Promocija

Alfa Romeo Giulietta

Ciao Bellissima!

Zdravo lepotice! To je prvo što se, nakon uzdaha, otme čoveku sa usana kada uživo vidi novu Giulliettu...


Znaju Italijani da prave ljubavi počinju u proleće. Zato je i Giulietta, nova Alfa sa stilom, elegantna i dinamična, predstavljena nekako baš u to doba, kada se emocije bude. Uzdanica Alfa Romea iz C segmenta, prvo se projavila početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, potom je u Italiji viđena na ulicama u maju, a širom Evrope pojaviće se u junu. Srećom, polovinom aprila, imao sam priliku da se sa dotičnom, na kratko, upoznam u “njenom domu”...

E, da! Giulietta nije novo ime kod Alfe. Sredinom 50-ih godina prošlog veka, nosila ga je jedna prava legenda automobilske industrije. Nije korektno reći kako joj je to “baka”, jer onda bi se “majka”, na koju zaista podseća, pojavila već početkom 60-ih, a, recimo, “tetke” u kasnim 70-im i 80-im. U svakom slučaju, Giulietta je slavno ime za jedan sjajni automobil, prepoznatljivo širom sveta.


Lepotica i zver
Giulietta u suštini predstavlja hatchback sa petoro vrata i Alfu poptuno nove generacije. Automobil u kojem se stil i tehnologija spajaju podjednako dobro kao komfor i dinamika, prostranost i bezbednost. I sve to, na potpuno novoj platformi jednog kompakta, odnosno, vozila niže srednje klase.

Ta "platforma" je za 23% čvršća i kruća nego ona kod modela 147, čije mesto nova Giulietta zauzima, što obezbeđuje odličnu polaznu osnovu za ispunjenje i najsloženijih zahteva u pogledu udobnosti i uživanja u vožnji. Novi sistem oslanjanja potpuno je prilagođen nasleđu, tačnje, agilnosti koja je uvek krasila Alfe.

Ko sumnja, neka upotebi DNA selektor moda "ponašanja" kojim se automobil prilagođava razičitim uslovima puta i stila vožnje. Tako Giulietta može biti i lepotica i zver, jednostavnim izborom programa All Weather, Normal ili Dynamic. Ovu "transformaciju" najvažnijih parametara rada motora, menjača, upravljačkog sistema i elektronskog diferencijala, te VDC-a (Vehicle Dynamic Control), mogu da obave svi modeli iz ponude.

Idealne proporcije
Ipak, nije pristojno odmah zavirivati ispod... suknje! Najpre treba pogledati lice! Giulietta ima novo lice, sa veoma izražajnim crtama. Najupečatljiviji deo je nos... Ne, nije ona "nosata", već trodimenzionalnost prepoznatljive maske hladnjaka, na čijem vrhu se nalazi logo, prosto je najuočljivija. Potom pogled zastaje, baš tamo gde treba, na očima ili svetlosnim grupama, koje su dopunjene LED tehnologijom, pa onda napućenim ustima u vidu usisnika vazduha i okruglim obrazima, tj. masivnom braniku. Uh! Možda da prekinem sa ovakvim opisom, jer možete pomisliti: "Bože, na šta ona liči!?!"

No, bez brige! Ona je zaista lepa. Iz profila izgleda kao kupe, budući da su kvake zadnjih vrata skrivene u C stubovima. Forme su skladne, a pojava deluje snažno, moćno i dinamično. Zadnji deo, uvek dosta "škakljiv" za komentarisanje, prati stil mišićavosti i snage.

     
 

Lične proporcije Giuliette su 4.351x1.798x1.466 mm, dok raskorak ili međuosovisko rastojanje iznosi 2.634 mm. U prtljažniku ima mesta za 350 l, a težina, iako za nju nije pristojno pitati, iznosi 1.320 kg.

Top model
Na probnoj stazi Alfe u mestu Balocco, u blizini Milana, gde inače borave top manekenke, sreo sam i top model Giuliette. Ona je, baš ono što bi danas, potpuno neknjiževno, rekli: "Ne vrh, nego vrh vrhova..." A to je crvena Giulieta 1750 TBi sa oznakom Quadrifoglio Verde!

Dakle, ova gospođica G.Q.V. je izuzetna u svakom pogledu. Prvo, izgledom je još privlačnija od svojih sestara i deluje izazovnije, a drugo, i mnogo je moćnija.

Elegantno-sportski enterijer urađen je sa stilom, do poslednjeg detalja. Dovoljno je prostran i osvetljen, iako je crne boje. Sedišta pružaju visok nivo udobnosti, ali sportske praktičnosti. Upravljač je obložen nappa i prevrnutom kožom, tako da pruža izuzetan osećaj. Instrumenti su pregledni, a tu je čak i pop-up display koji se pojavljuje na vrhu centralne konzole, na kojem se emituju najrelevantniji podaci. U ovom slučaju, najzanimljiviji su oni o učinku turbo-punjača.

Alfa Romeo Giulietta QV

Motor
Tip/broj cilindara turbo benzinski, redni/4
Radna zapremina ccm 1742
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/direktno
maks. snaga kW/KS/o/min 173/235/5500
obrtni moment Nm/o/min 340/1900
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V mm 4351x1798x1465
međuosovinski razmak mm 2634
masa vozila/nosivost kg 1395/430
zapremina prtljažnika l 350
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/40 R18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 6,8
maksimalna brzina km/h 242
prosečna potrošnja l/100 km 7,6
emisija CO2 g/km 177
Cena (u EU) € 29.000

Pokazala mi je...
Giulietta Q.V. priča nešto promuklim glasom i pomalo naglašava slovo R. Znate ono - grrrr! A u nekoliko krugova na stazi, pokazala mi je samo deo onoga šta zna. A da zna i može dosta toga, činjenica je! Verzija Quadrifoglio Verde garantuje vrhunske perfomanse, odnosno, odličan prenos 235 KS, dobijenih iz novog rednog turbo-benzinskog četvorocilindraša, zapremine 1.742 ccm pri 5.500 o/min. Eksplozija snage i kontinuirano ubzanje, bez "turbo" rupe, te maksimalna brzina od 242 km/h, samo su deo onoga što ova Alfa može. A sa obrtnim momentom od 340 Nm pri 1.900 o/min u Dynamic modu, može ona vozača i da "pritegne" u sedište, dok za 6,8 s stiže iz mirovanja do 100 km/h.

Kroz krivine prolazi poslušno i sa lakoćom, prateći želje i sitne korekcije vozača, bez pogovora. Odlično se obuzdava, tj. usporava i pri tome je mirna i stabilna, baš kao i pri naglim promenama pravca.

A može i opušteno da krstari i nežno šapuće, sa prosečnom potrošnjom od 7,6 l na 100 km. Tada ručica šestosepenog manuelnog menjača ostaje pomalo usamljena, a ekološka svest Giuliette dolazi u prvi plan. Ona poštuje Euro 5 norme, ima čak i Start & Stop sistem, kao i Blue&Me i Bose audio-uređaj, te najviše ocene na Euro NCAP testovima bezbednosti, i još mnogo toga što krasi pristojne devojke...

Tek tu i tamo "sevne", a šta drugo nego, LED tehnologija i to u funkciji bezbednosti iz karakterističnih zadnjih svetlosnih grupa

Ipak, nekako mi je draža kada čujem ono drivlje “grrr”!

Prelaz iz “grrr” u “brrr”...
Giulietta deluje kao lepotica od koje se "smrzneš" kada je vidiš. No, ovde smrzavanje dolazi još jednom, a to je kada se čuje cena ove ljubavi. Tada "grrr" zaista prelazi u "brrr"...

Za osnovni model sa benzinskim motorom 1.4 TB (120 KS) potrebno je izdvojiti 20.300 evra, dok verzija sa 1.4 TB MultiAir (170 KS) košta 22.000. Ako ljubav poklonite dizel agregatima, onda za 1.6 JTD MultiJet2 (105 KS) treba platiti 22.300, a za 2.0 JTDm MultiJet2(170 KS) i 25.700 evra. A ako je vaša izabranica Giulietta 1750 TVi (235 KS) Quadrifoglio Verde, tada treba izbrojati čak 29.000 evra. To je možda jedino što može da se ispreči u ljubavi!

Opet, kažu da ljubav ne poznaje granice, što je samo delimično tačno! Zato Giulietti, za sada, mogu samo da kažem: "Ciao, bellissima..."

iz Balocca, Zoran Živkov
foto: Zoran Živkov
zoran.zivkov@vrelegume.rs
6219
Postavljeno: 27.05.2010

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 31.05.2016

MINI Clubman

Uvek se sve vrti oko tih nekoliko dodatnih centimetara


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 31.10.2015

Toyota Auris i Avensis
Tekst sa video prilogom!

Toyota Srbija predstavila je svoju najnoviju ponudu na našem tržištu. Osveženi Auris i četvrtu generaciju limuzine Avensis


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 15.10.2015

Toyota Avensis
Tekst sa video prilogom!

Kada se stigne do restilizacije u ciklusu komercijalizacije nekog automobila, svaki novinar ima zadatak da se raspita šta se zapravo nudi osim dizajnerskih poigravanja sa detaljima karoserije i uvođenja novih gedžeta


Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Pirelli kalendar 2012

09.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Pirelli Calendar 2008

21.01.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

RadeB
28.5.2010 12:16
8
1

Bellissima je favorit br.1 za auto godine 2011!
Jedna ispravka iz teksta: Giulietta QV nema Start&Stop sistem. To imaju sva slabija modela!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: