Online plus

Alfa Romeo 4C Spider

2.62KPregleda

U ime legende

Alfa Romeo 4C Spider predstavlja povratak istorijskim vrednostima Alfa Romea i nastavak bogate tradicije


Alfa Romeo 4C Spider je prirodan nastavak porodice koja uključuje neke od najpopularnijih sportskih modela koji su decenijama nosili nepogrešivi stil brenda.

Setimo se modela Alfa Romeo 8C 2900 B Touring sa aluminijumskom karoserijom iz 1938. godine; 1900 C52 „leteći tanjir“ iz 1952. godine, koji je postizao preko 230 km/h i pre svega legendarnog Alfa Romeo 33 Stradale iz 1967. godine sa centralno postavljenim motorom i šasijom od legure magnezijuma i čeličnih cevi „zaodenutom“ revolucionarnim stilom koji je funkcionalan i nepogrešivo italijanski.

Sada je došao red na 4C Spider da da osveži ove emocije koje samo Alfa Romeo Spider može da izazove.

Alfa C52
Alfa Stradale

Revolucionarni italijanski stil
Inspirisan modelom 33 Stradale, novi Alfa Romeo 4C Spider prevazilazi oblik karoserije tog legendarnog trkačkog modela i nastavlja tradiciju performansi zapakovanih u zavodljivi italijanski dizajn.

Dva moćna luka vizuelno izdižu karoseriju iznad pojasne linije kabine što stvara snažan vizuelni utisak. Ram vetrobranskog stakla od ugljeničnih vlakana naglašava egzotičnu monokok konstrukciju, pružajući veliku čvrstinu uz manju težinu.

Kabina novog 2015 Alfa Romeo 4C Spider namenski izgrađena samo sa najneophodnijim vozačkim komponentama integrisanim u stilsku celinu.

Alfa Romeo 4C Spider poseduje dva sportska sedišta standardno obloženih kožom. Pored toga, zaravljeni upravljač, ručice menjača i aluminijumske papučice dokaz su trkačkog duha ovog modela. Za prefinjeniji izgled, zadužen je kožni enterijer sa kontrastnim šavovima koji je standardno dostupan na modelu Alfa Romeo 4C Spider, kao i jedinstveni okviri otvora ventilacije od ugljeničnih vlakana. Postojeći 7-inčni informacioni ekran u boji, prikazuje sve potrebne informacije o vozilu koje omogućavaju vozaču da pažnju drži na putu, ili stazi ispred sebe.

Novina na liniji Alfa Romeo 4C je vrhunski audio sistem Alpine. Dizajniran za prave ljubitelje zvuka, ovaj novi uređaj omogućava modelu 4C Spider da svojim putnicima pruži vrhunski kvalitet zvuka i višestruke mogućnosti povezivanja i izbora medijuma. Ovo podrazumeva hendsfri telefonsku vezu preko funkcije Bluetooth, audio reprodukciju preko Bluetooth-a, USB ulaz, interfejs za iPod i mogućnost reprodukcije CD/MP3 formata. Pored toga, audio sistem Alpine pruža i pristup visoko-kvalitetnom radio prenosu putem HD radio i SiriusXM Radio.

Šarolik izbor boja, materijala i detalja dizajna 
Ono što posedovanje jednog Alfa Romea čini još uzbudljivijim jesu mogućnosti prilagođavanja koje svaki kupac može da izabere. Za 4C Spider dostupno je sedam boja eksterijera, uključujući: Rosso Alfa, bela, metalik bazaltno-siva, troslojna Rosso Competizione, troslojna Madreperla bela i potpuno nova Giallo (žuta). Eksterijer modela 4C Spider upotpunjuje šest kombinacija enterijera, koje podrazumevaju i izbor između dva modela materijala: crna koža sa crvenim kontrastnim šavovima i crvena koža sa naglašenim crvenim šavovima, i ekskluzivno za paket opreme Track – crna trkačka kožna sedišta sa umecima od mikrofibera i crvenim ili žutim kontrastnim šavovima.

Za izgled izrađen po meri, kao potpuni novitet na liniji modela 4C, kasnije u toku godine biće dostupan enterijer sa kožom u boji duvana i crnim detaljima. Ova vrhunska konfiguracija imaće dvobojnu izradu instrument table, tapacirunga vrata i upravljača.

Dolazak modela 4C Spider donosi i četiri potpuno nova dizajna točkova, koji uključuju i konstrukciju sa manjim prednjim alu-felnama od 17 inča i većim zadnjim felnama od 18 inča u srebrnoj ili tamnoj završnoj obradi. Za još više stila i performansi, tu su još veće prednje felne od 18 inča i šire zadnje čelične felne od 19 5 u srebrnoj ili tamno sivoj završnoj obradi. Upečatljiv izgled upotpunjuje i izbor od četiri boje kočionih klješta, uključujući standardne srebrne i dodatno dostupne crvene, žute i crne.

Centralno postavljen motor 
Zahvaljujući rasporedu sa centralno postavljenim motorom, naprednoj tehnologii i kompaktnoj veličini, novi 2015 Alfa Romeo 4C Spider demonstrira svoju preciznost, okretnost i zavidne performanse sa maksimalnom brzinom od 257 km/h i ubrzanjem od 0 do 95 kmh za 4,1 sekundu.

Za postizanje ultra-lake arhitekture primenjena je monokok šasija, u celosti izrađena od prednapregnutih ugljeničnih vlakana sa ručno postavljenim slojevima za izvanrednu čvrstoću i krutoću. Sa ukupnom težinom od 107 kilograma, ovakva šasija je tri puta jača i sedam puta lakša od čelika, čime pruža odličnu osnovu za pune performanse.

U Alfa Romeo4C Spider, je smešteno srce od aluminijuma sa turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem zapremine 1750 kubika koji pruža 237 konjskih snaga – ili impresivnih 136 konjskih snaga po litri.

U cilju osiguranja vanserijskih performansi i upravljivosti na trkačkoj stazi ili gradskim ulicama, turbo tehnologija omogućava modelu Alfa Romeo 4C Spider da maksimalno poveća obrtni momenat pri malom broju obrtaja i da omogući bolji odziv motora poboljšanjem efikasnosti sagorevanja i brzine turbine, istovremeno smanjujući turbo kašnjenje. Rezultat toga je momentalna isporuka obrtnog momenta, sa maksimalnih 350 Nm; od kojih je 80% dostupno pri samo 1.700 obrtaja.

Akrapovič izduvni sistem
Alfa Romeo 4C Spider ponudiće najzagriženijim obožavateljima automobilizma najnoviji izduvni sistem od Akrapoviča sa dva režima, koji je zadužen za karakteristični rezonantni zvuk automobila.

Ovaj Akrapovič izduvni sistem je izrađen od titanijuma, poseduje dve centralno montirane izduvne cevi, kompjuterski optimizovane asimetrične prigušivače sa dvorežimskim sistemom i cevi sa rezonatorom za eliminaciju brujanja u kabini.

Kao i 4C Coupe, i Alfa Romeo 4C Spider će takođe ponuditi i standardni izduvni sistem kao i trkački izduvni sistem koji nema prigušivač, već poseduje jedinstveno dizajniranu Y-granu iza katalizatora.

TCT dvostruko kvačilo i Alfa DNA selektor 
Postojeći pogonski agregat je uparen sa „TCT“ sistemom prenosa sa dvostrukim kvačilom kojim se upravlja ručicama na volanu i koji je posebno podešen za novi Alfa Romeo 4C Spider. Sa jedinstveno kalibrisanim softverom koji se usklađuje sa sistemom selektora Alfa DNA, menjač Alfa TCT je dizajniran tako da postaje najagresivniji u režimima vožnje Dynamic i Race. Ono što još više čini ovaj Alfa Romeo produžetkom vozača jeste menjač usklađen sa brojem obrtaja i precizno menjanje brzina od samo 130 milisekundi pri punom gasu.

Vešanje za maksimalnu stabilnost 
Novi Alfa Romeo 4C Spider usvaja trkački inspirisana rešenja kako bi omogućio maksimalnu agilnost i stabilnost na putu. Prednje vešanje se sastoji iz konfiguracije sa duplom viljuškom za direktan i nefiltriran odziv. Pozadi, napredno MacPherson vešanje omogućava izvanrednu stabilnost vožnje – čak i pri najekstremnijim manevrima. I zadnje i prednje vešanje izrađeni su od aluminijuma i čelika velike čvrstoće. Za tržište Severne Amerike, Alfa Romeo 4C Spider je izrađen sa krućim oprugama, većim prednjim i zadnjim stabilizatorima i rekalibrisanim amortizerima.

U skladu sa ultra-lakim dizajnom modela Alfa Romeo 4C Spider i željom za maksimalnom okretnošću i mogućnošću da se najbolje oseti put, konvencionalni električni servo volan je potpuno odsutan. Sa čisto manuelnim upravljačem Alfa Romeo 4C Spider omogućava vozaču da maksimalno oseti put. Pored toga, prikladno opterećenje upravljača omogućava i mala sveukupna težina automobila.

Izuzetnost ručno izrađena u Modeni u Italiji
Alfa Romeo 4C Spider predstavlja kombinaciju dva izuzetna faktora – trkačke performanse i veštinu inženjeringa brenda Alfa Romeo, uz vrhunsku i prefesionalnu izradu Maseratija.

Timski rad dva brenda podrazumevao je udruživanje snaga Alfa Romeo Centro Stile sa nadaleko poznatim umećem izrade radionice brenda Maserati.

Izvor: PR FAS

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery