Online plus

Trijumvirat

BMW serije 5 (I deo)

Trijumvirat je drevni latinski naziv za vladavinu tri moćnika, koji potiče iz burnog perioda tranzicije rimske republike u imperiju


Prvi model BMW serije 5 pojavio se 1972. godine kao direktni izazivač Mercedesove limuzine W114 Twituj ovo!

Istorija nam je, međutim, pokazala da su u oba najpoznatija slučaja ovog oblika političkog upravljanja, pre oko dve hiljade godina, članovi i prvog i drugog trijumvirata zapravo intenzivno radili na tome da ostvare apsolutnu vlast i neograničenu moć, da bi se u oba slučaja na kraju sukobili i u otvorenom ratu.

Sa ovim malim serijalom, poštovani čitaoci, započeli smo u decembru, predstavljajući Vam rodonačelnika E segmenta putničkih vozila, Mercedes-Benz E klasu, kroz kratak pregled njegovog nastanka i razvoja tokom decenija iza nas.

Kroz druga dva nastavka serijala Trijumvirat, pokušaćemo da onima mlađima među Vama prikažemo, a one malo starije podsetimo, kako je nastao njegov arhi-rival, BMW serije 5, i koji put je prešao do današnjeg modela i njegovog naslednika koga uskoro očekujemo.

Ovaj tekst možete da čitate i zasebno, ukoliko Vas zanima samo priča o BMW seriji 5, a za kompletan užitak preporučujemo da, ukoliko već niste, prvo pročitate prva dva nastavka Trijumvirata. Četvrti nastavak biće drugi deo priče o BMW „petici“, dok peti i šesti deo slede nakon njega i posvećeni su trećem članu nemačkog trijumvirata koji vlada E segmentom – korenima i razvoju Audija A6/Allroad/S6/RS6 tokom generacija ovog modela.

A da ovaj Trijumvirat neprikosnoveno vlada, barem kada je evropski kontinent u pitanju, nesporna je činjenica. Uprkos investicijama i inženjerskim i dizajnerskim naporima njihovih glavnih izazivača iz SAD, Japana, Italije, Engleske i u skorije vreme Južne Koreje, tipični dobrostojeći evropski kupac vozila iz ovog segmenta najčešće ipak bira jedan od ova troi brenda. Čak bismo rekli i da se svi kupci u Evropi, koji žele i mogu da sebi priušte novi automobil iz vrha prilično skupog E segmenta, dele na dve osnovne grupe: na one koji povremeno naizmenično biraju E klasu, „peticu“ i A6 i na one koji najčešće čitavog života ostaju verni jednom od ova tri modela, kupujući tokom godina povremeno neku novu generaciju tog istog modela i prodajući svoj prethodni automobil.

O značaju E segmenta za sva tri pomenuta proizvođača govorili smo i ranije, a u svetlu ovog članka želimo samo da podvučemo da se BMW serije 5 smatra drugim najbolje prodavanim modelom marke BMW (posle serije 3) i generatorom približno 50% profita ovog proizvođača.

Prvo pominjanje BMW serije 5 potiče iz 1972. godine, iste godine kada je pisac ovih redova ugledao svetlost dana. Ime novog BMW-a odabrano je rutinski i skromno. Njegovi autori nisu mogli imati nikakvu predstavu o tome da time što su (u to vreme) novu BMW limuzinu srednje veličine i sa četvoro vrata prosto nazvali „petim novim serijskim modelom“ iz BMW-a zapravo pišu istoriju automobilske industrije sveta. Štaviše, ovo ime nije samo označilo i sve kasnije modele BMW serije 5, već je najavilo i uvođenje novog sistema označavanja praktično svih potonjih modela marke BMW – čuvene serije 3, luksuzne serije 7, kultnih modela serije 8 i serije 6, a kasnije i nove serije 1, 2, 4, pa i buduće serije 9 ako do nje dođe.

U prvim svojim generacijama, BMW serije 5 proizvodio se isključivo kao klasična sportska limuzina sa četvoro vrata. Karavansko „Touring“ izdanje karoserije kod serije 5 pojavilo se tek nakon njegovog „punoletstva“, 1991. godine. Teorijski se kao model izveden iz BMW serije 5 može smatrati i prvi SUV marke BMW – model X5 E53 iz 1999. godine. On jeste nastao „pod brojem 5“ i jeste delio znatan deo motorizacije i deo mehaničkih komponenti i elektronske opreme sa tadašnjom BMW serijom 5 (modelom E39), ali sa druge strane on predstavlja rodonačelnika u to vreme potpuno novog segmenta, a pritom je mnogo svojih tehničkih rešenja delio i sa SUV modelom Range Rover (L322), te stoga u svakom pogledu izlazi iz okvira ove naše priče. Jedan kasniji model, međutim, može se sa mnogo više osnova smatrati varijacijom na temu serije 5, a radi se naravno o seriji velikih i luksuznih „Gran Turismo“ hečbek modela nastalih 2009. godine, odnosno o modelima BMW serije 5 GT, i o njemu će biti nešto više reći u drugom nastavku ovog teksta.

BMW serije 5 prve generacije: model E12 (od 1972. do 1981. godine)
Prvi model BMW serije 5 pojavio se, kao što smo već rekli, 1972. godine, a zamišljen je kao izazivač Mercedesove limuzine W114. U tadašnjoj ponudi marke BMW pozicioniran je iznad modela BMW 2002, a ispod veće limuzine BMW E3.

Dizajn nove limuzine srednje veličine inspirisan je konceptom BMW 2200ti Garmisch, koji je kreirao studio Bertone, dok je dizajner Pol Brak nacrtao konačan izgled prve generacije serije 5.

Pogon prvog BMW-a serije 5 činili su motori koje je nasledio od svog prethodnika, poznatog pod imenom „Nova klasa“ (Neue Klasse). Radilo se o rednim četvorocilindarskim 1,8 i 2,0-litarskim motorima, koji su se u novoj seriji 5 prodavali u modelima pod oznakom BMW 518 i BMW 520. Naknadno je, počev od 1977. godine, dodata i varijanta modela BMW 520 sa dvolitarskim šestocilindrašem. Sada već sve zvuči poznato?

Nova „petica“ preuzela je i šestocilindarske motore od jačih modela, pomenute veće limuzine BMW E3 i kupea BMW E9. Ovi modeli serije 5 dobili su oznake BMW 525i, 528i, 530i i M535i. Ovaj poslednji ujedno se smatra pretečom kultnog modela BMW M5.

Četvorocilindarski motori i dvolitarski šestocilindraš (sa izuzetkom modela 520i) bili su opremljeni Solex karburatorima. BMW 520i koristio je mehanički sistem ubrizgavanja goriva (Kugelfischer pumpu), preuzet iz performantnih modela 2000tii i 2002tii. Verzije sa šestocilindarskim motorima prodavale su se sa parom Zenith karburatora ili sa Bosch sistemom ubrizgavanja goriva tipa „L Jetronic“, koji su se od modela sa karburatorima razlikovali po malom slovu „i“ u oznaci modela.

Tokom 1976. godine, BMW serije 5 (model E12) prošao je proces restilizacije, tj. „osvežavanja“ modela. „Petica“ je tada dobila izmenjen izgled haube i rešetke hladnjaka i nova, šira zadnja svetla, a modeli BMW 525 i BMW 528 dobili su novi Solex karburator. Umesto Kugelfischer pumpe, model BMW 520i dobio je Boschov sistem ubrizgavanja, tip „K Jetronic“.

Počev od 1974. godine, proizvodile su se limitirane serije modela E12 pod oznakom Motorsport: modeli 530 i 530i. Oni su izrađivani isključivo po porudžbini, na bazi modela 525 ili 528, sa trolitarskim motorima snage 180 ks (Motorsport 530) ili 200 ks (Motorsport 530i). Ovi modeli bili su opremljeni ventilisanim disk kočnicama, Bilstein amortizerima, sa sportskim upravljačem, sportskim sedištima marke Recaro ili Scheel, naplatcima od lake legure i niskoprofilnim pneumaticima. Kasnije su u ponudi bile i Motorsport varijante modela 528i, sa motorima iz kupea BMW serije 6, 3,2-litarskim motorom iz BMW-a 633CSi (Motorsport 533i) i 3,5-litarskim motorom iz modela 635 CSi (Motorsport 535i).

     
 

Konačno, 1980. godine, nastao je i „serijski“ Motorsport model BMW M535i. Proizvedeno je oko 1.400 ovih automobila, koji se smatraju prvim BMW M modelom.

U tabeli koja sledi, prikazane su oznake modela i opcije pogona prve generacije BMW serije 5, modela E12.

BMW serije 5 druge generacije: model E28 (od 1981. do 1987. godine)
Autor ovih redova bio je tek dečkić, kada mi je ruku dopao neki automobilski magazin (uopšte se ne sećam koji), sa krupnim naslovom „Novi BMW serije 5“. Pomislio sam „Kako čudan naslov!“, ne sanjajući koliko ću se u životu sretati sa „BMW peticom“. Članak je bio ilustrovan lepim fotografijama meni nepoznatog automobila (tada sam otprilike znao da razlikujem „Fiću“, Fiat 1300, „Stojadina“, VW Bubu i Golfa, Opele Rekord, Commodore i Senator i Mercedese), lakiranog u neku „vazduhoplovnu“ srebrno-plavu metalik nijansu. Pročitao sam članak, i dalje ne shvatajući kako neki automobil može da bude „serija 5“, pa još „nova“ i šta su onda serije 1, 2, 3... Ako se dobro sećam, gnjavio sam odrasle time, ali bez uspeha. Tek nekoliko meseci ili možda godinu kasnije, na ekskurziji u Mariji Bistrici, pored mene je prošla sjajna nova limuzina koju sam prepoznao po karakterističnim zadnjim svetlima i dugo, dugo se sećao da sam, eto, uživo video „novi BMW serije 5“. Kada ste uzrasta četvrtog ili petog razreda osnovne škole, stvarno je malo potrebno za neograničenu sreću. E sad, neke naredne generacije ovog modela postale su već deo adolescentskih snova, a kasnije i statusni simbol, i jedan od omiljenih automobila sa kojima sam se, što privatno što službeno, sretao i više ili manje intenzivno družio. Ali o tome kada dođemo do njih.

Proizvodnja BMW petice druge generacije započela je u leto 1981. i trajala je do pred kraj 1987. godine. Novi model bio je vizuelno prepoznatljiv pre svega po novim prednjim svetlima, masivnijim branicima i naročito po upadljivo drugačijim širokim zadnjim svetlima karakterističnog „udvojenog“ oblika, čime se nova serija 5 potpuno razlikovala i od starog modela i od svih drugih BMW modela svog vremena.

U modelima 520i, 525 i 528 nalazio se „bejbi šestocilindraš“ sa oznakom M20, koji se u seriju 5 ugrađivao u varijantama sa 2,0, 2,3 i 2,7 litara radne zapremine, izvlačeći snagu od 122 do 129 ks.

Veći redni šestocilindraš pod oznakom M30 smatra se jednim od najboljih automobilskih motora XX veka. Ugrađivan je u 525i (2,5l, 150 ks), 528i (2,8l, 184 ks) i 535i/M535i (3,5l, 218 ks).

Ova generacija serije 5 debitovala je krajem 1982. godine i sa prvim dizelom bavarskog proizvođača. Iako tromiji od svoje benzinske braće, naročito od modela sa M30 motorom, model 524td sa 115 ks smatran je najsnažnijim i najtišim dizelom svoga vremena. Priličan broj BMW-a 524td, sa ogromnom pređenom kilometražom, viđani su na našim ulicama i decenijama kasnije. Osim modela 524td, postojala je i „oslabljena“ varijanta 524d, sa svega 86 ks.

U ovoj generaciji „BMW petice“ premijeru je, 1984. godine, doživeo i prvi punokrvni M5.

U trenutku kada se pojavio, BMW M5 E28 bio je najbrža serijska limuzina sa četvoro vrata na svetu! Pod njegovom haubom (u varijanti za evropsko tržište) bio je snažni redni šestocilindraš sa oznakom BMW M88/3. On je ugrađivan i u „šesticu“ M635CSi, a ostvarivao je 286 ks.

Kada se pojavio, BMW M5 E28 bio je najbrža serijska limuzina sa četvoro vrata na svetu Twituj ovo!

BMW serije 5 treće generacije: model E34 (od 1988. do 1996. godine)
BMW petica treće generacije, model E34, već je mnogo poznatija čak i mlađim čitaocima. Odrastali smo uz njega tokom turobnih i burnih devedesetih, a kod nas je, ali i širom Evrope i bivšeg SSSR-a, pre svega zahvaljujući svojoj snazi, brzini i pouzdanosti, bila jedno od omiljenih prevoznih sredstava sa obe strane zakona, kako među pripadnicima podzemlja, tako i među operativcima i starešinama policije i službi bezbednosti. Naravno, u mirnijim, bolje uređenim i bogatijim delovima Evrope, nova serija 5 bila je izbor i uspešnih direktora i bolje stojećih inženjera, lekara i drugih profesionalaca. Pored performansi i pouzdanosti, model E34 važio je i za veoma bezbedan automobil.

Od najvažnijih novosti kod nove generacije, BMW je ponudio V8 motore, opciju pogona na sva četiri točka i karavansku varijantu karoserije.

Ponuda benzinskih motora obuhvatala je četvorocilindarski 518i sa 115 ks i 160 – 168 Nm, šestocilindarske 520i (129 – 150 ks), 525i (171 – 192 ks), 525ix sa pogonom na sve točkove (192 ks), šestocilindarske i V8 530i (188 – 218 ks), šestocilindarski 535i (211 ks), V8 540i sa 286 ks i 400 Nm i još neke ređe modele. Praktično svi nabrojani modeli bili su u ponudi i u karavanskom (Touring) izdanju.

Dizel ponuda sadržala je 524td sa 116 ks, 525td sa 115 ks i 525tds sa 143 ks. Modeli 525td i tds bili su dostupni i u karavanskoj varijanti.

Većina M5 modela prodavala se sa rasponom maksimalne snage od 315 do 340 ks i obrtnim momentom od 360 do 400 Nm. Snažniji, 3,8-litarski šestocilindarski M5 (340 ks, 400 Nm) bio je u ponudi i kao karavan. Zavisno od varijante motora, M5 modeli generacije E34 od 0 do 100 km/h stizali su za 5,7 do 6,3 sekunde, uz maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h.

M5 ove generacije proslavio se i na filmskom platnu, u kultnom trileru „Ronin“ iz 1998. godine, poznatom i po premijeri tada potpuno novog Audija S8 prve generacije. BMW M5 E34 protagonista je jedne od boljih potera snimljenih na filmu, u samoj završnici ovog ostvarenja.

Jovan Đurić
6467
Postavljeno: 01.02.2016

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Enzo
01.2.2016 17:13
5
11

Ono sto zasluzuje naklon i za BMW i Mercedes je vizija i kontinuitet. Pazite na sta su oni naisli posle Nove Klase, kada su uveli 3,5,7 oznake.

Citroen je malo ranije pravio DS i imao nadrealni SM. Peugeot 505 je imao verzije sa preko 150 KS.

Fiat imao veliki 130 i manji 132 (zadnja vuca, uporediv sa slabijim peticama). Alfa imla 6icu sa LSD om i slicnim poslasticama.

Jaguar je cekao sa prvim XJ koji je bio najbrzi serijski salon sa 225 kmh i 100.000 prodatih primeraka.

Kako smo dosli do trijumvirata? Ja ne znam tacno, ali jeste fenomen i odlicna lekcija, sta god proizvodili.

RR
01.2.2016 17:51
10
3

XJ nije u klasi sa serijom 5.
Ostali nabrojani ne znam kako su bolji od merca i bmw. Porede se najjaci modeli sa najslabijim bmw.

miki
01.2.2016 19:09
10
3

Da da, lepa su to vremena bila.
Po meni (vidi se da dugo pamtim, :) ) najbolji, ali najbolji motor svih vremena je 525i sa 4ventila po cilindru, (192KS).
Sve posle je bilo manje pouzdano, sve pre toga manje snazno i ne tako lepo upakovano.
Bilo je i jacih i brzih i to mnogo ali ovo je kao reper svega.
Sada, mislim zadnjih 15-tak godina, BMW je kao i ostali clanovi triumvirata samo senka onoga sto je bio.
BMW pre svega zbog onog decenijskog eksperimenta sa dizajnom koji sada pokusavaju da vrate na stari kolosek.
Kvalitet i narocito pouzdanost (a vezano za odrzavanje izvan garancije) je svima u velikom padu i vremenom ce to da im se vrati kao bumerang.
Serija 3 je postala pusti san vecine srednje klase u evropi i mogu sebi da priuste samo neki slabiji model sa nuznom opremom.
Ako mislite da lupetam gluposti, pogledajte prodajne rezultate, profit i planove "Das Auta" i vedecete da igranje po tankom ledu donosi siguran pad.
Jednostavno, ako imate brdo para da kupite neki napucani model od pomenuta tri proizvodjaca, to su onda kola....nisu Das Auto jer nista ne moze da bude bolje od toga :) ali su KOLA.
Ispod toga je bacanje para.
Evo na primer nova E-klasa, odete na konfigurator i izaberete osnovni model (45.000 EURA)....nema nista obzirom na pare koje traze.....onda kliknem na jednu ikonicu za dvobojnu kozu i ops, dodaj 11.000 Eura.......hahahah) kliknem na ikonicu obicne koze....dodaj 4.200 Eura....) smesno.

Audifan
01.2.2016 19:45
12
2

Autoru teksta... Beše to u časopisu Auto magazin, činimi se politikino izdanje, mozda grešim ali na tavanu te brojeve više nemam:-), setih sa čitajući Enzov komentar da su bas u tim. Nekim brojevima predstavljaali i alfu 6. E34 kao sa slike 325i awd poseduje ga moj drugar u fabrickom stanju i baš te bordo metalik boje, petica za pamćenje, kao. I 124ta i audi 100C4.Kako su to bili dobri automobili u svoje vreme, pa i preko svog vremena, bukvalno neunistivi. Kasniji redosled nam je vec vrlo dobro poznat sa svim svojim manama i vrlinama.

Audifan
01.2.2016 19:46
4
2

Autoru teksta... Beše to u časopisu Auto magazin, činimi se politikino izdanje, mozda grešim ali na tavanu te brojeve više nemam:-), setih sa čitajući Enzov komentar da su bas u tim. Nekim brojevima predstavljaali i alfu 6. E34 kao sa slike 325i awd poseduje ga moj drugar u fabrickom stanju i baš te bordo metalik boje, petica za pamćenje, kao. I 124ta i audi 100C4.Kako su to bili dobri automobili u svoje vreme, pa i preko svog vremena, bukvalno neunistivi. Kasniji redosled nam je vec vrlo dobro poznat sa svim svojim manama i vrlinama.

Enzo
01.2.2016 20:53
6
2

Bilo je u kontekstu tehnologije i generalne ideje. Pa i hrabrosti da se napravi top verzija koja bi parirala Nemcima. Jer svako od njih je imao neku osobenost koju je mogao da sledi, ali im se nit uporno gubila. Cak su imali i takmaca sedmici, a danas je trojka predaleka meta.

karadjole
03.2.2016 10:34
1
6

moram da se izjasnim mada sam fan germanske autoindustrije i volim bmw-a nj

karadjole
03.2.2016 13:46
0
11

ali njegove verzije iz 80 -ih godina su mi jednostavno ruzne!

gaja
04.2.2016 21:30
3
1

molim vas da napravite apk i za ios uredjaje. sve najbolje. hvala

GHOST
25.5.2016 23:48
1
0

Kada ce tekst za Audi?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: