Online plus

BMW M5

Istorija modela

BMW M5 je automobilska ikona. Ovaj sportski sedan se prodaje još od 1985. godine, a pre samo nekoliko meseci, na Sajmu automobila u Frankfurtu, bavarska kompanija je predstavila njegovu šestu generaciju koja je ujedno i njegova najjača verzija


Fanovi i dalje sa nostalgijom govore o ranijim generacijama modela M5, a neki idu do toga da tvrde da su bili daleko bolji automobili od savremene M5-ice. U ovom tekstu nastojaćemo da što bliže predstavimo automobilsku ikonu, model M5, od njegovog nastanka pa sve do danas.

Istorijat Motorsport odeljenja

Kompanija BMW je od samog njenog nastanka pa do danas uvek bila ispunjena uspesima u auto-moto sportu



Automobili i motocikli sa plavo-belim propelerom (veruje se da je znak nastao po uzoru na propeler aviona, jer je kompanija u početku, pre Prvog svetskog rata i tokom njega, konstruisala motore za avione, a plavo-bela boja je boja zastave pokrajine Bavarska u Nemačkoj) su još u periodu izmedju dva svetska rata beležili brojne uspehe na stazi.

Nakon posleratnog perioda oporavka Nemačke autoindustrije, BMW je tokom šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka povratio pomalo uzdrman status prestižnog proizvodjača pre svega dinamičnih i sportskih automobila i motocikala.

Kako bi se što pre oporavili, iz kompanije su shvatili da treba da rade ono što im ide najbolje.

U maju 1972. godine, izvršni odbor kompanije BMW osnovao odeljenje pod punim nazivom „BMW Motorsport (M) GmbH (Gesellschaft für individuelle Automobile)“, koje je kasnije postalo daleko poznatije kao „BMW Motorsport“, a u novijoj istoriji i kao „BMW M“



Zaduženja novoosnovanog odeljenja bile su aktivnosti vezane za dalji razvoj već uspešnih automobila iz game BMW-a na polju auto-moto sporta. Za prvog šefa odeljenja izabran je Jochen Neerpasch, pored kojeg je odeljenje na svom nastanku brojalo još samo sedmoro zaposlenih.

Simbolični početak duge i uspešne tradicije „Motorsport“ odeljenja zapravo se dogodio 1978. godine, kada je na Sajmu automobila u Parizu predstavljen model M1. Ovaj, za BMW na mnoge načine legendarni model, je ujedno bio i prvi automobil koji je dobio „M“ oznaku.

BMW M 535i (E12) – 1979 - 1981 – model sa kojim je sve počelo
Sredinom 1979. godine, „Motorsport“ odeljenje je predstavilo model BMW M 535i, što je bio prvi slučaj u istoriji, da jedan putnički model BMW-a za svakodnevnu upotrebu, preko brojnih modifikacija, bude prerađen u sportsku verziju. To je u budućnosti postala redovna praksa „Motorsport“ odeljenja.

Ispod haube modela M 535i nalazio se šestocilindarski agregat zapremine 3,5 litara, sa oznakom M88, isti onaj koji je u to vreme ugradjivan i u model M1. Ovaj agregat, koji je imao dve bregaste osovine i tehnologiju sa četiri ventila po cilindru, razvijao je impresivnih 218 konjskih snaga i 305 Nm obrtnog momenta, i bio je jedan od tehnički najnaprednijih automobila tog vremena. Maksimalna brzina koju je mogao da postigne bila je 260 km/h.

Pored toga, kod modela M 535i je i aerodinamika u odnosu na standardne verzije tadašnje Serije 5 bila unapređena dodatkom prednjih i zadnjih spojlera kao i izmenjenim branicima, a enterijerom su dominirala sportska „Recaro“ sedišta.

Ovaj model je ubrzo po predstavljanju dobio nadimak „M5“. U periodu od 1979. do 1981. godine, potpuno neplanirano, konstruisano je 1.410 ovakvih automobila. Činjenica da su daleko prevazidjena očekivanja kompanije i veliko interesovanje kad je plasman jednog ovakvog modela u pitanju, dala je za pravo ljudima u BMW-u da poveruju da su na pravom putu.

BMW M5 (E28) - 1985 – 1988 – Prva generacija

BMW je 1984. godine, na Sajmu automobila u Amsterdamu prvi put predstavio M5 model koji je nosio oznaku E28 M5



Ovaj automobil je ujedno i prva generacija modela M5. Bio je baziran na šasiji modela E28 Serije 5. Prva generacija modela M5 imala je pet vrata i oblik limuzine, kao i sve druge karakteristike koje su dovele do toga da bude jedan od najboljih automobila u segmentu premijum sportskih automobila.

Automobil je u potpunosti „ručno“ izrađen u pogonima „Motorsport“ odeljenja, a posedovao je novorazvijeni agregat iz modela M1, koji je proizvodio 286 konjskih snaga koji mu je omogućavao da postigne maksimalnu brzinu od 250 km/h. Iako sportskih performansi, luksuzni sedan je imao i električne podizače prozora, centralno zaključavanje i aluminijumske felne. Glavnu konkurenciju su mu predstavljeli modeli M i E klase kompanije Mercedes Benz. Ovakvu mešavinu visokih performansi i visoko rafinisanog luksuza svet do tog vremena nije video, što je značilo da je predstavljanjem ovog modela BMW rizikovao na tržištu, nudeći nešta što niko ranije nije nudio.

Ulog je bio veliki, a još uvek krhki imidž na kocki. Potez se medjutim ispostavio kao pun pogodak i novi model je, uz epitet „najbrži sedan na svetu“, naišao na odličan prijem širom planete. U „Motorsport“ odeljenju se radilo punom parom ali je potražnja ponovo nadmašila ponudu, pa je došlo do novog proširenja proizvodnih kapaciteta i povećanja broja zaposelenih.

Prva generacija BMW M5 je dobio nagradu „Automobil godine“ u Severnoj Americi, a njegova proizvodnja ukinuta je 1989. Godine



Proizvedeno je oko 2.200 primeraka čime je ovaj model ostao najređa verzija nekog serijski proizvedenog M modela.

BMW M5 (E34) - 1988 – 1995 – druga generacija

Model sa oznakom E34, poznatiji kao druga generacija BMW M5, proizvodio se u periodu između 1989. i 1995. godine, a i dan danas je jedan od najbolje prihvaćenih automobila kompanije BMW



Ispod njegove haube nalazio se šestocilindarski agregat sa oznakom S38B36, zapremine 3,5 litre koji je proizvodio ili 315 (za evropsko) ili 310 konjskih snaga (za američko tržište) i 360 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h ubrzavao je za 6,3 sekundi, dok je maksimalna brzina bila elektronski ograničena na 250 km/h, što prema današnjim standardima možda ne izgleda kao nešto posebno, ali je za taj period bilo impresivno. Kao i prva generacija, i ovaj model se u potpunosti ručno izrađivao.

E34 je takođe dobio mnogo dobio za kvalitet izrade, udoban enterijer i precizno upravljanje



M5 E34 je posedova neke (za to vreme) impresivne opcije, kao što su: elektronsko podešavanje volana i sedišta (sa funkcijom memorije). Ovo je zapravo i prvi M5 model koji je imao elektronsko podešavanje amortizera, kočnica i kontrolu proklizavanja. Uprkos svemu tome bio je težak 1.670 kilograma, samo 100 kilograma više od današnjeg modela Ford Focus RS.

E34 M5 je prošao kroz nekoliko modifikacija tokom sedam godina svog postojanja. Cilj svih tih promena je bio bolji protok vazduha i bolje hlađenje kočnica. Takođe, 1991. godine, M5 je za evropsko tržište dobio novi agregat zapremine 3,8 litara koji je proizvodio 340 konjskih snaga uz dodatne izmene na vešanju i zadnjoj osovini. Sledeće godine je predstavljena i karavan verzija sa M5 oznakom, koja je proizvedena u ukupno 891 primerak.

Trebalo bi i da napomenemo da je BMW proizveo svega 12.000 primeraka ovog modela, pa se može reći da je reč o automobilu koji je retka pojava, posebno ako se uporedi sa brojem proizvedenih modela E39 i E60 M5.

BMW M5 (E39) - 1998 – 2004 – treća generacija
Više od tri godine nakon obustavljanja proizvodnje modela E34 M5, u oktobru 1998. godine otpočela je proizvodnja najekstremnije, treće generacija modela BMW M5, koja je nosila oznaku E39. Treća generacija je premijerno bila predstavljena još na Sajmu automobila u Ženevi, početkom te godine. Konstruisan je s namerom da predstavlja konkurenciju modelima Jaguar XJR i Mercedes-Benz W210 E55.

Treća generacija M5 posedovala je novorazvijeni V8 agregat zapremine 4,9 litara, koji je razvijao 400 konjskih snaga i 500 Nm obrtnog momenta. Agregat je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem. Taj pogonski sklop su karakterisali instantni odgovor na komandu gasa, brz odaziv u svim režimima rada, umerenu potrošnju ali i daleko „čistije“ izduvne gasove. Za ubrzavanje od 0 do 100 km/h bilo mu je potrebno 5,3 sekundi, a maksimalna brzina je bila ograničena na 250 km/h

U odnosu na standardne modele Serije 5 iz generacije E39, „Motorsport“ je M5 spustio za 23 mm, dodao ojačane spone, pomoćne opruge, kao i masivne krajeve spona izradjene od nerđajućeg čelika



Izmene su izvršene i na spoljašnosti i enterijeru, uz nezaobilazna „M“ obeležja. Tokom šest godina njegove proizvodnje promenjen je dizajn farova, redizajniran je prednji branik i još dosta sitnih detalja.

Sistemi poput ABS-a, elektronske kontrole stabilnosti i parking senzora su bili standardni od samog početka proizvodnje. Vremenom je nivo luksuza i komfora podizan dodavanjem različitih sistema i opreme, od navigacije prikazane na velikom ekranu u boji do vrhunskih audio sistema i sistema za reprodukciju DVD video materijala.

Model E39 M5 je bio automobil za svaki dan, porodičan sedan koji je nudio visok nivo luksuza i udobnosti za celu porodicu, ali je istovremeno bio pritajena zver, sa perfomansama na nivou vrhunskih sportskih kupe modela



BMW E39 M5 je u svoje vreme bio najbrži serijski proizvodjeni automobil u sedan klasi. Proizvedeno je ukupno 20.482 primeraka.

BMW M5 (E60) - 2005 – 2010 – četvrta generacija
Kompanija BMW i njeno „Motorsport“ odeljenje su lansirali četvrtu generaciju modela M5 tokom 2005. godine, koja je nosila oznaku E60.

Četvrta generacija modela M5 je pod haubom imala već ranije predstavljeni V10 agregat zapremine pet litara, koji je proizvodio 507 konjskih snaga i 520 Nm obrtnog momenta, zahvaljujući kome je od 0 do 100 km/h ubrzavala za 4,7 sekundi i postizala maksimalnu brzinu koja je elektronski bila ograničena na 250 km/h.

Bez ograničenja, četvrta generacija modela M5 je postizala brzinu od 330 km/h



Uz brojne izmene i poboljšanja, počevši od veće torzione krutosti same šasije, ekstremna verzija se u odnosu na standardne modele generacije E60 razlikovala i u pogledu menjača. Naime, agregat je povezan sa sedmostepenim SMG III sekvencijalnim menjačem, koji je inspirisan menjačima na bolidima Formule 1, te je imao 11 različitih podešavanja, od punog automatskog, preko „Sport“ režima, do manuelnog, putem poluga smeštenih iza upravljača.

Pored toga, SMG menjač treće generacije poseduje i „launch control“ opciju za optimalno ubrzanje iz stanja mirovanja bez proklizavanja točkova i elektornsku kontorolu stabilnosti.

Nešto kasnije je predstavljena i verzija E61 M5, odnosno karavan verzija ovog modela, kao odgovor „Motorsporta“ na Audijev model RS6 Avant, odnosno Mercedesov model E63 AMG Estate. Ovo je istovremeno i prva verzija M5-ice u karavan verziji nakon predstavljanja tog modela u generaciji E34.

Ukupno je proizvedeno 20.589 primeraka ovog modela.

BMW M5 (F10) - 2011 – 2013 – peta generacija
Peta generacija najuspešnije premijum-performantne limuzine na svetu, modela BMW M5, koja nosi oznaku F10, predstavljena je na Sajmu automobila u Frankfurtu 2010. godine, dok je njena prodaja počela od 2011 godine. Glavna karakteristika ove generacije je ta što je automobil „porastao“ u svim pravcima, te je dugačak skoro pet metara, čime je povećano i međuosovinsko rastojanje. Automobil je postao težak skoro dve tone, 1945 kilograma, da budemo precizniji.

I ova generacija M5-ice, kao i sve pre nje, bazirana je na standardnom modelu BMW Serije 5. Njegov spoljašnji dizajn karakteriše redizajnirani prednji branik sa većim usisnim otvorima, bočni branici na pragovima, difuzor pozadi i tandem pravougaonih završetaka izduvnih cevi. Nova generacija M5 podrazumeva i niže ogibljenje i M aluminijusmke felne veličine 19 inča.

Enterijer krase M sportska sedišta presvučena alkantarom i M Sport volan presvučen kožom, pored ekskluzivnih patosnica i aluminijumskih papučica.

Pod pritiskom sve rigoroznijih ekoloških normi o izduvnim gasovima, turbopunjač je po prvi put u svojoj dugoj istoriji zaživeo i u M5



Kao baza poslužio im je V8 agregat zapremine 4,4 litara sa cilindrima pod uglom od 90 stepeni. Uz „TwinPower“ tehnologiju tu su još i direktno ubrizgavanje goriva, „Valvetronic“ sistem (varijabilno upravljanje ventila - promenjivo je vreme otvaranja ventila) i „Double Vanos“ (varijabilna kontrola bregaste osovine) što je zaslužno za povećanje obrtnog momenta. Novi V8 TwinPower agregat proizvodi 560 konjskih snaga i obrtni momenat od 681 Nm. Ovaj model od 0 do 100 km/h ubrzava za oko četiri sekunde, uz prosečnu potrošnju od 8,9 l/100 km.

BMW M5 (F10) LCI - 2013 – 2017 – Restajling verzija pete generacije
Tokom 2013. godine, peta generacija BMW M5 dobila je svoju restajling verziju koja je obuhvatala neke vizuelne promene ali i promene u enterijeru. Posebno je bila izražajna nova M maska (rešetka) hladnjaka, na kojoj se od tada nalazi oznaka M, kao i na felnama. U enterijeru se dobilo više mesta, i odeljaka za predmete. Ubačen je i novi infotejment sistem.

BMW M5 (F90) - 2017 – trenutni model – šesta generacija
Nova i trenutna, šesta generacija modela BMW M5 je svoju premijeru upriličila na Sajmu automobila u Frankfurtu tokom septembra prošle godine.

„Motorsport“ odeljenje je prešlo na novu teritoriju upotrebom M xDrive pogona na svim točkovima po prvi put. Mnogi tvrde, ovim je izgubio svoju dušu!



Ovo je ujedno i najskuplji M5 ikada sa početnom cenom od 100.000 američkih dolara na tržištu Severne Amerike, odnosno od 100.000 evra na više na evropskom tržištu.

Novi M5 nije samo skuplji od svog prethodnika već je i bolji u skoro svakom pogledu



On je neznatno lakši (sada je težak 1.885 kilograma), njegov V8 biturbo agregat zapremine 4,4 litara proizvodi 600 konjskih snaga, te M5 sada od 0 do 96 km/h ubrzava za svega 3,2 sekunde. Nova CLAR platforma na kojoj je baziran takođe olakšava upravljanje i druge performanse.

Ovaj automobil je skoro oborio i dva rekorda, za najduži drift bez prestanka i za najbrži drift dva modela, dok se nalaze jedan pored drugog. Sve o najnovijoj, šestoj generaciji modela M5, možete pročitati ovde.

Rezime
Svesni smo činjenice da je svaki od ovih modela odigrao značajnu ulogu u automobilskoj industriji, i da je svaki od njih sjajan na svoj način. Naravno, bilo bi neprimereno porediti sadašnje modele sa modelima nastalim osamdesetih godina prošlog veka, ali valja imati na umu da su baš ti „prošli“ modeli podizali lestvicu automobilske industrije.

Da nije prelepih performantnih M limuzina celokupna automobilska scena bi bila siromašnija za jedan jedinstveni dijamant



BMW M5 je automobilska legenda, i verovatno će se još dugo proizvoditi, mada, s obzirom na sve aktuelniji trend elektrifikacije, i najave da će čak i trenutna generacija dobiti hibridni pogon, niko ne zna kako će on izgledati za par godina.

To samo možemo naslutiti! Zato, otvorite srce i glasajte, koji je po Vama najuspešniji M model u istoriji? Komentarišite i lajkujte...

Autor: Saša Stanković
6740
Postavljeno: 30.01.2018

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 24.05.2018

Šta vozi Papa?

Da je Papa jedna od najprepoznatljivijih ličnosti na planeti, to je neosporno. Samim tim, vatikanski vozni park budi radoznalost ljubitelja automobilizma


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.05.2018

Revolucija na dva točka i malo elektrike

„Točak je kao i krilo, pre svega simbol premeštanja, oslobađanja uslovljenosti mestom i onog duhovnog stanja koje od njih zavisi.“Rečnik simbola - Alen Gerbran i Žan Ševalije


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 07.05.2018

VOŽNJA BEZ KAZNI

Zaustavljanje od strane saobraćajne policije nikad nije prijatno iskustvo. Čak i da niste napravili nikakav saobraćajni prekršaj, može da se desi da dobijete kaznu zbog sijalice u faru koja ne radi, neprodužene vozačke dozvole ili neodgovarajuće prve pomoći. Iz tog razloga, velika većina vozača ne voli bliske susrete sa saobraćajnim patrolama i po mogućstvu bi želela da ih izbegne


Bodo Bušman i Brabus

04.05.2018

UBER

26.04.2018

Vladimir Putin Tekst sa video prilogom!

23.04.2018

Donald Trump

17.04.2018

Elektrifikacija četvorotočkaša

14.03.2018

BMW M5

30.01.2018

Tržište novoregistrovanih vozila u Srbiji 2017

18.01.2018

Tržište novih automobila u Srbiji 2017. po segmentima i modelima

16.01.2018

Premijere 2017.

05.01.2018

Istorija Pinap devojaka

13.12.2017

Obijanje vozila

01.12.2017

Pripremite automobil za zimu

17.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

14.11.2017

Superautomobili 1993

23.10.2017

Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Lacky
30.1.2018 07:20
14
3

Glasam za E34 E39 i aktuelni model!!!

Sivi soko
30.1.2018 12:08
11
6

E39.

Smisko
30.1.2018 12:41
19
4

M5 ikona u svetu automobila.

Bozo
30.1.2018 20:14
15
1

Realno, da mi neko ponudi da biram bilo koji M, ali da to bude samo jedan, ne bih se mogao odluciti, jer je svaki posebno slag autoindustrije. Imam jedno pitanje. Kazete prvoj generaciji su bili konkurencija M i E klasa mercedes benz. Ili je lapsus, ili "stamparska" greska, ili sam ja zestoko izlapio. U svakom slucaju, lijep tekst i lijepa retrospektiva.

igi
30.1.2018 22:32
12
3

E34 i sadašnji.

BL
31.1.2018 11:43
16
2

Remek djelo!Da mi je krstariti kroz Evropu sa njim!

bmw
11.2.2018 16:54
3
0

M5 E60

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: