Online plus

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

Novi Audi A6 protiv rivala

Kolege iz britanskog AutoExpressa su nas ponovo „častile“ sjajnim uporednim testom. Reč je (kao i obično) o premium klasi i nemačkoj „trojci“, ovoga puta iz E segmenta, sa osnovnim dizel motorima


Audi A6 2.0 TDI će po procenama zauzeti čak 75 odsto prodaje modela, a od tih automobila će većina biti u SE paketu opreme.

Da podsetimo, sličan test je već obavljen, ali sa prethodnim A6.

BMW 520d nije potrebno predstavljati. Odmah nakon lansiranja se ustoličio kao lider u klasi prošle godine, i to zahvaljujući prvenstveno sjajnom motoru sa niskom emisijom CO2, odličnim performansama i voznom dinamikom. U prednosti je u odnosu na Audi sa cenom, ali je po svim ostalim parametrima veoma blizu sa ingolštatskim modelom.

Mercedes E Klase je stigao na scenu 2009., i već je najstariji od sva tri. Da li će doći do iznenađenja, pa će Merc da dokaže klasu, ili će sva slava pripasti Audiju?

Audi A6 2.0 TDI SE
Uvek „za malo“... Međutim, Audi sada ima jak argument da se popne na vrh podijuma sa novim A6. U AutoExpressovim uporednim testovima su A8 i A7 zauzeli drugo mesto.

U odnosu na specifikacije, spoljni izgled A6 će izazvati različite reakcije. Vizuelni efekat „srebrnog“ A6 sa opcionim naplacima daleko prevazilazi testirani model u tamnijoj nijansi sa standardnim točkovima.

A6 jasno prati ustaljenu filozofiju marke, te izgleda kao umanjeni A8 ili veliki A4. Čuveni trapezoidni gril hladnjaka i dnevna LED svetla daju karakterističan identitet, ali je zadnji deo pomalo bled za automobil ove klase.

Kvalitet enterijera je „prva liga“. Kabina A6 je mnoge detalje „pozajmila“ od veće „braće“, sa lepom i jasnom instrumentacijom, kombinovanom sa intuitivnim MMI kontrolnim sistemom koji je zauzeo centralnu poziciju. Plastika je visokog kvaliteta, sa čvrstim prekidačima i luksuznim aluminijumskim trimom, tako da što se tiče premium „momenta“, A6 nadmašuje svoje rivale. U SE paket je uključeno dosta toga, poput Bluetooth konekcije i kože, dok se displej navigacionog sistema automatski podiže iz armaturne table, baš kao i u A7 i A8.

Vozačka pozicija je podesiva u širokom spektru, i za upravljačem se A6 čini kompaktnijim od masivne Serije 5. Uprkos tome, nazad ima više prostora nego kod rivala. Prtljažnik se odlikuje zapreminom od 530 l, što je manje od Mercedesovog, ali više od BMW-ovog.

Unutrašnji prostor i kvalitet istog su tradicionalno jaki argumenti A6, ali domen gde novajlija treba da se dokaže je drum. BMW sa pogonom na zadnje točkove postavlja standarde klase što se dinamike tiče već godinama, a u isto vreme može da se pohvali jednim od najčistijih dizel motora uopšte. Da li se Audi približio?

Dovoljno je pogledati poresku kategorizaciju u Velikoj Britaniji i shvatiti da je „drugi“ bavarski proizvođač u ravni sa „belo plavim propelerom“, sa emisijom CO2 od 129 g/km. Mercedes je nešto „prljaviji“.

Stop-start tehnologija, rekuperacija kočione energije i laka konstrukcija, sve je tu da bi Audijev pulen bio konkurentan BMW-u. Novi A6 2.0 TDI raspolaže sa 175 KS i 380 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnog već pri 1,750 o/min. Mada BMW ima više „konja“ a Mercedes više obrtnog momenta, čini se da Audi ni malo ne zaostaje.

Na stazi je Audi sprint do „stotke“ završio za 9 sekundi, što je 9 desetih sporije od BMW-a, ali je A6 nadmašio snažniju Seriju 5 što se tiče performansi u samoj vožnji, i to u svim disciplinama. Dostupnost visokog obrtnog momenta pri niskom obrtnom momentu je u sjajnoj kombinaciji sa voznom rafiniranošću, pa je A6 najtiši i najkomforniji automobil pri krstarenju autoputem od sva tri, pa ga to čini najboljim kompanjonom prilikom dugih putovanja.

To u mnogome može da se zahvali specifikacijama testiranog modela. Standardni SE modeli imaju mekše podešavanje ogibljenja u odnosu na više sportski orijentisan S line paket. To znači da se SE mnogo bolje bori sa izbočinama i rupama na putu od svojih rivala.

Puritanci će primetiti da je BMW-ova šasija agilnija, i u principu su u pravu. A6 ne pruža toliko odziva na upravljaču kao „petica“ a ručici menjača nedostaje „mehanički“ osećaj Serije 5. Opet, ukupno gledajući, Audi pruža više pozitivnih kompromisa.

U vožnji kroz krivine se jasno oseti odlično prijanjanje i poprečna kontrola karoserije, mada A6 nije toliko „komunikativan“ i zabavan poput 520d. Na neravnim putevima upravljač postaje „jogunast“ kada se pritisne pun gas nakon izlaska iz spore krivine jer se prednji točkovi bore da što bolje „zgrabe“ asfalt. Ta „senzacija“ je izostavljena kod automobila sa pogonom na zadnje točkove, ali je A6 bez obzira na to odlično ukomponovana i sposobna limuzina.

Marka je takođe unapredila Drive Select sistem, tako da su promene različitih režima vožnje mnogo suptilnije u odnosu na ranije Audije, što celokupnoj postavci daje na sofisticiranosti.

Novi A6 je sa potcenjenim izgledom, luksuznom kabinom i „ispoliranom“ dinamikom dao mnoštvo razloga BMW-u za razmišljanje. Sve je podvučeno potrošnjom od samo 7,15 l dizlela na 100 km, koja je direktna posledica lake kontrukcije automobila.

Na kraju, mešavina dobrog stila i odličnih voznih osobina je stavila novi A6 na mesto šampiona klase.

BMW 520d
BMW nema vremena da živi „na lovorikama“. Manje od godinu dana je prošlo nakon što je bio krunisan za najbolju limuzinu u klasi, a već je dobio više nego ozbiljnog konkurenta.

Što se tiče prvih impresija, malo je stvari koje razdvajaju ova dva modela.

Mada mu nedostaje uglađeni Audijev profil, nešto viši 520d je impozantniji, pre svega zahvaljujući karakterističnom grilu hladnjaka i prednjoj svetlosnoj grupi.

Automobil na fotografijama je u skupljem, M Sport paketu opreme, tako da ga karakterišu 18-o inčni točkovi i aero paket koji naglašava sportski utisak.

Unutrašnjost je u velikoj meri „pozajmljena“ od luksuzne Serije 7. Dizajn armaturne table i sjajna završna obrada enterijera jasno govore o premium kvalitetima automobila. Ova impresija je dodatno naglašena dugom listom standardnih komponenata poput kožnog trima sedišta, dvozonskog klima uređaja, i sl., dok satelitska navigacija ostaje opcija. Kabina je prostorna, sa zadnjom klupom na kojoj se može komotno „opružiti“, i mada BMW raspolaže sa najmanjim prtljažnikom, zapremina od 520 l je sasvim dovoljna.

Kao što i dolikuje jednom BMW-u, 520d je najbolji na asfaltu. Njegov sjajni 2,0 litarski dizel sa 181 KS je najsnažniji na testu. Ipak, ono što „peticu“ stavlja ispred konkurenata je trakcija na zadnjim točkovima. Do „stotke“ mu je potrebna 8,1 sekunda, ali su međuubrzanja na strani lakšeg A6.

EfficientDynamics tehnologija je postavila standarde u ovom sektoru, ali je emisija CO2 od 129 g/km sada dobila takmaca u novijem rivalu. Mada je potrošnja od 7,5 l na 100 km odlična, „petica“ u ovom domenu zaostaje za novim A6. Oni koji vole da voze oštrije će preferirati BMW, posebno zbog šasije sa pogonom na zadnje točkove koja pruža odličan odziv i preciznost, što umanjuje negativne aspekte koje donose izdašne dimenzije vozila.

Oštrina, što se voznih osobina tiče za posledicu ima i manje rafiniranosti prilikom mirne vožnje, što može da bude zamarajuće prilikom dugih putovanja kada je potrebna konstantna korekcija na upravljaču da bi se 520d držao na željenoj putanji pri visokim krstarećim brzinama.

BMW-u je potrebno još nešto da bi skinuo najjeftiniji model na ovom mestu sa vrha podijuma.

Mercedes E220 CDI SE
E Klasa je u prodajne salone stigla 2009., ali je bez obzira na to najstariji model u nemačkoj premium trojci. Uprkos „vremešnosti“, Mercedes je impresivan, i u mnogo čemu postavlja standarde za svakog „novajliju“ u klasi.

Kvalitet izrade je besprekoran, a vrhunska rafiniranost i imidž Mercedesovog portfolia jasno stavlja E Klasu u grupu najželjenijih automobila, čak i u SE paketu opreme. Na slikama je model sa aero paketom, 18-o inčnim AMG naplacima i Sport paketom opreme.

Umesto toga, testiran je model sa točkovima od 16 cola i „tradicionalnijeg“ dizajna, što je automatski E Klasu stavilo u zapećak što se tiče stajlinga.

Stvari su sasvim drugačije unutra. Kabina je kvalitetno urađena i logično postavljena. Mada armaturna tabla nije atraktivna kao Audijeva, niti je kvalitet materijala kao kod BMW-a, oni lojalni Mercedesu će se tu osećati kao kod kuće.

Iza velikog upravljača se nalazi poznata Mercedesova ručica sa kojom se komanduje brisačima, svetlima i pokazivačima pravca. Mada to sve funkcioniše kako treba, nije toliko intuitivno kao rotaciona kontrolna jedinica na COMAND multimedijalnom sistemu automobila.

Što se tiče standardne opreme, ona je prilično bogata, sa grejanjem sedišta, parking senzorima i klima uređajem. Putnici mogu da uživaju u komforu i prostoru, posebno oni na zadnjoj klupi. Prtljažnik zapremine 540 l je najveći u klasi, pa nudi 10 l više od Audija i 20 od BMW-a.

Što se tiče praktičnih sposobnosti, Mercedes ne može da se meri sa snažnijom Serijom 5. Sprint do „stotke“ je duži za 3 deseta dela sekunde (8,4 s). Ipak, kad se „zaleti“, E220 pruža dobar ritam bez obzira na „grub“ 2,2 litarski motor i petostepeni automatski menjač. U „kickdownu“ nadmašuje međuubrzanja svojih „manuelnih“ rivala, ali su razlike toliko neznatne da u stvarnosti nema značajnijih benefita. Kontrasti što se dinamike tiče su mnogo očigledniji.

Mekše ogibljenje E Klase je stvoreno za komfor, nikako za „trkanje“. Adaptivni amortizeri i prezican upravljač doprinose boljoj ukomponovanosti vozila, ali Mercedes ne može da se meri sa BMW-om i Audijem što se tiče voznih osobina. Umesto toga, onima koji uživaju u rafiniranosti i ugodnoj vožnji će E Klasa biti prvi izbor.

Mercedes emituje 154 g/km CO2, uz potrošnju od 8,2 l na 100 km, što ga stavlja na čelo kada su troškovi u pitanju.

Priredio: Pavle Barta
Foto: AutoExpress
19642
Postavljeno: 05.05.2011

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

don
05.5.2011 00:15
15
20

Super automobili, sta reci? Meni je mercedes previse kic, mada opet odlican. Audi je odlican, i BMW takodje. Koji god od ovih da kupujem obavezno bih uzeo 4x4 verziju. MADA, ko ima love da kupuje ovakva kola, trebalo bi da se opredeli za veci dizel motor.

Glisa...
05.5.2011 11:22
27
21

Zanimljiv test...samo neznam zasto je Audi ovde prestavljen kao neki lider..po meni su Mercedes I BMW uvek za korak ispred Audia,po svemu a tako ce i ostati i u buduce....

Milan
05.5.2011 12:52
14
26

A6 naravno,po meni zbog najboljeg dizajna,najkulturnijeg motora.....

Srdjan
05.5.2011 13:12
32
1

Nemoguće je ova kola oceniti na način da jedan nedvosmisleno bude bolji od druga dva u svakom domenu. Ljubitelja jednog od ovih brendova ne možeš tako lako ubediti da je drugi, konkurentski model bolji. I to iz razloga što svaki od ovih premium brendova, pa samim time i njihovi pojedinačni modeli, imaju neke osobenosti koje oni koji su im naklonjeni, posebno cene. Tako ćete uvek kod Mercedesa čuti komentar da je "udobniji, mekši, komforniji...", da je BMW "agilniji, upravljiviji, lepši za vožnju...", Audi "savršeno skrojen, od odličnih materijala, bogato opremljen...", i tako u nedogled. Na kraju priče, ti kvaliteti presude kod krajnjeg kupca. Da li ovaj ili onaj ima 5ks manje ili više, ubrzanje za 0,3 sec bolje ili lošije, emisiju CO2 veću ili manju, su podaci za nadmetanje na netu i ovakvim forumima, dok specifičan "x-faktor" koji ima svaki od njih navodi kupca na kupovinu.

Aleksandar
05.5.2011 14:27
23
5

Dobar je i lep taj novi Audi, mada meni je ipak f10 (BMW petica) najomiljeniji. BMW oduvek najvise cenim pa mi je tako i u ovoj klasi nekako best buy. Inace ovaj najnoviji dizajnerski pravac Mercedesa E mi nije najidealniji iako je auto ne sumnjivo sjajan a Audi A6 je spoj tehnologije i dizajna ali serija 5 bi ipak bio moj izbor.

StevaČ
05.5.2011 15:16
20
8

Sva tri automobila su odlična, ali BMW i Audi su mi lično ispred Mercedesa. Normalno je da kad se pojavi novi model da bude napredniji od konkurencije.

rus
05.5.2011 15:48
23
13

Odlicna su sva tri auta, meni je BMW u srcu tako da bih njega izabrao. Audi je smorio sa dizajnom....

Milan 2
05.5.2011 18:50
19
12

BMW ima ubedljivo najlepsu i najcitkovitiju komandnu tablu, a i spoljasnji izgled je nekako najmisicaviji i jos kad dodamo sjajan motor, ma savrsenstvo se zove BMW :)))

Somi
06.5.2011 00:00
9
15

Bog uvek bio i ostao Mercedes.Najlepsi je i uvek ce ostati,isto koliko je lep toliko je i dobar sto znaci najbolji!Naravno i BMW i Audi su lepi i dobri ali MECKA je MECKA.

Slavisica
06.5.2011 01:00
20
2

Onoga ko moze da bira izmedju ovih automobila - ima glava da zaboli! :)

"francuz"
06.5.2011 09:53
15
6

Opet stara rasprava...Naravno da su sva tri savrsena u svakom pogledu;nijanse su u pitanju.Nemogu ni jedan da kupim;al kad bih mogao-BMW5, Audi6,pa na kraju "mecka"(kako mrzim ovo mecka-zvuci mi nekako ciganski)Inace E klasa ima strasno ruznu zadnjicu,nekako nedorecenu...Kad pomislim na E klasu,odmah instiktivno pomislim na TAXI.(bar ovde u Parizu) Naravno, to neznaci da je nebi voleo na poklon,ali je nebih kupio kad bih imao te pare...

Aleksandar
06.5.2011 13:15
22
6

Dobar je Mercedes ali sigurno ne kao BMW. :) Uzgred, prethodna E klasa je imala lepsi enterijer a bogami i eksterijer.

Slavko
07.5.2011 12:40
18
6

Svi su super. Moj glas ide BMW-u.

king
07.5.2011 15:50
10
19

LoL.... "bmw ima najljepsi interijer" . gdje ti zivis...audi je kralj uvik i ostat ce

rus
08.5.2011 12:00
16
6

@king
ako se tebi najvise svidja 0000 enterijer ne mora da znaci da se i ostalima svidja.....meni je takodje najlepsi Bimmerov!!

libra-fiat
08.5.2011 17:23
21
2

@king
"LoL.... "bmw ima najljepsi interijer" . gdje ti zivis...audi je kralj uvik i ostat ce"

...nakon izgovorenog je seo u G2 D i oddimio u daljinu...

deda
09.5.2011 07:55
12
5

bmw je po meni najkompletniji auto ako gledamo spolja+unutra, audi mi je lepsi spolja ali manje lep iznutra, dok mercedes obrnuto unutra je lep, spolja previse konzervativno i dosadno

Z8
11.5.2011 19:04
19
11

Iznenadjen sam komentarima ! Kljucna razlika izmedju ova tri automobila je kvalitet dizel motora. BMW vec godinama dominira sa svojim dizel motorima, mercedesov agregat je prisutan godinama i to u paru sa menjacem koji ima 5 brzina, i na kraju Audijev dizel koji je tehnoloski osvezen 2.0-140 ks i 170 ks poznatih po velikoj potrosnji ulja i velikim problemima pri eksplataciji. Jednostavno BMW je superioran sto se tice dizel motora, ali njegove nerazumno velike dimenzije i masa vozila taj kljucni atribut ne istice dovoljno, nazalost !! Primetno je da Audi zeli da parira BMW a ne Mercedesu i moram reci da mu se priblizio po svemu sem po motoru i stilu, pa ako to nekom nije BITNO onda neka kaze da je Audi najbolji automobil u klasi !!!!

GajaG
13.5.2011 12:16
13
5

Potpisujem sve sto je Z8 rekao. F10 je glomazan, na slikama izgleda odlicno i lijep je, ali uzivo imam osjecaj da je prevelik i djeluje tromo. A to je upravo ono sto mi se najmanje svidja kod Audija, svi izgledaju tromo i glomazno i preko svakog tocka visi metar lima. Mislim da je BMW trebao malo da stanji ovog ljepotana. Sto se tice dizajna BMW je nenadmasan, pogotovo u enterijeru. Uporedite samo ruciu mjenjaca kod BMW i Audi-ja.

Branko
15.5.2011 15:11
15
5

Ljudi znate li šta ja pomislim u sebi kada vidim F10? Pomislim kako je taj lik koji ga vozi imao puno keša za automobil, i znao je odlično gdje treba da ih potrosi!!!

ivan
12.6.2011 21:33
5
4

sta reci kad je sve kazano..bmw...

kizo
16.6.2011 22:24
3
8

Ja imam Audi A5 i ne bih dao ni za jedan Bmw ili Mercedes jednostavno savrseno auto. Vjerujte mi jako su dobri. Iako najvise volim Audi respect BMW i Mercedes.

Tronic
24.7.2011 13:58
4
1

LJudi moji ovo su neverovatni automobili. Komentari kao sto su: "Mecka je mecka, bmw je zakon, audi je audi", mislim da im ovde nije mesto, automobili su toliko kvalitetno uradjeni (govorim iz iskustva jer sam probao sva tri), da, "ko je bolji" odredjuje samo kupac i njegovi afiniteti ili ljubav prema nekoj marci. Bez obzira sto volim audi "sesticu" i posedujem isti, ne mogu da ne kazem, da bih voleo da imam "sesticu" sa enterijerom BMW-a "petice". To sto je BMW napravio u unutrasnjosti je prosto neverovatno, kao sto sam bio odusevljen starom sedmicom, ili prvom generacijom audija A8, tacnije njihovim enterijerom, sada sam duplo vise inpresioniran enterijerom petice. Iskreno, nisam ni ocekivao da ce BMW napraviti tako lep entterijer.

Beli
29.9.2011 21:59
5
0

5 godina sam vozio audi a6 pa onda presao na ovu novu bmw peticu. iz iskustva mogu reci da je audi super po skoro svemu i da je auto bez briga ali isto tako i bez duse. bmw je veci dozivljaj a sa novim kvalitetnim enterijerom aueo gubi jedan dio svoga argumenta za privlacenje kupaca. sto se tice e-klase udobnost je neupitna ali "overall" gube jer su po mom ukusu za ljude blize penziji a i cena sa opremom kao kod konkurenata je previsoka.

goran
25.11.2011 14:35
6
5

Nekada je bmw kao i mercedes ima neuporedivo tisi odnosno kulturniji motor od audijevog,sada se to promenilo,pa cak i izgled,audi sada lepse izgleda i ima puno prednosti u odnosu na konkurente.Zakljucak je da je audi vise napredovao!Ipak volim sva 3 modela oni su za mene san snova,u sustini svaki ima nesto sto drugi nema.Srce ovde bira to je realnost

almir
03.1.2016 11:09
1
2

svaka cast za sva 3 auta kvalitet je jedno cijena drugo a ukus trece netreba mijesati babe i zabe kad je rijec o kvaliteti zna se mercedes je bijo i ostao broj jedan zasto pa zato sto samo njegov motor pravi milijon kilometara zato sto ga je nemoguce satrati audi tu nema sta traziti audi po performansama pretekao bmw hajmo vidjeti kako i na koji nacin pa evo ovako smanjio tezinu auta u prosjeku 100 kg naspram bmw skoro citav auto od aluminijuma to nikako nije napredak to moze i bmw uraditi ali to nosi posljedice skuplje odrzavanje i nedaj boze sudara nenapravi ga vise niko i nikada za unutrsnjost audija se kaze da je najkvalitetnija licno iskustvi mi kaze da nije na oko da al u stvarnosti ne stotinu slucajev gdje se plastika odlijepila na centralnoj tabli ispod sajbe to kod bmw i merca nikada nisam vidio i na kraju sta reci audi koristi 70 posto komponenti wv tako da ga uporedjivati sa bmw a kamoli sa mercom je smijesno i na kraju kad bude skuplji od merca bice i bolji pa valjda znaju inzinjeri merca i bmw zasto su skuplji od audija

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: