Online plus

BMW serije 7

Bavarska soficistiranost na delu

Sedmica zvana želja

BMW-ova perjanica je konačno stupila na asfalt u svom punom sjaju i veličini


Bavarci akcenat stavljaju na naprednu tehnologiju Twituj ovo!

Najpre, da se zahvalimo ekipi iz Minhena što nam je obezbedila pres materijal, koji kada se uporedi s onim S klase, deluje poput priručnika za polaganje vozačkih ispita u odnosu na Tolstojeva sabrana dela. Šalu na stranu, hajde da vidimo s čim to BMW raspolaže trenutno, kada je vrhunska ekspertiza marke u pitanju.

Bavarci akcenat stavljaju na naprednu tehnologiju. U novu seriju 7 su utkali sve ono najbolje što trenutno imaju. Trendovi su već poznati, jer ih prate i ostali proizvođači, a oni se pre svega tiču smanjenja mase, smanjenja radne zapremine motora (uz manju potrošnju i veću snagu), kreiranja šasije od sofisticiranih materijala, kao i uvođenja naprednih operativnih sistema i konektivnosti. Pored svega navedenog, BMW iz fokusa ne gubi ono po čemu je čuven, a to su izvanredne vozne osobine.

Proporcije su prijatne za oko, izrada precizna, a dinamika i elegancija u odličnom međusobnom odnosu Twituj ovo!

Elegancija u visokom stilu
Bavarski proizvođač se potrudio da kroz spoljašnji izgled demonstrira karakter nove „sedmice“. Proporcije su prijatne za oko, izrada precizna, a dinamika i elegancija u odličnom međusobnom odnosu. Sasvim je jasno već na prvi pogled da je ovo krstarica za prevaljivanje velikih distanci, i to uz vrhunski komfor, zabavu i bezbednost. BMW-ova luksuzna limuzina je već tradicionalno dostupna u verzijama sa standardnim i produženim međuosovinskim rastojanjem.

Kada govorimo o enterijeru, prostranost nikada nije bila izdašnija. Sam dizajn je u klasičnom BMW-ovom stilu, sa kokpitom iskošenim prema vozaču. Upotrebljeni materijali i završna obrada su na izuzetno visokom nivou, a što se dizajna armaturne table tiče, neki će zameriti da se radi o gotovo identičnom rešenju kao ranije. Međutim, ukoliko pokušamo da zamislimo bilo kakvo drugačije rešenje u ovom BMW-u, shvatićemo koliko je potez kompanije po tom pitanju zapravo na mestu. M Sport paket, Pure Excellence i BMW Individual Design Composition će biti dostupni u novoj „sedmici“ od samog lansiranja.

Pored temeljno unapređene V8 jedinice, budući vlasnici će moći da uživaju i u šestocilindarskim rednim motorima poslednje generacije Twituj ovo!

Carbon Core, šestaci i „plug-in“
Serija 7 je do 130 kg lakša u odnosu na odlazeći model, u zavisnosti od agregata i paketa opreme. Ono oko čega se svrti je struktura praktično preuzeta iz serije „i“. Reč je o BMW-ovoj „Carbon Core“ strukturi karoserije, a „sedmica“ je prvi model u svom segmentu koji kombinuje plastiku ojačanu ugljeničnim vlaknima (CFRP), čelik i aluminijum. Ovaj koncept kombinacije materijala je primenjen pre svega radi poboljšanja krutosti i jačine putničke ćelije, uz već konstatovano smanjenje mase.

Svi koji vole BMW posebne emocije gaje prema rednim „šestacima“. Pored temeljno unapređene V8 jedinice, budući vlasnici će moći da uživaju i u šestocilindarskim rednim motorima poslednje generacije. Menjač je osmostepeni Steptronic, dok xDrive inteligentni, integralni pogonski sistem, koji je takođe unapređen, dolazi kao opcija.

Pored modela sa konvencionalnim pogonom, u današnje vreme je za proizvođača kao što je BMW obavezan i „plug-in“ hibrid. On će doći u verzijama 740e, 740Le (sa povećanim međuosovinskim rastojanjem) i 740Le xDrive. Pogonski sistem se sastoji od četvorocilindarskog benzinskog motora i elektromotora, koji zajedno generišu 240 kW/326 ks. U kombinovanom ciklusu, BMW 740e troši samo 2,1 l benzina na 100 km, uz potrošnju električne energije od 12,5 kWh na pređenih 100 km. Što se emisije CO2 tiče, fabrički podatak kaže da iznosi 49 g po kilometru. Visokonaponska litijum jonska baterija obezbeđuje značajno pojačanje SUS motoru po potrebi. Naravno eDrive tehnologija obezbeđuje i vožnju čisto na električni pogon, i to do brzine od 120 km/h, sa autonomijom do 40 km.

Zajedno sa „Executive Drive Pro“ sistemom sa aktivnom stabilizacijom naginjanja karoserije dovodi komfor i dinamiku do nivoa koji su do sada bili van domašaja serije 7 Twituj ovo!

Dinamika i komfor
Vrhunska tehnologija precizne izrade šasije, uz dodatne kontrolne sisteme, koji mogu biti standardni ili opcioni, poboljšava značajno voznu dinamiku nove „sedmice“. BMW obećava zadovoljstvo u vožnji koje nadmašuje konkurente, a s obzirom na to da su Bavarci poznati po voznim kvalitetima, imamo razloga da im verujemo. Standardna specifikacija podrazumeva vazdušno ogibljenje sa automatskom samonivelacijom i dinamičku kontrolu rada amortizera.

Integralno aktivno upravljanje (Integral Active Steering) sada dolazi i sa xDriveom. Zajedno sa „Executive Drive Pro“ sistemom sa aktivnom stabilizacijom naginjanja karoserije dovodi komfor i dinamiku do nivoa koji su do sada bili van domašaja serije 7. Elektromehanički horizontalni stabilizatori redukuju naginjanje karoserije pri oštrijim prolascima kroz krivine a sistem aktivne kontrole šasije prilagođava odziv amortizera u odnosu na voznu podlogu, odnosno neravnine na putu.

Ono što je takođe novina kada je iDrive u pitanju je kontrola putem pokreta Twituj ovo!

Intuitivnost
Tehnologija je generalno zadužena da čoveku olakša život. U ovom slučaju, iDrive operativni sistem po prvi put poseduje displej osetljiv na dodir. To nije neka velika novina, a znači da će vozači moći da upravljaju sistemom i preko displeja, ne samo kontrolera.

Ono što je takođe novina kada je iDrive u pitanju je kontrola putem pokreta. Pokrete šake detektuje 3D senzor, a sve funkcioniše u vrlo intuitivnom maniru. Na ovaj način se mogu kontrolisati brojne funkcije, poput recimo jačine zvuka audio uređaja ili prihvatanja i odbijanja telefonskih poziva. Postoji opcija koja obezbeđuje da se specifični pokret poveže sa nekom posebnom funkcijom. Tu je i novi nosač za mobilni telefon, integrisan u centralnu konzolu, koji obezbeđuje bežično, induktivno punjenje uređaja.

Iz naslona suvozačkog sedišta se izvlači elektropodesivi oslonac za stopala, tako da putnik na zadnjem sedištu može da se namesti u veoma udobnu poziciju Twituj ovo!

Luksuz
BMW 750Li xDrive, 740Li, 730Ld i 730Ld xDrive dolaze sa opcionim Executive Lounge paketom, koji nudi još viši nivo luksuza. Ovaj paket opreme uključuje četvorozonsku kontrolu klima uređaja, elektropodesiva sedišta sa funkcijom masaže pozadi i aktivnu ventilaciju svih sedišta, uz opcioni „Executive Lounge Seating“ sistem, zadnju konzolu i „Experience“ zabavni sistem sa „BMW Touch Commandom“.

Funkcija masaže uključuje i „Vitality“ program, koji putnicima na zadnjim sedištima omogućava da se angažuju po pitanju aktivnih fizičkih vežbi. Odlično za rekonvalescente koji moraju da provedu mnogo vremena u automobilu. Opcija „Executive Lounge Seating“ dodatno poboljšava komfor pozadi, jer obezbeđuje klizanje suvozačkog sedišta za dodatnih 90 mm prema napred. Iz naslona suvozačkog sedišta se izvlači elektropodesivi oslonac za stopala, tako da putnik na zadnjem sedištu može da se namesti u veoma udobnu poziciju, jer i njegov naslon može da se dovede u gotovo horizontalan položaj.

U „Executive Lounge“ zadnjem grebenu se krije i sklopivi stočić, dodatni držači za čase i „Touch Command“ sistem Twituj ovo!

U „Executive Lounge“ zadnjem grebenu se krije i sklopivi stočić, dodatni držači za čase i „Touch Command“ sistem. Putem ovog prenosivog sedmoinčnog tableta mogu se kontrolisati info-zabavni sistem, funkcije komfora, mogu se puštati muzika i filmovi, a oni gejmerski nastrojeni mogu da prekrate vreme igranjem video igara ili surfovanjem po internetu.

Pored ovih „perverzija“ koje se tiču komfora, pažnja se obratila i na ambijent. Ambijentalno osvetljenje sada uključuje i „tepih“ svetlo za dobrodošlicu, a još jednu jedinstvenu komponentu čini ambijentalno osvetljenje prisutno u produženim verzijama, koje obasjava zadnji odeljak putem izvora postavljenih vertikalno na B stubovima. Modeli sa dužim međuosovinskim rastojanjem će takođe biti dostupni i sa panoramskim krovom, koji pruža grafički prikaz zvezdanog neba kada je napolju mrak, a svetlost se emituje iz bočno postavljenih LED modula.

Nova „sedmica“ je prvi serijski automobil sa sistemom automatskog daljinskog parkiranja Twituj ovo!

Tehnologija
Nova „sedmica“ je prvi serijski automobil sa sistemom automatskog daljinskog parkiranja. Dakle, bez direktnog upravljanja od strane vozača, ova opcija obezbeđuje prilaz tesnim parking prostorima. Vozač samo treba da inicira kretanje vozila putem daljinskog upravljača (BMW Display Key). Dok automobil obavlja poluautomatske manevre, vozač mora da pazi na prepreke.

Još jedna „svemirska“ tehnologija je i lasersko osvetljenje (BMW Laserlight), poznato iz i8. Ovo je alternativa standardnom potpunom LED osvetljenju i obezbeđuje svetlosni snop dug čak 600 m, što je dvostruko duže od LED rešenja.

Za kraj, ostavili smo ono „najslađe“. Kada je BMW u pitanju to su u svakom slučaju motori Twituj ovo!

Motorizacija
Za kraj, ostavili smo ono „najslađe“. Kada je BMW u pitanju to su u svakom slučaju motori.

BMW 750i xDrive (750Li xDrive) je pogonjen benzinskim V8 sa TwinPower Turbo tehnologijom, što znači da poseduje dva „TwinScroll“ turbo punjača. Krasi ga sistem direktnog ubrizgavanja goriva, VALVETRONIC i dvostruki VANOS. Radna zapremina mu je 4,395 l, a izlazna snaga 300 kW/450 ks, dostupna između 5.500 i 6.000 o/min. Maksimalni obrtni moment iznosi 650 Nm između 1.800 i 4.500 o/min. Do „stotke“ ubrzava za 4,4 (4,5) sekundi, uz maksimalnu brzinu od 250 km/h. U proseku, po fabričkim podacima, troši 8,3-8,1 (8,5-8,3) litara na 100 km. Emisija CO2 iznosi 189-194 g/km.

BMW 740i (740Li) ispod haube ima redni benzinski, šestocilindarski motor, takođe sa TwinPower Turbo tehnologijom. Zapremine je 2,998 l. Raspolaže sa 240 kW/326 ks između 5.500 i 6.500 o/min. Maksimalni obrtni moment mu iznosi 450 Nm, dostupan između 1.380 i 5.000 o/min. Ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h obavlja za 5,5 (5,6) sekundi. Maksimalna brzina je takođe 250 km/h. U proseku troši od 6,6 do 7,0 l benzina na 100 km. U atmosferu emituje između 154 i 164 g/km CO2.

BMW 730d (730Ld), koji brani boje dizela, takođe dolazi u BMW-ovoj TwinPower Turbo tehnologiji, što znači da poseduje varijabilnu usisnu geometriju i komon-rejl sistem ubrizgavanja goriva Twituj ovo!

BMW 730d (730Ld), koji brani boje dizela, takođe dolazi u BMW-ovoj TwinPower Turbo tehnologiji, što znači da poseduje varijabilnu usisnu geometriju i komon-rejl sistem ubrizgavanja goriva. Radna zapremina iznosi 2,993 l. Isporučuje 195 kW/265 ks pri 4.000 o/min, uz maksimalni obrtni moment od 620 Nm između 2.000 i 2.500 o/min. Do „stotke“ ubrzava za 6,1 (6,2) sekundu. Maksimalna brzina – 250 km/h. U proseku troši između 4,5 i 4,9 l dizela na 100 km, uz emisiju CO2 od 119-129 g/km. Model s pogonom na sve točkove, BMW 730d xDrive (730Ld xDrive) poseduje isti motor, s tim što mu je za ubrzanje do 100 km/h potrebno 5,8 (5,9) sekundi, uz prosečnu potrošnju od 4,8-5,2 l dizela na 100 km. U atmosferu emituje između 127 i 137 grama CO2 po pređenom kilometru.

BMW 740e (740Le, 740Le xDrive) raspolaže sa četvorocilindarskim benzincem sa TwinPower Turbo tehnologijom. Motor je zapremine 1,997 l. Isporučuje 190 kW/258 ks između 5.000 i 6.000 o/min, uz maksimalni obrtni moment od 400 Nm, dostupan između 1.250 i 4.800 o/min. BMW-ov eDrive sistem sa sinhronim elektromotorom raspolaže sa 70 kW/95 ks i 250 Nm. U totalu sistem isporučuje 240 kw/326 ks. Sprint do „stotke“ obavlja za 5,6 sekundi (5,7 s, 5,5 s). Maksimalna brzina iznosi 240 km/h. Prosečna potrošnja goriva je 2,1 l (2,1 l, 2,3 l) na 100 km, uz emisiju CO2 od 49 g/km (49 g/km, 53 g/km).

Pavle Barta
6018
Postavljeno: 12.06.2015

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Laserb
12.6.2015 00:09
16
30

Sama se parkira?
Ima taster napred i taster nazad.
A Audi A7 se sam vozi od Njujorka do Kalifornije.
Autonomno parkiranje i svetleći tepih naspram autonomne vožnje.
U 1 ne sumnjam, BMW je top premijum marketing majster

Nemke
12.6.2015 07:49
17
19

Perverzija!

Hans
12.6.2015 12:35
11
10

Bice polemike, ali je za mene 5+. Posebno dizajnom. :-)

vlajce 330ci
12.6.2015 12:47
13
11

Odlicno odradjena serija 7 vrhunske proporcije, tehnologija na veoma visokom nivou i velika muka za konkurenciju.

QQMAJKO
12.6.2015 12:49
18
13

@Laserb Ma BMW je mala maca za marketing naspram Škode koja ima tebe za prezentera....sada ni ovo ne valja !? Jooooooj !

GL MB star
12.6.2015 13:00
14
14

Spejs kopija. Zasto me neodoljivo podseca na Lexus? Vidi se da je Kina bila epi centar dizajniranja konzole sa previse silver plastike koja izgleda vise nego jeftino. Samo je jedan u S klasi tata, zato se i cela klasa zove S klasa. Audi A8 je zasluzeno drugo mesto

Stojanovic
12.6.2015 13:05
8
13

Mozda je zelja onih koji postuju bmw, cemu ovakav naslov kao da ste direktno placeni iz bmw fonda?

Laserb
12.6.2015 13:39
10
18

Perverzija - rečnik pismenih obožavalaca BMW marke i njihovih pratilja splavaruša.
Mrak, Bruka, Perverzija...
Kakvi fanovi, takvi i komentari.
A8 - Admiralski Brod
S klasa - Njegovo veličanstvo
Serija 7- Perverzija
HAHAHAHA :D

Rikošet
12.6.2015 14:07
13
7

U ovoj klasi je najmanje bitan izgled, jer se limuzine visoke klase se ne kupuju zbog dizajna... Glavni adut je tu imidž. Da nije tako onda bi Hyundai Equs, VW Pheaton, Kia K900 i slične lađe imale jednake šanse za uspijeh kao Mercedes S klase, Audi A8, BMW 7, Jaguar XJ... Velike su, pojavne, lukuzne, imaju moćan pogon, tehnologiju, u suštini one su najbolje što svaki od ovih proizvođača može da ponudi... al nemaju imidž. A imidž je sve u svijetu bogatih i slavnih, kojima su automobili poput "sedmice" i namjenjeni. U našoj balkanskoj dimenziji ti "bogati" već sada maštaju ko će biti prvi lokalac, koji će staviti firmu i radnike pod hipoteku da bi kupio "sedmicu" i parkirao ju u centru grada "ključem" dok će njegov konkurent iz Mercedes S klase to morati da radi automatski, ali iz automobila... Mislite da je njemu bitno kako izgleda nova "sedmica"? Nije, to je bitno samo nama običnim smrtnicima koji ju možemo imati jedino na posteru u boji. Da budem iskren ni kao takvu je nikad ne bih poželio, jer su S klasa i Jaguar XJ na papiru neuporedivo ljepši i elegantniji...

Bobo
12.6.2015 14:46
11
10

@GL MB star
Ta silver plastika nije plastika uopste nego aluminijum, a neki tasteri su silver.Ovo je u svakom detalju cist BMW.

Hans
12.6.2015 14:51
7
10

@GL MB Star Siva plastika?! A koje boje cisti aluminijum treba da bude? Jesi li ti ozbiljan kada mislis da bi BMW u seriju 7 ugradio imitaciju, tj. "sivu plastiku"?

Pavle Barta
12.6.2015 15:55
18
6

Dejane, ja lično sam ti validirao komentar, bez obzira što se kosi s pravilima, i bez obzira što se radi o čistom "hejtovanju" (da upotrebimo popularan internet izraz :-))Kao "pismeni obožavalac BMW marke itd...", i kao čovek koji između ostalog lektoriše VG magazin (ne i www.vrelegume.rs, tu ostale kolege imaju "slobodu izražavanja"), samo bih ti skrenuo pažnju da je dotični termin stavljen pod znake navoda. Ne znam šta si imao iz srpskog, ni ne interesuje me u suštini, ali čisto iz razloga da se ne bi blamirao, informiši se pre ovakvih "umnih izleta". :-)

Pozdrav

Ovo je bilo za tvoje dobro. ;-)

Laserb
12.6.2015 16:09
3
15

@ Pavle Barta
Ja sam kritikovao komentar postavljen u 7:49h.
Hvala na savetu!

Nemanjica
12.6.2015 16:16
12
8

Barta, kralju...Zar se od coveka koji smatra skodu,vrhuncem konfekcije, moze ocekivati nesto vise? Ne, Barta, ne! Poznata je cinjenica da sam pobornik umetnickih dela sa Apenina, ali, takodje, sa druge strane, sam najlepse godine detinjstva proveo u tom "propelercu" dok nije stigla cuore sportivo! Tako, da mi je posle dela sa "Apenina" najdraziji brend upravo BMW! By the way, odlican tekst!
Dejane, uzdizes oficijalno vozilo gastarbajtera i seniora sa ovim delom namenjenom urbanijim i mladjim ljudima, u odnosu na prosek Benza!
P.S. Pogledaj film " upoznaj Forestera" ...Kad Son Koneri kaze: "BMW, TO JE VISE OD AUTA" ;-)

Nemanjica
12.6.2015 16:32
10
7

GL MB star je Dejan, ne pecajte se!

auto enthusiast
12.6.2015 16:44
13
9

Laserb
Neverovatno mi je da 1 BMW-u pripisuješ sve osobine prosečnog fana Audija.
Čoveče BMW je vrhunski auto, poželjan u celom svetu, prvi izbor mladih uspešnih i sportski nastrojenih ljudi.
Pa ako se iko "loži" na Audi većina su teški đilkoši, splavaroši, ćelavci (ne prirodno ćelavi već da bi bili "opasni"), oni što uvlače trenerku u čarape i sl.
90% problematičnih klinaca sanja o Audiju. Svaki lokalni seljo prvih zarađenih 5-10000€ će dati za neki polovan oooo
Svako dobro svima, uživajte u današnjem danu.

more one enthusiast
12.6.2015 17:32
13
4

@auto entusiast
Sve si ptijatelju dobro rekao, uz to da dodam da je ista priča vezana za prodavce čipsa,boja i lakova koji su dostigli i dosanjali balkanski san, vozeći Škodu, wannabe VW, jednog dana kad se vrate iz pečalbe kupe polovan Passat, a mali krimosi koji su imali petlje da budu krimosi voze Audi.Audi VW i Škoda nikad nisu odmakli dalje od narodnog auta, samo su različiti staleži naroda.Narod je averige, nije bitno koliko novca poseduje.Narod je...BMW je želja, lepo piše.Kupi, brate laseru SAT pa se bačitaj o hvalosševima Hjundajiju, Pasatu, i svim ostalim dobrim kupovinama koje pružaju mnogo za uložen novac.Pusti ljude koji uživaju u tekstovima na stranicama Vrelih Guma, koji opisuju automobile kao proizvod duge ljubavi za tehnikom, umetnošću, lepotom.Uživaj u svom kiosku zvanom Fabija i objašnjavaj na SAT-u kako su mu kederi odlično postavljeni.

otac Makarije
12.6.2015 19:29
5
11

Da ne bude zabune, ne kupujem BMW i ne potcenjujem. Ali, ne razumem, vozilo takve cene, stila i tehnike, a nisu mogli da ugrade klasičan panoramski krov - preko celog krova (ima ga, npr. i nova fabija za samo 580 eura, mislim), već "vrh ponude" kod nove sedmice čine samo dva "šibera" ?!?

miki
12.6.2015 19:51
7
1

Lijepo auto ali golf je zakon (sala).

Zna li neko kako se u bmw-u podesavaju pojasevi po visini jer izgleda da su koncept klizajuceg gornjeg oslonca (u B stubu) napustili u svim klasama.

Drugo je pitanje vise retoricko: koliko kosta da se zameni onaj kljuc sa slike.

Laserb
12.6.2015 19:59
8
20

Laserb je 1996. imao Audi 80 B4 1.9 TDI, 2004. Peugeot 307 HDI i ćale još vozi, a sada vozim Grande Punto, već 18 meseci. Škoda je uvek bila manji auto u porodici, ona je mazga.
Na promociji autokuće Radulović sam vozio sve Mini i BMW modele, tada najnovije, šta reći?
Već sam pokazao slike nebrojeno puta sa promocije BMW-a , tako da vi što vozite BMW iz 1992. i solite pamet, šetnja, razlaz.
A Superb koristim da vas provociram, on je samo Audi bez 4 prstena.
Bi bip

Nemanjica
12.6.2015 20:28
8
4

Nemanjice, bez vređanja.

Redakcija

Nemanjica
12.6.2015 20:31
5
8

Molim za realizaciju komentara upucenog red necku Dejanu! Hvala

Bozo
12.6.2015 20:57
10
3

Laserb, bas dobro sto si na promocijama vozio BMW 100 m naprijed pa 10 m nazad, pa se sad osjecas kompetentnim da ga naruzis. Volio bih da upoznam nekog tvog prijatelja, jer nas auto fanatike po nekad prijatelji izbjegavaju, pa me interesuje kako reaguju na vas, mrzitelje (vise mi se svidja ta rijec nego hejter). Uzgred, kad se 1987, cini mi se, pojavio 750i, mislim da je bio jedina limuzina sa V12 motorom. Mozda sam dinosaurus koji nikako da izumre, ali cemu ovolika hauba, kad su ispod nje stavili cetvorocilindras od 2 litra, kakve god satisfakcije da pruza? Ostalo je stvarno "PERVERZIJA".

Nemanjica
12.6.2015 21:26
7
10

Dobro mislis Bozooo, upravo je druga generacija serije 7 debitovala sa V12 motorom I jedina je ona imala V12 sto se tice serijskih proizvodjaca, benz je imao V8 u 560 SEL-u, narodnjak (4 prstena) nije vredan pomena, posto nije bio premium proizvodjac, nego je postao koju deceniju kasnije!;-)

Bobo
12.6.2015 22:46
9
5

@Laserb
Upravo si potvrdio sto su ljudi gore izneli.Vozis Skodu, Pezoa 307(i pricas o nekoj silver plastici kod BMW), a za Superb kazes da je Audibez prstena.Pa to uglavnom svi na ovom postu i misle.I Fabija je A1 bez prstena.
@Bozo
Jeste bio jedina nemacka limuzina sa 12 cilindara, prva posleratna, a izgledao je kao ovaj danas, klasicno i najlbolje od svih.U to vreme jos je i Jaguar imao 12 cilindarske limuzine i Dajmler dabl siks(isto jaguar), a imali su ih jos i Lamborghini i Ferrari.I niko vise na planeti u drumskim automobilima.

Bozo
13.6.2015 00:23
8
6

U, do djavola, zaboravih Jaguara. Stari se. Hvala, Bobo.

Synyster
13.6.2015 07:31
10
5

Dejan je jednom pre 10 godina provozao BMW i to ga cini ekspertom za sve BMW ikada proizvedene. Postavljao je na drugim sajtovima i sliku pozivnice (sa svojim potpisom kao da je 14-godisnjak).
Kazi nam Dejane, kakav je 2015 7-Series posto vidim da se odlicno razumes u BMW.

Enzo
13.6.2015 11:11
12
1

Ovo automatsko parkiranje mi je najbolja opcija koju su proizvodjaci smislili u proteklih nekoliko godina! Udjes na parking, usko, jedva otvoris vrata, pola auta obrises dok se provlacis...
Nevidjeno gospodski! Super, opcija postoji, za 5 godina nudice je svi (nadam se).

RR
13.6.2015 11:46
12
5

Ovaj Dejan ili Laserb, ima ozviljne probleme, kao da mu je neko sa BMW-om pobio pola porodice, a drugu polovinu osakatio.

Soldat
13.6.2015 12:34
13
5

Drugu polovinu je dovrsio Renault...

Nemanjica
13.6.2015 12:44
11
6

...U zaveri sa Dacijom...

Milan
13.6.2015 14:53
13
2

Imamo tekst o jednom sjajnom automobilu a ovde se vodi rasprava sa recnikom gorim nego na pijaci, dno dna. To sto neko ima problema sam sa sobom je njegov problem, neka se leci ne moramo svi u to da se uplicemo. Posebno me nervira etiketiranje ljudi spram marke automobila koju vole. Sta sam ja sad mafijas ako volim BMW ili audi, treba mi suditi, oteti imovinu.. Vec sam jednom gledao ludilo, pocinje bezazleno, posle kasno.
Sad sam auto: Dizajn mi je za 10! To jedino moze da se oceni sa fotografija, a i kad sednete u ovakav auto tesko je naci manu.Imao sam priliku da vozim prosli A8 i S klasu (kratko), mane je tesko pronaci, pitanje je samo licnog afiniteta. Kao mladji sam obozavao BMW, volim ga i danas ali imam druge prioritete u zivotu pa serija 5 nikad nije stigla u garazu, ali ovo sto rade poslednjih godina je odlicno. Znam da je licno ali BMW posle Bangla je pravi BMW, glatko jasno, kao da ga je sam vazduh oblikovao, unutra udobno (iskustvo iz petice).
Sto se trzisnog uspeha tice, u ovoj klasi najmanje je bitno sta su radili inzenjeri. Marketing strucnjaci ovde prodaju auto. Poznajem nekoliko vlasnika ovih krstarica i znam da oni pojma nemaju sta voze, ni jednu tehnicku karakteristiku. Njima je bitan osecaj sta drugi misle o njima na osnovu auta. Tu nekako svi misle da su "najozbiljniji" sa S klasom, ostavljaju utisak pravih "biznismena". A8 odaberu oni koji navodno "ne bi da privuku paznju (valjda misle da je A6 i A8 tesko razlikovati spolja :-)). Poznajem dvojicu vlasnika serije 7 van Srbije, prvi slovenac,dinamican, u poslu sklon riziku,plejboj, valjda misli da mu ide uz stil. drugi je Nemac, Farmaceut, mrtav ozbiljan na sastancima ali potpuno opusten na trecem poluvremenu, tesko bi ga uklopili u bilo koji sablon.

don
13.6.2015 18:15
8
4

A joj komenatara,bas se dobro nasmijah,od svoje muke. E jest gadno pisat prek mobitela. Rikoset je dobro sve objasnio. Nama obicnim smrtnicim,nije potrebno ovakvo auto. Sjecam se svoje prve voznje u S klasi,pocelo kao suvozac,vazda sam u svakoj krivini udarao nogom u one komande sjedala smjestene na vratima,a sjedalo se pomicalo ko ludo.opet,mogu damo potpisat rikosetov komentar,nema se poslije toga sta rec na ovu temu,osim da i ja pohvalim tekst.

MunzeLjux
13.6.2015 23:28
6
6

Pre tacno 12 god sam bio kod kumova u L.A. i obilazio tu zapadnu obalu USA. Posebno me je iznenadio veliki broj, tada aktuelne BMW sedmice, koje su se valjale lagano ulicama u rezimu "patroliranje." Jos vece iznenadjenje su bili likovi koji su najcesce vozili te skupe automobile. Otvoren prozor, latino muzika do daske, ruka lezerno spustena niz limariju vrata koja ujedno sluze kao udaracki instrument, a vlasnik ruke i naravno auta je debeli, masni Meksikanac u beloj, oznojenoj majici na brtele. Pitam domacine, odakle im pare za ovakav auto, a oni me u cudu gledaju i kazu; imaju neki restoran sa tortiljama i nacosima, ili valjaju drogu. U Srbiji gde je vecini stanovnika postalo luksuz; deset slukom, ovo ce nazalost biti retka pojava na nasim putevima.

brrr
14.6.2015 13:46
4
7

mecka mama


Ivan son of Miodrag
14.6.2015 14:44
6
2

@ Bozo

Mislim da "izduzuju" haubu da bi na taj nacin postigli onu cuvenu 50:50 raspodelu mase na osovinama. Pomere motor sto vise mogu unazad, a prednje tockove unapred. Mozda gresim, neka me neko ispravi ako je tako.

Sto se ovog Dejana tice, ne ulazite u raspravu s njim. Ignore i schluss :-)

Bozo
14.6.2015 21:20
4
2

Ivane, interesantno, mada ne vjerujem da dizajneri ucestvuju u odradjivanju tog dijela posla. Pomenuo sam duzinu haube jer mi ne idu long limuzine i dvolitarski cetvorocilindrasi. Kad smo kod raspodjele mase, jeli ona ista kod 740e i 750ix?

Japanautofan
14.6.2015 22:38
5
4

Na temu te "produzene" haube !? Mislim da sam davno gledao u Top-gearu da je na sedmici bilo dve kamere sa strane u prednjem delu automobila gde se slika prenosila na monitor u kabini tako da prilikom izlaska iz nepreglednih ulica sa tim dugackim "nosom" ne bi pokupili nekoga (ili on vas) Jako prakticna stvar za taj tip limuzine :)))

serpico
15.6.2015 08:57
5
7

Munze ljux ako si bio uL.A pred 12 g. trebao si ih pitat koliko tamo kosta takav bmw a koliko u europi ,u europi je takav bmw ili bilo koji drugi auto i 30 %jeftiniji plus sa full opremom,pola toga sto mi ovdje moramo platiti i "naruciti"Ameri u pravilu dobiju u cijenu vozila!

s
15.6.2015 09:08
6
1

Prazan prozor. Molimo Vas da ponovite komentar.

davor
16.6.2015 06:28
2
2

...

Shone
17.6.2015 10:10
3
2

Ovoliko hejterskih komentara na racun nove 7ce, i to ne samo ovde vec i na drugim portalima, govori da je BMW uradio pravu stvar i da ce popriliÄŤno uzdrmati tron S klase!
Mislim da BMW ne zeli da nacini istu gresku sa rolsom kao sto je mercedes pogrešio sa majbahom kada je uz njega paralelno prodavao i super luksuznu verziju S klase pa su ljudi kupovali nju jer je jeftinija od majbaha

Filip
18.6.2015 05:50
2
0

Čudno da pomenuti dodatni paketi opreme nisu predviđeni za 740 e ( 740 Le i 740 Le xDrive)

javor
19.6.2015 01:31
0
5

kopija s klase

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: