Ekskluzivno

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

Ono što je dobro ne treba mnogo menjati

Pronađite razliku

Sigurna u svoj šarm, Giulietta nije dozvolila dizajnerima da se pozabave njenim oblinama. Godište 2014 distancira se tako sa par jedva vidljivih detalja, blago izmenjenim enterijerom i novim 2.0 JTDm

Izuzmemo li famozni 4C, koji se proizvodi u ograničenih 3.500 primeraka godišnje, priča o Alfi svodi se na dva modela; MiTo i Giulietta! Sve u svemu jedva 100.000 vozila godišnje, zbog čega se sa pravom možemo zapitati ima li budućnost ovaj brend? Ima, ukoliko je verovati odgovornima, koji tvrde da će upravo Alfa izvuči najveću korist od alijanse Fiat/Chrysler.

Naime, generalni direktor grupe, Gospodin Serđo Markione, izjavio je kako će do 2016. utrostručiti prodaju, tako što će akcenat sa evropskog tržista (90% prodaje), prebaciti na SAD, Bliski istok i Rusiju. Nakon toga, kompletiraće se gama sa još tri modela, koji su više manje u završnoj fazi. Najavljena je tako nova Giulia, koja će konkurisati premijum berlinama, zatim Duetto, spajder razvijen u saradnji sa Mazdom (za bazu je poslužio MX5) i na kraju Alfetta, koja želi da se nadmeće sa BMW-om serije 5 i Mercedesom E klase.

     
 

Ambiciozno, nema šta, no, u iščekivanju nove ere, moramo se zadovoljiti restilizovanom Giuliettom, mada je ovaj izraz prejak, uzevši u obzir da su izmene minimalne. Da bi smo ih uočili, morali smo staviti jednu pored druge novu i staru verziju. Kao sa onim simpatičnim crtežima iz novina, na prvi pogled potpuno identičnim. Tek tada smo primetili da je prednja maska u obliku štita izgubila jednu hromiranu lajsnu pri vrhu, da su okviri od svetla za maglu drugačiji, i da od sada postoje i senzori za parkiranje napred. A da, novi su i aluminijumski naplaci!

Toliko što se tiče spoljašnjosti, dok će u unutrašnjosti dobri poznavaoci zapaziti redizajniran upravljač, obloge na vratima, nova sedišta sa jačim bočnim osloncima i kolor ekran, pored koga su izmenjeni prekidači za svetla za maglu i ostale funkcije. Nekadašnji atraktivni, u obliku malih pravougaonih poluga, su ukinuti. Spomenuti kolor ekran, osetljiv na dodir, sada je u serijskoj opremi za sve verzije. No, ukoliko je sa satelitskim navođenjem, ima prečnik od 6,5 inča, odnosno od 5 (preuzet iz Fiata 500L), kada služi samo za multimedia. Nazvan „U-Connect“, znatno je napredniji od bivšeg, dok su priključci prebačeni iz naslona za lakat, na dno centralne konsole (USB i AUX). Nimalo elegantno rešenje, štaviše ni previše praktično, jer šta god da se priključi, mora se držati u rukama.

     
 

neokrnjen šarm,
šasija,
bolja izolacija,
2.0 JTDm elastičan i ekonomičan

cena
prostor na zadnjoj klupi,
i dalje bez sofisticirane opreme

Giulietta je u deficitu sa boksovima i ostavama, zaista je teško pronaći mesta za odložiti svakodnevne sitnice. Porodični aspekt nije joj jača strana, uostalom i unutrašnji prostor i prtljažnik su posve prosečni. Kao i svaka Alfa, pre svega je namenjena vozaču, koji se ne može požaliti na radno mesto. Ergonomija je OK, sedišta i upravljač imaju veliku amplitudu podešavanja, dok je vizuelni aspekt za svaku pohvalu. Ponuđene su nove kombinacije i boje enterijera, tako da vožena sa ukusom spaja svetlo braon sa crno sivim umecima na komandnoj tabli. Malo razočaranje dolazi ukoliko se detaljnije ispipa unutrašnjost, pojedina plastika ne zaslužujue da se nađe u vozilu koje pretenduje na premijum segment. Čak i sedišta, koja zaista deluju neodoljivo, samo su jednim delom od kože (sedalni deo i nasloni za glave). Poleđina i bokovi su od nekakve plastificirane tkanine. Naša Giulietta je posedovala tzv Pack Sport, gde se, između ostalog, podrazumevaju atraktive pedale od aluminijuma i niskoprofilni pneumatici dimenzija 225/45 R17, koji evdentno utiču na udobnost...

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,2

Napred

4,0

Funkcionalnost

4,0

Pozadi

3,4

Kvalitet izrade

3,8

Ukupno:

3,70

Ukupno

4,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,2

Funkcionalnost

3,2

Performanse

4,2

Dizajn

4,2

Kočnice

4,0

Ponuda prostora

3,7

Ukupno:

4,13

Kvalitet materijala

3,9

Motor

4,2

Završna obrada

3,8

Menjač

3,8

Ukupno:

3,76

Cena

3,2

Prosečna ocena: 3,82

Zabavna za vožnju
Iskreno rečeno, po pitanju vozne dinamike Giulietti je teško pronaći veću manu. OK, kada se baš preteruje, zadnji deo zna da se kontrolisano „odlepi“, no ovo spada u njene čari. Precizno i direktno upravljanje pruža puno zadovoljstva prilikom dinamične vožnje (samo 2,2 okretaja volana), što je posve izvodljivo kada je pogonjena osveženim 2.0 JTDm. Zahvaljujući Multijet ubrizgavanju, druge generacije, i novom, manjem turbo munjaču, snaga je sa 140 porasla na 150 KS, uz obrtni moment od 380 Nm (ranije 320 Nm), pri 1.750 o/min.

Osim što je temperamentniji, elastičan je poput balerine, što obezbeđuje veoma dobra međuubrzanja, već sa 1.500 obrtaja. Posebno kada je prekidač D.N.A u poziciji Dynamic, kada je odziv na gas osetno bolji. Zapravo, spomenutih 380 Nm razvija samo tada, u ostalima je ograničen na 350 Nm (ali pri 1.500 o/min). Ovaj mod ujedno utiče i na ostale principijalne faktore vožnje, kao što je upravljanje (slabija asistencija), kočnice i ESP (reaguje kasnije). Iako pojedini smatraju da se radi o običnom gedžetu, nalazim da ima smisla. Mod „All Weather“ je recimo interesantan u otežanim uslovima vožnje, kao u našem slučaju. Po klizavom putu, elektronski diferencijal Q2 snažnije utiče na točak koji proklizava (koči ga), čime se optimizuje trakcija i bolji prenos snage.

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 150 KS

Cena: 30.000 evra (u Francuskoj)
Motor: dizel/turbo, redni/4, 1956 cm³/komon rejl, 97 kW, 150 KS pri 3.750 o/min, 380 Nm pri 1.750 o/min
Transmisija: na prednje točkove, M/6
Ogibljenje: napred MacPherson, multilink
Performanse: 0-100 km/h – 8,8 sec, maksimalna brzina 210 km/h
Prosečna potrošnja: 6,4 l (na testu) emisija CO₂ 110 g/km
Karoserija: hečbek 5/5, DxŠxV 4354x1798x1465 mm, međuosovinsko rastojanje 2634 mm, masa 1320 kg, prtljažnik 350/1320 l

Za početak, ovaj motor u sprezi je isključivo sa šestostepenim manuelnim menjačem, no na proleće biće ponuđen i sa automatskim TCT, sa duplom spojnicom. Kod mehaničkog, prelazi su pomalo „gumeni“, što znači da ne skliznu u željeni prenos i ne ostanu „zaključani“, kao što je to slučaj kod pojedinih nemačkih konkurenata. U vezi sa „nevidljivim“ poboljšanjima, obavezno treba spomenuti unapređenu zvučnu izolaciju. Dopunski izolacioni materijali smešteni su u branike, prelaze za točkove, prtljažnik i između kabinskog i motornog prostora. Rezultat je vredan hvale, u konstantnom režimu rada motor je praktično nečujan. Ne i prilikom snažnih ubrzanja, dok su na autoputu i dalje izraženi šumovi od vetra, koji po svemu sudeći potiču od retrovizora.

Zahvaljujući većem obrtnom momentu, inženjeri su iskoristili priliku da produže prenosne odnose, tako da su perfomanse veoma malo napredovale. Konkretno, umesto 9 sekundi do 100 km/h, sada treba 8,8, dok je maksimalna brzina povećana za 5 km/h (iznosi 210 km/h). Pri 130 km/h, kazaljka obtomera jedva da prelazi 2.000 obtaja, što se ujedno manifestuje nižom potrošnjom. Putni računar tako je pokazao prosek od 6,4 l, samo za par centilitara više od jedne „japanske Alfe“ (nova Mazda 3 2.2 CD/150), sa kojom smo se družili neposredno pre Giuliette. Veoma dobar rezultat, posebno uzevši u obzir perfomanse i zapreminu motora.

     
 

Po gradu se zadovoljava sa nekih 7,5-8 litara, uz svestranu pomoć serijskog Stop&Start sistema. Iako nije preterano brz, pokazao sa pouzdanim. Ovaj blok poseduje i snažniju verziju od 170, odnosno 175 KS, kada je u sprezi za automatskim menjačem. Poradilo se i na 1.6 JTDm i 1.4 MultiAir/170, s tim da je snaga ostala neizmenjena, ali je smanjen nivo izduvnih gasova na 104, tj 131 g/CO₂.

Nakon svega navedenog, opravdano se postavlja pitanje vredi li kupiti osveženu Giuliettu? Zašto da ne, posebno ukoliko se zna da je cena porasla za skromnih par stotina evra, što je kompenzovano bogatijom osnovnom opremom (tempomat, kontrola pritiska u gumama...). Nažalost, ova Alfa i dalje nema ništa od sofisticirane opreme koju poseduje konkurencija, tipa aktivni regulator brzine (održava zadatu distancu sa vozilima ispred), čitač znakova, detektor mrtvog ugla, sistem za samostalno parkiranje...

Sve u svemu, ova zavodljiva Italijanka skupo prodaje svoje obline. Početna cena za „staru“ verziju 1.4 TB/105 KS, iznosi 18.000 evra, a koliko će tačno koštati vožena verzija u Srbiji, nije bilo poznato u vreme probne vožnje. Ukoliko je sudeći po aktuelnom cenovniku, najmanje 24.000 evra, dok je u Francuskoj, za ovakvu kakvu je vidite na slikama, neophodno punih 30.000 evra. Upravo koliko i za jedan BMW Serije 1 118 d/143 KS ili VW Golf 2.0 TDi/150 KS!

Tekst i slike: Perica Rajković
17583
Postavljeno: 07.03.2014

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Dejan L
07.3.2014 00:59
26
15

Hmmm, Perice, Perice...
Na 1 pohvalu, 3 kritike.
Nisi fer, nisi. Misli ti šta hoćeš, veličaj plastiku svojih omiljenih marki, ali ovaj auto je bolji nego što si ga ti opisao.

serpico
07.3.2014 06:14
19
5

Nije losa ali nesto mi fali na njoj!1.nikako joj nepripada ovaj bezvezan volan preuzet iz mita odnosno iz fiata brava,svidja mi se boja koze i dizajn sjedista i rucica mjenjaca sa kuglom,sve ostalo je daleko od nekakvog premiuma kojem ova alfa zeli da pripada ali motor joj je zato fantastican u biti on je najbitniji dio svake alfe pa i ove!

Don
07.3.2014 07:27
18
4

Ja licno nalazim da je rjesenje sa brzinomjerom smjestenim u centar, znatno bolje i prakticnije od ovog ponudjenog (tj lijevo on-desno brojac okretaja, a neki proizvodjaci stavljaju obrnuto), jer posebno kad vozis alfu, na brzinu se zaboravi i eto kazne, ovako kad je u centru onda ti bode oci, a za obrtomjer nikad i nisam imao potrebe, vazda sam ga vozio po zvuku. Posebno kad vidim ovako velike brojeve, uzasan font...besmisleno i ruzno. Cijena je na nivou, jos kad bi se usicario kakav popust. Obojenu unutrasnjost pozdravljam u svakom slucaju. Dobro doslo osvjezenje. Sjedalni dio ispod butina bih pozelio u dvodjelnoj formi da je izveden, tj da se moze pokretati,namjestati.
Jesu li ovi pneumatici negativno utjecali na udobnost?
Kakva se inace pokazala Djulijeta, sto se tice pouzdanosti, cijena servisa, odrzavanja, jer ovi svapski podaci mi nisu ni malo vjerodostojni, a svi znamo zasto?
Ocito je anliza djulijete i njeno poredjenje sa nekoliko drugih auta u jednom talijanskom casopisu, a tema je bila izolacija, doprinijelo da evo sada naprave napredak i na tom polju, iako sumnjam da je podnica sada potpuno ravna tj poplocana.
Usput, ni golf nije premijum, a ima cijenu od 30 keka, lose materijale i neke spojeve iznad volana izvedene u stilu juga, tunelcinu na zadnjoj klupi tako da je cetverosjed, tkaninom oblozena vrata pa moras usisavat 100 godina da pokupis mrvice, gepek u stvarnosti manji za 60 litara od deklarisanog, skuplje odrzavanje, upitnu pouzdanost (uglavnom ima preporuke mehanicara, kako i nece kad od njega zive?). Jedinica ima ruznu masku a la djulijeta, glup zadnji pogon na ovoj velicini auta (i snazi motora), takodje oskudnu ponudu unutrasnjeg prostora.
U vezi ovih sofisticiranih dodataka, da dodam i to da trebaju biti izvedeni pomalo drugacije, jer u merecedesu je, primjera radi to crvenim trokutom oznaceno (npr. ako se vozite preblizu vozilu ispred vas) i onda blinka na kontrolnoj ploci, pa odmah strah da nisam sj...o auto, cuj crvena lampica!O, tetku ti svapsku...Pa mi trubi i vice da moram odmoriti, jer je ocijenio da sam umoran (sto i jesam bio, al tek nakon 3 sata nocne voznje). Ima to smisla, ali Alfa se vozi na drugaciji nacin, mada mislim da je mazda 3 nova! ipak bolji wagen. Teska srca bih to priznao, ali nekako osjecam da je tome tako. Jbga, ode mast u propast.:-(

P.S.Dje Sofke i njegov test, lol?

BojanR
07.3.2014 07:44
9
6

...hmmm, ne kao Mazda 3...

Dejan L
07.3.2014 10:26
17
15

@ Bojan R
Mazda gubi na polju ponude agregata.
Gubi na komforu zadnje klupe.
Mazda nema ovako dobro upravljanje i ovoliki obrtni moment.
Ova Đulijeta mi je tamanica

Dura
07.3.2014 11:46
17
9

Nista posebno, a i konkurenti su u meduvremenu napredovali. Preskupa je ukoliko je poredimo sa Mazdom 3, Seatom Leon i Pezom 308, a za premijum nije. Da vise vredi bolje bi se prodavala. Vataju u Alfi na staru slavu, samo to vise ne prolazi.

Sorfonije
07.3.2014 12:02
15
3

Drugari,radim na testu! Necu vas razocarati,ali dajte mi jos malo vremena!!!

YU217
07.3.2014 12:12
12
19

Dakle ova nova Alfa ni rodjenoj mami se ne bi svidela! Dizajn prebudzen, performanse ala Hyundai, upotrebljivost i pouzanost pod velikim znakom ?
Cena previsoka za ovo skoro pa nista

Frane
07.3.2014 13:06
11
0

Ona nasa Alfa pripada proslosti i sa time se pomiriti moramo. hjundailacija i kiazacija automobila nema milosti. zato je djulijeta nedoradjena sa puno zelja a skromne realizacije

@West
07.3.2014 13:09
10
6

O kako sam je voleo! Dama je postala sponzorusa! U duhu sa vremenom, od slave se ne zivi

Don
07.3.2014 14:23
18
6

Nemojte tako, djulijeta je odlicno auto, sa ovim izmjenama je korak naprijed ucinila. I mazda 3 ima tek prosjecan gepek i visok utovarni prag. Ova alfa ima jos snaznije dizele na raspolaganju, a njena sasija moze podnijeti znatno jace motore, sto je dokaz kvalitete. Elasticnost motora je za svaku pohvalu, a slabo joj ko moze parirati u tome. Trajnost i pouzdanost pogona je vec opjevana.Mnogi su testeriral golfa i poredili sa a3 i bmw 1, pa golf pobijedi, a ova alfa pojede golfa za dorucak u gotovo svakom segmentu pa to dovoljno govori o njoj.Zasto ne bi imala cijenu kao a3 il bmw1?
Ja bih djulijetu sa najjacim dizelom uzeo i tct-om. Onda bi to bilo pravo.

Don
07.3.2014 14:29
16
4

usput, sta fali bravi zadnjih vrata? Meni je to odlicno rjesenje, kako nemam nokte ko suri orao, nemam ni problema sa grebanjem :) Zbilja ne uvidjam manu, pa Peki ako moze pojasnjenje...jedino ako nije u pitanju sila kojom treba otvoriti vrata, s obzirom na nacin otvaranja, moment koji se upotrijebi sto opterecuje ruku?

ALFISTA
07.3.2014 15:03
22
5

Golf nije premijum, tacka. Materijali su sasvim ok, a sto se tice prodaje u Alfa Romeo nikad nisu pucali na velike cifre. Giulietta ima sjajne motore, prelep dizajn, sa njom se po pitanju dizajna mogu takmiciti jedino Delta i A-Klasse(nova). Svako ko je imao priliku da vozi Giuliettu cenice precizan upravljac i njenu voznu dinamiku, kao i Q2 sistem kocenja unutrasnjeg tocka u krivinama. Sve u svemu sjajan auto, fer cene(oko 2000 evra jeftiniji od slicnog Audija ili BMWa, ili Mercedesa), sjajnog izgleda u kojem cete uvek uzivati, jel tako Sorfonije!

Peki
07.3.2014 19:24
12
5

Tako je Alfista! Sve sto si naveo stoji u tekstu, ukoliko se pazljivo procita...
Mane su relativne, i nemaju veze sa voznom dinamikom i opstim uzivanjem u voznji. No ovo je ipak kompakt u C segmentu, koji se kao takav suocava sa brojnom i sve talentovanijom konkurencijom. Neko ce relatizovati zapreminu prtljaznika i nedostatak sofisticirane opreme, koja, uzgred receno, cesto i nije neophodna. Samo sve to su argumenti koje poteze konkurencija, i koji evidentno pale kod kupaca. Neko je spomenuo novi Peugeot 308 i Mazdu 3, tacno, oba zasluzuju paznju. Ne pricamo o stilu, vec o konkretnim stvarima, kao sto su unutrasnji prostor, ponasnje na putu, motori... Sa oba sam se "slatko" navozao, i kada bi morao da biram, Giulietta bi ispala iz izbora. Ali ja nisam Alfista u dusi, iako sam nekada davno balavio na prozorima svih tadasnjih modela, pa mi se oprasta :-))
Pozdrav

PS. A da, Don, nista strasno u vezi brave kod zadnjih vrata, to i drugi rade. Jednostavno nekako mi nije prirodno da iskrivim ruku da bi ih otvorio.

Nesabg
07.3.2014 22:15
14
6

bice to odlican polovnjak za 2500 evra za koju godinu....

Dejan L
07.3.2014 22:20
14
11

@ Peki
Pa ta brava kojom se sad hvale Clio i Twingo je popljuvana milion puta od strane onih koji Alfu ne vole. Kada je izašla Alfa 156 i imala taj tip brave, a posle Seat, pa Reno. Sad kad tu foru fura tebi omiljen brend, nije ti problem ni zglob da iščašiš.
Bla, bla, bla

Peki
07.3.2014 23:04
13
7

@Dejane, tako pricaj sa jaranima uz pivce ispred zadruge. Ocigledno je da ni nemas pametnija posla nego da "bla, bla,bla" po ovom i svim postojecim sajtovima. Izgleda da je to jace od tebe, ne mozes a da ne vodis svoj mali prljavi rat protiv pojedinih proizvodaca (svi znamo kojih), a koliko sam cuo i pojedinih ljudi koji ih zastupaju... Cooool, nije ovde u pitanju ni Krim ni Kosovo. Sto bi rekle Lale, sto se toliko jedis???
Taj tip brave ima estetski smisao, i kao takav opravdava svoje postojanje. Licno, ne nalazim da je posebno praktican, bez obzira u kom se modelu nalazio.

Mika
07.3.2014 23:29
8
4

Ostane li Markione jos 5 godina, unistice i ugasiti ovu marku jer nema profita

Aleksandar
08.3.2014 00:45
11
2

Alfa me je uvek asocirala na sportske automobile ali Giulietta ne toliko. Mozda zbog prednje svetlosne grupe, jer nije kao kod modela 159 kod koga je savrseno uradjena. Nisam ni neko ko voli kozu, posebno ne u braon nijansama . Veliki minus I problem je visoka cena, jer slozicete se za te "ñovce" mnogi ce se okrenuti nekom drugom brendu.

dzigiX
08.3.2014 08:17
5
6

extra izgleda, ako se pokaze dobrom moja je , cim bude cena polovne oko 7,8hiljada, alfu volim zato sto jos uvek ima stila

Nemanjica
08.3.2014 10:56
11
6

@Peki,hahaha,zadruga ili ne,ovog puta se slazem sa Dejanom,naravno to je retkost,iskljucivo misleci na Giuliettu,ostatak price apsolutno ne!XYZ puta je vec receno o Alfi,tako da je svaka prica suvisna!!!We wish her all the best!!!

ALFISTA
08.3.2014 14:33
14
1

Kada sam vozio Giuliettu svi su mislili da je trovratna, pa kad im kazem da nije gledaju me ko tele u sarena vrata, dok ne vide da je brava skrivena, isti slicaj je bio sa Ypsilonom. To je veoma elegantno Resenje koje mozda nije najprakticnije, ali ga koriste i LANCIA, RENAULT, Jeep, HONDA, stari SEAT LEON...

maxy
08.3.2014 14:41
12
2

Alfi kupce sad može da "ukrade" samo Mazda i niko više. Porediti je sa 308, Golfom... nema smisla, jednostavno, u pitaju je drugačiji pristup. Ne mogu da poverujem da se neko dvoumi između Golfa i Đulijete. Porodična upotrebljivost kao i kod drugih Alfi, skoro pa nikakva.
Porodični ljudi sa viškom novca mogu da je razmatraju kao drugi auto pored nekog mini vana ili karavana.

BojanR
08.3.2014 15:28
0
13

Javio se mali polupanko

Nemanjica
08.3.2014 16:30
12
2

Masa je progovorila...

BojanR
08.3.2014 16:33
2
8

Maxi- u pravu si. Saltajuci strane sajtove jaako puno ima bivsih alfista a sadasnjih mazdista :-) tako da se izrazim...
Matda ima sve, a i sam brend je sve jaci i jaci, a i ime je postalo "voljenije" cak i kod nas

Don
08.3.2014 19:43
9
3

aaa, vidim ja problem sa bravom, pa on vrata otvara lijevom rukom! pa ko to jos radi? brava je zakon!

ALFISTA
08.3.2014 20:50
12
4

Ipak Alfa Romeo ima najveci fan klub obozavalaca na svetu! Sad kada stignu novi modeli ima da nas bude jos vise!

ja
08.3.2014 21:33
11
2

auto je ok ne razumem sto se pravi tolika buka

Sale
08.3.2014 21:47
12
5

Giulietta je odlican auto.
Dobro je kad je autor teksta primetio razliku izmedju Passata B6 I B7 , Golfa 6 i Golfa 7.
Restilizovanog Pola.
Ma napredna vozila nema sta.

salers
08.3.2014 21:50
12
4

Sto se tice famozne brave zadnjih vrata nije ju uvela 156tica. Necete verovati,Nissan Terano 1990je imao prvi taj stil. pozdr za sve,Giulieta je zakon!

alfista
09.3.2014 09:47
11
5

ova gulijeta je bas lepa

Don
09.3.2014 19:45
4
5

dje mi komentar? nije li ovo malo previse cenzure?

REDAKCIJA

Postovani, uprkos visokom stepenu slobode koju dopustamo u komentarima, svi koji imaju element ličnog i uvredljivog se ne objavljuju. Molimo SVE da se drze teme i diskusije vezano za temu clanka

schwabofil
12.3.2014 12:41
2
7

ma koja alfa koji bakraci?ste vi sedali u pocetnom modelu?ajde iskreno ovaj sa top opremom lepo izgleda sa tom kozom ali volan je kriminalno tanak i plastican ,mjesta ima slabo ,kvalitet izrade za premium razinu ni blizu tako sve skupa ocena dobar 3!

Nemanjica
12.3.2014 19:08
3
2

@Postovani,od cenzure Donovog komentara,covek kao da je "nestao",malo stimulacije i ohrabrenja njegove malenkosti,verovatno bi dovelo do njegove "reanimacije"u njegovom stilu!Pozz!Transparentnost je jos uvek prisutna na portalu!:-)

Don
15.3.2014 13:29
4
0

Dobro redakcijo, obecavam da vise necu da vrijedjam tipke na kompjuteru!
Btw, danas je pala probna voznja! veloce paket opreme, 150 dizelskih konja. Kratki ili duzi komentar? Evo kratki: Niko nije savrsen, ali ja sam vrlo blizu - Alfa Romeo!!!!!!

ilija
30.7.2014 23:00
2
0

a jets vam test ,vi ono što je dobro kažete da je prosječno, žalite se na prtljažnik, pregradice itdd...ne znate šta je ispod karoserije ,kako se vozi ,kako se vozi sa uživanjem i kako je lepa..vi ste braco bez očiju

petar
10.11.2015 15:22
0
0

Danas sam sjeo na zadanju klupu, sa mojim 181 cm ništa nisam primetio manjak, glava ima još dosta mesta do krova.


Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: