Tuning

BMW MH3 V8 R Biturbo

Uragan u kosi

Iako njegova zamena samo što nije predstavljena, E93 BMW M3 kabriolet se još ne da. Još kada se njegovom mehanikom pozabavi nemačka tjuning kuća Manhart, šta „normalno“ možemo očekivati...


Manhart Racing Team već 25 godina tjunira isključivo BMW M vozila, dok u poslednje vreme nudi i tjuning kitove za regularne BMW modele. Ono što je postao zaštitni znak kuće jeste „transplantacija“ većih i snažnijih agregata u manje modele, kao i sistema prenosa, kočenja, oslanjanja i izduva, što je ujedno i najbolji način da se poboljša odnos mase i snage.

Isti princip je primenjen i kod E93 BMW M3 kabriolet modela, odnosno u ovom slučaju Manhart MH3 V8 R Biturbo, najbržeg i najsnažnijeg u svojoj klasi. On je dobio moderni agregat iz X6 M SUV-a, skrivenog ispod karbonskog poklopca. Manhartov softver je 4,4 litarskom V8 biturbo agregatu podigao snagu na 662 „konja“, uz obrtni moment od čak 975 Nm! Kako novi softver ujedno uklanja i blokadu maksimalne brzine, MH3 V8 R Biturbo kabriolet može da pojuri preko 320 km/h, ukoliko je potrebno.

Kako bi se što pre rešio izduvnih gasova, Manhart je instalirao sopstvenu izduvnu granu od nerđajućeg čelika uz dodatak Akrapovič Evolution Titanium izduvnog sistem sa 4 cevi promera 90 mm i visoko-protočnim sportskim katalizatorom sa 200 cpsi (ćelija po kvadratnom inču – standardni automobili koriste one od oko 1.000 cpsi).

Kočioni sistem je, takođe, preuzet sa X6 M, odnosno poseduje četvoroklipne kočione čeljusti i perforirane diskove promera 396 mm napred i 374 mm pozadi. I šestostepena automatska transmisija je preuzeta sa X6 M, dok je MH3 V8 R opremljen samoblokirajućim diferencijalom sa optimalnu trakciju.

Spolja, MH3 V8 R Biturbo izgleda diskretno i potcenjeno. Umeci od karbonskih vlakana daju automobilu izgled trkačkih vozila, poput haube u GTR stilu sa prorezima za vazduh i povećom „čvorugom“ na sredini. Dodati su i BMW-ovi karbonski flapsovi, kao i ukrasna grafika Manharta.

Kabriolet „leži“ na ultra-lakim MHR Concave One Ultra kovanim naplacima impresivnih dimenzija 9x20 napred i 12x20 pozadi, sa performantnim gumama dimenzija 255/30 ZR20 napred i 305/25 ZR20 pozadi, koje su dizajnirane da izdrže veoma visoke brzine. Oslanjanje potpisuje KW, V3 model, uz dodatna poboljšanja Manhartovih tjunera.

Na brzinomeru su brojke ispisane do 400 km/h, za svaki slučaj, dok je Manhart ugradio displej sistem sopstvene izrade preko kojeg vozač može da vrši podešavanja, kao i čita informacije rada sistema.

Dakle, sve ono što je predviđeno da pokrene i zaustavi teški SUV sada je dostupno u laganom kabrioletu. Uz to, tu je čvrsti sklopivi krov i 4 sedišta punih dimenzija. Treba li još nešto za uragan u kosi?

Tekst Igor Kučerka
Fotografije BMW
4702
Postavljeno: 21.01.2013

Arhiva: Tuning

Rubrika: Tuning
Postavljeno: 21.06.2014

Larte Design Mercedes-Benz GL Black Crystal

Interesantan je komentar u američkim automobilskim medijima: „Ne morate da idete na Aljasku da gledate Rusiju iz vašeg „dvorišta“; možete da vidite Rusiju u svojoj ulici uz pomoć Larte Designa“


Rubrika: Tuning
Postavljeno: 17.12.2013

Dodge Challenger R/T Shaker

„Muscle“ obojen u narandžasto


Rubrika: Tuning
Postavljeno: 15.11.2013

Mercedes-Benz CLS 63 AMG Wheelsandmore Seven-11

Kako promeniti nešto što je već gotovo besprekorno?


Carlsson SLK 340 Judd

23.04.2013

ABT Audi AS5 Sportback

17.04.2013

BMW MH3 V8 R Biturbo

21.01.2013

Fiat 500 Cinquone Stradale

10.01.2013

Honda CR-Z Mugen

04.07.2011

BMW M3 Pick-up

20.06.2011

Honda CR-Z

03.03.2011

MTM Audi RS6 Clubsport English version Tekst sa video prilogom!

07.10.2010

MTM Audi Q5/Q7 Crossliner

17.09.2010

Porsche 9ff GTurbo 1000

27.07.2010

G-Power BMW M3

23.07.2010

Geiger Cars F650

25.03.2010

Gemballa MIG-U1

08.03.2010

Geiger Cadillac CTS-V

14.01.2010

Brabus E V12 Black Baron

17.12.2009

Civic Mugen Type R

23.11.2009

Hamann Imperator

27.10.2009

Edo Competition C63 AMG

15.09.2009

Geiger Twin Turbo Corvette Z06

24.08.2009

Lamborghini Gallardo LP560-4 Polizia

29.06.2009

Alfa Romeo MiTo Marangoni

28.05.2009

Vauxhall VXR8 Bathurst S

28.04.2009

Geiger Challenge SRT8

17.03.2009

Edo LP 710-2 Christian Audigier

09.02.2009

Mansory Bentley Continental GT

16.01.2009

Hamann Sportivo 500

21.11.2008

BMW X5 Hamann

28.08.2007

Rinspeed Imola

31.10.2006

Kleemann ML50K S8

06.01.2006

Lorinser E Class Sedan LV

07.11.2005

Munja
21.1.2013 12:53
22
1

Pa ovo je ludilo kako izgleda taj BMW.

Miki,
21.1.2013 14:38
8
17

Kanta za te pare od preko 100 000€...Za te pare kupim GTR R35 i bog da me vidi...

goxy
21.1.2013 15:09
11
13

tako je Miki renault-nissan power!

Leon
21.1.2013 15:22
18
4

Ne mogu da verujem da postoje ljudi koji će ovako nešto nazvati kantom.Pa nije ovo Kia.

atmosferac
21.1.2013 16:26
6
18

ma kome treba tako auto to je samo za proseravanje i paljene guma!za taj novac kupis jedan novi bmw 3 dizel i jos ostane para za recimo novi clio r.s!

goxy
21.1.2013 16:27
14
7

naravno da nije kanta,ali za taj novac moze mnogo kvalitetniji i superiorniji auto da se uzme!Nissan gtr!

Miki,
21.1.2013 19:45
2
22

LEON,,,,Stojim iza ovoga sto sam napisao,,, kanta je jer je kvarljiv, skup, nista vise i cak mnogo manje nudi nego jeftinija auta, na primer NISSAN GTR R 35,, Taj Nissan nema konkurenciju u klasi,,, BMW i ostala svapska auta voze psiho9ate i bolesnici i iskompleksirani majmuni, javno to kazem i pisem i znam sta pisem.. Nemci kupuju tu istu KIA i HYUNDAI jer su proverenog kvaliteta i za 30 000€ dobijes bogovski auto k8ji ima garanciju 7 godina, nudi li neko vise.. Malo se obrazujte i ne pisite te gluposti poput BMW i ostalog smeca... Nemate mn8gi pojma o kvalitetu auta a tracate one balkanske traceve, cula kazala...Cena koliko kosta ovo sranje, je prevelika, i za to kazem da je kanta i kanta i kanturaca i da se poklanja, radije ja moga Japqnca vozim i ne kvari se, a vi sto ste bolesni, pojedinci,,,,sami ste krivi..

Leon
21.1.2013 20:12
22
1

Druže,i ja vozim Japanca,ali kako postoje švabofili tako postoje i drugi ekstremi poput tebe.Druga stvar,nije lepo pisati ovako nešto jer se ne može tumačiti drugačije osim kao prostačko vređanje.Što se tiče BMW-a,ja nisam rekao da je to savršenstvo na 4 točka jer to i ne postoji.Ali omalovažavati ovaj brend,stvarno deluje apsurdno.Prvi bih da imam sredstava pre kupio Lexus nego BMW,i slažem se da postoje određeni kompleksi koji se leče kupovinom "brenda",ali činjenica je da je BMW veoma kvalitetna mašina i da pored te "neprikosnovene reputacije" ipak postoji i neka pozadina koja je realna.
I poslednja stvar,pravo izbora je na svakom pojedincu,jer da smo svi isti,ovaj svet bi bio mnogo dosadan.Pozdrav!

nexx
21.1.2013 20:22
17
0

Neverovatno koliko pojedini pametuju, pretpostavljam da ne valja ni Mercedes, niti Audi niti, Porsche..., a o VW da ne pričam....niko ne spori da je Nissan GT-R fantastičan, ali reći nešto poput Miki-ja i sl. može samo neko ko nema pojma o automobilizmu i auto industriji. Čak mi nije jasno ni kako je prošao njegov komentar zbog indirektnog vređanja osoba koji voze pomenute "kante" i sl.

goxy
21.1.2013 21:13
8
2

Ljudi,niste ovde da bi se prozivali i vredjali,nego da bi ste izneli svoje misljenje koje je ocigledno pogresno usmereno i prepuno negativnih konstatacija!Veliki pozdrav svima!!!

Miki,
21.1.2013 21:16
2
15

Znaci ja treba da lazem kao i vi da bi se vama svideo moj komentar? BMW Nevalja za te pare kpliko kosta.. Japancima ni blizu ne mpze prici.. Kad prodaju 5 000 000 auta i da su kupci zadovoljni, onda ce da valja... Bolesnici i nepismenjakovici kupuju svapska auta.. Mrzite me koliko zelite, ali to je istina

Miki,
21.1.2013 21:29
2
12

Ko zeli moze da vidi slike i pismene dokazw da svi koji volite svapska autq, da tragicno gresite.. Mozete me naci na fejsu pod nickom "HONDA BECAR"!!! ,, svako je dobro dosao, ali samo treba biti realan...

Adi
21.1.2013 23:17
9
1

Ovaj Miki je neki ambasador Japana u Srbiji ili je dio uvoznog lobija pa reklamira neistine ovdje. Da razmatramo i trecu varijantu koja kaze da je poznavalac automobila pogrijesili bismo, jer je ocito da pojma nema. Lijep pozz (:

Aleksandar
22.1.2013 00:06
6
1

Osime Nexx-a, ovde ne vidim ni jednu osobu koja zasluzuje komentarisanje na ovom sajtu...preporujujem da nadjete sebi neki hobi i da pustite automobile kraju...automobilizam se ne svodi samo na cifre i brojke na papiru, ima tu mnogo vise...

BMW traktor
22.1.2013 08:29
6
5

Samo da su kocnice ispravne i da ne plane po obicaju ove auto industrije i vrh...

nn
22.1.2013 09:06
8
2

Kako se moj Bmw ne kvari?

Milan Dukic (dumi)
22.1.2013 10:33
4
3

Koliko smo mi puni negativne energije tesko nama sa takvim razmizljanjem... Ovaj BMW nije ni najbolji ni najgori, ali je dobar! ipak bih uzeo GTR!

Miki,
22.1.2013 13:46
4
14

Adi....oces nekoliko pitanja i svi vi iz Srbije i balkana necete znati odgovore, izvinite ali nemam nameru nikoga da vredjam, samo da se zna,, vozio sam auta koja nikad niste ni videli, sedeo sam u autu Yamaha, ali to je za vas spansko selo, jer ne unate da Yamaha ima automobile.. Adi ne kaci se za mene pametnije ti je da malo ucis, jer i ja treba mnogo da ucim, a vi jos mnogo vise...Mitsuaoka mi je bils u rukama, opet ne znate o kom se autu radi,, Gaus, Azera, Cadenza, Mark2, Infiniti QX 56, sve je to miki imao u rukama, a da se zna,,, ja ne zivim u Srbiji i ne zelim da vam pametujem, a vi malo vise i mnogo vise trebate da ucite da bi mene stigli.. Mislite da se hvalim, ali ne,,,, to je samo istina..

@nn
22.1.2013 14:51
5
3

@nn Zato sto ga nevozis jer trosi kao zil,samim tim ne moze ni da se kvari ;)

Miki,
22.1.2013 15:35
3
7

Istina da ga ne vozim.. Za 2 godine sam presao samo 104 000 km... Nekad je bilo 96 000 km za jednu godinu.. Udarila kriza;)))

Miki,
22.1.2013 15:58
2
9

Milan Dukic.....Upravo to zelim da kazem, nije ni najbolji ni najgori ovaj BMW, ali za te pare kpliko on kosta, arica se o nekoj cifri od 120 000€ (nezvanicno) onda je cisto smece za Corvette, Mustang, Bentley, Aston Martin, GTR Nissan itd...BMW uopste ne pravi benzince sa turbinom, jer ti nekoliko starijih turbo benzinaca su se mnogo kvarili iz razloga nestrucnosti montaze, izrade materijala, itd.... Sad ja opet pametujem, ;)))Moze mi se !!!!

Slobodan
23.1.2013 13:52
13
0

" Sve je to Miki imao u rukama.." ahahhahaha car si svega mi..Mislim da niko nije o sebi pricao u trecem licu jos od balkanske prorocice Kleopatre hahahaha :)))..

BMW fanatic
24.1.2013 12:45
3
1

Svako vrijeme ima svog "heroja".Nekad je to bio Nenad,sada je to Miki hahahahaha

Aleksa
24.1.2013 19:20
5
0

Jos podavno sam se"hvalio" (nesecam se vise koja je tema bila u pitanju)kako sam pre dobrih 10tak god imao priliku da vozim nekih mesec dana m3 e30. Kakav je to auto...! Pa meni je i dan-danas to nazanimljiviji(nekazm najbolji) auto koji sam vozio! Auto stvoren za zaj_ _ _ _ _iju! A ja tada sa nekih 23god.Uh, da vam nepricam! Auto i tada star, al koga briga,skockan"ko kockica" Mogu samo prepostaviti sta moze novi m3, mada meni licno je najlepsi m3 e46. Videcemo sad ovaj najnoviji...Neki se "kunu u japance", ja licno obozavam Subaru impreza STI-to je cudo od auta,moze gotovo sve (nekad i vise) nego li neki sa mnogo,mnogo vise konja i kubika(pa makar to bio i bmw) Mozda je bas STI neka najbolja opcija , ko zeli sporstki, jak,upotrebljiv svaki dan i u svim uslovima, a "ne preskup" Jos uz mali tuning...Sto se tice super auta Nissan GTR-a, to je takodje neverovatan auto.Jeftiniji i po duplo od konkurencije, savrsen jednostavno, mozda i previse, zato neverujem da pruza zadovoljstva kao neki M5 recimo...

goxy
24.1.2013 21:11
1
1

kao sto si i sam rekao nissan gtr r 35 je super auto a bmw m5 je sportski auto,cije su cene otprilike iste oko 100.000e!Sto se druge stvari tice i to si donekle upravu nissan je duplo jeftiniji od svoje konkurencije lamborginija avantadora i ferarijevog 599 gto!Sto se tice voznih karakteristika tu je ogromna razlika u performansam izmedju njega i m5,pocevsi od ubrzanja preko ponasanja na putu...

Miki,
25.1.2013 03:04
1
7

Slobodane,,,BMW fanatic... Imao sam to u rukama, bio na izlozbi...ausstellung Geneva, citao, ucio, vozio, pravio uporedne testove.. Neki od njih su bili samo na izlozbi i nikad nisu isli u serije.. Bilo je tesko doci do nekih automobila.. Neke sam mogao samo da gledm i da balavim oko njih. Ukazala mi serilika o kojoj sam godinama sanjao.. Mnoge sqm stvari radio i orw HOOGLE i Interneta i Wikipedia... Vi sad kuckate po kompu i mnogo toga nadjete, ali ja sam u to vreme pisao olovkom i slikao foto aparatima jer digialnih nije bas bilo. Zbog jednog prospekta od NISSAN 300 ZX sam vozio nocu oko 80 km.... Bio je izlozen na jednom placu i na njemu pricvrscena plasticna kutija sa prospektima koji sam uzeo u moju kolekciju.. Oduvek sam zeleo da ucim o auto industeiji i da moje zbnje prenesem na druge ljude i da razmenjujem znanja, li to sa vama jako tesko ide...Cast pojedincima, ali mnogi ste nesto culi i sadokusavate da to sto ste culi, da se uzivite kako je to samo tako i kako niko nista ne zna. Za vas je lud ko neko nwsto kaze a vama se ne dopada.. Trebalo bi svi da gutamo ono sto nam serviraju pojedinci i lazovi.. Sad mislite sta zelite o meni, mozete se drzati za bubrege;)))...

Power
25.1.2013 03:06
4
2

Miki burazere ti stvarno imas veliki problem,ta kola sto si nabrojao a kao znas da mi nismo culi za njih i ja predpostavljam da su to najbolja i najkvalitetnija kola a za njih nije culo 90 posto ljudi a za Nemacke brendove koji vaze za najkvalitetnija i najlepsa auta u svetu i za koje su culi sci ljudi na ovom svetu pa cak i deca od 2 godine znaju za njih. I nedaj boze da ti vozis taj tvoj Nisan i nekim slucajem na tebe naleti neki BMW, mislim da nebi ni znao sta te je snaslo.
Ali nebih da se ja mesam u tvoj ukus, samo ti uzmi tvojeg japanca i uzivaj u njegovoj udobnosi, kvalitetu i lepoti, samo pazi da ne zgazisneku macku jer mozes da se povredis hehehe

Aleksa
25.1.2013 10:14
4
0

@Miki,preterujes vise...Namerno iritiras ljude, lecis neke svoje komplekse ili sta...? Kao neko dete razmazeno koje niko nevoli, a on voli sebe i samo sebe(pa covece pricas o sebi u trecem licu)Lepo ako hoces da nam preneses neka iskustva, ali ne na taj debilan, bezobrazan, razmazen nacin...neces nikoga impresionirati, a i cini mi se da ti vecina i neveruje uopste!Ako hoces, slobodno me "ispljuvaj" necu ti odgovarati,sta se vredi svadjati preko komentara...POZZ(i oladi malo glavu)

vlajce 330 ci
25.1.2013 13:31
5
1

Kao neko ko duze vreme vozi BMWe a radim i servis za njih, tako da odlicno znam koliko su vredni mehanicki reci da su kante potpuno je nepromisljeno.Odgovorno tvrdim da je BMWe motorista broj jedan to je i bezbroj puta dokazao.Sto se tice pravog sportskog aotomobila probajte M3 CSL E46 osmeh na licu vam ostaje dve nedelje posle voznje pravi predator.Alternativa za ovaj tjuning model je ALPINA B3S E92 biturbo, nesto slabijih performansi ali ima fantastican spoj motor sasija koja kosta u Francuskoj 67 000 eura.

Slobodan
26.1.2013 11:26
5
0

@Miki nisam uopste mislio da osporavam tvoje znanje,samo mi je bilo zanimljiva tvoja nadmenost..a sad mi pocinjes vec retardiran biti>a itekako sam cuo za sve te automobile,pogotovu za Yamahu,jer sam njen veliki fan..znam za njen automobil,znam da je pocetkom 90ih isporucivala agregate za F1,znam da je njen motor u Noble-u,kao i ta ostala nabrojena auta gledao sam razne testove ali nazalost nisam imao prilike da ih vozim..Al puno ti ovde.. da ne kazem sta..Naravno da je GTR bolji izbor,glupo ga je stavljati u istu recenicu sa mnogim nabrojanim automobilima jer je poznato da kida neke konkurente koji su na papiru visa "klasa"..ali gore navedeni BMW i slicni proizvodi i nisu napravljeni da budu racionalani i best buy u bilo kojem smislu..

Manuscript
28.1.2013 13:15
3
0

Za sve glupsone...Bmw je tata,ima najjacu akciju na berzi sto se tice auta i ne moze svako auto da dobije ovakav tuning i ima jos puno cinjenica. Googlajte malo pa ce te se sami uveriti,ali ne forumi nego pravi sajtevi.

Гагиба
29.1.2013 16:28
3
1

@бмв фанатик
хехехе...ладно си се сетио Ненада Нецуле?!! :)) Овај му је изгледа више него достојан наследник... ;) Поззз
@Мики
Успео си да одеш на сајам и дозволили су ти да седнеш у нека од возила које си набројао?! Браво за тебе. То је одличан резултат, што би клинци рекли за респект! Али то ти не даје амнестију за гомилу глупости и најблаже речено, непристојности које ти из неког разлога редакција дозвољава да млатишеш. Али, и таква отвореност и флексибилност уредништва је за сваку похвалу. :)
Него, да ти предочим неколико ситница везаних за овај аутомобил. Горе описани В8 М3 Манхарт је чиста егзотика. Ручни рађени технолошки драгуљ који ће само пар десетина срећника имати прилику да поседује, вози и да ужива у нечему што се радикално разликује од препипавања експоната по сајмовима, али верујем да су ти та размишљања већ далека. За разлику од овог М3, дупло јефтинији ГТР Нисан је конфекција (врхунска конфекција али ипак само конфекција, коју уосталом купује онај ко нема кеш за Порше, Ламба или Ферарија) а кога већина завидних узима као репер лечећи фрустрације што никада неће возити неки од поменутих супераутомобила укључујући и овај фантастични Манхарт. А где си ти у свему томе...?! Држи се своје Хонде и препипавања експоната а ове озбиљне теме заобиђи, да ти људи више не лупају минусе до бесвести! ;)

mivec
02.2.2013 21:09
3
0

Ma ovaj auto je cista ekskluziva, za malobrojne koji vole BMW ali im standardni modeli nisu dovoljni... A sto se tice BMW-a, to mi je ipak ubedljivo najjaca evropska marka. A M3 u svim generacijama je vrhunski auto i pruza neverovatan osecaj u voznji, sto je za sportski auto i najbitnije.. I mislim da nisu tako ne pouzdani koliko je profil onih koji ih voze takav da ih i ne cuvaju bas, bar ja tako mislim. Inace sam ljubitelj Japanaca i oni su mi na prvom mestu.. A moram i da se nadovezem na ovo o GTR-u.. GTR je vrhunski sportski auto, jedan od najboljih i najnaprednijih, i iznad je lige u kojoj igra M3. To sto je upola ili cak vise jeftiniji od nekih koje moze da oduva (a koji su isto dobri automobili) je samo plus. Cak i to sto nema "ime" poput Italijana ili Nemaca ne nalazim za manu, jer upravo je to ono sto jure kompleksasi..

goxy
03.2.2013 09:50
2
2

Gospodo doslo je do zamene teza,krucijalna stvar je da nissan gtr r35 ima cenu oko 100.000e,tako da nikako ne moze da bude duplo jeftiniji od m3 jer mu je cena u rangu m5,druga stvar duplo je jeftiniji od svoje prave konkurencije lamba i ferarija koji su neprikosnoveni vladari u tom segmentu,sto se tice bmw on je sinonim luxuza i kamen temeljac imidza kao i mercedes,jednom recju vladari auto industrije!Velika razlika izmedju njih i japanaca je ta sto japanci nemaju dugu tradiciju u pravljenju luksuznih vozila,U japanu necete videti da bumbari voze gtr-a, nego mecku bembaru,lamba,ferarija za kojima bale,setite se da je cuveni nisan bio pred kolapsom i gasenjem da ga nije preuzeo Evropski velikan reno,i samo zahvaljujuci njihovim referencama iz f1 su napravili super auto gtr,zna se ko pravi ultimativne masine u f1,tu japanci nema sta da traze!Sto se tice propelera koji sece nebo bio je ostao sinonim luksuza kvaliteta i imidza,tako da je suludo pricati o kompleksima i profilu kupaca bmw!Pre drugog svetskog rata bmw nije bio poznat po prestiznim automobilima kao njegov konkurent mercedes,vec po pravljenju superiornih avio motora mesersmith koji su toliko bili superiorni u odnosu na saveznicke avione koji su koristili rols rojs i boingove motore,da su im po zavrsetku rata saveznici zabranili da ikad vise prave avione i naravno nastavili su proizvodnju motora i automobila!Ot tada koriste znak propeler koji sece nebo!

sasa
04.2.2013 20:51
1
0

dovoljno je reci da bmw benzinci od 2000 do4000 kubika vec pet godina nemaju konkurenciju u svetu i tacka

goxy
04.2.2013 22:15
0
1

bar smo se slozili kad je rec od bmw!

mivec
05.2.2013 18:28
2
0

@goxy, Da, za BMW, auto je bez premca.. E sad, nekako se ovde pocelo raspravljati o GTR-u, o kom sam vec rekao sta mislim, i samo moram da ti odgovorim.. Nikakve veze Reno nema sa GTR-om. Da, oni jesu dobri u F1 ali reci da Nisan ne bi napravio Gtr bez Renoovog znanja i iskustva je stvarno pogresno. Ne kazem da Francuski kapital tu nije igao ulogu, i to je bitno, ali to je sve (a i mislim da ih Reno nije bas preuzeo). I pre R35 su bile serije 33 i 34 koje su isto tako bile odlicni sportski automobili svojevremeno, tako da se moze reci da je R35 njihova evolucija. Osim toga, sam koncept GTR-a je takav da ne "koketira" mnogo sa F1 principima, za razliku od npr. Ferarijevih modela.. Pozdrav

goxy
05.2.2013 19:42
0
0

Mivec,delimicno si u pravu,ali da krenemo od krucijalne stvari,nisan je bio bankrotiro i pred kolapsom tako da ga je reno preuzeo pod svoj koncern,i snazne novcane infuzije je ubrizgavao da bi ga digo na noge,druga stvar nije dobar nego najaci tim u f1,treca stvar zahvaljujuci njihovom reno sport odeljenju su izbacili monstruma gtr 35,sredinom devedesetih su imali svoj gtr sky line,koji je bio svojevremeno jako dobar auto,ali gtr r35 je savrsenstvo,pored tog sky line,imali su jos jednog monstruma nissan 300 zx twin turbo,koga su zargonski zvali ubica porshea!Poz

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: