Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Čet, 23. 10 2014. 22:34

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 24 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: problem s kocnicama
PostPoslato: Uto, 18. 5 2010. 11:36 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 12. 1 2008. 20:30
Postovi: 86
da li neko zna sta se desava kad crkne onaj deo na koji se stavlja glavni kocioni cilindar (msm. da se zove servo) i ako moze da mi objasni
imam neki problem s kocnicama i sve sam mu zamenio sem tog dela i i dalje mi auto lose koci
kad stisnem kocnicu pedala bude tvrda na nekih 3-4 cm od patosa a auto polako usporava kad jace pritisnem on blokira sve tockove a jako je mali razmak izmedju usporavanja i blokade
i da li sme da se cuje neki vazduh u autu kada stisnem kocnicu i da li je normalno da se moze nadrukati kocnica dok je auto upaljen posto kod mene moze
i jos nesto
ako mi je riknuo taj servo jel se on kupuje nov komplet ili moze da se remontuje


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 18. 5 2010. 12:22 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Ono sto si opisao su simptomi otkazivanja serva. Ne znam koji je auto i koliko je mator, ali ono sto se desava cesto je: da popuste gumice u glavnom kocionom cilindru, puste ulje, koje je agresivno, i ono najede membranu serva, u tom slucaju moras da uzmes drugi ispravan, ne znam da li se membrana moze odvojeno uzeti. Drugi slucaj je da ti se otkaci vakuum crevo koje napaja vakuumom servo, pa ga treba vratiti ili zameniti, ako je probuseno, hoce da sisti. I trece, moze d ati ode jednosmerni ventil na tom crevu, koji kad ode, takodje moze da sisti.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 18. 5 2010. 12:49 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 12. 1 2008. 20:30
Postovi: 86
u pitanju je seat toledo 1.9 td 93.god
ja imam osecaj da sisti u kabini kad stisnem kocnicu
koliko otprilike kosta taj servo


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 18. 5 2010. 13:16 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Stvarno ne znam koliko kosta. Kazem ti, prvo proveri taj ventil i crevo, mnogo manje kosta od serva.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 21. 5 2010. 22:19 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 13. 5 2010. 21:38
Postovi: 4
sisti u kabini obicno majstori traze da se zameni ali u pitanju je semering sa unutrasnje strane koja ulazi u kabinu nadji majstora da ti zameni semering ja sam to uradio za sitne pare inace servo je oko 300 €


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 23. 5 2010. 14:18 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 12. 1 2008. 20:30
Postovi: 86
jel moze nekako da se proveri taj ventil i to crevo posto kod mene ne sisti kod njih nista a strah me da odem kod majstora da pogleda
i jel moze nekako da se proveri i servo


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 23. 5 2010. 14:29 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Skines ventil i pocnes da duvas u njega (sa strane motora), ne bi smeo da pusta.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 23. 5 2010. 17:51 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 12. 1 2008. 20:30
Postovi: 86
poceo je i taj nevtil da sisti ima kao neka rupica sa donje strane i tu uvlaci vazduh


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 23. 5 2010. 20:15 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 12. 1 2008. 20:30
Postovi: 86
jel komplikovano zameniti taj semering i gde se on nalazi pretpostavljam negde kod papucice kocnice i jel zna neko kako moze da se proveri ispravnost serva kocnice
ako moze neko objasnjenje
unapred zahvalan


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 23. 5 2010. 20:19 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 12. 3 2008. 23:48
Postovi: 2251
Pa zar ti nije jasno da ti je stradao servo, moraćeš da ga ga promeniš

_________________
Peticija za Moonrua i Ogija......


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 23. 5 2010. 20:28 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
majstordada je napisao:
jel komplikovano zameniti taj semering i gde se on nalazi pretpostavljam negde kod papucice kocnice i jel zna neko kako moze da se proveri ispravnost serva kocnice
ako moze neko objasnjenje
unapred zahvalan

Na dizelima ima posebna pumpa za servo, moras proveriti sve vodove. RS TEAM, nemoj coveka pogresno savetovati, i to sve preko interneta i bez konkretnih informacija. Otkud znas da je otisao bas servo? Ja sam imao vrlo slicne simptome, pa nije otisao servo.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 23. 5 2010. 20:42 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 12. 3 2008. 23:48
Postovi: 2251
dragvorl je napisao:
majstordada je napisao:
jel komplikovano zameniti taj semering i gde se on nalazi pretpostavljam negde kod papucice kocnice i jel zna neko kako moze da se proveri ispravnost serva kocnice
ako moze neko objasnjenje
unapred zahvalan

Na dizelima ima posebna pumpa za servo, moras proveriti sve vodove. RS TEAM, nemoj coveka pogresno savetovati, i to sve preko interneta i bez konkretnih informacija. Otkud znas da je otisao bas servo? Ja sam imao vrlo slicne simptome, pa nije otisao servo.
Sorry za pogrešan savet, mislim da i majstor i on znaju da od zamene "semeringa" na servu nema ništa (bar je tako napisano, čuje se šuštanje u kabini) E sad da vidimo koliko je potrebno informacija i onda je to u redu. Koliko sam razumeo majstor je sve promenio na i prekontrolisao

_________________
Peticija za Moonrua i Ogija......


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 24. 5 2010. 13:39 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 13. 5 2010. 21:38
Postovi: 4
po pravilu servo se ne popravlja posto fabrike ne prave delove za zamenu a najcesce strada semering koji zaptiva potisni cilindar koji ulazi u servo iz kabine a gura ga pedala.na starijim servo uredjajima (ate) isti semering je pravljen sa oprugom u sebi i delom za podmazivanje a novi imaju samo nekakav prsten od gume koji se vremenom rasiri tj. izgubi svojstva i ne zaptiva i cuje se u kabini uvlacenje vazduha.kada se pritisne pedala kocnice treba da prestane sa sistanjem posto postoji jos jedan ventil u servu koji prilikom kocenja zatvara prolaz vakuma u zadnji deo membrane .


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 25. 5 2010. 16:33 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 12. 1 2008. 20:30
Postovi: 86
jel komplikovano zameniti taj servo i jel treba nesto da se steluje posle montaze jer sam nasao u klenku na auto otpadu servo za 1000 din
mislio sam da zamenim taj servo valda ce onda raditi kocnice kako treba
i jos samo nesto to sto sisti jel to nesme tako il nema nikakve veze sa servom msm nesmeta mu mnogo


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 25. 5 2010. 19:42 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Ne bi trebalo tu nista da podesavas, stari skines, novi metnes.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 24 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 13 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs