidu tradicionalnih „bubrega“.

Adaptivna LED svetla su sposobna da menjaju grafiku osvetljenja, i opcija su sa BMW Selective Beam sistemom koji ne dozvoljava zaslepljivanje ostalih učesnika u saobraćaju, uz domet od čak 500 metara. Dnevna LED svetla su šestougaona i protežu se sve do „bubrega“, kreirajući stilsku formu koja naglašava atletski, nizak stav prednjeg dela.

Što se bočnog profila tiče, on odiše dinamikom a putnički odeljak je povučen prema nazad u odnosu na dug međuosovinski razmak, dok kratki prepusti zaokružuju sportsku pojavu, koja u suštini i dolikuje seriji 5, bez obzira na njenu „biznis“ orijentaciju.

Zadnji deo takođe karakteriše dizajn koji naglašava širinu vozila. Signalna grupa zalazi duboko u bočni deo vozila, kreirajući vizuelnu konekciju krila i zadnjeg dela. Oštre LED linije dolaze u karakterističnom BMW-ovom „L“ potpisu. U ostale elemente koji definišu pozadinu automobila se ubrajaju atraktivni završeci izduvnog sistema, simetrično aranžirani na svim vezirjama. U zavisnosti od motora i nivoa opremljenosti, mogu biti kružni, trapezoidni, pravougaoni i u kvartetu.

Ono što takođe treba spomenuti je i poboljšana aerodinamika, ostvarena kroz sistem aktivnih zakrilaca u masci hladnjaka, koji se otvaraju i zatvaraju u odnosu na stepen zahteva hlađenja motora, ali im je primarna pozicija zatvorena radi što bolje efikasnosti.

Za novi BMW serije 5, Bavarci su obezbedili dve standardne i 11 metalik nijansi, uz šest BMW Individual finiša i dve BMW Individual Frozen nijanse. Kupci će takođe moći da biraju među 17 različitih naplataka od 17 do 20 cola. Original BMW Accessories u ponudu stavljaju još tri kompleta točkova od 20 cola.

BMW je obezbedio Sport Line i Luxury Line pakete opreme, koji mogu da se skroje po želji kupca. Sport Line naglasak stavlja na dinamičan karakter vozila sa odgovarajućim elementima i naplacima od 18 i opciono 19 cola u dvotonskom finišu. Što se enterijera tiče, tu su BMW sportska sedišta napred i sportski volan presvučen kožom.

Luxury Line fokus premešta na eleganciju, što podrazumeva obilniju upotrebu hroma, poput onog koji uokviruje „bubrege“ maske hladnjaka i druge elemente. Točkovi su takođe standardni od 18 a opcioni od 19 cola. Enterijer krasi kožni tapacirung sa kontrastnim šavovima i specijalnim dekorativnim umecima, radi naglašavanja visokog stila. Instrument tabla je presvučena Sensatecom.

M Sport Paket će takođe biti dostupan od samog lansiranja, a on uključuje M aerodinamički paket (prednja suknjica sa većim usisnim otvorima, bočne suknjice na pragovima, difuzor pozadi i tandem pravougaonih završetaka izduvnih cevi). M Sport podrazumeva i niže ogibljenje i M naplatke od 18, odnosno 19 cola. Unutrašnjost krase M sportska sedišta presvučena alkantarom i M Sport volan presvučen kožom, pored ekskluzivnih patosnica i aluminijumskih papučica.

Enterijer
S jedne strane, sportska nota je ispoštovana, ali i neophodna doza elegancije i luksuza, svojstvena za premijum E segment. Materijali su vrhunski, baš kao i završna obrada, sa poznatim BMW-ovim obraćanjem pažnje na najmanje detalje.

Pored prostranosti, kabinski prostor odlikuje i mnoštvo novih tehnologija koje vozaču i putnicima obezbeđuju maksimalan komfor i zadovoljstvo u vožnji. Po Adrijanu van Hojdonku, višem potpredsedniku dizajna BMW grupe, preciznost i kvalitet izrade uz revolucionalizovan koncept instrumentacije, stavljaju novu seriju 5 u sam vrh segmenta.

Mada je linija krova niska i tečno se uliva u zadnji deo, prostor u pojasu glava nije kompromitovan, baš kao ni zapremina prtljažnika, koja iznosi 530 litara. Osećaj obilja prostora unutar kabine je naglašeniji znatno u novom modelu, što može da se zahvali i niže postavljenoj instrument tabli i stojećem displeju. Pored toga, dimenzije enterijera su zaista izdašnije u odnosu na one kod odlazećeg modela, posebno u pojasu laktova i ramena. Putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u više prostora za noge. BMW je takođe poradio i na poboljšanju zvučne izolacije, što takođe doprinosi vrhunskom komforu.

U džepove vrata sada mogu da se smeste i boce od 1 litre zapremine, a držači za čaše u centralnoj konzoli su dublje pozicionirani, što obezbeđuje nesmetan pristup kontrolnim jedinicama.

Osećaj obilja prostora unutar kabine je naglašeniji znatno u novom modelu, što može da se zahvali i niže postavljenoj instrument tabli i stojećem displeju

Sedišta su standardno elektro podesiva, uz veliki izbor dostupnih materijala, dekorativnih šavova itd. Opciona sportska sedišta sa funkcijom masaže podešavaju bočnu potporu, obezbeđujući najbolju moguću lateralnu podršku pri oštrim prolascima kroz krivine. Multifunkcionalna sedišta su dostupna sa funkcijom masaže sa osam različitih programa, uz tri stepena intenziteta. Sjajna stvar za sve nas čija su leđa „pretrčala“ veliki broj kilometara. Dotičnih osam programa je podeljeno u tri kategorije: „Mobilizacija“, „relaksacija“ i „vitalnost“. Masažer koristi 20 vazdušnih komora inkorporiranih u naslone i jastučiće sedišta, koji se naizmenično naduvavaju i izduvavaju. Naravno, funkcije grejanja i ventilacije se podrazumevaju, kao i grejanje volana.

Izdašne mogućnosti podešavanja sedišta obezbeđuju da svako može da pronađe idealnu poziciju na vozačkom i suvozačkom mestu.

Kontrola putem pokreta ruke je premijerno predstavljena u seriji 7 prošle godine, a ovu tehnologiju naravno usvaja i serija 5. Navigacija, telefon, zabava i funkcije vozila mogu biti vizualizovane na opciono dostupnom ekranu visoke rezolucije od 10,25 inča, i to ne samo putem iDrive kontrolera već i putem pokreta i glasovnih komandi.

U novoj seriji 5 se najvažnije informacije u vezi sa tekućim saobraćajem, navigacionim instrukcijama, upozorenjima, telefonskim listama i muzikom mogu pratiti bez da se skida pogled sa puta. To može da se zahvali BMW Head-Up Display tehnologiji, koja projektuje obilje informacija na vetrobran, i to u rezoluciji 800x400 piksela.

Klima uređaj je dvozonski, a kao opciju poseduje funkciju automatske recirkulacije vazduha, kada se, primera radi, vozilo nađe u tunelu. U opcione detalje se ubraja i kontrola klime za putnike na zadnjim sedištima.

To nije sve jer Ambient Air paket koristi jonizaciju vazduha za maksimalno prijatan ambijent. Pored jonizacije, paket donosi i funkciju parfemisanja kabinskog prostora odabranim mirisima. Tri su nivoa intenziteta, a kupci mogu da biraju između osam različitih mirisa.

Za audio ugođaj je zadužen Bowers & Wilkins uređaj sa dijamantskim visokotoncima, što je prvi put dostupno u seriji 5. Desetokanalno pojačalo napaja 16 zvučnika sa maskama od nerđajućeg čelika sa ekskluzivnim „Fibonači“ otvorima koji se osvetljavaju kada se sistem aktivira. Snaga? Impresivnih 1.400 w. Alternativa dolaze u vidu devetokanalnog sistema sa 16 zvučnika (600 w) i osmokanalne varijante sa 12 zvučnika. Professional radio sa dvostrukim tjunerom je standardan i dolazi sa šest zvučnika.

Pogon
Sedma generacija „petice“ akcenat stavlja na zadovoljstvo u vožnji, to je sasvim jasno. S obzirom na BMW-ova remek-dela od motora i tradiciju u ovom domenu, to ne bi trebalo da je teško ostvarivo. Ipak, pored oštrije i preciznije upravljivosti, imperativ je bio i redukovanje brojki koje se tiču potrošnje i emisije štetnih gasova. Dva benzinska i dva dizel motora su dostupna odmah nakon lansiranja na tržište.

Svi članovi novorazvijene, modularne BMW-ove EfficientDynamics porodice motora se odlikuju ekstremno lakom, termodinamički optimizovanom aluminijumskom konstrukcijom.

Zahvaljujući poznatoj BMW TwinPower Turbo tehnologiji, maksimalna snaga je spojena sa efikasnošću za primer, i to sve u okviru Evro 6 standarda.

Benzinske jedinice koriste TwinScroll turbo tehnologiju i sistem direktnog ubrizgavanja goriva visoke preciznosti, dvostruki VANOS sistem varijabilne kontrole bregaste osovine i Valvetronic sistem varijabilnog menadžmenta rada ventila. Dizel modeli, s druge strane, koriste turbo punjač sa varijabilnom geometrijom turbine i najnoviju generaciju „common-rail“ sistema direktnog ubrizgavanja goriva, koji generiše pritisak do 2.500 bara. Izduvni sistem kod dizel jedinica koristi BMW BluePerformance tehnologiju, koja kombinuje blisko uparene filtere čađi i oksidacioni katalizator sa katalizatorom za sladištenje azotnih oksida. Tretman izduvnih gasova u svim dizel modelima se obavlja uz pomoć SCR tehnologije, uključujći vodeno hlađeni modul za regulaciju AdBlue tečnosti, što dodatno smanjuje emisiju neželjenih azotnih oksida.

Novi dvolitarski, četvorocilndarski motor u BMW 530i nadmašuje prethodnu jedinicu iz 528i. Ovaj turbo motor isporučuje 252 ks, što je sedam konja više nego ranije, i to između 5.200 i 6.500 o/min. Maksimalni obrtni moment iznosi 350 Nm, dostupan već pri 1.450 o/min, pa sve do 4.800 o/min. Prosečna potrošnja iznosi 5,4 l/100 km, što je ekvivalentno emisiji CO2 od 126 g/km, koja je sada manja za 11 odsto u odnosu na ranije. BMW 530i do stotke stiže za 6,2 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Trenutna perjanica se nalazi ispod haube 540i, a reč je o motoru koji generiše 340 ks između 5.500 i 6.500 o/min. Ovaj trolitarski redni „šestak“ raspolaže sa 450 Nm, dostupnih između 1.380 i 5.200 o/min. Uprkos povećanju snage, potrošnja je spuštena na prosečnih 6,5 litara na 100 kilometara, uz emisiju CO2 od 150 g/km. Iz stanja mirovanja do 100 km/h, 540i ubrzava za samo 5,1 sekundu, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. xDrive verzija ubrzava do 100 km/h za još kraće vreme – 4,8 sekundi, a prosečno troši 6,7 l na 100 kilometara, uz emisiju CO2 od 156 g/km.

Četvorocilindarski dizel u 520d raspolaže sa 190 konja pri 4.000 o/min, a maksimalni obrtni moment od 400 Nm oslobađa između 1.750 i 2.500 o/min. Menjač je ili šestostepeni manuelni ili osmostepeni Steptronic. Potrošnja goriva sa Steptronicom iznosi samo 4,0 l/100 km, uz emisiju CO2 od 107 g/km. Sprint do stotke obavlja za 7,7 sekundi, a maksimalno može da pojuri do 237 km/h.

BMW-ov aktivan razvoj TwinPower Turbo tehnologije je iznedrio motor za 530d. Ovaj redni šestocilindraš generiše 265 konja (4.000 o/min) i čak 620 Nm maksimalnog obrtnog momenta, od 2.000 do 2.500 o/min. I pored impresivne snage, prosečna potrošnja 530d iznosi samo 4,5 l/100 km (118 g/km CO2). Ubrzava do 100 km/h za 5,7 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h.

Svi motori su dotupni sa BMW xDrive inteligentnim pogonom na sve točkove, koji po prvi put može biti iskombinovan sa integralnim aktivnim upravljanjem i nižim sportskim oslanjanjem.

Štediša, hibrid i osmocilindraš
Ubrzo nakon tržišnog lansiranja serije 5, BMW će dodati još tri motora u portfolio, uključujući novi ulazni i novi top model. Ispod haube BMW-a 520d EfficientDynamics Editiona sa osmostepenim Steptronicom počiva najefikasnija inkarnacija četvorocilindraša sa 190 ks, koji obezbeđuje prosečnu potrošnju od samo 3,9 l/100 km i emisiju CO2 od samo 102 g/km, što je najbolji rezultat u klasi.

„Plug-in“ hibridna verzija će biti lansirana u martu sa oznakom 530e iPerformance. eDrive sistem i četvorocilindarski benzinac generišu ukupno 252 ks, a prosečna potrošnja iznosi samo 2,0 l benzina na 100 kilometara. BMW 530e iPerformance može da dostigne maksimalnu brzinu od 140 km/h čisto na električni pogon. Autonomija čisto na „struju“ iznosi 45 kilometara.

Sa premijerom u isto vreme, na scenu će stupiti perjanica u vidu BMW-a M550i xDrive, čiji V8 isporučuje 462 ks i 650 Nm. Ovaj model do 100 km/h će ubrzavati za okruglo 4 sekunde, uz prosečnu potrošnju od 8,9 l/100 km.

Šasija
Redizajnirana šasija koja izvlači beneficije iz konstrukcije male mase, torziono je kruća nego ikada. Obezbeđuje distribuciju mase i upravljivost svojstvenu BMW-ovom nasleđu. Uz brojne sisteme asistencije vozaču, nova „petica“ će biti praznik za sve one kojima „benzin teče žilama“. Upravljivost je agilnija i preciznija, bez kompromitovanja komfora, ali je BMW napravio korak bliže automatizovanoj vožnji, što se mnogim vozačima i neće svideti, ali to je smer u kome ide celokupna automobilska industrija.

Napred se nalazi poznata, svim ljubiteljima BMW-a draga postavka u vidu dvostrukih poprečnih ramena, dok je pozadi multi-link u pet tačaka. Obilna upotreba komponenti od lakih metala je zadržala neogibljenu masu na najnižem mogućem nivou, radzvajajući konstrukciju u vidu gornje i donje regulacione spone, što je inženjerima dalo slobodu da fino „izbruse“ balans između dinamike i komfora. Spiralne opruge ne moraju da „brinu“ funkcijama pozicioniranja točkova, tako da jedino moraju da se bave minimalnim poprečnim silama. Iz tog razloga ogibljenje isporučuje uglađen odziv pri prelasku preko neravnina na putu. Sa malim kinematskim polužnim šipkama, koje minimalizuju reaktivno ponašanje sistema upravljanja, novi BMW serije 5 pruža izvanredan osećaj na volanu sa jasnom povratnom informacijom. Zadnje ogibljenje i dvostruka poprečna ramena napred, funkcionišu u sinergiji, redukujući naginjanje karoserije pri vožnji u krivinama, ali bez ugrožavanja komfora.

Integralno aktivno upravljanje je sada dostupno u kombinaciji sa xDriveom. Ova mogućnost dodatno doprinosi kvalitetu vožnje, preciznosti upravljanja i odzivu. Opciono, serija 5 može biti opremljena revidiranim, sada elektromehaničkim „Integral Active Steering“ sistemom upravljanja na zadnje točkove, u cilju ostvarivanja još bolje agilnoti, stabilnosti i komfora.

Upravljivost je agilnija i preciznija, bez kompromitovanja komfora, ali je BMW napravio korak bliže automatizovanoj vožnji

Rezime
Novi BMW serije 5 definitivno postavlja standarde u klasi, a za očekivati je da ga konkurencija isprati. Vrhunska tehnologija je prenesena iz serije 7, tako da su mnogi novu „peticu“ i nazvali „baby serija 7“. Ipak, serija 5 je zadržala svoje smernice, ali je ujedno i daleko odmakla od BMW-ove filozofije iz prošlosti, kada su sedani iz E segmenta u pitanju. Međutim, evolucija je zahvatila čitavu automobilsku industriju, a u tom koloseku se nalazi i bavarski proizvođač. Ne treba sumnjati u tržišni uspeh novog modela, koji će definitivno ojačati nešto oslabljene pozicije BMW-a u odnosu na Mercedes, koji je izvršio pravi „krosover blickrig“ u 2016. godini.

     
 
Pavle Barta
22254
Postavljeno: 15.10.2016

Arhiva: Predstavljanja

Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 06.11.2017

Toyota Land Cruiser (2018)

Land Cruiser je jedan od onih automobila čije ime svi prepoznaju, legenda za koju znaju sve od Srbije do Zimbabvea, terenac u pravom smislu te reči


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 30.10.2017

Polestar 1 (2020)

Novoformirani brend Polestar, predstavio je putem interneta svoj prvi model, koji nosi krajnje simboličan, gotovo lakonski naziv - „1“


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 24.10.2017

Audi A7 Sportback

Nakon predstavljanja novog A8, bilo je samo pitanje trenutka kada će na tržište stići i nova generacija A7. Ovaj model u Audijevoj gami nalazi se tik ispod perjanice kompanije


Aston Martin DB11 Volante

16.10.2017

Audi R8 V10 RWS

09.10.2017

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

06.10.2017

Suzuki Swift Sport 2018

04.10.2017

Toyota Yaris GRMN

28.09.2017

Volkswagen Polo GTI

26.09.2017

Škoda Karoq

21.09.2017

Audi RS4 Avant

20.09.2017

Renault Megane RS

18.09.2017

Volkswagen I.D. Crozz II Koncept

16.09.2017

Dacia Duster

14.09.2017

Porsche Cayenne

04.09.2017

Renault Alaskan

02.09.2017

Bentley Continental GT

01.09.2017

Volkswagen T-Roc

28.08.2017

Ferrari Portofino

25.08.2017

BMW M5

23.08.2017

Mercedes Maybach 6 Cabriolet Tekst sa video prilogom!

21.08.2017

Lotus Evora GT430

14.08.2017

Mercedes X klasa

22.07.2017

Hyundai i30 N

21.07.2017

Audi A8

18.07.2017

Jaguar XE SV Project 8 (2018)

05.07.2017

Peugeot Pick Up (2018)

28.06.2017

Nissan X-Trail (2018)

21.06.2017

Škoda Octavia RS

20.06.2017

Hyundai Kona

15.06.2017

Peugeot 308 za 2018. godinu

07.06.2017

Fiat 500L za 2018. godinu

24.05.2017

Škoda Karoq

20.05.2017

BMW M240i Coupe

17.05.2017

Dacia Logan MCV Stepway

12.05.2017

Seat Ibiza

02.05.2017

Honda Civic Type R

28.04.2017

Mercedes-AMG S63 4MATIC+

25.04.2017

Lexus LS 500h

21.04.2017

Škoda Octavia RS

20.04.2017

Mazda CX-5

14.04.2017

Volkswagen e-Golf

11.04.2017

Alpine A110 Tekst sa video prilogom!

23.03.2017

Volkswagen Arteon

21.03.2017

Volvo XC60 za 2018. godinu

13.03.2017

BMW Serija 1 sedan

04.03.2017

Lamborghini Aventador S

28.02.2017

Škoda Citigo za 2017.

24.02.2017

Škoda Kodiaq Scout

11.02.2017

Nissan Micra

24.01.2017

2018 Mercedes GLA

21.01.2017

Toyota Camry 2018

17.01.2017

Audi Q8

11.01.2017

Mercedes AMG GT R

06.01.2017

Škoda Octavia Scout

03.01.2017

2017 Opel Insignia Tekst sa video prilogom!

28.12.2016

2017 Ford Fiesta

13.12.2016

Novi Jeep Compass

30.11.2016

Alfa Romeo Stelvio

22.11.2016

2017 BMW serije 5

15.10.2016

Jeep Compass

12.10.2016

Lincoln Continental

16.09.2016

Škoda Kodiaq

10.09.2016

Renault Megane Sedan

26.08.2016

Fiat 500 Abarth

22.07.2016

Renault Koleos

11.07.2016

Maserati Levante

09.04.2016

Subaru Impreza

06.04.2016

Bugatti Chiron

30.03.2016

Mercedes-AMG C63 Coupe

26.08.2015

Audi S8 plus

19.08.2015

Opel Astra

30.07.2015

Audi A4 i A4 Avant

25.07.2015

Honda Civic Type R

08.06.2015

Nissan Sway koncept

29.05.2015

BMW serija 1

15.04.2015

Ferrari 488 GTB

13.04.2015

Porsche 911 Targa 4 GTS

10.04.2015

Cadillac CTS-V

24.01.2015

Toyota Mirai

05.01.2015

Porsche 911 GTS

31.12.2014

Jaguar XE

12.09.2014

Ford Focus ST

28.08.2014

Mercedes-Benz S65 AMG Coupe

27.08.2014

Peugeot 508

23.07.2014

Mercedes V klase

16.07.2014

2015 Ford F-150

15.07.2014

Audi Allroad Shooting Brake

25.06.2014

Golf R400

13.06.2014

Mercedes-Benz Coupe Concept SUV

10.06.2014

McLaren 650S

09.05.2014

Mercedes-Benz S klasa kupe

28.04.2014

Chrysler 200

23.04.2014

Peugeot 108

22.04.2014

BMW Active Tourer Series 2

19.04.2014

Jeep Renegade

13.03.2014

Toyota FT-1

11.03.2014

Nissan Sport Sedan Concept

06.03.2014

BMW X3

03.03.2014

Infiniti Q50 Eau Rouge

28.02.2014

Mercedes GLA 45 AMG

24.02.2014

Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

20.02.2014

Lamborghini Huracan LP610-4

18.02.2014

Mercedes-Benz C klasa

11.02.2014

Ford Mustang

05.02.2014

Subaru WRX

30.01.2014

Jaguar F-Type

28.01.2014

Porsche Macan

23.01.2014

Lexus RC Coupe

07.01.2014

Mercedes-Benz S 63 AMG

30.12.2013

Mini Cooper

27.12.2013

BMW serija 2

19.12.2013

Tržište SAD - Toyota Tundra

29.11.2013

BMW serija 4

28.11.2013

Ford Fiesta ST 2014

21.11.2013

Nissan X-Trail

13.11.2013

Audi Nanuk Concept

12.11.2013

Nikada rođeni modeli - Jaguar F-Type

31.10.2013

BMW i8

22.10.2013

Volkswagen Golf R

17.10.2013

Opel Monza

10.10.2013

Volvo Coupe Concept

07.10.2013

Jaguar Project7

16.09.2013

BMW i3

13.09.2013

Mercedes-Benz S63 AMG

10.09.2013

Peugeot 308

13.08.2013

Mazda3

05.08.2013

BMW X5

29.07.2013

Škoda Octavia RS

22.07.2013

Icona Vulcano

15.07.2013

Porsche 911 Turbo/Turbo S

10.07.2013

Volkswagen Golf GTI

02.07.2013

Maserati Ghibli

25.06.2013

Mercedes-Benz S klasa Tekst sa video prilogom!

17.06.2013

Citroen C4 Picasso

14.06.2013

Range Rover Sport

31.05.2013

Audi A3 Sedan

27.05.2013

Suzuki SX4

21.05.2013

BMW X4

10.05.2013

LaFerrari

06.05.2013

KIA Provo Concept

03.05.2013

McLaren P1

01.05.2013

Porsche 911 GT3

25.04.2013

Lamborghini Veneno

22.04.2013

Toyota i-ROAD

18.04.2013

Ford Explorer

15.04.2013

Cadillac ELR Tekst sa video prilogom!

09.04.2013

Nissan Note

08.04.2013

Lexus IS

03.04.2013

VW Cross Blue Concept

02.04.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

01.04.2013

BMW Serija 3 Grand Turismo

26.03.2013

BMW Series 4 Coupe Concept Tekst sa video prilogom!

21.03.2013

Chevrolet Corvette C7 Stingray Tekst sa video prilogom!

19.03.2013

Volvo S60 Polestar Concept

11.03.2013

Mercedes-Benz CLA Tekst sa video prilogom!

05.03.2013

Renault Captur

25.02.2013

Subaru Forester

20.02.2013

Peugeot 2008

18.02.2013

Nissan Pathfinder

31.01.2013

Audi RS6 Avant

24.01.2013

Porsche Cayman

17.01.2013

Citroen DS3 Cabrio

02.01.2013

Mazda 6

26.12.2012

MINI Paceman

18.12.2012

McLaren P1

05.12.2012

Škoda Rapid

03.12.2012

Jaguar F-type

29.11.2012

Peugeot Onyx Concept

21.11.2012

Ford Mondeo

19.11.2012

Peugeot 208 GTi

13.11.2012

Toyota Auris

08.11.2012

VW Golf 7

06.11.2012

Opel Adam

01.10.2012

Renault Clio

26.09.2012

BMW Serija 7

24.09.2012

Land Rover Range Rover

18.09.2012

Mercedes-Benz G Klasa

11.09.2012

BMW Zagato Coupe

24.08.2012

Porsche 918 Prototype

13.08.2012

Mercedes-Benz Style Coupe

09.08.2012

Volkswagen Scirocco GTS

07.08.2012

Fisker Atlantic Tekst sa video prilogom!

25.07.2012

Bentley Continental GT Speed

23.07.2012

BMW X1

16.07.2012

MG Icon

03.07.2012

Citroen Numéro 9 Concept

26.06.2012

Toyota Avalon

19.06.2012

Volkswagen Golf GTi Cabriolet

13.06.2012

Nissan NV200

11.06.2012

Bentley EXF 9

08.06.2012

Dodge Viper SRT

01.06.2012

Infiniti Emerg-E

30.05.2012

Lamborghini Aventador Jota

28.05.2012

Volvo V40

17.05.2012

Chevrolet Camaro ZL1

08.05.2012

Mercedes-Benz A klasa

30.04.2012

Ferrari F12 Berlinetta

23.04.2012

BMW Concept M135i

17.04.2012

Audi RS4 Avant

12.04.2012

Chevrolet Corvette 427

10.04.2012

MINI Roadster

06.04.2012

Porsche Panamera GTS

03.04.2012

BMW M6

28.03.2012

Aston Martin V12 Zagato

20.03.2012

Audi A6 Allroad Quattro

16.03.2012

Honda Accord Coupe Concept

12.03.2012

Toyota GT-86

09.03.2012

Cadillac ATS

05.03.2012

Acura NSX

01.03.2012

Dodge Dart

28.02.2012

Volkswagen E-Bugster

20.02.2012

Porsche Boxster

15.02.2012

Audi A1 Sportback

07.02.2012

BMW Series 6 Gran Coupe

03.02.2012

Mercedes-Benz SL 2013

02.02.2012

Bentley Continental GT V8

27.01.2012

Volkswagen Cross Coupe

24.01.2012

Mercedes F125

17.01.2012

Lancia Thema

06.01.2012

Subaru BRZ

03.01.2012

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale

27.12.2011

Mazda Takeri

09.12.2011

Peugeot 208

05.12.2011

Jaguar C-X16

02.12.2011

Renault Frendzy

25.11.2011

Honda Civic

23.11.2011

Škoda MissionL

17.11.2011

Mercedes-Benz C63 AMG Black Series

11.11.2011

Nissan Juke-R

10.11.2011

Maserati Kubang

31.10.2011

Hyundai i30

27.10.2011

Ford Evos

24.10.2011

Lexus GS

20.10.2011

Subaru XV

18.10.2011

FIAT Panda

11.10.2011

Porsche 911 Carrera

04.10.2011

Lexus LFA Nurburgring Edition

30.09.2011

BMW i3/i8

29.09.2011

Mercedes-Benz B klasa

26.09.2011

Mazda CX-5

20.09.2011

Aqos Le Mans

23.08.2011

Porsche Panamera S Hybrid

11.08.2011

VW Tiguan

05.08.2011

Mercedes M klasa

29.07.2011

Scion FR-S

19.07.2011

BMW 328 Hommage Tekst sa video prilogom!

01.07.2011

BMW Serija 1

28.06.2011

Hyundai i40 sedan

21.06.2011

Lexus LF-Gh Tekst sa video prilogom!

09.06.2011

Citroen DS5

06.06.2011

VW Beetle

26.05.2011

Mercedes-Benz Concept A

24.05.2011

Audi Q3

19.05.2011

Škoda Vision

12.05.2011

Alfa Romeo 4C

09.05.2011

Ford B-MAX

29.04.2011

Kia Rio

18.04.2011

BMW Vision ConnectedDrive

14.04.2011

Lamborghini Aventador Tekst sa video prilogom!

11.04.2011

VW XL1

07.04.2011

Aston Martin Virage Tekst sa video prilogom!

15.03.2011

Porsche 918 RSR

10.03.2011

Honda Civic

07.03.2011

Lancia Stratos

01.03.2011

Mercedes-Benz SLK Tekst sa video prilogom!

24.02.2011

Hyundai Veloster

22.02.2011

Ferrari FF

14.02.2011

Nissan Ellure

03.02.2011

MINI Countryman WRC

01.02.2011

Audi A6 Tekst sa video prilogom!

28.01.2011

Honda Brio

27.01.2011

BMW Serija 1 M Coupe Tekst sa video prilogom!

24.01.2011

Dacia Duster Trophée Andros

10.01.2011

Red Bull X1

29.12.2010

Jaguar C-X75 Tekst sa video prilogom!

24.12.2010

Audi RS 3 Sportback

20.12.2010

Hyundai Elantra

16.12.2010

Pagani Zonda Tricolore

02.12.2010

Ford Ranger i Mazda BT-50

29.11.2010

Saab 9-4X

23.11.2010

VW Eos

18.11.2010

BMW 6 Series Concept Coupe

05.11.2010

Mazda Shinari

02.11.2010

Opel GTC Paris

01.11.2010

Lotus Elite

19.10.2010

VW Passat

14.10.2010

Bugatti Veyron Super Sport

04.10.2010

Mercedes CLS

24.09.2010

Citroen DS4

16.09.2010

Range Rover Evoque

31.08.2010

Audi A7 Sportback

30.08.2010

Peugeot 508

26.08.2010

BMW X3

23.08.2010

Volkswagen Jetta

26.07.2010

Renault Latitude

22.07.2010

Audi A1 Wörthersee 2010

15.07.2010

Jeep Grand Cherokee Tekst sa video prilogom!

22.06.2010

Citroën C4 Tekst sa video prilogom!

21.06.2010

Alfa Romeo Zagato TZ3 Corsa

04.06.2010

Mercedes-Benz Shooting Break

03.06.2010

VW Phaeton

31.05.2010

BMW Gran Coupe Concept

21.05.2010

Benero

11.05.2010

KIA Optima

26.04.2010

Porsche 918 Spyder Tekst sa video prilogom!

19.04.2010

Porsche Cayenne Tekst sa video prilogom!

06.04.2010

Noble M600

01.04.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

29.03.2010

VW Touareg Tekst sa video prilogom!

26.03.2010

Audi A1

19.03.2010

Peugeot SR1

09.03.2010

VW Compact Coupe Concept

04.03.2010

Ford Focus

02.03.2010

Opel Meriva

26.02.2010

Pagani Zonda R

25.02.2010

Hyundai Sonata

08.02.2010

VW Amarok

27.01.2010

Alfa Romeo Giulietta

25.01.2010

Bugatti 16C Galibier

28.12.2009

BMW M3 GTS

22.12.2009

Dacia Duster Andros Tekst sa video prilogom!

21.12.2009

Lexus LFA

24.11.2009

Toyota FT-86

16.11.2009

Honda CR-Z

13.11.2009

Hyundai ix35

02.11.2009

Mercedes-Benz SLS AMG

20.10.2009

Ford C-MAX

16.10.2009

Trabant nT

14.10.2009

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

12.10.2009

Nissan LEAF

28.09.2009

Jaguar XJ

18.09.2009

KIA Venga

14.09.2009

Bentley Mulsanne

10.09.2009

Peugeot 5008

14.08.2009

Zenvo ST1

10.08.2009

BMW X1

23.07.2009

Citroen C3

21.07.2009

Opel Astra

06.07.2009

Kia Sorento

03.07.2009

VW Scirocco R

02.07.2009

Aston Martin One-77

23.06.2009

Subaru Legacy

04.06.2009

Acura ZDX

14.05.2009

BMW X5 M i X6 M

12.05.2009

Infiniti Essence

11.05.2009

Opel Ampera

27.04.2009

Mercedes-Benz SLS

24.04.2009

Škoda Yeti

23.04.2009

Toyota Verso

09.04.2009

VW Polo

07.04.2009

Dacia Duster

06.04.2009

Rinspeed iChallenge Concept

31.03.2009

BMW Serija 5 Gran Turismo

23.03.2009

Rolls-Royce 200EX

13.03.2009

Mercedes E Coupe

12.03.2009

Toyota Prius

05.03.2009

Mercedes E klasa

03.03.2009

Peugeot 3008

27.02.2009

VW Concept Blue Sport

25.02.2009

Audi Sportback Concept

23.02.2009

Shelby Mustang GT500

06.02.2009

Mercedes SL65 AMG Black Series

30.01.2009

Mazda 3

19.01.2009

BMW Z4

12.01.2009

Volvo S60

07.01.2009

Nissan 370Z

24.12.2008

Chevrolet Volt

16.12.2008

Lamborghini Estoque

20.11.2008

Toyota Avensis

17.11.2008

Toyota Urban Cruiser

22.10.2008

Mercedes-Benz Concept Fascination

20.10.2008

Renault Megane III

17.10.2008

Lotus Evora

02.10.2008

BMW serija 7

30.09.2008

Citroen C3 Picasso

23.09.2008

Ford Focus RS

18.09.2008

VW Golf VI

15.09.2008

Alfa Romeo MiTo

14.08.2008

Opel Insignia

01.08.2008

Kaipan 14

28.07.2008

BMW GINA Light Visionary Model koncept

25.07.2008

Chevrolet Aveo 3 door

23.07.2008

Opel Insignia

30.06.2008

Ferrari California

27.06.2008

VW Scirocco

16.06.2008

Suzuki A-Star Concept

10.06.2008

Lancia Delta

02.06.2008

Jaguar XF

30.05.2008

VW Caddy Maxi Life

28.05.2008

Kia Soul

13.05.2008

Ford Fiesta

09.05.2008

Rinspeed sQuba

29.04.2008

Renault Koleos

23.04.2008

Mercedes-Benz SL 63 AMG i SL 65 AMG

31.03.2008

Nissan GT-R, Murano i Pivo 2 Concept

27.03.2008

Dodge Challenger SRT8

21.03.2008

Ford Explorer 2008

17.03.2008

Citroen C5

29.02.2008

Cadillac Provoq Concept

08.02.2008

Mercedes-Benz Vision GLK Freeside

06.02.2008

Mercedes-Benz F700 Concept

07.01.2008

Seat Tribu Concept

02.01.2008

Audi metroproject quattro

17.12.2007

Toyota IQ Concept

10.12.2007

VW Tiguan

21.11.2007

Suzuki Splash

12.11.2007

Opel Astra Sedan

06.11.2007

Ford Kuga

05.11.2007

Citroen C-Cactus Concept

24.10.2007

Mazda 6

09.10.2007

Audi A4

08.10.2007

BMW Concept X6

05.10.2007

BMW Serija 1 Coupe

02.10.2007

Mini Clubman

27.09.2007

Peugeot 308 RC Z

14.09.2007

Porsche 911 GT2

11.09.2007

Bentley Brooklands

30.08.2007

Spyker C12 Zagato

20.08.2007

Renault Laguna

30.07.2007

Seat Altea Freetrack

25.07.2007

Peugeot 308

18.07.2007

Fiat Linea

16.07.2007

Opel Agila

10.07.2007

VW Golf GTI W12-650

28.06.2007

Porsche 911 Turbo Cabriolet

25.06.2007

Mazda 2

22.06.2007

Peugeot 207 SW Outdoor Concept

21.06.2007

Buick Riviera Concept

19.06.2007

Suzuki SX4 Sedan

15.06.2007

Audi TT Clubsport Quattro

11.06.2007

Kia KND-4 Concept

07.06.2007

Honda Accord Coupe Concept

04.06.2007

Volkswagen Golf Variant

02.06.2007

Lada C-class Concept Coupe

31.05.2007

Ford Mustang Shelby GT 500 KR

28.05.2007

Mazda Hakaze Concept

24.05.2007

BMW M3 Coupe

22.05.2007

Opel GTC Concept

19.05.2007

Chevrolet Beat, Trax i Groove

17.05.2007

Hyundai Genesis Concept

14.05.2007

BMW Concept CS

09.05.2007

GM V6 Dizel

03.05.2007

Maserati GranTurismo

27.04.2007

Citroen C-Crosser i Peugeot 4007

25.04.2007

Dodge Demon Concept

23.04.2007

Cirrus

21.04.2007

Audi A5

17.04.2007

Ford Mondeo

13.04.2007

Fiat 500

09.04.2007

Rinspeed eXasis

06.04.2007

Suzuki XL7

05.04.2007

KTM X-Bow

27.03.2007

Renault Twingo

22.03.2007

Motor Volvo 3,2 litra R6

08.03.2007

VW Tiguan

05.03.2007

Maybach 62 S

26.02.2007

Eurostar EU-97

22.02.2007

Mercedes-Benz C klase

15.02.2007

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe

12.02.2007

Dodge Viper SRT 10

09.02.2007

Evector VUT 100 Cobra

06.02.2007

Kia Cee'd

29.01.2007

BMW serije 3 Cabrio

26.01.2007

Peugeot 207 CC

23.01.2007

VW Iroc Concept

22.01.2007

Volvo XC60 Concept

19.01.2007

Jaguar C-XF

16.01.2007

Škoda Fabia

15.01.2007

Mazda BT-50

12.01.2007

VW GX3

04.01.2007

Aston Martin Rapide

01.01.2007

Toyota Auris Concept

29.12.2006

Chevrolet WTCC Ultra

22.12.2006

Audi R8

18.12.2006

Chrysler Sebring Cabrio

14.12.2006

Lancia Delta HPE Concept

01.12.2006

GM SUV 2007.

27.11.2006

Peugeot 908 RC

24.11.2006

Dodge Avenger Concept

16.11.2006

Dacia Logan MCV

14.11.2006

Fiat Bravo

13.11.2006

Mini

03.11.2006

Ford Mondeo

27.10.2006

Tesla Roadster

05.10.2006

BMW X5

19.09.2006

Citroen C4 Picasso

12.09.2006

Ford Transit

22.08.2006

Alfa Romeo 159 Sportwagon

15.08.2006

Pagani Zonda Roadster F

08.08.2006

Saab Aero X

01.08.2006

Mercedes-Benz CL-klase

28.07.2006

Mazda Kabura Concept

25.07.2006

Chrysler Sebring

24.07.2006

Kia Carnival

17.07.2006

Lamborghini Murcielago LP640

10.07.2006

Chevrolet Captiva

03.07.2006

Dodge Caliber

26.06.2006

Mercedes-Benz E-klase

15.06.2006

BMW Serije 3 Coupé

09.06.2006

Dacia Logan Steppe Concept

01.06.2006

Peugeot 207 RCup Concept

26.05.2006

Opel Corsa

25.05.2006

VW Concept A

19.05.2006

Hyundai Santa Fe

11.05.2006

Saab 9-7X

04.05.2006

Honda Legend

27.04.2006

Audi TT

24.04.2006

Muscle Cars

20.04.2006

Fiat Doblo

14.04.2006

Suzuki SX4

11.04.2006

Opel GT

04.04.2006

BMW Z4 M Coupe

30.03.2006

Dodge Hornet Concept

28.03.2006

Ford S-MAX

23.03.2006

Lexus LS 460 L

13.03.2006

Mazda CX-7

09.03.2006

Peugeot 207

06.03.2006

Ferrari 599 GTB

02.03.2006

Audi S6

24.02.2006

Lamborghini Miura

20.02.2006

Mitsubishi Concept X

14.02.2006

Suzuki Grand Vitara

13.02.2006

Smart Crosstown

10.02.2006

Citroen C-AirPlay Concept

06.02.2006

Mercedes-Benz GL klase

03.02.2006

SAAB 9-5

30.01.2006

Ford Iosis

23.01.2006

Mini Cooper S

20.01.2006

Fiat Sedici

12.01.2006

Dodge Nitro Concept

05.01.2006

Opel Antara GTC Concept

26.12.2005

Jeep Compass

22.12.2005

Maserati GranSport Spyder

14.12.2005

Ferrari GG 50 Concept

12.12.2005

Škoda Octavia RS

06.12.2005

BMW Z4

01.12.2005

Ford Galaxy

28.11.2005

Mazda Sassou

23.11.2005

Carlsson CM50 K

22.11.2005

Toyota Yaris II

18.11.2005

VW EcoRacer Concept

17.11.2005

Mercedes-Benz Vision R 63 AMG

09.11.2005

Mini Wagon Concept

01.11.2005

Peugeot 20Cup

31.10.2005

Hyundai Accent SR Concept

26.10.2005

Dodge Viper SRT10 Coupe

21.10.2005

VW Eos

17.10.2005

Lamborghini Gallardo SE

12.10.2005

Opel Vectra OPC

06.10.2005

Opel Astra TwinTop

03.10.2005

Audi Q7

27.09.2005

Citroen C-SportLounge

22.09.2005

Honda Civic

19.09.2005

Ford Focus MS Design

05.09.2005

Fiat 600 50th

01.09.2005

Porsche Cayman S

19.08.2005

VW Fox

18.08.2005

Lexus IS 200

17.08.2005

Volvo C70 CC

16.08.2005

VW Passat Caravan

15.08.2005

Jaguar XK 4,2-S

12.08.2005

Seat Leon

08.08.2005

Mercedes-Benz Bionic Car

05.08.2005

Škoda Yeti

02.08.2005

Pagani Zonda

30.07.2005

Maybach Exelero

28.07.2005

Peugeot 307

25.07.2005

Ford Focus Vignale Concept

21.07.2005

Mercedes-Benz S klase

18.07.2005

Renault Clio III

15.07.2005

Cadillac DTS

06.07.2005

Hyundai Portico

04.07.2005

Ford SAV

01.07.2005

Alfa Romeo Brera

29.06.2005

Subaru B9 Tribeca

27.06.2005

BMW 3 Touring

24.06.2005

Opel Zafira

22.06.2005

Jeep Grand Cherokee

20.06.2005

Kleemann

09.06.2005

Mitsubishi Colt Coupe-Cabriolet

07.06.2005

Citroen C1

02.06.2005

Peugeot 107

01.06.2005

Alfa Romeo 159

24.05.2005

Fiat Croma

19.05.2005

Mazda MX-5

16.05.2005

SsangYong Rexton

05.05.2005

Cadillac BTS

04.05.2005

Peugeot 407 Coupe Prologue

03.05.2005

Aston Martin V8 Vantage

02.05.2005

Lexus RX 400h

28.04.2005

Lancia Y Sport

27.04.2005

Ferrari F430 Spider

23.04.2005

Toyota Aygo

15.04.2005

Ford Sport Trac

01.04.2005

BMW serije 3

28.03.2005

Citroen C6

24.03.2005

Hyundai Sonata

22.03.2005

Dodge Charger

17.03.2005

Opel Astra GTC

14.03.2005

Venturi Fétish

12.03.2005

Bentley Continental Flying Spur

10.03.2005

Jaguar Advanced Lightweight Coupe

01.03.2005

Nissan Pathfinder

22.02.2005

BMW M6

19.02.2005

Mazda 5

15.02.2005

Alfa Romeo 157

12.02.2005

Mercedes M klase

08.02.2005

VW Passat

05.02.2005

Toyota Motor Triathlon Race Car

28.01.2005

Mercedes B i R klase

24.01.2005

Porsche Boxster

18.01.2005

Ferrari 575 M Maranello Superamerica

12.01.2005

Audi A6 Avant

06.01.2005

VW Touareg W12 Sport

01.01.2005

Volvo XC90 V8

29.12.2004

Alfa Romeo 147

22.12.2004

Citroen C4

16.11.2004

Renault Modus

19.11.2004

Jaguar Concept Eight

23.11.2004

BMW M5

26.11.2004

Ford Focus II

30.11.2004

Dacia Logan

3.12.2004

Suzuki Swift

7.12.2004

Peugeot 907

10.12.2004

Ford Focus

17.10.2004

Opel Astra Caravan

26.10.2004

Ferrari F 430

1.11.2004

Mercedes A klasa

12.09.2004

Fiat Trepiuno

16.09.2004

SAAB 9-3 Sport Sedan 1,9 TiD

20.09.2004

Subaru R1e

29.09.2004

Maserati MC 12

4.10.2004

PEUGEOT 1007

9.08.2004

BMW serija 1

13.08.2004

ALFA ROMEO Crosswagon Q4

17.08.2004

OPEL Tigra TwinTop 1,8 Cosmo

21.08.2004

LAND ROVER Discovery

25.08.2004

AUDI A3 Sportback

30.08.2004

VW Concept C

4.09.2004

PEUGEOT 407

9.07.2004

LANCIA Musa

11.07.2004

FIAT Multipla

14.07.2004

PORSCHE 911

16.07.2004

KIA Cerato

19.07.2004

MITSUBISHI Colt

21.07.2004

OPEL TriXX

24.07.2004

BMW serija 3

29.07.2004

MAZDA MX Flexa

31.07.2004

CHEVROLET Lacetti

2.06.2004

CHRYSLER Crossfire Coupe i Cabrio

10.06.2004

BMW M5

16.06.2004

AUDI A6

23.06.2004

MINI Cooper Cabrio

30.06.2004

PEUGEOT 407 Silhouette

10.05.2004

BMW serija 1

11.05.2004

CHRYSLER 300C Sedan

14.05.2004

FORD Shelby Cobra

18.05.2004

TOYOTA Corolla Verso

21.05.2004

CITROEN C4 Sport

25.05.2004

SEAT Altea

29.05.2004

BMW 645 Ci

6.04.2004

OPEL Astra

9.04.2004

MERCEDES C klase

12.04.2004

KIA Picanto

15.04.2004

ROLLS ROYCE 100EX

20.04.2004

ROVER 75 V8

24.04.2004

FORD Mustang

28.04.2004

MITSUBISHI Lancer Evo VIII

3.05.2004

FORD Visos

4.03.2004

ASTON MARTIN DB9

11.03.2004

LEXUS GS 430

18.03.2004

VOLVO V50

24.03.2004

RANGE STORMER

30.03.2004

PEUGEOT 407

3.02.2004

CHEVROLET Corvette C6

7.02.2004

PORSCHE Cayenne 3,2 V6

11.02.2004

BMW 645 Ci Cabrio

17.02.2004

CADILLAC SRX

21.02.2004

HONDA Acura 3,2 CL Type-S

26.02.2004

SEAT Altea

3.01.2004

AUDI Le Mans Quattro

8.01.2004

KIA Picanto

13.01.2004

VOLVO S40

17.01.2004

ALFA ROMEO GT

21.01.2004

DACIA Solenza

25.01.2004

PONTIAC GTO

29.01.2004

OPEL Insignia

1.12.2003

FERRARI 612 Scaglietti

4.12.2003

FIAT Idea

8.12.2003

NISSAN Murano

11.12.2003

CHRYSLER 300C

15.12.2003

SMART ForFour

18.12.2003

JAGUAR R-D6

23.12.2003

BMW Alpina B7

25.12.2003

ALFA ROMEO 166

29.12.2003

MERCEDES SLR McLaren

3.11.2003

VW Golf V

7.11.2003

PEUGEOT 307 CC

11.11.2003

LANCIA Fulvia Coupe

15.11.2003

LAND ROVER Freelander

18.11.2003

DODGE Viper SRT-10

22.11.2003

TOYOTA Prius

27.11.2003

OPEL Astra

4.10.2003

MAZDA 3

9.10.2003

BENTLEY Continental GT

16.10.2003

VW Concept R

23.10.2003

DODGE Intrepid

27.10.2003

BMW serije 6

27.08.2003

FERRARI 360 Challenge Stradale

3.09.2003

LANCIA Ypsilon

10.09.2003

MASERATI Quattroporte

17.09.2003

CADILLAC CTS

22.09.2003

SAAB 9-3 Convertible

28.07.2003

FORD GT40

1.08.2003

BMW M3 CSL

5.08.2003

MINI One D

9.08.2003

MERCEDES C 30 CDI AMG

13.08.2003

MITSUBISHI Outlander

18.08.2003

CITROEN C2 Sport

27.06.2003

OPEL Signum 3,0 V6 CDTI

7.07.2003

JAGUAR XJ

14.07.2003

RENAULT Scenic II

18.07.2003

CADILLAC XLR

22.07.2003

LAMBORGHINI Gallardo

28.05.2003

MERCEDES CLK Cabrio

4.06.2003

KIA Opirus

11.06.2003

VW Phaeton V10 TDI

18.06.2003

BMW serija 5

27.04.2003

FORD Focus C-MAX

4.05.2003

PORSCHE Carrera GT

11.05.2003

VW Touran

18.05.2003

CADILLAC Sixteen

28.03.2003

VW Beetle Cabrio

3.04.2003

AUDI Pikes Peak

12.04.2003

CITROEN C3 Pluriel

15.04.2003

MITSUBISHI Pajero Evo 2+2 Concept

19.04.2003

HUMMER H2

6.03.2003

ROLLS-ROYCE Phantom

10.03.2003

PEUGEOT RC

14.03.2003

NISSAN Micra

5.02.2003

LANCIA Phedra

18.02.2003

CHRYSLER PT Cruiser Cabrio

22.02.2003

ALFA ROMEO Brera

11.01.2003

PEUGEOT 307 CC

17.01.2003

MAZDA 2

22.01.2003

PEUGEOT Sesame

6.12.2002

RENAULT Ellypse

26.12.2002

OPEL Meriva

4.01.2003

AUDI A8

12.11.2002

FORD Streetka

23.11.2002

MERCEDES-BENZ Vision GST

3.12.2002

CITROEN C3 Pluriel

12.10.2002

CHEVROLET TrailBlazer

31.10.2002

RENAULT Megane II

1.10.2002

MAYBACH

27.08.2002

BENTLEY GT Coupe

27.08.2002

BMW CS1

27.08.2002

Ivan92
15.10.2016 07:55
17
1

Da nije ipak E segment upitanju? Odlicno izgleda i spolja i iznutra. Videcemo sta nas ceka za sest meseci od nove A6-ice.

deda
15.10.2016 08:37
10
18

samo sminka postojece, nista vise

Ivan92
15.10.2016 09:06
11
2

Gepek kao da ima cudan oblik ili mi se cini?

serpico
15.10.2016 09:18
4
13

odozada je mocan!od napred zapravo kao veci brat serija 7!ova unutrasnjost sa cognac brown kozom odkida!bravo bmw ali mercedes mi je lepsi!A od audija cemo tek videti sto je on napravio!

djuka
15.10.2016 09:27
15
11

dobar,luxuzan,ali vec vidjen... nista novo u dozajnu... mercedes e je iznenadio prijatno..cekamo a6

user666
15.10.2016 09:43
17
15

mnoga ljepsi od e klase

Milan
15.10.2016 10:06
23
4

Verovatno jedan od najtezih zadataka je napisati komentar o BMW serije 5. Sta reci o autu koji opisuju jednostavne reci: Prelep, savrsen...
Mozda ce neko zameriti neku stavku u dizajnu ili da suvise lici na prethodnu generaciju ili seriju 7. Sto se mene tice ovaj auto lici na ono na sta treba da lici : na BMW, na seriju 5, na savrsen spoj mehanike, elegancijei luksuza.

Nemanjica
15.10.2016 10:25
6
7

Da, E segment je u pitanju... Mala greska, doajena auto novinarstva. Odlican tekst, kao i svaki put do sada!

boki
15.10.2016 11:11
17
6

Da se ja pitam, uzeo bih 530i. Necu valjda da kupim auto od 50 hiljadarki, pa da se stekam za gorivo? Kome je do stednje, neka kupi Sandero dizel.

ucha
15.10.2016 11:14
6
0

Od volana do prednjeg branika ceo smart ima da stane.

Pavle Barta
15.10.2016 11:41
6
2

@Ivan92

Ivane, potpuno ste u pravu. Izvinjavam se, u pitanju je čist lapsus calami. :-)

Pavle Barta
15.10.2016 11:45
6
2

Biće ispravljeno. :-)

Željko
15.10.2016 12:37
11
4

Mercedes i Bmw su krenuli putem evolucije u kojoj je audi godinama bio, medjutim Audi je najavio revoluciju svojih modela od 2017.. pa cemo da vidimo kako ce da izgledaju novi a8,a7,a6 ;)

bimmer
15.10.2016 12:40
10
8

Die beste, die beste....

AleJandro
15.10.2016 14:02
15
22

Ovo izgleda kao serija 3 XXL sa prednjicom od 7er i zadnjicom od Lexusa.
Unutra 30 godina isto. Dvodelni naslon za ruku ukrali od Mečke. Svi mi volimo seriju 5, ali u Srbiji 90% kupljenih BMW-a što novih, što polovnih su serije 3.
A6 bar izgleda napucano, E klasa nedostižno, dok ova nova serija 5 ostavlja ravnodušnost

loeb-np
15.10.2016 18:44
12
1

sve super al ovo u vezi potrosnje hahhaha mislim, sta reci...

JTD
15.10.2016 18:59
7
5

ja neznam čemu ovolike zamjerke vidi se da većina ne poznaje suštinu bmw-a i da nije vozila ni legendarni e39 a ne ove novije

nikolaus10
15.10.2016 19:20
15
5

Kad je izasla E klasa moja prva reakcija je bila vau i fenomenalno za taj E segment mozda savrseno ali sto je duze gledam to mi se sve manje svidja cak sam i sedeo u njoj i nije me mnogo odusevila u smisu enterijera koji mi je na slikama bio fenomenalan.

Eksterijer za moj ukus previse klasican.
Ne pricam naravno o onom enterijeru braon koji ima najnapucanija E klasa on je fenomenalan ali taj nivo opreme dize taj auto za 20.000 e vise.

Kad sam video novu Bmw-5cu moj utisak je bio dosadno vec vidjeno samo restajling ali sto je duze gledam to mi se sve vise svidja...raste mi u ocima.
Kad sam se zagledao u detalje sad vidim da i nije toliko mala razlika u odnosu na F10,mnogo toga su poboljali sto mi je smetalo u staroj. Jedva cekam neki test drive i da vidim kako to uzivo sve izgleda.
Za sve sto kritikuju bmw zbog istog enterijera zadnjih 30 godina sto ne kritikuju RR koji od 1918 nije promenio instument tablu?

Bobo
16.10.2016 01:50
15
9

Delim misljenje sa nikolausom.Mecka me je odusevila c,s i e klasom iako su previse slicni, ali su mi nekako brzo dosadili.Naravno odlicni su, ali mi je serija 3 bila uvek kralj proporcija.Ova serija 5 na prvi pogled ista kao i prethodna, ali sto je duze gledam vidim da je sve potpuno izmenjeno, na mala vrata su vratili negativan ugao grila sto je BMWov zastitni znak bio decenijama u nazad.Proporcije seija 5 nikada nije imala ovako dobre.Prekjuce sam bio pod dejavu utiskom, juce mi je sve bilo o.k. a danas mislim da lepsi auto BMW nikad nije napravio.Audi mi se nikad nije dopadao, bez obzira na kvalitet, prosto mi je sa tim trecim staklom i osovinom malo podvucenom do kabine, kao neki dobro izradjeni prednjepogonas i nije mi tako ekstravagantna kao Merc i BMW, a od Alfe sam iskreno ocekivao vise, ima sjajne proporcije, generalno dobar dizajn, odlicnu vrhunsku tehniku, ali me je nekako razocarala u detaljima, dosta toga je na njoj bezlicno, sto sam mislio da se nikada nece moci reci za Alfu, ali mislim da je ceka trnovit put. Prvi put za jednu Alfu mogu da kazem sve i da je mocna i da dobro izgleda opasno, brzo i svasta nesto, ali ne mogu da kazem da je lepa. Ova 5 mi je ubedljivo najlepsi premijum automobil na trzistu, sve je to vec vidjeno pomalo, ali sada je tako savrseno izbalansirano, proporcionalno, lepo prosto su ga bas izbrusili.

toma
16.10.2016 07:06
6
23

Danas se Audijevi modeli više razlikuju jedan od drugog, nego Bmw modeli. Audi makar ima različitu grafiku unutar farova, dok Bmw fura jedno te isto 20 godina.
Nova serija 5 ima 3 elementa sa Fiat Tipa: šestougaone delove unutar farova, liniju iza zadnjih bočnih vrata na C stubu i felne kao na Tipu. A ove faltice ispod stakala je prva izbacila Alfa 159.
Uostalom, Bmw je uvek krao od Alfe. Alfini spajderi 50-ih i 60-ih godina prošlog veka potpuno ista priča. Giulia je bar originalna, dok je ova 5-ica kopija kopije

Slavisica
16.10.2016 10:17
14
2

Jos uvek ne mogu da se naviknem kad sretnem F10 na ulici da je to sad vec stari model.
Sto se eksterijera tice, kazu neki da svaki BMW isto izgleda...pa, bacite malo pogled uzivo, razlika je vise nego ocigledna.
Isto rade i Mercedes i Audi (ne menja se formula koja dobija).
Poredjenje sa konkurencijom, ovako sa slika, je malo neozbiljno (svako ima svog favorita, i svi su, da se ne lazemo, odlicni).
A Petica je taman kakva treba da bude : manekenski profil, L zadnja svetla, novi-stari kokpit, odlicni motori...
Sto se BMW fanova tice, sigurno su pogodili tacno u centar.

Slavisica
16.10.2016 10:33
3
1

Jos uvek ne mogu da se naviknem kad sretnem F10 na ulici da je to sad vec stari model.
Sto se eksterijera tice, kazu neki da svaki BMW isto izgleda...pa, bacite malo pogled uzivo, razlika je vise nego ocigledna.
Isto rade i Mercedes i Audi (ne menja se formula koja dobija).
Poredjenje sa konkurencijom, ovako sa slika, je malo neozbiljno (svako ima svog favorita, i svi su, da se ne lazemo, odlicni).
A Petica je taman kakva treba da bude : manekenski profil, L zadnja svetla, novi-stari kokpit, odlicni motori...
Sto se BMW fanova tice, sigurno su pogodili tacno u centar.

Munze Ljux
16.10.2016 13:33
7
5

Dosadasnji model je bio najblize savrsenoj limuzini, pa je razumljivo da nisu previse eksperimentisali sa dizajnom eksterijera. Jedino ova braon koza pokazuje da svabe imaju ukus za modu kao i seljaci u nekoj albanskoj guduri. Nesa Canak je predlagao da se donese zakon po kome bi se momentalno hapsili svi koji nose cipele boje govna. Slican zakon bi se mogao doneti i za dizajnere automobilskog enterijera.

serpico
16.10.2016 16:33
13
1

nesekirajte se vi ni za audi ni bmw ni merc!oni su si rasporedili trziste i sva 3 brenda su najbolja na svoj nacin

Sava Prokopović iz Ritopeka
17.10.2016 03:17
2
2

Da li je moguće poređenje postojeće verzije BMW serije 6 gran cupe, sa dolazećim BMW serije 5. Ako postoji poređenje, koji je auto bolji, mislim za vaskoliku vožnju.

Bobo
17.10.2016 09:38
5
7

Tako je Tomo i ja sam to pomislio.Ove faltice je BMW ukrao od Alfe jos 90ih, a i ceo auto uopste ne podseca na BMW prethodne serie 5, niti na prethodne modele, vec je ocigledno pokradena Alfa, koja recimo sa novom Giulijom uopste ne podseca na BMW, niti na Infiniti,npr.(promenis kvake, umesto infinitijevog grila stavis Alfin stit i malo promenis ugao vrata na c stubu) vec se jasno vidi njeno nasledje, prava evolucija dizajna npr. starih Giulija, Alfe 75, alfe 155, a posebno je jasna njena veza sa 159kom.Da sam na Alfinom mestu tuzio bih sve njih za kradju nasledja.

NN
17.10.2016 11:04
10
3

Zver je! Svidja mi se skroz.

tulipan
17.10.2016 12:35
9
1

Fantastičan...Ali svaki put me glava zaboli koliko samo vrijeđaju svaki vid inteligencije sa ovim ciframa oko potrošnje..

Bobo
17.10.2016 14:10
8
4

Ja cu kao stari Alfista da ti odgovorim malo drugacije na tvoj post...156ica je bila revolucija,159ka evolucija revolucije-dizajnerski nije moglo bolje,ali sto se tice gospodje Djulije ...tehnicki je dve revolucije ispred svih Alfi zadnjih 15-20 godina, dizajnerski je kopija trendi silikonskih svaba,a najvise bmw-a,nije ni me i prijatno da ovo pisem,ali dazajnerski nije donela nista originalno kao dva-tri prethodnika,ali je donela mnogo bmw-a u sebi...moje misljenje....

Реалан
17.10.2016 14:26
8
2

Види се да је отишао мало у другом правцу - више је "luxury sedan" него "ultimate driving machine", али и даље ми је најпожељинији у класи. Е класа ми се никако не свиђа, иста је као S и C, а унутрашњост је скроз безвезе са она два спојена таблета, нимало нису уклопљени у ентеријер, само насађени.

Bobo
18.10.2016 12:23
4
2

@Bobo 17.10. u 14:10
Verovatno si pogresio kad si stavio nick koji i ja koristim.
Alfa 156 je tehnicki bio sjajan auto, dizajnerski vrh tog vremena, a Alfa 159 pored toga sto je imala sjajnu masku i sto je proporcijama imala taj siroki stav, dizajnerski ne da nije bila evolucija 156ice vec meni licno ni blizu.156 je imala blago izuvijanu liniju bokova, sa falticama koje naglasavaju blatobrane, rekao bih da je danasnj Clio nesto najblize tome, posebno sto ima i te prikrivene kvake.Stavi mu Alfin stit i suzi mu "oci" i dobices tipicnu Alfu iz 50ih i 60ih, pa i 159, naravno, savremenu interpretaciju.159ka je imala ravan bok i apsolutno nista kakve smo sretali kod kvadrilion automobila.Mene se nije dojmila.Druga stvar, vrlo vazna je da je italijanski dizajn prilicno "utkan" u BMW izgled, jer su tokom istorije, mnoga resenja koja je Bavarac koristio u dizajnu, preuzeta i adaptirana sa prototipova koje su im potpisivali Giugiaro, Zagato, Bertone i Pininfarina.Tako je ovaj potonji izdizajnirao famozni Gran Lusso kupe, koji je svoje otelotvorenje dobio u ovoj kosoj "skrgi" na prenjim krilima koja se nastavlja donju bocnu liniju na novim 5 i 7 BMWima.Takodje i ova heksagon grafika svetala je primenjena na istom prototipu 2013.godine, i savrsena je za jedan BMW, koji je gotovo celu svoju istoriju proiyvodio automobile sa dvostrukom okruglom optikom i prava je razrada teme angel eyes.Problem kada se ljubitelji Nemaca i Italijana sretnu na auto forumima, najcesce predstavlja stalna prica kako su italijanske kreacije lepse jer predstavljaju proizvode najbolje skole dizajna.Neki najbolji nemacki automobili su takodje proizvodi najboljih italijanskih dizajnera.Na primer i Golf i Passat su napravili revoluciju u svojim segmentima.Iako je Reno 4 i jos neki francuzi se smatraju prvim hecbecima, Golf je sa svojim sirokim sportskim stavom, masivnim c stubom i podignutom straznjicom predstavljao do tada nesto nevidjeno kod malih automobila.Kvalitet se tek kasnije pokazao, a pravi bum je napravio zahvaljujuci tome sto je tada bio nesto najlepse sto se tada pojavilo.Ista prica je bio i Passat koji je sa svojim ravnim linijama, snaznim anfasom i petim vratima izgledao i sportski i limuzinski i prakticno i radno.Bili su bas pojave na putu i danas smo toliko navikli na njih da nam izgledaju dosadno, ravno, lenjirom izvuceno i ozbiljno.Tada je to bila revolucija u dizajnu potpisana od slavnog Giugiara.

Kuka
10.12.2016 17:21
1
0

aktivnih zakrilaca u masci hladnjaka, koji se otvaraju i zatvaraju u odnosu na stepen zahteva hlađenja motora, ali im je primarna pozicija zatvorena radi što bolje efikasnosti
Pa ovo je i E60 imao..

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: