Online plus

Alfa Romeo Giulia

Italijanski odgovor na premijum „blickrig“

Alfissima

U muzeju Alfe Romeo u Arezeu kraj Milana, predstavljena je pretpremijerno nova Giulia, model za koji već sada možemo reći da će steći armiju obožavalaca, među svima onima koji kreiranje automobila doživljavaju pre svega kao umetnički pravac


Na prste jedne ruke se mogu izbrojati automobilske marke sa tako upečatljivom istorijom i tradicijom kao što je Alfa Romeo Twituj ovo!

Prvenac je predstavljen sa „Quadrifoglio“ bedžem, ujedno obeleživši i 105 godina postojanja marke. Anonima Lombarda Fabbrica Automobili je osnovana 24. juna 1910. godine, a sa Giulijom marka teži tome da otvori novo poglavlje u svojoj istoriji. Tome u prilog ide i činjenica u vidu masivne investicije od 4 milijarde evra, predviđene za osam novih modela, koji treba da stupe na scenu do 2018. Na Giuliji je radio tim unutar FCA poznat pod imenom „Skunks“, što je nadimak poznat iz američke industrije, koji označava najbolje timove, zadužene za rad na najdelikatnijim i tehnološki najinovativnijim i najzahtevnijim projektima.

Novi logo
Na prste jedne ruke se mogu izbrojati automobilske marke sa tako upečatljivom istorijom i tradicijom kao što je Alfa Romeo. Upravo ta istorija i tradicija čine temelj za budućnost. Čuveni amblem Alfa Romea je dizajnirao Robilant Asoćijati (Robilant Associati) 1910. godine. Sada je došlo vreme za „osveženje“, tako da je sam dizajn logoa modernizovan, ali uz zadržavanje prepoznatljivog oblika i stila.

Ne postoji automobilska marka na svetu koja ima tako bogato dizajnersko nasleđe kao što je to Alfa Romeo Twituj ovo!

Kada mehanika izaziva emocije
Zašto je Alfa Romeo jedna od najpoželjnijih i najvoljenijih automobilskih marki? Na prvom mestu, tu je italijanski dizajn, koji je postao institucija unutar automobilske industrije, u velikoj meri zahvaljujući Alfi Romeo. Pored lepote, ono što je oduvek krasilo modele ove marke su vrhunski motori, odlična izbalansiranost karoserije i vrlo često inovativna tehnička rešenja.

Da bi se raspalile emocije prema jednom automobilu, bitno je sve, počevši od spoljnjeg izgleda, preko ambijenta unutar kabine, do onog čuvenog jedinstva pod imenom „čovek-mašina“. Ono na šta su Alfini inženjeri posebno obratili pažnju je izuzetan odziv na upravljaču, dinamika vožnje i promena stepena prenosa, uz dominantno kočenje. Pogon je (što su Alfini fanovi već dugo vremena čekali) na zadnje točkove ili opciono na sva četiri točka. Na ovaj način smo konačno dobili jednu autentičnu Alfu, koja predstavlja omaž kultnim precima.

Nisu slučajno u Alfi Romeo lansirali slogan „la meccanica delle emozioni“ (mehanika emocija). Konačno su „the ultimate driving machine“ i „vorsprung durch technik“ dobili više nego dostojnog rivala.

Italijanski dizajn, ali...
Ne postoji automobilska marka na svetu koja ima tako bogato dizajnersko nasleđe kao što je to Alfa Romeo. Nova Giulia sledi tu filozofiju, ali isto tako prati neke već utvrđene smernice unutar premijum D segmenta. Da li su tu Italijani išli na „sigurnu kartu“ sledeći već viđeno (tržišno uspešno) ili jednostavno danas ne može da se odstupi od konfekcije da bi se proizvod prodavao, možemo da polemišemo. Uglavnom, krajnji proizvod je svojevrsna mešavina Alfinog DNK sa utvrđenim pravilima kreiranja automobila unutar premijum klase, ali ćemo za konačni sud ipak sačekati onaj momenat kada je budemo videli uživo.

Raspored mase je u odnosu 50:50 po osovinama, što je u kombinaciji sa zadnjim pogonom sjajan preduslov za vanserijske performanse. Prepusti su kratki, dok su hauba i prednja krila dugi, što je tipično za predstavnike u ovoj kategoriji automobila. Ono u čemu Giulia prednjači u odnosu na konkurenciju je dužina međuosovinskog rastojanja, što je dodatni benefit za ostvarivanje visokih performansi.

Još jedan domen u kome je nova Alfa na vrhunskom nivou je i kvalitet završne obrade. Doduše, ništa se po tom pitanju nije moglo zameriti ni prethodnicama u vidu 159 i 156 (Evropski automobil godine 1998.). Dakle, što se enterijera tiče, pored sjajnog vizuelnog doživljaja i kvaliteta materijala i finiša, sveukupno rešenje je podređeno vozaču. Komande su grupisane na malom volanu, a sama pozicija sedenja je tipično sportska, tako da smo uvereni da je nemogućnost pronalaženje komforne vozačke pozicije, što je ponekad bio „minus“ kod nekih ranijih modela Alfe Romeo, sada stvar prošlosti. Pored sportskog momenta, nije zaboravljeno na luksuz, tako da je kabinski prostor oplemenjen ugljeničnim vlaknima, drvetom i vrhunskom tkaninom.

     
 

Pored toga što je moćan, V6 turbo je i napredan. Poseduje sistem za deaktiviranje cilindara i u potpunosti je napravljen od aluminijuma Twituj ovo!

Motor iz Ferrarija
Evo ga još jedan domen u kome je Alfa često bila primer ostalima. Pretpremijerni primerak, predstavljen u muzeju u Arezeu, došao je sa „pedigriranom“ mašinom ispod haube. To ne treba da čudi, s obzirom na to da na automobilu o kojem govorimo počiva bedž „Quadrifoglio“.

Šestocilindarski trolitarski turbo benzinac u „V“ rasporedu cilindara, koji svoje poreklo vodi iz Ferrarija, isporučuje 510 „konja“. To je u istoj ravni sa Mercedesom-AMG C63 S sa V8 biturbom. Da podsetimo, BMW M3 raspolaže sa 431 ks a Cadillac ATS-V Sedan sa 470. Što se ubrzanja iz stanja mirovanja do 100 km/h tiče, tu Alfa Romeo Giulia QV takođe prednjači. Italijanskom modelu je za ovu radnju potrebno 3,9 sekundi, dok Mercedesov i Cadillacov pulen do „stotke“ obavljaju za okruglo 4,0 sekunde. BMW M3 iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu. Mada najslabiji, M3 pobeđuje svoje rivale na trkačkoj stazi bez prevelikih napora. Da li će tako biti i sa Giulijom, jedva čekamo da vidimo.

Pored toga što je moćan, V6 turbo je i napredan. Poseduje sistem za deaktiviranje cilindara i u potpunosti je napravljen od aluminijuma.

Balans
Konstatovali smo da je BMW M3 do sada bio vladar trkačkih staza u svojoj klasi bez obzira na činjenicu što raspolaže s manje „konja“ u odnosu na direktne konkurente. To je prvenstveno mogao da zahvali sjajnom balansu karoserije i odnosu mase po osovinama 50:50. Upravo ovaj parametar krasi i Alfa Romeo Giuliju, tako da će dvoboj sa M3 biti više nego interesantan.

Znamo do koje mere ogibljenje igra važnu ulogu kada su performanse u pitanju. Pored multilinka pozadi, Alfa Romeo Giulia na prednjoj osovini poseduje novo rešenje u vidu dvostrukih poprečnih ramena sa poluvirtuelnom osom upravljanja, koja je razvijena da bi se optimizovao odziv i obezbedilo brzo i precizno upravljanje. Ovo jedinstveno tehničko rešenje Alfe Romeo obezbeđuje konstatnu liniju vođenja točka prilikom prolaska kroz krivine, tako da automobil može da se uhvati u koštac sa izrazitim lateralnim ubrzanjima, zahvaljujući idealnom uglu naleganja pneumatika na voznu podlogu. U svakoj situaciji i pri bilo kojoj brzini, Giulia pruža vožnju sa najdirektnijim mogućim prenosnim odnosima upravljačkog sistema, što samu vožnju čini prirodnom i predvidivom.

Verujemo da je dosadašnji deo teksta stvorio osmeh ljubiteljima Alfe Romeo, posebno pri pomisli na budući duel sa BMW-om M3 Twituj ovo!

Inovativnost
Verujemo da je dosadašnji deo teksta stvorio osmeh ljubiteljima Alfe Romeo, posebno pri pomisli na budući duel sa BMW-om M3.

Napredan inženjering moraju da prate i vrhunski materijali, inače „džabe ste krečili“. Italijanska marka je posebnu pažnju obratila na odabir materijala prilikom kreiranja šasije i ogibljenja. Elektronika ima samo jedan zadatak, a to je pružanje vrhunskog vozačkog iskustva i dovođenje uzbuđenja u vožnji na najviši mogući nivo.

Ekskluziva u ovom domenu je oličena kroz rešenja poput sistema za vektorisanje obrtnog momenta sa dvostrukom spojnicom, što zadnjem diferencijalu omogućava da kontroliše isporučivanje pogonske sile individualno, na svaki pogonski točak ponaosob. Na ovaj način je prenos snage na asfalt poboljšan, čak i u uslovima kada je stepen prijanjanja kompromitovan. Iz tog razloga, vožnja je u isto vreme bezbedna i zabavna, bez agresivnog uplitanja sistema kontrole stabilnosti. Pored toga, u novoj Giuliji je prisutna i tehnologija integrisanog kočenja, koja predstavlja inovativni elektromehanički sistem, kombinujući funkcije kontrole stabilnosti i tradicionalne servo kočnice, u cilju ostvarivanja istovremenog odziva i rekordno kratkog kočionog traga.

Nova Alfa može da se pohvali i sjajnom aerodinamikom. Ostvaruje savršen balans lateralnih sila i vertikalnog aerodinamičkog pritiska, i to u velikoj meri zahvaljujući aktivnom prednjem spliteru, koji prilagođava vertikalni aerodinamički pritisak u cilju ostvarivanja što boljih performansi, odnosno boljeg prijanjanja. „Mozak“ koji upravlja sistemima zaduženim za performanse se zove „kontrola domena šasije“ (Chassis Domain Control). Reč je o centralnoj jedinici koja upravlja perifernim elektronskim sistemima, tako da se u svakom momentu obezbeđuje maksimalno uživanje u vožnji.

Poznati Alfa DNA sistem je prisutan i u novoj Giuliji, i to u unapređenoj verziji. U odnosu na želje vozača, dinamika automobila može da se menja, i to u sledećim režimima: „Dynamic“, „Natural“, „Advanced Efficient“ (po prvi put u jednoj Alfi) i naravno „Racing“ (na performantnim verzijama).

Cuore Sportivo
Šta reći na kraju... Nismo je ni videli, a „cuore sportivo“ nam već sada kuca jače. Giulia predstavlja istinsko osveženje u premijum D segmentu. Kada u obzir uzmemo QV verziju, termin „osveženje“ postaje u potpunosti neadekvatan, jer „Quadrifoglio“ verzija je nešto najbolje što se desilo u 21. veku, ne samo kada je D segment premijum sportskih modela u pitanju, već automobilska industrija uopšte. Ono što želimo Giuliji i Alfi Romeo je da naprave tržišni uspeh onakakav kakav zaslužuju.

Pavle Barta
7233
Postavljeno: 26.06.2015

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Raziel
26.6.2015 00:47
22
4

Odličan tekst.
Alfa Romeo takođe poseduje i ono što većina drugih ne - armiju fanatičnih fanova... Koji su uvek uz nju, pa čak i ovih proteklih teških godina kada su u ponudi bila po 2 modela.

24.6 je bio poseban dan za sve prave ljubitelje automobila. Svidela se nekom ili ne mora joj se priznati da je napravila pravu buru, verovatno veću no što su nova S i 7 series

I još bih samo dodao da ovaj auto nije za svakoga... Nemojte je odmah porediti i govoriti kako, lupam, A4 ima bolji enterijer, C je bolji auto i sl. Ovaj auto se kupuje emocijama - nikako razumom (mada će moći i ovo drugo verovatno malo kasnije, tako da će tek tada biti best buy :)).

PS
Mislim da srednja klasa automobila (navikao sam na stare oznake, nemam pojma o segmentima) doživljava preporod, nikada ovoliko lepih auta kao sada.
U poslednje vreme: C klasa, Jaguar XE, Infiniti Q50, BMW 4GC, Lexus IS...
Mada još više sam oduševljen sa ne premium segmentom, koji su toliko napredovali da se postavlja pitanje vredi li kupovati basic premium spram sledećih u višim paketima:
Volvo S60, Superb (koji izgled duplo bolje od Passata), SAAB modeli koji još uvek mogu da se nađu po lagerima, Mazda6 (od ove godine još lepša), Citroen C5 - takođe jako lep auto; Ford Mondeo - Možda nije najmoderniji ali svakako odlično izgleda, kao Aston Martin, Insignia je jako elegantan, KIA Optima uživo "razbija" kako izgleda itd

Poz

Nemanjica
26.6.2015 08:06
14
18

Barta, jedna rec, MAESTRALNO!
P.S. Naklon!

Laserb
26.6.2015 09:42
14
7

@ Barta
Koliko god si ljubitelj nekih drugih marki, bio si na visini zadatka i najrealnije moguće si opisao Đuliju. Nepristrasno, objektivno sa činjenicama, a ne vođen kolotečinom današnjih medija.
Koliko god neko ne voleo Alfu, koliko god rasprave bilo do sada, ova Alfa je izazvala ŠOK, takav da je hvale i najstrastveniji ljubitelji nemaca.
A Đulija? Pa... iako sam očekivao više Alfa lica, podignut rep, dizajn ću ostaviti po strani. Vidim da u OVOJ klasi niko nema ovakav trap i ovakav sistem upravljanja. Menjač šta reći, diferencijal videćemo, u opisu deluje obećavajuće.
Enterijer mi je pravi italijanski. Mada mi karbon detalji nisu baš atraktivni, ponekad deluju kao iskecan i izguljen deo. Više sam za neko bezbojno lairano drvo ili brušen aluminijum.
Ovo je trebalo da se desi. Merc, BMW, Audi, Lexus, Jaguar, Infiniti i sada 1 prava Alfa koja nema ništa sa Fijatom, sem vlasnika.

Pavle Barta
26.6.2015 10:03
11
4

@Nemanjica @Laserb

Hvala. ;-)

REDAKCIJA
26.6.2015 10:39
11
4

@Raziel

Odlican sustinski komentar!

Hvala i pozz

Redakcija

don
26.6.2015 12:33
6
6

Jedva cekam ponude za neovisnu preradu prednjeg kraja, sa novim svjetlima itd, ak je moguce, al kako nisu nista uradili po pitanju djulijete, nece ni ovo taknut, steta.

Pricekajmo obicne verzije Apeninske djulije :-) Jos ne mogu da svarim prednji kraj. A putnicima pozadi preporucujem kabriolet verziju, sigurno nece imati mjesta za glavu ak su veci od 1.75cm. Znam ja zabere :D mada bih volio da me demantiraju.

Tekst zasluzuje pohvale, na njega samo da dodam jednu crno-humornu notu poucen sa 147 i varijatorom faze, ostaje da se vidi sta ce se prije kvariti od svih ovih novotarija uvedenih sa djulijom :-)

Ljepota nije dovoljna? Dje vam je ljepota, skunks?


Boris
26.6.2015 12:40
7
0

odlican tekst

Neso
26.6.2015 13:23
8
9

Samo da razjasnimo. Odlican je tekst sve realno i tacno napisano za svaku pohvalu. Otvoreno ljubitelj sam marke BMW a ne italijana.Mogli ste samo napomenuti da BMW sprema a vec i testira BMW M3 GTS sa M Perfomance paketom opreme koji je laksi oko 100 kg a procena snage oko 500 ks i 600nm obrtnog momenta. Pa sta mislite kad je sa 431ks dobio mercedesa C63s sa 510ks sta ce da radi M3 sa 500 ks. A ne treba smetnuti sa uma ni novi Audi A4 koji uskoro izlazi. A u novi RS4 ce najverovatnije spakovati,posto imaju vec spreman motor iz S8, 4.0 V8 biturbo sa 520 ks. Tako da Alfa i Mercedes mogu samo kratko da se raduju dok ova dvojica za jedno maksimum pola godine ne izadju na asfalt.

Rikošet
26.6.2015 13:33
9
3

Pozitivno je što se Alfa vraća u život i što ulažu ogroman novac u njen povratak, ali mi sve ovo oko Giulie djeluje kao strašan marketinški forsaž. Od samog predstavljanja, pa do prvih tekstova i komentara sve kipi od marketinškog botoksa. Ovaj automobil tek treba da se dokaže na stazi, u salonu, na kanalu... Pretpostavljam da Italijani tabaju teren za vrtoglavu cijenu, koja je neminovna ukoliko uzmemo u obzir potpuno novu tehnologiju i silne novce, koje su uložili u ovaj model... Bravo za Giuliu, ali sačekajte s hvalospjevima, barem dok ne dodirne asfalt...

Laserb
26.6.2015 14:19
12
3

@ Neso
Otom-potom!
Upravo autor nije nasvirao marketinski dojam, vec je sagledao i objasnio sta je to tako senzacionalno.
On voli BMW i Hondu, ali je bio iskren prema sebi po pitanju Alfe.
Zamisli koji je ovo istorijski trenutak za Alfu, ZATO STO to vise nije Fiat, vec SPOJ najboljeg iz Maseratija i Ferrarija.
Mozes li da zamislis koliki je to korak napred?
Ma korak uvis!
Cast BMW-u i M odeljku, ali moras priznati da je ovo nesto sasvim , sasvim drugo!
Drugi koncept i druga dimenzija.

Raziel
26.6.2015 14:44
7
1

Redakcija,

Hvala i Vama!
Skoro sam počeo da prelistavam vaše magazine od pre 10-15g (uhvati me nostalgija a i da se podsetim malo)... :)
Razmišljao sam da skeniram nešto, ali sad videh da u rubrici testovi već imate pozamašan broj iz ranijih izdanja.
I lepo je videti normalnu/pozitivnu komunikaciju u komentarima... ;)

Poz

kremenko
26.6.2015 14:53
6
0

@neso
Tvoj komentar je na mjestu,ali bih rekao donekle. Mislim da i sam znas sta je predstavljao prosli GTS.
Prednja sjedista (Giulia je limuzina u puno smislu),roll bar,Carbonski dijelovi karoserije(Giulia ima carbonske dijelove sasije,haubu,krov i gepek,plus kardan vec sad),semi-slick gume itd.
M3 GTS track car i da ga ponekad provozas vikendom,sto bi Svabe rekel sontags wagen.Pozz

Petrolhead
26.6.2015 17:50
8
3

Cestitam g. Barta.
Odlican tekst.
AR i jeste mjesto uz Ferrari i Maserat, u najmanju ruku...

@laserb
26.6.2015 18:24
4
3

...

Nemanjica
26.6.2015 18:33
5
5

Petrolhead, to i jeste njena iskonska konkurencija, e sada, sto je vremenom postala komercijalnija...To je neka druga prica!Poz

Petrolhead
27.6.2015 01:16
4
2

Nemanjica, slazem se. Mislim da dolazi vrijeme povratka korjenima, povratka svome sinu, cije je ime Ferrari...(;

mix
27.6.2015 02:03
3
2

Pavle tekstom objasnio svaka cast! Alfa je dobra stvarno dobra mada me dizajn podseca na neku kinesku kopiju bmw m3 ali mislim da je uzivo sve ok i da je trenutno u klasi najprivlacnija P.S. voleo bi da mecka napravi black series c klasu jer ova prosla je brutalana

serpico
27.6.2015 02:19
5
2

prekrasno dizajnirana unutrasnjost!Moderna,sportska i ostra!

serpico
27.6.2015 08:30
5
0

Prvo je bila Alfa a tek onda Ferrari pa Maserati!

Nemanjica
27.6.2015 09:16
3
6

serpico, naravno, prima Alfa, seconda Maserati, terca Ferrari...Maserati je 1914. godine osnovan, a scuderia Ferrari 1929. godine! ;-)
Petrolhead, naravno! ;-)

Dejan
27.6.2015 10:03
3
3

Servisima.

serpico
27.6.2015 13:09
4
1

Moja isprika Nemanjici!Da,samo sam htio dati doznanja da je od Alfe sve pocelo pa mogli bi reci i celi automoto sport a posebno Formula1 u svojim zacecima!Ali treba biti posten i reci da sadasnja alfa nema mnogo veze sa ondasnjim imidzom marke ,sada je to u prvom redu lijep automobil koji mora da ispuni ocekivanja novih vlasnika ali opet spram konkurencije koja je nikad jaca ,lepsa i sofisticiranija naravno da je odabir auta pitanje licnog stava i uvjerenja ali i ukusa i imovinskog stanja ali po svemu vidjenom nova alfa Giulija ima predispozicije za uspeh ali nesmije biti skuplja od njemackog premium trojca i japanskih premium izvedenica!

Nemanjica
27.6.2015 14:09
4
6

Pa, naravno da je sve krenulo od Alfe, poput Are kongo sam, pevam non stop, ali, nema ko da cuje, cast pojedinima...Takodje, sada se vraca istinska, prava, punokrvna Alfa...Ovo je tek pocetak, do 2018. godine 8 modela treba da se pojavi...Polako, vec uveliko se radi Alfetta (e) segment, kao i Alfa 6C Gloria super sport...Ocekuje se prezentacija 2017,Pre njih dolazi spyder i dva SUV modela...Za 2016. godinu...

Laserb
27.6.2015 15:27
4
2

@ Nemanjica
Ja se smao nadam da će cena biti korektna.
Za ostalo ne brinem.
Evo ga i Fiat, budi se.
Novi 500, 500X, 124 spider, Pick Up, Aegea u 3 oblika, najavili su i zamenu za Freemont i Punto.
Krajnje je vreme bilo.

Nemanjica
27.6.2015 18:28
5
2

Hoce, bar Britanci sto su najavili cene...PoÄŤetna od 22-23000 funti (oko 32000e) do 50000 funti (70000e) za Quadrifoglio Verde, tako da cene ne odstupaju od konkurencije, uglavnom...

sorfonije
27.6.2015 18:42
4
0

Dobra alfa, mozda eamena djulke za par godina... Zena pazarila novu kiu sportage, isporuka slefece nedelje...

Neso
27.6.2015 18:49
3
4

Pitanje za redakciju. Zasto moj drugi komentar nije objavljen. Jel problem sto je suvise realan. Odnosi se na Alfu Romeo. Dajte vise medijske demokratije molim vas. Nadam se da cete ga objaviti. Hvala.

Paprikar
27.6.2015 19:38
5
7

Nema premijum trojka sta da brine, sasvim sigurno.

plavi
27.6.2015 21:40
6
3

Giulia-european muscle car <3

Nemanjica
27.6.2015 22:31
2
5

Samo se ti tesi...;-)

don
28.6.2015 03:19
5
5

Ovo je zasjenilo i pekijev test fokusa i njegove hvalospjeve,hehe. Eno dezulovic spominje kako nakon njegovih tekstova bilo masovno poziva od strane kojekakvih Ilica sa slicnim zahtjevima,dakle ko sto sam i rekao,nista neobicno samo je problem sto je to javno izreko,problem za ilica mislim,premda ce on samo napredovat.
Sad o alfi,dok ona stigne u salone,ostali ce izbaciti nove modele i time anulirati debi djulije,tako da ce dugo cekanje samo unistit prodaju. Besmislica ju je pustiti u opticaj tek 2016,ak samo dobro shvatio namjere fca.
Zatim,kasnjenje u izbacivanju kupea,karavana,kabrioleta na bazi djulije a imali su "cajta",nije da nisu,samo ce srozati mogucnost vece prodaje auta.
P.s. ocito da raja koja je radila na dizajnu djulije,nije najbolje od najboljeg,a ako jest il ih treba sve promijeniti,ili maknuti budalu koja je od nekoliko ponudjenih prijedloga izabrao ovaj.

Speedfreak968
30.6.2015 16:30
2
0

Prvo i najvaznije - ODLICAN TEKST!

Sto se tice opasnosti da dodje do "Koja bre Giulia?" momenta, ja se nadam da sam dobro skapirao da ce krenuti u prodaju do kraja OVE godine, tako da... A videli smo i "novi" Audi A4, te ne vidim neku opasnost, barem ne sa te strane, a svakako ne pre nego dodje novi S4.
Sto se dizajna tice, hmm... to je stvar individualne percepcije, pa necu previse trositi reci. Reci cu samo da sto je vise gledam, narocito na snimcima u voznji, sve vise kapiram sta je "pisac" hteo da kaze.

Pozz.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: