Ekskluzivno

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

Umetnik na delu

Nacrtan rukom majstora, C4 Picasso je u poslednjih par godina na samom vrhu popularnosti. Bez ikave potrebe za ozbiljnijim korekcijama, nedavno je samo lako retuširan

Citroen C4 Picasso, drugi po imenu, na sceni je od 2006. god (Grande Picasso), da bi godinu dana kasnije ponuda bila proširena kraćom verzijom sa pet sedišta. Uspeh nije izostao, odmah po pojavljivanju u mnogim evropskim zemljama dospeo je na prvo mesto po prodaji u segmentu, koje mu je izmaklo prošle godine, dolaskom novog Renaulta Scenic.

Signal za uzbunu je odmah dat, posebno što se u međuvremenu na tržištu pojavilo više talentovanih kompaktnih vanova, tipa novi C-Max, Mazda 5, Peugeot 3008 i 5008, Toyota Verso i restilizovani VW Touran.

E sad, ono «kompaktan», treba uzeti sa izvesnom rezervom, jer čak i kratki Picasso ima bezmalo 4,5 m, dok je Grande duži za 12 cm. Više-manje osmišljeni potez, jer od kada su se bezmalo svi proizvođači uverili da je kategorija velikih vanova na izdisaju, brže bolje zamenili su ih «kompaktnim XL» verzijama. Izuzmemo li duo Ford Galaxy/S-Max, i od nedavno VW Sharan (plus satelit Seat Alhambra), ostali kao da od njih odustaju, što zbog visoke cene razvoja, što zbog nedovoljne prodaje. Čak i pionir na ovome polju, čuveni Renault Espace, već desetak godina ima u ponudi isti model, i uopšte nije sigurno da li će i kada dobiti naslednika. Isto je i sa Citroenom C8, pa kad je već tako, njegovu ulogu preuzeo je Grande Picasso, jeftiniji za desetak hiljada evra (isti motor i slična oprema).

A kako se na prodaju Picassa u Citroenu nisu mogli požaliti (preko 650.000 jedinica), odlučeno je da se pristupi samo lakom zatezanju bora, teško vidljivom na prvi pogled. Picasso 2011. godište, distancira se pre svega detaljima prednjeg dela, kao što su ubačene LED diode (svetle danju i noću), restilizovani znak «ševrona» i prorezi za vazduh na masci, kako bi se stilski što više približio modelima DS3 i C4. Par korekcija koje mu daju oblije lice i malo više atraktivnosti, u kombinaciji sa novim aluminijumskim naplacima i bojama karoserije. Pozadi smo jedino primetili tamniju podlogu na unutrašnjosti svetlosne grupe, opet uz restilizovani znak Citroena, no bez obzira na ovako lake korekcije četkicom, C4 je i dalje jedan od estetski najuspešnijih i najorginalnijih vanova.

     
 

Vizija prostora
Svaki put kada se nanovo sretnemo sa Picassom, upotrebljavamo izraz ”visioespace”, koja možda najuspešnije dočarava njegovu unutrašnjost. Veran svojoj inovatorskoj reputaciji, Citroen je u Picassu promovisao ogromno vetrobransko staklo, površine 2 m², koje, osim što doprinosi odličnoj aerodinamici vozila, vozaču omogućava znatno veće vidno polje. Umesto uobičajnog ugla od 35°, prošireno je na 70°. Dodamo li na to fine duple nosače A stubova (merci Espace), pa zatim i ogromne bočne prozore, jasno je da svetlosti ne nedostaje.

     
 

Sama koncepcija armature tipično je monovolumenska, sa grupisanim digitalnim instrumentima na sredini komandne table. Takva je i vozačeva pozicija, uzdignuta i znatno uspravnija nego li u kod pojedinih konkurenata (C-max, Scenic, Mazda 5…).

Uzevši u obzira da je koncepcija datira već 4-5 godina, Picasso, za razliku od novog C4, poseduje upravljač sa fiksnim centralnim delom, odnosno okreće se samo obruč. Rešenje koje izaziva podeljene kritike, i ide od oduševljenja do potpunog nezadovoljstva. Stvar ukusa, činjenica je da zahteva izvesno adaptiranje, posebno što se u njegovom središtu nalazi bezrbroj funkcija. Iako ovaj tip upravljača dobro poznajem od ranije, opet mi je trebalo par dana da ih sve zapamtim… Sve u svemu, unutrašnjost Picassa nije evoluirala, izuzmemo li nove presvlake na sedištima. To ga ne sprečava da putnicima obezbedi maksimum prostora i mnoštvo praktičnih rešenja.

Centralna armatura je recimo krcata boksovima, dok u pregrade u vratima staju flaše vode od 1,5 lit. Još da su u Citroenu bolje iskoristili ogromnu rupu izmedu prednjih sedišta, mogli bi smo ga nazvati savršenim. Sama modularnost je za primer, pa su tako sedišta pozadi iste širine, što je postala retkost u segmentu. Iako bi mogla biti mekša, što važi i za prednja, adaptirana su za odrasle osobe i moguće ih je podešavati.

Kako naslon, tako i prostor za kolena, koji se kreće između 18 i 30 cm. Prtljažnik je ogroman i praktičan, a sama zapremina varira od nekih 500 pa do 600 dm3, opet u zavisnosti od pozicije sedišta. Peta vrata su laka za manipulisanje i podižu se na dve visine: prvo na 1,8 m, odnosno na 1,9 metara, kada se poguraju naviše. Praktično za garaže sa niskim plafonom, a kada mesta zaista nedostaje, moguće je otvoriti samo zadnje staklo (doplata). U njemu smo pronašli integrisanu baterijsku lampu (puni se konstantno), ali ne i praktična sklopiva kolica, kao nekada!? Inače, zadnji deo vozila može se po želji spustiti za 14 cm, ukoliko Picasso poseduje pneumatsko ogibljenje pozadi (opcija za jeftinije verzije). Pored toga, održava konstantnu visinu vozila, bez obzira koliko da je opterećeno.

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi

Karoserija
minivan, 5 vrata/5 sedišta
dužina x širina x visina 4468 x 1831 x 1610 mm
međuosovinski razmak 2728 mm
masa vozila 1564 kg
Motor
četvorocilindarski redni dizel motor, vodeno hlađenje, turbo punjač, dva ventila po cilindru‚ dve bregaste osovine‚ common rail ubrizgavanje goriva. radna zapremina 1560 cm3
maks. snaga 82/112 kW/KS, pri 3600 o/min
maks. obrtni moment 270 Nm, pri 1750 o/min
Ogibljenje
napred McPherson i poprečno rame‚ pozadi polukruta osovina, napred i pozadi amortizeri, spiralne opruge i poprečni stabilizator, napred samoventilirajući diskovi‚ pozadi diskovi. Pneumatici 215/55 VR16
Prenos snage
pogon na prednje točkove
manuelni menjač sa 6 stepeni prenosa
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h 12,8 s
maks. brzina 177 km/h
prosečna potrošnja l/100 km 7,4

Čistiji i snažniji
Najveće izmene tiču se agregata, za nijasu snažnijih, i pre svega čistijih. Kako bi prošao najnovije Evro 5 norme, i usput se malo uštedelo, dobro poznati 1.6 HDi od sada diše na 8, umesto na 16 ventila (paradoksalno, zar ne?), dok je obrtni moment sa 240, povećan na 270 Nm. Nivo CO2 smanjen je na 135 g/km, dok 2 ks više nemaju nikakvog uticaja na perfomanse, što nije slučaj sa novim šestostepenim menjačem (ranije petostepeni uz ovaj motor). Iako su prelazi i dalje «gumeni» a preciznost ručice posve prosečna, dobrodošao je zbog boljih međubrzanja, kao i niže buke i potrošnje na auto putu. Ovako osveženi HDi, sposoban je da pogura preko 1,5 tona teški Picasso do 100 km/h za nešto manje od 13 sec, odnosno da razvije maksimalnu brzinu od 180 km/h.

Verovatno nećete biti impresionirani ovim podacima, no radi se o osnovnom dizelu aregatu, a ni konkurenti nisu ništa bolji. Snažniji 2.0 HDi i dalje se može pronaći na našem tržištu u verziji od 138 ks (320 Nm), no u Francuskoj je zamenjen snažnijom od 150 ks (340 Nm) odnosno 163 ks, kada je su saradnji sa automatskim menjačem BMP6. Uskoro se očekuje i tzv. mikro-hibrid 1.6 e-HDi, koji nije ništa drugo do Picasso sa usavršenim sistemom Stop&Start, u kombinaciji sa novim robotizovanim menjačem, koji bi trebalo da ispušta samo 125 g/km CO2.

Dva postojeća benzinska motora, 1.6/122 ks (160 Nm) i 1.6 THP/152 ks (240 Nm), nisu podvrgnuti nikakvim poboljšanjima.

atraktivan i dopadljiv dizajn,
orginalna unutrašnjost,
kočnice,
šestostepeni menjač

ogibljenje pri nižim brzinama na lošem putu,
nezgrapan u gradskoj vožnji,
komplikovane komande na upravljaču

Što se tiče vozne dinamike, Picasso je na udaru mlađe konkurencije,osetno agilniji i prijatniji za vožnju, posebno u gradskim uslovima. Ukoliko ga često koristite u urbanoj sredini, spomenuti C-max i Scenic sigurno će vam više odgovarati. Osim što su kraći, imaju i manji poluprečnik okretanja.

Naprotiv, na otvorenom putu ovaj Citroen ponaša se kao monuvolumen iz višeg segmenta, što će reći da je k’o stvoren za duža putovanja. Jednostavno, više mu prijaju brzi i ravni putevi od krivudavih, gde velika masa i ne preterano precizno upravljanje uzimaju danak. Na autoputu, motor je potpuno beščujan, jedino su izražena strujanja vazduha okolo velikih retrovizora. Slično je i sa potrošnjom, jer jednom lansiran na 130 km/h, zadovoljava se sa skromnih 6,5 km/h, dok je nakon dva sata vožnje po francuskoj prestonici, putni računar pokazao čitavih 9,7 lit . Prosečna zabeležena ovoga puta iznosila je 7,4 lit.

Ostaje nam još cena, samo što je na zvaničnom sajtu uvoznika izgleda i dalje one pre restilizacije i sa bivšim agregatima. No, kako je i na domaćem francuskom tržištu ostala praktično neizmenjena, za pretpostaviti je da će tako biti i kod nas. Za testirani dizel kreće se između 20 i 24 hiljade evra, pod uslovom da još uvek važi sajamski popust. Uzmite ipak sve ovo sa rezervom, što se odnosi i na opremu, koja može da varira u zavisnosti od tržišta.

Picasso je i ovoga puta dokazao da nije slučajno jedan od lidera u kategoriji. I dalje u samom vrhu po pitanju modularnosti i raspoloživog prostora, pokazuje prve znake slabosti kada je reč o voznoj dinamici. Nedovoljno agilan, ne pruža vozaču toliko zadovoljstva u vožnji kao pojedini konkurenti. Uprkos tome, osvežen izgled i agregati, trebali bi mu pomoći da bez veće muke spokojno dočeka zamenu, koja, ukoliko se uzme u obzir sadašnja dinamika proizvođača, sigurno neće kasniti. U kuhinji Citroena sigurno se već krčka nešto ukusno i orginalno…

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
27349
Postavljeno: 02.02.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Ivan
02.2.2011 00:37
29
43

Peki ne znam zbog cega sve cesce ponavljas testove automobila, za koje nije bilo interesovanja ni 17.09.2008 kada si vec radio test Picassa.Ok ovo je poboljsana verzija ima novi agregat, ali i pored toga nece privuci paznju kao npr:Novi Nissan Juke, Kia Sportage, Hond CR-Z, Mitsubishi ASX ITD.
Kritikovao sam i uvek cu kritikovati uz sva opravdanja koja si mi naveo, jer naprosto sam naslov rubrike trazi reakciju na stanje.
Pozdrav.

Peki
02.2.2011 08:53
33
30

Ah, jedva je prosla ponoc, a britko pero rodenog kriticara vec me je zakacilo!
Pozdrav Ivane, vidim da si na "zbornom mestu", pa da ti ukratko odgovorim. Ukoliko ti ono "Eksluzivno "bas toliko bode oci, videcu sa urednikom sajta da naziv promenimo u recimo "Od naseg dopisnika". Moze?
Drugo, pre nekih mesec dana sam bio kod Citroena zbog novog C4 1.6 HDi/92, pa vidoh i prelepi DS3 Racing 1.6/200 ks! Oui, Oui Mr. Rajkovic, mozete ga dobiti na testiranje, ali ne pre marta (rezervisan), ali u meduvremenu imamo osvezeni Picasso i C5. OK, daj sta das, i eto ga "eksluzivno " za internet izdanje VG! Dakle to eksluzivno treba posmatrai iz drugog ugla, tj pojedini tekstovi nece biti objavljaljeni u casopisu,vec samo na internetu. Inace kako bi svake nedelje pronasao nesto super eksluzivno za moju rubliku u ovakvim okolnostima!? Mozda da dam otkaz u firmi i da osnujem sopstvenu redakciju u Parizu, ha, ha, ha...
Verujem i da nema potrebe ponavljati kako testove koji su interesantniji redakcija prvo predstavlja u magazinu, pa tako u ovom broju od mene izlazi Peugeot 308 GTi/200 i valjda gore spomenuti C4 1.6 HDi/92 ks. Na lageru su Volvo S60 D3, Kia Sportage i Fiat 500 0.9 TwinAir 85 ks. Osvezeni C4 Picasso su predstavili svi francuski casopisi, pa kud svi Turci, tu i mali Mujo...
S postovanjem

Ivan
02.2.2011 10:38
25
37

@Peki
Redakcija bi u svakom slucaju trebala da promeni naslov rubrike, jer jednostavno sve vise gubi na znacenju.Mozda bi najbolji naslov bio "TEST IZ EVROPE" ili neka slicna variacija na tu temu, jer celo vidjenje stvari je prilagodjeno interesovanju i aktuelnostima u Francuskoj a ne u Srbiji gde clanak i izlazi, sto se moze lako zakljuciti iz tvojih komentara, gde vrlo cesto pominjes u svoju odbranu kako su svi Francuski casopisi objavili test osvezenog Picassa sto je krajnje logicno da reklamiraju proizvod svoje zemlje i pretstave ga u sto boljem svetlu zarad bolje prodaje, ali sa druge strane ne mora da znaci da je isti automobil interesantan citaocima u Srbiji.
Ipak bi trebalo obracati paznju i u tom pravcu.
Pozdrav i nadam se da mi nisi opet stavio MINUS?.

Peki
02.2.2011 12:41
28
27

@Ivane, to je tvoje misljenje, samo smatram da se hvatas sa nebitne sitnice...
Drugo, trziste u Srbiji, nazalost, nema prakticno nikakvog znacaja za proizvodace. Brojcano 4-5 manja Slovenija, proda 4-5 vise automobila, pa ti vidi! Uzevsi u obzir da se kod nas prodalo ubedljivo najvise Dacija, trebalo bi da svaki drugi test bude posvecen njima, sto bi ti prvi docekao na noz, zar ne?
Trece, kako uskoro planiram da uzmem na test voznju novi Ford Grande C-Max, Mazdu 5 i Peugeot 5008, za mene je od kapitalnog znacaja da predstavim i lidera u kategoriji, dakle restilizovani C4 Picasso. To je stvar prakse, jednostavno ukoliko ih budem poredio i kritikovao, moram da znam koliko vrede reference u kategoriji kao sto Scenic i Picasso. Pokusaj da se stavis u moju poziciju.
A to sto ti nalazis da ovi nisu interesantni, verujem da je individualna stvar. Svakako da znam da ovaj segment nije kod nas preterano popularan, ali je zato u Evropi u samom vrhu. A mi smo deo nje, zar ne?
U svakom slucaju, smatram da je bolje imati u mojoj rublici cak i ne preterano interesantan test, nego je ostaviti praznom, odnosno drzati nedeljama jedan te isti. Gresim?
S postovanjem.
PS. Naravno da sam ti udario minus, lagao bi kada bi poricao, jer se uopste ne slazem sa tvojim misljenjem.

Ivan
02.2.2011 13:42
17
25

@Peki
Moje misljenje se iskljucivo bazira na cinjenicama, uradjen je uporedni test Picasso i Mazda 5 ukupan odziv je bio dva citalaca, nikakvog interesovanja, pitanja, polemike, zahteva za savet nije bilo, dok je za "atraktivne" modele na nasem trzistu i te kako bilo interesovanja i odziva citalaca, koji su razmenili misljenja i iskustva koja samo mogu da koriste.
Iskreno nema logike ponavljati testove koji su doziveli neuspeh cak u vreme njihove "premijere" kada je bilo opravdano uraditi test.
U svakom slucaju se slazem da je bolje i obnoviti test nego ostaviti praznu rubriku, a ako zelis ti prihvati moj predlog pa to neka bude neki interesantan model za nase trziste npr. nova Astra sa drugacijim agregatom, pa da se napravi neka paralela i uradi nesto korisno za sve.
Pozdrav.

"francuz"
02.2.2011 14:42
23
20

@ Ivan @ i ja sam ti "udario" minus...Ako ti se nesvidja sam naslov ili predstavljeni automobil,ti jednostavno preskoci...Iskreno,sto se tice ovoga C4 picasso,nikad mi se nije svidjao,ali ne samo on,nego uopste nevolim taj stil auta. @ Peki @ samo tako nastavi;nemenjaj nista...POZZ

Peki
02.2.2011 16:04
21
19

@Ivane, verujem da sam bio jasan kada nam naveo u kojim okolnostima je uzet ovaj Picasso, dakle nema nikakve potrebe da nastavljamo nasu prepisku. Rekao si sta ti se ne svida, to je tvoje pravo, ali sto rece "francuz", ukoliko te neki tekst zaista ne interesuje, pa niko te ne tera da gubis vreme citajuci ga... Kao sto sam vise puta rekao, internet je besplatan. Ja sam preplacen na sve auto casopise u Francuskoj (i ne samo auto), sto me kosta stotinak evra mesecno, a u svakom jedva da ima 2-3 za mene interesantna testa (od ukupno desetak). O bojama i ukusima se ne raspravlja.
S postovanjem

Đura
02.2.2011 17:21
22
17

E vala meni se baš dopada ovaj Picaso i monovolumeni. Imam Renoa Senik 2 i rado bih ga zamenio sa njim. Pročitao sam i uporedni test sa Mazdom od pre dve godine, ali ga nisam komentarisao. I baš me interesuje Pekijevo mišljenje u vezi velikog C Max i Peugeota 5008.

jovan
02.2.2011 18:43
20
17

@Peki
nema potreba da objasnjavas okolnosti u kojima si uzeo Picasso. Ovo je nedavno osvezen model, tako da je sasvim logicno da ces ga testirati. Ja sam npr. cekao ovaj test, da vidim sta se sustinski krije iza ove restilizacije, posto na dizajnu nisu imali puno da rade, verovatno su ispravili neke nedostatke i to je to.

@Ivane
tvojom molbom bi trebao da kontaktiras Citroen, pa da ih pitas zasto nisu nesto znacajnije menjali na izgledu tokom restilizacije. Verovatno zato sto nema potrebe. A Peki kao i svi novinari sirom Evrope su u obavezi (prema citaocima prvenstveno) da testiraju svaki osvezen model, da znamo detalje.

Meni je jedino zao sto nije uzet model sa automatskim menjacem, jer mislim da vise pristaje ovom odlicnom porodicnom monovolumenu. Izbor boje (ako se moglo birati) katastrofalan!

Miteran
02.2.2011 22:23
22
11

Ljudi,ovaj Ivan smori sve oko sebe!Najbolje bi bilo da on lično radi test svakog automobila.A što setiče C4 Picasso,svako ima svoj ukus.Meni lično se
dopada;vozio sam ga sa 1,6 dizel motorom.Jeste da je malo trom,ali to je
najjeftinija varijanta.Drugo,ja sam porodičan i ovakav automobil mi odgovara.Možda mi više odgovara njegova Grand verzija!Kome je do startnosti,ubrzanja i ostalih gluposti,postoje drugi automobili i motori koji se
ugrađuju u njih.Ovo je porodični auto,za laganu,opuštajuću vožnju sa porodicom u njemu.A da je VW,onda bi mnogi rekli:'' E,super je''!

Peđa
03.2.2011 01:37
19
17

Ovaj Ivan je baš smorio, ali to nije ni bitno, zna se ko ima koje poslovne obaveze. Što se tiče samog C4, ja sam tu pristrasan, pošto sam član citroen foruma srbije, tako da je svaki dalji komentar suvišan. Inače su dva moja druga test novinari u različitim redakcijama, tako da Peki - samo napred. Pozdrav

Ivan
03.2.2011 15:07
14
24

@Peki
Reci svojim drugarima da smisle nesto drugo, jer ocigledno nisu u stanju da napisu ni razliciti komentar (svi se ponavljaju, kao da jedan isti covek pise) a kamoli da razumeju sta sam hteo da kazem.
Pozdrav.


Peki
03.2.2011 16:38
16
8

@Ivane, sada zaista preterujes. Osim sto vredas ostale ucesnike, koji imaju isto tako pravo da kazu sta misle, vredas i mene, jer ispada da ja na nekoga uticem. Jadno, nisko i nepotrebno. Jesmo li najzad zavrsili sa prepiskom?

Zeljko
03.2.2011 19:48
8
17

Ha, ha Perice ovi tvoji Francuzi napadaju tvoje neistomisljenike kao copor pasa , moracu da obratim paznju kakav cu ostaviti komentar!!!!!
U jednoj stranoj emisiji na racun restilizovanog Citroena uradjen je prilog u vrlo saljivom kontekstu, da nekazem da su ismevali celokupni redizajn sto je bilo veoma interesantno i simpaticno.
Tako da cu moje misljenje podeliti sa svima koji tvrde da je prilog ipak ne ekskluzivan i interesantan jako malom krugu ljudi koji nece nista prelomiti novim redizajn prilogom.....



Milan 2
03.2.2011 22:07
10
10

Peki, daj bre vise taj Volvo S60, dooookle vise da cekamo?
Hehe...salim se prijatelju, znam da sto obecas to i ispunis.
Pozz...

Peki
03.2.2011 23:51
17
8

@Zeljko,mozes li mi objasniti sta to znaci "ovi tvoji francuzi", jer ja ne poznajem nikog ni po imenu a jos manje licno? Znaci li to da ti pripadas "protivnickom" coporu pasa, kako li si se vec izrazio, samo zato sto imas drugacije misljenje? Nije li mozda taj izraz uvredljiv i potpuno neadekvatan? Cudi me samo kako to da tako ne interesantan test izaziva toliko interesovanje...!? Nego rece i da si video u jednoj stranoj emisiji prilog o ovom Picassu, nije valjda da su i oni moji prijatelji, pa sam i njih ubedio da ga testiraju, ha, ha, ha? Salim se, hocu samo da ponovim da je moje da predstavim odredene izmene i modifikacije, kao i nove modele, zao mi ukoliko to svima nije interesantno. Znaci li to da treba da odustanem od testa Fiata 500 TwinAir 0.9/85 ks (dva cilindra+ turbo), koji trenutno vozim, samo zato sto nije potpuno novi model? Pa da li znas koliko u svakom stranom auto casopisu ima novih modela, a koliko restilizacija, predstavljanja "starih" modela sa novim motorima, uporednih testova i slicno? Drugari, eksluzivu nazalost ne mozete dobiti svake nedelje, ne zato sto ja to ne bi zeleo, vec iz posve objektivnih razloga.
S postovanjem

Miteran
04.2.2011 08:58
17
9

Željko,nije ljudski porediti nekoga sa čoporom pasa!!!!! Test C4 Picasso
pretvorio se u raspravu i vrijeđanje pojedinaca,koji se porede sa čoporom
pasa!Svako od nas voli neku marku automobila,ali to nije razlog za
nekulturno ponašanje!Ja lično ne volim njemačka auta,ali ne vrijeđam one
koji ih vole i voze,a našao bih milion razloga i mana,pogotovo na VW vozilima.Od tempomata na Passatu iz 2009. godine,koji se '' upucao'' i koga sam jedva uspio isključiti na 130km/h.A svi znamo kako se tempomat isključuje.Dalje,iz iskustva mojih prijatelja kojima se,prilikom sudara, vazdušni jastuci nisu aktivirali na Golfu 5,a bili su vezani pojasom.Još jedan primjer,turbina naVW TDI motorima,kao i blok motora,pucaju kao ledenica.Provjereno 100 %;naročito na 2.0 TDI.Po mome iskustvu i mišljenju,VW je katastrofa od autoindustrije.Ali,opet ne vrijeđam,to nije u mojoj karakternoj osobini!Pozdrav iz Republike Srpske.Ako nekoga interesuje,moj favorit u autoindustriji je SAAB!

"francuz"
04.2.2011 10:44
13
10

Sta ste se primili,ko da se radi o politici,ko da ce izbori uskoro ( nadam se da hoce) a ne o jednom autu! @ ivane,nismo mi nikakvi drugari (bar ja) sa Pekijem,poznajem ga kao i ti,preko tekstova i komentara,ali stajem na njegovu stranu jer volim njegove tekstove (ali ne samo njegove) i nemam primedbe na njegov rad.Pa neces ga ti ili ja ili Zeljko uciti poslu?! Mene kad neki auto nezanima,ja i necitam,briga me...Uostalom, ako tebe nezanima neki auto,koji po tvom misljenju nije atraktivan za nase trziste,neznaci da nezanima citaoce iz zapadne evrope.Pa ko bi svima ugodio?!

Ivan
04.2.2011 13:02
11
23

Ali ovde zaista neki ljudi ne mogu ili ne zele da shvate poentu mojih komentara.Ako malo bolje pogledate komentare pojedinaca videcete da jednostavno nemaju veze sa onim sto sam ja hteo da postignem.
Ne znam u cemu je problem iskritikovati autora ako je ponovio tekst automobila za koji nije bilo interesovanja ni na njegovoj premijeri, osim ako ovde ne vlada diktatura pa treba svi da cutimo.Ali i pored svega cinjenica je da u ovoj rubrici kritika nije dobrodosla jer prodjete ovako kao ja.
Ako pogledate koliko ste minusa dobili svi zajedno, mozete da zakljucite da ima dosta ljudi koji dele moje misljenje ali ne zele da se ovako provedu.


Peki
04.2.2011 16:21
18
8

Boze Ivane pa ko ti zabranjuje da kritikujes i mene i tekst i automobile, usotalom samo to i radis! Niko te kao sto vidis ne cenzurise, tvoji komentari su objavljeni. Pokusaj nesto slicno na drugim sajtovi ('ajde da ih ne imenujem), pa ces se uveriti u suprotno. Problem je sto si se diskreditovao, konstantno, vec godinu- dve, vodis svoj mali krastaski rat samnom i citaocima koji nisu tvoji istomisljenici. Cemu sve to? Tvoj komentar je bio prvi, prebacio si mi sta si imao, dobio si iskren odgovor, ali ti se idalje mesas u uredivacku politiku, koja ni malo ne zavisi od mene. Daj malo tolerancije, sto rece "francuz", pa to su samo automobili! OK, shvatio sam, ne svida ti se restilizovani Picasso, sledeci njegov test bice kada bude zamenjen novim, za par godina. Jesi li zadovoljan? Moze li sada da malo predahnemo, pre nego li zapocne novi "atak"?

Ivan
04.2.2011 18:38
9
15

@Peki
Moras priznati da sam ja prvi koji pohvali dobar test, aktuelnih i interesantnih modela da nekazem ekskluzivnih.Ali isto tako postavljam pitanje cemu ponovo test Picassa, a za uzvrat dobijam odgovore da smaram, preterujem i vredjam itd. i to od ljudi koji su na moje logicno pitanje potkovano cinjenicama opicili po meni najprizemnijim vokabularom koji prilici da ne kazem kome, naravno uz tvoje odobrenje i ako bilo koga treba cenzurisati bilo bi smesno da to budem ja.

Đenka
04.2.2011 19:14
12
9

Ivane,ako je suditi po tvome komentaru:''Ne znam u čemu je problem kritikovati autora ako je ponovio tekst automobili za kojim nije bilo interesovanja ni na njegovoj premijeri''(kraj citata),onda bi se svi automagazini i svi testovi automobila svodili na jednu marku!Znamo koju!
Monovolumeni ili automobili kao što je C4 Picasso, nisu interesantni na
prostoru bivše Jugoslavije.Iz koga razloga,ja ne znam;to su porodična
vozila i,kao što im ime kaže,pravljena su za porodične ljude!O izgledu
automobila je nepotrebno raspravljati,svako od nas ima svoje mišljenje i
svoj ukus za lijepo i interesantno.Za mene,nema ružnijeg automobila od Fabije 2 i Fiata Multiple! Prilikom kupovine automobila,svako od nas
traži i očekuje nešto od njega.Neko brzinu i jak motor,neko prostranost,
neko pati od marke.Da bi se donio sud o nekom automobilu,on u vašem vlasništvu mora biti par godina i imati solidnu kilometražu,a ne
na osnovu izgleda i ličnih sklonosti prema nekoj marki,donositi mišljenje
na slijepo,onako na prvu.Danas skoro svi prave dobre i kvalitetne
automobile,a cijena i finese su ono što preovlađuje prilikom kupovine.
I još nešto,svakoj automobliskoj firmi je cilj zaraditi novac i sve one
štede na automobilima i na njihovim dijelovima koji nisu vidljivi golim okom.

Zeljko
04.2.2011 20:02
7
17

Samo da pojasnim.Copor obicno u velikom broju napada jednu zrtvu zbog velike slabosti pojedinaca, pa se udruze mislili isto ili ne.
Perice u tvojim komentarima uvek postoji jedna recenica viska koja je uglavnom provokativne prirode, kada bi to uspeo da iskontrolises kod sebe ne bi bilo potrebe da druga strana reaguje.
I pozdrav svima koji daju ovom prilogu na znacaju svojom raspravom.



Peki
05.2.2011 00:04
14
10

@Zeljko, poredenje je coporom pasa je definitivno bilo neumesno, iako je svima jasno da je u prenesenom znacenju. Samo Ivan nije zrtva, niti je slab, niti je stavljen na stub srama. Najteza "uvreda" koja ju dobio je da "smara"! Zar je to, u nasem tako bogatom recniku psovki, uvreda? A to sto minusi vredaju druga je stvar, boze moj, pa i ja sam ih dobio, i dobijam ih svakodnevno. Pa sta? To me sigurno nece spreciti da mirno spavam, posebno ne nakon napornog radnog dana koji zapocinje u 5 ujutu. A to sto kazes da u mojim komentarima uvek ima jedna recenica viska, koja provocira, mozda je tacno, ali sta ces? Balkanski mentalitet, reagovanje na prvu loptu, umor, nervoza, svakodnevni stres, godine i slicno, sigurno imaju uticaja. Tek da znas, nedaleko od mene zivi "francuz", sa kojim sam stupio u kontakt pre par meseci, i koga sam pozvao da popijemo kafu kako bi smo se upoznali. E pa nismo je popili, jer nemamo vremena. Nije ovo prijatelju Srbija...
A da bi ovaj "ne intersantni" Picasso ugledao svetlost dana na internetu, nakon posla trebao je otici po njega izvan Pariza (racunaj barem dva sata, pod uslovom da nema guzvi), angazovati par poznanika oko slikanja, otici do Versaja, gde su uradene staticne slike, napisati tekst i vratiti ga, nakon sto sam ga oprao i napunio gorivom. Super zabavno za jednog pedesetogisnjaka, posebno kada u 02/02/2011 u 00H37, dakle samo sat vremena nakon objavljivanja, procita sve sto je gore napisano. NIJE EKLSUZIVNO, kao da svi mi vozimo samo eksluzivne automobile od 300 ks, nista ispod toga. Koliko puta sam vec istakao i ponovio, da postoji citava redakcija VG, da se redovno i na sajtu i u casopisu mogu pronaci najnoviji modeli, da postoji i dopisnik iz Slovenije koji se specijalizovao za sportske automobile, dok je moja malenkost naklonjena svakodnevim vozilima, posebno onim koja dolaze iz Francuske. I sta ima u tome lose? Potsecanja radi, ja sam samo DOPISNIK VOLONTER, ne i madionicar, koji iz sesira vadi automobile po zelji. Naravno da me pogada kada mi se ovo prebacuje, ne i kada se upustimo u raspravu o doticnom automobilu i samom tekstu. Samo o Picassu ovde nismo progovorili ni reci, zar ne? A ima par izmena u spoljasnjem izgledu, novi motor, novi menjac, interesantnu modularnos..., dakle test ni u kom slucaju nije ponovljen! Uostalom dolaze aktuelniji (u nekom od komentara sam nabrojao vec uradene, a rezervisao sam i Renault Latitude 2.0 dCi/150, Nissan Micru, Hyundau iX20, DS3 Rasing, Sandero Stepway 1.5dCi/90 ks... ), kada to odluce u redakciji.
Pozdrav svima.
PS. Da li mi se i sada potkrala recenica viska koja provocira?

Francuz
05.2.2011 12:42
11
7

Ono što me najviše interesuje jeste Latitude!Automobili sam vidio samo na slikama i na prvu sam '' otkinuo'' na njega!Čekamo njegov test!Ako se i test Latitude ne pretvori u raspravu između čitalaca!? Nadam se da neće!

Misel
06.2.2011 07:45
9
2

Francuz@
Prijatelju, posto vidim da prizeljkujes izbore u Francuskoj, moram da te pitam, a kad su redovni?

"francuz"
06.2.2011 09:42
10
3

@ Misel@ Prizeljkujem izbore u Srbiji a ne u Fr. iako tesko da ce biti skoro,mislim neki vandredni...Iako zivim ovde u Fr;naravno da pratim sta se desava kod nas...Ja sam ovde "na privremenom radu" Vidim da mi je neko "ukrao"nadimak. Ima jos jedan Francuz iz komentara ...Pozdravljam ga,mozda jos jedan komsija?

%
06.2.2011 09:46
14
2

Peki, ala si dobro odalamio Peeguot 308 GTi u novom broju magazina Vrele Gume.
Pocinjem da ti verujem sta pises. Vozio sam ga pre nekoliko dana i sve se slazem. Nemas dlaku na jeziku i ne uvlacis se proizvodjacima.
BRAVO!

Peki
06.2.2011 13:42
13
3

@% Hvala, samo nije eksuzivan, pitam se koliko cu stotina minusa dobiti i za njega...?
Pozdrav

Misel
07.2.2011 00:11
6
5

francuz@
Mora da se coveku svidelo tvoje ime za predstavljanje.
nego, reci mi kazes da prizeljkujes u Srbiji izbore! STA ce se to promeniti posle sledecih izbora kad Srbija nema izbora sem ovih aktuelnih.

"francuz"
07.2.2011 09:48
4
3

@Misel;niso ovo novine za politicke teme,tako da mi nepada napamet da polemisemo o politici,iako bih imao puno toga reci...Pozdrav!

Misel
07.2.2011 15:03
5
3

I to sto kazes, nije za politicke teme, mada onaj na kojeg ti ciljas je vise za humoristicke rubrike nego za politicke. Jer hleb od 3 dinara kako on obecava, pa za te pare covek ne moze da dobije ni zrno soli hahaha....

Drasko
22.5.2013 10:02
0
0

Da li neko moze da mi uporedi ovaj motor u odnosu na 2.0HDI od 90 konja ,koji sada vozim....Mislim na pokretljivost,ne na stednju...Hvala

Stefan
11.4.2014 09:12
1
0

Da li grand picasso 2010 ima rezervni tocak?? hvala

Sasa
12.2.2016 20:49
0
0

Čoveče, ljudi nisu normalni.Očekivao sam komentare i iskustva sa C4 Pikasom ,a ono neki napadi.Svašta.Sedeo sam u C4 pikasu i jako mi se dopao.Jako je prostran i osvetljen,pregledan.Neznam kakav je u vožnji i pri parkiranju.Plašime da nema onaj osećaj kao kad voziš kombi pa letiš na sve strane.Sad gledam neki povoljniji c4 pikaso i uzimam ga garantovano.
Moj + za Pikaso...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: