Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Sre, 20. 8 2014. 22:25

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 33 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Pon, 24. 1 2011. 18:28 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 26. 3 2009. 18:27
Postovi: 22
Pozdrav svim forumasima, i trazim pomoc.

Vozim passat-a 1.9TDI 74KW 2001.g. Jutros mi se desilo sledece: Posle par minuta voznje upalila se lampica za ESP, auto je poceo da se trese i cuje kao da radi na 2-3 cilindra. Vozio sam ga par stotina metara, kada sam stao i dalje je lampica sijala i auto se tresao. Auto sam izgasio i upalio posle 30-tak minuta. Nista od pomenutog se nije desavalo. Auto sam vozio 10-tak minuta do kuce, po ulici prekrivenoj snegom i nisam primetio da se lampica ESP-a pali uprkos krivudavoj voznji po ulici prekrevnoj snegom i blagom zanosenju auta. Juce kada se prolazio istom ulicon i u istim uslovima, lampica ESP se "javljala" svetlucanjem.

Juce sam blago podrhtavanja osetio nekoliko sekundi (po ravnoj ulici o bez snega), ali nisma primetio da se palila lampica za ESP. Posle toga sam vozio jos-tak minuta i nista se cudno nije desilo.

E pa ljudi ako je neko imao slicna iskustva, neka mi kaze o cemu se radi, da bih znao sta dalje da cinim.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 24. 1 2011. 18:59 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 12. 10 2007. 2:32
Postovi: 7900
Lokacija: Novi Sad
Garaža: VW Caddy 1.9TDI, 207 1.4hdi
Da ne nagadjamo taj problem se resava tako sto se prvo prikaci auto na dijagnostiku, pa se onda ide dalje i gleda da li je dijagnostika dobro ocitala gresku.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 24. 1 2011. 20:18 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 26. 3 2009. 18:27
Postovi: 22
U pravu si Dag, ali sam pre toga hteo da imam neku informaciju vise, jer iz iskustva sa prethodnim autom (Passat B3 1.8) koji je bio stariji i jednostavniji za odrzavanje imao sam losa iskustva sa majstorima i serviserima. A videom sam na nekim drugim forumima da ljudi imaju razne komentare na neke situacije, koje ne odgvoraju mojoj.

Elem, sada sma ga provozao par kilometara, nema nista od prethdonih simptoma. Samo sto kada mislim da bi trebalo da ukljucuje ESP (da zasvetluca, jer sam ga opet vozio ulicom i u uslovima kada se juce aktivirao), ne reaguje. A kada ga pritisnem prekidac ESP lampica se upali i sija u kontinuitetu, ponovni pritisak na prekidac ESP gasi lampicu.
Koliko znam (ili sam mislio da znam), ESP je uvek ukljucen kada se startuje auto, a ako posle startovanja auta pritisnem prekidac u kabini, onda ga iskljucujem. I iskljucen je do ponovnog aktiviranja preko prekidaca ili startovanja auta. Da li sam u pravu ???


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 24. 1 2011. 20:31 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 12. 10 2007. 2:32
Postovi: 7900
Lokacija: Novi Sad
Garaža: VW Caddy 1.9TDI, 207 1.4hdi
Da kad ne svetli onda je ukljucen, a aktivan kad zasvetli u voznji lampica.

Mozda ti i zeza prekidac stop svetala, kontas i on moze da pravi problem, mozda kontakt na samom modulu, mozda osigurac malo oskidirao, mozda polozaj ugla volana poceo da zafrkava.... Kontas sta hocu da kazem, moze biti 5 stvari.
Samo ono sto mi nije jasno kako ne reaguje ako ne gori lampica. Probaj jednostavnije, daj gas na klizavom naglo i morao bi da zasvetli.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 25. 1 2011. 0:05 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 26. 3 2009. 18:27
Postovi: 22
Hvala na potvrdi mog razmisljanja i idejama za potencijalna mesta koja su uzrok problema.
Sutra cu, ponovo, probati da izazovem uslove (proklizavanje tockova) za aktiviranje ESP-a.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 25. 1 2011. 17:35 
OffLine
New Member

Pridružio se: Uto, 25. 1 2011. 17:09
Postovi: 3
Zdravo Dagane.
Poblem koji spominjes sam imao i ja na svom automobilu. Passat B5.5 ima elektricne dizne koje su izlozene zamascivanju jer na njih prska ulje. Naravno, kada se zamasti jedna od njih desava se pomenuta situacija, auto radi na tri klipa i drhti a pritom se pali ESP koji signalizira nedovoljnu snagu za kretanje. Svakim naknadnim paljenjem se resetuje grseka i zato auto ponekad radi. Procisti dzkove koje daju struju diznama i reisces problem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 25. 1 2011. 19:39 
OffLine
New Member

Pridružio se: Uto, 25. 1 2011. 19:12
Postovi: 1
Citam vase komentare u vezi ESP-a na passatu,pa vam samo mogu predociti licnao iskustvo.Naime,imao sam isti problem par mjeseci i samo da napomenem da ni jedna dijagnostika nije registrovala ni jednu gresku. Znaci,u onom momentu kad mi se to desi nisam u mogucnosti da prikopcam dijagnostiku.Kad se vozilo ponovo upali,nema nikakvih problema.Jedna situacija gdje sam bio u toj mogucnosti (sasvim slucajno),da po paljenju ESP kontrole prikopcam dijagnostiku,Uocio sam gresku. Solenoid polozaja zakrenutosti upravljaca.Greska ponistena,sve u redu,do sledeceg puta.Ludilo.Solenoid preko 500 e.Sasvim slucajno sam primjetio da mi se to desava jedino kad mi je upravljac u krajnjem donjem polozaju po dubini.Vratio sam ga za nijansu prema sebi i od tada nisam imao ni jedan jedini problem.Sigurno taj solenoid u tom polozaju pravi neki lud spoj i prouzrokuje takve probleme.(bar u mom slucaju).Probaj,mozda budes imao srece.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 26. 1 2011. 10:21 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 26. 3 2009. 18:27
Postovi: 22
Ljudi, Bane VR, goranV, mnogo vam hvala na tome sto ste izneli svoja iskustva i savete.
Ja sam upravo iz tog razloga i izneo svoj problem, a nisam odmah isao da stavljam auto na dijagnostiku. Evo juce sam presao 30-tak km (u 3-4 voznje) i nista, sve je ok. Ali nisam uspeo da primetim da mi ESP sada radi korektno, kada ga poteram uzbrdo sa snegom (i dolazi do proklizavanja tockova) ESP se ne pali. Prvo cu proveriti da li ESP sada radi ili ne radi i ocisticu ove dzekove sto mi je Bane predlozio.

Naravno sve nove momente cu prenositi, ovde, na forumu, da bi pomogli svakom ko ima iste probleme.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 26. 1 2011. 15:21 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 26. 3 2009. 18:27
Postovi: 22
Bane VR,

Reci mi koliko je komplikovana operacija cisnjenja tih dzekova za preko kojih se daje struja za dizne, kako se to cisti sitnom smirglom, nekim sprejom ili moram da auto odvezem u neki servis ?

Evo sada sma ga provozao 5-6 km (deovezao decu iz skole), i poceo je da trese, brunda i slabo ide.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 26. 1 2011. 15:36 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 12. 10 2007. 2:32
Postovi: 7900
Lokacija: Novi Sad
Garaža: VW Caddy 1.9TDI, 207 1.4hdi
Ako je to, mada ja znam da kad se ''zeprljaju'' ti kontakti auto trza, ne radi ravnomerno, mora da se skida ventil dekla jer su u njoj PD dizne i intalacija koju su gore navedeni clanovi opisali kao problem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 26. 1 2011. 18:24 
OffLine
New Member

Pridružio se: Uto, 25. 1 2011. 17:09
Postovi: 3
Ispod klasicnog poklopca motora, nalazi se plastican poklopac glave motora (neznam da li je to pravi naziv tog dela) na kojoj se nalazi otvor za sipanje ujla. Ravnomernim odsrafljivanjem svih srafova, ukloni poklopac, zatim pojedincano skidaj dzekove i takim predmetom obrisi njihovu unturasnjost i deo na koji se navlace. Ukoliko ti je niki od dzekova sumnjiv mozes ga malo i pretisnuti kljestama. Nadam se da ces na ovaj nacin resiti problem.
Pozdarv


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 27. 1 2011. 3:12 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 22. 7 2009. 0:21
Postovi: 157
Lokacija: Zrenjanin
Garaža: passat b5.5, berlingo
goranv je napisao:
Solenoid polozaja zakrenutosti upravljaca.Greska ponistena,sve u redu,do sledeceg puta.Ludilo.Solenoid preko 500 e.Sasvim slucajno sam primjetio da mi se to desava jedino kad mi je upravljac u krajnjem donjem polozaju po dubini.Vratio sam ga za nijansu prema sebi i od tada nisam imao ni jedan jedini problem.Sigurno taj solenoid u tom polozaju pravi neki lud spoj i prouzrokuje takve probleme.(bar u mom slucaju).Probaj,mozda budes imao srece.



uh di nadje 500e, ako ti ikad bude trebao javi se dobices ga po 5 puta nizoj ceni sa ugradnjom

@dragan

pored svega sto ti je predlozeno, skini map senzor i ocisti ga, ocisti i kontakte na njemu


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 28. 1 2011. 12:37 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 26. 3 2009. 18:27
Postovi: 22
Ljudi, hvala svima na savetima i informacijama ! :D

Nadam se da cu danas stici da to pogleedam i uradim sa komsijom u ulici, koji mi je i do sada odrzavao auto, a sinoc sam saznao da je nabavio i dijagnostiku.
Pa se nadam da su samo kontakti i da cu resiti problem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 31. 1 2011. 15:50 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 13. 6 2010. 13:12
Postovi: 10
Pozdrav,
Imam slican problem sa paljenjem tih lampica! Naime , kod mene se desava da se posle izvesnog vremena upale zute lampice za esp i abs i tako stoje do gasenja masine.Nisam primetio da auto cudno radi , trzanje i slicno.Neki savet ?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 01. 2 2011. 11:22 
OffLine
New Member

Pridružio se: Uto, 01. 2 2011. 11:12
Postovi: 7
Imam problem sa motorom VW 1.9TDI 130KS,prilikom voznje pocne da podrhtava i da pali ESP,prvo na vecoj brzini a posle i na leru,trese, samo sto se ne ugaci! Odveo sam ga kod majstora i zakacio na komp,prijavio je gresku elektricni dizni u prvom cilindu!Posle toga smo ga upalili i radio je normalno radio par kilometara i poceo ponovo isto da se ponasa! Molio bih za savet! HVALA!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 33 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 17 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs